Bode, primele explicații publice despre accidentul cu mașina oficială: Demnitarul nu are dreptul să-i spună șoferului să meargă mai tare sau mai încet / Mă odihneam pe bancheta din spate

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 4 septembrie 2020, 14:28 Actualitate | Esenţial


Lucian Bode, cu urma pe nas dupa accident
Foto: Captura de ecran
La aproape o săptămână după ce mașina oficială i-a fost implicată într-un accident rutier, ministrul Transporturilor, Lucian Bode, dă primele explicații publice, susținând că „șoferul SPP este singurul responsabil de traseu și aducerea la destinație a demnitarului”. „Demnitarul nu are dreptul să-i spună șoferului să meargă mai tare sau mai încet, să folosească sau nu semnalele acustice și luminoase”, a spus Bode, precizând că în momentul accidentului „se odihnea” pe bancheta din spate.

Explicațiile ministrului:

  • Nu conduceam eu, eram pasager pe bancheta din spate. Mașina și șoferul aparțin SPP, se afla în misiune cu mijloacele acustice și luminoase conform legii.
  • Demnitarul nu are dreptul să-i spună șoferului să meargă mai tare sau mai încet, să folosească sau nu semnalele acustice și luminoase.
  • Demnitarul îi transmite șoferului destinația și ora la care dorește să ajungă. Șoferul SPP este singurul responsabil de traseu și de aducerea la destinație a demnitarului. Circumstanțele accidentului de duminică 30 august: Am parcurs distanța Zalău - București de sute de ori ca șofer sau pasager. Am permis de conducere de 20 de ani și nu mi-a fost reținut niciodată. Am depășit de mult un milion de km la volan. Între Zalău și București sunt 530 de km din care 246 sunt km de autostradă. Incidentul s-a petrecut în jurul orei 18, când mai aveam 130 km pana la București, din care 110 de autostradă.
  • Le-am comunicat celor de la SPP că destinația finală este sediul Guvernului și ora la care anticipez să ajung este ora 20. Nu aveam nici un motiv să ne grăbim. Absolut toate deplasările pe care le-am făcut am stat pe bancheta din spate unde am posibilitatea să citesc, să lucrez sau să mă odihnesc. Niciodată nu am fost preocupat de cum conduce angajatul SPP. Dintr-un motiv foarte simplu: pâna duminică au condus impecabil. În momentele premergătoare regretabilului incident eu mă odihneam, călătoream deja de patru ore și jumătate”.
Ministrul a precizat că în majoritatea deplasărilor foloseste o mașină a Ministerului Transporturilor neechipată cu instalații acustice și luminoase.

”Regret nespus acest incident, voi continua să mă deplasez dintr-un capăt al altul al țării respectând regulile de circulație”, a mai spus Bode, pe fața ministrului fiind încă vizibile urmele accidentului de duminică. El a fost rănit la nas.

Cum s-a produs accidentul în care a fost implicat Bode

Accidentul a avut loc duminică în localitatea Drăganu din județul Argeș.
  • "Din verificările făcute de polițiștii Serviciului Rutier Argeș s-a stabilit că un autoturism Volkswagen Touareg care circula dinspre Vâlcea spre Pitesti, pe contrasens, a intrat în coliziune cu un autoturism care se deplasa regulamentar din sens opus, în condițiile efectuării unei depășiri neregulamentare. În urma evenimentului rutier au fost răniți șoferul primei mașini și o pasageră din al doilea autovehicul - o femeie de cetățenie poloneză. Și șoferul acestei mașini este tot de cetățenie poloneză.
  • Ambele persoane care au suferit leziuni au primit îngrijiri medicale la fața locului, fără a fi necesară transportarea acestora la spital", a explicat purtătorul de cuvânt al Poliției Județene Argeș.
Autoturismul Volkswagen Touareg implicat în accident și în care se afla ministrul Transporturilor, Lucian Bode, era condus de un angajat al SPP, iar mașina aparține Serviciului de Protecție și Pază.

Un motociclist aflat în trafic a filmat mașina oficialului în timp ce depășea o coloană de mașini aflate în trafic, pe linie continuă și a făcut publice imaginile. El a surprins și momentul în care este depășit de mașina oficială, auzindu-se zgomot de sirenă. Autoturismul a depășit mașină după mașină, pe linie continuă, pe un pod, cel mai probabil în localitate. Mașina în care se afla Bode a mers și pe contrasens, tot pe pod și tot pe linie continuă. Filmarea postată pe Youtube este întreruptă la un moment dat, dar filmulețul continuă cu imagini de la locul accidentului.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















14318 vizualizari

  • +52 (90 voturi)    
    asta ne crede rame? (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:32)

    Klaus Ciocaniss [utilizator]

    Sa inteleg ca ministrul e fie gluga de coceni fie era luat ostatic de sofer si nu avea niciun control asupra modului in care era condusa masina?

    bode tata, decat sa ne iei drept prosti mai bine te dai singur cu capul de masa pana te sun eu
    • +26 (46 voturi)    
      BODE e din acelasi film cu Dragnea (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:39)

      Radoh [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      ne spune ca masina 'se afla în misiune'


      adica insearca sa insinueze ca el fiind o persoana mega importanta poate conduce si pe contrasens fara probleme

      apoi ne spune cati km mai erau pana la Bucuresti de parca asta ar avea vreo relevanta

      si in final o face mincinoasa pe Turcan (nu ca n-ar fi) cand spune ca 'se odihnea' pe bancheta din spate cand Turcan a zis ca 'DORMEA'

      2 mincinosi care dau vina pe SPP stiind ca ala de la SPP va fi ferit de orice resaponsabilitate de parchetul general care a fdurat dosarul de la cei care puteau sa-l pedepseasca

      si uite asa continua in Romania aceiasi poveste de dinainte de 1989
      • +14 (14 voturi)    
        toata lumea stie (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:12)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Radoh

        Seful nu doarme, se odihneste!
        • +8 (10 voturi)    
          Soferul e un om terminat, lasat fara ajutor (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 1:42)

          Zepepel [utilizator] i-a raspuns lui nellino

          Am un var in SPP. Stiu urmatoarele: orice asemenea accident, prins baut, bataie pe strada sau alte magarii, intra la sectia juridica si nu mai pupa promovari si prime timp de cel putin 5 ani de acum inainte.
          Soferul e acum un om terminat. Iar ministrul l-a lasat cu ochii in soare. Asta e riscul sepepistilor, politicienii vin si pleaca iar tu ti-o iei pentru ei.

          Bode se face ca nu cunoaste cazul Oprea, dar va ajunge in aceeasi hazna cu el. Mai e si prost si face afirmatii evazive, cand se stie ca "demnitarul" pune presiune pe sepepist. Are mainile patate de sange si se ascunde ca o catea dupa gard. Urat, foarte urat.
          • +1 (1 vot)    
            Terminat era (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 10:44)

            gamma [utilizator] i-a raspuns lui Zepepel

            daca-l lasau pe liber sa care marfa intr-un depozit si nici macar atunci nu era "terminat"
          • +1 (1 vot)    
            SPP-istul nu pateste nimic, ramane in SPP (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 12:23)

            Radoh [utilizator] i-a raspuns lui Zepepel

            'terminat' era daca il dadeau afara din SPP si il lasau pe drumuri sa isi caute lc de munca la privat

            dar el ramane in SPP, bugetar special si se va pensiona la 540 de ani
      • -2 (4 voturi)    
        Da, este permis pentru (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 1:15)

        Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui Radoh

        Masini aflate in misiune, conform noului Cod Rutier actualizat 2016 OUG 195/2002

        Art.61: "Au regim de circulaţie prioritară numai autovehiculele prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b), atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă. Pentru a avea prioritate de trecere, aceste autovehicule trebuie să aibă în funcţiune semnalele luminoase şi sonore.
        Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie, cu excepţia celor care reglementează trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă."

        Deci afirmatii de genul "adica insearca sa insinueze ca el fiind o persoana mega importanta poate conduce si pe contrasens fara probleme" poti sa le faci oricand la coltul strazi spargand seminte dar asta nu inseamna ca ai si dreptate.
    • -1 (9 voturi)    
      Teoretic are dreptate (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:09)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Acum ce se intampla in realitate e cu totul altceva.
      • +4 (4 voturi)    
        Bataia vindeca smecherii cu girofar (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 1:43)

        Zepepel [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        Sau focul.
    • +10 (10 voturi)    
      Demnitarul (Vineri, 4 septembrie 2020, 17:54)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      nu are dreptul sa-i spuna. El trebuie sa-i comande ! Vorbeste cu un inferior in grad si ii comanda , nu ii spune !
    • +15 (17 voturi)    
      cea mai tare e asta: (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:27)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      "Demnitarul îi transmite șoferului destinația și ora la care dorește să ajungă" :)))
      Destinatia e la 200 km, demnitaru' ii zice soferului ca vrea acolo intr'o ora :))
      • -4 (4 voturi)    
        Legal are voie (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 1:17)

        Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui sfarleaza

        Articolul 61 din noul Cod Rutier actualizat 2016 OUG 195/2002:

        "Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie"
        • +7 (7 voturi)    
          Nu, nu are (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 7:54)

          Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Gica Georgescu

          Pentru că, pe de o parte, lumina albastră pe care o pot avea mașinile SPP nu permite manevre de tipul ăsta, doar oferă prioritate de trecere. Apoi, ea nu poate fi folosită decât pentru „acțiuni de intervenție sau în misiuni care au caracter de urgență”. Iar drumul de acasă la Guvern al ministrului nu se califică aici. Mai mult, ar trebui să explice care e baza legală care îi permite să folosească mașină și șofer la la SPP.
          • -2 (4 voturi)    
            Citeste Art. 32 din Codul Rutier (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 15:51)

            Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui Andrei57

            (2)b) pentru lumina albastră – autovehiculele aparţinând poliţiei, jandarmeriei, poliţiei de frontieră, Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, serviciului de ambulanţă sau medicină legală, protecţiei civile, Ministerului Apărării Naţionale care însoţesc coloane militare, unităţilor speciale ale Serviciului Român de Informaţii şi ale Serviciului de Protecţie şi Pază, Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor din cadrul Ministerului Justiţiei, precum şi autovehiculele de serviciu ale procurorilor din Ministerul Public, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă;
            • +1 (1 vot)    
              Ministrul Bode nu poate justifica, (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 20:34)

              Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui Gica Georgescu

              CHIAR PRIN NATURA POSTULUI SAU, nici o deplasare de urgenta FARA o masina ante-mergatoare a Politiei !.
              Nici nu conteaza daca este cumva Legal ce a facut !.
              Pentru ca ar fi o ,,Legalitate " a unui PORC !
    • +14 (16 voturi)    
      UN MIZERABIL (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:28)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Nu isi da demisia ca probabil are "rate" de platit. Sunt oameni care asteapta contracte, studii de fezabilitate, sunt oameni cu care discuta peste ce terenuri sa treaca autostrazile, DN-urile.

      Omul a promis ca livreaza si acum nu are ce sa faca. Doar sa-l puna pe unu' in loc care sa-i onoreze promisiunile.


      Este absolut mizerabil din partea PNL sa tina in guvern mizerii ca Bode, Costel Alexe, Predoiu si penibila aia de la Educatie.

      Abia astept alegerile.
    • +4 (4 voturi)    
      ma stric de ras (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:43)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Bine scris!

      mai lasa-l, nu-l suna inca, poate isi revine cu demisia...
    • +5 (5 voturi)    
      Un nesimtit ! (Vineri, 4 septembrie 2020, 21:22)

      ciuma.rosie [utilizator] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Ne aduce aminte de perioada de trista amintire ai ultimilor 3 ani de PSD. O fi omul profesionist, dar a calcat pe bec si trebuie sa faca un pas inapoi. Cel putin 2 procente a pierdut PNL cu povestea asta !!!
    • -7 (7 voturi)    
      Judecand dupa numarul de comentarii (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 0:51)

      Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui Klaus Ciocaniss

      Pot spune ca in spatele acestor atacuri la Bode sunt interese politice.
      Faptul ca legea 5G este in lucru la Ministerul Transporturilor iar Bode n-a prea "cooperat" cu chinezii este principalul motiv al asaltului mediatic ce are loc in acest moment.
      Absolut toate acuzatiile si exagerarile pot fi demontate pe baza legala, demnitarul insotit de sofer SPP neavand dreptul sa intervina asupra modului in care conduce soferul, cu atat mai putin daca soferul nu procedeaza in mod evident eronat.
      Daca analizam exclusiv ce a surprins camera motocilistului, nu vedem altceva decat o masina SPP care se deplaseaza in regim de urgenta. Absolut toate manevrele surprinse in video sunt tipice unei astfel de curse iar in unele momente, soferul SPP chiar a dat dovada de prudenta: inainte de depasirea in curba la dreapta a redus viteza si a amanat depasirea pana in momentul in care vizibilitatea a fost suficienta pentru a executa manevra in siguranta.
      Daca nu era o urgenta reala este cu totul alta discutie dar sa omiti ca masina era condusa de un sofer profesionist al SPP si sa incerci sa faci responsabil pasagerul pentru acest accident este exagerat.
      Motivul real este cat se poate de clar: propaganda pe care o face China pentru a-si croi drum cu 5G-ul lor ieftin si bun facand jocuri politice de culise si finantand campanie de linsaj mediatic care sa ii mascheze actiunile.
  • -25 (61 voturi)    
    Daca regreta, il iertam, dar sa nu mai faca! (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:40)

    Miky60 [utilizator]

    Spre deosebire de pesedisti, penelistii gresesc o data, dar isi cer iertare si nu mai fac! Macar sa le dam o sansa, ca nu sunt pesedisti!
    • +27 (33 voturi)    
      Nu și-a cerut iertare (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:08)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Doar a spus că regretă, ceea ce nu-i deloc același lucru. Regretă că s-a întâmplat și că a ajuns în situația neplăcută de a da explicații prostimii care stătea în coloană pe șoselele de care el răspunde.
    • +11 (15 voturi)    
      Nu a recunoscut vina dar ne si minte in fata (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:07)

      Radoh [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ne minte ca el nu are nici o responsabilitate, ca e ca un copil pe bancheta din spate care se 'odihneste' la 120km in timp ce ala face jaloane pe contrasens cu sirena pornita


      :-)))

      faptul ca ne MINTE in fata cu atata usurinta inseamna ca nu da doi bani pe noi, asta e motivul pt care NU voi vota cu PNL (si altele) la aceste alegeri
  • +26 (46 voturi)    
    ... (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:45)

    tirolez [utilizator]

    Dar stiu ca se tine si asta de scaun.
    • -2 (6 voturi)    
      Munceste din pasiunea (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:47)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      pentru scaunul de ministru - oare este rau???
  • +29 (57 voturi)    
    Si DEMISIA unde e ? (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:46)

    Frankie [utilizator]

    Cel mai corect ar fi fost sa-si dea demisia ministrul Bode. Dar sa nu uitam ca traim in Romania, o tara fara apa calda si fara drumuri.
    • +4 (4 voturi)    
      fara demisie (Vineri, 4 septembrie 2020, 17:04)

      sauvage [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      Ca sa intelegeti de ce noi sintem unde sintem si altii sint cu zeci de ani inaintea noastra. Onoarea si responsabilitatea celui in functie publica la noi nu exista. De aceea sintem in groapa in care sintem si vom mai ramine inca decenii de acum incolo. Comisarul european pentru comert Phil Hogan a demisionat miercuri seara ca urmare a controversei legate de vizita sa in Irlanda si de faptul ca nu a respectat regulile sanitare impuse in contextul pandemiei."In aceasta seara mi-am depus la presedintele CE Ursula von der Leyen demisia din calitatea de comisar european pentru comert. Devenea tot mai clar ca controversa referitoare la vizita mea recenta in Irlanda ma distragea de la munca mea in calitate de comisar european si mi-ar fi subminat activitatea in lunile importante care urmeaza", afirma Hogan intr-o declaratie. Scandalul a izbucnit dupa ce comisarul a participat la un dineu cu 80 de persoane, inclusiv politicieni si un judecator al Curtii supreme, organizat la un club de golf in 19 august, in Clifden, incalcand astfel regulile sanitare. Mai multi participanti au demisionat din functii, inclusiv ministrul irlandez al Agriculturii.
  • +31 (49 voturi)    
    Cel mai mult regreta (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:46)

    t4v1 [utilizator]

    Ca a aparut filmarea!

    Daca "nu aveau nici un motiv sa se grabeasca..." inseamna ca nu era nici o urgenta... inseamna ca nu se justifica folosirea semnalelor acustice.

    Nu-l vad prea bine pe sofer. Va dati seama?! Dita-i scandalul din cauza unui sofer! Un amarat de pion!.
  • +34 (58 voturi)    
    Soriciul... (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:49)

    Laurentiu78 [utilizator]

    gros?

    Scuzele si regretele nu sunt suficiente. Nu avea dreptul sa-i spuna soferului sa respecte legea?! Pe bune?!

    Ai incalcat legea...PA!..ca esti Bode sau Oprea...PA!

    Ridicol!
    • -1 (1 vot)    
      Articolul 61 Noul Cod Rutier actualizat 2016 (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 1:00)

      Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Au regim de circulaţie prioritară numai autovehiculele prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b), atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă. Pentru a avea prioritate de trecere, aceste autovehicule trebuie să aibă în funcţiune semnalele luminoase şi sonore.
      Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie, cu excepţia celor care reglementează trecerea la nivel cu calea ferată, atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă.
      • 0 (2 voturi)    
        unde era misiunea urgenta???? (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 4:44)

        alex54 [utilizator] i-a raspuns lui Gica Georgescu

        " atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă"
        • -1 (1 vot)    
          De acord (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 15:57)

          Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui alex54

          Singurul lucru care trebuie contestat este caracterul de urgenta al misiunii si daca dl ministru avea voie sa foloseasca acest mod de deplasare.
          Insa toate comentariile de pana acum au cerut demisia ministrului Bode pentru ca nu a intervenit asupra soferului atunci cand a vazut ca trece peste linia continua si depaseste limita de viteza avand lumina albastra si avertizarea sonora in functiune. Nu are sens sa acuzi ministrul ca nu a supravegheat soferul sau ca nu i-a dat indicatii cum sa conduca.
          Singurul lucru care poate fi contestat este de ce a folosit girofarul dar si pe acest motiv sunt convins ca protocolul guvernului permite sa se foloseasca girofar aproape pentru orice deplasare a ministrului.
  • +32 (56 voturi)    
    Fățărnicie cât casa! (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:49)

    Klaus_ [utilizator]

    Asta ne crede tampiti?! Pai el nu vedea cum soferul lui depaseste pe linie continua? Touaregul ala n-are geamuri in spate? Sau pe domn' ministru il tinea soferul legat la ochi? Sau poste domnu' ministru era in porbagaj si tragea un pui de somn pe serpentine, intre doua depasiri de coloana si o frans brusca? Evident ca Bode era perfect constient ca pune viata sltora in pericol, insa s-a simtit bine cand depasea prostimea in masina de SPP. Gunoiul de Gabriel Oprea e vinovat de moartea politistului din coloana. Bode a avut noroc ca nu a omorat pe cineva. Cum era PSD-UNPR, asa e si PNL acum.
    • -5 (9 voturi)    
      Bai terminati (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:16)

      Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Ca zis o bine Bode, atat timp cat nu e soferul angajat de el, ci este un angajat SPP, care teoretic stie ce are de facut. Restul e can can. Chiar daca Bode i ar fi zis sa calce pedala si sa depaseasca linia continua, ofiterul SPP nu ar fi trebuit sa asculte. Bode e ministrul transporturilor, SPP-ul cu totul alta structura. Faptul ca in realitate Bode i ar fi zis sa mearga repede ca i se racea ciorba acasa sunt doar speculatii si poti fi sau nu, adevarate.
      • +1 (5 voturi)    
        se verifica totul... (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:55)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

        Spp istul a avut un ordin de serviciu - pleaca la ora in directia si trebe sa ajunga la ora de...

        Daca ministru a intarziat - ceea ce este ff posibil - atunci cine a gresit??? sa ne zica cu regrete maxime dom Ministru de la Transporturi

        PS
        daca numa la nas s-a lovit dom Ministru este clar ca era cu ochii deschisi si mari cat toate cepele din lumea asta - la ditamai socul trebuia sa fie mai serios lovit, s0a tinutu mititelul de tot ce se putea ca sa nu fie mai rau, numa capu, ca este mai greu ca un bolovan , i-a scapat mai la vale, ghinion, nenicule -

        PPS
        orice minciuna aduce alta minciuna
    • -4 (4 voturi)    
      Art 61 Codul rutier (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 1:10)

      Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui Klaus_

      Este dovada ca toti cei care cereti demisia in comentarii sunteti instigatori cu interese ascunse.
      Stiti foarte bine ca legea 5G este in lucru la cabinetul Bode iar acest incident este exploatat la maxim pentru a elimina persoane cheie incomode pentru chinezi in afacerea 5G.

      Art. 61 din Codul rutier: "Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie"

      Nu exista "Pai el nu vedea cum soferul lui depaseste pe linie continua? " aceste aluzii sunt facute in mod evident pentru a induce in eroare, soferul avand drept legal de a trece peste linia continua si de a incalca limita de viteza deoarece se afla in misiune.
  • +25 (39 voturi)    
    declaratie (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:49)

    ananstef [utilizator]

    in buna masura, de apreciat ce zice in scuze.

    dar chestia ca demnitarul nu are dreptul sa ii spuna soferului cum sa conduca, adica daca il vede ca incalca regulile si conduce periculos, nu ia atitudine, nu suna la sefii acestuia, nu se da jos din masina sa isi pazeasca viata la o adica???
    • +5 (7 voturi)    
      haide bre... (Vineri, 4 septembrie 2020, 19:01)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui ananstef

      Minciuni dupa minciuni

      Prima minciuna - nu a ajuns conform orarului si s-a plecat cu intarziere maxima

      A doua minciuna - porcul stia despre girofar, evident ca SPPistul nu a pus girofarul degeaba.

      A treia minciuna - se odihnea pe bancheta din spate>
      Coane ministru erai cu ochii pe ceas si urmareai depasirile iar cand ai dat de dreacu te-ai tinut de toate celea ca sa nu te faci zob...Ti0a scapat capul ca era mai greu ca un bolovan

      Ma opresc aici - motive suficiente pentru DEMISIE

      SPPistul a plecat tarziu pentru ca tu ministru ai intarziat - pana mea de mincinos ce esti!!!!
  • +27 (41 voturi)    
    saracu (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:51)

    Martinezu [utilizator]

    El dormea in portbagaj si nu avea de unde sa stie ce facea soferul!
    Cu o seara inainte desenase o autostrada de la iasi la Timisoara si s-a culcat abia spre dimineata cand era pe la Deva cu linia.
  • +33 (45 voturi)    
    ingrijiri medicale (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:56)

    Mawrkuss [anonim]

    "Ambele persoane care au suferit leziuni au primit îngrijiri medicale la fața locului, fără a fi necesară transportarea acestora la spital"

    Din cate am observat vehicolul accidentat avea toate aibagurile sarite, inclusiv cele laterale.
    ... ma gandesc daca era un Logan... sau o masina mai veche.
  • +18 (24 voturi)    
    Dl ministru se odihnea... (Vineri, 4 septembrie 2020, 14:59)

    mynickname [utilizator]

    cu dopuri in urechi si cu masca pe ochi. Nu auzea sirena, nu vedea cum merge soferul.
    • -7 (7 voturi)    
      Art. 61 Codul rutier (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 1:03)

      Gica Georgescu [anonim] i-a raspuns lui mynickname

      Conducătorii autovehiculelor aparţinând instituţiilor prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b) pot încălca regimul legal de viteză sau alte reguli de circulaţie
      Este vorba de vehiculele aflate in misiune cu girofar rosu sau albastru.
      Nu exista "nu vedea cum merge soferul" deoarece astfel de manevre sunt legale pentru vehiculele aflate in misiune.
      • +4 (4 voturi)    
        mai las-o jos (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 4:54)

        alex54 [utilizator] i-a raspuns lui Gica Georgescu

        cu codul rutier ca macane. " atunci când se deplasează în acţiuni de intervenţie sau în misiuni care au caracter de urgenţă". care era misiunea aia cu caracter de urgenta???? luase, cumva, foc ministerul, sau daca nu ajungea bode pana la 20:00 se muta asta la bruxeles (nu ca ar fi fost chiar rau) sau pleca asta pe centura???
  • +14 (22 voturi)    
    Adica s-a grabit ca prostul? (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:00)

    mircea112 [utilizator]

    Din pura idiotenie a parvenitului ce face anumite lucruri doar sa arate celor din jur, ce mare om a ajuns el. La fel ca manelistii ce dau muzica blana la bloc doar sa arate vecinilor ce bine se distreaza ei, asa si Bode merge pe contrasens cu sirene sa arate fraierilor din trafic cine este el.

    Si acest om mic, ajuns intr-un post mare, post pentru care nu-l recomanda absolut nimic, si pe care peste 1 an 2 nu-l va mai tine minte nimeni, decat poate ca unul din multii ce nu au facut nimic, credeti ca-si va da demisia? Credeti ca va avea onoare?

    Eu spun ca nu! Cum se va mai da mare vecinilor ca este ministru? Cum o sa-i mai stropeasca din SUV pe amaratii din Valcea ce pasc vaca pe marginea santului? Cum o sa le mai rada in nas politistilor de circulatie iesiti de pe bancile scolii ce indraznesc sa-l opreasca in trafic pentru ca a depasit coloana peste linia continua, sau a trecut pe rosu, sau nu a dat prioritate la trecerea de pietoni? Cum va face toate astea din postura muritorului de rand?!
  • +7 (21 voturi)    
    concluzia (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:00)

    cucuveauamov [utilizator]

    ii platim sa doarma pe bancheta din spate
  • +21 (25 voturi)    
    Se odihnea cu sirenele (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:04)

    Conrad_QS [utilizator]

    Ca sa te odihnesti cu sirenele pornite trebuie sa fii surd. Cum nu e cazul, ramane doar varianta nesimtirii si a abuzului de putere.
  • +8 (20 voturi)    
    Nu uitati (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:06)

    BartSimpson [utilizator]

    PNL = PSD = fix aceeasi mizerie !!!!!
  • +14 (18 voturi)    
    unde este demisia (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:06)

    iondelaafumati [utilizator]

    poti sa minti din sediul penele si fara sa fi ministru !
  • +14 (20 voturi)    
    se incurca singur (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:10)

    vodatepes [utilizator]

    Se incurca singur deci spune
    pâna duminică au condus impecabil. În momentele premergătoare regretabilului incident eu mă odihneam, călătoream deja de patru ore și jumătate” Care au condus? In masina erau mai multe persoane Din cite stiu era soferul si Bode. Deci auuuuuu ce ma doare nasuulllll
    Apoi ”Regret nespus acest incident, voi continua să mă deplasez dintr-un capăt al altul al țării respectând regulile de circulație” Pai ce sa intelegem ca pana acum nu ai respectat si dupa incident iti iei angajamnetul ca vei respecta regulile de circulatie? Nene vezi ca te incurci in spuse si nu e bine.
  • +14 (20 voturi)    
    Suntem luati de prosti? (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:11)

    Tambrian [utilizator]

    Pai nu a zis domnul Bode..Hai bagate-te la batalie? Si pune pentru prosti sirena si semnalizarea sonora....desi acest lucru nu le era permis. Chiar asa de prosti sa fim sa ni se spuna ca domnul ministru dormea pe bancheta din spate!!!!
  • +19 (21 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:11)

    [anonim]

  • +16 (22 voturi)    
    se intampla foarte des (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:18)

    mos ion roata [utilizator]

    sa intalnesc masini asemenatoare celei cu care s-a intamplat accidentul folosind in afara legii girofar sau lumini de avertizare. Consider ca vinovata de producerea accidentului este si Politia Romana intrucat nu sanctioaneaza astfel de bravuri puerile. Ofiterul spp a avut apucaturi asemanatoare securistilor. Pedeapsa in acest caz trebuie sa fie exemplara si decisa de un tribunal civil pentru ca nu are nici o legatura cu activitatea profesionala . Exista riscul ca o instanta militara sa musamalizeze cazul (oare s-a mai intamplat? intreb si eu in calitatea mea de contribuabil)
    • +4 (6 voturi)    
      esti total pe dinafara (Vineri, 4 septembrie 2020, 19:07)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      daca crezi ca unul de la SPP isi permite sa faca ceva de capul lui... Ordinile si instructiunile sunt respectate
      • +2 (2 voturi)    
        Hai serios!? (Vineri, 4 septembrie 2020, 19:34)

        Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Daca tie iti zice sefu sa te arunci in cap, te arunci? Ori vrem o tara ca afara, ori sa luam comenzi de la toti analfabetii?
  • +11 (15 voturi)    
    Se odihnea (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:21)

    Haoleu [utilizator]

    dupa o zi grea de sapa? Saracu!
  • +10 (18 voturi)    
    după o săptămînă (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:25)

    di livio [utilizator]

    s-a muncit din greu pt esplicații, cre că și consilierii fikusziști au muncit din greu zilele astea, cum să aburească fraierii plătitori de pensii speciale...mai bine tăcea mai departe, decît să vină cu abureli
  • +14 (18 voturi)    
    ministrul ne dispretuieste profund (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:33)

    muvis [utilizator]

    asemanarea pnl cu usl e deja onoranta.
    administratia orban incepe sa semene din ce in ce mai mult cu administratia dragniota.
  • +19 (21 voturi)    
    SPP dezinformeaza ? (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:35)

    Dinu-I [utilizator]

    "pe fața ministrului fiind încă vizibile urmele accidentului de duminică. El a fost rănit la nas."

    Ieri SPP declara ca doar soferul lor a avut nevoie de ingrijiri medicale si doar la locul accidentului, nici vorba de pasagerul din masina lovita.

    Si s-a asteptat o sapataman sa se fabrice aceasta minciuna cat China cu ministru ranit la nas.

    Ce mi-e PSD (oprea) ce mi-e PNL (guvernul mieu-Bode).
  • +20 (26 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:45)

    [anonim]

    • +8 (8 voturi)    
      si una (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:05)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui

      si alta
    • +1 (3 voturi)    
      Buey (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:23)

      Haoleu [utilizator] i-a raspuns lui

      Intr-adevar :D
  • +20 (26 voturi)    
    Misiune sau nu (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:54)

    Carcalete [utilizator]

    Pai daca era cu sirenele si girofarul inseamna ca era in misiune.

    In acest caz, tu, ditamai ministrul , sa dormi pe tine in misiune??
    Se poate, tovarase??!!
  • +10 (16 voturi)    
    Orban are toata compasiunea (Vineri, 4 septembrie 2020, 15:57)

    M.aura [utilizator]

    Doar a comis-o si mai grav in 2007...

    "Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban a fost implicat, duminica, in jurul orei 14:00, intr-un accident rutier, insa s-a prezentat la politie abia luni seara. Politistii i-au suspendat permisul pentru 30 de zile si l-au sanctionat cu cinci puncte penalizare. Orban a primit aceste sanctiuni pentru ca a declarat accidentul rutier in care a fost implicat, cu cinci ore intarziere fata de limita legala de 24 de ore."

    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-2106943-ministrul-ludovic-orban-anuntat-mai-tarziu-accident-rutier-care-fost-implicat.htm
    • +4 (8 voturi)    
      Esti un fraier ! (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:19)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

      1) Orban nu a folosit o masina cu Semnale Acustice Speciale.

      Orban a facut un accident obisnuit, cu masina proprie si in care nu au fost victime.
      2) Orban nu a incalcat in mod repetet si ostentativ linia continua cum a facut masina lui Bode. ( ORBAN NU PRETIDEA CA ARE PRIVILEGII !)

      La masina Ministrului Bode S-AU FOLOSIT SEMNALE ACUSTICE SPECIALE si se vede clar ca PRETINDEA CA ARE PRIVILEGII fata de soferii obisnuiti. ASTA E CEL MAI GRAV LUCRU !
      • +1 (3 voturi)    
        nu privilegiul este problema (Vineri, 4 septembrie 2020, 20:24)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Pentru ca este pana la urma ca un ministru sa aiba prioritate in trafic daca are misiune urgenta.

        Dar care era MISIUNEA URGENTA???
        sa o stim si noi ca nu este secret de stat.
        • 0 (0 voturi)    
          Ministrii sa aiba misiuni urgente (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 20:27)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          cand merg Ecranati de Masinile Politiei.!.
          A pretinde un Ministru ,,Privilegii", cand merge cu o singura masina, inseamna ,,Privilegii de Porc" !.
          Repet, Ministrul sa ia elicopterul daca se grabeste !.
          Sau sa justifice folosirea a cel putin unei masini de Politie ante-mergatoare.
  • +13 (23 voturi)    
    Cum poti sa te odihnesti? (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:00)

    galeo [utilizator]

    Cand masina in care esti merge cu viteza, pe contrasens, in curba cu linie continua fara vizibilitate?
    Sa il duca care va la un control medical, poate are afectat instinctul de conservare.

    Mai bine nu iesea xu declaratii decat sa vina cu asemenea aberatii ce jignesc bunul simt.
    • -6 (8 voturi)    
      Sunt de acord (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:32)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Sunt perfect de acord cu ceea ce zice ministrul. Nu are absolut nicio vina.

      Doar daca i-ar fi dat un ordin explicit soferului sa faca ce a facut dar nici chiar asa nu poti da vina pe demnitar pentru ca soferul are dreptul sa refuze. De fapt demnitarii nici nu cred ca pot da astfel de ordine.

      Problema mea insa e cu cazul lui Gabriel Oprea. Stiu ca a fost mult mai grav si a murit cineva dar nici lui nu i se poate imputa accidentul propriu-zis si moartea politistului.

      Oprea cel mult poate fi acuzat de abuz in serviciu daca a ordonat in mod ilegal sa fie transportat de politie si eventual se pot retine circumstante agravante. In nici-un caz insa Oprea nu ar trebui acuzat pentru producerea accidentului sau pentru omor din culpa.

      In cazul lui Bode daca nu sunt probleme de legalitate in ceea ce priveste transportul sau de catre SPP atunci el practic nu are absolut nici-un fel de vina.
      • +5 (5 voturi)    
        sunteti sigur ca Bodea nu are nici o vina (Vineri, 4 septembrie 2020, 19:18)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        1. Daca a venit cu intarziere la masina???

        2. Si daca l-a rugat pe sofer sa recupereze intarzierea???

        3. Nino-nino - pune SPPistul de la el putere???
        folosirea semnalului acustic si luminos este posibila numai pentru misiunile de URGENTA iar caracterul de URGENTA ESTE STABILIT DE MINISTRU.

        la revedere - VINA o poarta INTEGRAL MINISTRUL

        el este cel care a stabilit caracterul misiunii. PA!

        Soferul a facut tot ce i-a stat in putinta inclusiv atunci cand a intervenit neprevazutul - soferul a incercat sa minimize impactul cu masina alba si sa controleze ricoseul...
  • +10 (10 voturi)    
    Ghinionul lor e ca in masina lovita erau polonezi (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:06)

    galeo [utilizator]

    Ce nu stiau ca atunci cand vin barosanii din guvern trebuie sa sari in sant cu masina ca sa le faci loc, la ei nu e asa.

    Uite cum am asistat la o ciocnire nu doar intre masini, ci si intre culturi, civilizatii si mentalitati ale unor diverse popoare.
  • +5 (7 voturi)    
    1mil km/20 ani (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:25)

    licuriciu [utilizator]

    1mil km/20 ani = 50k km pe an
    Omul s-a plimbat ceva, cel putin in declaratii.
    Ceea ce nu vad pe nicaieri este unde se grabea?
    Iar partea cu SPP-ul decide cum merge, el decide cand vrea sa ajunga e super utila, nu inteleg de ce nu cere sa ajunga in 2-3 minute oriunde...
  • +8 (12 voturi)    
    ora (Vineri, 4 septembrie 2020, 16:57)

    mr. no comment [utilizator]

    D-le ministru, minti de crapa pietrele, si acum de ce cred asta. Intre Dumbravita si intrarea din Militari se fac 1h 30, din Militari pana la sediul guvernului in 45 min. Deci nu depaseati decat cu 15 min intr-un caz fericit, acum explicati-ne si noua pe unde credeti ca trecea soferul prin Bucuresti intre ora 19 si 20 sa faca 30 de minute de la intrarea in Bucuresti si sediul guvernului. Daca nu se grabea soferul ca sa respecte jigodia din portbagaj, sigur nu ar fi fost dispus sa incalce orice regula de circulatie. La filmare se vede clar ca soferul a fost obligat sa incalce legea sau sa isi caute altceva de lucru. In concluzie aceste escapade cu girofar trebuiesc lasate doar pentru Salvare/Politie/Pompieri/SMURD, fara SRI DNA ANAF etc, astia nu se grabesc nicaieri , doar sa mai faca o spaga mica, iar la coloanele oficiale doar pentru presedinte si prim ministru si oficialitati din alte state de rang similar, nu vad sensul sefului senatului sau camerei derutatilor, astia nu au nevoie de asa ceva, pt mine sunt niste lipitori si atat. Iar SPP-istul trebuie lasat in pace, nu are nici o vina, atat timp cat i se da ora de ajungere aia este ora impusa, nu merge asa cum isi doreste el, merge asa cum a primit ordinul. Iar ordinele nu se discuta, se executa, macar sa aiba bunul simt sa recunoasca ca nu are omul nici o vina.
    • +3 (9 voturi)    
      Mai sa fie (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:40)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui mr. no comment

      Deci daca i se zice SPP-istului sa ajunga la ora X atunci are voie sa faca genocid , sa treaca peste 50 de copii pe trecere ca n-are vina decat ala care a zis ora ? !! . Tu esti soferul ?
  • +9 (11 voturi)    
    Era mai frumos (Vineri, 4 septembrie 2020, 17:31)

    Luk [utilizator]

    Era mai frumos daca-si dadea demisia ca un om civilizat. Astea-s minciuni de doi bani (dormea, n-are voie sa-i spuna sa meaarga mai incet sau mai repede etc). Minciuni.
    • +5 (5 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 0:54)

      [anonim] i-a raspuns lui Luk

  • +11 (13 voturi)    
    Oprea 2 (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:17)

    PlatitDeSoros [utilizator]

    A ales cea mai proastă scuză posibilă!
    "Demnitarul nu are voie să-i spună şoferului să... bla bla"
    Asta înseamnă că nici Oprea nu este vinovat, că nici el nu avea voie să-i spună motociclistului care a murit din cauza lui cât de repede să meargă!

    Penibil! Se pare că nu există onoare nici în acest guvern pe care eu îl susţin, având în vedere alternativa...
    • +9 (9 voturi)    
      Mda (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:47)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui PlatitDeSoros

      Minte prost .Nu poti sa dormi cand X face slalom cu sirenele pornite la 120 la ora , dar probabil tine la votantii lor (aia care nu s-au prins ca PSD-PNL sunt PCR jucand good cop - bad cop).
    • -10 (12 voturi)    
      Accidente cu demnitari care nu conduc masina (Vineri, 4 septembrie 2020, 18:58)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui PlatitDeSoros

      Dupa pararea mea nici Bode si nici Oprea nu sunt responsabili pentru accidentele produse iar Oprea nu e vinovat de omor din culpa.

      Demnitarii transportati de politie sau de alte servicii speciale nu au nicio respnsabilitate in ceea ce priveste actiunile agentilor din respectivele institutii. Toata responsabilitatea apartine respectivilor agenti.

      Oprea insa ar putea fi tras la raspundere pentru abuz in serviciu daca a ordonat coloana oficiala pentru el fara a avea acest drept. S-ar putea retine si circumstante agravante pentru ca a murit un om. In nici un caz insa Oprea nu se face vinovat de omor din culpa sau de producerea accidentului.

      Acuzarea demnitarilor in astfel de cazuri mi se pare un populism tampit. In acest caz ministrul Bode nu are nicio vina dupa pararea mea, atata timp cat trasportul sau s-a organization in mod legal.
      • +3 (5 voturi)    
        caracterul deplasarii nu este stabilit de SPP (Vineri, 4 septembrie 2020, 20:29)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        ci de ministru - deci care era misiunea urgenta a ministrului???

        Am vazut demnitar - Presedintele tarii - cu semnalele luminoase pornite, fara semnal acustic, asteptand la un semafor - nu avea urgenta, se ducea catre Cotroceni cred, seara tarziu. Fara graba
        • -6 (6 voturi)    
          Nu conteaza aceste aspecte (Vineri, 4 septembrie 2020, 21:46)

          adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

          Misiune urgenta sau nu agentii trebuie sa puna in aplicare ordinele respectand legea.

          Demintarul doar spune: vreau sa ajung urgent la desintatia X. Agentii trebuie sa faca tot ce le sta in putere, in limita legii, sa indeplineasca misiunea.

          Agentii trebuie sa fie antrenati sa indeplineasca astfel de misiuni. Cand merg cu girofarul soferii de politie, pompieri, spp, salvare, etc sunt resposabili sa nu faca accidente chiar daca nu respecta regulile de circulatie.

          Chiar daca demnitarul da ordin sa se meargsa cu girofarul (nici macar nu stiu daca au aceasta putere) pentru eventualele accidente produse raspund soferii pentru ca de-aia au fost antrenati.

          Demnitarii eventual pot fi vinovati daca le cere agnetilor sa nu respecte lege si ii amentita cu destitutirea sau cu sanctiuni daca nu respecta ordinele.

          Nu sunt demnitar si nici nu le iau apararea insa aceste atacuri mi se pare deplasate.
  • +6 (8 voturi)    
    NU CRED CA ESTE SECRET DE SERVICIU (Vineri, 4 septembrie 2020, 19:28)

    ..13 [utilizator]

    Care era urgenta Ministrului???
    Ce program avea in aceea zi sidaca l-a respectat???

    Ce scrie pe ordinul de deplasare al SPP-istului???

    In rest BODE minte ca un nesimtit si drept este ca L. Orban sa il demita - scurt.

    ORBAN DEMITE-L pe BODE!
    Ancheta scurta la nivel de guvern si PA.

    Nu sta PNL-ul intr-un singur Monistru al Transporturilor
  • +3 (3 voturi)    
    W (Vineri, 4 septembrie 2020, 20:25)

    Gabr [utilizator]

    acum am justificare si eu pentru tot ce fac in trafic...nu respecta ei , eu de ce as respecta.
  • +5 (5 voturi)    
    demisia boiere (Vineri, 4 septembrie 2020, 21:44)

    mbembe [utilizator]

    sau esti mai chitros ca psd-istii?
    pai ma tsarane, daca urci in taxi si soferul conduce ca dementul- taci si te kci pe tine de frica?
    Chiar ne crezi pe toti mai idioti decat poti fi tu?
    Scarba ce esti!
  • +3 (5 voturi)    
    nu voi vota nici un candidat ce are cardasie cu pnl (Vineri, 4 septembrie 2020, 21:47)

    mbembe [utilizator]

    sorry Dan, nu-mi plac prietenii tai!
  • +3 (3 voturi)    
    „Bancheta din spate” (Sâmbătă, 5 septembrie 2020, 10:39)

    BehehePapu [anonim]

    Neicușorule mașinile SPP au cumva banchetă și în față ?. Bine a zis cine a zis că liberalii sunt de fapt niște pesediști mai proști ! Vai mama voastră. Prostimea conduce această țară prin reprezentanții săi pe care i-au votat.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by