Dragnea, audiat de judecători prin videoconferinţă

de DP     HotNews.ro
Luni, 25 mai 2020, 11:19 Actualitate | Esenţial


Liviu Dragnea (foto arhiva)
Foto: Facebook
Liviu Dragnea a fost audiat luni prin videoconferinţă de judecătorii de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, însă avocaţii acestuia au reclamat faptul că, din cauza unor probleme tehnice, "nu prea s-a înţeles mare lucru" din ce a spus fostul preşedinte al PSD, potrivit Agerpres. Audierea a avut loc în cadrul unui proces în care fostul preşedinte al PSD solicită să fi eliberat din penitenciar, pe motiv că este deţinut nelegal în închisoare. Dragnea nu a fost adus de la penitenciar, fiind reprezentat de avocaţi în sala de judecată.

"Din păcate, ceea ce a spus domnul Liviu Dragnea s-a auzit foarte prost şi urmează să facă, probabil, o adresă către Înalta Curte pentru a remedia acest aspect. Din păcate, nu prea am înţeles mare lucru. În esenţă, asta a spus, că se află într-o detenţie nelegală", a declarat avocata Flavia Teodosiu.

Liviu Dragnea a depus la începutul anului o contestaţie la executare, respinsă de instanţă pe 30 ianuarie, decizie care a fost atacată de fostul lider social democrat la Completul de cinci judecători de la Instanţa supremă.

În cererea depusă în instanţă, avocaţii susţin că Liviu Dragnea este deţinut ilegal în penitenciar, deoarece completul de 3 judecători de la Înalta Curte care l-a condamnat nu era specializat să judece fapte de corupţie. Avocaţii invocă astfel o decizie a Curţii Constituţionale din octombrie 2019.

Pe 27 mai 2019, Liviu Dragnea a fost condamnat definitiv de Instanţa supremă la 3 ani şi 6 luni de închisoare cu executare pentru instigare la abuz în serviciu în dosarul angajărilor fictive de la DGASPC Teleorman.

Dragnea a făcut mai multe încercări de a ieşi din penitenciar, prin introducerea în instanţe a unor căi extraordinare de atac, însă cererile sale au fost respinse.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3227 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    Maxim inca 9 luni. (Luni, 25 mai 2020, 11:36)

    bcsb [utilizator]

    Din cei 3 ani si 6 luni, datorita legilor bune date de parlament, o sa execute maxim jumatate, din care se scad zilele lucrate, cartile scrise, etc, etc. Mai ca nu trebuia sa mai faca cereri peste cereri, pana la toamna iese, oricum eu ma mir ca a "reusit" sa stea 1 an.
    Ar trebui ca judecatorii sa dea tot timpul pedepsele de 2-3 ori mai mari decat trebuie, ca sa se iasa la termen, corect.
    • +4 (10 voturi)    
      E tinerel (57 ani) pt ca trei ani in plus (Luni, 25 mai 2020, 12:30)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

      daca avea, dintr-un foc i se reducea pedeapsa la jumatate.
      Adauga si faptul ca i se scad 6 zile din fiecare luna petrecuta in penitenciar pt ca, indiferent cum sta el acolo, conditiile de detentie se apreciaza "la gramada" !

      PS. Una peste alta, sunt sanse sa o duca la mare pe Irinuca pe final de sezon estival !

      PPS. Chestia cu procesul pt asa-zisa detinere ilegala in penitenciar a fostului lider PSD e pt relansarea carierei sale politice si, de ce nu, si pt despagubiri banesti obtinute de la statul roman aici pe plan intern ! Un proces la CEDO ar privi nu detinerea sa ilegala ci conditiile de desfasurare a procesului penal in care a fost condamnat la pedeapsa pe care o executa in prezent
    • +10 (10 voturi)    
      eu sunt de acord (Luni, 25 mai 2020, 14:11)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

      ca dracnea este inchis nelegal.
      Daca era inchis legal ar fi trebuit sa stea dupa gratii minim 20 ani si nu 3 din care va sta jumatate.
      Dupa cat a furat si pe cate bunuri a pus mana in Teleorman, absolut ilegal, prin abuz de functie si putere, pedeapsa ar fi trebuit sa fie mult mai mare si toate bunurile confiscate din start (acum probabil nu mai au ce confisca, avut grija sa-si aranjeze asta)
    • +9 (9 voturi)    
      Tupeu de infractor recidivist inrait (Luni, 25 mai 2020, 14:27)

      Cozmin II [utilizator] i-a raspuns lui bcsb

      Nu i-a explicat nimeni infractorului ca deciiziile CCR se aplica doar in viitor, ca nu sunt retroactive ?
      Nu i-a explicat nimeni ca CCR se poate pronunta doar pe constitutionalitate, nu pe legalitate ?
      Nu i-a explicat nimeni ca CCR a comis un abuz, si-a depasit atributiunile, a obstructionat justitia si i-a favorizat pe infractori, motive pentru care judecatorii corupti de la CCR trebuie sa infunde puscaria ?
      Nu i-a explicat nimeni ca a fost condamnat definitiv si irevocabil de ICCJ ?
  • +7 (9 voturi)    
    Farfuridi reloaded.... (Luni, 25 mai 2020, 12:22)

    strelka [utilizator]

    Asta e soarta meritata celor de teapa lui, sa fie auziti prost si sa simta fioru` in cur la bulau .Aviz amatorilor din "statosfera" Kiseleff !
  • +7 (9 voturi)    
    e bine asa! (Luni, 25 mai 2020, 12:37)

    Un cetatean neturmentat [utilizator]

    "Dragnea a făcut mai multe încercări de a ieşi din penitenciar, prin introducerea în instanţe a unor căi extraordinare de atac, însă cererile sale au fost respinse."
    Si asa sa ramana - respinse!!
    Iar Dragnea, pentru cat rau a putut sa faca acestei tari si acestui partid (partid mare si important pe ansamblul scenei politice a RO) - sa faca maximum-ul posibil de puscarie !
  • +6 (8 voturi)    
    bravoooo (Luni, 25 mai 2020, 14:33)

    liviu_ [utilizator]

    deci pentru o cerere (a n-a) de eliberare conditionata a unui infractor DOVEDIT se face loc...

    dar majoritatea proceselor (mult mai importante) amanate pentru ca motive....

    traiasca romanica, paradisul infractorilor
    • +7 (7 voturi)    
      Ce se mai aude cu celelalte dosare ? (Luni, 25 mai 2020, 15:29)

      Cozmin II [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Ce se mai aude cu celelalte procese ale infractorului ?
      Ce se mai aude cu Dosarele Teldrum, Belina, Fonduri Europene ?
      Ce se mai aude cu dosarele celorlati infractori, care zac prin sertare ?
      De ce nu se rejudeca procesele a caror sentinta a fost casata in urma deciziilor aberante si criminale ale CCR ? De ce nu sunt puse pe rol ? Se asteapta prescriptia ?
      Dar salarii si pensii uriase au tupeu sa ceara acesti judecatori, care tergiverseaza dosarele sau ii achita pe infractori.
    • 0 (4 voturi)    
      Conform legii cererile care privesc (Luni, 25 mai 2020, 18:19)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      starea de libertate a inculpatului si/sau condamnatului au prioritate la judecare.

      PS. E prea putin important cate a facut si cate o sa mai faca, important pt justitia romana este ca sa nu i se admita !
  • +4 (4 voturi)    
    psd si-a aminat alegerile. (Luni, 25 mai 2020, 15:29)

    iodixit [utilizator]

    de ce am senzatia ca tot dragnea ajunge seful psd?
    iar cind o sa iasa din inchisoare, "...pe multi am sa raspopesc" - parafrazind un mare voievod, mort la nastere!
    • +2 (2 voturi)    
      E o lege nescrisa nu doar in politica (Luni, 25 mai 2020, 19:45)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      din Romania ci in politica din lumea intreaga ca un presedinte de partid plecat de la putere, indiferent din ce motiv, nu mai este reales ! Nu conteaza ca vorbim de o dictatura sau de cea mai democratica tara ! Eu unul nu cunosc sa se fi intamplat altfel !
      Dragnea e mort si ingropat pt politica romaneasca. El reprezinta trecutul si sunt cel putin 5 ca Ciolacu care se viseaza presedinti la PSD ! Cum sa fie adus inapoi un penal condamnat ?

      PS. Aaaa... daca ar fi fost vorba de o eroare judiciara, reparata de catre justitie, poate mai vorbeam ! Poate !
      • -1 (1 vot)    
        vorbim de psd domnul meu! (Luni, 25 mai 2020, 20:32)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        cind s-au incurcat ei vreodata in uzante si legi?
        • +1 (1 vot)    
          In fine, raman la parerea ca Dragnea (Marţi, 26 mai 2020, 13:46)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

          e scos din calcule pt o noua Presedintie de partid datorita ambitiilor personale !

          PS. Vom vedea ce va mai fi insa sper sa nu ai dreptate pt ca altfel pe langa pandemia de covid am mai avea pe cap si un nou val (mult mai periculos) al epidemiei de ciuma (rosie) !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by