Sindicatul polițiștilor Europol: Bode minte cu nerușinare. Șoferul SPP cere acordul demnitarului pentru orice acțiune / După ce ne-ați spus că nu ați auzit sirenele, nu ați văzut manevrele de depășire, ne spuneți și nouă ce fumați?

de D.D.     HotNews.ro
Duminică, 6 septembrie 2020, 20:19 Actualitate | Esenţial


Lucian Bode, cu urma pe nas dupa accident
Foto: Captura de ecran
​Reacție dură a sindicatului polițiștilor Europol, după ce ministrul Transporturilor a dat vina pe șoferul SPP pentru accidentul în care a fost implicată mașina care-l aducea la București.

„Ministrul Bode minte cu nerușinare atunci când spune că nu știa ca Touaregul cu care se deplasa avea in funcțiune semnalele acustice și luminoase sau când afirmă că nu el l-a pus pe șoferul SPP să circule cu viteză și să încalce regulile de circulație care au dus la accidentul cu victimă de pe raza jud. Argeș. Vă spunem noi că șoferul SPP cere acordul demnitarului pentru orice acțiune, inclusiv pentru traseul pe care urmează să se deplaseze. Spp-istul este o victimă și va răspunde personal pentru aroganța lui Bode și pentru faptul că a acceptat să încalce legea la solicitarea lui”, se arată într-o postare pe Facebook a Sindicatului.

Potrivit sursei citate, cazul Bode are același tipar precum al lui Gabriel Oprea, când polițistul Bogdan Gigină și-a pierdut viața, dechizând coloana fostului vicepremier și ministru de Interne.

„ În aceleași condiții a murit și Bogdan Gigină, care a gonit cu viteză pentru a elibera calea ministrului Oprea, nu pentru că i s-a cerut, ci pentru că se plictisea în vreo intersecție. Să fim serioși! Vedem același tipar. Tăcere, tentativă de mușamalizare și la câteva zile, la presiunea opiniei publice, o poveste cusută cu ață albă. Totul pentru a salva aparența unui Guvern "integru" care fumează în Palatul Victoriei, își trimite subordonații să se întâlnească noaptea cu interlopii pentru a negocia legea sau se folosesc de funcție pentru a fi deasupra proștilor care respectă regulile de circulație. Totuși, dl Bode, după ce ne-ați spus că nu ați auzit sirenele Touareg-ului și nici nu ați văzut manevrele de depășire în mare viteză, nu ne spuneți și nouă ce fumați sau ce culoare au pastilele care vă aduc în starea aceasta de Nirvana?”, se mai arată în postare.

La aproape o săptămână după ce mașina oficială i-a fost implicată într-un accident rutier, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a dat vineri primele explicații publice, susținând că „șoferul SPP este singurul responsabil de traseu și aducerea la destinație a demnitarului”. „Demnitarul nu are dreptul să-i spună șoferului să meargă mai tare sau mai încet, să folosească sau nu semnalele acustice și luminoase”, a spus Bode, precizând că în momentul accidentului „se odihnea” pe bancheta din spate.

Cum s-a produs accidentul în care a fost implicat Bode

Accidentul a avut loc duminică în localitatea Drăganu din județul Argeș.
  • "Din verificările făcute de polițiștii Serviciului Rutier Argeș s-a stabilit că un autoturism Volkswagen Touareg care circula dinspre Vâlcea spre Pitesti, pe contrasens, a intrat în coliziune cu un autoturism care se deplasa regulamentar din sens opus, în condițiile efectuării unei depășiri neregulamentare. În urma evenimentului rutier au fost răniți șoferul primei mașini și o pasageră din al doilea autovehicul - o femeie de cetățenie poloneză. Și șoferul acestei mașini este tot de cetățenie poloneză.
  • Ambele persoane care au suferit leziuni au primit îngrijiri medicale la fața locului, fără a fi necesară transportarea acestora la spital", a explicat purtătorul de cuvânt al Poliției Județene Argeș.
Autoturismul Volkswagen Touareg implicat în accident și în care se afla ministrul Transporturilor, Lucian Bode, era condus de un angajat al SPP, iar mașina aparține Serviciului de Protecție și Pază.

Un motociclist aflat în trafic a filmat mașina oficialului în timp ce depășea o coloană de mașini aflate în trafic, pe linie continuă și a făcut publice imaginile. El a surprins și momentul în care este depășit de mașina oficială, auzindu-se zgomot de sirenă. Autoturismul a depășit mașină după mașină, pe linie continuă, pe un pod, cel mai probabil în localitate. Mașina în care se afla Bode a mers și pe contrasens, tot pe pod și tot pe linie continuă. Filmarea postată pe Youtube este întreruptă la un moment dat, dar filmulețul continuă cu imagini de la locul accidentului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12519 vizualizari

  • -34 (64 voturi)    
    Domnii europolitisti amesteca (Duminică, 6 septembrie 2020, 20:49)

    panduru [utilizator]

    minciuna cu adevarul. Ma indoiesc ca ministrul i-a spus soferului cu ce viteza sa mearga, pe cine sa depaseasca si daca sa puna sau nu sirena. Cel care se gaseste la volan este pe deplin responsabil de actiunile sale. Daca ma prinde politia ca depasesc viteza, pot sa spun ca soacra, de pe bancheta din spate, m-a indemnat sa merg mai tare, asa ca n-au decat s-o amendeze?
    Inafara de asta, limbajul golanesc nu cred ca face cinste unor reprezentanti ai politiei romane. Dar ne amintim si de "iesi afara, javra ordinara", strigata de aceiasi sindicalisti presedintelul tarii, oricare ar fi fost el. Deplorabil...
    • +30 (48 voturi)    
      Hai sa dam vina pe acarul Paun, (Duminică, 6 septembrie 2020, 21:04)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui panduru

      conducerea Romaniei nu are nicio raspundere.

      Ca asa e romaneste, sa vezi o problema (Bode), dar sa o ignori, ca altfel ar fi nevoie sa faci ceva in privinta problemei, de exemplu sa votezi corect.
      • -4 (14 voturi)    
        Daca-mi sugerezi sa votez psd (Duminică, 6 septembrie 2020, 22:55)

        panduru [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        nu te bizui pe mine.
        Iar domnii europolitisti ar trebui sa tina minte ca iinainte de a fi sindicalisti sunt politisti, si ca marlania nu inlocuieste profesionalismul.
        Pentru astfel de misiuni exista protocoale stricte, pe care d-nii soferi nu le respecta.
      • +4 (14 voturi)    
        Soferul poarta intreaga vina : Codul Rutier ! (Luni, 7 septembrie 2020, 2:17)

        DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        Ca era soacra sau un SPPist , tot CODUL RUTIER se aplica.
        Restul e cancan pesedist.
    • +12 (20 voturi)    
      ahahahahahahahaha (Duminică, 6 septembrie 2020, 23:25)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui panduru

      ce ai fumat frate?!

      soacra nu te poate da afara de la servici ... asa ca ai facut o comparatie estrem de proasta!

      oricum imi place ca te iei de limbajul politistilor... dar minciunile gogonate ale ministrului ti se par ok...

      daca tu crezi ca soferul a mers de nebun, fara sa primeasca ordine esti mai drogat decat pretinde ca a fost ministrul cand nu a auzit sirena, nu a vazut viteza si depasirile etc etc!
    • +2 (10 voturi)    
      Perfect de acord. (Luni, 7 septembrie 2020, 2:22)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui panduru

      Cand era Dragnea si mergea cu elicopterul ,pe banii comentatorilor de aici, nimeni nu zicea nimic...

      P.S. Europol nu era sindicatul (mafiot si mincinos) care apara politistul bataus de la Sectia 9 DGPMB ,din perioada Starii de Urgenta ?!
    • -2 (6 voturi)    
      Eram sigur. (Luni, 7 septembrie 2020, 8:34)

      d2d [utilizator] i-a raspuns lui panduru

      Eram sigur ca o sa luati minusuri cu ghiotura insa aveti perfecta dreptate.Eu as merge mult mai departe,de unde sa stie domnii functionari publici politisti ce e aia o misiune,sau ce e ala un ordin de serviciu? Doar ei sunt cu *statut special* si pot sa-si faca cate sindicate vor,pot sa-si arunce caschetele,pot sa-l strige *javra ordinara* pe comandantul suprem al fortelor armate.Cei de la SPP sunt doar militari,educati si formati ca atare,majoritatea cu misiuni de lupta in teatre de razboi.Insa domnii politisti stiu mai bine,doar sunt cu *cu statut special*.
  • -20 (44 voturi)    
    Sindicatul politistilor psd (Duminică, 6 septembrie 2020, 20:57)

    Gheorghe Pudila [anonim]

    Ciolace, tu esti buzaiene?
  • -8 (38 voturi)    
    zau, si daca-i zicea sa sara in put? (Duminică, 6 septembrie 2020, 20:59)

    hopsinoi [utilizator]

    categoric soferul e de vina, el era la volan.

    basca avea datoria sa-i asigure securitatea fizica ministrului.
    • +3 (15 voturi)    
      Sarea (Duminică, 6 septembrie 2020, 21:32)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      exact.
  • +6 (14 voturi)    
    deci si Oprea e curat (Duminică, 6 septembrie 2020, 21:45)

    srpc [utilizator]

    ca atare, protestele "dreptacilor" au fost nule si neavenite, la fel actiunea penala impotriva lui
    • -1 (11 voturi)    
      Este o diferenta MAJORA, intre cele doua cazuri ! (Luni, 7 septembrie 2020, 2:14)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Oprea incalca regulamentele si legea , prin ordinele date, subalternilor din minister.Nu avea dreptul la antemergator.
      In cazul de fata , PSD-istii comentatori, incearca invinovatirea lui Bode , pt. accidentul produs de sofer, prin intermediul unei fracturi logice !
      Soferul unui autoturism poarta INTREAGA RESPONSABILITATE in cazul unui eveniment rutier.
      Asta este LEGEA.
      • +1 (5 voturi)    
        Aveti dreptate. (Luni, 7 septembrie 2020, 8:40)

        d2d [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

        Aveti dreptate,mai putin un lucru,multi comentatori sunt USR-isti.
      • +3 (5 voturi)    
        de unde stii.? (Luni, 7 septembrie 2020, 13:40)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

        daca nu avea dreptul, motociclistul nu a plecat in misiune fara ordin de la cineva. ministrul nu l'a gasit in fata ministerului si i'a zis, ba, vii cu mine. a primit ordin de la seful direct, care trebuia sa stie ca n'are voie.
        asa cum sustineti si ca spp istul trebuia sa stie ce se poate, si ce nu.
        parerea mea este ca li se cam urca la cap, atat ministrilor, demnitarilor cat si agentilor.
        ai girofar, poti.
      • 0 (2 voturi)    
        E diferenta... (Luni, 7 septembrie 2020, 15:30)

        c.ion.escu [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

        ... da, dar in esenta e cam acelasi lucru: niste demnitari care sfideaza cetatenii. In primul rand asumandu-si niste drepturi pe care nu le au (coloana oficiala, etc), iar apoi venind cu niste explicatii pe care nici un copil de clasa 10-a nu le-ar crede - asa cum se zice in engleza "adding insult to injury". Cum ar fi fost sa iasa Bode si sa zica "da , domnule, imi pare rau pentru cele intamplate , imi asum intreaga responsabilitate si iata demisia mea". N-ai sa vezi.. la noi smecheria si bagabonteala sunt litera de lege.
        Normal ca soferul poarta vina, conform legii", cand discutam insa de onoare, de morala, acolo functioneaza alte legi.
      • -1 (1 vot)    
        Bode (Luni, 7 septembrie 2020, 21:46)

        atc [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

        " Va citez: Soferul unui autoturism poarta INTREAGA RESPONSABILITATE in cazul unui eveniment rutier.
        Asta este LEGEA."
        Pai zic unii ca NU conducea Oprea motocicleta?! N-o fi ajcj chiar fractura de care faceati vorbire?
  • +3 (13 voturi)    
    PNL = PSD ... (Duminică, 6 septembrie 2020, 21:55)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...aceeasi mizerie !
  • +11 (13 voturi)    
    Bineinteles ca minte cu nerusinare (Duminică, 6 septembrie 2020, 22:41)

    fat.cat [utilizator]

    E distrus ca a fost prins in flagrant, dupa atatea drumuri in care a facut fix acelasi lucru si nu a patit nimic. Cum sa-si asume raspunderea chiar acum? Credeti ca a ajuns unde este asumandu-si vreo raspundere, in general, in viata? Asta presupune coloana vertebrala. O piedica absoluta in calea ascensiunii politice, la orice nivel. Si in acest partid, ca in multe altele. Greata.
  • -6 (10 voturi)    
    Se baga si (Duminică, 6 septembrie 2020, 23:31)

    Costi888 [utilizator]

    Asta unde i nu i fierbe oala. Stie el ce fac ministrul si ofiterul SPP. Mai mult s a facut de ras. Mi se pare ca arunca si mai mult in derizoriu o structura care se doreste a fi respectabila si profesionista.
  • +13 (17 voturi)    
    frate.... (Duminică, 6 septembrie 2020, 23:44)

    liviu_ [utilizator]

    astia care-i aparati scuzele penibile ganditi?!

    soferulu unui ministru nu merge de nebun! ala respecta STRICT ordinele ministrului!

    e clar ca e vina inistrului si acum nu stie (in cel mai romanesc mod posibil) sa arunce vina pe altul!

    intr-o tara civilizata era demis in secunda 2... la noi toata lumea sare sa-l apere!
    d-aia suntem unde suntem: iubin nerespectarea legii!
  • +6 (10 voturi)    
    atatea discutii (Duminică, 6 septembrie 2020, 23:45)

    Sofis [utilizator]

    E simplu, omul este demnitar, are sirena o poate folosi cand are nevoie. Problema este ca a abuzat, atat ministrul cat si soferul. Mica problema.

    Marea problema nu este ca a mers pe contra sens. Ci ca a mintit dupa si incearca "sa se scoata". Precum pesedistii. Pentru asta ar fi trebuit sa isi dea demisia ca ne crede idioti sa punem botul la asemenea explicatii.

    Dle Bode, asemenea scuze sunt acceptate de Romania cealalta, de asistati, de oportunisti si de oamenii cu IQ sub nr. de la pantofi. Nu si de catre noi. Asa ca ar trebui sa va dati demisia intr-o tara normala, asa cum am crezut noi ca putem avea votandu-va pe voi.Aia e.
  • +4 (8 voturi)    
    Lipseste ceva (Duminică, 6 septembrie 2020, 23:49)

    TrueBlue [utilizator]

    Unde este declaratia soferului?
    • +1 (3 voturi)    
      Unde? (Luni, 7 septembrie 2020, 8:42)

      d2d [utilizator] i-a raspuns lui TrueBlue

      In dosarul de la parchetul militar,acolo unde trebuie sa fie.
  • +8 (12 voturi)    
    clar (Luni, 7 septembrie 2020, 0:09)

    zgubilitix [utilizator]

    Imposibil, absolut imposibil ca din interior sa nu auzi sirena si sa nu sesizezi modul in care soferul zboara.

    Dar hai sa fim sinceri, cel mai probabil si soferului ii placea sa bage sirena si sa apese pedala, stiind ca e acoperit de persoana din spate. Ii placea si lui sa fie un pic smeker, eu zic a era oc hestie tacita intre ei Nu neaparat Bode i-a cerut explicit sa mearga asa insa nici nu l-a oprit, nici nu i-a facut observatie. Soerului stia ca lui Bode ii place "rapid" si chiar si lui ii placea sa mearga asa.

    Nu m-ar mira ca in momentul accidentului soferul sa se fi oferit sa ia asupra lui totul (sau poate i-a fost propus). Evident ca din prietenie si spirit de sacrificiu.
  • -14 (16 voturi)    
    Atata circ pentru nimic (Luni, 7 septembrie 2020, 0:26)

    lazarus101 [utilizator]

    Bine ca nu a avut urmari grave, asta sa fie marea problema a Romaniei ca merg ministrii in coloana oficiala...
  • +9 (11 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Luni, 7 septembrie 2020, 1:31)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    comportament jalnic. verticalitatea ii lipseste domnului ministru in functie. o singura data iti dai cinstea pe rusine.
  • -1 (5 voturi)    
    pnl e psd, cu shtaiff si guler alb (Luni, 7 septembrie 2020, 1:59)

    Savitar [utilizator]

    Un pic mai educati pe ici pe colo, adica nu-s chiar ca Daia, Pavi sau Buzila ala de la Vaslui....dar is tot crooked!
    • +2 (4 voturi)    
      :P (Luni, 7 septembrie 2020, 7:08)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Savitar

      E PeSeDe SI PeDe!
      Tupeismul si marlania celor din PD (pe care, de altfel, aspiratorul de politruci care s-a dovedit a fi PNL) e vizibil de la 7 poste! :P
  • +3 (5 voturi)    
    aici sint de acord, (Luni, 7 septembrie 2020, 5:00)

    Coco Whistle [utilizator]

    soferul nu poate lua decizii ptr ca nu e secret service in caz de atac. dar e vinovat indiferent daca are grade sau nu, trebuie demis din spp. acest individ, 'ministru' si servant trebuie demis. nu poate fi un exemplu si nu poate conduce o institutie a romaniei. era cit pe ce sa moare citeva persoane.
  • 0 (4 voturi)    
    hmmm...!! (Luni, 7 septembrie 2020, 7:12)

    Codruta N [utilizator]

    Cam "politic", komunikatul - aveam impresia ca SPP-istii, politistii samd. NU au voie sa fie "politici"?
    Dar "per se", e destul de adevarat ce zice!
    Pe de alta parte, cam lingau si soferul - adica, n-am inteles: daca un ministru ii da un ordin care INCALCA legea nu e obligat sa spuna ca incalca legea si sa REFUZE sa-l indeplineasca?
    Daca ii zicea sa dea peste un copil pe trecerea de pietoni, dadea peste copil? sau cum?
    Si, DA! e un accident din categoria "Oprea"!
  • +3 (5 voturi)    
    am uitat sa precizez! (Luni, 7 septembrie 2020, 7:13)

    Codruta N [utilizator]

    Da! ministrul ar trebui sa-si dea demisia!
    Da' de UNDE "coloana vertebrala" la ministrii din Romania? :P >:
  • 0 (0 voturi)    
    clasa politica (Marţi, 8 septembrie 2020, 8:25)

    vazator [utilizator]

    , in cazu' asta PNL duce lipsa de materie ...cenusie! Pai PNL putea transforma infrangerea in victorie daca Bode demisiona ! Puteau sa zica: uite noi nu suntem ca AIA! Nasol este ca sunt....


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by