O profesoară din Maramureș a fost filmată în timp ce își pălmuia elevii. Ministrul Educației a cerut anchetă -VIDEO

de DG     HotNews.ro
Duminică, 25 octombrie 2020, 10:50 Actualitate | Esenţial


Monica Anisie
Foto: Hotnews
O înregistrare video distribuită pe Facebook arată cum o profesoară de la o școală din Maramureș își pălmuiește elevii la ore. Ministrul Educației, Monica Anisie, s-a autosesizat și a cerut deschiderea unei anchete.

”Astăzi (ieri-n.red) am aflat de pe pagina de Facebook a lui Andy Popescu, dintr-o înregistrare video, că mai mulți elevi de la o școală din localitatea Borșa, județul Maramureș, au fost loviți de o profesoară. Am contactat personal atât inspectorul școlar general, cât și inspectorul școlar general adjunct ai inspectoratului școlar, solicitându-le ca luni dimineață să înceapă o anchetă la respectiva unitate de învățământ, iar la finalul acesteia, să întreprindă toate măsurile necesare impuse de lege”, a precizat Anisie pe Facebook.



”Mă întristează să aflu despre astfel de incidente! Cu toții trebuie să reacționăm ferm și imediat, cu toleranță zero la violența în școli”, a mai susținut ministrul Educației.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8934 vizualizari

  • +19 (27 voturi)    
    Aceleasi metehne de pe vremea (Duminică, 25 octombrie 2020, 11:10)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Educarii si formarii,,omului nou".
    Specimena trebuie data afara din invatamant.
    • -19 (33 voturi)    
      De ce? (Duminică, 25 octombrie 2020, 12:11)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Hăndeii ăștia mici prea sunt obraznici.
      • +14 (16 voturi)    
        Asa este (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:17)

        Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Dar profesorul are dreptul sa ii bata pe baza a ce? A fost eleva violenta si profesorul a raspuns ca legitima aparare? Daca nu, ce a facut profesorul este ULTRAJ si este cu ordine de magnitudine mai grav in orice cod penal decat obraznicia! Deci te intreb: daca elevul are asa un model, tu chiar vrei sa il urmeze?

        Eleva palmuita putea raspunde in legitima aparare si sa ii traga doua scatoalce profesoarei sa ii zboare proteza!

        Daca eleva e obraznica ii poti arata ca obraznicia nu duce nicaieri, o poti convinge sau daca nu poti chemi paza. Ceea ce un profesor face batand elevii este sa arate cateva lucruri:

        1) este un om slab care isi pierde cumpatul, deci nu e capabil sa educe decat in puf, cand ceilalti sunt obedienti

        2) crede ca violenta e o solutie
        • +4 (4 voturi)    
          Adevarat! (Duminică, 25 octombrie 2020, 19:27)

          Beer-gummy-bear [utilizator] i-a raspuns lui Idi O'Tool

          Daca tu ca adult, inca si mai grav, ca profesor, atata poti, nu poti sa te plangi de noile generatii! Suntem in 2020 totusi! Iar daca un copil este un demon, sau are o psihopatie din categoria criminalilor, mai e si exmatricularea, transferul...
      • +11 (11 voturi)    
        lasa-ma sa ghicesc (Duminică, 25 octombrie 2020, 14:01)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Esti genul care crede ca bataia e rupta din rai, nu?

        Si securistii si militienii erau de aceiasi parere p-atunci.
  • +6 (30 voturi)    
    Constatare (Duminică, 25 octombrie 2020, 11:17)

    spirache [utilizator]

    Profesorii pălmuiesc, elevii nu învață (nici carte, nici civilizație), părinții sparg semințe și ascultă manele, dar susțin teoria pământului plat. Rețeta dezastrului e garantata.
    • -9 (13 voturi)    
      S-au indepartare de tezele din aprilie '17 (Duminică, 25 octombrie 2020, 12:45)

      xolv [utilizator] i-a raspuns lui spirache

      de aia.
  • +12 (12 voturi)    
    Pedeapsa (Duminică, 25 octombrie 2020, 11:44)

    Idi O'Tool [utilizator]

    Este ca va trebui sa tina ore online. Va palmui tableta.
  • +10 (20 voturi)    
    alt bugetar platit degeaba (Duminică, 25 octombrie 2020, 11:52)

    Klaus Ciocaniss [utilizator]

    oare acest cadru didactic intelege ca fapta sa este infractiune?
    exista filmare, exista martori.. ca parinte as depune plangere pentru a da exemplu pentru impostorii ajunsi la catedra

    https://lege5.ro/Gratuit/gezdmnrzgi/lovirea-sau-alte-violente-codul-penal?dp=gqytsojugyydm
    • -5 (21 voturi)    
      Așa-s toți bugetarii. plătiți degeaba. (Duminică, 25 octombrie 2020, 12:13)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Plus că sunt supranumerici și cu sporuri fanteziste și nerușinate: normă de hrană, spor de calculator, vouchere de vacanță...
    • +4 (6 voturi)    
      Nu va pati nimic deosebit (Duminică, 25 octombrie 2020, 12:31)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      In urma asa-zisei "anchete", probabil va fi "sanctionata" cu diminuarea salarului cu 10% pe trei luni. Pedepse mai aspre ar afecta "imaginea" maro a sistemului de invatamant. Si ar mai fi si scuza : "e greu sa atragi oameni mai buni in invatamant". Si nu renumeratia e problema, ci faptul ca este un sistem inchechit, prost gandit si condus de oameni care nu vor sa faca nici o schimbare. Sa fim seriosi, sunt destule sisteme de invatamant de unde s-ar putea inspira romanii...Stire de duminica...
    • -12 (16 voturi)    
      Acestei profesoare chiar ii pasa de educatie (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:26)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Era mult mai simplu sa nu ii pamuiasca.
      Sa nu ii pese.
      Sa fie indiferenta.
      Sa-si spuna lectia si apoi sa umple catalogul cu note de 3 imposibil de corectat apoi. Pasaportul spre medocritate.

      As fi preferat ca fiul meu sa aiba profesori vii care sa il "trezeasca" din indiferenta cu orice metoda si nu niste nulitati apatice si implacabile.
      • +7 (9 voturi)    
        tu esti parinte? (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:50)

        olint [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        ma ingrozesc! Tu vrei sa-ti vezi copilul batut ca sa se "trezasca"?
      • +10 (10 voturi)    
        Adu-ti plodul la mine (Duminică, 25 octombrie 2020, 14:02)

        ariste [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Ti-l calc in picioare fara nici o problema. In scopuri educative bineinteles
        • -3 (3 voturi)    
          Stie arte martiale. Te educa el pe tine (Duminică, 25 octombrie 2020, 19:47)

          D-or [utilizator] i-a raspuns lui ariste

          Glumesc, e total non-combat.
          Iar lumea e a celor indrazneti.
          • 0 (0 voturi)    
            Care e PRIMA REGULA (Luni, 26 octombrie 2020, 10:15)

            Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui D-or

            La artele martiale? Sa TE APERI, NU SA ATACI! Profesoara EXACT asta a facut: a atacat.
  • -16 (34 voturi)    
    Palmuire (Duminică, 25 octombrie 2020, 11:59)

    Arkantas [utilizator]

    Gata, cum e urecheata cate o obraznicatura de scolar, sar toti ca arsi , de parca e sfarsitul pamantului..si obraznicaturile atat asteapta ca au fost maltratate , vezi doamne....
    • +13 (13 voturi)    
      este lege (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:02)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Arkantas

      Dar pentru o parte spalata pe creier din popor, bataia este rupta din rai. In acceptiunea voastra ai voi sa ridici mana la copilul altuia, al tau si la propria sotie, de aici si pana la altele este doar 2-3 pahare in plus. O buna parte din voi trebuie sa mearga putin la reeducare, civilizatilor.
    • +14 (14 voturi)    
      O nuca (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:12)

      Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui Arkantas

      Atributia profesorului NU ESTE sa palmuiasca elevii, indiferent de cat de obraznici sunt. Daca perturba ora ii poate da afara, poate cere scaderea notei la purtare sau poate chema paznicul sau chiar politia.

      Imagineaza-ti ca tu fumezi si arunci chistocul pe jos in fata casei mele. Ieu ies si te iau la suturi. Ce faci? Nu ripostezi si nu imi faci reclamatie de ultraj? Daca imi dai doi pumni nu esti in legitima aparare?

      Ei bine, doamna profesoara se ascunde in spatele diferentei de varsta si in spatele pozitiei pentru a aplica niste masuri care nu au nimic in comun cu scoala sau cu meseria pe care o are.

      Eleva palmuita conform codului penal ARE DREPTUL in legitima aparare sa raspunda cu o masura echivalenta. Deci LEGAL ar putea sa ii traga niste palme profesoarei. In fond, daca profesoara isi permite, eleva de ce nu?!?!?

      Un elev poate avea chiar o tulburare psihica in urma careia sa fie agitat. Tu ca profesor nu cunosti aceste probleme, cum iti permiti sa il bati?!? Profesorul este acolo ca sa PREDEA si sa EDUCE. Daca el insusi aplica violenta, pentru ce se mira ca elevii devin violenti?!?
      • -2 (6 voturi)    
        Politia, scaderea notei, exmatricularea? Diabolici (Duminică, 25 octombrie 2020, 19:56)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Idi O'Tool

        Futuristule, tu scriai bine pe alte teme.

        Iti dai seama ca masurile propuse de tine si general acceptate cu superficialitate lasa urmari pe restul vietii?

        Ca bietul copil primeste eticheta legala de antisocial, doar pentru ca o fi vrut si el intr-o zi sa impresioneze vreo fata?

        Si tu zici ca este preferabil sa-i distrugi viitorul, cu o exmatriculare facuta cu duhul blindetii, in loc de o usoara urecheala?

        Sadicule!
        • 0 (0 voturi)    
          Tu cand gresesti ceva la birou (Luni, 26 octombrie 2020, 10:14)

          Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Vine seful la tine sa te traga de urechi? Unde lucrezi, tata?!?!?!?

          Scoala (educatia) este pregatirea omului pentru viata iar stiinta pentru viata profesionala. Banuiesc ca tu ca sef ii vei bate pe angajati cu rigla in palma ca au gresit ceva pe calculator...

          Daca nu, te intreb: care e metoda prin care elevul este pregatit pentru viata? BATAIA?!?!?!?
      • +1 (1 vot)    
        Excelent comentariul. (Luni, 26 octombrie 2020, 8:40)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Idi O'Tool

        Foarte corect!
    • +13 (15 voturi)    
      Inca ceva (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:14)

      Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui Arkantas

      Daca elevul este acolo din obligatie (invatamant de x ani obligatoriu), profesorul este acolo PRIN CONTRACT. Nu este acolo nici din obligatie si este acolo strict in litera si spiritul acelui CONTRCAT.

      Nu ii convine? Este liber sa plece si sa isi gaseasca alta meserie mai placuta. La tuns iarba nu deranjaza nimeni ora.

      Dar daca lucrezi la ghiseu la gara si e unul obraznic care cere bilet ce faci? Iesi din ghiseu si incepi sa il bati?!?!? Doamne fereste ce gandire!
      • +1 (1 vot)    
        asta e (Luni, 26 octombrie 2020, 10:42)

        hanu [utilizator] i-a raspuns lui Idi O'Tool

        obligatie vs contract bine punctat
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt profesor (Luni, 26 octombrie 2020, 13:19)

          Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui hanu

          Si ma ghidez in viata exact pe baza bunului simt pe care l-am enumerat in comentariile mele. Imi ador meseria si stiu sa o fac atractiva chiar si pentru studentii care au o alta orientare decat ceea ce predau. Nu consider ca materia mea e cea mai importanta. Sunt ei destul de capabili sa isi faca prioritatile.
    • +12 (14 voturi)    
      teodorav2006@yahoo.com (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:25)

      tedycv [utilizator] i-a raspuns lui Arkantas

      Uite ca ai reușit sa ma scoți din sărite. Indiferent ca e obrăznicătură, prost sau oricum ai mai putea sa califici un copil superagitat, e al părintelui. Numai el, (desi după mine nici măcar el) poate avea autoritate sa-l pălmuiască.
      Copiii sunt trimiși la școala pentru învățătura, NU PENTRU BĂTAIE! Chiar dacă in vremuri trecute se afirma ca “bătaia e rupta din rai”
      Chiar ma si mir ca ai voturi pe plus.
      Sa auzim numai de bine, dar fără BATAIE
      • +5 (5 voturi)    
        Parintele daca ii da o palma (Duminică, 25 octombrie 2020, 14:30)

        Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui tedycv

        Este intr-un cadru privat. Este insa bine ca si parintii sa stie ca nu e nici nevoie si nici bine sa recurga la bataie. Prin bataie iti faci copilul dusman in loc sa il ai aliat. Cand bataia incepe, motivatia si gandirea se termina.

        Profesorul insa e intr-un cadru public, contractual. Bataia in cazul sau este acceptabila doar ca strict raspuns la un elev violent care incepe bataia sau ca sa desparta doi elevi ce se bat. Asadar ca raspuns la o violenta. Sa initieze insa aceasta violenta este incalificabil iar contractul de munca trebuie imediat suspendat pana la o evaluare psihologica + urmarea unor cursuri. La a doua abatere trebuie sa nu mai poata fi angajat in invatamant.
  • +16 (24 voturi)    
    asa (Duminică, 25 octombrie 2020, 12:03)

    sucaa [utilizator]

    Deci cum este d-nul Funeriu cu scoala care-si face treaba?
    Sa nu aud ca ese un caz singular pt ca nu este. Daca nu este agresiune fizica, este verbala. Si se-ntampla in majoritatea scolilor. Sunt parinti care-si duc copii la psiholog din cauza sistemului de invatamant.
    Intrebati psihologii cate cazuri sunt de acest gen.
    • 0 (6 voturi)    
      La psiholog ar trebui sa ajunga (Duminică, 25 octombrie 2020, 12:49)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      si multi parinti care nu stiu cum sa isi educe odraslele acasa sau pur si simplu nu sunt interesati sau si mai grav, nu ii duce mintea...Nu e normal ca un elev "sa faca doar ce vrea si cum vrea", nu e normal sa isi agreseze fizic sau verbal colegii si profesorii. Iar despre asta nu se discuta nicaieri pentru ca imaginea "copilului " de azi si a "delicventului" de maine, trebuie aparate cu orice pret. Nimeni nu contesta ca multi profesori stau prost cu nervii si cu pregatirea pedagocica, ca multi au ajuns in sistem doar pentru ca nu se pricep la altceva, dar nu sunt singurii vinovati. Stiti ce pateste in Romania un elev care isi loveste profesorul? I se scade nota la purtare! Aceasta masura nu doar ca are efect zero asupra comportamentului, dar ii incurajeaza sa repete "infractiunea".
  • -14 (18 voturi)    
    Parintii ar trebui sa aleaga metoda didactica (Duminică, 25 octombrie 2020, 13:33)

    D-or [utilizator]

    Parintii ar trebui sa aleaga, atunci cind isi inscriu copiii la scoala metodele de educare.
    Cine vrea pension si ultra-corectitudine politica, n-are decit.

    Dar, daca s-ar putea alege, va garantez ca majoritatea ar opta pentru permiterea unor mici corectii fizice si un stil direct de exprimare.
    • +6 (8 voturi)    
      Serios? (Duminică, 25 octombrie 2020, 14:33)

      Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Dar daca parintii alecg ca copii sa fie delincventi ii lasi?

      Dar daca parintii aleg sa ii educe pe copii cu bataia, il fortezi si pe profesor sa ii bata?

      Tu chiar gandesti sau scrii asa, automat?
      • -2 (4 voturi)    
        Admonestare nu bataie (Duminică, 25 octombrie 2020, 19:31)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui Idi O'Tool

        Pe vremea mea, eram 42 de copii in clasa. Din toate categoriile sociale, inclusiv repetenti.

        Baietii mai primeau cite o urecheala, mai erau trasi de perciuni. In clasele mici primeam pedepse de genul stat in picioare toata ora.

        Aceste corectii nu erau percepute ca umilinte ci ca aplicare a regulilor pentru teme nefacute, neatentie.
        Pentru ca profesorilor chiar le pasa de noi.
        • +3 (3 voturi)    
          Am depasit etapa aia (Duminică, 25 octombrie 2020, 22:06)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Nu spune nimeni sa nu-i admonesteze, pot sa-i duca la director, pot sa propuna reducerea notei la purtare.
          NU te atingi de copilul altcuiva, niciodata, sub niciun motiv. Parintii pot sa faca mai multe lucruri acasa, in familie, dar profesorii nu au acest drept. Pentru cei care judeca "principii", va rog sa va amintiti ca macar jumatate din profesori au lacune mari in educatia personala si o parte dintre ei au dificultati in a completa o cerere. Nu au niciun merit si niciun drept de a aplica "corectii fizice" copiilor. Ei sunt motivul principal pentru care avem atatia analfabeti functional, ce nu e clar?!
        • +3 (3 voturi)    
          Erau forme de umilire (Duminică, 25 octombrie 2020, 22:14)

          Luk [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Statul in picioare, statul la colt, trasul de perciuni si batutul cu rigla peste palma ERAU forme de umilire, e irelevant ce crezi dumneata. Intreaba orice soi de psiholog si o sa vezi ca am dreptate. Asta ca sa nu mai spun ca "pe vremea dumitale" (care se intampla sa fie si "vremea mea") majoritatea profesorilor de gimnaziu si liceu erau ceva mai spalati si mai putin analfabeti, dar la fel de lipsiti de educatie si de cultura ca si astia de azi. "Generatiile de dascali " s-au stins dupa '40 si au fost inlocuite de proletcultisti si analfabeti luati de la curul vacilor. Exceptiile (avem si am avut mereu) nu fac decat sa confirme regula. Nu cred ca avem mai mult de 2-300 de invatatori adevarati in toata tara, nu cred ca avem mai mult de 500 de profesori adevarati in toata tara. Nu avem nici macar un singur profesor universitar adevarat in toata tara (lectorii, preparatorii, asistentii care ar putea ajunge asa ceva sunt striviti imediat de gastile de analfabeti ticalosi care domnesc in toate institutiile de invatamant superior).
          Asta este.
        • 0 (0 voturi)    
          Si te intreb (Luni, 26 octombrie 2020, 10:11)

          Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui D-or

          Te-au ajutat acele metode?
  • +5 (7 voturi)    
    Mda (Duminică, 25 octombrie 2020, 16:37)

    Luk [utilizator]

    Scoala trebuie s-o dea afara, parintii copilului s-o dea in judecata. Asta e tot.
  • -3 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 25 octombrie 2020, 18:51)

    [anonim]

    • 0 (0 voturi)    
      Daca Creanga (Luni, 26 octombrie 2020, 10:10)

      Idi O'Tool [utilizator] i-a raspuns lui

      Facea acest lucru intr-un cadru ilegal, sunt de acord sa scoatem Capra cu trei iezi din programa. Sau poate opera pe care ai adorat-o tu: "Povestea pluii".

      Acum insa revenind la profesoara, in afara de cutuma pamantului (care se vede cum a prins roade in Romania), ai un cadru legal pentru actiunile sale?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by