VIDEO Co-fondatorul Reddit, soțul Serenei Williams a demisionat pentru a face loc unei persoane de culoare

de DG     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:14 Actualitate | Esenţial


Serena Williams si Alexis Ohanian (twitter-sursa foto)
Foto: Hotnews
Co-fondatorul Reddit, Alexis Ohanian, a demisionat din conducerea companiei și a cerut înlocuirea sa cu un candidat de culoare, transmite BBC News. Pe fondul protestelor declanșate de moartea lui George Floyd, Ohanian a spus că a luat această decizie cu gândul la fetița sa.

Soțul celebrei campioane de tenis Serena Williams a publicat un mesaj video în care mai susține că va vira profitul obținut de pe urma acțiunilor sale pentru sprijinirea comunității oamenilor de culoare. El a mai precizat că recurge la acest gest pentru el, pentru familia, țara sa și, în mod special, pentru fetița sa.

Într-o serie de tweet-uri și mesaje pe instagram, el și-a explicat gestul. ”Fac acest lucru în calitatea mea de tată care vrea să îi poată da un răspuns fiicei sale în momentul în care îl întreabă – dar tu ce ai făcut?”.

Vezi această postare pe Instagram

I co-founded @reddit 15 years ago to help people find community and a sense of belonging.
 It is long overdue to do the right thing. I’m doing this for me, for my family, and for my country. I’m saying this as a father who needs to be able to answer his black daughter when she asks: What did you do? I have resigned as a member of the reddit board, I have urged them to fill my seat with a black candidate, and I will use future gains on my Reddit stock to serve the black community, chiefly to curb racial hate, and I’m starting with a pledge of $1M to @kaepernick7’s @yourrightscamp
 I believe resignation can actually be an act of leadership from people in power right now. To everyone fighting to fix our broken nation: do not stop.

O postare distribuită de Alexis Ohanian Sr. (@alexisohanian) pe



Ohanian, care are o fetiță de culoare cu Serena Williams, a mai afirmat că va dona 1 milion de dolari Campaniei ”Know Your Rights” (Cunoașteți drepturile), derulată de o organizație non-profit.

"Chiar cred că demisia poate fi acum un gest de leadership din partea celor care dețin puterea. Celor care luptă acum pentru a vindeca națiunea noastră rănită le transmit: Nu vă opriți”.

Ohanian a pus bazele platformei social-media acum 15 ani, împreună cu colegii săi de cămin Aaron Swartz și Steve Huffman. El s-a retras din poziția executivă încă din 2018, însă a păstrat până acum un loc în consiliul de administrație al companiei.

Reddit a pomovat anul trecut prima femeie membru în CA, respectiv pe Porter Gale. Cu toate acestea, platforma sa a fost adesea ținta unor critici pentru că a găzduit mesaje considerate rasiste, recurgând în cele din urmă la cenzurarea unor grupuri extremiste.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10354 vizualizari

  • -32 (76 voturi)    
    Să vină un negru să muncească în locul meu (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:19)

    Nyk1 [utilizator]

    În timp ce eu în sfârșit am timp să mă bucur de viața mea, cheltuind milioanele de USD acumulate până acum.

    Nu știu cât de diferită este această mentalitate de cea a proprietarilor de plantație de odinioară...
  • +15 (115 voturi)    
    Patriotism (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:22)

    larnaka [utilizator]

    Un om care face ceva pentru viitorul tarii sale si al familiei lui. Felicitari !
  • -5 (143 voturi)    
    rasism (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:36)

    CristiGex [utilizator]

    sa numesti/angajezi un director, bazat nu pe performanta, ci pe culoarea pielii este RASISM!
    • +16 (106 voturi)    
      nope (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:56)

      bestol [utilizator] i-a raspuns lui CristiGex

      E sustinerea persoanelor de culoare, oferirea unei sanse de promovare in cariera, creearea de oportunitati. Tu nu crezi ca in aceasta companie exista si persoane de culoare talentate si profesioniste capabile sa ocupe aceasta functie?
      • -11 (49 voturi)    
        intrebari (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 17:01)

        Arlecchino [utilizator] i-a raspuns lui bestol

        Deci, sa ne intelegem, tu sustii ca atunci cand o persoana este selectata pentru o functie nu ar trebui sa ignoram, in acest caz, culoarea pielii. Pentru anumite functii persoanele albe ar trebui sa fie dezavantajate. Si consideri ca asta nu se numeste rasism ci promovarea persoanelor de culoare. Dar cum este asta diferit de selectia pe care o faceau comunistii pe baza de dosar? Si, avand in vedere ca politici de acest gen se tot desfasoara in Statele Unite de vreo 20 de ani, nu este inca foarte clar pentru toata lumea ca nu functioneaza? Si ca singura solutie este educatia tuturor, atat a albilor cat si a celorlalti? Pe de o parte se fac asemenea gesturi iar universitatile gem de profesori care nu indraznesc nici sa mai deschida gura de teama sa nu fie catalogati drept rasisti, misogini, etc, pe de alta parte cel mai primitiv rasism este tolerat in politie, in unele biserici si in anumite institutii publice. Nu inteleg cum adaugarea unor nedreptati suplimentare ar putea sa ajute cu ceva. Sunt convins ca demisia acestui domn va schimba mult atitudinea politiei americane...
        • +11 (45 voturi)    
          Rationament gresit, plin de insinuari (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 20:56)

          delco [utilizator] i-a raspuns lui Arlecchino

          albii sunt avantajati in fata negrilor datorita istoriei, nu au fost sclavi, au acumulat avere transmisa prin succesiune, nu au fost victimele discriminarii. Prin numirea negrilor in functii doar se echilibreaza balanta.

          E ca si acum ai avea 2 fii, unul puternic si capabil de munca fizica si unul mai plapand. Daca ii oferi de munca celui mai slab nu-l dezavantajezi pe cel puternic care oricum isi va gasi de lucru, ci il ajuti si pe cel slab sa aiba un viitor.

          E vorba de solidaritate, umanism, justitie sociala. Progresism, nu rasism. Toleranta, nu dicriminare. Unitate in diversitate, nu suprematia albilor. Speranta, nu inclestarea pumnilor.
          • -10 (30 voturi)    
            @delco (Duminică, 7 iunie 2020, 0:19)

            Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui delco

            Ai uitat sa scrii si de liber-schimbism...
          • +2 (8 voturi)    
            Măi să fie (Duminică, 7 iunie 2020, 17:33)

            Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui delco

            Toți negrii au fost sclavi, inclusiv unul sosit prin imigrație în anii 2000, de pildă? Toți albii au acumulat avere, nu există albi săraci și în SUA, ca peste tot în lume?

            "Solidaritatea" înseamnă să oferi o șansă celui care nu are. Asta se poate măsura, în general în venituri, acces la educație sau sănătate. Ce are rasa din care faci parte a face cu acestea?

            Am înțeles, negrii au acumulat mai puțin istoric, per total. Soluția este de a ajuta familiile sărace, individual, indiferent de culoarea pielii.

            Termenii de "solidaritate, umanism, justiție socială, progresism" abundau și în retorica comunistă din anii 40, sunt cuvinte goale, îmbinate astăzi cu identitarianism nociv și otrăvitor.
          • +2 (2 voturi)    
            Pai cine inclesteaza pumnii? (Luni, 8 iunie 2020, 0:49)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui delco

            Eu vad ca demonstrantii.

            In fiecare tara unii sunt avantajati si au acumulat averile prin succesiune. Eu zic sa mergem toti in China si sa le luam alora averile, ca nemernicii sunt rasisti, nu vor sa-si imparta averile cu noi, mai ales cei care au acumulat averile prin succesiune.

            "Daca ii oferi de munca celui mai slab nu-l dezavantajezi pe cel puternic care oricum isi va gasi de lucru, ci il ajuti si pe cel slab sa aiba un viitor." Pai daca cel puternic isi gaseste de lucru, de ce mai este somaj?...

            Cine a zs de suprematia albilor? Uite, aici in Romania, este suprematia albilor. Dati-va la o parte si aduceti africanii, cedati-le locurile de munca, pentru ca voi sunteti puternici si oricum va gasiti de lucru. Altfel sunteti rasisti!

            Si faceti demonstratii, ca aia de la Google sa-si cedeze actiunile afro-americanilr si sa puna in CA numai afro-americani. Celelalte rase trebuie aruncate in ocean...
      • -9 (63 voturi)    
        nu este sustinere (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 17:10)

        tudormed70 [utilizator] i-a raspuns lui bestol

        este o nedreptate strigatoare la cer sa nu numesti pe post pe cel mai performant si competent doar pentru ca sa sustii persoanele de culoare.
        lumea s-a cladit si a progresat pe performanta si competenta si nu pe aberatii egalitariste... vezi falimentul comunismului...
      • -10 (62 voturi)    
        iar tu crezi (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 19:17)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui bestol

        iar tu crezi ca persoanele alea competent, de culoare, nu au sansa pentru ca sunt de culoare? man... dar te-a spatat SJW pe creiert de nu mai stii ce-i cu tine LOL

        Tu chiar ai impresia ca prin boardurile companiilor e aleg candidatii pe masura competentelor, si la vinal vine unul si zice: ok, asta nu ca e negru! Tu chiar sincer crezi asta in America anilor 2020?

        Cred ca ai remarcat cati senatori, guvernatori, primari sunt de culoare in SUA. Au avut si un presedinte (i-au dat si Nobel in prima luna doar pentru ca e de culoare).
      • 0 (0 voturi)    
        Asa... (Marţi, 9 iunie 2020, 9:27)

        d2d [utilizator] i-a raspuns lui bestol

        Discriminare pozitiva se numeste si dupa denumire e tot o forma de discriminare.Si cum tine de rasa,il putem numi rasism.
    • +16 (32 voturi)    
      RASISMUL nu exista (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 19:37)

      veratec [utilizator] i-a raspuns lui CristiGex

      E o sintagma inventata de progresisti ca sa-i discrimineze pe oamenii albi :)
      • -10 (20 voturi)    
        Ce fel de rasism exista (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 22:19)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui veratec

        But understanding the origins of the word “racism” in Hirschfeld’s polemic also makes clear the uselessness of the word for any other purpose. No one seems ever to have used the word to describe his own ideas or ideas with which he agrees; its only application has been by the enemies of the ideas it purports to describe, and hence it has no objective meaning apart from its polemical usage. If no one calls his own ideas “racism” and its only application is to a body of ideas considered to be untrue and evil, then it has no use other than as a kind of fancy curse word, the purpose of which is simply to demonize anyone who expresses the ideas it is supposed to describe.

        https://www.amren.com/news/2010/10/the_origins_of/
      • 0 (0 voturi)    
        Corect! (Luni, 8 iunie 2020, 0:52)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui veratec

        Numai oamenii albi sunt rasisti. Cei mai rasisti mpotriva albilor, din pacate, sunt chiar albii. Voi ati fi fost foarte utuli in armata lui Hitler: cred ca ati fi exterminat 2/3 din populatia Europei.
      • 0 (0 voturi)    
        Mda.. (Luni, 8 iunie 2020, 1:03)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui veratec

        omul alb...

        https://www.youtube.com/watch?v=ZqK60iUXfpE

        https://www.youtube.com/watch?v=5-eAr9h_jO0


        Interesant, cand e vorba de afro-americani care ataca pe strazi, nu li se spune rasa. Cand un alb face ceva, este imediat identificat ca fiind white. Dar da, afro-americanii nu sunt rasisti.
  • -8 (104 voturi)    
    100% spalat pe creier (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:44)

    JustinHS [utilizator]

    de la propaganda neocomunista din universitati si mass-media. Stanga internationala a devenit dusmanul natural al omului alb. O s-ajungem si noi sa ne fie rusine ca ne-am nascut albi, daca nu reusim sa ne eliberam mintea din reteaua de spalare a creierelor numita "educatie", "cultura" si "mass-media"! The dictatorship of the leftist international media, pseudo-culture and pseudo-education! WAKE UP!
    • +10 (86 voturi)    
      Esti o oaie cu cerebel neted (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 15:06)

      never_down [utilizator] i-a raspuns lui JustinHS

      Repeti sloganurile cu care te-au indoctrinat stapanii tai. Wake up sheeple
    • +11 (57 voturi)    
      Omul alb la piele si negru la suflet (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 18:32)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui JustinHS

      Parca nu ar fi existat (si exista inca) segregatie rasiala in SUA si in multe alte locuri in lume. Omul depigmentat, care se crede neindreptatit de istorie pentru ca i s-a luat dreptul de a detine in proprietate alti oameni, a-i spanzura de voie, a-i tine in ghetouri mizere- doar fiindca stramosii lui au coborat de pe copac cu doua ore mai devreme. Sunteti niste medievali, sunteti rusinea istoriei, dragii mei post-sclavagisti. Sper sa dispareti, intr-un fel sau altul.
      Pana atunci, liber la auto-compatimire...
      • -7 (23 voturi)    
        Calm down, rasistule. (Duminică, 7 iunie 2020, 8:27)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        Omul alb la piele si negru la suflet este la fel de negru la suflet ca orice alt om, incluzand aici si pe omul negru la piele si pe cel de alta culoare la piele decat nearga sau/si alba. Chiar tu o spui: "... segregatie rasiala in SUA si in multe alte locuri in lume", dar inducand ideea ca omul alb este responsabil de aceasta segregatie, peste tot in lume.

        Myth: Slavery is a product of capitalism.
        Fact: Slavery is older than the first human records.

        Myth: Slavery is a product of Western Civilization.
        Fact: Slavery is virtually a universal institution.

        Myth: Slavery was always based on race.
        Fact: Not until the 15th century was slavery associated primarily with people of African descent.

        Myth: Europeans physically enslaved Africans or hired mercenaries who captured people for export or that African rulers were "Holocaust abettors" who were themselves to blame for the slave trade.
        Fact: Europeans did engage in some slave raiding; the majority of people who were transported to the Americas were enslaved by Africans in Africa.

        Myth:Most slaves were imported into what is now the United States
        Fact:Well over 90 percent of slaves from Africa were imported into the Caribbean and South America

        Toate natunile sunt rasiste:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Asia#Japan

        In Japan, un afro-american descrie: "You describe often having an empty seat next to you on the train — no matter how crowded it is — as few people want to sit next to you. "
        • +8 (14 voturi)    
          Hai sa discutam calm (Duminică, 7 iunie 2020, 13:16)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          ca intre doi rasisti.
          In primul rand, lista ta de mituri si fapte e istorie. Nu explica de ce OMUL ALB (si nu ma refer doar la culoarea pielii si nu includ toti oamenii cu piele alba, ci doar pe cei care se declara campioni mondiali ai democratiei, dar in fapte si gandire sunt inca sclavagisti), deci de ce omul alb si negru la suflet PERSISTA in tendintele lui suprematiste, indiferent ca prin ideologia lui se autodefineste ca "Ubermensch" sau "iliberal" sau "popor ales" sau ... lista e lunga.
          Deci, de ce in "patria democratiei" presupus model pentru tot globul, exista tensiuni rasiale?
          Stiu, raspunsul vostru e ca din cauza marxistilor libtarzi de stanga si a PC. Oare?
        • +9 (13 voturi)    
          Hai sa discutam calm (Duminică, 7 iunie 2020, 13:16)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          ca intre doi rasisti.
          In primul rand, lista ta de mituri si fapte e istorie. Nu explica de ce OMUL ALB (si nu ma refer doar la culoarea pielii si nu includ toti oamenii cu piele alba, ci doar pe cei care se declara campioni mondiali ai democratiei, dar in fapte si gandire sunt inca sclavagisti), deci de ce omul alb si negru la suflet PERSISTA in tendintele lui suprematiste, indiferent ca prin ideologia lui se autodefineste ca "Ubermensch" sau "iliberal" sau "popor ales" sau ... lista e lunga.
          Deci, de ce in "patria democratiei" presupus model pentru tot globul, exista tensiuni rasiale?
          Stiu, raspunsul vostru e ca din cauza marxistilor libtarzi de stanga si a PC. Oare?
          • +1 (1 vot)    
            E simplu. (Duminică, 7 iunie 2020, 19:42)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            Pentru ca in state e un amestec de rase, fiecare rasa cu probleme si cultura ei.

            Daca la noi ar veni un milion de africani, un milion de asiatici, un milion de indeni, ar fi si la noi tensuni rasiale. Vezi cazul lucratorilor brutari veniti din Sri Lanka.

            Pe de alta parte, va ca vezi cat de xenofobi suntem, vezi aici pe net tot felul de izbucniri: soldoveni, oltenasi, mitici, bozgbori..

            Vezi cazurile cu imigrantipe care Europa si Romania ar fi trebuit sa-i primeasca. Vezi aici si cazul cu constructia moscheei finantate de Erdogan.

            Vezi aici si evenimentele din Targu Mures, din anul 1990.

            Vezi fosta Iugoslavie, cu problemle pe care le-a avut si le are.

            Voi credeti ca nu sunteti rasisti, dar sunteti la fel de rasisti. Stati la TV si ziceti: aaa, aia rasistii! Toti care pleaca din Romania in alte tari, nu o sa stea intr-o zona predominant indana, afro-americana, asiatica, marocana, araba etc.. Dar nuuu, voi nu sunteti rasisti.

            Stii ca in cultura indiana este onterzis sa te casatoresti cu un african, afro-amercan?... Stii ca in cultura chineza la fel? Avem noi in cultura noastra asa ceva?

            Mai tii minte filmul "Occident", cand fi-sa lui Visan a cunoscut pun african din Italia si vroia sa se marite cu el? Tii minte reactia lui Dorel Visan cand la vazut? Iti spun eu: "mi-ati bagat maimuta-n casa". Asa sunt majoritatea romanilor, care ei cica nu sunt rasisti, dar doar cand e vorba de altii. Cand e vorba de ei, incep cu "tigani", negri", "galbejiti", "arabeti" etc.. Si te intrebi de ce altii sunt rasisti. Pentru ca in state au venit de peste tot, fiecare cu rasismul lui, asta pe langa istoria de sclavagism pe care o are statele unite, care pana in 1965 inca avea legea segregatiei (care, intamplator, a fost sutinuta de democrati). Dar segregari au fost in multe tari din Europa (stii tu, partea aia a lunmii care a doat cei mai multi migranti in SUA).Concluzia: unde este o majoritate, va exista si rasism.
            https://www.youtube.com/watch?v=bScH_1nmSBs 1:22:05
          • +1 (1 vot)    
            Si inca ceva mai simplu, (Duminică, 7 iunie 2020, 21:20)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

            pentru tine, ca sa intelegi mai usor: pentru ca SUA este o tara formata din oameni, nu din sfinti, ca orice alta tara si, ca in orice alta tara, exista rasism si va exista rasism, indiferent de majoritatea si minoritatile raselor.

            Nici o diferenta intre SUA si alte tari, indferent de cine va veni la putere. Oamenii nu se schimba in functie de cine e la putere, indferent cae proteste vor fi. Legile se pot schimba si aici, trebui reformata politia. Demonstrez impotriva rasismului s crezi ca gata, oamenii nu o sa ma fie rasisti ca s-a demonstrat? Este o idiotenie. Care sunt revendicarile acestor demonstratii: oamenii rai sa fie buni? Dati o lege in acest sens..

            Nu uita ca alegerea lui Trump a fost un rezultat al politicilor lui Obama. Daca reformele lui Obama au fost asa de bune si anti descriminare, de ce oare a fost ales Trump? Societatea a fost divizata de pe vremea lui Obama. Si va fi divizata in continuare, pentru ca nici unii si nici altii nu vor de fapt egalitate, ambele tabere vor sa fie mai egale ca altele. Vezi discriminarea "pozitiva".."Maine" o sa apara segregatia "pozitiva", "poimaine" o sa apara politici despre crimele "pozitive". Si uite asa, politici care sa avantajeze din start alte rase, alte minoritati, niciodata egalitate. Dupa care te vei intreba de ce unii sau altii se simt nedreptatiti si societatea divizata.
      • +1 (1 vot)    
        Insinuant și incult (Luni, 8 iunie 2020, 0:51)

        Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        În primul rând nu a coborât nimeni mai devreme din copac, oamenii au aceiași strămoși comuni, ce erau cu toții negrii. Ideea ta arată incultură științifică, dacă nu tocmai un tip de rasism autentic, de forma "albii sunt ceva mai evoluați".

        La fel cu evul mediu. Dacă ai avea destulă minte încât să te ridici până și cu un deget deasupra clișeelor idioate de internet ai ști că comerțul sclavagist trans-atlantic a început în epoca modernă timpurie, când evul mediu era de mult sfârșit. Firște, asta nu înseamnă că evul mediu era grozav, înseamnă doar că tu n-ai habar despre ce vorbești.

        Sigur că nici cel care menționează "conspirația mediei stângiste" nu e cu ceva mai breaz sau mai puțin incult, dar nici cu tine nu mi-e rușine.
    • +10 (52 voturi)    
      excelent (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 19:34)

      veratec [utilizator] i-a raspuns lui JustinHS

      Daca omul alb inseamna dastia ca tine atunci toti o sa dispareti. In SUA e doar o chestiune de timp. Omul s-a nascut negru si va muri negru . Asta e destinul sau. Amestecul de rase si multiculturalismul sunt viitorul. Si voi nu puteti sa faceti nimic sa stopati inevitabilul.
      • -4 (8 voturi)    
        Mda.. (Duminică, 7 iunie 2020, 11:00)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui veratec

        ..rasisti cat cuprinde peste tot, iar cei mai rasisti sunt anti-rasistii. Asa, pentru tine: amestecul de rase va da nastere la alte rase, care vor forma majoritati si, fireste, vor fi rasiste cu minoritatile. Asta este viitorul.. Cum, ce spui? Ca seamana cu prezentul si trecutul?..Well, that sucks for you.

        "In SUA e doar o chestiune de timp". Ghici ce o sa se intample atunci: o sa apara miscarea "White Lives Matter" si aceste cuvinte o sa le gasesti scrise cu litere mari si albe in fata Casei Albe din Washington...Fireste, unii vor incerca sa spuna ca problema este brutalitaatea politiei si nu rasismul, dar ei o s-o tina una si buna cu rasismul. Vor fi demonstratii, magazine sparte, violuri, jafuri...Afro-americanii vor fi acuzati de rasism. Miliardarii afro-americani, care detin cele mai bogate companii din state, o sa vina si o sa-si toarne cenusa in cap, o sa posteze pe site-urile lor "White Lives Matter"... Unii dintre ei o sa-si cedeze pozitiile de CEO pentru un alb..Vor veni cateva voci razlete, incercand sa-si spuna opiniiile, cum ca All Lives Matter si ca trebuie adresate brutalitatea politiei, injustita etc pentru absolut toate rasele .. Nu, ei o s-o tina una si buna ca "White Lives Matter" si ca ceilalti sunt niste ignoranti si rasisti.. Mari lideri afro-americani o sa vina sa ingenucheze la locul unde un alb, prins la furat si cu cazier, a fost omorat brutal si aiurea de un politist afro-american...Unii vor incerca iarasi sa arate cu degetul la procedurile politiei, in totalitate, nu numai in cazul de fata.. Nimic, sunt catalogati rasisti, iar infractorului alb, care a furat o sticla de vin (nu paine pentru familie) i se va onora viata ( protests honouring George Floyd). Sigur, alti albi, disparuti dintre ei, care au realizat enorm pentru societatile in care au trait, nu sunt onorati si asta fie pentru ca nu au avut cazier, fie ca nu au fost prinsi la furat si omorati degeaba de un politist idiot, care era afro-american. Stiu, trist pentru voi,rasistii.
      • -2 (6 voturi)    
        ... (Duminică, 7 iunie 2020, 12:12)

        briciu [utilizator] i-a raspuns lui veratec

        Emigrez in Rusia !!!
    • +12 (44 voturi)    
      Ai dreptate (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 20:12)

      pashanu [utilizator] i-a raspuns lui JustinHS

      Asa e cum spui tu, nu te enerva. Spune, simti ca lumea e impotriva ta? Auzi voci? Te simti urmarit? Te-ai gandit sa ceri ajutor? Medicina a evoluat enorm si ii poate ajuta pe cei ca tine. Nu e o rusine sa recunosti ca suferi de o boala mintala.
      • -4 (6 voturi)    
        Eu nu aud voci . (Duminică, 7 iunie 2020, 11:20)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

        .. dar ma simt urmarit.. Cel putin aici la comment-uri. Da, sunt plin de mine. Sau sine, sau sie.. Una din ele.

        Nu, nu m-am gandit sa cer ajutor, caci sunt convins ca o sa sariti voi sa ma ajutati, cu tot felul de sfaturi, invective etc., ca niste oameni altruisti ce sunteti.
  • +1 (37 voturi)    
    cred ca problema este alta (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:50)

    ..13 [utilizator]

    este legata de abuzul de putere si folosirea ei de catre cei care au in mana cutitul si pot sa taie.

    1. presedinte
    2. armata
    3. politie

    si din experienta mea damboviteana adaug aplicat:

    1. parlament
    2. ccr
    3. mineri

    sigur ca exista constitutie si ar trebuie sa existe si mai ales sa functioneze check and balance dar se vede treaba ca...

    dar ideea final

    DO NOT STOP

    inseamna cel mai mutl pentru mine si as adauga

    DO NOT STOP and THINK&ACT AGAIN

    pentru ca pericolul cel mai mare este sa nu te opresti dar sa mergi pe o directie gresita si de aceea se impune si o pauza de gandire inainte de a reporni
  • -9 (65 voturi)    
    vai (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 14:53)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    draga, ce om nou, noul homo marxistoidus, din partea mea poate sa se si spinzure cu tot cu reditul lui.
    Cita ipocrizie, absolut dezgustator.
    Mai bine sa faca toti la fel, si zuckerberg, si dorsey minte putina, si brin si citi mai sint, sa-si dea demisia si sa numeasca negri in locul lor. Si in general, toti ceo albi de la orice companie sa plece si sa fie numiti negri in locul lor. Raiul antirazijdilor pe pamint.
  • -10 (42 voturi)    
    Inca unul... (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 16:58)

    Gigi Kent [utilizator]

    E plina lumea de pacalici ...
  • +16 (26 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 17:22)

    tirolez [utilizator]

    Reddit e o platforma pe care colcaie rasistii. Mai bine facea ceva in acest aspect , dar na, $$$ la inceput, iar acum, PR.
    Au fost destule controverse legate de rasismul permis de reddit. Vedeti declaratiile CEO-ului Steve Huffman de-a lungul timpului.
    Mare realizare ce o sa-i spuna el fetei , am lasat locul unei persoane de culoare. Mai lipseste sa treaca pe lista ca s-a insurat cu Serena (mai bogata ca el cu 100-200 de milioane $).
  • -10 (42 voturi)    
    sanse (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 17:47)

    gpavel [utilizator]

    nu cred ca sunt multe sanse cu asemenea"ganditori"!
  • -8 (54 voturi)    
    Care-i problema? (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 18:10)

    asavreau [utilizator]

    Ar trebui toţi să plecăm ,să cedăm locul unor persoane de culoare?Ar trebui să nu mai chemăm poliţia când suntem atacaţi,jefuiţi şi nu spun de alb ori negru,spun infractori?Jurnaliştii creayă o psihoză care se va răsfrânge,în primul rând,asupra lor.
  • -1 (37 voturi)    
    BBC (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 18:14)

    Futurist Irefutabil [utilizator]

    Anunta ca a si divortat lasand locul unei persoane de culoare. Nu s-a precizat nici daca e vorba de aceeasi persoana si nici culoarea.
    • -1 (15 voturi)    
      Pacat (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 21:14)

      blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

      ca lumea e atat de inversunata, si nu gusta gluma :))).
      • -1 (13 voturi)    
        Eh, si tu acum... (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 23:45)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        Glumele nu sunt drumuri publice, ca sa fie necesara semnalizarea lor. Si vorba aceea, daca unul rade si tot e mai buna lumea...
  • -4 (40 voturi)    
    Cine știe (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 18:29)

    Appollodor [utilizator]

    Rațional vorbind, dacă rasa ori etnia reprezintă criterii greșite pentru a refuza cuiva o promovare, oare acestea nu rămân la fel de nepotrivite pentru a o justifica?
    • +10 (30 voturi)    
      nu, pentru ca nu sunt egali (Sâmbătă, 6 iunie 2020, 21:48)

      casiuk [utilizator] i-a raspuns lui Appollodor

      unul are sanse mai mici decat celalalt.
      • -12 (18 voturi)    
        Dacă învaţă carte. (Duminică, 7 iunie 2020, 10:34)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui casiuk

        Alb ori negru au aceleaşi şanse.
        • +9 (11 voturi)    
          nu au sanse egale (Duminică, 7 iunie 2020, 13:37)

          pontex [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          din cauza rasismului.
      • -2 (4 voturi)    
        Zău? (Duminică, 7 iunie 2020, 17:38)

        Appollodor [utilizator] i-a raspuns lui casiuk

        Cum ai ajuns tu să cuantifici șansele tuturor indivizilor de pe lumea asta? Cumva prin înlocuirea identității personale cu cea de grup? Ia vezi cine a mai lucrat așa în istorie.
  • -8 (12 voturi)    
    Sunt de acord cu acordarea de sanse egale (Duminică, 7 iunie 2020, 13:34)

    Deja [utilizator]

    tuturor, indiferent de culoare, religie sau mai stiu eu ce. Dar, sa angajezi un manager EXCLUSIV pe baza de culoare a pielii, indiferent de cunostinte, experienta, talent, potential de performanta, mi se pare o aberatie. Ar fi similar cu ce au facut comunistii, care promovau sefime exclusiv pe baza de carnet de partid, indiferent de grad de profesionalism, experienta etc. Nu e corect/echitabli sa NU dai sanse egale tuturor, indiferent ca e alb, negru sau albastru.
    • +7 (9 voturi)    
      Unde scrie exclusiv? (Duminică, 7 iunie 2020, 15:27)

      larex [utilizator] i-a raspuns lui Deja

      crezi ca il ia de pe strada? E din randul managerilor de top ales.
  • -4 (10 voturi)    
    in ultimii 10 ani (Duminică, 7 iunie 2020, 15:13)

    hanu [utilizator]

    S-a generalizat rasismul anti-albi. Punct.
    • +5 (9 voturi)    
      in ultimii ani... (Duminică, 7 iunie 2020, 16:26)

      leopol [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      ...s-a generalizat lupta impotriva rasismului. Rasistii pierd batalia.
  • 0 (0 voturi)    
    Un exemplu de urmat (Luni, 8 iunie 2020, 2:25)

    Observatory [utilizator]

    pentru conducerile din România ! Faceți un guvern Numai din romi , atunci sa vedeți progres... prima din lume...economic, social și politic !!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by