La aproape 2 ani de la violențele din Piața Victoriei, DIICOT clasează parțial dosarul 10 august / Șefii Jandarmeriei, scoși de sub urmărire penală

de I.H.     HotNews.ro
Miercuri, 15 iulie 2020, 10:29 Actualitate | Esenţial


10 august
Foto: Digi 24
La aproape 2 ani de la reprimarea violentă a mitingului diasporei din Piața Victoriei, procurorii DIICOT clasează parțial dosarul 10 august. Procurorii DIICOT spun că nu există probe că a fost vorba despre o tentativă de lovitură de stat, așa cum a susținut Jandarmeria Română. DIICOT, care a preluat acest dosar în urmă cu maia bine de un an, susține și că nu ar fi fost pregătită din timp reprimarea protestului, așa cum au afirmat o parte dintre manifestanții care au făcut plângeri penale împotriva jandarmilor. Prin urmare, conducerea Jandarmeriei de la acea vreme a fost scoasă de sub urmărire penală.

Au scăpat de urmărirea penală colonelul Gheorghe Sebastian Cucoş, fost prim adjunct al Jandarmeriei Române, maiorul Laurenţiu Cazan, fost director general al Direcţiei Generale de Jandarmi Bucureşti, colonelul Cătălin Sindile, fost şef al Jandarmeriei Române și comisarul şef de poliţie Mihai Dan Chirică, fost secretar de stat în MAI pentru relaţia cu prefecţii.

Procurorii DIICOT spun totuși că în cazuri punctuale unii jandarmi au intervenit cu violență împotriva protestatarilor, astfel că vor fi cercetați pentru purtare abuzivă de către Parchetul Militar. Mai exact, procurorii spun că aceștia "ar fi abuzat de prerogativele funcției publice cu care au fost investiți, exercitând violențe nejustificate împotriva unor protestatari".

DIICOT a anunțat, miercuri:
  • Clasarea cauzei sub aspectul săvârșirii, în forma tentativei, a infracțiunii de acțiuni împotriva ordinii constituționale;
  • Declinarea competenței de efectuare a urmăririi penale pentru infracțiunile de purtare abuzivă, abuz în serviciu şi neglijenţă în serviciu constând în aceea că ”în data de 10.08.2018, începând cu ora 18.00, cu ocazia mitingului organizat în zona Piaţa Victoriei, au avut loc incidente violente în care au fost implicate forţele de ordine din cadrul Jandarmeriei Române, în urma cărora a rezultat rănirea mai multor persoane”, în favoarea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie - Secţia Parchetelor Militare.
  • Clasarea cauzei în cazul maiorului CAZAN LAURENŢIU VALENTIN, comisarului şef de poliţie CHIRICĂ MIHAI DAN, colonelului CUCOŞ GHEORGHE SEBASTIAN și colonelului SINDILE IONUŢ-CĂTĂLIN, pentru infracțiunile de abuz în serviciu, participaţie improprie la purtare abuzivă, participaţie improprie la fals intelectual improprie la uz de fals, complicitate la abuz în serviciu și complicitate la participaţie improprie la purtare abuzivă.
Consultă comunicatul integral al DIICOT

Explicațiile procurorilor:
  • În ceea ce privește plângerea Jandarmeriei privind presupusa tentativă de lovitură de stat din partea protestatarilor din Piața Victoriei, procurorii DIICOT susțin că peste 1000 de manifestanți ar fi exercitat violențe atât împotriva forțelor de ordine, cât și asupra unor bunuri (mijloace de transport și echipament militar, mobilier stradal, etc). Cu toate acestea, spune DIICOT, "acțiunile violente (...) într-un demers de contestare a calităților profesionale/morale ale unor membri ai executivului și Parlamentului, chiar dacă scopul declarat a fost acela de determinare a renunțării acestora la funcțiile publice deținute, nu au avut și nu au putut avea valoarea de afectare a securității naționale circumscrisă unei acțiuni menite fie a genera schimbări la nivelul ordinii constituționale, fie a îngreuna sau împiedica exercitarea puterii de stat".

  • Procurorii susțin că "datele referitoare la acţiunile de protest din data de 10.08.2018 nu au indicat o situaţie generatoare a unei crize de ordine publică care prin complexitate, amploare şi intensitate să ameninţe sau să pună în pericol ordinea şi valorile constituţionale, sau îndeplinirea obligaţiilor internaţionale ale statului. Cu toate acestea, îndemnul pe care exponenți ai unor grupuri de inițiativă civică l-au transmis public, anterior datei de 10.08.2018, a fost acela că, în 10 august, în Piața Victoriei din București, participanții la adunarea publică de protest ”Mitingul Diasporei” vor forța ”în legitimă apărare” ocuparea sediului Guvernului României, într-un demers ”pașnic” căruia dacă jandarmeria i se va opune va legitima actele de violență ce vor urma. Cu alte cuvinte, împotrivirea Jandarmeriei în a permite protestatarilor, în data de 10 august 2018, să ocupe sediul Guvernului va reprezenta acel act de provocare din partea jandarmilor la violențele ce aveau să urmeze".

  • DIICOT susține că "într-o dinamică a evenimentelor pe parcursul cărora ambivalența ”protestatar pașnic - protestatar violent”, respectiv ”protestatar violent – protestatar pașnic” s-a succedat cu repeziciune și a cuprins o masă mare de participanți la adunarea publică de protest, singura constantă de natură a permite gestionarea situațiilor cu potențial degenerativ la adresa ordinii publice și siguranței cetățeanului a constituit-o mai stricta aplicare a legii".
  • "Într-o societate democratică, ocuparea sediilor unor instituții fundamentale ale statului, într-un demers ”revoluționar”, este cel puțin inadecvată dacă ne raportăm la valorile morale pe care de obicei le clamăm, doar atunci când pretențiile exprimate le opunem exclusiv celorlalți și mai puțin propriei persoane.
  • Accesarea mecanismelor legale de reglare a exceselor de orice fel este incompatibilă cu astfel de forme de exprimare și este, de altfel, singura modalitate prin care se conferă legitimitate și autoritate unui act de dreptate, nu doar pretins la modul individual sau de grup, ci recunoscut la nivel general".

  • Potrivit DIICOT, în urma numeroaselor incidente violente dintre protestatari și forțele de ordine, momentul intervenţiei a fost decis de către comandantul acţiunii şi determinat de necesitatea eliminării riscurilor privind viaţa şi integritatea corporală a membrilor forţelor de ordine şi a participanţilor la manifestație (violențele îndreptate împotriva forțelor de ordine începuseră să capete forme extreme culminând cu sustragerea unei arme de foc și a muniției aferente pe fondul blocării, izolării și agresării brutale în mijlocul mulțimii a unui număr de doi jandarmi; înmulțirea situațiilor în care, în demersul de agresare a forțelor de ordine, obiectele contondente aruncate de unii protestatari loveau în cădere alți protestatari, etc.).

  • "Într-un context în care pierderea caracterului pașnic al adunării publice s-a suprapus peste lăsarea întunericului și sustragerea unei arme de foc și a muniței aferente, imprevizibilitatea consecințelor pe care încercarea de gestionare în continuare a unui astfel de eveniment le-ar fi putut produce, inclusiv în planul răspunderii penale, în cazul în care evenimentele, odată scăpate de sub control, ar fi căpătat valențe tragice, a impus valorizarea corespunzătoare a dispozițiilor art.2 din Legea nr.60/1991 potrivit căruia ”Adunările publice trebuie să se desfăşoare în mod paşnic şi civilizat (...) şi nu pot fi continuate după ora 2300, caz în care intră sub incidenţa dispoziţiilor Legii nr. 61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice, republicată”, precum și ale art.19 alin.2 din cuprinsul aceluiași act normativ, potrivit căruia <<Aprobarea intervenţiei în forţă nu este necesară în cazul în care asupra forţelor de ordine se exercită violenţe care pun în pericol iminent viaţa, integritatea corporală sau sănătatea acestora ori a altor persoane sau când există indicii temeinice că participanţii pregătesc sau au comis o faptă ilegală>>".

  • "Pe întreg parcursul executării misiunii de asigurare a ordinii publice a existat o preocupare constantă a forțelor de ordine pentru identificarea, izolarea și extragerea din mulțime a persoanelor violente, acțiuni care au fost însă limitate de cerința asigurării integrității corporale a personalului propriu și a protestatarilor non-violenți în condițiile în care modul de exercitare a violenţelor asupra forţelor de ordine au reflectat o mutaţie în plan acţional, agresiunile manifestându-se de-a lungul întregului dispozitiv, cu mobilitate crescută, atât în zona de contact, cât şi în interiorul masei de participanţi", mai susține DIICOT.

  • Procurorii apreciază că pe întreaga durată a acţiunii, forţele de jandarmerie au acţionat gradual pentru restabilirea ordinii publice în zonele unde aceasta a fost grav tulburată, fiind extrase, când a fost posibil, persoanele turbulente din mulţime. "Zonele unde s-a tulburat ordinea publică au fost izolate, fiind luate măsuri legale împotriva celor care au comis acte de violenţă, precum şi pentru protecţia participanţilor care se manifestau în mod paşnic".

  • Au fost înregistrate și situații în care jandarmi aflați în exercițiul atribuțiilor de serviciu ar fi abuzat de prerogativele funcției publice cu care au fost investiți, exercitând violențe nejustificate împotriva unor protestatari, fapt pentru care a fost dispusă declinarea competenței de efectuare a urmăririi penale în favoarea Secției Parchetelor Militare din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție.
Ce spun procurorii despre sutele de manifestanți care au fost răniți sau au inhalat gaze lacrimogene în urma intervenției jandarmilor
  • S-a acordat prim-ajutor medical la 1,4% dintre manifestanți, respectiv 2,8% dintre jandarmi; au fost transportați la spital 0,19% dintre manifestanți și 1,18% dintre jandarmi; au fost internați 0,02% dintre manifestanți, respectiv 0,25% dintre jandarmi;
  • 700 de persoane au depus sesizări/memorii la parchetele militare (PMTMB și SPM), majoritatea ca urmare a îndemnului public adresat în acest sens de către organele de urmărire penală;
  • Dintre cele 700 de persoane care au depus sesizări/memorii, 13 persoane nu au participat efectiv la protest, urmărind cursul evenimentelor în mass media, iar pentru 2 persoane situația reclamată este neclară, fapt ce nu a putut fi acoperit în cursul urmăririi penale întrucât, deși citate în mod repetat, acestea nu s-au prezentat în vederea audierii și detalierii circumstanțelor reclamate. De asemenea, 1 persoană declară că a participat la protest în data de 10.08.2018 între orele 12.10 -12.40, interval orar în care nu au existat incidente, despre cursul ulterior al evenimentelor luând cunoștință din mass-media cu ocazia ajungerii la domiciliu;
  • Din totalul celor 625 de persoane care au depus sesizări/memorii și au răspuns citației în vederea audierii, un număr de 28 de persoane au precizat că nu se consideră persoane vătămate în cauză și vor să fie audiate doar în calitate de martor cu privire la evenimentele din 10.08.2018;
  • Din rândul celor 597 de persoane care au depus sesizare/memorii, au fost audiate în cursul urmăririi penale și au dat declarații în calitate de persoane vătămate, un număr de 10 persoane figurează în categoria celor sancționate contravențional, iar pentru un număr de 16 persoane au fost deschise dosare penale (9 dintre acestea au fost atât sancționate contravențional cât și cercetate în dosare penale). Toate cele 17 persoane au fost sancționate contravențional/penal pentru fapte săvârșite pe parcursul mitingului din 10-11.08.2018;
  • Din totalul celor 700 persoane care inițial au depus sesizări/memorii la parchetul militar, un număr de 542 de persoane au reclamat exclusiv faptul că au fost expuse gazelor iritant lacrimogene, 135 persoane au reclamat faptul că pe lângă expunerea la gaze iritant lacrimogene au suferit și vătămări corporale ca urmare a acțiunilor jandarmilor, 3 persoane au reclamat exclusiv vătămări corporale ca urmare a acțiunilor jandarmilor, 17 persoane au reclamat modul de intervenție și de exprimare (injurios) al jandarmilor față de manifestanți, la modul general, 1 persoană a reclamat modul în care au acționat manifestanții împotriva jandarmilor, 1 persoană a reclamat modul defectuos în care a fost organizat protestul, iar 1 persoană a reclamat persoanele care au incitat la depunerea de plângeri penale împotriva jandarmilor;
  • În susținerea afirmațiilor formulate, un număr de 131 persoane au depus certificate medico-legale. Dintre acestea, pentru 32 de persoane nu s-au prescris zile de îngrijiri medicale, fie cu motivația că persoanele expertizate nu au prezentat la momentul examinării leziuni care să necesite zile de îngrijiri medicale, fie leziunile reclamate erau mai vechi și nu aveau legătură de cauzalitate cu evenimentele din data de 10.08.2016, înregistrându-se în același timp și 7 situații în care s-au prescris zile de îngrijiri medicale pentru leziuni a căror legătură de cauzalitate cu evenimentul reclamat (expunerea la substanțe iritant-lacrimogene și/sau lovituri aplicate de jandarmi în data de 10.08.2018) nu s-a putut stabili.
Cum a ajuns la DIICOT dosarul 10 august, la 11 luni de la proteste
    Dosarul 10 august a fost instrumentat inițial de Parchetul Militar.
      În 28 iunie 2019, Parchetul General a anunțat că procurorii Secției parchetelor militare au declinarea competenței de soluționare a dosarului 10 august către DIICOT, pentru continuarea cercetărilor cu privire la organizarea, conducerea și modul de intervenție a forțelor de ordine din cadrul Inspectoratului General al Jandarmeriei Române împotriva manifestanților, respectiv cu privire la "scopul faptelor unor grupuri de persoane care în ziua de 10 august 2018 au exercitat acțiuni de violență împotriva forțelor de ordine și măsura în care aceste acțiuni, prin amploarea și modul de desfășurare, au fost de natură să pună în pericol securitatea națională". La DIICOT, exista deja un dosar deschis ca urmare a unei sesizări depuse în septembrie 2018 de Jandarmerie, care a reclamat acţiuni împotriva ordinii constituţionale.
        De asemenea, Secţia parchetelor militare a avut în lucru un dosar penal vizându-i pe şefii din Jandarmerie care au coordonat acţiunea jandarmilor, ce au intervenit în forță la protestul din Piaţa Victoriei. Este vorba despre colonelul Ionuţ Cătălin Sindile, şeful Jandarmeriei Române, colonelul Gheorghe Sebastian Cucoş, prim-adjunct al Jandarmeriei Române, maiorul Laurenţiu Cazan, director general al Direcţiei Generale de Jandarmi Bucureşti şi secretarul de stat Dan Chirică.
          Procurorii militari spuneau că "mai multe acţiuni sunt suspectate a se circumscrie unor acte menite să determine şi să justifice necesitatea unei acţiuni de restabilire a ordinii publice şi să ajute la crearea aparenţei unei acţiuni legale de intervenţie în forţă a unităţilor de jandarmi pentru evacuarea protestatarilor aflaţi în Piaţa Victoriei din Bucureşti, cu consecinţa vătămării drepturilor legitime ale majorităţii protestatarilor privind libertatea de exprimare şi libertatea de întrunire prevăzute de Constituţia României, Legea nr. 60/1991 privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice şi Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, precum şi cu consecinţa exercitării unor acte de violenţă nejustificate de situaţia operativă şi de nevoile reale de imobilizare a persoanelor turbulente - acte îndreptate inclusiv împotriva copiilor, altfel decât în mod gradual şi fără a înceta după realizarea scopului misiunii, producându-se astfel vătămarea unui număr mare de participanţi la protest".
            Aproape 800 de protestatari au depus plângeri penale împotriva jandarmilor, acuzându-i de violenţă. De partea cealaltă, 160 de membri ai forţelor de ordine au reclamat şi ei că au fost agresaţi de demonstranţi.
              Ministrul Afacerilor Interne de la acea vreme, Carmen Dan, a susținut în mai multe rânduri că parchetul este singurul responsabil pentru întârzierea anchetei în acest dosar, că MAI a declasificat documentele necesare și că procurorii trebuie "să caute vinovății pe baza probelor, și nu scuze".








              Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















              10636 vizualizari

              • +48 (62 voturi)    
                Bun (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:32)

                Luk [utilizator]

                Bravo!
                Deosebita treaba fac DNA si DIICOT de cativa ani.
                • +28 (46 voturi)    
                  gata ... s-a terminat ! dna+diicot = pnl+psd (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:48)

                  VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  nu cred ca a contestat nimeni faptul ca s-a pregatit oprimarea dinainte, tot ce se vrea e ca jandarmii si sefii lor sa plateasca pentru faptul ca si-au acoperit numerele de pe casti si sa plateasca pentru violentele nemotivate pe care le-au comis .. este de inteles ca daca vre-un protestatar a lovit sau vatamat un jandarm, trebuie si el sa plateasca ... nu viseaza nimeni la lovitura de stat sau de oprimare precoce !
                  • +25 (37 voturi)    
                    Daca ramane asa (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:01)

                    Luk [utilizator] i-a raspuns lui VaseaV

                    Daca ramane asa, atunci USL trebuie categoric aruncat la gunoi, iar DNA si DIICOT ar trebui trimise la camp de Ziua Recoltei, oricum nu mai fac nimic de vreo 6-7 ani.
                    Aresteaza cioflingari pentru spagi de 10.000 de euro si pe astia care fumeaza MJ la mare.
                    Gunoaiele ticaloase tocmai au confirmat existenta "statului paralel".
                    • +17 (19 voturi)    
                      fac nu fac dar au salarii babane ..... (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:09)

                      viziru [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                      fac nu fac dar au salarii babane ..... mai bine sa le inchida sa-i dea pe toti afara soi cu banii salvati sa faca WC-uri prin scolile Romaniei de pe la tara …. ar fi mult mai util cheltuiti banii …. ce rost are toata mascarada ???!!!!
                    • +9 (9 voturi)    
                      DIICOT de la cap se impute.. (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:53)

                      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                      Mare, minune mare!.. In tara in care 70% nu voteaza si clanurile mafiote decid cine castiga alegerile, ghici cine controleaza numirile in institutiile de combatere a crimei organizate.

                      Colonelul de jandarmerie care a coordonat operatiunile din 10 august, Catalin Paraschiv, este prieten cu sotul Georgianei Hosu, procuror-sef DIICOT. Ca urmare, a fost citat in dosar doar ca martor, desi toata lumea l-a vazut dand ordine.

                      PSD = PNL = USL = aceeasi mizerie

                      Oare cat va fi procentul de participare la alegeri anul acesta? 20%? Adica vor vota doar urmasii celor 3 milioane de membri ai PCR?..
                  • -7 (15 voturi)    
                    cred ca m-am exprimat incomplet .. (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:18)

                    VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui VaseaV

                    USR aceeasi mizerie ca si USL, nu va faceti alte sperante ...
                • -32 (44 voturi)    
                  Problema e ca (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:04)

                  Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  Violentele impotriva jandarmilor au fost pregatite din timp de catre elemente rezistente straine pentru manipularea dreptacilor, care sa spuna ca Dragnea i-a batut pe protestatari!

                  Iar dreptacii acum se vaicaresc de mama focului ca jandarmeria a scapat, cand de fapt cei care scapa sunt manipulatorii rezistentei corupte.

                  Ca de obicei dreptacii sunt in eroare majora in privinta aprecierii unei situatii reale cat se poate de clara! Dar in contextul manipulatilor este absolut normal sa fie in e(o)roare saracii de ei!

                  Bah, v-a batut Dragnea acolo, acum dati-va cu capul de pereti.
                  • +18 (28 voturi)    
                    Nu numai asta (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:38)

                    imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

                    E mai rea situatia. Unii zic ca doar Soros s-a ocupat de asta. Stiu sigur ca Jandarmii erau controlati ca niste zombie de turnurile 5G ale lui Gates. Iti dai seama?

                    Cum de unde stiu? Mi-a zis Gadea cand eram cu el si Badea la o petrecere cu reptilienii martieni.
                    • +4 (4 voturi)    
                      lol (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:00)

                      sorvas [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                      asta se crede undeva cu doua nivele mai sus de conspiratii. gen unul care il manipuleaza pe manipulatorul lui putin.

                      hai sictir
                      • -4 (6 voturi)    
                        Tocmai (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:37)

                        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

                        Ai descoperit religiile.

                        PS: nu confunda credinta (ceva ce tine de tine si morala ta) cu religia (ceva ce ti se serveste de catre altii ca fiind ceea ce trebuie).
                        • +2 (8 voturi)    
                          Ca nu era sa lipseasca religia din discutie (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:41)

                          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

                          Invariabil religia e adusa in discutie de cineva foarte destept, indiferent care-i subiectul articolului.
                          Spune-mi, daca tot vorbim despre morala personala (vs una recunoscuta si acceptata social): de ce nu mi-ar permite morala mea sa te ucid? (cu observatia ca reciproca e valabila).
                          Morala mea se poate adapta foarte bine nevoilor mele. Azi e ok sa ucid pentru ca te pot ucide fara sa fiu prins, maine s-ar putea sa fiu impotriva uciderii pentru ca esti tu intr-o situatie mai buna.
                          Unul dintre motivele pentru care suntem in criza asta e tocmai morala elastica si supraelastica. Esti impotriva furtului pana poti fura si tu. Esti impotriva minciunii pana cand trebuie sa minti si tot asa.
                          Lasa-ma cu "morala ta" ca-s obosit de prostiile mele. Lasa religia in pace si vezi-ti de viata fara ea, daca te deranjeaza.
                          • +2 (8 voturi)    
                            E simplu (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:16)

                            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                            Morala ta este constructia ta la care au contribuit cu multa dragoste parintii, scoala, prietenii, cei dragi tie. Este experienta ta unica prin viata, darul cel mai de pret pe care l-ai primit, fragil cum este si pe care il respecti la randul tau. ACESTA este motivul pentru care nu ai ucis ieri, nu ucizi azi si nu vei ucide maine. Sau poate nu ai beneficiat de nici unul din argumentele mele de mai sus si de aceea ai fost tentat sa ucizi ieri, azi din nou si vei ucide maine.

                            Religia iti este insuflata de un tert, care nu te cunoaste, pe care nu il cunosti, care el insusi nu aplica ceea ce iti expune tie (vorba "sa faci ce spune popa nu ce face el" nu am inventat-o eu). Religiile in majoritatea lor au fost confiscate de state pentru un singur scop: manipularea. DAR, spre deosebire de stat care si el manipuleaza, religia poate manipula neprihanita, stand pe cele mai inalte culmi ale moralei.

                            Si acum te intreb: pe cine ai asculta - pe mama ta care te-a educat si te-a iubit sau un preot pedofil? Aceasta e diferenta de credinta si religie.

                            Si mai e ceva: credinta ramane nevazuta. Iti apartine doar tie iar lumina ei iti calauzeste viata. Nu va fi apreciata decat de tine iar pentru asta NIMENI nu te va admira. Din contra, daca iti vei afirma greselile, lumea te va uri. Religia insa este exterioara, lumea te vede pupand icoane, batand cruci si urcand trepte in genunchi. Indiferent de ceea ce simti, lumea te va admira si te va aseza intre sfinti. Dar pe dinauntru va fi gol, frig si lumina stinsa. Alegerea in viata desigur iti apartine, cum bine spuneai.

                            PS: pot fi furtul si minciuna morale? Eu zic ca in anumite cazuri da. Eu mi-am mintit bunica: avea cancer la creier si ii tot povesteam cum vom merge impreuna in concediu in acea vara. Spune-mi te rog ca am facut ceva imoral.
                            • +2 (8 voturi)    
                              Domnule Futurist (Miercuri, 15 iulie 2020, 17:31)

                              Luk [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

                              E irelevant daca dumneata ti-ai insusit perceptele morale dintr-o religie direct sau mediat. Parintii dumitale nu cred ca au fost atei, iar daca au fost, atunci parintii dansilor nu au fost. Morala nu creste chiar in pom, nu poate fi pascuta si nu-i ceva transmis genetic.
                              Regulile morale, asa cum sunt ele acceptate astazi, au o legatura puternica cu religia crestina, indiferent ce parere ai dumneata despre asta. Pana si ecologismul care-i o religie noua foloseste aceleasi categorii si reguli, doar ca il inlocuieste pe Dumnezeu cu Stiinta. E foarte dificil sa scoti crestinismul din morala europenilor, oricat te-ai stradui.
                              Daca aveti niste reguli morale care se potrivesc felului in care e construita societatea europeana moderna si care se suprapun in mare masura legilor in vigoare in toata Europa, atunci ati primit o educatie crestina.
                              Nu am nicio intentie de a va convinge sa imbratisati o anume religie, o anume credinta sau sa frecventati o anume biserica. N-as face asta nimanui pentru ca-i o problema interioara si trebuie o alegere interioara. Ce spun eu este ca religia crestina, chiar tarata de tot felul de faradelegi si mizerii, a contribuit la morala sociala si individuala si ca au, fara nicio umbra de indoiala, merite mult mai mari decat e indeobste recunoscut de catre (o parte din) atei.
                              Regulile morale sunt absolute, nu relative. Nu minti si nu furi. Daca o faci, atunci o sa te simti vinovat si o sa ai remuscari (daca sunt reguli si nu idei care trec). Daca esti confortabil cu scuzele, atunci morala te incurca si e doar o vorba. Si eu l-am mintit pe tatal meu intr-o situatie ca cea descrisa de dumnavoastra si nu ma simt deloc bine cu ce-am facut. Ar fi trebuit sa-i spun, oamenii au dreptul sa-si puna viata in ordine inainte ca ea sa ia sfarsit. N-am facut bine chiar daca intentia a fost sa-l scutesc de o suferinta.
                              Nu pretind ca am dreptate, e doar o discutie. Va multumesc pentru comentariu.
                • +15 (19 voturi)    
                  Pensionar special la pensionar special (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:31)

                  UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  nu-si scoate ochii
                • +16 (18 voturi)    
                  Mda (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:38)

                  imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  Sa ridice mana cine e surprins... ah nimeni?
                • +16 (20 voturi)    
                  Pentru cine mai are dubii (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:14)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  Pentru cine mai are dubii cu privire la legalitatea interventiei jandarmilor in 10 august, sa ne aducem un pic aminte niste fapte seci din 10 august:

                  - domnu' Dragnea era plecat din localitate
                  - duamna Veorica era in concediu
                  - duamna Carmendan era in concediu
                  - duamna Firea si-a delegat atributiile viceprimarului

                  Asa-i ca-i totul perfect normal si firesc? :))
                  • +6 (6 voturi)    
                    .. (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:16)

                    ak33 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                    Fix aia enumerati de tine sunt adevaratii vinovati
                  • +5 (5 voturi)    
                    si cozile de topor unde erau ???? (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:51)

                    viziru [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                    si cozile de topor unde erau ???? adica sindile, cazan, cucos si ala cu fular alb …. unde erau??? sa ranesti 1000 de oameni nevinovati, degeaba si sa spui ca fularu alb e nevinovat ….. iar fularu alb va ajunge general pentru vitejiile astea numai in Rromania se putea intampla ….. noi si bulgarii ultimele gaini din cotetz ….. macar bulgarii vor introduce euro ceea ce rezulta ca structural economia bulgara este peste cea a Rromaniei ….. asa ca ramanem ultima gaina in cotetz …. si sunt obligat ca cetatean sa cotizez la viitoarea pensie babana a fularului alb …..sa vina sa-i dau banii ….
                • +5 (7 voturi)    
                  Revocarea procurorului general (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:21)

                  Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  Daca procurorul general nu infirma solutia si nu-i pedepseste pe procurorii care au clasat dosarul, ministrul justitiei trebuie sa ceara revocarea, iar presedintele trebuie sa o revoce.
                  Cazul este foarte clar.
                  La fel a fost la Piata Universitatii, cand politia si-a dat foc la autobuze, ca sa justifice maltratarea demonstrantilor pasnici.
                  Pe 10 august, mafia psd a mobilizat niste derbedei, ca sa-i provoace pe jandarmi, iar jandarmii au executat planul stabilit, prin care, in loc sa-i izoleze pe derbedei, i-au gazat si i-au batul pe protestatarii pasnici.
                  Au fost mii de audieri, au fost integistrari video.
                  Nu se poate ca Serviciile Secrete sa nu fi stiut de planul mafiei psd.
                  Procurorii au tergiversat dosarul doi ani de zile, sperand ca infractiunile comise de jandarmi vor fi uitate.
                  Planul mafiei psd a fost evident, probele sunt zdrobitoare, iar sefii jandarmeriei si cu sefii psd, care au pus totul la cale, ar fi trebuit sa fie arestati in acea noapte.
                  • +5 (5 voturi)    
                    Era clar de ceva timp.. (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:56)

                    pehash [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

                    Actualul ministru al justitiei a propus/numit si actualul procuror-sef DIICOT, care semneaza clasarea dosarului. Deci la ce te astepti?
                • +6 (6 voturi)    
                  evidetn (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:28)

                  liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  deci jandarmii nu au avut pe masti numar de idnetificare ceea ce e ilegal (conform legilor interne si internationale).
                  dar nu a fost deloc vina sefilor...

                  diicot a fost si ramane o gluma proasta! sa nu uitam la ce institutie a fost pretina lu udrea cu care a fugit in costa rica!

                  si dna de cand au zburat-o pe kovesi nu mai exista!

                  d-aia au si acceptat aia cu "Fara penali in functii publice" pentru ca acum nu or sa mai existe panali cum era si-n anii 90. se fura de se ruprea, justitia era oarba!
              • -57 (77 voturi)    
                aoleu (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:33)

                cucuveauamov [utilizator]

                pe ce-am facut, maiculita? toata propaganda #rezist cu gazarea nevinovatilor se duce de ripa? asa ceva ... ne vedem la girafa! mai avem o sansa, "Nu suntem cobai / pentru guturai!"
                • +29 (41 voturi)    
                  "propaganda"?! (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:59)

                  liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

                  deci filmele alea cu abuzurile jandarmeriei sunt "propaganda"?!

                  bine nustiu ce pretentii sa am de la tine...

                  a apropos... nu tu injurai justitia?! acum brusc justitia e buna ipocritule?!
                  • -17 (29 voturi)    
                    Filmele au fost trucate (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:44)

                    Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                    In acelasi studio unde a fost trucata aselenizarea. Cum care aselenizare? Cea de pe Luna, nu cea de pe Marte.
                  • -9 (9 voturi)    
                    Interventia jandarmeriei (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:56)

                    Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                    A avut si unele abuzuri, dar facute in mod izolat de catre unii jandarmi care au actionat mai hotarat impotriva unora care nu ar fi trebuit, insa dintr-un simplu video in care prinzi 10 secunde din actiunea unui jandarm care il bate pe unul nu poti sa tragi nicio concluzie ca ala a fost abuz, pentru ca nu cunosti firul evenimentelor dinainte referitor la acel protestatar si de ce mananca el bataie.

                    Din fimele cu "abuzurile jandarmeriei" nu poti trage nicio concluzie corecta si valida daca nu stii motivul pentru care respectivul protestatar sau grup de protestatari este "abuzat".

                    Oricum, unele abuzuri ale jandarmeriei sunt absolut inerente in contextul violentei protestatarilor, abuzuri care s-au mai intamplat si se vor mai intampla, atata timp cat omul trebuie sa raspunda intr-un fel violentei, iar aceste abuzuri nu sunt doar la noi, ci in orice alt stat din Europa, America sau din orice colt al lumii.

                    Deci da, filmele cu abuzurile jandarmeriei au fost propaganda, probabil in 90-95% din cazuri, poate si mai mult.

                    Insa ramane o problema mult mai importanta la acest protest: elementele de rezistenta violenta care au actionat organizat si concertat impotriva jandarmeriei, acolo fiind o actiune pusa la cale dinainte cu mult timp, pentru a se forta o interventie in masa a jandarmeriei impotriva protestatarilor, care sa fie deturnata apoi cu ajutorul propagandei dreptacilor impotriva jandarmeriei si in fapt impotriva guvernului, mergand pana la Dragnea, care in viziunea inculta a dreptacilor a dat ordinul de a-i tavali pe jos pe saracii protestatari pasnici si nonviolenti!
                • +22 (34 voturi)    
                  aceste comentarii (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:06)

                  Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

                  ar trebui sa nu primeasca reactii (voturi negative sau reply-uri) asa in cateva saptamani o sa isi dea seama ca esti platit degeaba si vei fi nevoit sa iei o mistrie in mana.
                  • +18 (20 voturi)    
                    Mistria e pentru aia mai priceputi (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:32)

                    Luk [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

                    Asta e de matura si mop.
                • -4 (8 voturi)    
                  Si totusi, s-au folosit sau nu gaze de lupta, (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:02)

                  xrogo [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

                  cel putin asa titra cu litere mari timp de o luna Realitatea TV in frunte cu Rares Bogdan, acum nu iese cu nici o declaratie, atunci racnea si se dadea de ceasul mortii!
                  • +4 (8 voturi)    
                    Mircica, breh 5 Secunde (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:40)

                    un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

                    Se Racnea Antena Trei / nishte Derbedei !
              • +53 (59 voturi)    
                Justita română (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:36)

                Ochii_pe_voi [utilizator]

                Principalul apărător al statului securisto-mafiot si complicea infractorilor si criminalilor.
                • +8 (12 voturi)    
                  Chiar asa ? (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:58)

                  Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

                  Indicii si probe pt. Procurori !
                  1. Firea a plecat in concediu si a pasat raspunderile de Primar General cu putin timp inainta de 10 Aug. !!!
                  2. Dancila aceasi manevra !!!
                  3. Dragnea, un derbedeu dovedit de Justitie un pic, s-a postat la Scrovistea unde primea informari si dadea ordine.
                  4.Galeria Chelului cu Cap Tzuguiat de la PSD activa. Dar si ignorata de capii jandarmeriei, care-i pazea pe mai toti potentii PSD !!!
                  5. Justificarea pregatita, a Jandarmeriei, a PSD-ului si a Guvernului Dancila ca a fost Incercare de Lovitura de Stat. (Ei se considerau STATul Roman, desi erau doar niste jeguri)
                  6. Balbaiala cu ACORDUL Prefectului ...
                  7. ....Mai vreti ???
              • +57 (63 voturi)    
                Sa tot fii un ticalos (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:37)

                vasile78 [utilizator]

                Se dovedeste inca o data ca daca esti ticalos nu patesti nimic. Ma mir ca mai sunt oameni onesti in aceasta tara.
                • +15 (21 voturi)    
                  Corect spus (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:41)

                  imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

                  Nici nu ma asteptam la altceva. PNL a promis ca se va ocupa si de asta ca sa obtina scor si sustinere la motiune. Au mintit cu Sectia Speciala, cu alegerile anticipate si cu cele in 2 tururi. Ar fi fost inconsecventi daca se ocupau de 10 august.

                  Ca si mineriada, aceeasi solutie se va aplica: uitarea. Da, oamenii de acolo nu vor uita, dar ticalosii se vor asigura ca va disparea din istorie ca sa fie uitata. Ma indoiesc ca va aparea vreodata un manual in care va explica ce a fost de fapt Mineriada. Sau in vreunul despre Geopolitica sau chiar drept, despre apararea Statului de Drept de catre popor la OUG13 sau 10 august.
                  • -9 (9 voturi)    
                    Surprinzi realitatea perfect! (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:00)

                    Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                    Penelistii ar fi trebuit sa se ocupe de justitie, care ar fi trebuit sa dea un verdict in favoarea lor, adica cu condamnarea definitiva si irevocabila a jandarmilor violenti si cu scoaterea de sub acuzare si albirea protestatarilor pasnici si nonviolenti!

                    Pai ce, ati vazut voi vreun protestatar violent la acel protest? N-a fost niciunul, Frans Timmermans ne-a explicat ca asa a fost si doar nu vreti sa-l contrazicem, ca dupa aia ramanem fara bani la buget!
                  • +1 (5 voturi)    
                    gresit (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:10)

                    sareta [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                    Cea mai grava ”uitare” este uciderea a peste 1200 de romani in 1989 si lipsa vinovatului -cheie !De aici pleaca totul ,niste mizerabili platiti regeste sa ne apere de abuzuri si jafuri au facut pact cu infractorii
                  • 0 (4 voturi)    
                    Asta nu inseamna ca PSD = PNL (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:46)

                    vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

                    De 30 de ani apar oameni care zic ca PSD = cu toate celelalte partide. Nu e adevarat! PSD a facut 10 August cu reprimarea, nu inseamna ca PNL este la fel de vinovat. Eu zic sa incepem prin a elimina raul cel mai mare! Pe urmai mai vedem!
                    • 0 (2 voturi)    
                      Tu esti undeva la Ushuaia (Miercuri, 15 iulie 2020, 19:58)

                      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

                      Departe la capatul lumii, si habar n-ai ce se intampla in Romania, este !?
                      Sau esti doar un penelezdist la fel de corupt ca pezdistii ?
                      psd-pnl, aceiasi mizerie.
                    • +2 (4 voturi)    
                      Ce inseamna "pe urma" ? (Miercuri, 15 iulie 2020, 20:01)

                      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

                      Eu zic ca daca in 30 de ani nu au facut nimic, nu o vor face in 31. Eu unul m-am lamurit. Nu am de ce sa votez PSD sau PNL.
              • +18 (44 voturi)    
                Este Aproape Demonstrata Implicarea (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:39)

                un domn [utilizator]

                URSS si coordonarea cu P$D in umilirea Romanilor la 10 08 2018
                • -13 (33 voturi)    
                  Aceste obsesii ne doare (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:06)

                  Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  „Implicarea URSS”?? LOL!
                  Vezi că URSS a murit prin 91, trăiești în trecut, măi, băiatule. Gata, războiul rece s-a terminat, revin-o în realitate. Rușii nu mai dau 2 bani găuriți pe România.
                • -9 (23 voturi)    
                  niii-nooo (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:13)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  niii-nooo, niii-nooo
                • -1 (7 voturi)    
                  Nici un domn nu crede ceea ce spune, (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:59)

                  xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  auzi braul cica e APROAPE demonstrata implicarea..., cat de aproape neamule, ori e ori nu e demonstrata!
              • +37 (55 voturi)    
                Daca tot votati PSD si PNL, tot asa va fi, (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:39)

                emil bobu [utilizator]

                nu se va schimba nimic, toate rautatile vor fi ascunse si toti ticalosii vor scapa.
                • -6 (16 voturi)    
                  Sa votez pe Barna, nu? (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:59)

                  Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

                  Care face cu ochiul conspirationistilor rusi din Piata Victoriei??
              • -1 (31 voturi)    
                pai dupa comportarea (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:40)

                nash pandelica [utilizator]

                demna de aparatori ai ordinii, pe care au dovedit'o in ultimele zile, in slujba puterii, n'ar fi pacat sa le fie patata onoarea....melitara ?!\
                si atunci, ca si acum, fac ce stiu mai bine, ca d'aia au ..fizic.
                la nevoie, te iau de acasa, in manera binecunoscuta, si te inchid in spital.
                s'auzim de bine.
                stati acasa.
                purtati masca.
                si o sa va fie bine.
              • -17 (53 voturi)    
                Aoleu (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:40)

                idealogul [utilizator]

                Ce facusi mai nene mai?!
                Daca era PSD-ul la putere urletele postacilor de pe Hotnews se puteau auzi si in iad.
                "Slugile PSD-iste din DIICOT au clasat dosarul. Jos mainilede pe justitie bla bla bla..."
                Acum sa vad cum o dau cotita si plaseaza vina tot la psd-isti desi sunt la putere de vreo 8 luni.
                Cel mai tragic e faptul ca desi PSD-istii sunt corupti si incompetenti din pacate PNL-ul e cam la fel.
                Practic nu avem alternativa viabila.
                USR e chiar mai rau.
                • +11 (25 voturi)    
                  pai (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:57)

                  liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

                  sunt slugile pnl la diicot....

                  mare diferenta!
                  ma rog e o diferenta, daca era psd la putere clasau toata urmarirea asupra jandragmeriei si continuau doar "lovitura de stat"
                  asa au clasat aproape tot

                  usr e mai rau d c?! au fost la guvernare?!
                  poate ai dreptate, dar cum stii daca nu i-ai vazut la guvernare?!
                  • -5 (11 voturi)    
                    pai (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:41)

                    nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                    ar fi o iesplicatie, se ascunde de guvernare, de raspundere. au fost invitati, au preferat in opozitie...constructiva. construiesc prin opozitia langa ai lui dottore.
                  • -4 (8 voturi)    
                    Eu stiam ca justitia si politica (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:44)

                    Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                    sunt, sau ar trebui sa fie, separate. De unde stii tu slugile cui au judecat dosarul?
                    Justitia nu e una si aceeasi, sunt si acolo oameni si oameni, ca peste tot. Nu cred ca trebuie generalizat.
                    De unde stii ca nu erau slugile PSD?
                    Daca judecau anti-PSD sareau pesedistii ca e justitie politica
                    In plus, PSD e la putere!
                    • +7 (13 voturi)    
                      Mah, cetatene (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:21)

                      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

                      Sefii DNA si DIICOT au fost numiti de Predoiu si Iohannis, bine? Lasa-ne macar azi cu sofismele si prostioarele.
                      PSD ne-a batut si PNL i-a iertat, pricepi? Adica USL inca functioneaza.
                      • -3 (7 voturi)    
                        Postarile mele sunt anti-PSD (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:20)

                        Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                        Stiu ca te deranjeaza. E un sofism daca spun ca te deranjeaza ca sunt anti-PSD?
                        • +2 (8 voturi)    
                          Cetatene (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:58)

                          Luk [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

                          Daca incerci sa scoti azi vinovat doar PSD-ul, inseamna ca ne iei drept prosti, e clara?
                        • -3 (7 voturi)    
                          Nu intelegi? (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:09)

                          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

                          Postacii securisti de dreapta te obliga sa fii antipesedrac, altfel iti vei lua minusuri si vei fi considerat postac rusofil daca nu cuvantezi dupa placul lor!

                          Doar ei conteaza aici!
                        • -1 (5 voturi)    
                          anti PSD.. (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:14)

                          sareta [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

                          Daca anti PSD nu inseamna si anti PNL atunci n-ati priceput nimic ! Unde era Johannis in 2012 cand s-a dat lovitura de gratie democratiei si a deschis drumul PSD ptr .vecie ....?Joaca teatru ptr. ca nu s-a dezis de acea cardasie ordinara
                • +12 (26 voturi)    
                  Pesede ESTE la putere! (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:15)

                  fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

                  Iar toți infractorii lui dragnea sunt în funcții și-și apără pielea.
                  Nici nu trebuie să se teamă cu așa masă de votatori.
                  Sunt curios însă: postacii care-și vând viitorul pentru câțiva bănuți nu -și dau seama că vor merge tot la aceleași spitale infecte iar copiii lor la școli cu budă în curte pe când cei ce le aruncă resturi sub masă se vor trata la Viena?
                • -10 (18 voturi)    
                  mda (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:39)

                  nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

                  asa'i, cu plus-usr iese un usl largit, national.
                  de aia ar putea sa'i zica unsl-plus. si'ar fi o singura formatiune, mai usor de guvernat, n'ar mai fi neintelegeri intre palavrament si gubernare, si nici cihiar intre astea doua si justitie.
                  ar fi o concordie armonioasa(!), un curcubeu deasupra tzarii !
                • 0 (8 voturi)    
                  Ideologule (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:03)

                  Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui idealogul

                  De fapt cu toata gargara ta, ai vrut sa ajungi la punctul ca USR e mai rau decat PNL si PSD. :))) doamne ce propaganda :))
                  • -1 (1 vot)    
                    Chiar e mai rău (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:43)

                    marie-cu-palarie [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

                    PNL și PSD sunt două grupuri infracționale cu accente dictatoriale. Cam nasoale ăstea ale PNL-ului în ultima vreme dar overall cu nimic diferite față de PSD.

                    USR pe de altă parte vrea dictatură chiar mai harsh decât astea două. Și cu globohomo pe deasupra.

                    Deci da, în mod obiectiv PLUSR e mai rău decât PNL și PSD.
              • -10 (28 voturi)    
                Daca asa s-a hotarat, (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:45)

                PetricaGhezea [utilizator]

                Eu respect deciziile justitiei independente
              • +34 (36 voturi)    
                Super! (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:49)

                sfarleaza [utilizator]

                Deci aia baturi si gazati vazuti in filmari de o lume’ntreaga nu exista !
                • -18 (26 voturi)    
                  „Bătăi și gazări” (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:08)

                  Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

                  au loc și la orice banal meci Steaua - Dinamo.
                  • +1 (3 voturi)    
                    bravo mah ! (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:44)

                    sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

                    Ma mir ca nu zici la fel si de bataia si gazarea de la Auschwitz... Totul e justificat dupa mintea ta.
                    • +2 (2 voturi)    
                      Ăla @lovecraft este (Miercuri, 15 iulie 2020, 20:42)

                      un domn [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

                      Scăpat din copaia de lemn ( craft ) odată cu apa !
                      La așa copilărie nu poți avea mila de comentariile lui !
                • +5 (11 voturi)    
                  Da. Adio, Romania. (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:54)

                  fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

                  Dragnea danseaza in puscarie. Exceptionala performanta, DIICOT!
              • +27 (45 voturi)    
                asa (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:49)

                Gheorghe Pudila [anonim]

                Blestemati sa fie toti pesedistii, toti jandarmii care au gazat, calcat in picioare si umilit romanii pasnici care militau pentru statul de drept si democratie.

                Blestemati sa fie si toti postacii pesede care intoxica taumea si toate cozile de topor ale Rusiei.
                • -5 (9 voturi)    
                  Intoxica si unul mai jos, zis di livio (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:39)

                  Ephemeris [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

                  care amesteca intentionat, pentru a manipula, ce s-a intamplat la 10 august cu interventia jandarmilor la metrou in cazul tembelului care incalca legea.
                • -5 (7 voturi)    
                  Prosti (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:13)

                  Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe Pudila

                  Mai sunt dreptacii corupti, prosti pana in maduva oaselor.

                  V-a prostit Frans Timmermans ca protestatarii au fost pasnici si au militat... pentru ce? Pai pentru a sta in genunchi in fata lui Timmermans si a-i face o mica muita de dreapta!
              • +29 (33 voturi)    
                ce ne mai mira? (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:49)

                qwerasdf [utilizator]

                insusi, criminalul nr. 1, iliescu este inca liber si bine merci...

                istoria se repeta. Cineva trebuie sa-i bata pe bucuresteni, pe romani si sa iasa basma curata...
              • +21 (37 voturi)    
                corb la corb (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:52)

                di livio [utilizator]

                beneficiarii de pensii speciale, ei între ei...pot să aresteze mai departe călători în metro și șoferi de autobuz, nu răspunde nime...de interlopi nu se ating, se tem...ar trebui să aibă și interlopii pensii speciale, fac parte din aceeași gașcă
              • -22 (34 voturi)    
                Violenta fortelor de ordine (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:54)

                adrian_83 [utilizator]

                Faptul ca fortele de ordine cotonogesc oameni in strada nu inseamna in mod automat ca politistii/jandarmii incalca legea.

                In orice democratie fortele de ordine pot sa foloseasca forta impotriva cetatenilor in anumite conditii reglementate de lege. De exemplu daca multi oameni vor iesi in strada impotriva masurilor COVID in mod ilegal (putin probabil) atunci jandarmii pot folosi forta impotriva lor in mod legal.

                Doar atunci cand autoritatile folosesc forta in mod nejustificat (adica ilegal) se poate vorbi de sancituni sau chiar dosare penale impotriva oamenilor legii.

                Faptul ca fortele de ordine au folosit forta impotriva unor manifestanti la acea data nu inseamna in mod automat ca s-au comis abuzuri. Daca manifestatia nu era legala si/sau manifestantii au provocat fortele de ordine atunci e normal ca fortele de ordine sa foloseasca forta.

                Exista multa manipulare politica insa. Cand fortele de ordine folosesc forta gata in mod automat se presupune ca au comis abuzuri sau ca au batut oamenii la comanda puterii politice. Lucrul asta insa de regula nu este adevarat si faptele trebuiesc analizate pentru a vedea daca au fost sau nu abuzuri din partea oamenilor legii.
                • +5 (15 voturi)    
                  Da? (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:04)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

                  De unde trageti dumneavoastra concluzia "Lucrul asta insa de regula nu este adevarat [...]"?
                  Exista statistici din care va luati informatia sau e doar o opinie?
                  Daca e doar o opinie, atunci scrieti "eu cred ca...", altminteri o sa cred ca aveti un interes in a sprjini interventia jandarmilor din 10 august.
                  • -10 (14 voturi)    
                    Fortele de ordine (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:39)

                    adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                    "Exista statistici din care va luati informatia sau e doar o opinie?"

                    Deci in orice democratie exista forte de ordine antrenate sa raspunda in forta impotriva manifestantilor. In engleza ii se spune Riot Police: https://en.wikipedia.org/wiki/Riot_police

                    "Riot police are police who are organized, deployed, trained or equipped to confront crowds, protests or riots."

                    Deci actiunea in forta impotriva manifestantilor este in fisa postului pentru jandarmi si alti oameni ai legii. Asa ca atunci cand forta e folosita de autoritati impotriva cetatenilor nu se poate concluziona in mod automat ca s-au comis abuzuri sau ca puterea politica foloseste forta impotriva populatiei.

                    Nu stiu daca pe 10 August s-au comis sau nu abuzuri insa simplul fapt ca s-a folosit forta de catre autoritati nu inseamna in mod automat ca s-au comis aubuzuri sau ca Guvernul de la acea vreme a folosit forta impotriva populatiei in mod ilegal. Aceste lucrui ar putea fi adevarate insa ele trebuiesc investigate.
                    • -2 (12 voturi)    
                      Cred ca nu ne intelegem (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:11)

                      Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

                      Fortele de ordine sunt acolo pentru ordine si pentru a proteja SI manifestantii. Intamplator toata manifestatia a fost filmata si toata tara stie cum s-a desfasurat. Au existat comunicate ale altor tari UE sau NATO care au criticat actiunea excesiva a jandarmilor, deci s-a vazut chiar si din alte tari.
                      Folositi sofisme fara rost (e treaba lor sa actioneze in forta). Nu este treaba lor sa actioneze in forta decat in conditiile prevazute de lege, altminteri ne-ar putea impusca pe amandoi pentru ca au permis de port arma, bine? Credeti ca se prezuma ca au actionat corect daca ne impusca doar pentru ca au dreptul de a avea o arma si o pot folosi?
                      Ia mai ganditi-va.
                      • -2 (6 voturi)    
                        Justitia (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:56)

                        adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                        Nu conteaza ce s-a vazut conteaaza ce probe se aduc in fata justitiei.

                        Mie mi-e scarba cand aud afirmatii de genul: e clar ca e vinovat nu stiu cine ca a facut nu stiu ce. Ma rog eu nu prea am incredere nici in justitia din Romania insa in mod cert nu am incredere in justitia "colectiva".

                        Daca cei batuti si-au vazut de treaba lor si au respectat legea si indicatiile oamenilor legii atunci da e abuz din partea jandarmilor. Daca insa unii manifestanti au fost ei violenti sau nu au respectat indicatiile oamenilor legii atunci jandarmii nu au nicio vina.

                        Aceste lucruri trebuiesc stabilite de justitie. Si oricum nu cred ca cei din conducerea Jandarmeriei pot fi trasi la raspundere ci jandarmii in mod individual. Daca unii dintre ei au folosit prea multa forta de exemplu.

                        Oricum teoria ca Guvernul i-a trimis pe jandarmi sa opreasca in forta protestele nu o cred. Nu cred nici teoriile cu lovitura de stat.

                        Cel mai probabil s-au infiltrat niste agitatori printre manifestanti pentru a determina actiunea in forta a Jandarmeriei pentru a se putea ulterior da vina pe Guvern.

                        Din cate stiu eu la protestele anterioare nu au fost astfel de probleme desi era aceiasi jandarmerie si acelasi partid la putere. Cel mai probabil s-au fortat violentele pentru a determina actiunea in forta a fortelor de ordine.
                        • +3 (3 voturi)    
                          Pretinzi ca esti neutru (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:56)

                          Luk [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

                          Dar iti crapa pojghita imediat: adica de ce au fost infiltrati manifestantii pentru a putea da vina pe manifestanti? Au fost infiltrati doar pentru a da bvina pe guvernul VV? ;)))
                          Data viitoare screme-te mai mult, poate-ti iese.
                      • -2 (4 voturi)    
                        Ne-a spus din alte tari (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:23)

                        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                        Ca au actionat excesiv si disproportionat?

                        Comunicatul asta mincinos l-a scos Iohannis si a fost preluat ulterior de toata mass media corupta de dreapta, de UE si de SUA, facand un copy-paste si trecand cu vederea organizarea elementelor de rezistenta violenta.

                        Scopul: albirea si scoaterea de sub urmarire penala a penalilor rezistoizi de dreapta, care au protestat vehement timp de mai multi ani pe crfiterii politice, ca nu era clasa lor politica la putere!

                        Acum mai vedem vreun rezistoid de dreapta facand proteste? Sa ne imaginam ce sarlatanie ar fi fost pe capul rezistoizilor corupti si violenti daca guvernul PSD ar fi ramas la puetere pe covid si ce proteste "pasnice" ar mai fi organizat ei daca s-ar fi dat exact aceleasi ordonante militare pe care le-a dat peneleul. Pai ar fi fost o propaganda si o impostura de dreapta ca se oficializeaza comunismul/dictatura militara/totalitarimsul si ca covidul nu exista, ci ca este doar un instrument de manipulare al guvernului impotriva rezistoizilor imbecili ca sa nu mai aiba ei dreptul de a protesta.
              • +15 (25 voturi)    
                Faptele nu exista dpdv al justitiei (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:55)

                Futurist Irefutabil [utilizator]

                Oamenii si-au facut datoria si merita recompensati chiar si cu pensii speciale. Nu uitati: politia si jandarmeria sunt inima unei tari!
                • +11 (17 voturi)    
                  inimă care, precum se știe... (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:03)

                  periscop [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

                  ”bate, bate, bate, bate!”....
                  • -7 (11 voturi)    
                    Pai daca inima nu bate (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:45)

                    Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui periscop

                    Esti mort.
              • +19 (23 voturi)    
                cu alte cuvinte (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:55)

                liviu_ [utilizator]

                nimeni nu a vazut nimic...
                dosarele iar se arunca de la o institutie la alta

                o sa (daca) plateasca 2-3 jandarmuti de 2 lei cu 3 luni de salariu si atat....

                hai sictir!

                hai poate la 60 de ani de la revilutie scapam de comunism, ca la 30 categoric nu am scapat!
                • +6 (8 voturi)    
                  Putin probabil sa scapam.... (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:30)

                  ABBV [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                  Avem istorie lunga cu tradatori .....multi tradatori ...si pe urma ....asa se ingenuncheaza un popor ... https://www.youtube.com/watch?v=IQPsKvG6WMI .
                  Omul da reteta ....chestii care se vad cu ochiul liber la noi ...si nu numai ...
              • 0 (16 voturi)    
                hahaha (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:56)

                nash pandelica [utilizator]

                apropo de aparatorii ordinii, cum sa nu fie energici can' canaliile tv se intrec in titluri.
                unul de la 24 anunta ca a fost o adunare a conspirationistilor in piata. deci, da, jindarii au zadarnicit o conspiratie...
                si a fost, ca nu purtau masca.
                jindarii da, erau regulamentari, cu masti. d'aia le mai zice si mascatii.
                s'auzim de bine.
                purtati masca !
              • +5 (13 voturi)    
                ... (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:03)

                ursu_rebegea [utilizator]

                USL! Atat!
              • +23 (25 voturi)    
                D-aia au plecat peste 5 milioane de oameni afara (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:03)

                Frankie [utilizator]

                La ce va asteptati de la statul roman? Sa-si protejeze cetatenii ? HAHAHA
                Romania e condusa de securitate, banci si alte institutii cheie. Vai de viata noastra!
              • +9 (15 voturi)    
                ... (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:11)

                g01an [utilizator]

                nu inteleg cum au putut fi clasate acuzatiile impotriva capilor jandarmeriei. subalternii lor au folosit forta impotriva oamenilor pasnici din piata, nu doar impotriva celor violenti - si asta se datoreaza ordinelor primite. doi la mana, ei aveau obligatia sa se asigure ca oamenii lor se comporta regulamentar... exceptand situatia (grava) in care magistratii decid ca jandarmeria a actionat legal, nu vad cum ar putea fi clasate acuzatiile impotriva astora inainte sa se pronunte judecatorii asupra modului in care s-a intervenit.
                • -1 (1 vot)    
                  Oamenii pasnici au protejat oamenii violenti (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:10)

                  AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui g01an

                  Deci si oamenii pasnici si-au meritat bataia.
              • +23 (27 voturi)    
                Mda (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:12)

                DanielSurpateanu [utilizator]

                Daca injur un jandarm, fac inchisoare (deoarece jandarmul imbracat si antrenat e fata mare), dar daca jandarmul cu numarul de identificare acoperit ma omoara, nu pateste absolut nimic (deoarece nu poate fi identificat fara a avea dubii).
                Romania 2018 nu este cu nimic diferita de Romania 1945.
                Cu aceasta ocazie - poate ar trebui sa dispara Jandarmeria, si nu doar atat, ci sa dispara si sa vedem arestari.
              • +5 (21 voturi)    
                hmm (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:13)

                dum_i [utilizator]

                Eu domn inginer si cu nevasta doamna doctor va salutam din vest. De zece ani am plecat, avem acum o casa superba, copil doua masini si joburi bune. Vacantele ni le facem prin sardinia si grecia fara teste covid. Rrromania sa ramana rromanilor iubitori de moaste si de pesedea.
                • -1 (9 voturi)    
                  asa si? (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:58)

                  murangura [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

                  ce naiba cauti pe site de stiri romanesc?
                  vezi-ti de noua ta patrie.
                  e un sfat prietenesc. ai ramas cumva agatat in trecut.
              • +12 (20 voturi)    
                PNL (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:13)

                BomboIsBack [utilizator]

                un partid 'reformat' cu care 'recladim Romania' :)
              • +12 (16 voturi)    
                Ăștia există (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:14)

                SKBjull [utilizator]

                doar pentru organizarea judicioasă a crimei organizate, cineva trebuie să facă și treaba asta murdară, aveți puțin respect pentru viitorii pensionari la 40 de ani, care-și riscă viața pentru un NUP.

                Se ocupă de eliminarea concurenței, colectarea șpăgilor, spălarea infractorilor. Într-o țară în care se face trafic de orice, procurorii DIICOT nu sunt în stare să condamne pe nimeni relevant.
              • +9 (19 voturi)    
                tradus ar insemna... (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:25)

                CetateanulRoman [utilizator]

                ca jandarmii parasisera fara voie garnizoana si erau in Buc "pe persoana fizica" sa iasa la promenada cu noile tinute tip testoasa.
                S-a intimplat sa fie nevoie de interventia lor pt a rezolva o mica busculada. Din nefericire, nu se stie cum, s-au golit citeva recipiente continind gaz, nu se stie ce fel de gaz si de unde erau.
                Si pe film nu se vede fiindca era ceata...
              • +6 (18 voturi)    
                Democratia e tot autentica? (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:29)

                Fides [utilizator]

                „Într-o democrație autentică este dreptul fiecărui om să protesteze, dar violența nu este acceptabilă, indiferent de opțiunile politice. Condamn ferm intervenția brutală a Jandarmeriei, puternic disproporționată în raport cu manifestările majorității oamenilor din Piața Victoriei. Încercarea de a înfrânge voința oamenilor printr-o reacție violentă a forțelor de ordine este o soluție condamnabilă. Ministrul de Interne trebuie să dea urgent explicații pentru modul în care a gestionat evenimentele din această seară!”, Klaus Iohannis, 10 august 2018.
                • +2 (22 voturi)    
                  Nu mai e de actualitate (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:49)

                  Luk [utilizator] i-a raspuns lui Fides

                  Nu are nicio treaba Iohannis cu drepturile noastre. El doar ii numeste pe aia care spala USL de pacate.
                  Prestatia sefului statului a fost si este e penibila.
                  USL e un cancer, covid19 e o gluma pe langa astia.
                • -1 (17 voturi)    
                  nu mai e valabil (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:55)

                  martel55 [utilizator] i-a raspuns lui Fides

                  acum are procurorul lui la DIICOT, are ministrul lui la interne, si in plus a constatat ca e nevoie si de bayausi, bunaoara imptoriva conspirationistilor care ii strica imaginea guvernului tocmai in timpul pandemiei
              • +14 (22 voturi)    
                2020 este An electoral (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:37)

                robyzs [utilizator]

                2020 este An electoral, nu vom uita la urne ca PSD si PNL au îngropat acest dosar
              • +3 (11 voturi)    
                macar (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:41)

                Martinezu [utilizator]

                Nu au facut la fel cu dosarul mineriadei sau al revolutiei in direct.
                Aici s-au miscat mult mai repede, e deja un progres.
                Deci, pa si la revedere!. Ne vedem poate peste 30 de ani sa comemoram Romania.
                Pentru cine o mai fi pe aici, nu de alta, dar mai sunt si alte tari mai sanatoase la cap.
                • -3 (7 voturi)    
                  Cum ar fi Franta (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:08)

                  AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

                  Incearca sa protestezi in Franta cu vesta galbena sa vezi ce bine e. Jandarmii o sa-ti aduca flori, presedintele o sa te invite la cafea etc... si tot ce ceri tu se va rezolva in secunda doi.
              • +4 (18 voturi)    
                asae (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:48)

                martel55 [utilizator]

                cand ai procurorul tau la DIICOT...dupa musamalizarea cazului Caracl, Hossu muamalizeaza acum si repirmarea brutala a amanifestantilor din 10 august...oare cu ce tupeu va mai veni PNL-ul in campania electorala, dupa ce ai promis peste tot ca vor face dreptate? mai ramane sa ii redea comanda lui cucos si sa il avanseze in grad
              • +2 (4 voturi)    
                Clasarea partiala a plangerii poate fi atacata (Miercuri, 15 iulie 2020, 11:52)

                Susufler0 [utilizator]

                inclusiv in instanta (la ICCJ) daca Procurorul sef Georgiana Hossu) respinge plangerea. Asta inseamna doua proceduri judiciare in plus (sansele sa se schimbe situatia fiind reduse), deci inseamna ca plangerile penale ale celor vatamati intarzie in a fi solutionate !

                PS. Nici nu stii cum e mai bine de procedat in continuare ! :(((
                • +1 (3 voturi)    
                  Pot Fi Variante (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:57)

                  un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  1 redecorarea imobilului din Kiseleff 10 intr un parc linistit

                  2 transmiterea prin posta a unui carcalac 19 cu un dinte cariat Pentru Cineva de la Rahova
                • +2 (2 voturi)    
                  Erata: (Miercuri, 15 iulie 2020, 19:23)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  In loc de Georgiana Hosu se va citi Gabriela Scutea .
              • +9 (13 voturi)    
                E simplu... (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:06)

                Andreas1256 [utilizator]

                ...razbunati-va la vot.
              • +11 (19 voturi)    
                Rusine DIICOT , rusine Predoiu , (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:12)

                kokos [utilizator]

                ruisine PNL! Rares Bogdan , cum e , dormi linistit?Te-ai batut cu pumnul in piept ca daca veniti la guvernare veti pedepsi vinovatii! Probabil asta-i pedeapsa , scoaterea de sub urmarire penala. PNL=PSD=aceeasi mizerie!
                • +5 (5 voturi)    
                  subscriu (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:31)

                  Alynna [utilizator] i-a raspuns lui kokos

                  sa inteleg ca acei jandarmi (acari Paun) care vor fi judecati de Parchetul Militar pentru violentele evidente, filmate si ras-dovedite au actionat din proprie initiativa, singuri, se plimbau si ei pe acolo imbracati de lupta din curiozitate???? e chiar asa de greu sa fie stabilit de ce erau acolo echipati de lupta, cine i-a trimis, asigurat logistica, etc, etc????
                  in orice caz, ziaristii de investigatii ar putea rezolva dosarul mai bine, mai repede si fara atatea fite, salarii si pensii speciale!
                  Toate viata mea am urat tot ce inseamna comunism, socialism, PSD (bunicii si parintii detinuti politici), n-am votat cu stanga niciodata, n-am fost membru de partid, familia mea a votat cu Partidul Liberal inca de la 1910, DAR jur ca pentru mine, din aceasta clipa, PNL-ul nu mai exista! La revedere!!!!
                  PS si ca mine sunt multi….
              • +6 (8 voturi)    
                Au "rezolvat-o" si pe asta (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:34)

                n.dumiritu [utilizator]

                "Potrivit DIICOT, în urma numeroaselor incidente violente dintre protestatari și forțele de ordine, momentul intervenţiei a fost decis de către comandantul acţiunii".

                Aaa, poate ca la comanda ministerului s-au mobilizat trupe, dar dupa aia ministrul si adjunctii s-au retras cu discretie si au lasat jandarmii sa apere "ordinea constitutionala", lucru pt. care au toate calificarile si indrituirile date de o lege din '91. Ce inseamna sa pui lucrurile la punct la timp! Pui legea in brate jandarmului si iti poti lua liber! Sa mai zica cineva ca nu avem legi cuprinzatoare si institutiile nu-si cunosc misiunile! Daca nu ar fi necesare apostrofarile din parlament pt. un pic de sare pe democratie, am putea sa si renuntam la clasa politica si la guvern, caci uite ca institutiile se baga in popor ca sa-l snopesca, fara sa ezite, cu bastonul intr-o mina si cu legea in cealalta. Si apoi alte institutii valideaza zelul de "a face ordine". La ce mai avem nevoie de politicieni si de guvern?
                • -1 (5 voturi)    
                  Exact asta e ideea (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:05)

                  AndyXXX [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

                  Nicaieri in lumea democratica politicienii nu mai au putere in fata institutiilor. Poti sa schimbi un sef sau altul, chiar un presedinte de stat sau altul, dar in rest institutiile fac legea. Inclusiv in America.
              • +5 (7 voturi)    
                Adica Romania e o tara corupta?! (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:36)

                Patrula10000 [utilizator]

                Nu se poate asa ceva!!!!
              • +4 (6 voturi)    
                vorbeste lumea ... (Miercuri, 15 iulie 2020, 12:40)

                nu conteaza cine zice [utilizator]

                spoiala si aiureala ... cine trebuia sa scape nepatat scapa si-o sa tot scape si de-acu-ncolo ... si-o sa faca si mai mult tot ce-a facut si pana acum ... imensa porcarie ...!!!
              • +7 (13 voturi)    
                Inca una rezolvata (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:00)

                murangura [utilizator]

                PNL ne-a promis alegeri in 2 tururi, desfiintarea SS, acuzarea vinovatilor de la 10 august, stoparea taierilor abuzive.
                In sfarsit au implinit tot ce ne-au promis!
                Doar ca invers... :(
              • +4 (6 voturi)    
                Mie (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:06)

                mos ion roata [utilizator]

                asta imi place: "S-a acordat prim-ajutor medical la 1,4% dintre manifestanți, respectiv 2,8% dintre jandarmi; au fost transportați la spital 0,19% dintre manifestanți și 1,18% dintre jandarmi; au fost internați 0,02% dintre manifestanți, respectiv 0,25% dintre jandarmi;"
                Nu conteaza ca jandarmi au fost o suta,doua iar manifestanti de o suta de ori mai multi. V V Dancila a ramas oripilata cand si-a dat seama ca jandarmii au fost afectati de doua pana la zece ori mai mult decat manifestantii.Bietii de ei,ce chin pe capul lor (in procent de 1,18)
                • -10 (10 voturi)    
                  Mosule, exista o mica mare deosebire (Miercuri, 15 iulie 2020, 14:06)

                  xrogo [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

                  intre jandarmi si # rezist din piata, primii au fost acolo legal iar ceilalti ilegal, capisci?
                  • +8 (8 voturi)    
                    Ilegal (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:11)

                    DanielSurpateanu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

                    Jandarmii care si-au acoperit numerele de identificare erau ILEGAL prezenti in Piata Victoriei. Ei nu mai reprezentau statul Roman, erau niste teroristi care printr-o coincidenta lucrau in acea clipa la stat. Ba chiar si-au incalcat juramantul militar - au luat bani de la noi si erau slugile noastre, dar aparau un Grup Infractional Organizat si erau slugile lor. O tradare de tara si un furt din buzunarul tarii.
                  • +3 (5 voturi)    
                    brusc (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:34)

                    liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

                    slugile psd apara diicot...
              • +9 (9 voturi)    
                Felicitări, ... (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:25)

                rsumy_ [utilizator]

                ... Predoiu !!!
              • +3 (3 voturi)    
                E FOARTE BINE !!! (Miercuri, 15 iulie 2020, 13:52)

                neagoe [utilizator]

                Clasarea de catre DIICOT trebuia facuta imediat cum a inceput urmarirea penala inceputa la sesizarea lui DRAGNEA si CARMEN DAN. Sesizarea era astfel facuta incap jandarmii sa nu fie niciodata gasiti vinovati!!!

                Abia acum se poate incepe o ADEVARATA urmarire penala, in baza CELORLALTE sesizari, ale celor batuti si gazati. Abia acum vor ajunge sa fie BAGATI la puscarie jandarmii-infractori, sefii lor, mafiotii lui Dragnea, poate chiar Dragnea insusi.
              • +8 (8 voturi)    
                Nu inteleg: (Miercuri, 15 iulie 2020, 15:06)

                LiviuX [utilizator]

                Pai daca interventia nu a fost pregatita corespunzator, mai mult, nici nu a fost tentativa de lovitura de stat, nu tocmai asta inseamna ca interventia jandarmilor a fost ilegala si neconforma normelor? Si deci trebuie pedepsiti?
              • +5 (5 voturi)    
                deci (Miercuri, 15 iulie 2020, 16:33)

                liviu_ [utilizator]

                asta e dovada (ultima de care era nevoie/) ca ne-am intors in era pre-Kovesi.
                de acum e iar liber la furat ca-n codru!
                e clar ca justitia NU MAI EXISTA!!!

                cand ai numerele de identificare acoperite, si tu spui ca nu au gresit sefii jandarmerie, dovedesti coruptia! nici nu am ajuns la interventie , doar faptu ca aia nu aveau IDul dovedeste ca jandragmeria a INCALCAT LEGEA !!!
                dar nu pt dIICOT...
                justitia e moarta in romania....

                in urmatorii minim 10 ani e clar ca nu mai avem NICI O SANSA la o revenire a acestei tari... (as zice 20 sau mai mult, dar am zis sa fiu optimist)
              • +6 (6 voturi)    
                Tara de mafioti si securisti (Miercuri, 15 iulie 2020, 18:37)

                Mr. Burns [anonim]

                Votati mai departe m***PSD, ca sa va bata si sa va gazeze niste analfabeti cu pulane in mana si nimeni sa nu poata face nimic impotriva lor. Cu pumnul in gura, asa se face liniste la noi, daca ii deranjezi pe repetentii si analfabetii PSD.
              • 0 (0 voturi)    
                10 august (Vineri, 17 iulie 2020, 8:35)

                atc [utilizator]

                Oare indemnul meu de a folosi DEX referitor la "a gaza" poate fi motiv de cenzura?


              Abonare la comentarii cu RSS

              ESRI

              Întâlniri on-line | #deladistanță

              Top 10 articole cele mai ...



              Hotnews
              Agenţii de ştiri

              Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

              Aici puteti modifica setarile de Cookie

              hosted by
              powered by
              developed by