Băsescu: Clanurile țigănești au revenit. Dacă Ministerul de Interne nu intervine, e posibil ca în 6 luni să ne fie frică să ieșim pe stradă

de DG     HotNews.ro
Duminică, 7 iunie 2020, 10:51 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Hotnews
Europarlamentarul Traian Băsescu susține că ”grupările țigănești de tip mafiot” au revenit în țară și par să nu respecte legile, iar dacă Ministerul de Interne nu acționează este posibil ca peste 6 luni să ne fie frică să ieșim pe stradă. ”Când văd un poliţist sau un jandarm lovit de un infractor, parcă am impresia că statul însuşi a primit un pumn în plină figură, dar societatea îi cere statului să răspundă proporțional la violenţa infractorului”, a scris fostul președinte pe Facebook.

”Peste şase luni va fi prea târziu! Parte din clanurile ţigăneşti au revenit acasă şi par a refuza categoric să respecte legile ţării. Lupta acerbă pentru a controla afaceri ilegale în zonele pe care şi le-au auto-atribuit împingându-i la acte de violenţă greu de imaginat a se petrece în România cu doar câteva luni în urmă. Grupările de spărgători profesionişti de locuinţe specializate, în neutralizarea instalaţiilor de supraveghere şi devalizarea locuinţelor în doar câteva minute, îşi fac tot mai simţită prezenţa prin creşterea rapidă a numărului de locuinţe jefuite. Grupările de spărgători specializaţi în golirea bancomatelor, a caselor de bani de la sediul firmelor sau din magazine, se mişcă şi ei cu dezinvoltură pe meleagurile natale după ce s-au specializat în Europa”, a scris fostul președinte pe rețeaua socială.

Într-un lung comentariu pe această temă, el mai spune că „grupările ţigăneşti de tip mafiot, care încep să-şi împartă zonele în care percep taxă de protecţie de la comercianţi, îşi fac şi ele simţită prezenţa cu atât mai mult cu cât este în plină desfăşurare şi procesul de ocupare a zonelor în care vor acţiona reţelele de cerşetori. Deşi există, încă nu a apărut ca fenomen continuu tâlhărirea bătrânilor, a femeilor şi a copiilor în plină zi pe stradă sau la poarta şcolii, dar nu suntem departe„.

Violenţa în spaţiul public a devenit un fapt divers cotidian care până acum câteva luni era o raritate, mai susține fostul șef al statului.

Băsescu cere Ministerului de Interne să ia cât mai repede măsuri pentru a gestiona situația.

”Nu mai avem prea mult timp. Poliţiile locale trebuie să devină un partener al Poliţiei Naţionale. Trebuie să transmită zilnic la Inspectoratele de Poliţie informaţii despre grupări infracţionale din comunitate, despre distribuitorii de droguri care circulă prin cartiere mai ceva ca poştaşii, trebuie să se implice în asigurarea siguranței cetăţeanului. Dacă Ministerul de Interne va continua să rămână desprins de informaţia din teritoriu, în lipsa căreia nu poate acţiona, este posibil ca peste 6 luni să ne fie frică să ieşim pe stradă după căderea intunericului, sau să avem teamă a ne părăsi ziua locuinţa de frica spărgătorilor”, a avertizat el.

Europarlamentarul mai face o pledorie pentru intervenția în forță a poliției și a jandarmeriei.

”Când văd un poliţist sau un jandarm lovit de un infractor, parcă am impresia că statul însuşi a primit un pumn în plină figură, dar societatea îi cere statului să răspundă proporțional la violenţa infractorului. Iar infractorul nu stă pe loc, pentru ca statul să-i răspundă proportional. Ori mai loveşte odată, ori fuge şi lasă statul fără răspuns proportional”, afirmă Băsescu.

Dacă acum nu lăsăm Poliţia şi Jandarmeria să neutralizeze fără menajamente grupările de crimă organizată, folosind mijloace proporţionale cu răul făcut victimelor, pentru a instaura legea şi ordinea publică în stradă, peste şase luni va fi prea târziu, insistă el.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















32233 vizualizari

  • +25 (115 voturi)    
    Bercea Mondialul ? Nu se Implica ? (Duminică, 7 iunie 2020, 10:54)

    un domn [utilizator]

    Bizar !
  • +12 (102 voturi)    
    ... (Duminică, 7 iunie 2020, 10:57)

    tirolez [utilizator]

    Era bine sa se limiteze la "clanurile de infractori", folosind "tiganesti" isi atrage comentariile unei multimi de personaje care stiu doar sa dea ochii peste cap si care vor duce discutia pe alt teren.
    • -7 (59 voturi)    
      Orice clan infractional trebuie anihilat (Duminică, 7 iunie 2020, 13:14)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Ar fi ciudat sa fie tintite doar cele tiganesti/de romi pentru ca si cele formate din alte etnii sunt la fel de periculoase pentru siguranta cetatenilor Romaniei (mafii turcesti, arabesti, extensii in Romania ale mafiilor din Italia, etc.).

      E adevarat ca cele ale clanurilor (sau familiilor extinse) de tigani/romi sunt foarte vizibile si nu e vorba de culoarea pielii ci de nivelul de agresivitate din spatiul public.

      Pe motiv ca "rasism", o parte din politiile vestului european nu au actionat ferm contra acestor clanuri care au actionat in voie din Suedia pana in Franta, din Anglia pana in Austria.

      Acolo, in Vestul UE, s-au "specializat" in diverse infractiuni impotriva persoanelor sau patrimoniului privat (talharii, furturi, trafic/contrabanda).

      Cei care ar incerca sa transfere probleme strict americane de "rasism" intre negri si albi la situatia tiganilor/romilor din Romania (si din alte state europene) ar fi in grava eroare si in manipulare grosolana, e o cu totul alta situatie (inclusiv la nivel de perceptie publica).

      Dl presedinte Basescu, aflat de 30 de ani in politica tarii, e mult mai bine informat decat noi, simpli comentatori, ii vom acorda credit pana la un punct (ala in care incepe cu insulte gen "tiganca imputita, nu sunt de acord cu astfel de exprimari care incurajeaza violenta verbala!).

      Daca MAI-ul dlui ministru Vela (numit in noiembrie 2019) nu ia masuri foarte vizibile si eficiente contra miilor de membri infractori ai clanurilor alungati din Occident de pandemie, guvernul PNL va pierde voturi pt ca poate fi o noua tema de campanie a Opozitiei (USR-PLUS-PSD-ALDE-ProRomania).

      PMP-ul pare ca se afla intr-un proces de apropiere de potentialul electorat national-conservator, sensibil la chestiunile de criminalitate, de lege si ordine.

      Partidul nu trece pragul electoral in sondaje si are nevoie de teme de interes general prin care sa se identifice mai bine si sa atraga electori.
      • +6 (48 voturi)    
        basescu stie mai bine (Duminică, 7 iunie 2020, 15:07)

        erdeke [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Asa cum a stiut si de Udrea si de toate clanurile PD care au jefuit tara sub mandatul sau? Arunca cu petarde ca sa faca uitat jaful pedist.
      • +6 (50 voturi)    
        Mda (Duminică, 7 iunie 2020, 15:53)

        arap [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        In SUA nu e rasism, in Romania nu e rasism, sclavia nu a existat, totul e conspiratia lui Soros baci. Capul in nisip, lege si ordine - vedem in America efectele acestei atitudini de negare.
      • -1 (23 voturi)    
        Ai spus niste lucruri de bun simt... (Duminică, 7 iunie 2020, 23:13)

        filosoful.roman [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Dar totusi ai primit o gramada de minusuri.

        Asta denota ca majoritatea celor de pe aici sunt niste marxisti spalati pe creier, care considera ceva anormal ca statul sa pedepseasca infractorii si sa isi protejeze cetatenii cinstiti.

        Probabil li se pare ceva normal ca infractorii sa paraziteze societatea si sa ii terorizeze pe cei care respecta legea.
    • -6 (52 voturi)    
      Principala cauza (Duminică, 7 iunie 2020, 14:33)

      Putinel [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Specificand principala cauza, cred ca a facut foarte bine! Are vreun sociolog curajul (eventual dintre cei mai vocali) sa faca o statistica demografica a structurilor etnice ale grupurilor de infractori din Romania?
      • -1 (17 voturi)    
        pana in 2003 avea Politia o statistica (Duminică, 7 iunie 2020, 21:01)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Putinel

        dupa aceea nu stiu sa mai fi tinut evidenta
  • +24 (108 voturi)    
    Ok, dar totusi (Duminică, 7 iunie 2020, 11:08)

    moka [utilizator]

    Da, de acord ca militia trebuie sa ia masurile necesare pentru starpirea hotilor si a mafiei, dar nu inseamna ca are nevoie de forta dsiproportionata.
    Adica nu veni cu sofisme.
    Daca un infractot loveste politist se cheama ultraj si doar trebuie aplicata legea. Se face inchisoare. Daca fuge trebuie prins pe loc sau in cateva ore. Ce mare lucru? Sau ziceti ca nu stiti de unde sa-i luati.
    Iar lovirea organului justifica actiunea in forta a politiei. Chiar in foarte mare forta fiindca esti in autoaparare.
    Asta nu inseamna ca dupa ce l-ai imobilizat tre sa stai cu genunchiul pe gat pana moare. Sau sa-l bati trantit la pamant cum au facut aia la Giurgiu.
    • -13 (81 voturi)    
      Ia-i acasă și arată-ne cum trebuie procedat. (Duminică, 7 iunie 2020, 11:48)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Dacă ești așa priceput.
      • +32 (52 voturi)    
        Nu ii iau acasa (Duminică, 7 iunie 2020, 14:25)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

        De aia platesc taxe pentru a avea un serviciu de politie eficient. Si i-am dat suficienta putere cat sa neutralizeze infractorii. Doar ca militia nu isi face treaba. Acum are suficienta putere sa faca lucrul asta. Numai ca nu vrea.!!!
        Altfel, nu mai platesc taxe si imi organizez singur apararea.
    • +3 (39 voturi)    
      deci se intelegem ca grija ta cea mai mare (Duminică, 7 iunie 2020, 16:25)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui moka

      E ca politia (nu militia cum gresit te exprimi) va folosi forta excesiva ca sa potoleasca vreun infractor.
      Problema ta nu e ca intr-o buna zi ramai fara masina in fata blocului sau fara nimic in apartament sau chiar cu capul spart in urma unei intalniri cu un infractor de orice culoare?
      Ma intreb daca Ion Creanga cand a scris aia cu drobul de sare te-a luat si pe tine in calcul.
      • +16 (28 voturi)    
        Kimiku (Duminică, 7 iunie 2020, 17:52)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Politia romana are aceleasi indatoriri in aplicarea fortei ca si politia din Germania, Austria, etc.
        Lipseste atitudinea.
        Si ok-ul politic pentru a face ordine.
        • -2 (20 voturi)    
          eu n-am inteles ultimele fraze (Duminică, 7 iunie 2020, 20:25)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui moka

          Citez
          Sa nu ii stai cu genunchiul pe gat pana moare
          Deci sunt de acord ca si dumneavoastra ca Politia sa isi faca treaba dar daca pornim de la prezumtia genunchiului pe gat mi-e teama ca un start gresit.
  • +18 (114 voturi)    
    corect! (Duminică, 7 iunie 2020, 11:09)

    srpc [utilizator]

    ideea e corecta, nu conteaza cine o lanseaza
    • 0 (2 voturi)    
      Base nu dănțuia cu ei?! (Luni, 8 iunie 2020, 17:03)

      Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Eba, nu se îmbrățișa cu clanurile?! Fratele lui nu era complice cu ei?!
      Ipocrit!
  • -36 (64 voturi)    
    Deci ce crede Basescu? (Duminică, 7 iunie 2020, 11:10)

    Sparafucile [utilizator]

    Pai se vede clar ca pentru el Black Lives nu prea Matter. Mai mult Matter vietile si avutul oamenilor cinstiti. Ca si prestigiul institutiilor statului.
    • -5 (83 voturi)    
      Deci ce crezi tu? (Duminică, 7 iunie 2020, 12:21)

      cripop88 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Ca acesti criminali pot face orice doar pentru ca au pielea mai inchisa la culoare? Nivelul de discurs al sustinatorilor acestei grupari este potrivit doar unui elev de gimnaziala.
      Acum o sa ne fortati pe tot sa ne prefacem ca aceste grupari nu au reprezentat o problema majora in tara noastra??
    • -11 (69 voturi)    
      Nu doar el crede asta (Duminică, 7 iunie 2020, 12:25)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Mai sunt pana la 90% din populatia lumii care cred la fel. Trebuie protejati oamenii si avutul lor (remarcabil ca ai uitat sa folosesti o culoare aici, poate nu esti chiar asa de rasist cum pari).
      Oricum e o tragere la tema, nu avem treaba cu problemele US, noi le avem pe ale noastre.
  • +7 (123 voturi)    
    Nu numai pe strada, ci si in transportul in comun (Duminică, 7 iunie 2020, 11:11)

    lasa [utilizator]

    Agresivitate, sfidare (nu poarta masti) si amenintari fatise!
    Vela nu face fata......
    • +21 (51 voturi)    
      cine, jandarmii? (Duminică, 7 iunie 2020, 13:27)

      pontex [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      ai dreptate, jandarmii sunt violenti.
    • -4 (12 voturi)    
      Au intrat pe site si romanii neaosi (Duminică, 7 iunie 2020, 21:59)

      lasa [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      Carora le plac smenurile .......
  • +49 (73 voturi)    
    In pauzele cand nu amendeaza babutele (Duminică, 7 iunie 2020, 11:15)

    justin puscasu [utilizator]

    cu patrunjel, Militia joaca rolul de interfata intre "putere" si lumea interlopa. Ei sunt cei care vamuiesc economia neagra, isi opresc comisioane generoase si dau mai departe catre politicieni grosul incasarilor.
    • +33 (49 voturi)    
      Aia de amendeaza (Duminică, 7 iunie 2020, 11:23)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      ”babute” nu sunt ”militieni” , sunt comunitarii (un fel de ”javre” daca tipi la ei se sperie)
    • 0 (0 voturi)    
      Vechi năravuri, (Luni, 8 iunie 2020, 17:06)

      Namaste! [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      de pe când se numeau milițieni vameși...
  • +1 (119 voturi)    
    Gipsy lives matter... (Duminică, 7 iunie 2020, 11:22)

    demaGOGU [utilizator]

    ...va afla si Petrov asta, the hard way daca e necesar.
    • -15 (65 voturi)    
      Bati campii (Duminică, 7 iunie 2020, 12:26)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      .
    • -8 (48 voturi)    
      Violenta este modul BLM de a discuta (Duminică, 7 iunie 2020, 12:37)

      cripop88 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Acesti huligani nu inteleg decat sa te bata si sa iti distruga proprietatea pana este de acord cu ei.
      • +3 (45 voturi)    
        sunt proteste pasnice in SUA (Duminică, 7 iunie 2020, 15:10)

        erdeke [utilizator] i-a raspuns lui cripop88

        Dar propaganda trumpista la fel ca cea pesedista incearca sa acrediteze ideea ca sunt violente. Singurul violent este Trump care a vrut sa reprime protestele cu armata. Noroc ca militarii au refuzat. Va face puscarie pentru ordinul ala.
        • -2 (16 voturi)    
          Care ordin? (Duminică, 7 iunie 2020, 20:27)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui erdeke

          Intreb si eu, exista vreun ordin? Daca exista de ce nu a fost dus la indeplinire?
        • -3 (15 voturi)    
          sarcasm? (Duminică, 7 iunie 2020, 21:03)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui erdeke

          sau esti nerusinat?
    • -20 (38 voturi)    
      Ii spune cine? (Duminică, 7 iunie 2020, 14:05)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Felix?
    • +5 (49 voturi)    
      Pentru rasisti nu (Duminică, 7 iunie 2020, 16:13)

      4real [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Prefera sa vada doar infractiunile lor uitand ca romanii sunt cei care au condus tara asta in ultimii 30 de ani si au devalizat-o. Uita de istoria plina de discriminari si de sclavie, care au creat conditiile necesare pentru ceea ce vedem azi. In loc sa rezolve nedreptatile din trecut, sa reduca inegalitatile sociale, prefera sa perpetueze rasismul si sa aplice solutii ineficiente dar facile care dau satisfactiei gloatei.
  • +26 (52 voturi)    
    Nu se va schimba nimic (Duminică, 7 iunie 2020, 11:26)

    farty [utilizator]

    Are perfecta dreptate domnul Traian Basescu. Doar ca, sa nu omitem un lucru: politistii, angajatii primariilor si mai ales judecatorii... cu totii au si ei familii, copii de crescut s.a.m.d. Mi-e greu sa cred ca se va schimba ceva, in bine. Mai mult ca sigur, vom ajunge ca Brazilia sau Mexic, deoarece institutiile care trebuie sa ne protejeze sunt mana in mana cu infractorii. Fiecare trebuie sa isi primeasca partea. Plus, ca, sincer, ii inteleg pe toti. Prinzi un astfel de infractor, il bagi la bulau, iar in maxim 3 ani e liber, in cel mai bun caz (desi el primeste 5-7-10 ani). Pe urma cine iti mai apara familia? Adica, ii inteleg perfect. Si eu daca eram in locul lor, la fel procedam. La ce legi oribile avem in tara asta, e mare lucru ca suntem unde suntem, cu un grad de civilizatie dar si de criminalitate cat de cat rezonabile, pentru ca in mod normal, acum eram demult Brazilia si Mexic, sau chiar mai rau.
    • +43 (53 voturi)    
      Solutia (Duminică, 7 iunie 2020, 11:42)

      XYZ3 [utilizator] i-a raspuns lui farty

      Norocul nostru e ca suntem in UE, ca daca nu eram de mult o societate de tip sud-american ca Brazilia sau Mexic. Deci eu as fi mai optimist :) Insa Basescu cam are dreptate: MAI sa isi faca datoria si sefii de acolo sa mai iasa si pe teren, nu sa steau doar cu curul pe scaun :)
      • +4 (16 voturi)    
        De acord... (Duminică, 7 iunie 2020, 15:45)

        farty [utilizator] i-a raspuns lui XYZ3

        Daca toti si-ar face datoria, acum eram peste nemti la absolut toate capitolele.
        • -4 (16 voturi)    
          daa, dadeau faliment nemtii demult (Duminică, 7 iunie 2020, 20:28)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui farty

          Mercedesul s-ar fi facut la Calarasi si BMW-ul la Dorohoi.
  • +7 (109 voturi)    
    Ia uite cine comenteaza (Duminică, 7 iunie 2020, 11:44)

    democtrates [utilizator]

    Deci un om dovedit ca a fost colaborator al securitatii, vine sa ne prezinte noua starea de fapt. Dupa propaganda anti ungureasca, taman prietenul lui Bercea mondialul s-a trezit cu o alta propaganda, anti tiganeasca. Se pare ca fostul presedinte are probleme cu memoria, poate are deja probleme medicale, se apuca sa faca propaganda electrorala. Nu contest are si multe puncte de adevar, dar pe vremea cand fratele sau era in cardasie cu mafiotii clanurilor tiganesti, nu era nici o problema. Exact ca atunci cand mergea in tinutul secuiesc sa-si faca tratamente, nu era nici o problema, acum a uitat, cat de bine a fost primit. Degeaba, pana nu se schimba clasa politica , tara asta se va duce de rapa.
    • -3 (35 voturi)    
      Probabil ca te-ai nascut (Duminică, 7 iunie 2020, 15:55)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      ieri!
      Basescu a fost comandant de nava maritima , și dacă nu colaborai cu Secu , erai poate ( situația mea) un simplu marinar....
      Absolut toți ofițerii superiori de pe navele maritime dădea raportul la Secu, dacă nu, pe Dunăre era menirea ta.
      Adio tari străine (cu toate ca majoritatea traseelor aveau destinații de “pretenie” ) cu comunismul românesc ...
      A “batut “ odată nava intr-o țara liberă ( capitalista) am fugit cu totii ca șobolanii.....
      Dumnezeu a fost cu noi....nu avem regrete!!!!
      • +7 (29 voturi)    
        Ok sunt de acord dar, (Duminică, 7 iunie 2020, 17:18)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        Pentru suferinta celor turnati de voi oare cine raspunde, familii intregi au suferit. Daca aveai putin suflet le dadeai in cap securistilor. Dar asa suntem noi, ticalosi din nastere, sa moara capra veciunului.
      • +1 (31 voturi)    
        Si ca idee nu m-am nascut ieri (Duminică, 7 iunie 2020, 17:20)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        M-am nascut in1958 deci stiu despre ce vorbesc. Nu m-au lasat sa lucrez ca inginer, daca nu ma inscriu in partid. Si am lucrat ca muncitor pana in 1990. Deci asta este situatia stiamte dmn, fiecare cu constiinta lui.
        • +2 (22 voturi)    
          nu va suparati, (Duminică, 7 iunie 2020, 20:35)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          Povestea cu nu v-au lasat sa lucrati ca inginer daca nu va inscriati in partid poate o spuneti la copii nascuti alaltaieri.
          Unchiul meu, nascut in 1952, cu facultate absolvita prin 1975 nu a fost niciodata membru de partid. Ba chiar imi povestea ca cum nu a luat niciodata repartitie de apartament pentru chestia asta.
          Dar a profesat ca inginer bine-mersi toata viata.
          PS in 1988 intre 10- 15% din absolventii de studii superioare erau membri de partid. Chiar mintim ca restul nu aveau dreptul sa profeseze conform diplomei?
        • -1 (9 voturi)    
          Si ca idee nu m-am nascut ieri (Luni, 8 iunie 2020, 4:33)

          Diletant [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          M-am nascut in 1956, am facut o facultate si am lucrat ca inginer toata viata mea, fara sa ma inscriu in partid si fara sa ma incurce nimeni cu nimic. Am avut multi colegi in aceeasi situatie.
          Ba, inca mai si criticam regimul, ori de cate ori era de criticat, fara sa ma simt persecutat in vreun fel. Nu zic ca curgea lapte si miere dar nici persecutat pentru parerile mele nu m-am simtit.
  • +29 (49 voturi)    
    Despre (Duminică, 7 iunie 2020, 12:01)

    briciu [utilizator]

    Clanurile Politice nimic ca au distrus aceasta tara ??!!
  • +17 (59 voturi)    
    Basescu este penibil!!!! (Duminică, 7 iunie 2020, 12:28)

    Marionette [utilizator]

    Acum cerseste la audienta Romaniei Mari! In timp ce era presedinte facea afaceri cu Bercea Mondialul, evident necurate, dupa ce a fost presedinte a daramat tot ce a facut pentru justitie pentru a-si proteja partenera de furat si acum ne spune el care-i problema presanta a tarii! Multa sila!
    Cel mai mare pericol sunt partidele corupte si politicienii corupti si cei care lucreaza in administratie corupti.
    Cand nu vor mai fi alesi Nastasi, Ciolaci, Dragni, Basesti, Tariceni, Ponti, atunci Romania va evolua!
  • +20 (52 voturi)    
    Despre Udrea nimic? (Duminică, 7 iunie 2020, 13:04)

    gancea.c [utilizator]

    Dar despe infratirea cu Bercea Mondialul? Cat tipeu are securisul asta!
  • +37 (39 voturi)    
    Cine a facut aceste legi? (Duminică, 7 iunie 2020, 13:17)

    radu222 [utilizator]

    Politistii ies la pensie dupa 20 de ani de munca. Condamnatii ies de la parnaie cu mult inainte de exeutarea pedepsei. Daca nu ma insel, chiar pezedeaua si acolitii lor au facut aceste legi. Daca iesi la pensie la 45 de ani, apoi incasezi pensia vreo 40 de ani. Cine munceste ca sa plateasca aceste pensii, pensiile speciale socotite de CCR un drept, nu un favor. Iata raspunsul:
    Rumegand cocenii de pe langa jug// S-a-ntrebat odata boul de la plug.//Doamne, pe cand altii huzuresc mereu// Pentru ce eu singur sa muncesc din greu?//La-ntrebarea asta, un prelung ecou// I-a raspuns din slava: Pentru ca esti bou ..
  • -4 (52 voturi)    
    Bolnavii de political correctness (Duminică, 7 iunie 2020, 13:29)

    mr_mojo [utilizator]

    S-au oprit la “țigănești”.
    Și da, deși le place in minoritate, țiganii au avut întotdeauna un statut privilegiat: ei nu plătesc taxe, nu plătesc amenzi, nu muncesc, nu merg la școală și își vând voturile.
    E momentul să îi civilizăm cu sau fără voia lor. Asta desigur înseamnă și că îi vom ajuta mai mult dar și că le vom urmări evoluția mai mult.
    • +7 (43 voturi)    
      foarte privilegiati (Duminică, 7 iunie 2020, 15:11)

      erdeke [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      De aia au nivell cel mai scazut de trai si cea mai mare mortalitate. Voi rasistii inceracti sa rescrieti realitatea.
      • -1 (21 voturi)    
        putei sa definiti "rasisti" (Duminică, 7 iunie 2020, 20:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui erdeke

        As vrea o definitie actuala ca mi-e teama ca cea de acum 70 de ani nu mai e chiar valabila.
  • +40 (44 voturi)    
    Politia locala o gluma proasta! (Duminică, 7 iunie 2020, 13:40)

    yellowdog [utilizator]

    Am sunat aseara la 112, cu aplicatia instalata, la ora 1 noaptea, vis-a-vis de blocul meu intr-o hala petrecere mare, duduiau peretii, 6-7 indivizi stateau in fata intrarii consumau bauturi alcoolice, galaciosi etc. Au venit mascaricii de la PL(politia locala), au trecut cu masina chiar pe langa ei si s-au dus mai departe. Dupa 5 minute ma suna sa le dau adresa exacta. Au venit si a doua oara, au fugit indivizii ca potarnichile inauntru. PL au vorbit vreo 5 min cu unul dintre ei, timp in care muzica la maximum si atat. PL mai ca se rugau de ei sa le cada aproape in genunchi, ca au trebuit sa intervina ca au primit sesizare. Nici nu au intrat inauntru unde erau alti 20-30, in vremea pandemiei cand nu au voie sa faca asa ceva. Pe noi ne obliga sa stam in casa si iti dadea amenda de 20000RON daca vroiau. A plecat PL si dupa un sfert de ora muzica data la maximum au iesit iarasi galaciosi afara. Unul beat s-a urcat la volan si a plecat, o fi omorat pe cineva pe drum. Ce politie, ce stat, o simpla aparenta, nimic mai mult. Esti singur, nimeni nu face nimic, doar mimeaza ca fac ceva. Politia e bratul legal al interlopilor.
  • +11 (63 voturi)    
    Nu i-ar fi rușine!!? NOI NU AM UITAT!! (Duminică, 7 iunie 2020, 13:49)

    Azra [utilizator]

    Basescu, care s-a salvat de pârnae bagandu-se in Parlamentul European printr-un partidulet de buzunar pe care l-a bricolat în pripă pe nisipurile de la Vama Veche, la braț cu Nuți U., mai bine ar tace din gură, că vorbește prosti și s-ar da la fund. A uitat el de horele electorale pe care le incingea la petrecerile lui Bercea Mondialu' și de salba aia cu banul de aur care i-a fost agatata de gat bietei consoarte oripilate a dansului?NOI NU AM UITAT! A uitat de sacoșa cu banii primiti de frati-so din aceeași filiera, pentru care a facut și ceva parnae? NOI N-AM UITAT!!
    A uitat ca perioada nefericita a dualei sale presedentii a coincis cu cel mai mare aflux extern al acelora pe care ii infiereaza astazi si care au umplut Champs Elysees, si bulevardele centrale, dar nu numai, ale marilor orase occidentale, excelând prin pungașii, cerșetorie, șmenuri ș.a. si creindu-ne un prost renume nouă, tuturor romanilor și țării, de care nu am scapat nici astăzi? NOI N-AM UITAT!!
    Să nu mai aibe acuma tupeul fantastic de a se lamenta cu lacrimi de crocodil pentru o situație de care el este responsabil și vinovat 100%.Pot să îi prezic că n-o să facă mulți purici prin acel Parlament de oameni selecți!Pentru că nu are ce căuta acolo!! Ne face de răs!
  • +3 (49 voturi)    
    turnatorul Petrov face pe justitiarul (Duminică, 7 iunie 2020, 17:32)

    gavrone [utilizator]

    in mandatul lui s-au furat miliarde. El era prea ocupat cu paharul de whisky ca sa vada.
  • -1 (25 voturi)    
    Da (Duminică, 7 iunie 2020, 20:23)

    Mascalzone [utilizator]

    Ii iert toate pacatele. Tot ce spune acum sunt adevaruri pe care altii nu indraznesc sa le spuna.
  • -1 (27 voturi)    
    Are dreptate (Duminică, 7 iunie 2020, 21:56)

    Mascalzone [utilizator]

    O fi fost Base cum a fost, dar de data asta are curajul sa spuna lucrurilor pe nume.
  • -3 (11 voturi)    
    hotii sunt la putere (Luni, 8 iunie 2020, 6:09)

    eucomentez [utilizator]

    Daca zicea clanurile de hoti romani era corect, tiganii s-ar putea fie minoritari in clanurile lui Basescu. Asa doar a dat o declaratie rasista, fara continut.

    Cele mai mari clanuri de hoti din tara asta stau in parlament si in fruntea institutiilor statului.
  • 0 (6 voturi)    
    Se cala pe picioare de multi ce sant. (Luni, 8 iunie 2020, 6:57)

    dezamagitul [utilizator]

    Cine sa ia masuri Arafat ca el este cel mai guraliv. Ministru de interne ii duce servieta si mai apare pe la Tv.spunand prostii. Trimiteti-l pe cel care le stie pe toate si se pricepe la toate. Sper ca nu o sa ajungem sa fie candidtul pnl la viitoarele prezidentiale. Surprize au mai fost cand s-au dus la voiculescu cu johanis ca prim ministru. Ce paine a-ti pierdut latrailor cu convid-ul asta ca toata ziua va afisati pe TV-uri
  • -1 (5 voturi)    
    A revenit Elen Udrea in tara? (Luni, 8 iunie 2020, 10:03)

    Alui [utilizator]

    Ea cerea “taxe”!
  • 0 (2 voturi)    
    ehe (Luni, 8 iunie 2020, 12:00)

    iuflo [utilizator]

    oare nu e acelasi basescu care a fost artizanul injosirii politistilor ??? oare nu facea parte din parlamentul tarii cand se daeau legi permisive si nu se luau masuri contra interlopilor??? cam tarziu i-a venit mintea la cap...daca i-o fi venit ca din gura sunt ff multi mesteri......n-am vazut inca proiecte de legi prin care politistul roman, local sau jandarm sa ii fie reconferite rolurile lor in "justitia" de care avem nevoie.........
  • 0 (2 voturi)    
    mafiotul (Luni, 8 iunie 2020, 12:41)

    TicuUrsache [anonim]

    Despre grupurile de interese care chiar pot fi numite clanuri care au ca paravan "partide politice" cu ideologii mafiote de impartire a tarii intre ei, nimic?
    Nu cumva tiganii pe care i-ai santajat si bagat in puscarie te cauta? Poate iti taie capul! Ce tristi vom fi!
  • +2 (4 voturi)    
    Problema e sistemica (Luni, 8 iunie 2020, 15:04)

    Sayitright [utilizator]

    Clanurile tiganesti sunt cel mai mare pericol la adresa Romaniei. Ii ameninta insasi existenta. Si-au arogat "teritorii" in care actioneaza dupa bunul plac fiind in multe cazuri strigatoare la cer "scapate" de judecatori: vezi Tribunalul Harghita in cazul traficului de copii organizat de tiganii din Tandarei, Curtea de Apel Cluj in cazul Cordunenilor sau "d-nii" magistrati Daniel Zaharia si Mihaela Popescu de la Tribunalul Mehedinti care au eliberat un criminal in serie - Marius Csampar (4 crime la activ). Deci degeaba intervine Jandarmeria si Politia daca o parte din magistrati sunt corupti/isi bat joc de oamenii pe care ar trebui sa-i serveasca. Rezolvarea pleaca de la politicieni - inteleg ca PSD-ul e corupt si favorizeaza infractorul dar nici PNL-ul si al lor presedinte nu misca nimic. Nu vad nicio campanie impotriva clanurilor - pare ca vointa lipseste cu desavarsire...
  • 0 (2 voturi)    
    Base, mandria (Luni, 8 iunie 2020, 17:27)

    Namaste! [utilizator]

    "natziei!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by