Tânără însărcinată din Alba, moartă după ce s-a infectat cu coronavirus. De la cine a luat boala

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 august 2020, 11:11 Actualitate | Esenţial


Spitalul Alba
Foto: Facebook
O tânără în vârstă de 33 de ani din comuna Cetatea de Baltă, însărcinată în 24-25 de săptămâni, confirmată ca fiind infectată cu noul coronavirus, a decedat vineri după-amiaza în izolatorul Secției de ATI a Spitalului Județean de Urgență din Alba Iulia, scrie Alba24.ro.

Potrivit unor surse medicale, notează publicația citată, tânăra ar fi fost transferată la Alba Iulia de pe secția de ATI a spitalului din Târgu Mureș. Medicii din Alba au încercat să îi salveze viața tinerei și copilului nenăscut însă nu au reușit.

”La 33 de ani, alte boli cronice nu avea”, a declarat la Digi 24, Silviu Tuzeș, medic-șef la secția ATI a spitalului, adăugând, însă, că o gravidă are un risc crescut de tromboze și alte afecțiuni provocate de coronavirus.

Aceasta s-ar fi infectat în familie, după ce ar fi luat virusul chiar de la fratele ei, întors din Spania.

În urmă cu aproximativ o săptămână, mama tinerei, confirmată la rândul ei cu noul coronavirus, a decedat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















34098 vizualizari

  • -13 (75 voturi)    
    Dementii deschid scolile (Sâmbătă, 8 august 2020, 11:16)

    AndyXXX [utilizator]

    Sa vedeti din octombrie incolo ce vine peste noi.
    • -8 (54 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 8 august 2020, 11:41)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Ce vine?
    • +37 (67 voturi)    
      dementii (Sâmbătă, 8 august 2020, 12:33)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      declara ca masca nu e necesara, dementii declara ca virusul nu exista, dementii nu accepta sa li se "fure" temperatura etc. !
      • -1 (11 voturi)    
        am umblat vara asta prin toata europa (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:16)

        alfa1 [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

        de vest si pot spune sincer ca in nici o tara din vestul europei nu mi s-a luat temperatura. o masura care nu ajuta la nimic. Aici la Promenada am intrebat un gardian cati oameni cu temp peste 37,3 C au gasit de cand au inceput aceasta operatiune ? Raspunsul sincer cu capul plecat : Nici unul. Concluzie : v-au indobitocit astia rau de tot aici. Afara restaurantele sunt pline la interior si nimeni nu urla sa sperie lumea ca o sa moara. Mi-e mila de voi sincer !! Credeti ca sunteti aparati de autoritati si de fapt astia va omoara in spitale. Va fura de 30 de ani si voi ziceti ca fac bine si ii aparati...
        • +3 (5 voturi)    
          nu i-au indobitocit autoritatile (Duminică, 9 august 2020, 5:11)

          AMDATi [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

          erau deja.
      • +1 (3 voturi)    
        Pardon! (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:31)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

        Ieri dimineata am citit pe FB o postare a unei doamen doctor care zicea ca cei ce putram "botnita" suntem PROSTI, si ca noi nu ne folosim creierul!
    • +22 (42 voturi)    
      Boala (Sâmbătă, 8 august 2020, 13:01)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui AndyXXX

      Nu au luat-o de la scoala ci de la fratele intors din Spania. Cu alte cuvinte, din familie. Ce spuneai de scoala?
      • +11 (27 voturi)    
        . (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:24)

        zigzag [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Vine copilul care a luat boala de la unchi-sau la scoala si baga jumatate de scoala plus familiile in carantina. Daca un frate face varicela, e ok ca celalalt frate sa mearga, cand e asiptomatic, adica in primele 2-3 zile, la scoala?
        • -1 (7 voturi)    
          nuuuu (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:42)

          gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui zigzag

          mai bine traim prosti decat sa riscam vreun pic
      • +20 (40 voturi)    
        iar ala din Spania (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:47)

        VladAlexandru [anonim] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        Ala care i-a dat-o in Spania credea, si mai mult ca sigur inca crede ca nu trebuie sa parte masca si sa se distanteze pentru ca el este asimptomatic si nu omoara pe nimeni.

        Daca nu afli pe cine ucizi nu inseamna ca nu esti un criminal.
        • 0 (6 voturi)    
          Confunzi criminalul cu victima (Sâmbătă, 8 august 2020, 22:27)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui VladAlexandru

          Daca intentia lui era sa isi omoare mama si sora, este un act criminal. El fiind bolnav asimptomatic, este VICTIMA, un infectat adica. Cei care sunt infectati sunt VICTIME, nu criminali.
          • 0 (2 voturi)    
            Da? (Duminică, 9 august 2020, 9:08)

            Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

            Cand nu feresti si nu porti masca (numai jigodiile nu poarta "botnita") desi stii ca ai virusul tot CRIMINAL TE CHEMI!
    • +3 (17 voturi)    
      stai cuminte , vise taica (Sâmbătă, 8 august 2020, 16:34)

      Cib Ara [anonim] i-a raspuns lui AndyXXX

      nu dureaza 2 sapt si le inchid urgent fix cum au facut si in germania. dar sunt alegeri si de aia zic ca le deschid. ledeschid si cum apar 2..3 cazuri inchid scoala respectiva . cate una , cate una . nu toate deodata ca sa nu sara lumea ca n are ce face cu copiii acasa , ca job , ca educatie. deci totul e doar fum /..
      • +2 (12 voturi)    
        Și va geme țara de ăștia ca tine. (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:01)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui Cib Ara

        Dacă se închid școlile. De analfabeți care nu știu să scrie, să citească și să facă socoteli elementare de aritmetică.
        • +4 (4 voturi)    
          corect (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:43)

          gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui prec

          felicitari pt comentariu
        • -2 (4 voturi)    
          Intrebare (Sâmbătă, 8 august 2020, 19:34)

          ttattaie [utilizator] i-a raspuns lui prec

          Deci daca se deschid scolile nu vor mai exista analfabeti iar elevii nu vor mai face meditatie? Nu cred
  • +13 (37 voturi)    
    Deci libertatea ei de a fi sanatoasa, (Sâmbătă, 8 august 2020, 11:31)

    UnOarecare [utilizator]

    de a nu fi infectata ???
    • +6 (10 voturi)    
      Puteau foarte bine (Sâmbătă, 8 august 2020, 16:28)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Sa nu se vada 2 saptamani. A fost decizia ei si a mamei. In viata mai luam si decizii gresite. Fratele de asemenea putea decide sa nu le viziteze.
      • +7 (9 voturi)    
        La Digi au spus (Sâmbătă, 8 august 2020, 16:41)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        că de fapt s-a întors și ea din Spania în aceeași mașină cu mama și fratele.
        • +10 (10 voturi)    
          Si atunci de unde concluzia (Sâmbătă, 8 august 2020, 17:35)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

          Ca au luat-o de la frate?!? Puteau foarte bine sa ia boala dintr-o sursa comuna.
          • +2 (4 voturi)    
            Întâi s-a transmis (Sâmbătă, 8 august 2020, 20:55)

            comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

            că numai fratele venise din Spania - și le-a îmbolnăvit pe mamă și pe soră; ulterior s-a aflat că veniseră toți trei, nu s-a mai pus accent pe sursa contaminării; poate e într-adevăr fratele, care nu era musai să aibă aceiași colegi de muncă / prieteni cu familia surorii sale, poate că în Spania nu locuiau/ lucrau împreună și s-au întâlnit doar pentru călătorie (or fi știind ei ceva, de vreme ce a apărut el drept sursă a contaminării); sau poate că pornind de la știrea inițială televiziunile au tras concluzia...
        • -2 (4 voturi)    
          Fake news (Sâmbătă, 8 august 2020, 23:09)

          Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

          MSM...
  • -24 (58 voturi)    
    Da,da (Sâmbătă, 8 august 2020, 11:37)

    PetricaGhezea [utilizator]

    Clar de la covid a murit."alte boli cronice nu avea".Poate boli de care stia. Sa ii face o autopsie sa vada cauza decesului.Oh wait...
    • -1 (25 voturi)    
      logica demagogiei (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:13)

      neintelesul [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      .... ce rost are sa investigezi alte boli, pentru alea exista tratamente in general... covid-ul te lasa fara oxigen... alte organe le mai transplantezi, le mai operezi, la covid daca ti-a luat mau... esti caput... vezi ca de la un cutit in tine mai poti trai, daca te asfixiaza fratetu esti pa... nu te mai resusciteaza nimeni.... sau innecat ... hmm 1 minut 2...... plamanu te tine pe tine in viata, fara rinichi mori de batranete ;)
    • +7 (23 voturi)    
      Ideea de baza e... (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:24)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      ... ca nu se stia cu alte boli. Deci cineva perfect sanatos, cel putin aparent, fara semne de boala,de 33 de ani, poate muri de covid. E clar ca astea-s cazuri foarte rare, dar orice buhai care nu crede in covid are sansa (mica, e drept, dar mai mare ca 0) sa fie unul din aceste exceptii.

      Acu ce vrei, daca nu avea semne de vro boala? S-o taie bucatele, bucatele sa vada daca nu cumva avea vro malformatie pe undeva? Pe banii cui? Pe timul cui, cand medicii sunt deja supra-solicitati? Doar pentru ca unii privesc covidul ca pe o conspiratie mondiala, masca le incalca libertatile fundamentale iar luatul temperatirull le fura informatiile personale?

      Unul care moare de infarct sau de cancer e taiat bucatele sa se caute si alte posibile cauze ale mortii?
      • +9 (13 voturi)    
        Graviditatea (Sâmbătă, 8 august 2020, 16:45)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        induce anumite modificări în organismul femeii.
        Printre altele, știu că majoritatea gravidelor fac varuce - problemă de circulație/ coagulare, deci condiție preexistentă (chiar dacă nu poate fi numită comorbiditate) pentru a face o formă gravă de COVID.
        • +1 (3 voturi)    
          Pe asta de unde ai scos-o? (Sâmbătă, 8 august 2020, 20:28)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

          Arata-mi o singura sursa demna de incredere ca sarcina e o comorbiditate la covid. Sau ne vorbesti de la inaltimea studiilor tale medicale
          • 0 (0 voturi)    
            De aici (a fost întâi pe DIGI) (Duminică, 9 august 2020, 18:03)

            comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            https://www.hotnews.ro/stiri-sanatate-24220830-medic-dupa-femeie-insarcinata-murit-infectata-sars-cov-2-sarcina-este-factor-risc.htm
      • +8 (8 voturi)    
        Bre, (Sâmbătă, 8 august 2020, 17:20)

        Landser [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Cum adica pe banii cui se face autopsia?Pai aia e cam ultimul lucru pe care l face statu' pt un pacient asigurat!
        Nu mi spune ca medicii de la chirurgia a patra sunt ocupati cu tratamentul pacientilor cu covid!Aia pt asta sunt platiti! Si nu putin! Si e de bun simt sa faci autopsie la un pacient aparent sanatos ,mai ales daca ai curiozitatea sa vezi cum actioneaza covidele! Asa ca lasa vrajeala!
        • +3 (3 voturi)    
          De-a binelea! (Sâmbătă, 8 august 2020, 19:09)

          Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui Landser

          E un "must" in cazul mortii Intraspitalicesti (!) a unei tinere, relativ, gravide si a fatului intrauterin! Malpraxis dublu criminal, daca nu se practica necropsia, atat al clinicianului gineco-obstetrician, cat si al manageriatului medical al unitatii spitalicesti ! Malpraxis sistematic...:-(:-(:-(:-(
        • -1 (3 voturi)    
          what??? (Sâmbătă, 8 august 2020, 20:24)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Landser

          Deci fiecare mort de diabet, stop cardiac, etc are parte de autopsie pentru a se descoperi cauza mortii?!? Sigur stii despre ce vorbesti?!?
      • -1 (5 voturi)    
        Malpraxis ginecologic si obstetrical, (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:52)

        Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        camuflat convenabil de diagnosticul "Covid 19", no doubt!:-(:-(:-(:-(:-(
      • +4 (4 voturi)    
        Criminalistica este implicata de caz, (Sâmbătă, 8 august 2020, 19:03)

        Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        e o moarte foarte dubioasa, intraspitaliceasca! De altfel, nu e vorba de "taiat in bucati", anatomopatologii si criminalistii nu sunt macelari, nu sunt foarte aglomerati, cat nu cumuleaza cercetarea stiintifica fundamentala, ca in alte tari...
    • +4 (16 voturi)    
      Sarcina (Sâmbătă, 8 august 2020, 16:28)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Este o comorbiditate...
    • +3 (3 voturi)    
      Matale vorbesti ca sa nu taci (Duminică, 9 august 2020, 2:48)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui PetricaGhezea

      Deci, a ajuns la spital, a fost gasita pozitiv, si nici unul dintre medicii care s-au ocupat de ea, constienti de faptul ca multe boli cronice maresc riscul de moarte, si daca nu de moarte macar de complicatii, nu s-a gandit nici macar sa-i faca un consult. Te-ai gandit mult?
  • +31 (39 voturi)    
    Tragedie (Sâmbătă, 8 august 2020, 11:46)

    Utilizator5 [utilizator]

    O adevarata tragedie in aceasta familie, sa moara si tanara si copilul nenascut si mama tinerei, pacat. Dumnezeu sa-i odihneasca.
    • +19 (37 voturi)    
      Totusi, ce treaba are Dumnezeu cu prostia umana? (Sâmbătă, 8 august 2020, 12:48)

      Klaus_ [utilizator] i-a raspuns lui Utilizator5

      Da, e o tragedie, dar Dumnezeu n-are nicio treaba cu asta. In loc sa te rogi la Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei morti, mai bine roaga-te de cei vii sa isi bage mintile in cap si sa se spele pe maini de cate ori intra in casa, sa poarte masca in spatii inchise dar si in cele deschise in care nu se poate pastra distanta de 1.5m, sa nu se mai scobeasca cu degetele in dinti si in nas, iar daca au venit dintr-o zona cu multe cazuri de COVID sau au avut contacte cu oameni confirmati si sunt pusi in izolare sau carantina, chiar sa respecte. Oricat ai vrea, Dumnezeu nu te salveaza de prostia umana. Iar odihna celor morti, pe care o invoci, nu cred ca se va realiza, atata timp cat au murit degeaba si nu invatam nimic din moartea lor. Ei raman tot morti iar noi ramanem tot prosti.
  • -22 (34 voturi)    
    fantomette loveste ... (Sâmbătă, 8 august 2020, 12:01)

    brightids [utilizator]

    ... din nou, si atat timp cat nu tratati problema cu seriozitate si usturoi aceste minciuni vor continua.
  • +19 (29 voturi)    
    Suflet (Sâmbătă, 8 august 2020, 12:09)

    CuNume [utilizator]

    Vorba romanilor "Mortii cu mortii, vii cu vii". Pe cei morti nu-i mai putem intoarce din drumul lor, dar nu as vrea sa stiu ce ii in sufletul fratelui ei (daca este adevarat ca de la el s-au infectat si mama si sora).
  • +13 (23 voturi)    
    Soluții... (Sâmbătă, 8 august 2020, 12:24)

    spirache [utilizator]

    Ma gandesc ca fratele poate habar nu avea ca este infectat. Pe de alta parte, daca o fi venit cu microbuzul/autocarul fin Spania, sansele sunt mari. Evident e joc al hazardului, dar totuși când știi ca stai mult timp in același loc cu necunoscuți, ar trebui totuși sa te testezi, chiar asa pe banii tai. Nu mai fumezi luna aia 15 pachete de țigări si te testezi. Nu exista soluție perfecta, dar cate ceva se poate face pt diminuarea infectării si răspândirii. Pe de alta parte, daca ti au spus ăia de la Flat Earth ca virusul nu există, e doar selecție naturală.
  • +14 (30 voturi)    
    Poate afla si (Sâmbătă, 8 august 2020, 12:34)

    Bradisor [utilizator]

    Weber ,Dorneanu ,Ciolacu Tariceanu ,Ponta ,Gadea,Badea,etc etc care sunt consecintele deciziilor si declaratiilor care au condus la slabirea increderii populatiei in masurile de protectie sanitara luate de autoritati.
    Cu siguranta fratele a aflat ca virusul nu este periculos si ca autoritatile exsagereaza cu masurile recomandate.
  • +6 (22 voturi)    
    Femeile însărcinate au sistemul imunitar suprimat (Sâmbătă, 8 august 2020, 13:21)

    Nyk1 [utilizator]

    Pentru a nu ataca fetusul.

    De aceea orice infecție este mai periculoasă! Mai ales acum, în perioada pandemiei, ele trebuie să stea acasă în izolare imediat ce află și până când nasc!
    • +4 (4 voturi)    
      da frate (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:44)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      eventual sa se inchida intr-un glob
    • +3 (5 voturi)    
      Aberati?! (Sâmbătă, 8 august 2020, 19:15)

      Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Graviditatea nu afecteaza imunitatea, dar medicii ginecologi sunt total raspunzatori de evolutia graviditatii la o cetateana de 33 ani, primipara ! Examenul criminalistic, obligatoriu!
  • -6 (26 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:02)

    Zenohm [utilizator]

    Caz real: bunica unui prieten foarte apropriat a vrut sa se interneze din cauza unor afectiuni, nicio treaba cu covidul, asta s-a intamplat prin luna mai. La spital i s'a spus ca pentru a se interna trebuie sa fie trecut in formularul de internare ca are Covid. Femeia le-a zis ca mai bine moare acasa, daca e sa moara..

    Scuzati'ma dar din acel moment parerea mea despre cazuri noi, despre morti din cauza Covid a scazut dramatic desi eram foarte temator legat de Covid, si inca mai sunt, e drept.

    Din punctul meu de vedere multe cazuri de morti sunt pur si simplu trecute la Covid, indiferent de cauza reala a mortii. Aceasta femeie probabil ca avea si alte afectiuni iar Covidul n-a facut altceva decat sa amplifice acea afectiune, plus ca era insarcinata, ok !

    Pare'se ca orice stranut, tuse, mancarime, durere de masea, ragait e trecut ca suspect de Covid sau chiar "confirmat" cu Covid, si uite asa cazurile sunt tot 1300 si ceva.

    In urma cu vreo doua saptamani era pe burtiera stirilor de la Digi24 'Un copil de 8 ani a murit din cauza Covid. Detalii suplimentare imediat.'
    Am asteptat acea stire pana s-a terminat si nu am auzit nimic despre acea stire.

    Mno, spuneti'mi si mie ce ar trebui sa mai cred in continuare ?! Sa cred tot ce apare la stiri sau in articole? Din punct de vedere LOGIC...
    • -1 (13 voturi)    
      Ai dreptate, dar (Sâmbătă, 8 august 2020, 15:07)

      Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui Zenohm

      In primul rând, este foarte greu sa spui daca cineva a murit din cauza covid sau a afecțiunilor asociate sau ambele. Așadar, ca sa standardizăm, e bine ca toți pacienții care au fost pozitivii pentru Covid sa fie inclusi in statistica. Asta bineînțeles va duce la un exces de decese declarate ca find cauzate de covid. Dar, mai exista un parametru statistic: supramortalitatea cum a fost cam aiurea denumită. Dacă vrei compara morții din 2019 cu cei din 2020, vei constata că sunt semnificativ mai mulți în 2020. Această diferență ar reprezenta de fapt impactul provocat de Covid și stresul produs asupra sistemelor sanitare. Așa că sună la INS și întreabă.
      • -4 (6 voturi)    
        crezi ca degeaba (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:51)

        gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

        crezi ca degeaba si-au bagat picioru romanii in el de covid si in tot ceea ce ne transmit institutiile si presa? mai sunt pe aici cativa pacalici fanatici care sustin panarama asta de guvern... in rest lumea si-a reinceput viata normala
        • +1 (1 vot)    
          nu este o reactie normala (Duminică, 9 august 2020, 8:40)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui gogpintenog

          SA iti bagi piciorul...

          tiscul exista cu sau fara guvern si de aceea merita fiecare sa se protejeze cat mai mult posibil.

          Se spune ca o persoana insarcinata trebuie sa se apere de doua ori mai mult: odata pentru ea si a doua oara pentru copilul pe care il poarta.

          Nu poti sa lasi garda jos pentru ca virusul vine imediat si nu te intreaba ce varsta ai, ce sex sau daca esti sau nu insarcinata...


          ma feresca sa dau cu presupusul ce s-a intamplt acolo - poate a fost fratele de vina, poate a fost ea de vina, poate au fost doctorii - normal ar fi ca dupa astfel de cazui sa exista o investigatei de specialitate petnru ca probabil ca sunt multe lucruri de invatat si de spus simplu cate oameni
  • +5 (15 voturi)    
    CAZ REAL (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:28)

    Kornell [utilizator]

    Daca inteligentul de frate-su, cand s-a intors dun SPania, tara cu f. numeroase cazuri, se izola 2 sapt....alta ar fi fost situatia. Asa el a fost INTELIGENT, nu a respectat carantina si izolarea ca e pt fraieri si stia el ca nu exista COVID....
  • +1 (17 voturi)    
    P.S (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:44)

    Zenohm [utilizator]

    Eu nu contest gravitatea acestui virus, sunt sigur ca e un virus extrem de dur si ca experienta acelora care au simptome e reala, contest insa realitatea in ceea ce priveste numarul real al confirmatilor si al mortilor din cauza Covid fara alte afectiuni..
    • +4 (14 voturi)    
      Perfecta dreptate aveti. (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:55)

      d2d [utilizator] i-a raspuns lui Zenohm

      Numarul celor bolnavi este mult mai mare,implicit si numarul deceselor.
  • +11 (23 voturi)    
    deci (Sâmbătă, 8 august 2020, 14:51)

    VladAlexandru [anonim]

    deci, ai aflat de o stire falsa, inseamna ca toate sunt la fel ?

    Cat as vrea ca toti inteligentii astia sa veniti O ZI la spital si sa sa ii explicati unui muribund ca de fapt el moare pentru ca i-a venit vremea si nu pentru ca nu poate respira din cauza unui virus care nu exista.
    • +1 (7 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 8 august 2020, 21:02)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui VladAlexandru

      @vladalexandru, asta cu mersul in spital e "argumentum in terrorem" prin definitie.
      Tot asa poti sa arati in aeroport cum arata cadavrele din accidente aeriene (sau ce mai ramane din ele), dupa aia la aia care vor sa mearga cu masina le arati accidentati, apoi faci o tura pe la oncologie si te inchizi intr-o camera fara geamuri si cu perne pe pereti si pardoseala. Ca in Final Destination. Pe termen scurt e o forma facila de a teroriza si a mentine atentia. Pe termen mediu si lung desensibilizezi lumea si o sa-si vada aia de treaba si daca pica mortii pe trotuar. Ca aia din razboi care luau cizmele sau mancarea mortilor. Deci gandti-va bine ce va doriti.
      • +2 (6 voturi)    
        analogia (Sâmbătă, 8 august 2020, 23:46)

        Instanta [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Nu stiu daca se potriveste analogia, in afara de cazul in care moartea intr-un accident aerian este molipsitoare si numarul de cazuri creste exponential.

        Sunt de acord ca toti cei care cred ca virusul nu exista ar trebui sa faca o tura de spital. Daca nu exista, inseamna ca nu sunt in pericol. Cred ca ar folosi la sensibilizare si ar pune in perspectiva problemele de genul "vacante" sau "libertatea de a nu purta masca". Unii oameni dau dovada de un egoism incredibil - in circumstantele actuale, chiar criminal.
      • +3 (7 voturi)    
        interesanta comparatia (Duminică, 9 august 2020, 0:52)

        GabiAlex [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

        Probabilitatea de a muri intr-un accident de avion este mult mai mica decat cea de a muri de coronavirus, si totusi eu nu am auzit de nimeni sa se planga ca obligatia de a purta centura de siguranta ii ingradeste libertatile personale.
  • -3 (21 voturi)    
    Nedumerire (Sâmbătă, 8 august 2020, 15:34)

    ttattaie [utilizator]

    Bai nene am si eu o nedumerire. Avem stare de alerta? Avem. Ni se spune ca virusul e naspa si poate duce in colaps sistemul medical? Da. Este limitata in interior gruparea a 20 de persoane? Este. Si atunci cum mama lui scaraotchi decid astia ca scoala poate incepe in conditii normale. Eu nu mai inteleg nimic mai ales ca ministrul educatiei mai acu vreo 3 saptamani cand aveam sub 1000 infectari pe zi spunea ca este exclus ca scoala sa inceapa in conditii normale. Cred ca Werner sa gandeste ca daca scoala nu incepe in conditii normale nu mai poate organiza alegerile locale. M-am prins. Eu nu vreau sa se faca experimente pe copilul meu si familia mea. Punct.
    • +9 (11 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 8 august 2020, 15:52)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui ttattaie

      Oricum Bucurestiul si alte orase intra curand pe portocaliu. Pe de alta parte sunt unii parinti de copii mai mici , gradinita si <10 ani care fac presiuni pentru ca nu vor sa mai stea cu ei acasa.
    • +2 (4 voturi)    
      noi am inceput gradinita din 15 iunie (Sâmbătă, 8 august 2020, 18:52)

      gogpintenog [utilizator] i-a raspuns lui ttattaie

      gradinita privata, in bucuresti.
  • -1 (5 voturi)    
    Malpraxis, (Sâmbătă, 8 august 2020, 23:05)

    Namaste! [utilizator]

    e malpraxis!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by