Klaus Iohannis spune că lupta împotriva clanurilor interlope este „de durată”: Prea mulți ani, în timpul guvernărilor PSD, acești interlopi au fost tolerați

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 12 august 2020, 19:21 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis, dupa summitul de la Bruxelles
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis a caracterizat drept „foarte îngrijorătoare” informațiile legate de scandalurile dintre interlopi, care au culminat cu uciderea lui Emi Pian, și a afirmat că a discutat tema cu ministrul de Interne, Marcel Vela, dar a avertizat că lupta împotriva clanurilor, care au fost „tolerate” ani de zile în guvernările PSD, este una „de durată”.

Șeful statului a fost întrebat miercuri, într-o conferință de presă, despre informațiile potrivit cărora șefii Poliției române au mers în miez de noapte să negocieze înmormântarea interlopului Emi Pian.

Potrivit unor surse judiciare, în noaptea de 8 spre 9 august, în jurul orei 02:30, ofițeri de rang înalt de la Poliția Capitalei ar fi fost acasă la Pian de unde l-au luat pe fratele acestuia, Elvis Pian (clanul Duduienilor), pentru a-l duce la o întâlnire cu șeful Poliției române, Liviu Vasilescu, care l-ar fi „rugat” să scoată mai repede mortul din casă. Întâlnirea ar fi avut loc într-o biserică, potrivit surselor citate.

Ziarul Libertatea afirmă, citând tot surse, că perchezițiile care au avut loc miercuri dimineața în multe locuințe ale Duduienilor „ar fi avut drept scop să recupereze și dovezile unei întâlniri secrete desfășurate între Liviu Vasilescu, șeful Poliției Române, Bogdan Berechet, șeful Poliției Capitalei și membrii din clanul Duduienilor”. „Îi au acum la mână și-i pot compromite oricând. O copie a înregistrării secrete a ajuns deja la un avocat al clanului”, afirmă o sursă a ziarului, care precizează însă că un membru al clanului Duduianu a negat informația.

Într-o declarație pentru România TV, fratele lui Emi Pian, Elvis, a recunoscut că a discutat despre înmormântare cu şefi din Poliția Română, dar spune că nu le ține minte numele.

"Când au venit dânşii, domnii poliţişti, şi au venit mai mari, că erau îmbrăcaţi. Am înţeles, am învăţat, ne-au spus de distanţă, măşti. Noi am ajuns la o înţelegere, am respectat legea că ştiam legea. Am promis reprezentanţilor poliţiei, s-au legitimat, dar eu cu durerea mea în suflet nu am reţinut numele. Au vorbit frumos şi noi la fel, şi am spus că mai mult de 40 de persoane nu vor veni la parastas. Ce este la români este şi la ţigani. Am promis în faţa legii, noi anunţăm rudele să nu mai vină, doar 35-40 de persoane, doar rudele de gradul I”, a declarat acesta.

Președintele Iohannis a mai spus miercuri, în conferința de presă, că „prea mulți ani, în timpul guvernărilor PSD, acești interlopi au fost tolerați. Acum nu mai sunt tolerați însă lupta împotriva clanurilor este o luptă de durată”.

„Am discutat de două ori cu ministrul de Interne și cu șeful poliției pe această temă. La MAI există o preocupare reală, se organizează și se iau măsuri, însă nu trebuie din păcate să ne așteptăm să se rezolve peste noapte aceste chestiuni”, a continuat Klaus Iohannis.

Întrebat dacă această chestiune a clanurilor interlope ar putea fi inclusă pe agenda unei reuniuni a Consiliului Superior de Apărare a Țării, președintele a răspuns:

„Am discutat cu responsabilii despre aceste chestiuni și știu că se lucrează foarte serios pentru a combate aceste clanuri, cum le-ați numit, sau crima organizată. Eu sunt convins că ministerele implicate vor face ordine, și da, e o problemă de siguranță a cetățeanului, evident”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















9363 vizualizari

  • +20 (54 voturi)    
    Mai, asta ne ia de prosti (Miercuri, 12 august 2020, 19:27)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Inteleg in judetele conduse de psd, dar situatia e aceiasi si in judetele conduse de penele.
    • +17 (37 voturi)    
      USL=PSD+PNL+UNPR+PC (Miercuri, 12 august 2020, 20:12)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      PNL si PSD furau impreuna in 2012-2014.

      Iohannis are credibilitate zero acum.
    • +10 (22 voturi)    
      Mai (Miercuri, 12 august 2020, 20:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      In Bucuresti avem Interlopi ? Avem ?
      In Bucuresti avem Autoritate Locala condusa de P$D ?
      Avem ?

      Silogismul este...
      • +13 (19 voturi)    
        pnl pierde (Miercuri, 12 august 2020, 21:52)

        moima [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        pe mana politiei, a sri, si a protectiei permanente asigurata de laturile astea pentru clanurile tiganesti.

        e bine ca s-a intamplat asta. poate ca unii au o revelatie si realizeaza ca nu sunt decat vite de muls si ca nu o sa-i apere nimeni niciodata daca copiii le vor fi rapiti sau violati sau daca vor fi talhariti sau excrocati.

        camatarii de toate felurile au liber sa se infrupte la maxim din disperarea oamenilor.

        protectia copilului furnizeaza minori pentru pedofili.

        politistii santajeaza victimele si martorii sub acoperire.

        directorii de spitale si tot personalul medical conditioneaza actul medical si santajeaza bolnavii.

        asta e romania hotilor si a mafiei tiganesti
      • +3 (5 voturi)    
        In Bucuresti (Joi, 13 august 2020, 9:58)

        vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        In Bucuresti avem guvern, avem, avem presedinte avem , politia Bucurestiului este direct subordonata ministrului Velea , avem , Velea este coordonat de Ludovic, avem , Ludovic este coordonat de Werner, avem., SRI avem in Bucuresti, avem. deci avem de toate in afara de ordine si lege.
      • -1 (1 vot)    
        Mai...un domn.. (Joi, 13 august 2020, 15:33)

        gillda_47 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Silogismul este ...ca Bucurestiul a avut Autoritate Locala condusa de PSD doar ultimii 4 ani, restul din 30 de ani a fost condusa de partide de dreapta (PDL, PNL) . Mai, in Sibiu avem interlopi? Da, fara silogism!!!
    • +19 (23 voturi)    
      Si cu Sherlock Holmes daca justitia e dubioasa (Miercuri, 12 august 2020, 20:48)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      nu rezolvi nimic.
      Bine ca au salarii bune si pensii speciale
  • +25 (51 voturi)    
    Lalaiala politica . (Miercuri, 12 august 2020, 19:31)

    cosminas [utilizator]

    Tot o da Klaus cu psd -ul , cand toata lumea vede aceeasi mizerie politica in care puterea e mana in mana cu interlopii ! Psd , pnl, udmr si multi altii , mereu aceeasi mizerie !
  • +26 (34 voturi)    
    e o chestiune de durata ce tinde spre infinit (Miercuri, 12 august 2020, 19:34)

    BernierC [utilizator]

    Romanisthan - patria interlopilor, sutilor, camatarilor, hotilor, violatorilor, coruptilor, mafiotilor, proxenetilor si, cu voia dumneavoastra, ultimii pe lista, cei de care depinde totul - politicienii psihopati, sefii tuturor.
    • +9 (15 voturi)    
      ...vai , vai , vai ... (Miercuri, 12 august 2020, 21:01)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui BernierC

      ...pai asha shtiam ca suntem model exemplar de cinste , onoare shi corectitudine .
  • +15 (39 voturi)    
    greaua mostenire (Miercuri, 12 august 2020, 19:40)

    maiorulmura [utilizator]

    loveste din nou
  • +7 (39 voturi)    
    ´tolerati (Miercuri, 12 august 2020, 19:41)

    PaiataNationala [anonim]

    Cel mai mare clan de interlopi cu starostele la bulau este GIO_PSD! Dar in Decembrie scapam de ei si nu mai fugim din tara! Amin...
    GIO= grup infractional organizat
  • +38 (48 voturi)    
    Pe dracu (Miercuri, 12 august 2020, 19:44)

    moima [utilizator]

    Trebuia sa anunti concedierea si cercetarea penala a sefilor politiei.

    O mana de jegosi tin un popor intreg captiv si-l jefuiesc pe toate caile.

    Politia, DIICOT, SRI, Jandatmeria, toate Curtile de Justitie fac parte dintr-un aparat represiv de jefuire a cetatenilor cinstiti.

    Habar nu aveti in ce mocirla suntem.
    • +18 (22 voturi)    
      Eu stiu in ce mocirla suntem, dar multi nu (Miercuri, 12 august 2020, 20:13)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui moima

      Multi se multumesc cu putin.
    • +12 (22 voturi)    
      Corect ! (Miercuri, 12 august 2020, 21:06)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui moima

      Stau si se uita ca prostii cum revine pesedeu in fortza la putere !
  • +25 (33 voturi)    
    greu (Miercuri, 12 august 2020, 19:44)

    sitizan [utilizator]

    Clar ca e de durata. Cel mai mult dureaza pana incepe.
  • +21 (31 voturi)    
    Tolerati (Miercuri, 12 august 2020, 19:50)

    Kepler [utilizator]

    este putin spus. Multi si-au facut de cap.
    Si vai de locurile pe unde isi duc activitatea si viata,
    mai toate strazile.
  • +20 (46 voturi)    
    aha (Miercuri, 12 august 2020, 19:51)

    Nevermind [utilizator]

    Deci psd e de vina ca s-a milogit conducerea ACTUALA a politiei rromana de niste interlopi ca sa respecte legea. Marfa. "logica" marca iohannis.

    Bine, asta nu inseamna ca psd nu a facut ani de zile exact acelasi lucru pe care-l fac penelistii AZI.
  • -8 (26 voturi)    
    Si înainte de 1989 țiganii dădeau cu cuțitul (Miercuri, 12 august 2020, 19:51)

    Argon [utilizator]

    Nu sunt mai multe răni tăiate acum decât înainte de 1989. Si atunci țiganii dădeau cu cuțitul unul în altul.

    Nici Iohannis, nici PSD-ul, PNL-ul, etc., nu pot impune ordine mai mare ca înainte de 22 Decembrie 1989.

    Asemenea evenimente, cum este cazul Emi Pian se întâmplă.
    • +29 (39 voturi)    
      Paza rusinoasa a unor interlopi e noutatea (Miercuri, 12 august 2020, 20:14)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Argon

      Politia face pe bodyguarzii interlopilor, asta nu era pe vremea lu' Nea Nicu.
  • +31 (37 voturi)    
    sunt de acord cu ce spui.... (Miercuri, 12 august 2020, 19:52)

    liviu_ [utilizator]

    dar nici voi nu sunteti prea departe

    nu a votat pnl cot la cot cu psd respingerea legii confiscarii extinse?!
    nu si-a pus pnl oamenii la justitie ignorand avizele csm (exact ca psd)?!
  • +12 (42 voturi)    
    Declaratia lui iohannis (Miercuri, 12 august 2020, 19:57)

    Theros [utilizator]

    Cand apare popandaul asta , cu promisiunile false si inexacte imi aduc aminte de laudele sale cat a obtinut el pentru Romania la Bruxelles .Pe scurt va spun ca absolut nimic . Cititi mai jos situatia si analizati la rece iesirile sale inoportune, inaceptabile condamnabile si regrtabile!!

    Datele reale arata clar ca o treime din cele 46,4 miliarde înseamnă 15,4 miliarde. Întinse pe opt ani, înseamnă 1,9 miliarde de euro pe an. Atît e orizontul real de fonduri europene nerambursabile, în cazul în care România își păstrează nivelul de absorbție, iar asta e o ipoteză care deja face parte din tradiție.Ar mai fi de adăugat și refuzul Parlamentului European de a accepta acest buget, ceea ce înseamnă că ficțiunea celor 80 de miliarde crește, iar plavanul primește coarne de animal fantastic și pătrunde într-o lume a porcilor zburători, a plopilor care fac pere și a răchitelor cu micșunele. Totuși, nu minciuna e cel mai mare slogan al incursiunii prezidențiale la Bruxelles, ci suficiența. Iohannis s-a dus de unul singur la o întîlnire care depășea cu mult limitele unui profesor de liceu înzestrat cu darul tăcerii. Erau în joc următorii zece ai ai României. Se aflau pe masă banii necesari refacerii economiei unei țări fără noroc, iar în jurul mesei așteptau oameni politici versați, care țineau în mînecă popii și așii marelui capital politic supranațional. Era o ocazie rară cu care Romania s-a mai intalnit doar la negocierea tratatelor de pace. Iar un fost inspector școlar a găsit nimerit să meargă de capul lui. Nu s-a consultat înainte cu Parlamentul, cu șefii partidelor politice, cu experți în politica externă sau cu foști premieri și foști președinți!! "PSD-UL L-A INCURCAT!! CE NAIVITATE, CE INCOPETENTA!! Înainte să plece, matahala n-a prezentat o agendă, o listă de obiective, un buget-țintă, o strategie de negociere. N-a înștiințat pe nimeni – nici măcar "uvrnul meu" – ce are de gînd să facă. Dimpotrivă, a sfidat pe toată lumea și a ocupat degeaba locul României la o
    • +4 (6 voturi)    
      bani europeni (Joi, 13 august 2020, 9:41)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Theros

      ...iar presupusii bani se presupune ca ar veni dupa Craciun, daca presupunem ca Parlamentul European si-ar da presupusul acord...
      Noroc cu economia, care duduie!
  • +28 (32 voturi)    
    Ce-i cu mizeria asta? (Miercuri, 12 august 2020, 20:05)

    raulito [utilizator]

    De când o astfel de situație, cu implicații la nivel politic înalt, care pune in pericol evident siguranța cetățeanului, nu devine o prioritate zero? Nu va este rușine?
  • +7 (25 voturi)    
    Nedumerire gen stangu-n dreptu' (Miercuri, 12 august 2020, 20:09)

    Torquemada13 [utilizator]

    Basescu a fost/este pesedist ? Toata lumea stie ce s-a intamplat in "guvernarea" lui ! Bercea Mondialu........spre aducere aminte !
    Ghinion, KWI !
    • 0 (2 voturi)    
      Legăturile cui justiția ale clanurilor. (Joi, 13 august 2020, 12:05)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Torquemada13

      Bercea Mondialul era în relații bune cu Mariana Moț,judecător pe atunci,ajunsă secretar de stat la Ministerul Justiției și acum șef pe la Consiliul Legislativ,susținută de PSD și promovată de clanul Bercea Mondialu.Băsescu a fost Președinte și răuvoitorii spun că Președintele este vinovat.Nu,Guvernul face și poate face,dacă nu-i bagă bețe în roate Parlamentul.Mariana Moț,omul PSD,acum ,poate bloca orice lege care ar pune capăt Clanurilor Mafiote.
  • +15 (25 voturi)    
    Cum sa nu prospere interlopii (Miercuri, 12 august 2020, 20:26)

    gavrone [utilizator]

    Cand chiar de la varful puterii se faceau aliante cu ei. Basescu se inrudise cu ei, apela la ei pentru voturi prin cartierele rau famate, se balacea in manele de prost gust.
    • +1 (3 voturi)    
      Clanuri (Joi, 13 august 2020, 9:44)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui gavrone

      Cu o asa alianta, revigorata, s-ar putea sa avem o surpriza la alegerile PMB.
  • +12 (22 voturi)    
    Psd cu care s-a aliat pnl (Miercuri, 12 august 2020, 20:31)

    Savitar [utilizator]

    Ca sa le cante in struna la garoi in duet.
  • +9 (27 voturi)    
    Frica de alegeri (Miercuri, 12 august 2020, 20:33)

    Criogenia [utilizator]

    Tentativa asta de conferinta sustinuta pe fondul fricii cauzate de incompetenta guvernului in gestionarea problemelor reale cu care se confrunta tara cun efecte directe in rezultatul alegerilor, ne arata ca malai mare este capabil sa frizeze penibilul cu "argumente" precum greaua mostenire...

    Claus are sentinta definitiva (ciordeala case cu acte false) plus ca a fost"spalat" de 36 de dosare penale la foc automat in 6 saptamani iar Sica a fost scapat de parnaie pe motiv ca inregistrarile in dosar au fost fara mandat la luare de mita, ei doi fiind Presedinte si Premier...nu numai ca nu ar mai trebui sa fie in functii dar prezenta lor la conducerea tarii legitimeaza in 2020 existenta oricarui Clan de borfasi.

    Vreti nu vreti asta este realitatea si stiu ca supara...
    • 0 (6 voturi)    
      P.M cel cinstit (Joi, 13 august 2020, 9:48)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      Niste afirmatii murdare la adresa onestitatii P.M. Doar v-a spus-o cu gura lui ca nici un leu necinstit nu s-a lipit de manutele lui. Probabil au intrat direct in buzunare/conturi.
  • +6 (10 voturi)    
    Un model de urmat... (Miercuri, 12 august 2020, 20:55)

    Furnicuta [utilizator]

    Fear City: New York vs the Mafia
    Hai, care are sânge-n instalație?
  • +5 (15 voturi)    
    BRUSC (Miercuri, 12 august 2020, 21:22)

    icarag [utilizator]

    mai nene, pina acum 1 saptamina nu am citit ani de zile despre interlopi in presa autohtona , acum e pandemie pe tema asta .
    • +7 (11 voturi)    
      ... (Miercuri, 12 august 2020, 23:24)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui icarag

      chiar asa? am uitat deja cazul de anul trecut din iulie? sau interventiile din primavara la casele din bucuresti unde locuiau diversi "beligerenti"?

      n-o fi chiar adecvata reactia, dar zic sa nu o luam pe aratura cu aberatiile...
  • +20 (30 voturi)    
    Bah plavane! (Miercuri, 12 august 2020, 21:34)

    Andy500 [utilizator]

    Dar SRI ce face?
    Daca sunt implicati tablagii de rang inalt, cum de naiba nu stie nimeni?
    PNL=PSD=mizerie!
    • 0 (4 voturi)    
      SRI (Joi, 13 august 2020, 9:55)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Andy500

      Cum ce face? Lucreaza din greu la noul guvern de salvare nationala ( a hotilor incompetenti si inlocuirea lor cu altii mai " discreti").
  • 0 (14 voturi)    
    Zise premierul de la Grivco... (Miercuri, 12 august 2020, 21:52)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Sunteti aceeasi mizerie de 30 de ani. Cu totii, fara exceptie. USR-ul sunt aroganti ahtiati dupa putere si in mod cert si dupa bani. Serviciile ca si inexistente... Nu stiu ce ne mai scoate la liman, poate o dictatura militara!
    • +1 (3 voturi)    
      imi pare rau (Joi, 13 august 2020, 9:57)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      ..pentru tine! Care "militara"? Generalii de paie (oprea ontanu..) sau infiltratii in societatea civila, sau aia care-si iau vile pe nimic sau aia care nu protesteaza ca sunt calcati in picioare sau... cine? Armata cu putine exceptii (si ma refer la comanda ei..) e aceeasi mizerie ca politicienii: niste imbuibati gata sa puna mana pe orice pot ciordi..
      • 0 (0 voturi)    
        mda, (Joi, 13 august 2020, 15:15)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

        trebuie sa recunosc ca ai dreptate...dar atunci, cum mai aducem tara asta la liman? Societatea civila e asa cum e...Uita-te la USB-> USR. Orice vis frumos se termina cu coruptie in tara asta! Romania este un ecosistem perfect pentru inavutire rapida ! Poate ca trebuie sa ne luam copiii si sa plecam...
  • +7 (15 voturi)    
    herr. johannis, situatia e festelita rau (Miercuri, 12 august 2020, 22:18)

    Stropuleanu [utilizator]

    si matale o balmajesti tandru!
    hai, sweet dreams!
  • +9 (13 voturi)    
    sasul e iarasi ipocrit (Miercuri, 12 august 2020, 22:21)

    Walking_dead [utilizator]

    Interlopii adevarati, adica primarii si politicienii locali, mai nou trec cu zecile la PNL ca sa mai prinda un mandat...
  • +6 (14 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 12 august 2020, 22:21)

    Mirobo [utilizator]

    Nu ma asteptam la asa o reactie.
    Firesc era o asumare a responsabilitatii pe care a solicitat-o si primit-o din partea romanilor-cea de presedinte.
    Deci- asumarea ca in termen de 3 luni sa se termine cu povestea asta .Ce lipseste autoritatilor?Poate caracter?Corectitudine?Loialitate fata de tara?Cinste?
    Vai de noi.Ne-a invrăjbit bine cine a dorit asta.
    Cat a fost psd la putere nu tot el a fost presedinte?
    CSAT ul cine-l conduce?
  • +9 (19 voturi)    
    De fapt a fost doar (Miercuri, 12 august 2020, 22:28)

    galeo [utilizator]

    Un alt atac la PSD.
    Sa nu uitam totusi ca cel mai interlopizat oras e condus de un primar PNL, mai exact Timisoasa lui Robu, unde cladirile centrale importante sunt luate cu japca de clanurile tiganesti.
  • +3 (19 voturi)    
    Vorbeste Iohannis (Miercuri, 12 august 2020, 22:29)

    galeo [utilizator]

    Care a luat cu japca, in mod interlop, cladiri din centrul Sibiului, fix ca interlopii din Timisoara.
  • -1 (9 voturi)    
    Minte ca orice PSdist ALDEist sau ciumarosie: (Miercuri, 12 august 2020, 22:56)

    UnOarecare [utilizator]

    63,1 miliarde de euro sub forma de fonduri nerambursabile (ADICA MOKKKA NUMAI SA AI PLANURI VIABILE)
    şi
    16,7 miliarde în credite (ADICA CU DOBANDA MAI MICA DECAT AR LUA RO SINGURA)
    • -1 (3 voturi)    
      Fonduri U.E. (Joi, 13 august 2020, 9:59)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      ...poate mai pe dupa Craciun, daca o vota P.E.
      Iar PLANURILE VIABILE sunt deja in bloc-starturi, abia asteapta ploaia de bani...
  • +6 (14 voturi)    
    S-a gandit sefu' la tara: (Miercuri, 12 august 2020, 23:24)

    CristianG [utilizator]

    "Daca l-au facut si pe fratele meu, Pian, situatia e clar ingrijoratoare".
    Dupa aia a tinut discursul, nu care cumva sa mai moara vreun interlop celebru. Valorile tarii trebuie pazite.
  • +10 (14 voturi)    
    E penibila scuza... (Joi, 13 august 2020, 0:11)

    filosoful.roman [utilizator]

    Cu greaua mostenire, e doar un pretext slab al celor de la conducere pt a-si acoperi incompetenta, coruptia si nepasarea.

    In conditiile in care ai sub control atatea institutii de forta (Politie, Jandarmerie, Armata, SRI, etc.), trebuie doar sa vrei cu adevarat sa rezolvi problema clanurilor interlope.

    Dar daca e adevarat ce scrie in acest articol, inseamna ca statul roman si autoritatile sunt vai de ele.

    Macar sa fie sinceri si sa recunoasca faptul ca nu sunt in stare sau nu au interesul de anihila clanurile interlope.

    Atunci, cei dintre noi care dorim totusi sa traim intr-un stat functional, in care drepturile si securitatea individului sunt aparate, vom emigra intr-o tara civilizata si vom lasa in urma Romania, care risca sa devina o Columbie a Europei.
  • +7 (15 voturi)    
    Lol (Joi, 13 august 2020, 4:29)

    HP [utilizator]

    Sefii Politiei merg cu caciula in mana sa “roage” infractorii sa tespecte legea ?!

    Faceam desant de trupe speciale, ii luam pe sus cu tot cu mort si mai eliminam niste interlopi, ca se stransesera din toata tara.

    Apropo, de cand Berbeceanu e secretar de stat, a uitat cum se prind hotii ?

    Ca de dat dume pe Facebook e capabil oricine.
    • -2 (8 voturi)    
      PSD a vândut organizații locale unor interlopi. (Joi, 13 august 2020, 9:09)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Priviți prin localitățile administrate de primari pesediști,cine este șef la PSD.În multe cazuri,acesta este un șef de clan local care a cumpărat organizația cu totul.Așa sa întâmplat la Ilfov,în multe sectoare din București,Craiova,Ploiești,Mizil,Focșani,Bârlad.De fapt clanurile conduc orașele.Scăpăm de clanuri,dacă nu mai votăm PSD.
      • +2 (4 voturi)    
        Asa si? (Joi, 13 august 2020, 10:00)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Presedintele si guvernul care nu sunt PSD ce plan au?! Lasam clanurile pana mor de moarte buna?!
      • +4 (6 voturi)    
        Serioooos ???!! (Joi, 13 august 2020, 10:15)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        mai vii cu texte de-astea? Te mai crede cineva ?... Ete ca numa eu stiu vreo suta de oameni care o sa voteze PSD numa de-al naibii, nu c-ar fi vreo diferenta fata de PNL, dar sa-i vada moaca lui Joianis si a lui Orban cand o sa realizeze ca se apropie si de ei catusele :)
        • -2 (2 voturi)    
          Tocmai cei care fac legea în localități. (Joi, 13 august 2020, 12:09)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          Dacă ai ambiție,de ce te plângi?Clanul este viața ta și îți place că votezi cu ei.
      • +3 (3 voturi)    
        Lol (Joi, 13 august 2020, 10:59)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        In functie de cine e la putere, vei observa ca toti au legaturi cu clanurile.

        Asta pentru ca sigla nu are nicio importanta, sunt absolut toti la fel.
  • +4 (10 voturi)    
    Nu mai vorbi aiurea si da vina pe altii (Joi, 13 august 2020, 8:53)

    Ulad [utilizator]

    Esti la putere. Actioneaza, Rapid si eficient. Daca nu poti esti un incapabil, care nu merita sa fie acolo. Daca in 2 saptamani n-ai terminat aceasta afacere, poti sa pleci si sa lasi pe altii. Am crezut decenii la rand PNL-ul o sa faca ordine in tara asta. M-am inselat.
    • 0 (2 voturi)    
      Si pe cine sa lase, Pe PSD? (Joi, 13 august 2020, 11:16)

      Doru1963 [utilizator] i-a raspuns lui Ulad

      Sau pe Basescu?
  • +7 (9 voturi)    
    Clanurile tiganesti exista pe fondul coruptiei gen (Joi, 13 august 2020, 9:29)

    IosifGuias [anonim]

    Fenomenul face parte integranta din realitatile si traditiile populatiei rome din anumite zone, favorizat in buna parte de educatia precara ori lipsa de educatie, toleranta culpabila a autoritatilor locale, in buna parte corupte. Autoritatie abilitate sa mentina ordinea in societate, sunt in buna masura depasite de acest fenomen specific din Romania, realitate cunoscuta in Uniunea Europeana, tarile occidentale fiind deasemenea afectate de exodul retelelor infractionale specifice.
    Lichidarea, sau macar reducerea fenomenului este un proces mult mai complex decat ne infatiseaza Presedintele, care politizeaza inutil o realitate sociala infecta, de care nu vom scapa in viitorul apropiat, abordarea ei necesitand strategii bine concepute pe plan social, economic, juridic printr-un consens ce presupune stabilitate, determinare si seriozitate.
  • +4 (6 voturi)    
    Câte clanuri au fost prinse în guvernarea PNL? (Joi, 13 august 2020, 10:29)

    hic sunt leones [utilizator]

    Ah, zero, păi și atunci ce zici matale nu e doar gargară politică?
  • -3 (5 voturi)    
    Doar interlopi? (Joi, 13 august 2020, 10:35)

    consumator2 [utilizator]

    Mai sunt unii care se intalneau cu turnatorul Felix, ca sa fie prim-ministru. De acolo trebuie inceput!
  • -1 (1 vot)    
    Johannis si paranoia sa (Joi, 13 august 2020, 15:59)

    Dragases [utilizator]

    Baiatul asta are nevoie de cazare urgenta la Balaceanca pentru ca nu mai poate gandi limpede.

    Un individ cu o personalitate paranoica si care se crede salvatorul Romaniei nu are ce cauta lka conducerea tarii


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by