VIDEO

Cât mai merg românii cu trenul? Interviu cu directorul general CFR Călători, Dan Costescu, la HotNews.ro LIVE

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 8 iulie 2020, 8:18 Actualitate | Esenţial


Dan Costescu
Foto: AGERPRES
Directorul general CFR Călători, Dan Costescu, a fost invitat, azi, de la ora 13.00, la interviurile HotNews.ro LIVE. Cât mai călătoresc românii cu trenul, care este situația materialului rulant, ce investiții au fost și vor fi făcute, sunt câteva dintre temele discuției.

Interviul va fi transmis LIVE pe conturile de Facebook și Youtube ale HotNews.ro.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4570 vizualizari

  • CFR (Miercuri, 8 iulie 2020, 9:11)

    junior68 [utilizator]

    Buna ziua,
    Fac naveta Bucuresti Ploiesti de multi ani si durata unei calatorii este indifferent cu ce categorie de tren merg 60-75 minute.Trec peste faptul ca aceasta durata era de 40 min si inainte de 89, trec peste faptul ca acest segment este reabilitat si suporta viteze ce at permite o durata de max 40 min.
    Insa va rog sa studiati ce va spun in continuare si aveti sansa sa reduceti durata intarzierilor la orice tren care intra in Gara de Nord.
    Spre exemplu plec cu in tren la ora 7.00 din Ploiesti si in 32-35 de min trenul ajunge ln dreptul stadionului Giulesti si de aici pana in gara pe ultimii 2-4 km se mai fac 15-20 de min.Ori acest lucru este inadmisibil si frustrant.Si acum Solutia :
    Cauza este faptul ca in acesti ultimi km 905 din traversele dintre sine sunt din LEMN si f vechi putrezite si se simte cum "se misca linia" si de aici acele restrictii de viteza care repet fac ca durata calatoriei sa creasca cu 25-40 % in ultimii 2-4 km.
    DAca ati schimba aceste traverse cu unele noi dincolo de restrictiile de viteza necesare la intrarea in gari v-at permite o reducere a intarziierilor ptr fiecare tren.
    SI atentie acest lucru se intampla si la intrarea in garile din Ploiesti Sud/Vest .
    Studiati acest lucru si aveti posibilitatea sa fiti singurul director al CFR-ului care poate face ceva f util cu bani putini.
    Repet ultimii 2-4 km se parcurg in 15-20 min din cauza traverselor de lemn putrezite ...va rog sa aveti curiozitatea sa mergeti personal sa studiati personal cele semnalate
  • Cand se va reforma din temelii CFR Calatori? (Miercuri, 8 iulie 2020, 9:19)

    emil bobu [utilizator]

    CFR Calatori e una dintre cele mai invechite institutii din Romania, trenurile sunt vechi, iar infrastructura sta sa cada in toata tara.

    Cand va fi reformata din temelii CFR Calatori?
  • intrebari (Miercuri, 8 iulie 2020, 10:06)

    Adrian V [anonim]

    anul trecut din septembrie salariile au crescut cu 15 %.
    anul 2020- nimic. DECE?
  • Intrebare legata de trenurile spre litoral (Miercuri, 8 iulie 2020, 10:11)

    Nora [anonim]

    As dori sa-l intrebati pe dl. director de ce dintotdeauna pe ruta Satu-Mare - Mangalia nu sunt vagoane mai noi si mai ales de ce in vagonul de dormit care circula in fiecare an pe aceasta ruta compartimentele sunt pentru 3 paturi si nu pentru 2 (al treilea fiind ridicat), vagoanele fiind totodată foarte vechi, implicit interiorul compartimentelor . Oare e asa de greu pentru aceasta ruta extrem de lunga sa fie puse in circulate si niste vagoane mai noi, din moment ce pe alte rute mai scurte se poate. Noi mergem in fiecare an pe litoralul romanesc la vagonul de dormit si in fiecare an este la fel (totul vechi), ca sa nu mai vorbim de curatenie, care ste doar de suprafata; de exemplu geamurile sunt atat de murdare incat abia poti vedea afara
  • 3 intrebari (Miercuri, 8 iulie 2020, 10:14)

    Sorin Criste [anonim]

    1. Multi controlori nu poarta masca, la fel, cand s-a facut mai cald multi pasageri le dau jos. De ce personalul de tren nu intervine?
    2. Curatenia este o mare problema, mai ales la toaleta. E adevarat ca romanii nu-s prea civilizati uneori, dar de ce nu se face mai des curatenie, mai mult?
    3. Aerul conditionat este o mare problema si instalatiile nu fac fata cand e multa lume si cand e mega-cald. Nu ar fi o solutie sa puneti cat mai multe instalatii de climatizare noi si performante ca sa fie net mai bine>
  • Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 iulie 2020, 11:09)

    [anonim]

  • Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 8 iulie 2020, 11:29)

    [anonim]

  • CFR (Miercuri, 8 iulie 2020, 12:31)

    Gabriela M [anonim]

    Una din rute, pe care merg frecvent, este Bucureşti - Sbiu. În fiecare an, numărul trenurilor care merg pe această rută scade. Dacă acum 4 - 5 ani erau 5 - 6 trenuri tip inter-regio, cu care ajungeai în 5 sau 6 ore la destinaţie, acum sunt numai 3, care fac 6 ore. Iar numărul de vagoane este ruşinos de mic. Anul trecut, dacă nu luam bilete cu o săptămână înainte, nu găseam loc, iar vagoanele erau foarte aglomerate, cu mulţi călători în picioare. Când vom putea călători în condiţii civilizate cu CFR, în trenuri cu multe vagoane şi care nu vor face 300 km în 6 ore cu mers de "accelerat"?
  • Intrebare (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:02)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    De ce nu faceti un plan de reducere a timpilor foarte simplu: atacat la sange tronsoanele unde sunt reducerile cele mai mari. Asta v-ar da o lista d epropritati: Podul peste Crasna (pur exemplu) ridica timpul cu 100 minute (numarul 1), portiunea dintre A si B...si tot asa. In cativa ani ati putea veni cu un plan in care distantele dintre orase sa fie scurtate in timp. Eu as vedea un plan major de genul: Intre orasele importante ale tarii viteza medie minima sa fie de 80/H. Si lucrat la implementarea lui. Apoi, in cativa ani se poate lucra si pentru ridicarea la 100/H...si tot asa.
  • CFR (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:24)

    Suceveanu Mircea [anonim]

    Am si eu mai multe intrebari:
    1) Cand am putea revedea in circulatie trenuri IC?
    2) Cand am putea revedea in circulatie trenuri clasa Business?
    3) S-a luat in considerare introducerea unui tren de noaptea care sa lege Romania, de Elvetia, via Ungaria, Austria, Germania?
    4) Cand reintroduceti vagoane restaurant pe trenurile de lung parcurs precum Satu Mare-Mangalia, Satu Mare-Bucuresti Nord etc...
    5) Extidnerea ofertei de la vagoanele Bar-Bistro. Cu doar un sandwich de 7 lei, tentatia de a cumpara nu este prea mare... de ce nu faceti o colaborare cu firme de patiserie capabile sa ofere un meniu diversificat, mai atractiv.
    6) Romania are multe rute feroviare scenice superbe. Aveti de cand sa le valorificati cu vagoane speciale panoramice???
    7) Cand se va lansa o licitatie de achizitie vagoane noi, moderne, ergonomice, cu comfort ridicat, precum cele construite de Astra Vagoane pentru firma ceha RegioJet?
    8) Linia feroviara Bucuresti Nord, Constanta permite constructiv 200kmh. Aveti de gand sa mariti viteza de circualtie la 200 kmh?
    9) Trenul Satu mare-Viena, in iarna a avut probleme de alimentare cu energie electrica grave pe ruta Satu Mare-Valea lui mihai, trenul fiind tras de 2 locomotive: un DA+un LDH care furnizeaza energie eelctrica. De ce nu modernizati mai mutle lcoomotive clasice DA cu motoare moderne GM sau sa cumparati lcoomotive moderne precum SIemens Vectron DE?
    10) cand vom vedea mai mutle locomotive si rame electrice Softronic?
  • Intrebari (Miercuri, 8 iulie 2020, 13:27)

    AD [anonim]

    Cand se va putea reface infrastructura astfel incat 160 km sa se parcurga in sub 2h (Bucuresti - Brasov)?
    De ce vagoanele pentru biciclete nu mai exista?
    De ce vagoanele sunt numerotate in cele mai aberante moduri: 1,1 bis,2, 3,5,7, 23, 24.
    Cati dintre angajatii CFR (din conducere) au mers in ultimii 5 ani cu trenul?
    De ce pana si trenurile din Maroc sunt mai ok?
    Infrastructura si modernizare!!! Pe vrememea mamei mele trenurile faceau mai putin pana la mare, decat fac acum...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by