VIDEO Scandal la metrou: Tânăr scos cu forța din tren și încătușat pentru că nu purta corect masca de protecție / Jandarmeria: Bărbatul a fost recalcitrant

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 13 iulie 2020, 13:38 Actualitate | Esenţial


Scandal la metrou
Foto: Captura video
Un tânăr care nu purta corect masca de protecție a fost scos cu forța de către jandarmi din metrou, fiind încătușat, în timp ce țipa. Incidentul s-a petrecut la stația de metrou Unirii și a fost surprins de un martor, imaginile fiind postate pe Youtube.





În imagini se poate vedea cum jandarmii încearcă să îl imobilizeze pe bărbat, care purta mască doar pe gură. El a început să se zbată și să țipe, în timp ce jandarmii trăgeau de el pentru a-l scoate din metrou. În cele din urmă, tânărul, care se zbătea și țipa continuu, a fost imobilizat de patru jandarmi și scos pe peron, unde a fost încătușat. La întreaga scenă au asistat și doi polițiști.

Purtătoarea de cuvânt al Brigăzii speciale a Jandarmeriei, Aktug Nebahat, susține că polițiștii și jandarmii care patrulau la metrou l-au văzut pe bărbatul care nu purta corespunzător masca de protecție și că, atunci când i-au cerut să poarte corect masca, bărbatul a devenit recalcitrant, a fugit pe scările care duc spre metrou și a urcat în trenul care mergea spre stația Tineretului.

"S-a procedat la urmărirea celui în cauză, iar în momentul imobilizării, acesta a opus rezistență, devenind recalcitrant cu forțele de ordine, astfel încât a fost încătușat și condus la poliția metroului”, a spus la Digi 24 purtătoarea de cuvânt.

Bărbatul a fost amendat, a precizat Nebahat.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















21694 vizualizari

  • +64 (92 voturi)    
    48 de ore la un spital cu bolnavi Covid (Luni, 13 iulie 2020, 13:43)

    mr_mojo [utilizator]

    Cred ca îl conving.
    • +27 (49 voturi)    
      si o ora (Luni, 13 iulie 2020, 14:18)

      vali2 [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Stai linistit, si o ora le ajunge, dupa aia toti grozavii astia tremura ca piftiile
    • -10 (20 voturi)    
      se pare ca a strigat m.......e PSD ...... (Luni, 13 iulie 2020, 14:36)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      se pare ca a strigat m.......e PSD ...… si cum toti jandarmii sunt simpatizanti PSD …….
    • +1 (25 voturi)    
      Jandarmul n-o purta corespunzator (Luni, 13 iulie 2020, 15:01)

      razant [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Jandarmul are nasul afara. Masca ii acoperea doar gura
      • -2 (12 voturi)    
        Corect (Luni, 13 iulie 2020, 16:00)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui razant

        Si avea 38 de grade temperatura corporala..(ha, ha)
      • +5 (11 voturi)    
        Da, in primele imagini, are masca (Luni, 13 iulie 2020, 18:14)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui razant

        Doar pe gura, dar probabil din cauza imbrincelilor cu conspirationistul pt. ca apoi o are pusa normal.
    • -15 (41 voturi)    
      Nu ti se pare ca o amenda ar fi mai democratic? (Luni, 13 iulie 2020, 15:08)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      sa iei oameni de pe strada, sa ii arestezi pt ca nu poarta masca cum trebuie mi se pare deja exagerat, un abuz

      o amenda era suficienta
      • +4 (28 voturi)    
        Alo, domne.. (Luni, 13 iulie 2020, 16:03)

        1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        matale cum ii dadeai amenda, daca individul nu era cooperant? gura mare, si proasta ( nu gryphus).
      • +2 (6 voturi)    
        in mod normla, sigur ca da! (Marţi, 14 iulie 2020, 10:10)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        "sa ii arestezi pt ca nu poarta masca cum trebuie mi se pare deja exagerat" - evident ca asta ar fi exagerat, chiar un abuz, dar de ce nu priviti cum s-au desfasurat lucruile pe ansamblu??

        Oricine are voie sa GRESEASCA: merg pe strada cu masca sub barbie, intru la metrou si uit sa mi-o trag peste nas si gura. Bodyguardul imi atrage atentia, rectific imediat!
        Insa pedesereistul a fost recalcitrant, a inceput sa tipe, a a devenit recalcitrant.
        Daca se comporta normal, scapa cel mult cu amenda, nimeni nu putea sa il aresteze pentru ca NU PURTA CORECT MASCA!
    • +12 (48 voturi)    
      Legea se respecta, nu se negociaza pe strada (Luni, 13 iulie 2020, 15:28)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      In toate societatile noastre de civilizatie europeana exista o minoritate de cetateni tentati de anarhie si contestarea autoritatii.

      Nu vor legi, nu vor norme de comportament civilizat, nu vor sa accepte decizia luata de o majoritate sau guvern, vor sa faca doar cum cred ei si amicii lor ca e ok.

      In Romania, portul obligatoriu si/sau corect a mastilor de protectie sanitara e contestat de doua forte politice, din interese diferite.

      Aveti PSD-ul care dincolo de propaganda electorala anti-guvernamentala ("guvernu' ne pune botnita si ne ia de pe strada daca stranutam") vrea sa nu piarda electoratul sau care crede in teorii ale conspiratiei ("nu exista coronavirus").

      Aveti USR-ul care, lasand la o parte faptul ca loveste de cate ori poate in dreapta liberala in speranta neintemeiata a unei "mari victorii" la alegerile ce vin, are de intretinut ideile neomarxiste ale electorilor sai hipsteristi care maimutaresc BLM-ul in "lupta pentru justitie sociala" contra politiei si statului.

      De facto, exista o alianta PSD-USR care critica non-stop guvernul PNL pentru masurile luate in lupta contra pandemiei.

      Pericolul urias e ca aceste doua partide ofera un pretext "argumentat" la tot felul de indivizi care sunt fie complet ignoranti, fie sunt rauvoitori.

      Ce sa mai zicem de tari ostile UE (deci si Romaniei), precum Rusia si China, care abia asteapta sa foloseasca niste "idioti utili" care sa isi conteste guvernele, premierii, presedintii, tarile, statele, politiile nationale, etc.

      E usor de observat ca unii nu poarta masca corect si chiar daca stiu sau sunt avertizati nu intentioneaza sa se conformeze, chiar si cand e vorba de o interventie a unui agent delegat cu autoritate publica.

      Trebuie sa existe 0% toleranta pentru astfel de gesturi provocatoare, pt ca o parte din romani se pot lasa usor prinsi in jocul pervers al manipularii si daca azi refuza masca, maine pot refuza sa se supuna oricaror legi, oricarui guvern, ceea ce e inacceptabil pt o societate functionala.
      • -5 (23 voturi)    
        lel (Luni, 13 iulie 2020, 15:47)

        Georgiana1995 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Nu prea suntem noi în UE,,mai mult aşa pe la gard,dar mă rog...
      • -3 (7 voturi)    
        Pe 10 august nu s-a respectat legea? (Marţi, 14 iulie 2020, 0:38)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Ba da, dar atunci tipai ca jandarmeria e rea... Dubla masura
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate cu tolerantza zero (Marţi, 14 iulie 2020, 10:14)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Suta la suta corect cu "Trebuie sa existe 0% toleranta pentru astfel de gesturi provocatoare", dar mai usor cu incriminarea USR-ului!!!
        Daca Guvernul gresente, nu este normal sa il critice?

        Anormala este atitudinea pedesereului, case sustine ca "nu exsta virus, nu exista pandemie" si instiga impotriva "botnitei" pe care ne-o pun CIolannis si Sica Mandolina!
        Aceasta atitudine trebuie combatuta ferm, nu criticile indreptatite ...
  • -3 (67 voturi)    
    off viata mea... (Luni, 13 iulie 2020, 13:44)

    taicapareza [utilizator]

    da jandaru' cu nasu' gol de ce nu a fost arestat ?
    • -11 (39 voturi)    
      pai, (Luni, 13 iulie 2020, 14:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui taicapareza

      cu ce mai adulmeca el dujmanu boborului ?!
      ei are voie, ca e legea !
      si ei, si melitziea.
      la viktoriea nu e poarta nisi pe barba....
    • -20 (30 voturi)    
      pai, (Luni, 13 iulie 2020, 14:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui taicapareza

      cu ce mai adulmeca el dujmanu boborului ?!
      ei are voie, ca e legea !
      si ei, si melitziea.
      la viktoriea nu e poarta nisi pe barba....
    • +13 (43 voturi)    
      masca i-a cazut (Luni, 13 iulie 2020, 14:31)

      knight_rider [utilizator] i-a raspuns lui taicapareza

      Masca i-a cazut cel mai probabil cand se lupta cu individul. Ce va mai place nodul in papura ....
      • -5 (27 voturi)    
        dap (Luni, 13 iulie 2020, 14:52)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui knight_rider

        si daca intre timp a infectat pe ceilalti luptatori...

        vai masca noastra.eu unul o sa-mi pun la bot chilotii tetra ai consoartei,sunt sigur ca ma protejeaja mai bine si mai eficient.
        atat impotriva covidului at si de eventualele pretendente.succes pe linie!
        btw ce marime in microni are covidu vietii,ca uitai?
      • -3 (19 voturi)    
        daaa (Luni, 13 iulie 2020, 15:38)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui knight_rider

        si can' schimba un bec, e nevoie tot de patru.
        noroc ca jindarii e mai voinici, ca vazusi politzienii, la kaufland, venira in cinci masini...
        efort mare sa neutralizezi dujmanu boborului.
        pe aia de la polutia comunitarea, de la bacau, ii inteleg, mai putin profesinalizm, mai grasi, lipsa de antrenament..
        dar la jindari, fala noastra si mandria, cei care si la
        10 aug.....etc. etc....
  • -55 (87 voturi)    
    Or sa va romanii cu pietre militienilor (Luni, 13 iulie 2020, 13:47)

    Velma Kelly [utilizator]

    Ati prins criminalul. Bine. Bravo.
  • -34 (78 voturi)    
    Hehe (Luni, 13 iulie 2020, 13:47)

    Mazeta [utilizator]

    Urmează stația Timpuri Noi.
    • +8 (28 voturi)    
      Comentariul anului! (Luni, 13 iulie 2020, 14:24)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Omniprezent. Cite Mazete or fi?
  • +75 (99 voturi)    
    S-a actionat just (Luni, 13 iulie 2020, 13:48)

    modream [utilizator]

    ar trebui tratati la fel toti smecherasii care se poarta asa
  • -26 (68 voturi)    
    n-ai ce sa le ceri (Luni, 13 iulie 2020, 13:49)

    Captain Obvious [utilizator]

    poate oamenii ar intelege daca ar avea cine sa discute cu ei. daca l-au abordat in modul comunist cu care sunt obisnuiti normal ca a degenerat.
    90% din politistii/jandarmii pe care ii vad in fiecare zi nu poarta masca.
    • +26 (46 voturi)    
      serios ? (Luni, 13 iulie 2020, 14:07)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      daca ala pricepea ca trebuie sa poarte masca si pe nas, asa cum trebuie, mai avea parte de asemenea tratament ? nu vad niciun abuz aici, legea e pentru toata lumea, nu doar pt "prosti".
    • +32 (44 voturi)    
      pe bune? (Luni, 13 iulie 2020, 14:13)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      incerca tu sa-i eplici unui "smecheras" din asta ceva, daca nu te scuipa sau sare la bataie mare lucru.., injuraturile vor fi gratis, dupa care urla si face ca toate alea ca e o victima abuzata
  • +65 (83 voturi)    
    ... (Luni, 13 iulie 2020, 13:49)

    ak33 [utilizator]

    Daca esti "destept" asa se intampla
    Ce mare lucru era dacă isi punea masca si pe nas
    • +18 (30 voturi)    
      A crezut (Luni, 13 iulie 2020, 14:04)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Ca e pe net la sectiunea comentarii .
    • -15 (27 voturi)    
      mai bine, trebuia sa ii puna genunchiul in gat (Luni, 13 iulie 2020, 14:07)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      jandarmii (riot police), mai mult decat politistii, ar trebui sa stie sa vorbeasca cu oamenii.
      dar la noi se pare ca sunt cu o clasa sub politisti, lucru greu de realizat.
      • +9 (23 voturi)    
        sau nu (Luni, 13 iulie 2020, 15:11)

        ursu78 [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

        Ei nu sunt pusi acolo sa vorbeasca...pentru asta exista parinti (cel putin 7 ani)...profesori (din nefericire in multe cazuri nu)...si psihologi. Ei sunt pusi acolo sa se asigure ca respecti legea. Punct.
        Educatia se face acasa si la scoala...
    • -9 (39 voturi)    
      Virusul poate intra și prin ochi (Luni, 13 iulie 2020, 14:13)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Omul trebuia să poarte și ochelari. Și bască.
      • -3 (21 voturi)    
        Și sifilisul e boală contagioasă (Luni, 13 iulie 2020, 15:02)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Așteptăm măsuri specifice din partea OMS.
      • +15 (27 voturi)    
        dar nu poate iesi pe ochi (Luni, 13 iulie 2020, 15:11)

        SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        pentru ca masca o porti ca sa-i protejezi pe cei din jur de virusul pe care l-ai putea tu avea
        • -8 (24 voturi)    
          probabilitate (Luni, 13 iulie 2020, 16:06)

          di livio [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB88

          omu ăla avea virus?...fuse încătușat în numele unei probabilități...oameni arestați fiindcă ar putea să aibă...ar putea...curat constituțional, statu de drept
          • +6 (18 voturi)    
            Deocamdata (Luni, 13 iulie 2020, 17:57)

            Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            e in vigoare regula (necontestata nici de ccr-ai) ca in metrou si spatii inchise trebuie sa porti masca ! Punct ! Indiferent daca EL avea sau nu !
            • +3 (5 voturi)    
              (erata la ultimul rand) (Luni, 13 iulie 2020, 20:08)

              Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui Antiparaziti

              Indiferent daca EL avea sau nu virusul !
          • 0 (2 voturi)    
            in loc de masca (Marţi, 14 iulie 2020, 11:02)

            SiriusB88 [utilizator] i-a raspuns lui di livio

            ma gandesc ca ai putea sa te plimbi cu un rezultat negativ de test covid in buzunar.
            Doar ca ar trebui sa-l faci o data la 48 de ore sa fie cat-de-cat valid.
            Alegerea e a fiecaruia :)
        • 0 (2 voturi)    
          admirabil, dar inutil! (Marţi, 14 iulie 2020, 10:20)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui SiriusB88

          Corecta observatia, insa este absolut inutil sa incerci sa "discuti" cu trolii kaghebisti!
          Aceastia sunt imuni la argumentele rationale, ei isi fac doar meseria, pentu care sunt platiti!
    • +33 (49 voturi)    
      Si eu zic ca jandarmii au fost amabili (Luni, 13 iulie 2020, 14:25)

      dihania [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Ar fi trebuit scos taser-ul si dus cu farasul afara. Cine a avut aici o reactie disproportionata, jandarmii sau imbecilul ala?

      Nu-mi aduc aminte sa fi intrat in magazin fara masca si sa incep sa devin recalcitrant. M-am intors si mi-am gasit o masca. Cam ceea ce fac 99% din oamenii normali.

      Nu inteleg comentariile de aici: automat jandarmii sunt vinovati. Probabil unii dintre cei care aseara au fost in Piata Victoriei.
      • +7 (17 voturi)    
        da, interesanta ultima remarca (Luni, 13 iulie 2020, 14:49)

        fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui dihania

        Posibil sa fie reflexul de infractor, o mare parte din romanasi au gena de infractor (chiar daca nu la toti se manifesta activ) si automat tot ce inseamna politie, jandarmerie, etc. sunt personaje negative.
      • -7 (21 voturi)    
        pt ca erau filmati, altfel...il bateau rau (Luni, 13 iulie 2020, 15:06)

        Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui dihania

        si ziceau ca s-a lovit singur in timp ce se zbatea
      • 0 (4 voturi)    
        La fel ziceai si de 10 august? (Marţi, 14 iulie 2020, 0:39)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui dihania

        Sau atunci tipai ca e abuz?
  • -48 (70 voturi)    
    Iarasi abuzuri? (Luni, 13 iulie 2020, 13:53)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Intreb doar
    • +20 (32 voturi)    
      Intrebare (Luni, 13 iulie 2020, 14:01)

      Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Intrebati aiurea si stiti bine lucrul acesta,
      Dar sunteti in misiune si trebuie sa executati ce vi se impune
      • -6 (20 voturi)    
        Ei sunt in misiune (Luni, 13 iulie 2020, 15:18)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Beta Alfa

        Militienii care isi spun militieni. Bine ca nu trag cu pistolul, asa cum au mai facut cand au reusit sa omoare un bolnav psihic.
      • 0 (0 voturi)    
        Dar (Miercuri, 15 iulie 2020, 10:06)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui Beta Alfa

        cand pleaca in misiune nu-si iau si capul cu ei? Sau poate il iau, dar este gol!!! Asa au procedat cei care au reprimat protestele din '89, apoi se credeau nevinovati. Asa au motivat si nazistii, care ziceau ca ei doar au respectat legile, regulamentele si ordinele primite de la superiori. Militienii, jandarmii si toti cei care "aplica legea" au si statut de judecatori? Ca sa aplici sanctiuni, trebuie sa judeci daca s-a produs o incalcare a legii, nu? Au studii juridice? Am vazut ca in Rromania se aplica chiar pedeapsa cu moartea (cazul cetateanului omorat dupa aplicarea sprayului). Deci, fortele acestea de "ordine" au si putere legislativa, daca actioneaza dupa legi care nu exista, dar aplicate de ei.
  • +69 (85 voturi)    
    Vă rog, nu mai dați video-uri făcute de idioți (Luni, 13 iulie 2020, 13:54)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Ințeleg libertatea de exprimare, sunt de acord 100% cu ea, dar inepțiile ar trebui aruncate la găleata de gunoi a istoriei și uitate acolo.

    Dacă dați știri de genul ăsta nu faceți decâț să mestecați in hazna. La descriere omul spune: Corona e fake. Vă rog, filtrați toate inepțiile de genul ăsta. Oamenii de genul ăsta nu merită publicitatea oferită gratis de voi. La fel cum chelu' (sau cum se scrie) a avut o grămadă de vizualizări din cauză că a scris o tâmpenie idioată, și omu' ăsta va avea o grămadă de vizualizări tocmai pentru că i-ați publicat videoclipul. Și face bani din rahatul ăsta. Tocmai pentru asta avem presă: pentru a putea filtra inepțiile.

    Ce credeți că se va întâmpla cu un nebun dacă-i oferi atenție? Asta avem astăzi: mulți nebuni care urlă-n stânga și-n dreapta și cărora social-media tocmai le-a dat megafonul. Experții, oamenii rațiunii, etc. nu mai au nici o voce. De ce? Pentru că e mai ușor să dai vina pe 5G și Bill Gates decât să admiți adevărul crunt.
    • -19 (39 voturi)    
      Îndemni la cenzură? (Luni, 13 iulie 2020, 14:06)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      Doar întreb.
      • +8 (26 voturi)    
        Filtrarea inepțiilor (Luni, 13 iulie 2020, 15:14)

        TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Dacă pentru tine cenzura este sinonim cu filtrarea inepțiilor, nu pot spune decât că ești un PSD-ist convins care încearcă să-și justifice acțiunile răuvoitoare sub umbrela binefacerii.

        Politician normal: "oare cum să fac să protejez populația sănătoasă de cei bolnavi". PSD:"poliția medicală! zombi legislativ". Mai aveau puțin și ziceau gulag. Politician normal:"oare cum să fac să protejez populația de criminali?" PSD:"pușcăriile sunt prea infecte, toți criminalii primesc despăgubiri și trebuie lăsați liberi"! Asta e diferența dintre un politician normal, care vrea binele populației și PSD, care vrea binele criminalilor, și aparent și a celor care îmbolnăvesc alți oameni.

        Pricepi acum diferența dintre cenzură și filtrarea inepțiilor? Sau trebuie să-ți desenez? E diferența dintre un politician normal și PSD! Dar tu PSD-ist fiind, nu mă aștept să înțelegi. Deci desen!
    • +24 (36 voturi)    
      Corect. Intai sa respectam reguli (Luni, 13 iulie 2020, 14:08)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      simple in interesul binelui comun si abia apoi putem sa ne numim altceva decat maimute.

      Acest babuin exaltat care nu vrea sa tina masca pe nas, probabil a fost avertizat intai "cu frumosul" si cine stie ce reactie a avut. Cei ca el nu merita sa traiasca in orase, in comunitati, n-are decat sa stea pe camp cu oile cel mult.

      Nu e vorba doar de masca si pandemie, dar astia sunt genul care parcheaza cum parcheaza, scuipa pe jos, dau manele la maxim, etc., "e dreoptul lor" si cand te iei de ei se mira ca ce ai cu ei, probabil ca te-ai trezit cu fata la cearsaf.

      Cat despre celalalt de pe margine, cam din aceeasi specie.
    • -18 (30 voturi)    
      Oooo (Luni, 13 iulie 2020, 14:18)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      Dar la protestele rezistoizilor n-au fost de 1000 de ori mai multe ineptii si idiotenii? Iar acolo propaganda, manipularea si impostura au fost sistemice, atat din partea protestatarilor idioti, a intregii societati de dreapta, a presedintelui, a partidelor politice din opozitie, cat si din partea presei.

      Asa ca prin contrast cu acea sarlatanie cu protestele, cu jandarmii, cu colectiv, cu Caracal etc... ceea ce este prezentat acum este infinit mai valid decat orice halucinatie de dreapta cu protestele care au avut loc dupa 2017.
      • +5 (11 voturi)    
        Deh, fiecare pasare pre limba ei piere. (Luni, 13 iulie 2020, 15:03)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Dvs ce credeti, Covid e doar o plasmuire?
        • -4 (8 voturi)    
          Asta ai inteles? (Luni, 13 iulie 2020, 17:11)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Intreb si eu.
  • +57 (75 voturi)    
    Nu e nici un abuz... e lege!! (Luni, 13 iulie 2020, 13:55)

    Ephemeris [utilizator]

    Unde-i lege, nu-i tocmeala. Doar PSD ne-a invatat ca legile sunt facultative, doar pentru catei.
    • +15 (25 voturi)    
      si presa e de vina (Luni, 13 iulie 2020, 14:23)

      fl0rin [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      peste tot se vorbeste de drepturi, drepturile omului, drepturile animalelor, probabil drepturile extraterestilor in curand. nimeni nu sufla nimic despre obligatii. de-aia ajung specimene ca ala din filmulet sa creada ca ei au doar drepturi, practic tot universul e dator sa se faca pres la picioarele lor, doar pentru ca ei ne fac onoarea sa existe.
    • -17 (27 voturi)    
      Pai asa se intervine (Luni, 13 iulie 2020, 14:30)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Ephemeris

      Nu ca la protestele rezistoizilor dobitoci si a dreptacilor manipulati si fara teasta, care s-au plans de interventia jandarmilor care a fost soft pe langa ura si incrancenarea nejustificate care au fost impotriva jandarmeriei, cu scopul de a forta acea interventie si de a fi politizata impotriva guvernului.

      De fapt dreptacii asa au facut dintotdeauna: au fost niste imbecili si niste razvratiti impotriva opozantilor, ura care ii macina pe interior si din cauza careia sunt tot timpul dispusi sa traga sfori, sa-si bata joc de tara, de societate, sa manipuleze si sa promoveze un discurs al urii si al dezbinarii!

      Iar acum ca un rezultat al duplicitatii dreptacilor corupti, aflam ca tot PSD-ul e de vina pentru incompetenta guvernului, pentru interventia jandarmeriei, eventual si a jandarmeriei din SUA, Franta, Germania, Anglia etc.
      • +6 (16 voturi)    
        Nuuu, psd-ul e sfant - noi asa credem (Luni, 13 iulie 2020, 15:05)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Desigur, ne ajuta si istoria maretelor realizari psd
        din ultimii ani
        • -3 (11 voturi)    
          Realizari ca realizari (Luni, 13 iulie 2020, 17:13)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Dar minciunile sistemice de dreapta cum ramane cu ele?

          Ca voi va inchinati la liderii vostri mincinosi si impostori.
      • 0 (4 voturi)    
        Nu, pentru (Luni, 13 iulie 2020, 18:18)

        Antiparaziti [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        SUA,Franta, Germania, Anglia etc., recunoastem toti, e de vina Orban, Iohannis, etc. pzd-ul e raspunzator doar de Romania ! Multamit ?
  • +35 (65 voturi)    
    foarte bine (Luni, 13 iulie 2020, 13:55)

    panda_rosu [utilizator]

    ar fi meritat si o bataie buna
    • +16 (26 voturi)    
      Si niste dusuri reci pe la Obregia. (Luni, 13 iulie 2020, 14:00)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Cam era cazul. Cat despre cei care comenteaza pe margine cum ca "tara de cacat", da, din cauza lor. Ca nu puem respecta reguli simple.
    • -16 (32 voturi)    
      Pai da (Luni, 13 iulie 2020, 14:31)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui panda_rosu

      Dar o bataie si mai mare ar fi meritat si protestatarii idioti de la 10 august 2018, care au pus botul la manipularea rezistoizilor corupti!
      • 0 (12 voturi)    
        Tu ai una in cap si o repeti (Luni, 13 iulie 2020, 18:12)

        Sofis [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        PSD se adreseaza unora ca tine. Alora care ori isi dau seama de ineptiile pe care le manifesta in public dar au un interes (fie sa erodeze increderea in sistemul democratic, fie au o ruda la un loc caldut, au un job la stat unde li se permite sa nu faca nimic si le e frica ca isi pierd statutul) ori dobitocilor de-a dreptul (care isi fac casa in albia raului, care au bagat mana pe nedrept in borcanul cu miere si le e frica ca le vine scadenta, care "clansoneaza" la intrarea in birtul comunal). Avand in vedere ca poti articula subiectul cu predicatul te pun in prima categorie. Ei bine, asemenea oameni, intr-o societate bazata pe meritocratie nu isi vor face un rost, si de aici frica si nevoia de a veni cu ineptii si stereotipuri asa cum vi se cere de mana ce va hraneste.
        • -2 (2 voturi)    
          Eu cred (Marţi, 14 iulie 2020, 2:26)

          Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Sofis

          Ca mai poti scoate si alte scenarii halucinante, poate chiar apocaliptice.

          De obicei asa sunt toti dreptacii: bolnavi inchipuiti si cu probleme psihice!
  • +25 (39 voturi)    
    Legea e primordiala (Luni, 13 iulie 2020, 13:57)

    VVV_RO [utilizator]

    Toti infractorii se cred smecheri cu telefonul in mana. De "c**at" e ala de filmeaza, nu tara. Nimeni nu respecta nimic, stam sa tragem noi toti ceilalti pentru ca toti lesinatii nu poarta masca si nu cred in virus dar au pareri argumentate despre oculta mondiala de pe youtube desi nu au citit nicio carte la viata lor..
  • +24 (38 voturi)    
    Bravo! (Luni, 13 iulie 2020, 13:57)

    LL [utilizator]

    asa ar trebui luati toti derbedeii (inclusiv cel care filma, pentru comentariile facute). Suntem un stat in care infractorii (derbedeii) sunt aparati de falanga stanga din politica. Ei au DREPTURI). Noi ,,,,cei agresati ,,,nu avem!!! Ei au dreptul la libertate insa si noi avem dreptul la ...SANATATE!
  • +17 (27 voturi)    
    Nu au nici o frica de autoritati astia (Luni, 13 iulie 2020, 13:58)

    bcsb [utilizator]

    Daca era in SUA, ar fi stiut ca e o sansa sa stea cu gatul sub genunchiul jandarmului, sa vezi ce cuminte statea la pus catusele - ar fi intins singur mainele... Pana la urma, ce exemplu sa ia de la parlamentari, etc, etc ... majoritatea din cei de sus nu respecte legile, fura ... asa lideri, asa turma,
  • +24 (34 voturi)    
    primate bipede (Luni, 13 iulie 2020, 14:00)

    numaiamnume [utilizator]

    umbla printre noi. Mai nou le place si metroul si telefonul mobil.
  • +19 (29 voturi)    
    daca asa e legea (Luni, 13 iulie 2020, 14:06)

    sorvas [utilizator]

    apai trebuie sa o respecte. nu stiu exact cadrul legal, dar daca legea spune (pot sa vorbesc prostii pentru ca nu stiu exact) ca trebuie sa porti masca, jandarmul sau politistul te someaza sa o porti corect, tu refuzi, apoi jignesti sau faci pe smecherul, atunci jandarmul/politistul trebuie sa te scoata din incinta si sa te amendeze. daca rezisti, opui rezistenta,atunci jandarul trece la arestare. daca iar incepi sa te zbati, trebuie sa il imobilizeze rapida.


    parca prea multa s-au chinuit 4 insi cu el. trebuia imobilizat rapid. cred ca le trebuie exercitii, antrenamente jandarmilor cum sa imobilizeze rapid si fara chin pe cei care tulbura. ala a facut spectacol ieftin acolo, mai tipau si babele alea care-ti respira in ceafa la coada la kaufland cu nasu scos din masca.
    • -4 (8 voturi)    
      o nuanta (Luni, 13 iulie 2020, 19:08)

      Sofis [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      Si aici prin lege ne referim la o lege ce pleaca de la a proteja pe cei din jur, de a respecta pe cei din jur care respecta legea, de o lege aplicata in toata lumea democratica nu in Congo, N Korea, Putinia, Turcia, Ungaria, Venezuela sau Romania lu Dragnea. Asta ca sa nu apara iar paralele total anapoda cu 2017...
  • +27 (37 voturi)    
    nu vad care e stirea (Luni, 13 iulie 2020, 14:07)

    randon [utilizator]

    un idiot care nu respecta legea si tipa si alt idiot care il filmeaza. jandarmii au procedat corect, l-au retinut si l-au dus la politie unde a fost amendat. care e stirea aici? ca un idiot tipa la metrou? nu vad de ce trebuie scris despre asa ceva.
  • -27 (41 voturi)    
    Era speriat și urla de durere (Luni, 13 iulie 2020, 14:12)

    marc.andre [utilizator]

    Bine că nu s-a repetat nefericitul caz George Floyd.
    • +1 (13 voturi)    
      Daaaa... ! (Luni, 13 iulie 2020, 14:42)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      Fina ironia ! :))
    • +4 (12 voturi)    
      Ma faci sa rad (Luni, 13 iulie 2020, 14:47)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      inceteaza!
    • +13 (25 voturi)    
      sigur (Luni, 13 iulie 2020, 15:04)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      vesnicul teatru ieftin, cand incalci legea te prefaci speriat si terorizat, urlii cat poti de tare ca esti abuzat, poate poate mai gasesti niste ametiti care sa puna botul la circul tau
  • +13 (31 voturi)    
    LA MUNCA DE JOS - LA SPATII VERZI.... (Luni, 13 iulie 2020, 14:13)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Cretinoidul asta ar trebui deferit justitiei si judecat cu maximum de celeritate si condamnat cel putin un an la munci necalificate: salubritate,spatii verzi,curatenie stradala,etc.
    • +3 (7 voturi)    
      Nuu (Luni, 13 iulie 2020, 17:58)

      mopsu [utilizator] i-a raspuns lui acasa1284285656193

      nu la adepe unde-i sef militianul cu doua pensii, doua retributii ,covid la spital si vila cu bani de la sarma-n ... din gretzia , ca-l trimite acasa ca-i nevinovat !!!!!
  • +13 (29 voturi)    
    Haos (Luni, 13 iulie 2020, 14:16)

    ranuhasu [utilizator]

    Deci daca esti nesimtit si ii pui pe ceilalti in pericol nepurtand masca pt ca “stii tu mai bine” esti victima opresiunii celor care aplica legea. E abuz, boss, si daca esti recalcitrant si nu respecti indicatiile.
    • -3 (11 voturi)    
      omul purta masca (Luni, 13 iulie 2020, 17:50)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ranuhasu

      pe gura, pe unde ies virusii; pe nas o porti ca sa te protejezi tu; sigur, astea sunt subtilitati peste puterea de intelegere a leberalo-joianistilor
  • -11 (33 voturi)    
    Jandarmul si masca lui (Luni, 13 iulie 2020, 14:28)

    fotograf [utilizator]

    Cum se face ca jandarmul din mijloc dupa cum puteti observa, se cam afla in aceiasi situatie. Pe el nu il incatuseaza nimeni? Romania, lucrului... prost facut!
    • +5 (17 voturi)    
      un pic diferit (Luni, 13 iulie 2020, 15:03)

      radu_ [utilizator] i-a raspuns lui fotograf

      Jandarmul era obligat sa faca un efort fizic in timp ce baiatul doar vroia sa fie smecher.
      Filmarea e de la sfarsitul conflictului cand deja nu mai era vorba doar de masca.
  • +23 (35 voturi)    
    Atitudine 0 (Luni, 13 iulie 2020, 14:31)

    CosminM88 [utilizator]

    Decat sa respecte o lege foarte simpla, facuta ca sa il protejeze pe el si pe cei din jurul lui, a preferat sa se comporte ca un copil de 2 ani, doar ca sa se considere un smecher nedreptatit a 2-a zi. Lumea se plange de comportamentul jandarmilor, care eu unul il consider prea bland, tinand cont de motivul din spatele actiunilor lor :) . De peste 4 luni de zile auzi la stiri radio etc cum trebuie sa ne protejam in aceste vremuri grele, dar tu tot vrei sa arati ca esti mai presus ca oameni care au studiat toata viata lor, ca sa poata sa inteleaga un virus de genul si sa aiba aptitudinile necesare sa ne indrume si pe noi.
  • +11 (21 voturi)    
    du-te-n ... (Luni, 13 iulie 2020, 14:39)

    cristi_an [utilizator]

    pentru unii regulile sunt asa fix o ...
    sper sa ii dea amenda maxima si alte cateva pentru tulburarea linistii si opunere
  • +10 (22 voturi)    
    Jandarmii au procedat corect (Luni, 13 iulie 2020, 14:41)

    doz2018 [utilizator]

    Omul recalcitrant e un crimial. Nu e figura de stil. Omoara indirect si nu stie pe cine dar in esenta tot criminal e, si mai mult decat atat, crima lui e in forma continuata. Criminalii trebuie pedepsiti.
  • +10 (18 voturi)    
    Mare minune daca dupa ce o sa-l legitimeze (Luni, 13 iulie 2020, 14:47)

    Susufler0 [utilizator]

    la sectie nu se va descoperi ca insul are diverse bube in cap: vreun mandat de arestare preventiva, poate un mandat de punere in executare a unei pedepse cu inchisoare etc. Altfel nu se explica de ce la solicitarea patrulei de a purta in mod corespunzator masca de protectie melteanu in loc sa se conformeze a luat-o la fuga ? De ce ?
  • -2 (10 voturi)    
    aviz tuturor vitejilor (Luni, 13 iulie 2020, 14:54)

    crisab [utilizator]

    Luptatorul fara masaca vs plangaciosul la retinere.....ce-si face omul cu mana lui, lucru manual de numeste! :))))
  • -15 (25 voturi)    
    Romanii (Luni, 13 iulie 2020, 14:56)

    cripop88 [utilizator]

    un popor de sclavi care nu vor sa invete sa fie liberi. Trebuie sa dea in judecata statul, Metrorex si jandarmeria.
    • +4 (14 voturi)    
      Libertatea (Luni, 13 iulie 2020, 16:45)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

      Libertatea este foarte importanta. Adevarat. Totusi, la fel de important este sa nu fii idiot. Daca esti liber si idiot, tot deagaba. Este foarte simplu sa fii idiot. Asta nu te costa nimic. Fireste ca nu ma refer la tine cand spun idiot. Vorbesc asa in general.

      Vad ca aceleasi reguli se aplica si in alte state mai avansate decat Romania. Poate si ei sunt sclavi si nu stiu eu. Daca un bou care nu respecta regulile in timpul pandemiei se imbolnaveste, poate ar fi corect sa fie carantinat intro zona alaturi de alti idioti liberi bolnavi de covrig si care nu au respectat regulile de bun simt. Si ce-o fi o fi. Scapa cine este suficient de puternic din acea adunatura. De ce sa cheltuiasca Statul pentru niste idioti care vor sa fie ”liberi”? Genul asta de atitudine (”fac ce vreau, ca-s liber”), imi aminteste de anii 1990-1991, cand copil fiind auzeam tot felul de lifte in autobuz clamand cam asa ”Ce vrei cucoana?! E democratie!!!”. Desigur, nu stiam ce inseamna democratie, dar repetarea obsesiva a acestei ”mantre” ma facea sa-i urasc visceral pe sceleratii care o tineau langa cu asta. Cu mintea de acum realizez ca multi indivizi nu inteleg nimic din ideea de democratie, de convietuire, de inteligenta pana la urma. Genul acela detestabil cu idei putine si fixe. Fireste ca nu ma refer la tine, doar am spus. Vorbesc doar asa, la nivel de principiu.

      Sigur, boul din flmare poate da Statul in judecata. Poate sa-i cheme in instanta si pe reptilieni, dar va pierde. Va pierde ”cu șuturi in fund” la cat de evidenta este situatia de fapt. Poate doar justitia divina sa-l mai ajute.

      Hey, dar el este un tip liber. Idiot, dar liber.
  • -15 (25 voturi)    
    în numele unei probabilități (Luni, 13 iulie 2020, 15:02)

    di livio [utilizator]

    toți sîntem covizi, necovizi nu mai sînt...din start ești infectat, fără test, fără simptome, fără nimic, încătușat...omu avea mască, degeaba, a fost depistat ca infectat, conform legii arafatiste...nu avea botnița pe nas,grav, la pușcărie...trăbă mască și pt partea dorsală, românii tușesc și cu partea dorsală, pericol max, se infectează milioane
  • +3 (17 voturi)    
    Lege si ordine (Luni, 13 iulie 2020, 15:15)

    catrex [utilizator]

    Macar Jandarmeria sa aplice legea, daca borfasii PSD saboteaza permanent lupta impotriva virusului.
  • +7 (23 voturi)    
    Foarte bine (Luni, 13 iulie 2020, 15:17)

    calin_ionescu [utilizator]

    Foarte bine ca l-au arestat. E legea. Masca se poarta corect, nu de forma, sub barbie, atarnata de-o ureche, atarnata de-un nasture, altfel tu, asimptomatic si inconstient, infectezi pe cei din jur, supunandu-i la un risc pe ei direct, pe cei care intra in contact cu ei, familiile lor, unui risc de boala si moarte.

    Iar daca urli in metrou, cum urla acest vitel, ai infectat un vagon intreg, inclusiv pe jandarmii care te-au ridicat.

    In zilele astea tinerii si copii, si oamenii sanatosi si-n putere ii omoara pe cei vulnerabili, ii trimit la urgente si apoi la groapa. O fac dintr-o nesimtire funciara, cu efecte mortale.

    Si de ce, pentru ca nu vrei tu sa porti masca, ca vrei sa ai libertatea de-a-ti omori semenii.
    E ca si cum ai vrea sa ti se respecte dreptul de-a conduce beat in trafic.
  • +10 (24 voturi)    
    Bine i-au facut! Bravo Jandarmeria! (Luni, 13 iulie 2020, 15:17)

    MisuG [utilizator]

    Bine i-au facut! In orice mijloc de transport in comun se gasesc cativa "smecheri" care nu poarta masca, fie n-au deloc, fie o poarta sub barbie!
    Toti cei care procedeaza asa sa pateasca precum individul care urla ca-n gura de sarpe, probabil ca nu se astepta sa fie saltat de jandarmi! Bravo Jandarmeriei!
  • +5 (17 voturi)    
    aia care nu poarta masca deloc (Luni, 13 iulie 2020, 15:18)

    Francisc 1 [utilizator]

    pot sa inteleg ca au ei o convingere , gresita de cele mai multe ori , dar cei ce poarta masca pe barbie sunt de departe prostii supremi , faci efortul sa o iei si sa o pui pe urechi da nu esti in stare sa o ridici 5 cm?
  • -9 (23 voturi)    
    Pai nici jandarmul nu purta masca pe nas!!! (Luni, 13 iulie 2020, 15:28)

    lazarus101 [utilizator]

    Puneti pauza la secunda 2 si se vede clar ca masca analfabetului dotat cu pulan platti din bani public e sub nari!!!! Asadar sa fie si el amendat, incatusat si luat cu forta pe sus!!!
  • +6 (12 voturi)    
    legea e clara (Luni, 13 iulie 2020, 15:39)

    kandar [utilizator]

    cine n-o respecrta sa suporte consecintele. Toata sceneta facuta de individ e de prost gust.
  • -6 (16 voturi)    
    lel (Luni, 13 iulie 2020, 15:46)

    Georgiana1995 [utilizator]

    Aşa trebuie procedat şi la terasele care nu respectă regulile. Şi la orice concert sau club. Distanţarea socială impusă,şi gata,scăpăm de virus ! Nu trebuie să băgăm oamenii la celule !
  • -9 (23 voturi)    
    de ce la altii se poate fara masuri dictatoriale (Luni, 13 iulie 2020, 15:48)

    alfa1 [utilizator]

    si la noi nu ? in elvetia e obligatoriu masca in mijloace de transport dar vezi persoane care nu poarta masca si nimeni nu le spune nimic cu atat mai mult sa vina politia sa le puna catuse. tot tara de comunisti ati ramas ....
    • +2 (12 voturi)    
      sa invatam ce e mai rau (Luni, 13 iulie 2020, 16:05)

      radu_ [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Nicio tara nu e perfecta. Cel putin hai sa nu invatam ce e mai rau de la altii.
      Ce sens are sa dai legi si sa nu le respecti. Asta iti doresti?
    • +3 (19 voturi)    
      Minți (Luni, 13 iulie 2020, 17:12)

      Popescul [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Minți. Pur si simplu minti. Cat ai imblat in Elvetia de spui ca acolo lumea nu poarta masca in autobuz? Asta e o minciuna sfruntata. Nu fake news, nu o chestiune interpretabila, ci pur si simplu o minciuna ordinara.

      In Elvetia daca nu te ia cu catuse, este pentru ca oamenii respecta regulile, de voie, de nevoie le respecta. In Romania nu am ajuns inca la acelasi nivel de inteligenta pana la urma. Inteligenta aceea reala de a intelege de ce a fost implementata o regula si de a nu te mai gandi doar la confortul tau, doar la burta ta.

      Probabil ca in Elvetia realmente nu intalnesti un idiot ca cel din filmare sau daca totusi il gasesti, este umflat de politie exact ca la noi. Mai putin boul care filmeaza. Eeee, da! Pe boul care filmeaza chiar cred ca nu-l gasesti in Elvetia. Scursura care filmeaza pare un trepanat fara ocupatie. Elvetianul face ceasuri care se invart dupa Soare, face medicamente, branza, ciocolata, servicii bancare. Adica elvetianul de rand are ocupatii mai de oameni normali. Bivolul care filmeaza nu e cu nimic mai bun decat patrupedul caruia ii ia apararea.
    • -1 (9 voturi)    
      Astia-s mici copii (Luni, 13 iulie 2020, 18:02)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui alfa1

      Sa vezi ce comunisti sunt politistii americani, sau cei germani, cand au de-a face cu cocalari...
  • +8 (14 voturi)    
    Bravo jandarmeria (Luni, 13 iulie 2020, 16:11)

    mihai53 [utilizator]

    Jandarmeria si Politia sa treaca mai des prin mijloace de transport in comun si prin magazine si sa sanctioneze pe cei care nu au un minim de respect pentru concetateni .
    • +5 (13 voturi)    
      In trenuri e plin de melteni fara masca (Luni, 13 iulie 2020, 17:37)

      stani [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

      Politia ar trebui sa faca razii prin trenuri. Metroul e lux prin comparatie cu trenurile, unde 1 din 10 calatori poarta masca.
  • +3 (13 voturi)    
    Ce fătălău! (Luni, 13 iulie 2020, 16:29)

    Popescul [utilizator]

    Ce fătălău! Țipă ca o... Păi dacă aș fi nevasta ăstuia și aș vedea filmarea, nu l-as mai recunoaște de bărbat. Eu personal nu l-aș mai primi acasă dacă aș fi taică-su. Nu aș vrea sa fiu asociat cu astfel de scursuri. Pur și simplu aș uita că este fiul meu. Dragostea trebuie să aibă limitele ei. Așa te comporți în societate?

    Dincolo de ideea esențială a respectării regulilor privind masca în public, asa se comportă un bărbat? Aș înțelege astfel de reacții dacă era nimerit de o salva de mitraliera în Afghanistan. Nu cred că așa făceau spartanii la Termopile. Poate că exagerez, însă doar pentru a sublinia un prințipiu.

    În alte timpuri mi ți-l duceau la secție și i-ar fi explicat într-un mod original ce anume a greșit. Să fiu bine înțeles: eu n-am spus niciodată că trebuia bătut măr, udat cu apă rece și luat totul de la zero și după ce se mai încheia un ciclu, început altul. Nu. Nu susțin asta :D. Suntem altfel de societate, civilizată. Eu nu am spus că poliția trebuia sa-i aplice un program de bătaie, ci doar că trebuia să poarte masca și că dacă nu a făcut-o, trebuie să răspundă în fața legii. Cât timp a urlat ca un scelerat, oare câți viruși a răspândit ?

    Ăsta e genul de individ care ar trebui trecut prin fulgi de găină și plimbat prin piața ca exemplul clasic de prost sadea. Adică, acum pe bune, privind reacția lui, realmente cred că e genul de prost sadea. Poate ar trebui să-mi pară rău pentru el.
  • +2 (10 voturi)    
    Smecher Lives Matter! (Luni, 13 iulie 2020, 17:58)

    gigiduru_ [utilizator]

    Acest Floyd de Dambovita tocmai si-a ratat sansa sa devina un martir.
  • +5 (13 voturi)    
    :-) (Luni, 13 iulie 2020, 18:07)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Bravo reprezentantilor autoritatii.

    Ar fi trebuit insa sa-l salte si pe prostul care filma, pentru ultraj (in comentarii).

    Poate ca nu e timpul pierdut, daca respectivul a pus filmul pe social media.
  • +4 (10 voturi)    
    Stirea asta (Luni, 13 iulie 2020, 23:39)

    Luk [utilizator]

    E ca sa sa tranforme un neica-nimeni intr-o mare celebritate sau pentru a ne arata ca romanii sunt tampiti si nu respecta regulile?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by