Piedone, condamnat la peste 8 ani de închisoare în primă instanță, a câștigat Primăria Sectorului 5. Cristian Băcanu s-a recunoscut învins

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 28 septembrie 2020, 8:58 Actualitate | Esenţial


Cristian Popescu Piedone
Foto: Facebook/ Partidul Puterii Umaniste
Cristian Băcanu, candidatul susținut de PNL și Alianța USR-PLUS s-a recunoscut învins în fața lui Cristian Popescu Piedone în competiția pentru Primăria Sectorului 5 din Capitală.

”Cetățenii din Sectorul 5 au ales altfel. După finalizarea numărătorii paralele, noul primar al sectorului este Piedone. Le mulțumesc tuturor celor care m-au votat şi care au avut încredere în mine. Le mulțumesc colegilor din PNL care au muncit foarte mult pentru pregătirea acestor alegeri”, a scris Băcanu pe Facebook, luni dimineață.

Cristian Popescu Piedone a candidat din partea Partidului Puterii Umaniste (social-liberal), partidul lui Dan Voiculescu.

Ultimele date ale sondajului exit-poll de duminică seară indicau că cei doi au obținut un scor egal, de 27,9%.

Pe 16 decembrie 2019, Cristian Popescu-Piedone, fost primar al Sectorului 4, a fost condamnat la 8 ani şi 6 luni închisoare cu executare pentru săvârşirea infracţiunii de abuz în serviciu în legătură cu eliberarea autorizaţiilor de funcţionare pentru clubul Colectiv.

Miercuri, pe 30 septembrie, Curtea de Apel Bucureşti urmează să înceapă, după o amânare, judecarea apelului în dosar.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















24445 vizualizari

  • +62 (78 voturi)    
    Mda (Luni, 28 septembrie 2020, 9:03)

    TheFaime [utilizator]

    Fara suparare, dar astia din Sector 5 sunt mai tari decat aia din Caracal, Deveselu si decat cei din Baia Mare cand il alegeau pe Chereches ca si Primar, desi el era la puscarie (arestat preventiv!!). Dar sa-l alegi pe acest grobian de Piedone, un condamnat in prima Instanta, infractor dovedid, cu vietile si familiile distruse ale celor din Colectiv...e absolut inuman, inimaginabil..oameni buni, OUG 13, 10 August, Colectiv NU SE DAU UITARII!
    • +13 (19 voturi)    
      Sectorul 5 inseamna Rahova dar ci Cotroceni (Luni, 28 septembrie 2020, 9:20)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      si a iesit putina lume la vot
    • +26 (26 voturi)    
      o tara plina de prosti... (Luni, 28 septembrie 2020, 9:34)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      o tara plina de prosti...
    • +28 (30 voturi)    
      Acolo numai unul cu 10 ani (Luni, 28 septembrie 2020, 9:51)

      Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      de puscarie il batea pe piedone!
      La mai mare la viitoarele alegeri!
    • +14 (14 voturi)    
      Fenomenal (Luni, 28 septembrie 2020, 10:16)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui TheFaime

      Tembelul asta de Piedone a candidat doar sa scape de puscarie. Culmea nici macar in sectorul unde a mai fost primar. Doar in Bucuresti se poate asa ceva. Probabil mai sta 6 luni si apoi intra la parnaie definitiv si atunci vor fi din nou alegeri. Dar atunci se vor alia PSD cu ProRomania si va castiga alt idiot en-fanfare.
      • +5 (7 voturi)    
        de puscarie nu scapa... (Luni, 28 septembrie 2020, 12:50)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        de puscarie nu scapa... primarii nu sunt imuni la asa puscarie. Din contra e un fel de evolutie, dupa ce sunt primari ... merg spre puscarie bogati.
  • +38 (44 voturi)    
    Din nou (Luni, 28 septembrie 2020, 9:04)

    Cetateanu [utilizator]

    Curand din nou alegeri la 5! O RUSINE! Deci doua categorii de cetateni la sectorul 5 se pot evidentia printre alegatorii lui popescu criminalul: imbecilii si mafiotii. Primii se simt alaturi de un criminal ticalos si arogant (urmariti-i activitatea din ultimii 30 de ani) ceilalti spera intr-o continuare a activitatii alaturi de mafiotul puscariabil. Astept acum interventia lui Vela impotriva clanurilor mafiote. Iar Voiculescu & Co n-au cum sa fie decat alaturi de creatia lor politica in spirit si simtire: un ex puscarias cu un viitor puscarias, cu sustinerea latrinelor!
    • +16 (18 voturi)    
      Justitia...de aia aU pensii speciale (Luni, 28 septembrie 2020, 9:29)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      Sa traga de timp. "omul" asta trebuia sa stea 20 de ani in puscarie...si el e primar.

      POATE E MOMENTUL SA SE SCHIMBE CEVA SI IN JUSTITIE...
    • -6 (10 voturi)    
      da, criminal (Luni, 28 septembrie 2020, 11:27)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      trebuia sa-i lichideze pe teroristii care au instalat arma chimica la Colectiv, dar n-a facut-o; poate trebuia sa incepa cu Joian
  • +37 (45 voturi)    
    mda (Luni, 28 septembrie 2020, 9:05)

    SoulSearcher [utilizator]

    sectorul 5... tiganiada din Romania :DDD

    asa va trebuie fratilor, saracie si foamete, traiasca nasu` mare
    • -5 (9 voturi)    
      Cotroceni e in sectorul 5! (Luni, 28 septembrie 2020, 11:56)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Surpriza nu? Daca si in Cotroceni e tiganiada...
  • +46 (52 voturi)    
    Rusine! (Luni, 28 septembrie 2020, 9:10)

    Cataleya [utilizator]

    Sa le fie rusine bucurestenilor din sect. 5!
    Sa speram ca Piedone va intra in puscarie si va fi ridicat de jandarmi direct din biroul primariei!
  • +30 (36 voturi)    
    E sigur că va face închisoare! (Luni, 28 septembrie 2020, 9:11)

    nick24 [utilizator]

    Deci avem primar pușcăriaș?
    După recurs se vor face alte alegeri sau locul 2 va fi primar?
    • -11 (17 voturi)    
      Alte alegeri, (Luni, 28 septembrie 2020, 9:19)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      alta mascarada!
    • +17 (17 voturi)    
      mda` (Luni, 28 septembrie 2020, 9:23)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      se reiau alegerile,

      probabil la anu prin primavara piedone va fi saltat pt executarea sentintei de 8 ani

      si in cateva luni va trebui reluat procesul electoral pt cei din sectorul 5..

      ca asa e la noi.. romanul gandeste cu stomacul si cu picioarele..
    • +17 (17 voturi)    
      Se fac alte alegeri (Luni, 28 septembrie 2020, 9:28)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      E cumplit ce au votat acei oameni,

      Iar candidatul PNL era cu adevarat o alegere foarte buna.

      Asta vor oamenii pe acolo: Vanghelie, Florea, Piedone...

      Oribil, dar asta e democratia.
      • +2 (6 voturi)    
        Pai daca ne uitam (Luni, 28 septembrie 2020, 10:57)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        La rezultatele pentru Consiliul General, cum spunea cineva mai sus, imbecilii si mafiotii au iesit toti la vot ieri, si rezultatele se vad. Pacat de bucurestenii putini ce nu se incadreaza in categoriile astea..
        • +3 (7 voturi)    
          democratie sau ? (Luni, 28 septembrie 2020, 14:37)

          citoyen de bucarest [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

          Deci iubim democratia dar numai cand e de partea noastra? Sa nu uitam ca britanicii au votat masiv brexit si s-a tinut cont de votul lor, desi toata planeta era de acord ca e o varianta proasta.

          Mai avem mult exercitiu democratic de facut pana sa ne consideram o democratie, ca dictatura unora nu inseamna capitalism :-)
    • +13 (13 voturi)    
      alte alegeri... alti bani... (Luni, 28 septembrie 2020, 9:35)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      alte alegeri... alti bani... prostia oamenilor este nelimitata.
    • +8 (16 voturi)    
      alt rand de alegeri (Luni, 28 septembrie 2020, 9:37)

      Klaus Ciocaniss [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      cel mai probabil se vor relua alegerile dar va fi nevoie de o preselectie la sectia de pedofili si violatori de la rahova, alt tip de candidat nu poate sa castige in acel sector de marocani...
    • +4 (4 voturi)    
      va fi viceprimarul (Luni, 28 septembrie 2020, 9:49)

      EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      primar pana la urmatoarele alegeri
  • +8 (12 voturi)    
    asta e trist (Luni, 28 septembrie 2020, 9:12)

    snowflake [utilizator]

    Si in acelasi timp e destul de clar ce fel de oameni locuiesc in sectorul 5 daca au fost dispusi sa aleaga un codamnat la 8 ani de inchisoare drept primar.
    • -2 (6 voturi)    
      usurel (Luni, 28 septembrie 2020, 11:28)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

      foarte probabil ca oamenii aia nu cred in teoria oficiala, a incendiului intamplator
  • +6 (8 voturi)    
    In acel caz, (Luni, 28 septembrie 2020, 9:15)

    adi_69 [utilizator]

    Unul dintre vice-primari va fi primar interimar pana la organizarea de noi alegeri.
  • +9 (9 voturi)    
    Noaptea mintii... (Luni, 28 septembrie 2020, 9:16)

    crackporta [utilizator]

    ...in sectorul 5. Pacat de cei de acolo care au vrut o schimbare :-/
  • +1 (5 voturi)    
    . (Luni, 28 septembrie 2020, 9:29)

    di livio [utilizator]

    inimaginabil, grețos...aștept sociologi și psihologi să explice inexplicabilu...a încercat ceva CTP-u aseară da îi prea puțin
  • +12 (14 voturi)    
    Sa fi parinte al unui copil mort in Colectiv (Luni, 28 septembrie 2020, 9:38)

    IarbaVerdeDeAcasa [utilizator]

    Cam ce ai simti acum cand vezi stirea asta?

    Nu vreau sa stiu.
    • +5 (5 voturi)    
      mda (Luni, 28 septembrie 2020, 10:32)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui IarbaVerdeDeAcasa

      nu mai simti nimc.. devii imun.. ca o rana care a fost atat de adanca, incat s-au dus nervii care mai simt acolo ceva...
  • +10 (14 voturi)    
    Cei din Sect 5 (Luni, 28 septembrie 2020, 9:41)

    fokerul [utilizator]

    sunt obişnuiţi cu puşcăria şi puşcăriaşii aşa că au ales unul de-al lor, ce vă miraţi atât
  • +11 (11 voturi)    
    5 ani (Luni, 28 septembrie 2020, 9:43)

    Dodel540 [utilizator]

    Suntem in 2020. Daca este puscarias, de ce nu este deja inchis? Au trecut 5 ani.
    • +4 (6 voturi)    
      celeritate unde esti??? (Luni, 28 septembrie 2020, 11:52)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Stiti cat dureaza redacatarea unei decizii date de instanta???

      dar mutarea unui dosar de la o instanta la alta???
      Tu ca parte in dosar ai termen pana la care sa depui recurs dar instanta are zile fara numar ca sa isi mute dosarul de aici pana la peste drum!!!!

      de aceea avem interlopi puternici si condamnati inca liberi

      de aceea nu ne vrea UE in zona schengen caci avem comportament de interlop
  • +4 (6 voturi)    
    mai rau de atat (Luni, 28 septembrie 2020, 9:44)

    martel55 [utilizator]

    doar la Deveslu cred ca a fost...sa speram ca justitia il va infunda pana la urma si va lasa bizonii din s5 fara premar
  • +7 (19 voturi)    
    daca nu stiti (Luni, 28 septembrie 2020, 9:53)

    freestyle [utilizator]

    majoritatea bucurestenilor nu il considera pe Piedone vinovat cu ceva. eu cel putin nu am gasit unul cu care sa ma inteleg pe tema asta. eu considerand ca este vinovat. iar ca primar inca este apreciat si acum. cel putin cei din 5 mereu au invidiat sectorul 4 pentru primarii pe care i-a avut. aici intra si PIedone si Baluta.
    asa ca nu aruncati cuvintele inainte de a va informa despre situatia de fapt.
  • +11 (13 voturi)    
    Adevarul e ca din nou... (Luni, 28 septembrie 2020, 9:55)

    AdevaratulProfet [utilizator]

    ....imaginea Romania si a Bucurestiului va fi grav afectata in momentul cand acest personaj retrograd(ca de altfel si mare parte din alegatorii sectorului 5 care l-au votat) va fi condamnat definitiv in dosarul Colectiv si va merge la puscarie direct de pe scaunul de primar...RUSINE!!!
    Este o dovada certa ca inca este multa treaba de facut, dincolo de optimismul generat de aceste alegeri locale.
  • +8 (10 voturi)    
    budai deleanu (Luni, 28 septembrie 2020, 9:58)

    mmmircea [utilizator]

    poate-l ia cu el la parnaie si pe finul catalin maruta, care i-a facut in aceste saptamani o campanie desantata. Despre alegatori, asa cum bine scria cineva mai sus, parte mafioti, parte etnici. Oricum e o rusine imensa pentru Bucuresti ca in 2020 sa castige acest Piedone.
  • +11 (15 voturi)    
    Sectorul 5 (Luni, 28 septembrie 2020, 9:58)

    ACP [utilizator]

    isi demonstreaza nivelul de educatie.
  • -10 (20 voturi)    
    Lol (Luni, 28 septembrie 2020, 10:06)

    HP [utilizator]

    Eu nu vad problema cu Piedone, si mai mult, consider ca decizia de a-l condamna la 8 ani de puscarie e profund nedreapta.

    Colectivul nu i s-a datorat lui, primarii semneaza tot timpul sute si mii de acte.

    Nu el a fost de vina pentru incendiu.

    Nici macar cei de la ISU nu au fost de vina.

    Nici "coruptia" nu a fost de vina.

    Cei de vina au fost patronii inconstienti care au permis artificii in spatii inchise.

    Punct, e asa de simplu.
    • +1 (13 voturi)    
      Foarte corect (Luni, 28 septembrie 2020, 10:21)

      DanCris [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Cumva romanii s-au obisnuit ca vina sa fie intodeuna a cuiva de deasupra lor.
      Semnatura primarului este un act administrativ formal. E absurd sa consideri ca sutele de mii de localuri si spatii sunt verificate de primar personal.
      La Colectiv a existat inclusiv artificier autorizat care a instalat nebunia aia. Dar poporul e dornic de sange asa ca justitia trebuie sa le dea satisfactie.
      • +4 (8 voturi)    
        Ai PERFECTA dreptate (Luni, 28 septembrie 2020, 11:13)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

        "Semnatura primarului este un act administrativ formal. E absurd sa consideri ca sutele de mii de localuri si spatii sunt verificate de primar personal."

        Dar nu pot sa nu te intreb: daca nu viziteaza localurile si nici nu poate fi tras la raspundere pentru ele, pentru ce anume mai semneaza sau mai e necesara acea semnatura?!?!?

        Si unde ai vazut tu in lumea democratica sa fie nevoie sa semnezi ceva despre care nici nu stii ce e? Te-a fortat cineva pe tine sa semnezi ceva?!?
    • +5 (11 voturi)    
      alo (Luni, 28 septembrie 2020, 10:26)

      sorvas [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Tu te auzi? Nu ti se pare ceva profund in neregula cu faptul ca un comdamnat la 8 ani jumate pentru administratie/management defectuos este ales de oameni pentru in varful administratie/managementului unui sector?

      Si cine esti tu sa decizi daca e vinova sau nu? Oamenii decid daca e vinovat sau Justitia?

      Mie mi se pare extrem de gresit ce s-a intamplat. Traiesc in sectorul asta, desi nu am dreptul la vot caci nu am viza de flotant, dar mi se pare de rasul/plansul lumii.
      • 0 (12 voturi)    
        Lol (Luni, 28 septembrie 2020, 11:31)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

        Nu, nu mi se pare. Oamenii stiu cine e Piedone si ce a facut pentru ei.

        Eu nu decid nimic, mi-am dat cu parerea, ca e gratis.

        Iar parerea mea este ca Piedone a fost gasit vinovat datorita presiunii useristilor, la fel ca Dragnea.

        Vrajeala asta cu lupta anti coruptie trebuie sa inceteze.
    • +10 (14 voturi)    
      eu m-as duce mai departe cu logica ta (Luni, 28 septembrie 2020, 10:38)

      Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui HP

      ...

      Nici macar patronii inconstienti nu au fost de vina.

      De vina a fost barmanul care a aprins artificiile. El a dat foc localului
      • -2 (8 voturi)    
        De dat foc localului (Luni, 28 septembrie 2020, 11:15)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Dan_Nemes

        Putea foarte bine: era o problema intre el, patron si asigurator. De vina sunt oamenii care au intrat inauntru. Si as merge chiar mai departe cu logica: daca tot urma sa moara, de ce i-au mai conceput parintii lor?!? Doar ca sa fie tristi dupa aceea?!? Totul se putea evita doar cu cateva prezervative la momentul oportun.
    • +2 (8 voturi)    
      Ba este vinovat (Luni, 28 septembrie 2020, 11:17)

      AndreiBCO [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Primarul trebuie sa stie ce acte semneaza.
      Dar asa s-au obisnuit toti, semneaza fara nici o raspundere si dupa ce se intampla ceva o baga p-aia ca "mortul e de vina".
      Piedone la brutarie!
      • +1 (9 voturi)    
        Lol (Luni, 28 septembrie 2020, 11:54)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui AndreiBCO

        Probabil ca nu stii cum functioneaza principiul delegarii atributiilor, sau administratia publica in general.

        Este vorba de ierarhii, de mecanisme care previn munca in zadar, prin care cei de la baza isi indeplinesc sarcinile prevazute in arhitectura posturilor, si apoi merg cu aprobarile in sus pana la primar.

        In momentul in care foaia e pe biroul primarului, se presupune ca verificarile sunt deja facute de catre toti ceilalti, de la inspectori la pompierii ISU, iar primarul are doar un rol figurativ, de a lua la cunostinta.

        Daca Piedone, sau orice alt primar, ar trebui sa mearga in teren si sa verifice bar cu bar, magazin cu magazin, cofetarie cu cofetarie, nu i-ar ajunge zece vieti.

        Plus ca in cazul ala nu ar mai fi nevoie de nimeni din aparatul primariei, ca doar primarul le face pe toate.

        Mai si ganditi ba.
        • 0 (0 voturi)    
          Da' de unde (Luni, 28 septembrie 2020, 20:12)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui HP

          De responsabilitate ai auzit ?
          Mai si gandeste, mai draga.
      • +3 (3 voturi)    
        SEMNEZI (Luni, 28 septembrie 2020, 11:55)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui AndreiBCO

        = RASPUNZI.

        Iar acolo unde raspunderea ta nu e implicata nu te pune nimeni sa semnezi nimic.
  • +3 (7 voturi)    
    sa speram ca justitia isi face datoria (Luni, 28 septembrie 2020, 10:17)

    kendf [utilizator]

    si acest martafoi nu va apuca sa se joace de-a primarul.
    • +3 (3 voturi)    
      Daca justitia (Luni, 28 septembrie 2020, 11:54)

      Dodel540 [utilizator] i-a raspuns lui kendf

      Isi facea datoria , Piedone era inchis pana acum , sau..cine stie declarat nevinovat. Dar asa , dupa 5 ani, e un fel de fantoma juridica, nici condamnat dar nici nevinovat.
      Dar poate ne explica fostul candidat Pnl , actual mare secretar la Justitie, de ce dureaza atat procesele.
      Apropo, de dosarul 10 august se mai aude ceva?
  • +1 (7 voturi)    
    A schimbat sectorul și norocul (Luni, 28 septembrie 2020, 10:37)

    Koczka [utilizator]

    Dar năravul ba.
    Daca o sa semneze ca primaru' acte fara sa case ochii, o sa mai fie condamnat cu executare
    • 0 (2 voturi)    
      Piedone nu isi incheie mandatul de primar ! (Luni, 28 septembrie 2020, 18:32)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Recursul lui impotriva pedepsei de 8 ani si jumatate de inchisoare cu executare nu va dura 4 ani si nu ii va aduce castig de cauza, respectiv va subzista pedeapsa cu inchisoarea, asa ca se va feri sa mai faca prostii penale !

      PS. Daca a candidat ca sa se aleaga pt a mai trage tunuri, atunci inseamna ca a ales si nimeni nu il va putea intoarce din drum !
  • +5 (7 voturi)    
    In apararea celor din sectorul 5 ... (Luni, 28 septembrie 2020, 11:07)

    GigelPatratel [utilizator]

    Locuiesc pe aici si imi place Piedone la fel ca si voua si nu voi uita NICIODATA ce sa intamplat la Colectiv ... As da replica celor cu IQ subunitar care au comentat aiurea despre toti locuitorii din acest sector dar situatia nu e chiar asa si voi explica imediat.

    Sectorul asta e plin de oameni influentabili prin toate pomenile date de pe vremea lui Vanghelie Care Este si de copilul lui Florea. Daca Piedone a platit P$D-ului pentru loc, va e clar cu cine a votat partea aceea de populatie. Sa va vad pe voi cu cine votati daca nu aveti ochiftea in burta ;). Lucrul acesta este valabil inca, din pacate, in multe zone ale tarii si va dura un pic pana lumea se va prinde ca pomana P$D-ului nu tine prea mult de foame si tot munca este o altenativa viabila.

    Datorita faptului ca sectorul asta este cel mai inapoiat din Bucuresti(multumiri lui Care Este) si sectorul 4 printre cele mai ok, alta categorie mai mica de oameni au sperat ca Piedone sa faca acelasi lucru si pe aici(nu rezonez deloc cu aceasta idee). Desi Piedone a mai facut ceva pentru sectorul 4, nu inseamna ca nu este la fel de MAFIOT de cea mai joasa speta; stiu destule povesti de la oameni cu afaceri in regula din Piata Sudului care pe langa taxe la stat plateau taxe si la aceasta "tentativa esuata de Mazare" ca sa nu pateasca diverse.

    Din fericire asta cu pomana sau cu mafia tine din ce in ce mai putin si procentele partidelor cat de cat decente(si aici cu foarte multa indulgenta pot include PNL) incepe sa creasca, drept urmare poate in ceva ani P$D si altele la fel sa nu mai aiba sanse reale de castig.

    Inainte sa comentati aiurea, recomand vizionarea materialului "Carti! Te Fac Neprost [Sector 7]"

    Multumesc pentru intelegere! :)
    • +4 (4 voturi)    
      Pentru destepti: (Luni, 28 septembrie 2020, 12:19)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui GigelPatratel

      Coeficientul IQ departajeaza oamenii obisnuiti; exceptiile nu pot fi incadrate corect aici, sunt cazuri de explodeaza tabelul, si sunt cazuri de, vorba ta, iese coeficient subunitar. Ei bine, in aceste cazuri s-a constatat ca solutiile, raspunsurile, rezolvarile date au fost uneori exceptionale, dar dupa alte criterii. Asa ca pentru inteligentii cu IQ mare, nu va mai dati inteligenti cu pseudostiinta voastra. In rest, strict la subiect, locuitorii sectorului, prin votul lor, au demonstrat ca ( si sunt de acord cu un ante vorbitor de mai sus) poseda IQ negativ - daca tot suntem fortati sa ramanem in zona.
  • +4 (8 voturi)    
    Mai jos de atat nu se poate (Luni, 28 septembrie 2020, 11:11)

    AndreiBCO [utilizator]

    Este pentru prima data cand imi este rusine ca am domiciliul in sectorul 5.
    Daca ma intreaba cineva mai bine bine zic ca-s din Craiova...
  • +2 (4 voturi)    
    Deci vor fi curand alte alegeri in Sector 5 .... (Luni, 28 septembrie 2020, 11:49)

    KTerinca [utilizator]

    Fiti optimisti.
    Sa vedeti repeziciune de proces.
    Scapa repede Sectoru' 5 de parnaiasu' lu' Voiculescu.
    8 ani e putin, o sa-i dea bonus inca vreo 4.
  • +2 (2 voturi)    
    Eu nu disper : In locul PNL as pregati (Luni, 28 septembrie 2020, 18:24)

    Susufler0 [utilizator]

    de pe acum viitoarele alegeri de primar pt sectorul 5 ce se vor desfasura inainte de termen, pt ca este evident ca recursul in dosarul lui Piedone se va judeca inainte de incheierea mandatului de primar al acestuia si bineinteles condamnarea la inchisoare cu executare va fi mentinuta !

    PS. Deci PNL pregateste-ti viitorul primar pt a nu mai da gres indiferent ca Voiculescu il va propune pe Corduneanu sau pe vreun Sportiv ori pe vreun Pian ! :))))


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by