VIDEO Protest în Piața Universității față de obligativitatea purtării măștii și restricțiile impuse de Guvern

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:05 Actualitate | Esenţial


protest antimasca Piata Universitatii
Foto: Captura video
Câteva sute de oameni au participat sâmbătă, în Piața Universității, la un protest împotriva măștilor, scandând ”Libertate” și având o pancartă pe care scrie ”Guvernele ucid mai mult decât Covid”.

Participanţii, unii cu copii alături, au criticat măsurile luate de autorităţi.

Protestatarii au avut steaguri tricolore, în mare parte nu au purtat mască şi nu au respectat distanţarea socială.




Ei au cerut să se renunţe la măsurile impuse de Guvern şi au scandat "Libertate", "Ruşine, ruşine să vă fie" şi "Copiii noştri nu-s cobaii voştri", relatează Agerpres.

La faţa locului au fost prezente mai multe echipaje de jandarmi.



Sâmbătă a fost înregistrat un număr record de noi cazuri de COVID-19 - 3.517, faţă de ultima raportare, în urma efectuării a 29.284 de teste la nivel naţional.

În Bucureşti, conform GCS, coeficientul infectărilor cumulate la 14 zile, raportate la 1.000 de locuitori, este de 2,39.

ERATĂ:

Dintr-o eroară, în ziua evenimentul am relatat că protestul ”pare să fi fost organizat de Frăția Ortodoxă Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, un grup ultraortodox.”

Precizăm că, potrivit Frăției Ortodoxe Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, acțiunea a fost organizată de ”Starea de Libertate”, grup descris ca reunind ”cetățenii care denunță măsurile exagerate anti-covid, în detrimentul desfășurării normale a activitățile economice, educaționale, de sănătate, etc.”

De asemenea, precizăm că Frăția Ortodoxă Sfântul Mare Mucenic Gheorghe se prezintă ca ”organizație creștina în care se adună români care au ca valori principale dragostea de Dumnezeu, Neam și Țară”.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















19075 vizualizari

  • +54 (84 voturi)    
    30 de ani de PSD (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:12)

    UnOarecare [utilizator]

    pacat ca prostia nu doare....
    • +25 (43 voturi)    
      Si nici nu pot zbura... (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:10)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      s-ar face intuneric,instant.
      • -4 (22 voturi)    
        ati uitat sa spuneti (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 23:35)

        Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        ca erau agenti rusi, laudati de sputink.
        • +1 (3 voturi)    
          tu de (Duminică, 11 octombrie 2020, 18:19)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mary80

          ce nu te-ai dus la miting? Că și tu și ei sunteți de-ai lui fierea, mulți dar proști, că așa susținea mai zilele trecute.
    • +7 (25 voturi)    
      Daca prostia ar durea , (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:53)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      multi s-ar zvarcoli pe jos de durere!
      • +5 (9 voturi)    
        ... (Duminică, 11 octombrie 2020, 2:29)

        Dor-El [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Corect.
        Iar daca desteptaciunea ar creste pe toate drumurile, ar paste-o si magarii.
    • -16 (36 voturi)    
      Si protestele rezist (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:32)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Cum au fost? Nu au fost tot niste minciuni?
      • +8 (18 voturi)    
        Mda, ai spus destul, tovarase (Duminică, 11 octombrie 2020, 1:20)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Ne-am lamurit.
    • -15 (27 voturi)    
      si cati de pnl ...pdl...basescu..etc (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:56)

      irma [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      in anii cu basescu tot psd era ?
      • +13 (25 voturi)    
        Ai sa te miri (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 23:54)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui irma

        Da, chiar si in anii in care presedinte a fost Basescu, in teritoriu tot psd in cardasie cu pnl erau majoritari. Ca sa nu mai vorbim de gherila neintrerupta dusa de psd-A3-RealitateaTV impotriva lui Base, cu nepretuita colaborare a prostimii care se uita la respectivele televiziuni si care acum nu vor masca, nu cred in virus, dar cred in povesti mistice, niciodata sustinute de vreo dovada, cit de mica.
        • +1 (15 voturi)    
          Ok, interesant (Duminică, 11 octombrie 2020, 4:44)

          andypandy [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          Si acum ca destui psd-isti din teritoriu au trecut la PNL cum o sa zicem? Ca si guvernarea PNL e tot PSD?! Incerc sa inteleg rationamentul ... Deci acum se pare ca au facut traseism PSD - PNL vreo 150 de oameni. Si mai frumos se pare ca in 2014, 268 de oameni au plecat din PNL (oare unde?!?). Deci avem de atunci PNL in teritoriu de fapt deghizat in PSD si apoi acum iar trecut la PNL. Daca se vrea intradevar o schimbare, traseismul acesta ar trebui interzis sau permis cu niste ani buni intre "transferuri" (sa zicem 8), orice altceva este doar ipocrizie si o mimare a schimbarii. Ei se fac ca se schimba si noi ne facem ca nu vedem.

          Iaca sursele mai jos:
          https://adevarul.ro/news/politica/surse-primari-racolat-pnl-psd-viceversa-In-2014-psd-decimatpnl-printr-o-oug-marca-dragnea-1_5f4244cc5163ec42713e7a40/index.html

          https://www.mediafax.ro/politic/orban-nu-stie-cati-primari-a-luat-pnl-de-la-psd-19518345.
          • +3 (3 voturi)    
            Nici vorba (Duminică, 11 octombrie 2020, 15:56)

            FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui andypandy

            Cine a spus ca ne facem ca nu vedem ? Nu am uitat de cardasia numita USL, de-aia nu vreau sa aud de PNL (i-am votat la primele alegeri, e drept, dar era in 1990, alte vremuri). Dar oricum am lua-o, PSD e la putere de 30 de ani, sub diferite sigle, daca nu vrem sa socotim si anii de dinainte, cand se numea PCR. Cu toate schimbarile (de fapt erau niste minuscule retrageri strategice, mai mult de vizibilitate, nu mai aparea in prima linie si la tv)), PSD e cu radacinile intinse peste tara de 30 de ani, in toate institutiile publice si nu numai. De-asta si zvarcolirea de acum, cand pare ca pierd mai mult decat in alte dati din "teritoriu" si arunca in lupta cele mai abjecte arme, pe care le foloseau mai cu grija inainte.
    • -1 (19 voturi)    
      Ce treaba are protestul cu PSDul? (Duminică, 11 octombrie 2020, 4:30)

      andypandy [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      "Protestul pare să fi fost organizat de Frăția Ortodoxă Sfântul Mare Mucenic Gheorghe, un grup ultraortodox." ... deci nu de PSD. Nu apar PSD caci mie toti politicienii imi par de o incompetenta majora dar haideti sa fim cinstiti. Nu de alta dar nu cred ca "incompetenta" unui partid (oricat o fi guvernat el) poate molipsi populatia ... avem creiere si putem judeca liber daca suntem dispusi sa ne informam adecvat nu doar sa citim titluri (eventual bombastice pe FB).
      • +1 (11 voturi)    
        hehe (Duminică, 11 octombrie 2020, 6:58)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui andypandy

        Zi zau.
    • -3 (9 voturi)    
      Ce treaba are PSD-ul cu toata povestea asta (Duminică, 11 octombrie 2020, 17:05)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      V-a dresat Werner ca pe cainele lui Pavlov, deveniti isterici cand va spune Peseeedeee
  • +29 (67 voturi)    
    k (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:17)

    cartofiprajiti [utilizator]

    haita de jeguri bucurestene in actiune ...prosti si multi
    • +15 (27 voturi)    
      Eram in metrou acum 2-3 ore (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:36)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      Aud un nene pe scaun, cu masca sub barba, logic, la desteptofon: "da ma eleno... pai da, zi si la altii... cum ce? ce ti-am zis, da pe Romania TV ca adevarul o sa iasa la iveala azi... da ma, sun-o si pe ea. nu, cu el inca nu, dar acum il sun". Imediat dupa, suna pe "el" sa ii zica acelasi lucru si sa dea mai departe.

      Evident ca nu ma pasiona sa vad ce era de iesit la iveala si ce "adevarat" o fi, dar parca vad ca era ceva ce i-a instigat sa iasa direct sau indirect.

      Si acum ma intreb... daca noi suntem idioti si spalati pe creier ca purtam pe masca ca "oricum nu ajuta" si "virusul nu exista" si "boala e inventata" si in plus "sarma din masca iradiaza creierul", lucru dat mai departe nu numai de parintii de la protest dar si cazuri unde profesori (sau judecatori) proclama...

      ... ma intreb si eu asa, ca idee: cand copilul va fi bolnav cu orice, entorsa, amigdalita, conjunctivita, orice si apare doctorul cu masca pe fata, cum vor reactiona copilul si parintele. Oare copilul va vocifera "da' tata, si nenea/tanti e prost d-ala spalat pe creier cu masca ce ii iradiaza creieru'????"

      As plati sa vad scena asta.
    • -11 (29 voturi)    
      Cateva observatii (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 22:23)

      iomvv [utilizator] i-a raspuns lui cartofiprajiti

      1. Altele sunt regiunile tarii unde prostia si incetineala sunt native.
      2. Fiecare isi poate exprima parerea intr un cadru organizat.
      3. Nu cred ca esti tu in masura sa cataloghezi.

      Tchuss!
      • 0 (0 voturi)    
        Mai sunteti, d-ăștia ca tine ??? (Duminică, 11 octombrie 2020, 20:56)

        persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui iomvv

        ...
  • +50 (74 voturi)    
    COVIDIOTI (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:23)

    treos [utilizator]

    da coruptia ucide, dar si prostia.
  • +31 (73 voturi)    
    atatia prosti in capitala... (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:33)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    atatia prosti in capitala... nu ma mira ca ia PSD asa scoruri. Un oras plin de prostie.
    • +36 (64 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:37)

      BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Dar prostii astia sunt veniti din toata tara, sa nu crezi ca sunt toti nascuti in Bucuresti ! Capitala s-a umplut de idioti, de nespalati, de nesimtiti, veniti care de pe unde. Si apoi toti injura "bucurestenii" ...
    • -9 (21 voturi)    
      Mda, targovetzule .... (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:39)

      KTerinca [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      .
    • +24 (42 voturi)    
      MH, GJ, DJ, MM, CT, TL, TR, CJ. etc. (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:58)

      Bintea Haiducul [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Normal că-s mulți proști, a dat năvală toată bulimea din provincie.
  • +38 (58 voturi)    
    legitimati-i pe toti (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:34)

    cristi_an [utilizator]

    si apoi cand apar la spital, trimisi inapoi acasa
    vite incaltate!
    • +3 (19 voturi)    
      nu voi a va dezamagi (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:12)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      dar astia ajung la spital numai cand nu mai pot respira si atunci este deja prea tarziu pentru ei...

      Is distepti rau de tot...
    • +1 (5 voturi)    
      Ai dreptate! (Duminică, 11 octombrie 2020, 12:51)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Desi suna radical, acesti imbecili trebuie legitimati si o stampila aplicata pe I.D. card, ca la vot. Daca se prezinta la spitalul de urgenta sa fie trimisi acasa ca sa-si duca prostia singuri "pana la capat".
  • +26 (48 voturi)    
    De acord cu ei, au dreptul sa protesteze .... (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 18:38)

    KTerinca [utilizator]

    .... da' sa le faca un ''X'' pe frunte cu fieru' inrosit, ca sa stim sa ne ferim de ei.
  • -24 (56 voturi)    
    The Great Barrington Declaration (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:05)

    996 [utilizator]

    Multi intelepti aici care "infiereaza cu manie proletara" protestul.. probabil ca demostrantii sunt la fel de prosti ca si cei care au initiat si semnat The Great Barrington Declaration recent (probabil nici nu s a scris in presa noastra de asa ceva ca adevarul doare, nu?), adica cei mai inalti experti in virusologie de la Harvard, Oxford, Cambridge, Stanford, etc.. Si daca astia nu s buni poate chiar semnatarul Dr. Michael Levitt care a primit premiul Nobel e prea prost pentru valoarea comentatorilor de aici.. Mai oameni buni, nu mai luati de bun tot ce va indeasa presa pe gat, mai folositi va si propriul creier. Exista date clare, oficiale, si va puteti construi propria imagine, nu luati de buna "realitatea" servita de media aservita politicului. Astia o sa zica exact ce le trebuie pentru alegeri..in RO.. in SUA.. politicienii sunt la fel peste tot. O zi buna.
    • +4 (22 voturi)    
      In ce limba scrii ? (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:31)

      Valtran [utilizator] i-a raspuns lui 996

      Tu te intelegi cand iti dai sms ?
      • -4 (18 voturi)    
        poate explici mai clar ce vrei sa spui (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 22:34)

        996 [utilizator] i-a raspuns lui Valtran

        Nu prea inteleg sensul intrebarii, am scris in romana, doar titlul e in engleza pentru ca asa se numeste documentul oficial, poate nu ai deschis mesajul ? Sa mi dau sms ? Ce legatura are asta cu ce am scris eu ? Daca e mai clar o sa fiu bucuros sa raspund, o zi buna.
        • +2 (8 voturi)    
          Lasa... (Duminică, 11 octombrie 2020, 1:49)

          Valtran [utilizator] i-a raspuns lui 996

          .
    • -1 (13 voturi)    
      Declarația de la Great Barrington (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:52)

      Quintus [utilizator] i-a raspuns lui 996

      https://gbdeclaration.org/great-barrington-declaration-romanian/
      • +2 (8 voturi)    
        Aia gandesc ca mine :) (Duminică, 11 octombrie 2020, 11:09)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Quintus

        Dar asta nu are legatura cu facatura ruseasca de protest inept.
    • -8 (22 voturi)    
      Digi 24 (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:58)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui 996

      Mii de experți din domeniul sănătății sunt împotriva politicilor de „lockdown”
      Mii de oameni de știință și experți în domeniul sănătății s-au alăturat unei mișcări care capătă amploare pe plan internațional și care avertizează că politicile de „lockdown” (izolare și restrângere la minimum a activității, în încercarea de a limita pandemia - n.r.) riscă să aibă un impact devastator asupra sănătății fizice și psihice a cetățenilor, precum și a societății în ansamblu.
      Ei cer ca măsurile de protecție să se concentreze mai degrabă pe cei vulnerabili, în timp ce oamenii sănătoși să-și urmeze cursul normal al vieții.
      • +3 (17 voturi)    
        hehe (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 22:29)

        transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Din ce redactie scrii, de la sput nik sau russia today de ai simtit nevoia sa faci o "nota redactiei"?
        Sa vezi ce-ti da kuz min pentru asta...
        ============
        " a limita pandemia - n.r.) "
        • 0 (2 voturi)    
          red. roșia today (Duminică, 11 octombrie 2020, 11:25)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

          citai de pă Digi nea cașchetă, să nu fie probleme, îi site-u vost înstelat...dasvidania, jo napot kivanok
    • +1 (21 voturi)    
      The Great Barrington Fart (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:01)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui 996

      Aceasta declaratie este o frauda stiintifica de proportii.
      Cine sunt autorii? Sunetra Gupta (Oxford),Jay Bhattacharya (Stanford) si Martin Kulldorff (Harvard). Oameni de stiinta convinsi ca politica de infectare a "turmei" da rezultate.
      OK, e convingerea lor, doar ca e nefundamentata stiintific. E o credinta.
      Din cei "nenumarati" oameni de stiinta care semneaza declaratia, il regasim pe Mr Banana Rama,
      pe Dr Johnny Fartpants:) samd.
      Site-ul este mentinut de AIER.
      "...AIER is not just a free-market think-tank. It receives a large bulk of its funding from its own investment activities, not least in fossil fuels, energy utilities, tobacco, technology and consumer goods. AIER owns a major investment firm, American Investment Services Inc., which harnesses the think-tank’s research to help inform investment advice. Security Exchange Commission filings seen by Byline Times confirm that AIER’s American Investment Services Inc. runs a private fund valued at $284,492,000.."

      https://bylinetimes.com/2020/10/09/climate-science-denial-network-behind-great-barrington-declaration/
      • -4 (20 voturi)    
        Dr. Michael Levitt e suficient de bun ? (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 22:47)

        996 [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Semnatarul Dr. Michael Levitt poate e suficient de bun pt Dvs in acest caz. Daca nu, propun sa l trezim pe einstein din mormant sa ne dea parerea domniei sale ca sa va putem satisface exigentele, desi sunt sigur ca fiind (fost) fizician ar da crezare initiatorilor acestui proiect: Dr. Martin Kulldorff, professor of medicine at Harvard University, a biostatistician, and epidemiologist with expertise in detecting and monitoring of infectious disease outbreaks and vaccine safety evaluations. Dr. Sunetra Gupta, professor at Oxford University, an epidemiologist with expertise in immunology, vaccine development, and mathematical modeling of infectious diseases. Dr. Jay Bhattacharya, professor at Stanford University Medical School, a physician, epidemiologist, health economist, and public health policy expert focusing on infectious diseases and vulnerable populations.
        Cat despre alde Mr Banana Rama, nu stiu de ce e o surpriza, sunt destule survey uri online pline de Gica Contra care abia asteapta sa intineze ceva daca sunt platiti bine. O singura intrebare pt Dvs, de ce se publica numarul de infectari in loc de numarul de decese si forme chiar grave (cauzate de Covid, nu de cancer la plamani in faza 4) in toata mass media? Nu da bine la public cand avem de cateva ori mai multi morti din cauza bolnavilor cronici care nu si mai pot primi tratamentul ? Hai sa fim seriosi.. toti politicienii (din ambele parti ale spectrului politic, si stanga si dreapta) au primit "epidemia" asta ca pe o mana cereasca in a guverna dupa plac si a acoperi gaurile din bugete cu "actiuni umanitare" Aici in Canada e foarte evidenta treaba, cred ca si in RO e la fel. O zi buna.
        • +3 (5 voturi)    
          In primul rand (Duminică, 11 octombrie 2020, 14:11)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui 996

          Einstein, nu "einstein". In rest, poate fi semnat si de unul cu premiu Nobel, nu am de ce sa-l iau serios. Un om de stiinta, cand se pronunta, are cifre exacte rezultand dintr-un studiu verificat si verificabil. Nu ma intereseaza ce CREDE un savant despre orice. Daca citesti cu atentie comentariul meu (poate cer prea mult) vei observa ca i-am denumit oameni de stiinta, nu neg aceasta calitate al lor. Doar ca am o colectie de zeci de cazuri cand oameni de stiinta, pana atunci respectabili, care -din varii motive- nu au respectat deontologia profesionala si au creat curente de opinii bulversante, cu miez otravit.
          Raspund la intrebarea ta cu o alta intrebare: cunosti statistici legate de primele luni ale epidemiei din Italia?
    • +6 (20 voturi)    
      Cei mai înalţi experţi, (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:17)

      calincb [utilizator] i-a raspuns lui 996

      într-adevăr.
      Mr. Banana Rama, Dr. Johnny Fartpants, alături de prof. Cominic Dummings, ne prezintă realitatea goală-goluţă, nefiltrată de mass media aservită guvernelor. Se pare că stimaţii experţi au reuşit să-şi folosească singuri creierele, fără ajutorul guvernelor şi al mogulilor mass media şi industriei farmaceutice. Din păcate au omis să explice procedurile folosite în activitatea de utilizare independentă a creierului.
      Dacă mergem în Piaţa Universităţii poate aflăm totuşi şi astfel de secrete.
      Până atunci, aveţi grijă şi daţi câte un covid de persoană să ajungă la toată lumea.
    • +4 (22 voturi)    
      The Great Barrington Declaration zici? (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:20)

      AndreeaK [utilizator] i-a raspuns lui 996

      Uite aici cine sunt semnatarii acestei 'mari declaratii': https://www.taxresearch.org.uk/Blog/2020/10/09/the-great-barrington-declaration-isnt-too-worried-about-who-makes-the-declaration/

      O lista cu nume false, un website pe care oricine se poate inscrie ca fiind practicant de medicina sau om de stiinta, totul fara nici o verificare.

      Deci da, demonstrantii din piata sunt la acelasi nivel cu 'semnatarii' declaratiei.

      Si uite aici un raspuns avizat de la un medic pe un site de medicina:
      https://www.sciencemediacentre.org/expert-reaction-to-barrington-declaration-an-open-letter-arguing-against-lockdown-policies-and-for-focused-protection/

      Asa ca mai usor cu pianul pe scari si puneti mana sa cercetati un pic aberatiile din presa sau chiar aberatiile unora care se dau drept medici.
    • +5 (15 voturi)    
      care adevar doare? (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 22:19)

      Vecin [utilizator] i-a raspuns lui 996

      Poate ar trebui sa-ti folosesti tu mai bine propriul creier, in loc sa inghiti pe nemestecate o teorie fiindca te impresioneaza titlurile autorilor. Sa stii ca titluri stiintifice au si altii, cu alte opinii, nu numai semnatarii declaratiei laudate de tine.

      Exemplu:
      Dr Rupert Beale, Group Leader, Cell Biology of Infection Laboratory, Francis Crick Institute, said:

      “An effective response to the Covid pandemic requires multiple targeted interventions to reduce transmission, to develop better treatments and to protect vulnerable people. This declaration prioritises just one aspect of a sensible strategy – protecting the vulnerable – and suggests we can safely build up ‘herd immunity’ in the rest of the population. This is wishful thinking. It is not possible to fully identify vulnerable individuals, and it is not possible to fully isolate them. Furthermore, we know that immunity to coronaviruses wanes over time, and re-infection is possible – so lasting protection of vulnerable individuals by establishing ‘herd immunity’ is very unlikely to be achieved in the absence of a vaccine. Individual scientists may reasonably disagree about the relative merits of various interventions, but they must be honest about the feasibility of what they propose. This declaration is therefore not a helpful contribution to the debate.”
      https://www.sciencemediacentre.org/expert-reaction-to-barrington-declaration-an-open-letter-arguing-against-lockdown-policies-and-for-focused-protection/?cli_action=1602357266.952
      • -2 (10 voturi)    
        o parere politically correct (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 23:48)

        996 [utilizator] i-a raspuns lui Vecin

        Pentru ca altfel risti sa ti pierzi jobul sau sa ti distrugi cariera, e natural sa sara aproape toti in barca grijuliilor si preocupatilor de binele general la suprafata. Frica ne conduce, ura si la mai mare ! Poate poti sa mi explici de ce modelul Suedez functioneaza. Si ca sa taiem BS ul din start sa vorbim de numarul de morti si cazuri grave. Chiar nu este evident ca am oprit planeta pentru o "epidemie" ceva mai grava decat o gripa sezoniera? Chiar nu conteaza numerele reale de decese comparate cu alte cauze ale mortalitatii in lume? Sunt.. uimit cata ardoare e pusa in a sustine niste idiotenii verificabile in 5 min de clickuri, chiar bazate pe date OMS oficiale. Cifre, nu povesti de speriat copii care care daca aud de "un milion de infectati" intra in panica. Flash news, avem sute de milioane de infectati in fiecare an cu bboli la fel de mortale. De unde credeti ca se aduna 50 de milioane de morti in fiecare an ? Din senin ? De la "batranete" ? Ah, dar in 2019, 2018 etc nu se panica nimeni.. ooops. Dar de ce sa ne obosim sa vedem realitatea chiar noi cand putem adopta pozitia fetusului si sa ne incolonam cuminti cum ne ordona guvernul (in orice tara, nu RO doar). Hai sa facemun experiment: cati au murit de alte boli in RO fata de raposatii de Covid ? A publicat macar un ziar, televiziune sau site online ceva de genul asta? Nu? Ce ciudat.. Dar se poate gasi, internetul e prietenul tau. Dar probabil imi irosesc degeaba timpul, va doresc aliniere la careu fericita, sunt sigur ca politicienii care ne conduc nu dorm noaptea de grija noastra si fac tot ce e mai bine pentru noi fara nici un interes personal. Drum bun si tot inainte tovarasi, cu partidul inainte (oricare partid este)!
        • -5 (7 voturi)    
          grjulii de binele general la suprafață (Duminică, 11 octombrie 2020, 11:12)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui 996

          da, dăcît la suprafață...brusc și dintr-odată i-a apucat grija de oameni pe politruci șl cașchetarii sekuriști...poartă botniță, hai poartă botniță, să-i protejezi pe ceilalți...dăcît că io nu-s Isus, să-i protejez pe ceilalți, poate Arafat, cine știe...io i-am protejat pe ceilalți plătind contribuții la sănătate 40 ani, bani sifonați de ăia care amu îmi cer să port botniță...vezi Hexifarma, sediu în curtea SRI, spitale dezinfectate cu apă chioară, mare grijă de oameni au avut
  • +20 (36 voturi)    
    pe prostii astia... (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:06)

    venomel [utilizator]

    ...cine-i sponsorizeaza?
    • +5 (17 voturi)    
      Sputnik , Russia etc. (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:55)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui venomel

      .
      • +2 (4 voturi)    
        Se (Duminică, 11 octombrie 2020, 0:52)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Stie
    • +1 (3 voturi)    
      Nu cred ca (Duminică, 11 octombrie 2020, 11:00)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui venomel

      trebuie sa-i sponsorizeze cineva , asa-s ei . Si simt nevoia sa-si dea neaparat in petic !
  • +15 (37 voturi)    
    Propunere (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:13)

    democtrates [utilizator]

    Sa se faca o lista cu cei prezenti in piata si in caz de infectare sa stea acasa(, sa nu mai fie permis nimeni sa fie internat la spital(sa semneze ca sunt de acord) . Desi sunt foarte dur, dar cu acesti oameni altfel nu poti altfel discuta.Punem pariu ca nu va semna nimeni ?
    • +2 (14 voturi)    
      si inca ceva (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:46)

      GeorgeAis [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Nu numai ca nu ar trebui sa fie spitalizati daca se imbolnavesc, dar sa se verifice si daca cei din familie sau prieteni se infecteaza, si sa le plateasca spitalizarea acelor, iar ei carantinati fortat
  • +1 (27 voturi)    
    PNL de ce nu face ordine? (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:18)

    vlad.pe [utilizator]

    PNL de ce nu face ordine? De ce ii lasa pe acesti indivizi sa incalce legea? Cum va reactiona partidul la Guvernare cand vom avea 4.000 de infectati zilnic? o sa apara Iohannis sa dea vina pe cei care respecta restrictiile sau ii va pedepsi pe cei care instiga la nerespectarea legilor?
    • -5 (15 voturi)    
      huh (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:52)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      Rusnake, dar ce treaba are PNL cu ordinea in tara?
      Tu crezi ca esti in Bielorusia pa batut femei?
      In Romania ordinea e asigurata de Politie si Jabdarmerie, iar postacii de teapa ta sunt de competenta SRI.
      Pasol na turbinka vidma!
    • +4 (16 voturi)    
      Sa vezi ce se potolesc ... (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 21:50)

      Andrei Mihai Gratie [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      .cand vor primi acasa procesul verbal cu maximul de amenda aplicat (2500 lei pentru nepurtarea mastii si zadarnicirea combaterii bolilor) Nu le mai trebuie nimic...Orice miting legal sau ilegal este monitorizat foto video, pentru a preveni eventualele incalcari ale legii... In cazul de fata, cei din piata vor fi identificati dupa poze si filmari si amendati ...
  • +7 (11 voturi)    
    Criogenia salveaza RO (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:34)

    Plagarus [utilizator]

    Daca nu esti chiar ignorant,o fi la moda sa te dai prost doar de dragul frondei ?
  • +14 (30 voturi)    
    zevzeci! (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:36)

    yotta [utilizator]

    ii mai tolerati mult!?
  • +17 (33 voturi)    
    Unii nici nu stiu de ce se afla acolo (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 19:43)

    Remarque [utilizator]

    Protesteaza ca sa protesteze. Masa manipulabila de oameni neinformati, oameni tot timpul contra. Contra a orice, contra stiintei, contra informarii corecte, contra principiilor, contra bunului simt.
    Nici macar nu isi dau seama ca demersul lor poate ucide.
  • +3 (17 voturi)    
    si uite asa se mai curata (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:17)

    ..13 [utilizator]

    Niste ultraortodoxi...

    ce fac ei?
    exact ceea ce nu este recomand a face:
    - striga din toti bojocii, adicalea raspandesc cu mult spor virusii si ii trag pe nas
    - nu poarta masca ca ei is distepti pentru a inspira mai bine si mai adanc virusii dispersati cu multa dibacie prin ragnetele lor - lasa ca virusul care este mai destept la ei le direct direct in mufa...

    Politia poate sa ii monitorizeze si DSP sa concluzioneze

    este si moartea un fel de a fi liber - liber de pamant, liber de familie, prieteni, liber de obligatii si responsabilitati, ei oricum sunt liberi la minte...
  • 0 (12 voturi)    
    da .... se pare ca (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:21)

    iomvv [utilizator]

    asa se intampla in orasele mari - oameni cu pareri diverse ...
  • +6 (14 voturi)    
    sa (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 20:46)

    andrei1232000 [utilizator]

    mearga sa terasele din Herastrau. Ospatari fara masti, terasele pline, nunti, botezuri, decibeli. Ca in vremurile bune. Politia (in uniforma sau civil) s-a ascuns, se face ca nu vede.
    Se pare ca s-a adoptat tacit politica imunizarii de turma.
  • +1 (17 voturi)    
    Oamenii lui Putin (Sâmbătă, 10 octombrie 2020, 22:14)

    Alui [utilizator]

    Punem pariu?
    • -1 (5 voturi)    
      mai degraba oamenii PSD-ului (Duminică, 11 octombrie 2020, 10:46)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      PSD-ALDE-UDMR-ProRomania sunt direct interesati sa nu avem alegeri in decembrie, ci in martie, anul viitor.
      Sunt oamenii lor.

      Este pacat ca Guvernul si Iohannis nu au niciun ascendent asupra SRI-ului de sorginte PSD-ista si supus mafiei PSD, care ar putea investiga, discret, aceste miscari aparent prostesti, de strada.
      Totusi, nu este vorba despre amenintarea ordinii constitutionale (organizarea alegerilor parlamentare la 4 ani) si a stabilitatii tarii? Iohannis nu le poate ordona, in CSAT, sa faca cercetari?
  • -7 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 11 octombrie 2020, 3:16)

    [anonim]

    • +4 (10 voturi)    
      Nu zau ? (Duminică, 11 octombrie 2020, 10:31)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui

      Probabil esti urmasul lui Einstein de debitezi asemenea informatii?
  • +4 (16 voturi)    
    o mare de prosti (Duminică, 11 octombrie 2020, 5:36)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    e adevarat nu multi dar astia se inmultesc repede deci spre asta ne indreptam. Ei vor drepturile omului omului fiind ei ca-i imbolnavesc pe altii li se rupe. Cata vreme ei isi vad de treaba e bine.
  • +1 (9 voturi)    
    guvernul ar trebui sa renunte la masti (Duminică, 11 octombrie 2020, 8:56)

    mbembe [utilizator]

    1. nimeni nu poarta masca;
    2. “fricosii” si “prostii” stau in carantina 1 luna;
    3. medicii in concefiu 1 luna;
    4. in 3 saptamani “desteptii” incep sa dispara;
    5. in 3 saptamani + 40zile lumea “proata” poate iesi la plimbare purtand masca, procent cazuri sub 0.0001% la mie
  • +6 (8 voturi)    
    prostie cu premeditare (Duminică, 11 octombrie 2020, 10:41)

    revo [utilizator]

    scopul este sa se infecteze cat mai multi la aceste adunari, epidemia sa ia amploare si Bucurestiul sa intre in carantina, pentru amanarea alegerilor parlamentare.
  • +7 (11 voturi)    
    Daca tot vreti sa muriti, (Duminică, 11 octombrie 2020, 10:58)

    John M. [utilizator]

    mergeti si faceti mitinguri pe calea ferata si nu fugiti cand vine trenul. Pe noi, cei normali la cap, lasati-ne sa traim dupa cum ne recomanda medicii.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by