Miting pro-Kosovo la Sfantu Gheorghe

de George Florea     HotNews.ro
Miercuri, 20 februarie 2008, 9:17 Actualitate | Esenţial


Miercuri, la ora 17.00, la Sfantu Gheorghe va avea loc un miting de simpatie fata de decizia Kosovo de proclamare a independentei. Mitingul este organizat de Consiliul Secuiesc - Scaunul Sfantu Gheorghe, si va avea loc in Parcul Central Elisabeta, la statuia Libertatii.

Ferencz Csaba, vicepresedintele Consiliului Secuiesc, a declarat in urma cu doua zile pentru HotNews.ro ca, pe langa mitingul de miercuri, Consiliul le cere localnicilor sa aprinda cate o lumanare in semn de simpatie cu Kosovo.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1853 vizualizari

  • +3 (5 voturi)    
    idioti care isi exprima parerea (Miercuri, 20 februarie 2008, 9:29)

    dic [anonim]

    idioti care tin neaparat sa exacerbeze sentimentele ultranationaliste ale unora si altora
    • 0 (0 voturi)    
      nu-i totuna? (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:09)

      un idiot [anonim] i-a raspuns lui dic

      sentimentele ultranationaliste s-au exacerbat deja numai la vestea ca cineva (Kosovo, in acest caz, dar putea fi oricine ) si-a proclamat independenta. fara aceasta demonstratie crezi ca s-ar linisti spiritele? eu nu cred.
  • +3 (5 voturi)    
    (...) (Miercuri, 20 februarie 2008, 9:53)

    Emma Heart [utilizator]

    Se intanlesc, flutura steagul juma' de ora, habar n'au ce sa ceara, si pleaca acasa. In drum isi iau un KurtosKolac, ca li s-a facut foame.

    Astfel de atitudini trebuie privite cu maturitate si detasare. Se mizeza pe reactia ostila a romanilor. Atat timp cat ii tratam cu respect formal (a se citi sictir mizantrop cu usor toping de luare la mishto), vor realiza cat sunt de penibili.
    • 0 (0 voturi)    
      Da (Joi, 21 februarie 2008, 0:40)

      Io [anonim] i-a raspuns lui Emma Heart

      Adevarat graiesti ! Am vazut un reportaj despre un miting facut in maghiarime, si un nene mai in varsta spunea ca el militeaza "pentru drepturi egale", ca vrea si el "drepturi egale". Ma intreb eu, ce drepturi are nea Vasile de la Tecuci si n-are badea Miklos de la Odorhei ?!
      Ii manipuleaza extremistii maghiari p-astia de zici ca-s frati cu Ilici :D
  • -1 (7 voturi)    
    tampitii merita o lectie (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:03)

    marcel [anonim]

    Stiati ca 95% din firmele de unguri din ardeal nu angajeaza romani. Eu cred ca ar merita un boicot economic sa vada cum e cu separatismul Cu 7 fete ungurii astia cand vor sa-ti vanda ceva sunt tare prietenosi si pe la spate ....... stiti voi . Sunt convins ca stiti si voi multe exemple de astfel de firme. Astia toti sponsorizeaza la UDMR. Eu mi-am propus sa nu mai fac achizitii de la unguri au devenit obrasnici si m-am saturat de ei.
    • +2 (6 voturi)    
      auzi lectie (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:35)

      bokor [anonim] i-a raspuns lui marcel

      Sunt foarte curios de unde ai tu procentajul asta exact. Poate s-a facut o statistica oficiala si eu nu stiu?? As fi foarte curios sa stiu ce firma din domeniu ar fi interesat sa fac o asemenea statistica .. Poate SC Ultranationalism Marcel Srl. Asa ca mai bine pastreaza parerile tale nationaliste pt tine si lasa-i pe ceilalti sa traiasca in pace intre ei.
      • -2 (4 voturi)    
        Hahahaha te-a lovit exact acolo unde doare? (Miercuri, 20 februarie 2008, 11:52)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui bokor

        Bravo Marcel, o idee super :)
    • +2 (2 voturi)    
      Prostii (Miercuri, 20 februarie 2008, 11:48)

      Manticore [anonim] i-a raspuns lui marcel

      Tu stiai ca toti croatii din romania au cetatenie dubla croato-romana? Intreb numa, de aia' ca voi faceti mereu mare scandal, ca sa moara capra vecinului, dac' ala e ungur.
      Nu ti-e teama ca croatii o sa proclame independenta fata de romania? Sau acuma inventezi si prietenia croato-romana?
      A, si ce intelegi prin "firme de unguri"? Ma, tu macar stii sa vorbesti corect? Pai, pana cand iti inveti propria limba, mai bine ocupa-te d-ale tale.
    • 0 (0 voturi)    
      in trecere (Miercuri, 20 februarie 2008, 14:13)

      in_trecere [anonim] i-a raspuns lui marcel

      Adevarat, firmele de maghiari nu accepta angajati romani printre ei...sunt solidari. Eu, romanca fiind, am 80% dintre angajati - maghiari...sunt multumita de ei, sunt harnici, ma deranjeaza ca vorbesc intre ei in ungureste cand sunt si ceilalti angajati romani de fata, tocmai pentru a nu-i intelege si a nu coopera ...adica sunt probleme de serviciu.
  • +1 (1 vot)    
    Kosovo (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:06)

    Ady [anonim]

    Nu sint prea convins ce trebuie facut,oricum la noi nu s-au prea facut mari prostii.Se va GASI O SOLUTIE.Mai balcanica,mai fara o ureche,dar se va gasi.Trebuie discutat,stat jos,si cu mult mult calm.Nu e nici o gaba.La ora actuala nu se stie in Tara nimic din ce i in Tirol,Finlanda,etc,,sau o cunosc foarte putini.Daca te faci ca ploua e cel mai neproductiv.Injuraturile la adresa unora sau altora sint depasite si rusinoase,.mai ales acum,cind ne indreptam spre o societate a oamenilor acestei
    cu din ce in ce mai putine prejudecati.
    • 0 (0 voturi)    
      Bv! (Miercuri, 20 februarie 2008, 11:41)

      Manticore [anonim] i-a raspuns lui Ady

      Ady sunt de acord. Graba ar cam fi, dar in restul ai perfecta dreptate.
  • 0 (0 voturi)    
    Kosovo (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:06)

    Ady [anonim]

    Nu sint prea convins ce trebuie facut,oricum la noi nu s-au prea facut mari prostii.Se va GASI O SOLUTIE.Mai balcanica,mai fara o ureche,dar se va gasi.Trebuie discutat,stat jos,si cu mult mult calm.Nu e nici o gaba.La ora actuala nu se stie in Tara nimic din ce i in Tirol,Finlanda,etc,,sau o cunosc foarte putini.Daca te faci ca ploua e cel mai neproductiv.Injuraturile la adresa unora sau altora sint depasite si rusinoase,.mai ales acum,cind ne indreptam spre o societate a oamenilor acestei
    cu din ce in ce mai putine prejudecati.
  • +1 (1 vot)    
    NU CRED (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:15)

    Calin [anonim]

    Nu cred ca magiarii / ungurii / secuii din Romania chiar isi doresc atonomie si alte prostii care sunt doar in imaginatia "liderilor" din UDMR. Acestia trebuie scosi de la guvernare pentru ca nu reprezinta dorintele alesilor lor!!!
    Mai sunt si fanatici... Sa vedem cati o sa participe la miting.
    NU E NORMAL ASA CEVA! Intrebati maghiarii de acolo!
  • +1 (1 vot)    
    sunteti nebuni!!!!! (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:20)

    reed1 [anonim]

    Cred ca pe voi va cam mananca in cur dupa cate vad eu!!!!!Nu va este rusine?????
  • +1 (1 vot)    
    la revedere (Miercuri, 20 februarie 2008, 10:39)

    kristinyca [anonim]

    Daca mizeaza pe articolele din presa sa stranga mai multi participanti, sa fie sanatosi ca ei mu stiu sa citeasca in limba romana....jos de la guvernare...
    • 0 (0 voturi)    
      asa Draga! (Miercuri, 20 februarie 2008, 11:27)

      gicuta [anonim] i-a raspuns lui kristinyca

      Mu Draga...muuuuu, cum zici....
      Ei nu stie sa citeste matale nu stie sa scrie - daca-mi permiti. Daca ma iau de cineva la categoria lingvistica, gramatica si alte chestii dintr-astea "entelectuale" as avea pretentia fata de propria-mi persoana sa scriu macar corect....chiar daca e vorba de o greseala de dactilografie...sau nu???
  • +1 (1 vot)    
    Miting (Miercuri, 20 februarie 2008, 11:19)

    Nostradamus_IT [anonim]

    Este dreptul lor la manifestare - alta-i problema- cati se vor aduna si care vor fi revendicarile?
    Cu raspunsul la aceste intrebari va trebui sa fie instiintati maghiarii simpli ce urmeaza si ce-i va costa - astfel vom sti cati sustin grupul participant sau daca nu cumva asta(grupul) este unul artificial constituit,doar in interese politice si electorale!
  • -1 (3 voturi)    
    Eu ma duc (Miercuri, 20 februarie 2008, 11:51)

    Manticore [anonim]

    Eu chiar nu am vrut sa ma duc, dar pana, cand sunt unii de genul lui marcel... mai bine ma duc si eu la acest miting
  • +2 (2 voturi)    
    Provocare! (Miercuri, 20 februarie 2008, 13:02)

    razvan [anonim]

    Eu zic ca ceea ce face liderul Ferencz Csaba este o provocare ce nu ar trebui luata in seama. Daca televiziunile nu ar spune nimic despre acest subiect nimic nu s-ar intampla si-ar pleca acasa fara vreun rezultat.
    Ceea ce vrea liderul lor este doar sa incite spiritele. Cred ca ar trebui tratati cu indiferenta si lehamite !!
  • -1 (1 vot)    
    DEMOCRATIE (Miercuri, 20 februarie 2008, 13:46)

    LEVI [anonim]

    Singurul dezavantaj al democratiei este ca si prosti au dreptuli la libera exprimare si din nefericire in majoritatea cazurlor abuzeaza de el ...
  • 0 (0 voturi)    
    avram iancu (Miercuri, 20 februarie 2008, 20:48)

    morocanel, vorbeste ungureste nitel [anonim]

    Lancea lui Horia, io napot chivanok
    sa traiti bai sogorilor
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 20 februarie 2008, 22:03)

    paula [anonim]

    hmm..interesanta solicitarea lui Ferencz Csaba..stiam ca numai la mort aprinzi cate o lumanare...of, nebanuite sunt caile Domnului! Amin!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by