Senatul a respins OUG care majora etapizat alocațiile copiilor

de N.O.     HotNews.ro
Marţi, 11 august 2020, 16:51 Actualitate | Esenţial


Senat
Foto: Facebook
Senatul a respins marți Ordonanța de urgență prin care alocațiile copiilor urmau să fie majorate cu 20% de la 1 septembrie. Astfel, dacă și votul din Camera Deputaților va fi similar, rămâne în vigoare legea care obligă Guvernul să dubleze alocațiile, nu să le mărească etapizat, relatează Mediafax.

Decizia fost adoptată cu 87 de voturi „pentru”, 29 „împotrivă” și 12 abțineri.

„Demonstrați că vă pasă și faceți un pas necesar pentru copiii țării. Alocați fondurile necesare. Dacă nu, plecați cu toți incompetenții de la Guvern. Nu mai mințiți, nu mai furați și veți avea bani pentru alocații și pentru pensii. PSD va vota pentru raportul de respingere a ordonanței de urgență”, a spus în timpul dezbaterilor senatorul PSD Ion Rotaru.

La rândul ei, Florina Presadă, a anunțat că USR se abține de la vot.

„Am asistat în ultimii doi ani la o confruntare politică între cele două partide, plină de populism și ipocrizie. Alocațiile copiilor au devenit un subiect preferat de politicienii vechilor partide, PNL și PSD, pentru a câștiga capital politic. (...) USR e de acord cu aceste creșteri, atât timp cât sunt sustenabile. USR va vota abținere”, a spus Presadă.

Reprezentantul UDMR, Derzsi Ákos, a afirmat că parlamentarii formațiunii au votat mereu pentru majorarea alocațiilor copiilor.

„Am făcut acest lucru indiferent din ce parte a eșicherului politic a venit propunerea. Fiind consecvenți, am votat și pentru dublare de această dată. Nu cred că trebuie să facem economie pe generația care reprezintă viitorul țării. Nu suntem de acord cu majorarea în tranșe. Legea votată de Parlament trebuie respectată. Drepturile copiilor nu se negociază”, a continuat senatorul UDMR.

Forul decizional este Camera Deputaților.

Ordonanța de urgență adoptată de Guvern prevede o creștere de 20% de la 1 septembrie, iar următoarele creșteri să fie făcute de două ori pe an, după cum urmează: creșteri de 20% pe 1 ianuarie și 1 iulie, până în 2022.

Legea prin care urmau să fie mărite alocațiile a fost promulgată pe 14 ianuarie de președintele Klaus Iohannis. Alocațiile trebuiau să fie dublate de la 150 de lei la 300 de lei, respectiv de la 300 la 600 de lei pentru copiii cu dizabilități începând cu 1 martie, dar Guvernul Orban a emis o OUG pentru a proroga termenul din cauza lipsei de bani.

Premierul Ludovic Orban a spus în repetate rânduri că guvernul nu își permite dublarea alocațiilor din cauza lipsei de bani de la bugetul de stat.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4239 vizualizari

  • -1 (11 voturi)    
    Cu grija, sa nu afle Violeta (Marţi, 11 august 2020, 17:00)

    Fides [utilizator]

    Ca nu mai plateste alocatiile copiilor - asa dixit diva cu agenda transparenta ce nu respecta legea.
    PS. Sa vezi acum explozie la Citu, Violeta, Orban et. Klaus. Hai la CCR!
  • -1 (19 voturi)    
    Alocatiile, conform legii (Marţi, 11 august 2020, 17:19)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    trebuiesc dublate. Orice alta varianta inseamna FURT,
    • +1 (7 voturi)    
      Corect (Marţi, 11 august 2020, 20:43)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Ma bucur pentru asta , copiii reprezinta viitorul iar dublarea alocatiilor va spori natalitatea si calitatea vietii unui copil dintr-un sat uitat de lume.
  • +6 (10 voturi)    
    Rezultatul era absolut previzibil ! (Marţi, 11 august 2020, 17:21)

    Susufler0 [utilizator]

    Un populism al PNL din vremea cand era in opozitie si nici nu visa ca o sa vina asa repede la putere care i se intoarce in plina figura, cu o putere marita de criza sanitara ce trage dupa ea si criza economica !

    PS. A guvernat trei ani alaturi de PSD si PNL tot nu s-a obisnuit cu cinismul social-democratilor !

    PPS. PNL isi poate inchipui cam de pe acum ce va face PSD cu OUG-ul prin care liberalii vor incerca sa etapizeze marirea cu 40 % a salariilor !

    PPS. Soc si Groaza titreaza de obicei o televiziune pesedista pt a-si atrage privitorii ! Apai soc si groaza va fi in septembrie pt ca PNL chiar de va vrea sa plece de la guvernare nu va mai putea ! Va ajunge un fel de cobai al unui PSD "in opozitie" !
  • +6 (18 voturi)    
    USR s-a abtinut... (Marţi, 11 august 2020, 17:39)

    Cataleya [utilizator]

    Tipic USR.
    Galagie mare, raspundere deloc.
    • +1 (5 voturi)    
      vezi scorurile (Marţi, 11 august 2020, 19:43)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Cu si fara USR scorul final tot ala era...

      Pe de lata parte USR-PLUS vrea sa capate identiftate si atunci trebuie cumva sa se pozitioneze. Cred ca a facut bine penru ca cel care a gresit cel mai tare a fost Presedintele care a promulhat o lege fara sa existe o sustine financiara - nu te apuci sa faci copii si sa majorezi alocatiile daca economia ta nu functioneaza normal - si asta se stai inca din dec 2019 - dinainte de venirea covidului... Putea sa o conteste - castiga sau nula CCR dar se pozitiona in raport cu o lege facuta sa infunde economia.

      Si asta nu este nimic - ma gandesc cu mare drag la cresterea pensiilor...

      As vrea sa aud acum declaratia dl. CItu - fara fraze plitice, doar sec cu cifre din bugetul pe 2020 si posibilele consecinte...

      RO - tara junk cam asta scrie...
    • +7 (11 voturi)    
      USR a avut dreptate (Marţi, 11 august 2020, 20:28)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      USR a avut dreptate.
      pnl-ul nu face absolut nimic din ce a promis.
      Astazi a votat impotriva confiscarii extinse.
      Sa spuna ca nu sunt bani, dar sa nu faca nimic ca sa fie bani, este inacceptabil.
      Pe toti ne intereseaza masuri concrete, al caror rezultat sa-l putem vedea.
      Vrem sa vedem ca :
      – au gasit solutii pentru majorarea pensiilor cu 40% acum, nu peste zece ani
      – au reusit sa desfiinteze Sectia Speciala
      – au desfiintat sau au impozitat pensiile speciale si nesimtite
      – au redus numarul si veniturile bugetarilor taietori de frunze la caini
      – au redus salariile nesimtite si nemeritate ale parlamentarilor, primarilor, consilierilor, ale celor de la ASF, ANRE, ANCOM etc
      – au desfiintat indemnizatiile falsilor revolutionari
      – au desfiintat indemnizatiile falsilor academicieni, de la falsele academii (de fapt, niste obscure ONG-uri sau SRL-uri)
      – au desfiintat subventinarea de la buget a partidelor
      – au desfiintat finantarea asa-zisei case regale
      – au desfiintat Institutul Tapului Levantin
      – au redus masiv sumele din PNDL, din care primarii risipesc banii pe lucruri inutile, din care iau comisioane si indestuleaza clientela politica
      – au confiscat averile marilor corupti si marilor infractori, care au devalizat tara (conform legii confiscarii extinse).
      Dupa noua luni in care nu au facut nimic, promit acum ca vor face si vor drege in viitor.
  • 0 (12 voturi)    
    Subiect sensibil, exploatat cinic pt alegeri (Marţi, 11 august 2020, 17:45)

    animatron [utilizator]

    PSD-ALDE-UDMR obliga in felul acesta Guvernul PNL sa mareasca cheltuielile bugetare, deci implicit deficitul.

    Dupa care, tot PSD-ALDE-UDMR vin si zbiara cot la cot cu USR-PLUS, "ia uite ce face PNL, cum arunca cu bani si ne indatoreaza, vai de capul economiei, e dezastru, votati-ne pe noi" !

    E un fel de cursa populista/electoralista iresponsabila, cu doze mari de ipocrizie si minciuni simpliste, primul obiectiv fiind ajungerea la putere, nu neaparat binele Romaniei.

    Un guvern responsabil, indiferent ca e liberal sau de stanga, e atent sa dramuiasca banul public si sa transmita incredere investitorilor, sa arate ca stie sa gestioneze cheltuiala publica in functie de venitul la buget.

    Sper ca Guvernul, daca nu va avea incotro, sa gaseasca resurse financiare pentru acel alocatii, sunt multi copii saraci, fiecare leu conteaza pentru ei si soarta lor ar trebui sa faca parte dintr-un acord de bun simt, comun, intre toate partidele.
    • +5 (5 voturi)    
      eu as gasi de indata solutie (Marţi, 11 august 2020, 19:38)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Taierea din salariile parlamentarilor si a pensiilor speciale pentru a acoperi aceasta nevoie. Ei au hotarat, ei sa achite si nu altii...

      Evident ca si aceasta ipotetica solutie ar fi respinsa rapid in Parlament pentru ca oricine plateste pentru parlamentari dar numai ei nu pentru propriul lor consum si legi.

      ar mai fi solutia de taiere a numarului de parlamentari si cabinetelor acestora dar drumul este lung si alocatiile se platesc de pe 1 sept.2020...
    • +1 (7 voturi)    
      Guverul trebuie format de majoritatea parlamentara (Marţi, 11 august 2020, 20:52)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Sunt perfect de acord.

      Vina insa ii apartine si lui Iohannis si PNL-ului. De fapt ei sunt principalii vinovati pentru ca au vrut cu orice pret sa puna laba pe Guvern, probabil pentru contracte pentru firmele lor de casa.

      Intr-o republica semiprezidentiala un Guvern care sa nu fie format de majoritatea parlamentara este aproape de neconceput. Astfel de guverne apar in timpul marilor crize politice. La noi scuza a fost COVID-ul.

      Iohannis, daca era presedinte ce vroia binele tarii nu ar fi acceptat asa ceva si nu ar fi desemnat un candidat pentru functia de premier stiind ca se va ajunge la astfel de situatii.

      Prosti ar fi cei din asa zisa opozitie sa nu incerce sa profite.

      Daca mai aveau rabdare pana la alegeri acum PSD-ul probabil ca era la 10% si PNL-ul aproape de 50% si nici nu am mai fi avut aceste probleme pentru ca nici PSD-ul nu ar fi marit alocatiile si pensiile.
      • +1 (5 voturi)    
        trebuiesc intelesi (Marţi, 11 august 2020, 22:59)

        Mary80 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        deja erau ani buni in care fusesera decuplati de la banul public, pur si simplu nu mai rezistau, chiar cu orice risc trebuiau sa ajunga la putere.
      • 0 (2 voturi)    
        Foarte corecta analiza ta ! (Miercuri, 12 august 2020, 9:39)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        As adauga ca doar o lipsa feroce de inteligenta politica, de necunoastere a realitatii politice autohtone, ar putea sa il faca pe un presedinte sa vrea sa guverneze cu "guvernul meu" atunci cand puterea legislativa ii este opozanta ireconciliabil (si el stie ce fel de partide o formeaza).

        A fost avertizat Presedintele de catre USR care i-a spus exact ceea ce ii lipsea pt a putea avea o guvernare de succes !

        Apoi a venit si nenorocirea peste lume (si ghinionul imens peste ei), astfel incat procentele spuse de tine au ramas un vis frumos dar irealizabil pt Iohannis si PNL.

        PS. Sunt perfect de acord cu analiza ta si cred ca ar fi foarte bine daca ai dezvolta-o cu alte prilejuri !

        PPS. O zi buna !
      • 0 (2 voturi)    
        Am o singura observatie de facut : (Miercuri, 12 august 2020, 10:06)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        Datorita CCR Romania NU mai este o "REPUBLICA SEMIPREZIDENTIALA" ci o "REPUBLICA TREI SFERTURI PARLAMENTARA" !

        PS. Hai ca imi place zicerea asta a mea... :))))

        PPS. Cred ca mai trebuie sa lucrez la procente, in rest... :(((((
        • 0 (2 voturi)    
          Republica Semprezidentiala vs Parlamentara (Miercuri, 12 august 2020, 11:25)

          adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Republica parlamentara si cea semiprezidentiala nu sunt forme oficiale de guvernamant ci doar niste termeni stiintifici folositi de specialistii in drept constitutional pentru a clasifica republicile dupa anumite crieterii.

          De exemplu termaneul de republica semiprezdeitnala nu este unul oficial nici macar in Franta. El a fost inventat de un ziarist intr-un articol si ulterior preluat de literatura de specialitate.

          Atunci cand specialistii stabilesc tipul de republica sunt luate in considerare mai multi factori in principal Constitutia, modul de aplicare a prevederilor costitutionale si unde e cazul si deciziile Curtilor Constitutionale.

          Intre republicile semiprezidentiale exista diferente mari in ceea ce priveste gradul de implicare a presedintelui in actul de guvernare. Ca regula generala insa in aceste sisteme premierul are mai multa putere decat presedintele. Puterea presedintelui se bazeaza in principal pe influenta.
          • +1 (1 vot)    
            Adrian_83, ce faci ? (Miercuri, 12 august 2020, 15:15)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

            Te transformi in @Animatron si imi povestesti lucruri pe care le stiu ?!! :))

            PS. Man, eu ma referisem la o dezvoltare a analizei tale asupra politicii interne, ca de concepte sunt satul iar chestia cu semi si cu trei sferturi a fost o gluma !
    • 0 (2 voturi)    
      Cot la cot nu vor zbiera (Miercuri, 12 august 2020, 9:25)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      pt ca USR va explica si cine a adus tara in situatia asta. !

      PS. Avem de-a face cu o cuadratura a cercului (vicios) creata in timp de PSD-ALDE-UDMR +PNL !
  • -1 (7 voturi)    
    Va exploda natalitatea! (Marţi, 11 august 2020, 17:59)

    dihania [utilizator]

    Va exploda natalitatea si consumul de alcool. Le recomand sustinatorilor psd sa purceada ACUM catre birt sa-si aline setea. Pe datorie! In curand va veni Ion Rotaru si cu Derzsi Áko si le va trimite prin posta valize cu bani printati. O sa decopere ca sunt bani de jucarie de la Monopoly, dar ce conteaza !?

    Pacat ca o data cu cresterea cantitatii, scade calitatea.
    • 0 (0 voturi)    
      ei lasa.. (Miercuri, 12 august 2020, 10:39)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui dihania

      ... ca nici acum calitatea nu e stralucita, iar mai rau nu se poate.
  • +4 (8 voturi)    
    Prea politizat (Marţi, 11 august 2020, 18:07)

    CetateanAnonim [utilizator]

    Asa cum spune si articolul este un subiect mult prea politizat, ar trebui mers inapoi la baze, eu din cate stiu orice lege adoptata care afecteaza finantele tarii trebuie, inca inainte de a fii votata, sa aiba sursele de finantare identificate, adica vreau sa fac asta, iau de aici si aici, scad asta tai aialalta ca sa 'platesc' pentru lege. Daca PSD poate arata clar acest lucru PNL este obligat sa 'execute'! Dar daca, in mod invers, PSD a luat aceste masuri si votat legi fara nici cea mai mica analiza financiara atunci trebuie desfiintati ca partid! Pentru ca dezechilibreaza tara la nivel macroeconomic si ne face vulnerabili unor crize similare celor de dupa revolutie! Cum au facut cum a facut cu pensiile, cu salariile din sanatate, cu mutarea taxelor din salarii, etc - pentru niste masuri PERMANENTE ei se bazau pe imprumuturi macro economice sau o crestere economica ireala care numai daca se adeverea instant putea acoperi masurile luate!
    Asa dau si eu lege, sa se imprumute tara pentru mine sa imi iau casa cu piscina si avion!dar eu nu am banii sa ii platesc, lasa ca ii creaza tara prin imprumuturi!
    • 0 (2 voturi)    
      Tu abia știi să scrii, de un să știi despre legi?! (Miercuri, 12 august 2020, 9:54)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui CetateanAnonim

      L-ai auzit pe președinte, spunând că „nu e sursele”? Nu, l-a promulgat ca berbecul, așa că acum avem o lege pe care guvernul - căruia i se adresează - n-are decât s-o respecte.
      Mie când guvernul mi-a închis activitatea, mi-a prezentat în ordonanță și sursele din care să-mi pot finanța hrana și chiria? Nu, l-a durut în cot, acum ce vrea guvernul ăsta de la mine?!
  • +5 (9 voturi)    
    „Demonstrați că vă pasă și (Marţi, 11 august 2020, 18:12)

    nahir [utilizator]

    faceți un pas necesar pentru copiii țării.” Faceți, voi pesedacilor, o lege care să anuleze toate pensiile speciale din țara asta. Să vedeți ce de bani vor fi. Toți pt. copii țării, cum cu demagogie vă exprimați rotarule.
  • -3 (5 voturi)    
    conducatorii actuali au ajuns atat de rai (Marţi, 11 august 2020, 18:17)

    Mary80 [utilizator]

    si antinationali, incat un guvern UDMR ar fi de preferat in acest moment.
  • -1 (9 voturi)    
    sicā, lasa giumbuslucurile... (Marţi, 11 august 2020, 18:20)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. dā banii la copii. furati si voi mai putin, ca doar n-oti muri.
  • +5 (9 voturi)    
    Sa te tii populism in toamna asta! (Marţi, 11 august 2020, 18:21)

    EuSiCuMine [utilizator]

    O sa se dubleze tot! Noi suntem in plina criza si dublam alocatii, crestem pensiile cu 40%.
    Nebunie curata!
    • -1 (3 voturi)    
      Ai drepatate dar (Marţi, 11 august 2020, 19:55)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui EuSiCuMine

      Orice decizie trebuie luata de catre autoritatea statului care este abilitata sa ia respectiva decizie.

      In acest caz acea autoritate este Parlamentul si nu Guvernul.

      Problema e ca Guvernul Orban a fost votat fara sa se bucure de o sutinerea reala a Parlamentului.

      Daca PSD, Pro Romania si ALDE si eventual UDMR ar fi fost intr-o coalitie si ar fi controlat Guvernul atunci acest conflict nu ar fi aparut si s-ar fi adoptat o lege prin care sa amane maririle sau macar sa le esaloneze.
  • -1 (7 voturi)    
    Ordonanta ar fi trebuit atacata la CCR (Marţi, 11 august 2020, 18:23)

    adrian_83 [utilizator]

    Conform Constitutiei, Parlamentul este unica autoritate legiuitoare a tarii ori asta inseamna ca Parlamentul are ultimul cuvant de spus in ceea ce priveste legislatia primara.

    Ordonantele de Urgenta nu pot fi adoptate decat in situatii extraordinare cand procedura parlamentara ar dura prea mult pentru a legifera un lucru ce trebui legiferat urgent. In ceea ce priveste alocatiile si pensiile nu ne aflam intr-o astfel de situatie.

    Ordonantele de Urgenta nu pot fi un instrument prin care Guvernul poate blocha vointa Parlamentului. In cazul de fata Guvernul poate sa se imprumute sau sa taie cheltuiei din alta parte pentru a plati alocatiile si pensiile marite. Asta este o decizie pur politica si nu sta in puterea Guvernului sa ia o astfel de decizie.

    Daca am fi fost si si noi in randul lumii nu am fi avut un Guvern care sa nu fie sustinut de Parlament si acest conflict legislativ executive nu ar fi aparut.
    • +2 (2 voturi)    
      Sa fie obligat guvernul (Marţi, 11 august 2020, 19:25)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

      Sa isi atace la CCR propria ordonanta.
      • -2 (4 voturi)    
        Atacarea ordonantelor de urgenta (Marţi, 11 august 2020, 22:02)

        adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Guvernul nu poate ataca la CCR ordonantele de urgenta. Le poate insa anula.

        Avocatul poporului poate ataca ordonantele de urgenta si totusi nu a facut-o in acest caz. Ar fi trebuit sa o faca dupa pararea mea. Ar fi fost mai important decat sa atace legea carantinei.

        Si cetatenii pot ataca la CCR ordonantele si legile dar nu in mod direct.

        In itmpul proceselor din justitie partile pot ridica asa numitele exceptii de neconstitutionalitate. Daca instanta le aproba atunci se merge la CCR. Nu stiu sigur dar s-ar putea ca instantele sa poata ridica exceptii si din oficiu in itmpul proceselor.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu guvernul (Miercuri, 12 august 2020, 14:10)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

          Ci Orban, pe persoana fizica :)

          Glumeam, fireste.
  • -1 (9 voturi)    
    Doamne ajuta! (Marţi, 11 august 2020, 18:32)

    consumator2 [utilizator]

    Sa oblige guvernul sa le mareasca asa cum prevede legea, nu cum vor ei!
  • -2 (4 voturi)    
    Exista o solutie, pe viitor. (Marţi, 11 august 2020, 19:38)

    Cataleya [utilizator]

    CCR trebuie scoasa din circuitul dirijat de borfasii PSD (si nu numai)

    Fara a se modifica Constitutia, o noua majoritate parlamentara poate sa-l puna in bancuta lui pe Dorneanu cu toate slugile sale.
    O noua majoritate Parlamentara poate sa decida, concret si fara echivoc, cazurile in care CCR nu are dreptul sa intervina in viata sociala a romanilor.

    Am ajuns in situatia in care pt orice rahat, orice puscarias apeleaza direct la CCR, iar Dorneanu rezolva tot, de fiecare data in favoarea infractorilor.
    Deciziile CCR trebuie respectate, conform Constitutiei.
    Dar Constitutia nu prtevede absolut niciunde, ca CCR poate sa intervina peste tot, indiferent despre ce este vorba.
    Parlamentul poate reglementa aceasta situatie.

    Daca isi va dori acest lucru.
    • 0 (2 voturi)    
      ccr (Miercuri, 12 august 2020, 9:37)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Totusi, KWI care ataca intr-o veselie la CCR tot ce nu-i convine, nu e " ultimul puscarias"!
    • 0 (4 voturi)    
      Tu nu-ți dai seama ce robinet de abuzuri deschizi (Miercuri, 12 august 2020, 10:00)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      cu părerea aceasta.
      Ce-ar fi ca parlamentul să poată adopta o lege în care persoanele ale căror nume începe cu „Cata” și se termină cu „leya” pot fi biciuite de orice ministru când vrea mușchiul lui?
      Parcă nu ți-ar mai plăcea, așa-i?
  • +1 (1 vot)    
    sfanta, naiva si prea nevinovata (Marţi, 11 august 2020, 19:46)

    ..13 [utilizator]

    Veoleta...

    Pacat.
  • +1 (7 voturi)    
    Ca sa fiu mai explicita. (Marţi, 11 august 2020, 19:54)

    Cataleya [utilizator]

    CEDO inseamna pt Europa ceea ce CCR inseamna pt Romania. (amandoua au grija de drepturile omului)

    In timp ce CEDO respinge din start aprope 90% din reclamatii, CCReaua romaneasca admite /aproba 100% toate reclamatiile venite de la toti borfasii.

    Ceva e putred....Ori la CEDO ori la CCR.

    Ghici ciuperca unde-i buba!?
    • +2 (2 voturi)    
      ccr (Miercuri, 12 august 2020, 9:41)

      atc [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Cred ca ciuperca a ghicit: e la dvs. Pentru ca CCR chiar NU "are grija de drepturile omului", ci de respectarea Constitutiei.
    • -1 (1 vot)    
      iti zic io.... (Miercuri, 12 august 2020, 10:41)

      Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      .. .e in buzunarele borfasilor. in comisioane, in contracte paguboase, in borduri de 5000 euro bucata si panselute de 7000 euro firu.
    • 0 (0 voturi)    
      EBA, tu esti? (Miercuri, 12 august 2020, 13:07)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Proasta lui tata Basalau? Numai dupa mintea ta CCR se ocupa de drepturile omului. Treci la cules de sparanghel, nu mai comenta prostii pe-aici.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by