Ministrul de Interne nu exclude ca declarația pe proprie răspundere să fie menținută și după 15 mai. Ce spune Vela despre amenzi

de D.D.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 mai 2020, 8:11 Actualitate | Esenţial


Marcel Vela
Foto: Facebook
​Noile reguli care trebuie respectate după 15 mai când încetează starea de urgență vor fi făcute publice în aceste zile, nefiind exclus ca și după această dată să fie nevoie de declarația pe proprie răspundere.

​Întrebat la Digi 24 dacă declarația pe proprie răspundere va fi menținută și după data de 15 mai, ministrul de Interne, Marcel Vela, a răspuns că încă se discută acest lucru în comitetul care pregătește măsurile de relaxare a restricțiilor.

„Încă discutăm dacă va mai fi nevoie de declarația pe proprie răspundere și în ce condiții”, a declarat Marcel Vela.

Același lucru l-a spus și despre posibilitatea de părăsire a localității: „Se va putea părăsi localitatea în anumite condiții, care vor fi precizate în decizia Comitetului Național pentru Situații de Urgență”.


Cât privește amenzile după decizia Curţii Constituţionale, Vela a precizat că în starea de alertă vor exista metode de sancţionare.

„Decizia Curţii Constituţionale este un moment în care statul sau cei care protejează sănătatea populaţiei nu mai au instrumente coercitive pentru a lua măsuri împotriva celor care încalcă regulile şi pun în pericol sănătatea publică. Dar, repet, analizăm această situaţie cu multă celeritate şi cu siguranţă vom avea în perspectiva stării de alertă metode prin care cei care fac unele gesturi reprobabile, discutabile, încălcând regulile sau punând în pericol viaţa celor dragi, să fie sancţionaţi într-o formă sau alta, conform legii", a declarat Marcel Vela la postul Digi 24.

Întrebat dacă după decizia CCR au mai fost aplicate amenzi, Vela a răspuns: "Au fost date câteva avertismente, fără a fi date amenzi pentru prevederile din ordonanţele militare; evident că au fost date amenzi suficiente pe alte teme care ţin de prevederi ale Codului penal sau ale Codului rutier".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















31081 vizualizari

  • +19 (45 voturi)    
    După 15 mai (Sâmbătă, 9 mai 2020, 8:33)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Va mai fi acest M. Vela ministru după 15 mai?
    • -7 (29 voturi)    
      Renate Webber va fi viitorul Presedinte al CCR (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:00)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      PSD a pus un agent FSB in functia de Presedinte CCR, pe Dorneanu.

      pe Renate Webber au pus-o ca Avocatul Poporului...e limpede ce urmeaza, nu? Webber sefa CCR invreo 2 ani cand please Dorneanu


      ce nume au astia, Webber, Valer...parca sunt scosi din beciurile KGB
      • 0 (20 voturi)    
        Weber (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:45)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Renate Weber are nume nemțesc. A ocupat funcția de Președinte al Fundației Soros România.
    • -3 (17 voturi)    
      Sa-l puna pe Berbeceanu ministru (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:36)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Ala ar face treaba.
  • 0 (50 voturi)    
    Deci vestita relaxare a lui Johann e (Sâmbătă, 9 mai 2020, 8:34)

    xrogo [utilizator]

    apa de ploaie?
    • +22 (42 voturi)    
      Vela are atitudine de securist...unde era in 1989? (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:02)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ii place sa mearga la TV dar nu stie ce va hotara Iohannis si in loc sa spuna simplu: NU STIU!

      el o ia pe aratura si spune ca nu exclude, adica lasa impresia ca ar sti el ceva dar nu poate spune.

      e o atitudine de securist
    • +7 (17 voturi)    
      salut (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:27)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      băi 5 secunde. Cum se vede lumea de la nivelul podelei ringului în care ai ”dănțuit” și tu o clipită?
    • -10 (28 voturi)    
      Foarte bine ca va fi asa! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:25)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Fac apel la autoritati ca declaratia sa nu se faca fizic ci virtual si in ea sa fie un numar de telefon. Acel telefon sa fie urmarit si cand un om se imbolnaveste de covid sa dam alerte tuturor celor de pe o raza de cat de mica este sensibilitatea aplicatiei cineva de langa tine a avut covid de azi inainte stai 14 zile in casa si daca pleci telefonul iti va fi urmarit. Daca ai simptome mergi la spital, daca nu , dupa 14 zile iti este deblocat telefonul. Nu ai voie nici sa te duci sa iei paine pana nu trec cele 14 (cred ca pot fi si 5 -7 zile, boala rareori se manifesta in a 14-a zi). Faceti un sistem ca al voreei de sud, lasati grija celor care nu au telefon, toti au, sau majoritatea au, daca facem asa vom invinge inteligent virusul.
      • +2 (10 voturi)    
        mare branza (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:13)

        was [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        Daca ai un IQ peste 80, poti lasa telefonul acasa cand parasesti locuinta, daca intre timp te-au sunat spui ca ai facut o baie sau ai tras un pui de somn. Daca vrei, cumperi un alt telefon ieftin, doar sa te poata suna cei apropiati, sau in cazul tau, o ceri imprumut telefonul mamei.
        • -2 (2 voturi)    
          daca ai un IQ peste 80 (Sâmbătă, 9 mai 2020, 23:16)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui was

          Nu iesi din casa ca tampitul in primul rand.
          Sau daca trebuie sa iesi ai IQ-ul necesar sa completezi o prapadita de declaratie. Nu trebuie sa scrii un eseu despre Kant sau Hegel ci doar sa iti scrii numele, adres asi sa bifezi niste casute.
      • +1 (1 vot)    
        si (Duminică, 10 mai 2020, 13:21)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        insemnati in frunte cu un fier inrosit, sau mai bine arsi direct pe rug, e mai sigur.

        nu te mai screme atita, pina la urma tot murim, daca ti-a venit ceasul nu te salveaza nici o cirpa trasa peste buze si nici un buncar antiatomic
    • +3 (9 voturi)    
      @xgroho: (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:25)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Pai tu ce-ai fi vrut ? O relaxare a l'italienne ? :))

      PS. Multumeste-te cu una in stil teutonic ! :))))
    • -3 (13 voturi)    
      Pai daca te uiti ... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:40)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ... la evolutia numarului de infectii noi pe zi, cam n-avem motive de relaxare. Relaxare fara riscuri e posibila atunci cand numarul de bolnavi din spitale scade de la o zi la alta, ori la noi de aproape doua saptamani e aproximativ constant, usurel sub 8000. O scadere inca nu se vede.

      Am ajuns doar acolo unde cei ce mor cumulat cu cei ce ies din spital sunt cam tot atatia cati ce ce intra in spital in fiecare zi. Sistemul medical inca nu e la limita de incarcare, dar nici mult nu mai are. S-au mai construit spitale de campanie, da' medici in plus n-ai de unde sa produci in doua luni de zile, si un spital fara medici e degeaba.

      Aia inseamna ca daca facem ceva, orice, care creste numarul de infectii noi pe zi, crestem constant incarcarea pe sistemul medical, pana acolo incat spitalele nu vor mai putea trata toti bolnavii.

      In momentul ala numarul de morti pe zi va exploda. Cand sunt supra-aglomerate, spitalele nu mai pot trata cum trebuie nici cardiacii, nici pe cei cu probleme de inima, nici urgentele de orice alta natura, si atunci creste numarul de morti pe ansamblu, nu doar numarul de morti cauzati de COVID-19.

      Singurele justificari pentru relaxare, in momentul de fata, nu-s de natura medicala. Medical, suntem intr-o stare cat de cat stabila, dar boala inca nu da inapoi. Relaxarea se va introduce din cauza presiunii economice si sociale, chiar daca din punct de vedere medical e o chestie riscanta, care s-ar putea sa aibe un recul foarte nasol, si sa duca la o noua perioada de izolare, si mai drastica decat prima, dupa ce populatia se va fi speriat suficient incat sa respecte regulile - ceea ce acuma nu se prea intampla.
  • +42 (56 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 8:34)

    vitan.sandu [utilizator]

    Dar la ce ma-sa ii foloseste faptul ca eu scriu zilnic o declaratie pe propria raspundere pe care a doua zi o rup si scriu alta!? Declaratie pe ... este folosita de cel care o primeste pentru a ma trage la raspundere daca am mintit cu privire la ceva. Lui la ce-i folosete ca o vede politistul si apoi eu o arunc, sau, in cel mai bun caz, modific data pentru a face economie de hartie. Imbecilitate mai mare decat asta nu cred ca exista!
    • +20 (28 voturi)    
      Ministrul de Interne nu exclude (Sâmbătă, 9 mai 2020, 9:49)

      tzestosel [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Motiv de a da amenzi !!!!
    • +20 (40 voturi)    
      Declaratie pe proprie raspundere ! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:07)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Peste o luna va trebui sa completam rubrici noi:
      -numele si prenumele, adresa si ce politica au facut/fac rudele pana la gradul 4 inclusiv;
      -numele si prenumele, adresa cunoscutilor/prietenilor care pot da referinte despre declarant si rudele lui;
      -alte informatii declarate.
      Declaratia originala se depune obligatoriu la organul de politie iar declarantul capata o copie vizata pentru a vea dreptul de a circula.
      ..........
      Nu exagerez. Astfel de declaratii se completau in 1962 daca intrai la facultate; un formular de declaratie avea 14-16 pagini !
      • +5 (11 voturi)    
        si (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:50)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

        ITP lunar la masca si manusi
    • +4 (8 voturi)    
      Foloseste, Vitane, pt ca ne spune noua ca (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:35)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      pesedistii au un IQ mai mic totusi decat al liberalilor !

      PS. Si foloseste si industriei prelucratoare de lemn pe care tu si destui altii ca tine o tineti in viata completand zeci si zeci de coli A4 in loc sa actualizati zilnic dataiesirii din casa !
    • -2 (10 voturi)    
      E un mecanism ... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:44)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      ... de introducere a unei anumite discipline. Tre' sa te gandesti inainte de-a pleca de-acasa ce vrei sa faci, unde trebuie sa ajungi, si pe unde trebuie sa umbli. Aia te face sa-ti planifici mai bine deplasarea, sa nu stai plecat de-acasa mai mult decat e necesar, si sa-ti optimizezi cat de cat si cumparaturile si traseele. Daca ti-ai facut lista, si cand intri in magazin, stii la ce raft sa te duci, iei rapid produsele, platesti si pleci, si stai mai putin in magazin.

      Pe ansamblu, treaba asta scade numarul de oameni care-s simultan pe strada sau intr-un magazin, si aia e de natura sa incetineasca raspandirea infectiei.
  • +28 (48 voturi)    
    Prostie anticonstitutionala! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 8:53)

    Alui [utilizator]

    Declaratia e o prostie! Nu opreste boala, dimpotriva, o poate raspandi!
    Fiind stare de alerta, drepturile constitutionale (dreptul la viata privata) nu pot fi ingradite fara aprobarea parlamentului, poate nici asa. Politistul nu trebuie sa stie unde mergi si pentru ce, pe el ar trebui sa-l intereseze doar respectarea masurilor de protectie (pastrat distanta). Atat!
    Nenea asta Vela e depasit absolut complet de functia pe care o are, deci e un parvenit! Trebuia demis de mult!
    • +12 (22 voturi)    
      Ai dreptate,, (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:50)

      aero [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Ai dreptate! M-am saturat de amenintarile lor si intruziunea in viata mea!
    • -4 (6 voturi)    
      Perfect ! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:56)

      Andra99 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Declaratiile trebuie eliminate, in cel mai rau caz sa se completeze pe loc (sa-to dea politia formularul), dar in nici un caz sa pleci de acasa cu formular tiparit si completat !
    • -5 (13 voturi)    
      ia iesiti voi cum vreti afara (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:05)

      MhT [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      dar sa nu tipati dupa ca aveti pneumonie sau ca s-a infectat bunica. fiecare sa faca ce il taie capu'.

      dnule "Alui" dupa aceea vei reveni cu un comentariu la un alt articol in care vei spune ca nu s-au luat masuri coercitive si ca oamenii au fost lasati sa umble in voie.
    • -2 (10 voturi)    
      Declaratia nu opreste boala, ... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:48)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      ... ea doar favorizeaza un comportament care e de natura sa incetineasca propagarea infectiei. Aia e utilitatea ei, nu e ea medicament.

      Daca stai si te gandesti dinainte, de-acasa, unde tre' sa mergi, ce tre' sa faci unde te duci, si pe unde s-o iei, te deplasezi mai putin pe-afara. Aia inseamna mai putine contacte la intamplare intre oameni, adica mai putine ocazii pentru virus de-a se raspandi.

      Atitudini din astea-s motivul pentru care in Germania, la nici doua luni dupa ce s-au introdus masuri de izolare numarul de infectii zilnice a scazut drastic, pe cand la noi in a treia luna abia ce-a ajuns sa fie constant. Si tot de-aia Germania va putea sa reporneasca economia inaintea noastra, desi au avut mai multe infectii si mai multi morti ca noi, si in valoare absoluta si raportat la populatie. Nemtii pricep ca e important sa se tina de reguli, noi nu. Capu' face, capu' trage.
  • -13 (43 voturi)    
    Fara declaratie si fara amenzi (Sâmbătă, 9 mai 2020, 8:54)

    Seby30 [utilizator]

    oamenii nu-s in stare sa respecte niste reguli.Din pacate nu suntem in Suedia sau Germania. Astia sunt barbari, doar noi suntem urnasii lui Traian.Latinii sunt idisciplinati...rezultatele se vad.
    • +5 (13 voturi)    
      Vorbesti pentru tine (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:07)

      VMuntean [utilizator] i-a raspuns lui Seby30

      Este bine ca iti faci aici autocritica. Alti romani nu sunt cum ti-ai dori.
      • -6 (14 voturi)    
        Statistic, are dreptate (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:50)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui VMuntean

        Eu ies din casa doar la doua saptamani o data, pentru cumparaturi. Da' de fiecare data cand ies vad oameni fara masca care umbla-n doru' lelii pe strada, grupuri de 5-6 adunati la o tigara pe strada in fata locului de munca, oameni care-si pun si dau jos masca una-ntr-una, pe strada, fara sa umble cu sticla de dezinfectant in buzunar. Si vad o gramada de ei. Tie asta ti se pare respect fata de reguli? Om fi o buna parte si cei ce respectam regulile, da' statistic, daca-i luam in considerare pe toti, le respectam foarte prost.
        • +7 (9 voturi)    
          Pai tu ai agrea un Regim Totalitar (Sâmbătă, 9 mai 2020, 19:35)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

          Asta e diferenta!!! Reguli tampite, despre care lumea chiar crede ca ar face ceva!!!
  • +22 (40 voturi)    
    Rezistenta autoritatilor de a invata din greseli (Sâmbătă, 9 mai 2020, 9:04)

    Eu38 [utilizator]

    Este si tragica si comica. Introducerea acelei declaratii de factura stalinista a contribuit la abuzurile care s-au facut.

    Cu toate astea, Vela si echipa de soc din PNL vor sa mearga ca berbecii inainte. Ei au avut o idee, nu conteaza ca s-a dovedit proasta, murim cu ea pana la capat.

    Of, PNL, ce o sa mai rad cand o sa va vad la alegeri pe toti dand din colt in colt si intrebandu-va cum de ati luat sub 20%.
  • +30 (42 voturi)    
    care este logica???? (Sâmbătă, 9 mai 2020, 9:10)

    cetatean in RO [utilizator]

    Ma intreb, care este logica sau efectul acestor declaratii????... Pai toti cei care vor sa plece scrie declaratia si trec acolo un motiv....turismul, de exemplu...ce efect de estompare a visrusului are aceasta declaratie???...da apa la moara la politisti sa de-a in continuare amenzi????...impiedica analfabetii sa plece din localitati???...Asa ca dl. Vela, nu ne mai complica cu hartii fara sens si nu mai ispiti politia sa faca abuzuri...va rugam!
    • -4 (14 voturi)    
      Obligatia de-a completa declaratia ... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:52)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui cetatean in RO

      ... introduce un anumit comportament. Nu declaratia e importanta, ci faptul ca te obliga sa te gandesti dinainte pe unde vrei sa mergi si ce sa faci, ce sa cumperi, si sa te tii de ce te-ai gandit. Ai in cap traseul de cand pleci de-acasa, cand intri in magazin stii la ce raft trebuie sa te duci si ce produs sa iei. Aia face ca mai putini oameni sa fie simultan pe strada sau in magazine, si atata lucru deja are un impact semnificativ asupra vitezei de raspandire a infectiei.
      • +3 (9 voturi)    
        Introduce comportamentul ovin (Sâmbătă, 9 mai 2020, 19:36)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        In juma de an, Guvernul face ce vrea cu voi, ca doar voi ia-ti dat voie, cu zambetul pe buze!!!
  • +26 (40 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 9:12)

    cartograful [utilizator]

    Astia isi forteaza norocul cu declaratia aia. Probabil vor sa ajunga in situatia sa desconsidere toata lumea masurile de carantina. Este extrem de deranjanta atitudinea gen "bai, fitzi cuminti ca putem sa va pedepsim oricand vrem noi".
  • +11 (31 voturi)    
    imbecilitate made in Romania (Sâmbătă, 9 mai 2020, 9:40)

    cetatean in RO [utilizator]

    Sunt curios...in celelalte tari civilizate exista asfel de declaratii imbecile????...raspuns: Nu, pentru ca ei n-au trecut prin comunism.....la ei mintea functioneaza normal...
    • +6 (14 voturi)    
      Nici celelalte tari foste socialiste (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:02)

      Statis [anonim] i-a raspuns lui cetatean in RO

      Nici celelalte tari foste socialiste nu au declaratii si nici amenzi uriase, totusi rezultatele sunt mult mai bune decat la noi. Au atat nr de imbolnaviri per capita cat si numarul de decedati mai mic sau chiar mult mai mic decat Romania.
      Asta arata clar cat de grozava e politica "inteleapta" a partidului si a marelui carmuitor!
      Dupa doua luni de covid avem o populatie stresata, arestata in case de ordonante neconstitutionale, fugarita pe strazi cu sirene de militie si armata, pagubita prin amenzi uriase pentru fapte imaginare si cu o economie pusa la pamant.
      Bravos natiune, maret carmaciul!
    • -4 (10 voturi)    
      Întreabă-i pe francezi, pe italieni, pe austrieci. (Sâmbătă, 9 mai 2020, 15:46)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui cetatean in RO

      Cum a fost la ei acum o lună-două (sau încă mai este)?
  • +17 (21 voturi)    
    o asemenea decizie (Sâmbătă, 9 mai 2020, 9:41)

    bobo2 [utilizator]

    va trebui formulata ca lege acceptata in parlament, si nu data de vela la televizor
  • +14 (26 voturi)    
    astia vor sa plece acasa (Sâmbătă, 9 mai 2020, 9:44)

    cetatean in RO [utilizator]

    asa cred eu....li s-a urat de atata guvernare... vor sa plece acsa...
    • -6 (16 voturi)    
      Asa e ! Vor sa ii aduceti in toamna pe pesedisti (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:33)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cetatean in RO

      Dar ce mai asteptati pana atunci ? Rugati-l pe Ciolacu sa puna de o motiune de cenzura si sa ia puterea inapoi , pt ca sper ca sunteti constienti tot timpul scurs pana acum ar fi putut face lucrul asta daca ar fi vrut !

      Chemati-i inapoi pe pesedisti sa va dea vacante si libertate de miscare si salarii marite la bugetari si pensii marite cu 40% LUNA DE LUNA SI AN DUPA AN si legi pt hoti si imptriva celor praduiti !

      PS. Ce mai stati ? Ca doar astora li s-a urat de-atata guvernare cu declaratiile lor, mama lor de nenorociti !
      • +1 (7 voturi)    
        Stai linistit (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:05)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        ca la cat de idioti sun astia, multora deja le e dor de Viorica...
  • +16 (26 voturi)    
    instrumente coercitive (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:02)

    di livio [utilizator]

    aahhhh, tov maior(r) de infanterie, subing.sudor, avusei orgasm cînd citii dă instrumente coercitive...care-or fi alea, le luați de la sexshop?...mai știu și io...masuri impuse ale autorităților îndrituite de a impune pedepse drastice pe timpu Stării de Urgență și Ordonanțelor Militare...ah ce vă plac vouă cazarmele, făcurăți din România cazarmă...după pandemie voi o să intrați în depresie...o să visați numa măsuri coercitive
  • -23 (33 voturi)    
    toothless... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:10)

    demaGOGU [utilizator]

    ...bizonul mioritic nu isi schimba comportamentul decat ars sever la buzunar. si nici atunci cu certitudine.
    • +4 (16 voturi)    
      Vorbesti despre tine (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:09)

      VMuntean [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Este frumos ca ii avertizezi pe ceilalti in legatura cu comportamentul tau.
  • +13 (31 voturi)    
    eu cred (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:18)

    cucuveauamov [utilizator]

    ca ar trebuie o declaratie pe mai multe pagini si fara posibilitatea de a bifa. Un chestionar pe care sa il completezi de mana. Unde te duci, de ce, cu cine, pentru cat timp, cu ce te imbraci, de ce mergi acum si nu alta data, la ce te gandesti, ce simti atunci cand .... si asa mai departe. Sunt intrebari legitime. Ar fi un bun exercitiu de redactare si ar putea inlocui scoala.
  • +9 (13 voturi)    
    Motiv de...cine sunt eu, si de amenzi (Sâmbătă, 9 mai 2020, 10:27)

    joji67 [utilizator]

    Na sa si-o mai bage unde cred eu declaratia ceea.!!!
  • +7 (11 voturi)    
    e un comunist in fiecare dintre noi (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:00)

    I [utilizator]

    eu ma astept de la guvernanti sa zica ca au masti suficiente incat sa le poata imparti si gratis, sa ia masuri de purtare a mastii in aglomeratii si alte masuri care chiar combat pandemia.

    Asta cu declaratia a apa de ploaie. Daca chiar vor sa fie profi trebuie sa ceara si dosar incopciat. :)))
  • +7 (15 voturi)    
    Si poate... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:27)

    gugurila [utilizator]

    ... sa maresti si amenzile de la 4000 la 8000 de euro?

    Afara din tara, militian prost! In Siria cu tine!
  • +10 (14 voturi)    
    Legi si apoi amenzi (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:31)

    zaw [utilizator]

    Faceti legile intai si dupa aia trosniti cu ordonantele si amenzile(romanul ii indisciplinat).Daca nu iar e devina Dorneanu cu a lui ceata.
  • +8 (14 voturi)    
    A cere acesta declarație este infracțiune (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:36)

    hic sunt leones [utilizator]

    Și orice cetățean poate face plângere penală polițistului care ia o măsură de restrângere a exercitării unui drept fundamental.
    Așa că atenție d-le ministru și atenție polițiști.
  • +4 (12 voturi)    
    Vela (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:46)

    Ibit [utilizator]

    Ce grad militar , in rezerva , o fi avand Vela ?
    • +3 (11 voturi)    
      Acela de dancilez , cu acte ''in regula'' !! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:25)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Ibit

      Militantilor pnl sunt avertizati sa nu intervina ca apoi, argumentez si o sa doara.............
  • +11 (13 voturi)    
    Declaratia pe proprie raspundere (Sâmbătă, 9 mai 2020, 11:56)

    buxy [utilizator]

    Este o sursa suplimentara de stresare a cetatenilor si un mijloc eficient de pierdut sustinatori. Stie oare mani vela chestia asta? Nu cred,e doar un politruc grosolan si un incapabil.
    • +4 (6 voturi)    
      Tocam copaci-daca continua cu declaratia ! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 21:43)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui buxy

      Ar fi, desene aminate (dupa decizia CCR) nu realizati ? !!
      Chiar daca ar fi necesar , nu au cum sa continue asa!!
  • +12 (14 voturi)    
    De ce bre nu ai reusit oferi cetatenilor cazier (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:03)

    deval [utilizator]

    judiciar , on-line in toata aceasta perioada ??!!
    Toate institutiile au facut eforturi si mare parte au reusit sa sa evite contactul cu cetatenii si tocmai matale, Imparatul corona, care ordonezi izolarea, cu specialii matale cei repetenti nu ai reusit pana azi, lucrul asta simplu !!!
    O multime dintre cei care au nevoie de acest cazier (ca fiul meu care, daca va avea cazier se va putea angaja intr-o institutie care cere , la angajare cazier) au si semnatura electronica si totusi , nu exista procedura , la amaratii astia , pentru asa ceva !!!!!!!!!!!!!!
  • +17 (19 voturi)    
    S-o creada el! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:18)

    Urzitoru [utilizator]

    Ca mai stam noi inca 1000 de ani cu bilet de voie de la mamica si taticu, pentru a iesi din casa! Gata frate, doua luni, ajunge! Da, am inteles ca trebuia limitata circulatia, inteleg riscurile, am stat in casa, am incercat sa ies cat mai putin, dar nu ne luati de prosti! Incercati alte metode... campanii de responsabilizare a populatiei... Dar nu mai puteti sa ne tineti cu forta in casa, nu mai suntem in comunism! In plus, cat timp nu mai e stare de urgenta, cum faceti cu legalitatea masurii de constrangere a dreptului la libertate?
    • +1 (5 voturi)    
      referendum (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:09)

      MhT [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

      facem referendum daca sa mai stam sau nu in casa.
      daca va iesi ca sa nu mai stam in casa, atunci fiecare raspunde pentru el si pentru familia lui, fara circoteci asupra guvernului, parlamentului etc. etc.

      ce-o sa mai plangeti atunci ca ati votat ce nu trebuia
  • +7 (7 voturi)    
    după data de 15 mai .... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:26)

    oh [utilizator]

    Vela nu mai poate spune ce reguli se păstrează si ce nu. La încetarea stării de urgență Vela s-o ia tiptil spre minister si să își vadă de gestiunea MAI în situație de normalitate.

    Dacă vor fi restrânse ceva drepturi civile.. in niciun caz nu va decide Vela sau Arafat ci Parlamentul. Așa că băbăetz... dați mărunt din buze și trăiți-vă la maxim incopetența fără să vă stingherească careva, până în 15 mai.
  • +5 (5 voturi)    
    Ăștiasunt normali? (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:28)

    Tayen [utilizator]

    Persistă din câte vedem.
  • 0 (10 voturi)    
    Weberoaica si Zdorneanu isi fac declaratie? (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:30)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Ca pleaca in exil?
    Ca au bani kacalau!

    Ca au batjocorit 18 milioane de români care au stat in casa!
    Prin asa zisele lor judecați!

    18 milioane au fost cu respect fata de lege si 300.000 de smecheri nu au respectat nicio lege.

    Asta e statul de drept?
    Smecheri tot inainte!
    CCR va apara!
    Si pe voi si grupul infracțional din Parlamentul Odios al României.

    Războiul romano-roman continua !
    In colțul rosu: Webwroaica&Zdorneanu si gâscă de smecheri si hoti.
    In colțul albastru:
    Marea majoritate a poporului roman corect si onest.
    • +2 (2 voturi)    
      ha? (Duminică, 10 mai 2020, 11:15)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui DomnuTrandafir

      completarea gresita (dpdv al militianului) a declaratiei este "jmekereala"? te duce si pe tine capul, ce sa zic :)))
      • -2 (2 voturi)    
        Te duce capu! (Duminică, 10 mai 2020, 12:31)

        DomnuTrandafir [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Esti in colțul rosu!
        Cu cocalarii!
  • 0 (10 voturi)    
    Cereti asistenta Coreei de Sud!!! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:40)

    Marionette [utilizator]

    Lasati declaratiile stampilate ca n-au nici o eficienta, vedeti ca urmarirea traiectoriei persoanei nou detectata ca pozitiva si instiintarea tuturor telefoanelor care au fost in apropierea acestora in ultimele 14 zile si izolarea acestora 14 zile a fost cea mai eficienta metoda! Aplicati-o, la dracu!
    • -1 (7 voturi)    
      Foarte corect! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 15:50)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Și în Israel se aplică, chiar cu intervenția Mossad-ului.

      Rezultatul? Astăzi doar 8 cazuri noi, și în niciun caz nu s-au depășit 100/zi toată săptămâna. Nici vorba de +300 ca-n România!
  • +4 (6 voturi)    
    Dispozitiv de urmarire (Sâmbătă, 9 mai 2020, 12:52)

    lazarus101 [utilizator]

    De ce sa ne urmareasca telefoanele ca atunci poate unii o sa-l lase acasa cand vor sa incalce legea si sa puna in pericol sanatatea publica.
    Nu, sa se dea populatiei dispozitive de tracking care trebuiesc introduse IN ANUS si cine nu il are la purtator atunci cand iese din casa sa fie dus in carantina pentru 2 ani in lagare special amenajate unde vor trebui sa presteze munca in folosul statului.
    De asemenea pentru montarea dispozitivului anal de prevenire a infectarii populatiei COVID va fi interzisa folosirea de orice fel de alifie, lubrifiant, untura de porc etc.
    DACA TOT VOR SA NE F... MACAR SA O FACA PE FATA!!!
  • -8 (14 voturi)    
    Trebuie menținută declarația... (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:22)

    Nyk1 [utilizator]

    ...cel puțin pentru plimbările în afara localității de reședință!
  • +4 (12 voturi)    
    Comunistii ! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:24)

    alfa1 [utilizator]

    Astia de fapt sunt niste comunisti care se dau de dreapta. Votati PNL !
  • +6 (10 voturi)    
    Frustrații Neamului (Sâmbătă, 9 mai 2020, 13:49)

    Don Ciccio [utilizator]

    Cuiva - persoană importantă - îi face plăcere să disimuleze "diktatura sănătoasă" purtând mănuși cu aspect de catifea.
  • +12 (12 voturi)    
    Ajunge ! (Sâmbătă, 9 mai 2020, 15:18)

    adrian88000 [utilizator]

    Gata cu " declaratia". Si sa putem circula cu masina. Daca ma duc la padura si pun o patura pe iarba, pe cine contaminez ? Furnicile ? Cred ca ar trebui sa va potoliti cu atatea interdictii.
    • 0 (0 voturi)    
      Sau poate (Luni, 11 mai 2020, 1:07)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      furnicile imi dau Covid ?!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by