UPDATE Kovesi câștigă la CEDO procesul prin care a contestat decizia de revocare de la șefia DNA

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 5 mai 2020, 11:01 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres/EPA
Laura Codruța Kovesi a câștigat la Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) procesul prin care a contestat decizia de revocare din funcția de procuror-șef al DNA.


Ce a decis CEDO
  • A fost încălcat articolul 6 § 1 (dreptul la un proces echitabil)) al Convenției europene pentru drepturile omului
  • A fost încălcat articolul 10 (libertatea de exprimare) al Convenției Europene
De notat că Laura Codruța Kovesi nu a solicitat despăgubiri în acest dosar.

Citește și:
Fosta șefă a DNA a contestat la CEDO, la începutul anului 2019, faptul că decizia de revocare a Curții Constituționale a fost luată deși nu a avut calitatea de parte în conflictul soluționat de instanța constituțională, nu a avut posibilitatea de a se apăra și nici de a contesta decizia Curții Constituționale.

"În procedura în care Curtea Constituțională a emis Decizia nr. 358 din 30 mai 2018 nu au fost respectate garanțiile unui proces echitabil sub aspectul accesului la un tribunal, având în vedere că nu există în dreptul intern <<un recurs efectiv>>, un temei de drept și o procedură internă bazată pe criterii obiective care să îmi ofere dreptul la o contestație privitoare la drepturile și obligațiile cu caracter civil referitoare la măsurile disciplinare dispuse de ministrul justiției și decise de Curtea Constituțională printr-o decizie definitivă, fără cale de atac”, afirma atunci Kovesi.

De notat că fostul ministru al Justiției, care s-a aflat la originea procedurii de destituire, nu-i dădea șanse Laurei Codruța Kovesi. "Este un om liber și se poate adresa oricărei instanțe din România sau europeană. Pot să spun însă că deciziile Curții Constituționale sunt definitive de la momentul publicării în Monitorul Oficial, ceea ce înseamnă că nu sunt cu cale de atac. La CEDO se duce partea dintr-un proces nemulțumită de decizii definitive rămase la instanțele de drept comun", spunea atunci Tudorel.

Kovesi a fost demisă din funcție în 9 iulie printr-un decret semnat de Klaus Iohannis, după ce o decizie a Curții Constituționale a statuat că „Președintele României urmează să emită decretul de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, doamna Laura Codruţa Kövesi”.

Procedura a demarat în 22 februarie 2018, când ministrul Justiției de atunci, Tudorel Toader, a anunțat că declanșează procedura de revocare a procurorului şef al DNA Laura Codruța Kovesi, prezentând un raport cu 20 de "acte și fapte de netolerat într-un stat de drept".

Toader i-a reproșat șefei DNA tergiversarea unor dosare, depășirea atribuțiilor atunci când DNA a anchetat Guvernul pentru controversata Ordonanță 13, comportament autoritar și discreționar, prioritizarea dosarelor în funcție de impactul mediatic, refuzul de a se prezenta la audierile din Parlament sau lipsa unei reacții adecvate în cazul presupuselor abuzuri de la DNA Ploiești. De altfel, punctul culminant al scandalului din jurul șefei DNA fusese atins atunci când fostul deputat PSD Vlad Cosma a făcut publice înregistrări care ar fi demonstrat abuzurile comise de procurori de la DNA Ploiești, iar PSD - ALDE au cerut să fie luate măsuri împotriva pretinselor abuzuri.

Raportul ministrului Justiției referitor la șeful DNA a primit aviz negativ din partea Consiliul Superior al Magistraturii (CSM), iar președintele Klaus Iohannis a anunțat că nu va da curs cererii de revocare din funcție a Laurei Codruța Kovesi.

În replică, ministrul Tudorel Toader a sesizat Curtea Constituțională în cazul acestui refuz, iar CCR a constatat, în 30 mai, existenta unui conflict juridic de natură constituțională, pe acest subiect, între ministrul Justiției și președintele Klaus Iohannis. Urmarea - în 9 iulie Iohannis a fost nevoit să semneze decretul de revocare.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















60335 vizualizari

  • +87 (125 voturi)    
    Gaspadin Dorneanu locuiește la etajul al V lea ? (Marţi, 5 mai 2020, 11:05)

    un domn [utilizator]

    Ca sa știm dacă muncește sau zboară de la domiciliu ?
    • -89 (111 voturi)    
      Si ce a câștigat? Devine iar șefa DNA?! (Marţi, 5 mai 2020, 11:30)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Kovesi este procurorul șef al Uniunii Europene. Nu are cum sa fie simultan și șefa DNA-ului de la noi. Ce a câștigat la CEDO?!

      Citat:
      "Kovesi câștigă la CEDO procesul prin care a contestat decizia de revocare de la șefia DNA"
      • +43 (61 voturi)    
        A castigat Romania (Marţi, 5 mai 2020, 11:44)

        zigzag [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        A fost castigat dreptul ca aceste situatii sa nu se mai repete.
      • +7 (21 voturi)    
        Da (Marţi, 5 mai 2020, 11:52)

        Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        E greu de inteles! (replica e sarcastica, pentru cine nu s-a prins)
      • +9 (23 voturi)    
        Simpleton (Marţi, 5 mai 2020, 11:53)

        J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Nici tu n-ai înțeles nimic...
      • +27 (51 voturi)    
        Mor de ciuda postacii rosii (Marţi, 5 mai 2020, 11:57)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        platiti in parte de psd, respectiv de sputnik
        • +1 (1 vot)    
          Fii linistit! (Miercuri, 6 mai 2020, 8:49)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Nu, trolii mujici nu mor de ciuda, isi fac in continuare meseria!
          Si nu cred ca sunt platiti de Spuntnik, care este doar o unealta, ci direct de la Kremlin!
      • +54 (72 voturi)    
        a castigat: (Marţi, 5 mai 2020, 12:21)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        1 - a aratat faptul ca psd a modificat ilegal legile, in interes propriu
        2 - a aratat reaua vointa a ccr
        3 - a aratat reaua vointa a psd
        4 - a aratat reaua vointa a mj (slugarel)

        crezi ca e putin lucru?!
      • +38 (54 voturi)    
        a castigat "decat" dreptate (Marţi, 5 mai 2020, 12:28)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Doar nu era sa castige bani precum tot face puturel cel care a demarat demersul demiterii sau sinecuristul dorneanu care nu are niciun sentiment.
        • +10 (14 voturi)    
          Ha! Ha! Ha! (Marţi, 5 mai 2020, 15:32)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

          Tu chiar crezi ca el poate intelege asa ceva? Postacii daca nu sunt platiti nu pot concepe ca exista si oameni care nu neaparat umbla dupa bani. Ei nu pot pricepe ca pentru unii si o reparatie morala, dreptatea e importanta. Crezi ca el ar posta toate prostiile astea daca nu ar fi platit? Cel putin asa vreau sa sper, nu cred ca e chiar asa de prost ca sa chiar gandeasca asa...
      • +37 (49 voturi)    
        Reparatie morala (Marţi, 5 mai 2020, 12:32)

        Matei.W [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Pentru ca nu a cerut daune a castigat reparatie morala!
      • +21 (41 voturi)    
        Asta nu este totul (Marţi, 5 mai 2020, 12:33)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Poate va plăti Tudorel Toader... Nu știu bine ce posibilități legale sunt, dar sper.
        Chiar că o merită!
        • +6 (8 voturi)    
          nu numai el, (Marţi, 5 mai 2020, 15:15)

          Levellers [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          o merita multi.
      • +1 (5 voturi)    
        Functionalitatea comentatorului (Marţi, 5 mai 2020, 15:57)

        contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        Exista în RSR peste 40% de persoane analfabete functionale.
    • +15 (37 voturi)    
      Oricat de multa placere ne-ar cauza (Marţi, 5 mai 2020, 12:36)

      PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Oricat de multa placere ne-ar cauza un shut in dorsala CCR in acest caz ei se pot apara pe buna dreptate zicand ca ei analizeaza constitutionalitatea SI NU drepturile omului. SI asa e, PSD (Slugarel, Dragnea etc) le'a ridicat'o la fileu astfel incat CCR sa aiba justificare totala.

      Eu cred ca in acest caz procuratura ar trebui sa se autosesizeze si sa'i ancheteze pe Slugarel and company pt abuz in serviciu/de putere.. Odata gasit vinovat Slugarel ar trebui inchis si luat dreptul la pensie speciala.
      • +13 (19 voturi)    
        Nu chiar (Marţi, 5 mai 2020, 13:28)

        braindamage12 [anonim] i-a raspuns lui PuieMonta007

        Ar fi o aparare cel putin stupida. Conventia drepturilor omului e parte integrata a Constitutiei noastre. Deci da, analizeaza si drepturile omului.
        • +7 (15 voturi)    
          E una ce stii si alta ce poti dovedi (Marţi, 5 mai 2020, 14:01)

          PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui braindamage12

          Conventia NU este parte a constitutiei ci prin constitutie ne obligam sa respectam aceste drepturi.
          Acum, JAVRELE astea de la CCR, or sa zica "ca" lor li s'a cerut sa judece "DECAT" un conflict de natura constitutionala intre Guvern si Presedinte legat de un act 'procedura administrativa. PSDul a fost ATAT de pervers.

          CCR o sa spuna ca ei nu au judecat situatia pe fond ci doar s'au limitat la a evalua dreptul ministrului de a revoca o persoana si ca "doar" intamplarea face ca acea persoana sa fie un procuror incomod ale carui drepturi la aparare nu i'au fost respectat etc...

          Singura solutie este de a modifica in constitutie rolul si modul de compunere a CCR.
          Poate ca tot prin constitutie ar trebui sa interzicem speciallii.. Si acest statut de SPECIAL sta la baza a ceea ce este acum CCRul...
          • +2 (4 voturi)    
            Daca ar fi asa... (Marţi, 5 mai 2020, 16:05)

            DanielMarinache [anonim] i-a raspuns lui PuieMonta007

            Atunci de ce prin hotararea CCR i s-a interzis (la propriu) sa se adreseze instantelor de judecata? Pe chestia asta a si castigat...
            • 0 (4 voturi)    
              Ei o sa se lege de competenta (Marţi, 5 mai 2020, 18:02)

              PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui DanielMarinache

              Ei o sa se lege de competenta instantelor nu de posibilitatea de a te adresa. O sa spuna oricine se poate adresa. O sa minta prin omisiune
              In fond aici ai dreptate persoana se va adresa degeaba deoarece actiunea va fi imediat respinsa ca inadmisibila din cauza acestei decizii CCR . Sun niste perversi
              si nenorociti insa trebuei sa scapam DEMOCRATIC de ei. Is a MUST
      • 0 (6 voturi)    
        Propunere umila! (Marţi, 5 mai 2020, 15:00)

        hotnewsfil [utilizator] i-a raspuns lui PuieMonta007

        Ca sa convingem CEDO ca am inteles mesajul adresat Romaniei, propun ca orice Hotarare a CCR sa nu se definitiveze si sa nu se publice decat daca , in procesul de elaborare a respectivei hotarari, au avut cel putin doua consultari (de catre CCR, cu CEDO) si daca exista un aviz favorabil final al CEDO asupra acelei Hotarari a CCR.
        Ar fi indicat ca acest mod de colaborare, dintre CEDO si Curtea Constitutionala, sa fie adoptat (generalizat) in toate tarile din UE.
        • +2 (2 voturi)    
          Idee buna de laborator (Marţi, 5 mai 2020, 16:13)

          PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

          nu va merge in practica dc toti vor sa faca la fel ce facem?
          In mod normal nu ai avea nevoie de Cedo. CUm in sec 21 intr-o tara din UE sa-ti trebuiasca un 3rd party care sa se asigure ca nu incalcam DREPTURILE OMULUI??? E penibil.
          Noi trebuie sa ne ajustam sistem de justitie si eventual constitutia pt a evita astfel de situatii.

          Altfel se pune intrebarea de ce am avea nevoie de CCR sau alte institutii si nu le'am inlocui direct cu institutii europene...?
    • +4 (4 voturi)    
      Valerica si ai lui (Marţi, 5 mai 2020, 19:14)

      L. [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Domnii judecatori constitutionali vor trebui sa dea inapoi toti banii incasati necuvenit ca salarii, pensii, prime si sub forma de alte beneficii,

      Intrucat nu si-au facut treaba cu profesionalism sau cu buna credinta, acum a venit nota de plata:
      Nu demisia si contul plin, ci banii inapoi.

      Toti banii primiti de cand acesti intangibili lucreaza pentru Romania!

      Daca nu mai au banii, statul va sechestra tot ceea ce au ei, impreuna cu familia si afinii, recuperand tot.

      La fel si de la Iordache si Toader - ministrii Justitiei lui dragnea.
      • +1 (1 vot)    
        Copila Lu Ciordache (Miercuri, 6 mai 2020, 0:59)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui L.

        Este la BNR

        Iti dai seama ce Buruiana este Ciordache Infiletat peste Tot ?
  • +83 (105 voturi)    
    ca sa vezi... ce surpriza! (Marţi, 5 mai 2020, 11:06)

    qwerasdf [utilizator]

    slugile PSD, adina florea, ciordache, nicolicea, cap de facocer, cap de sula, dragnea, volguta... au comis "mici" abuzuri
    • +31 (37 voturi)    
      da (Marţi, 5 mai 2020, 12:27)

      I [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      mici abuzuri care tine o tara de prosti in saracie.
  • +73 (95 voturi)    
    CEDO este corupta si plina de securisti (Marţi, 5 mai 2020, 11:09)

    levierul [utilizator]

    Acesta ar trebui sa fie titlu emisiunii lui Gadea la Antena 3.
    Sa vina Floricica Dansatoarea sa ne spuna cum vor sa ne fure tara
    • +28 (38 voturi)    
      Sau... (Marţi, 5 mai 2020, 11:44)

      ElDiablo [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      ...Soros si statul paralel influenteaza CEDO sa-i dea castig de cauza lui Kovesi.
      • +3 (5 voturi)    
        chiar nu credeam asta (Marţi, 5 mai 2020, 14:51)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

        dar Olguta pare mai cu idei decat toti.
        Oare chiar tine prostia asta? Chiar sunt romani atat de batuti in cap?
        • +3 (5 voturi)    
          Sunt... (Marţi, 5 mai 2020, 16:57)

          ElDiablo [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          ...o gramada pentru care gandesc altii. Publicul fidel si fara discernamant al haznaua3, care sunt, in acelasi timp si grosul votantilor grupului infractional psd.
        • +1 (1 vot)    
          Da, da, da! (Miercuri, 6 mai 2020, 9:15)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          Olgutza, ca orice politician de succes, spune EXACT ceea ce electoratul dumnealor doreste sa auda!
          Unii romani, cei care se uita la Latrinele varanului, SUNT chiar asa de batuti in cap!
          • +1 (1 vot)    
            exact (Miercuri, 6 mai 2020, 10:12)

            levierul [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

            Toti politicienii se adreseaza propiului electorat. Daca nu ar face asta, ar pierde ouale din cos.
            Electoratul propriu trebuie mentinut ametit si amortit. Practic Olgutza hraneste neuronul prajit de antene...
    • 0 (0 voturi)    
      Stiu bne asta! (Miercuri, 6 mai 2020, 9:13)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Dar vezi si tu cum te exprimi, cand am vazut Subiectul postrii tale, era sa iti dau minus!
  • +78 (96 voturi)    
    UECCR+PSD (Marţi, 5 mai 2020, 11:09)

    ThalesdeTeleorman [utilizator]

    CCR trebuie dizolvat urgent si reformat din temelii.
    • -35 (67 voturi)    
      Nu de ccr ma mir (Marţi, 5 mai 2020, 11:59)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      Ca a luat acea decizie. Ci de dl. Presedinte Johannis ca a semnat-o.
      Aveti aceiasi consilieri juridici, dl. Presedinte, si in ziua de azi? Bun sfat v-au dat. Sa le mariti salariile si sa-i numiti la ccr, ca pata de pe reputatia dvs tot acolo va ramane. Cu extensie si spre pnl, care asteapta voturi la toamna.
      • +12 (26 voturi)    
        Pisica Filthy la Blana (Marţi, 5 mai 2020, 12:05)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        Încearcă sa însăilezi Exact Cum S a Întâmplat ! Nu cum îți convine ție
      • +23 (35 voturi)    
        avea incotro? (Marţi, 5 mai 2020, 12:14)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        Presedintele a respectat legea. Daca o incalca era o problema.
        • -4 (16 voturi)    
          Presedintele trebuia sa astepte (Marţi, 5 mai 2020, 14:28)

          Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          Presedintele trebuia sa astepte Decizia CEDO, opinia Comisiei de la Venetia si a Curtii Europene de Justitie, pentru ca era evident ca Decizia CCR era aberanta, nelegala, netemeinica si neconstitutionala.
          Acum Slugarel si cu membrii corupti ai CCR, aflati in slujba mafiei psd, care au votat aberanta decizie, trebuie sa fie revocati din toate functiile si sa li se confiste integral averile, pentru depasirea atributiunilor, abuz in serviciu, obstructionarea justitiei si favorizarea infractorilor.
          Salariile fabuloase, nesimtite si nemeritate, ca si pensiile speciale ale judecatorilor de la CCR, nu le primesc pentru a comite abuzuri.
          Pentru ceea ce au facut trebuie sa fie pedepsiti exemplar.
        • 0 (0 voturi)    
          legea ca legea (Miercuri, 6 mai 2020, 9:18)

          Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui levierul

          Dar pedesereul detinea majoritatea absoluta, daca Ionannis nu semna, l-ar fi demis (sau macar suspendat) iar Daddy ar fi ajuns la Cotroceni!
      • +20 (26 voturi)    
        ce frustrati (Marţi, 5 mai 2020, 12:21)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        sunt postacii psd

        la aparat hotii inainte!!! d-asta tara asta merita sa se duca dracu!
      • +19 (29 voturi)    
        Presedintele nu avea dreptul legal sa nu semneze (Marţi, 5 mai 2020, 12:22)

        inmono [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        din pacate ...
        • -7 (21 voturi)    
          @levierul & inmono (Marţi, 5 mai 2020, 13:04)

          fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui inmono

          Presedintele ar fi dat dovada de tarie de caracter in fata acestei manareli politice ordinare, evidenta de la nivel de galaxie. Nu sa o sustina cu semnatura sa. Ar fi fost suspendat de parlamentul majoritar mafiot si ar fi ajuns la referendum. Va las pe voi sa ghiciti, baieti, ce ar fi votat poporul roman in acest caz. Iar legile si deciziile strambe trebuie atacate si schimbate. Nu inghitite pe nemestecate si folosite drept pretexte. Atat am avut de spus, baieti. Si da, l-am votat pe dl. Johannis pentru al doilea mandat.
          • +12 (16 voturi)    
            Ar fi fost frumos să fie așa simplu (Marţi, 5 mai 2020, 14:32)

            Barthales [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

            Hoții exact de asta aveau nevoie. Să-l suspende pe președinte și cu Tăriceanu interimar să treacă toate nebuniile alea legislative ca să scape Dragnea și toți ceilalți pe lângă el. Nu-i interesa altceva!
            Analizând la rece toate implicațiile, președintele nu a avut de ales. Și a fost în dezavantajul lui. O suspendare i-ar fi adus un capital electoral mai mare.
          • +1 (1 vot)    
            A treia oara spun (Miercuri, 6 mai 2020, 9:21)

            Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

            De acord, o atitudine corecta si demna ar fi fost daca "Presedintele ar fi dat dovada de tarie de caracter in fata acestei manareli politice ordinare, evidenta de la nivel de galaxie"

            Insa la ce folosea? Pedesereul l-ar demis, dupa suspendare.

            Pentru a treia oara spun: CREDETI CA NE ERA MAI BINE CU DRAKNEA LA COTROCENI???
        • -1 (9 voturi)    
          Ba da! (Marţi, 5 mai 2020, 15:35)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui inmono

          Nu esti obligat, nicaieri in lumea civilizata, sa respeci hotarari ilegale!
          • +5 (7 voturi)    
            Cu o condiție! (Marţi, 5 mai 2020, 16:11)

            Barthales [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Cu condiția ca o instanță să spună că hotărârea este ilegală. Dar tătucul iliescu, împreună cu iorgovan și partenerii, iar apoi în cârdășie cu politicienii care vor să -și păstreze rpivilegiile au menținut o CCR eminamente politică, care și-a arogat competențe pe care nu i le putea lua președintele. Este urgentă nevoie și de o reformă constituțională, nu numai de schimbarea modului de numire a membrilor CCR.
            • +6 (6 voturi)    
              interesant! (Marţi, 5 mai 2020, 20:16)

              antivirus2020 [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

              este ca cei de dupa anii 90 vopsiti acum in politicieni democrati (dar care de fapt sunt tot comunisti) ne bat tocmai cu democratia.
              Au invatat ca in democratie au drepturi,legile se pot modifica si schimba in fct. de interesele de grup (desi e neconstitutional),
              institutiile pot fi conduse de incompetenti sau de slugi care raspund la comanda politica,etc....
              Ei sunt urmasii celor care au arestat si aruncat in temnita dupa 45 intelectuali,oameni politici,tarani,...etc...
              Se pare ca naravurile au ramas la fel,diferenta consta poate doar in metoda folosita.(in 45 iti punea pistolul la cap,iar dupa 90 iti pun o decizie sau o lege arbitrara dupa bunul lor plac-pt. cei incomozi)
          • +2 (4 voturi)    
            ba esti obligat sa o respecti (Marţi, 5 mai 2020, 17:40)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Dupa aia ai dreptul sa contesti legea sau actul normativ, procedura, etc.
            Dar legea trebuie respectata.
            • +3 (5 voturi)    
              @Barthales si @AliKimiku:Nu aveti dreptate! (Marţi, 5 mai 2020, 19:08)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Ca sa dau doar un exemplu (exagerat, dar ca sa fie mai evident): Daca seful iti da o dispozitie sa omori pe cineva, nu il omori mai intai si apoi contesti legalitatea! De asta am dat si exemplul cu ordinele militare. Unde e si mai si, fiind vorba de ordine care "se executa, nu se discuta"! Am facut armata (era obligatorie) pe vremea lui ceausescu. Pana si atunci ni s-a spus clar, de cateva ori, ca daca un ordin e ilegal avem dreptul si chiar obligatia de a nu-l respecta. Deci in nici un caz sa nu omoram de exemplu civili nevinovati, si abia apoi sa vedem, sa contestam... E aberant!
              Iar aici: unde sa contesti deciziile CCR, cine e mai sus de ei? Ci instanta are dreptul sa judece deciziile CCR?
              • +1 (1 vot)    
                Faci o mare confuzie (Miercuri, 6 mai 2020, 12:51)

                Barthales [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                Este o mare diferență între o dispoziție dată de o persoană și o hotărâre dată de o autoritate competentă în acest sens, cu atât mai mult cu cât acea autoritate este chiar CCR. Constituția este legea supremă. Singura instituție care poate interpreta Constituția este CCR, iar hotărârile ei nu pot fi atacate și trebuie obligatoriu respectate.
                Ca să înțelegi mai bine, te întreb:
                Ce-ar fi dacă etnicii maghiari ar spune că este ilegală interpretarea articolului 1 din Constituție?
                • 0 (0 voturi)    
                  Constitutia e actul suprem (Miercuri, 6 mai 2020, 15:28)

                  LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

                  Deci ce e SCRIS acolo nu poate fi ilegal. Incorect, imoral, ingrasa sau mai stiu eu ce da, dar nu ilegal. Pentru asta se poate doar milita pentru schimbare. Dar hotararea CCR poate si chiar este ilegala pentru ca nicaieri in Constitutie sau in vreo lege nu se spune ca CCR poate stabili pedepse, ca se poate substitui sau inlocui o instanta de judecata. Iar in armata ordinul dat de superior are aceeasi putere ca cele date de "autoritati competente" cum spui tu. Comandantul ESTE autoritatea competenta! Mai mult, de ex in Germania nazista existau chiar si legi, date deci de "autoritati competente" care determinau crimele de razboi. Faptul ca s-a respectat legea, hotararea "autoritatilor competente" nu i-a scutit de pedeapsa.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Altă confuzie (Miercuri, 6 mai 2020, 16:06)

                    Barthales [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                    Eu am vorbit de o ”interpretare ilegală” a textului constituțional, nu despre un text constituțional ilegal. Dar văd că ești constituționalist și insiști cu aberația aia de exemplu cu ordinul dat de superior, care văd că pentru tine are aceeași autoritate cu a CCR, așa că mă opresc aici cu comentariile.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Bine faci! (Miercuri, 6 mai 2020, 16:47)

                      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

                      M-am lamurit cand ai spus "interpretare ilegala"! O interpretare e doar o interpretare, nu poate fi legala sau ilegala, doar actiunile sunt si pot fi legale sau ilegale. Atata timp cat nu fac nimic, pot interpreta ceva cum vreau eu. Si mai mult, uneori pot si spune ce si cum interpretez, face parte din libertatea de exprimare. Iarasi ca exemplu, pot spune cat vreau ca te omor, in nici un caz nu voi fi judecat si condamnat pentru crima! Asa ca intr-adevar, faci bine ca te opresti...
                      • 0 (0 voturi)    
                        Ultima șansă! (Joi, 7 mai 2020, 0:02)

                        Barthales [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                        |Dacă nici acum, e în zadar.
                        CCR a dat o hotărâre la un așa zis conflict constituțional. Hotărârea aia nu este altceva decât o interpretare a textului constituțional. Asta face CCR, interpreteaza textul constituțional. Tu ai zis că hotărârea CCR este ilegală, deci ai spus ca interpretarea CCR este ilegală (vezi, când crezi că știi, dar de fapt nu știi, te contrazici singur). Iar eu țe-am întrebat cine spune asta? Tu? Adică tu și cu alții de aceeași părere cu tine, fără pregătire în materie, ați stabilit că hotărârea CCR este ilegală, iar președintele ar trebui să vă asculte. Mă mir că nu te-a căutat să-i fi consilier. Uite ce soluție ai descoperit tu, și atâția oameni cu pregătire, deși au fost oripilați de hotărârea CCR nu s-au gândit la asta.
                        Referitor la treaba cu omorâtul, văd că ești foarte viteaz în spatele tastaturii. Dar vezi să nu spui asta în viața reală pentru că, fie dă necazul peste tine, fie, în cel mai bun caz, dai cu subsemnatul pe la parchet pentru amenințare. Deci nu poți să spui chiar ce vrei. Și nici din spatele tastaturii. Să nu mai spui la nimeni!
                        Și ca să fiu sigur că nu mă mai ispitești cu vreun răspuns, nu voi mai intra pe pagina asta. Așa că nu te mai obosi!
                        • 0 (0 voturi)    
                          Da, e in zadar dar pentru tine... (Joi, 7 mai 2020, 15:43)

                          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

                          Nu am spus in nici un moment ca interpretarea e ilegala (mai citeste o data ce am spus mai sus). Pot interpreta cum vor, ce au discutat acolo unul, altul, e treaba lor. Abia in momentul in care au dat o hotarare, aceasta e ilegala pentru ca implica actiune: e obligatoriu de urmat, de pus in practica, etc. Asa ca nu m-am contrazis de loc.
                          Apoi citeste tot, sau te-au obisnuit latrinele sa trunchezi, sa iei numai ce-ti convine? In exemplu am spus clar ca nu poti fi judecat si condamnat pentru crima. Daca ar fi asa, nu stiu cati pariniti ar mai fi liberi, stiu o multime care spun copiilor ceva gen "fii cuminte ca daca nu te omor in bataie". Si nu numai ca nu a fost condamnat nimeni pentriu crima sau macar tentativa de crima, dar nici macar nu au fost chemati sa dea explicatii la parchet dupa cum spui.
      • +1 (1 vot)    
        Nu (Miercuri, 6 mai 2020, 9:17)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

        Nu, nu vreau sa ii iau aprarea lui Iohannis, a facut destule greseli. Si a pacatuit mai ales prin lipsa de actiune!

        Insa in ACEST caz, ce crezi ca putea face?!

        Daca nu semna, pedesereul l-ar fi demis!

        Crezi ca ne-ar fi fost mai bine daca acum ar fi Draknea la Cotroceni???
    • +15 (23 voturi)    
      Conducerea CCR = La Hermandad Romania (Marţi, 5 mai 2020, 12:22)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ThalesdeTeleorman

      Care este puternic Sprijinita de Ventilatoarele Antena 3 și Romania TV
  • -30 (72 voturi)    
    Cine s-a luptat pentru dna Kovesi? (Marţi, 5 mai 2020, 11:10)

    barba-neagra [utilizator]

    Iohanis (sic!)? Nu.
    PNL? Nu.
    Strada? Da.

    In schimb, iohanis (sic!) s-a "batut" pentru procurorul general, care tocmai iesea la pensie...
    • +4 (4 voturi)    
      Cine i Trii Bubitzii SRL ? (Marţi, 5 mai 2020, 15:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Tartorul Privatizarii Justitiei Pentru O Persoana Fizica !

      http://epochtimes-romania.com/news/abrogati-si-plecati-protest-in-piata-victoriei-dupa-ordonanta-pe-legile-justitiei---284453

      ( play la video din link )
  • +71 (85 voturi)    
    Felicitari Luluta, dreptatea a invins. RUSINE CCR (Marţi, 5 mai 2020, 11:10)

    Cactus Jack [utilizator]

    CEDO a dat verdictul finala, a fost un abuz revocarea ei din functie. Trebuie desfintata din forma actuala si depolitizarea acestei institutii, rusinea Romaniei.
  • +74 (88 voturi)    
    Pff (Marţi, 5 mai 2020, 11:14)

    banel [utilizator]

    Pana si astia de la CEDO sunt antiromani. Adica stiu ei mai bine decat onorabilii, impartialii, competentii de la CCR?

    Trebuie o sedinta de urgenta la CCR prin care sa se suspende activitatea CEDO. Si neaparat o ievaluare a activitatii din partea lui Tudorel.
  • +69 (79 voturi)    
    oops (Marţi, 5 mai 2020, 11:16)

    ToniKovacs1 [anonim]

    Sunt curios ce zice mazeta rozeta la aflarea acestei vesti. Sper tare mult ca aceasta decizie sa se lase cu reprecursiuni asupra lui Tudorel, dar si a CCRului!
    • 0 (0 voturi)    
      serios? (Miercuri, 6 mai 2020, 9:25)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui ToniKovacs1

      Mazeta, newlook, echidistantul, simplex1, etc, nu au cum sa "zica" altceva decat ce li se oronda de la Maskwa sa zica!
      Cine platete, acela comanda muica, ori "dirjorul" de la Kremlin nu s-a schimbat!

      trollii mujici vor canta in continuare aceeasi partitura ciolaveka ...
  • +74 (90 voturi)    
    !!! (Marţi, 5 mai 2020, 11:17)

    CMD [utilizator]

    Asta demonstreaza inca odata ca;
    -avem un stat profund corupt
    -CCR nu este decit un instrument politic
    -din acest moment avem liber la contestarea deciziilor CCR
  • +64 (80 voturi)    
    Ce fel de tara suntem ? (Marţi, 5 mai 2020, 11:18)

    verid [utilizator]

    Intr-o tara normala ,capsomanii de la CCR care au decis contrar legii ,ar trebui deferiti justitiei pentru fapte penale deosebit de grave .
    CCR nu mai are nici-o legitimitate in actuala alcatuire , iar hotararile pe care le vor mai lua, nu trebuie sa fie luate in seama .
  • +59 (73 voturi)    
    ... (Marţi, 5 mai 2020, 11:19)

    mihai_mi [utilizator]

    Traim intr-un stat compromis. CCR-ul, garantul drepturilor, comite el insusi abuzuri in asociere cu partidul infractorilor PSD.
    • 0 (0 voturi)    
      Bun dimineata! (Miercuri, 6 mai 2020, 9:26)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      Dumnata acum te-ai trezit, ca suntem in democratia originala a lui Ion Ilici, in Teleormanistanul lui Daddy???
  • +63 (73 voturi)    
    Tudorel Toader, (Marţi, 5 mai 2020, 11:24)

    hamurabi [utilizator]

    lumina dreptului romanesc, oare ce comenteaza ?
    • +11 (19 voturi)    
      soros, reptilieni, agenturili straine... (Marţi, 5 mai 2020, 11:47)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

      .
  • -16 (56 voturi)    
    Kovesi inapoi la DNA.. (Marţi, 5 mai 2020, 11:24)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. sa faca curatenie dupa contractele fara licitatie din banu' public din perioada crizei.
    • +12 (22 voturi)    
      Curățenie? (Marţi, 5 mai 2020, 11:52)

      J.C.Denton [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Fă-ți tu curățenie în gândire, n-ai înțeles nimic!
      • 0 (0 voturi)    
        Dar nici tu nu ai inteles! (Miercuri, 6 mai 2020, 9:32)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui J.C.Denton

        Trolii kremlinisti nu sunt platiti ca sa inteleaga sau sa gandeasca, ci doar sa repete mizeriile care le vin de la Putin!
    • -11 (27 voturi)    
      minusuri? (Marţi, 5 mai 2020, 12:29)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      cine or fi ăia de-ți dădură minus?...ăia care cer desființarea CCR?...să facă legi numa ficusu cu Vela...aștia cu firme securiste de achiziții și amu se tem de Codruța...ficusu și pnl-u s-au bucurat la fel ca psd c-au scăpat de Codruța...a fost blat psd-pnl, ca de obicei
  • +58 (70 voturi)    
    demisia membrilor cCR?! (Marţi, 5 mai 2020, 11:25)

    liviu_ [utilizator]

    demisia parlamentului pSD ?!
    schimbari de legi pentru corectarea aceste abominatii?!
    schimbari de legi cu privire a numirii membrilor ccr ?!
    depolitizarea justitiei?!

    ne putem astepta la ceva din astea?! normal ca nu!
  • +52 (62 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 5 mai 2020, 11:25)

    [anonim]

  • +48 (58 voturi)    
    Hahahahahahaha!!! (Marţi, 5 mai 2020, 11:30)

    Luk [utilizator]

    Ce v-a tras-o procurorul general european :)))))
  • +60 (70 voturi)    
    Intr-un fel... (Marţi, 5 mai 2020, 11:32)

    ElDiablo [utilizator]

    ...se face dreptate si i se face dreptate doamnei Kovesi. Unde s-a pomenit ca judecatorii ccr sa fie propusi/numiti politic!? Poate candva umblam si noi putin la Constitutia aia facuta pe genunchi de tov. Iorgovan, sa se delimiteze o data pentru totdeauna clar cine si ce atributii are in statul roman. Nu sa asistam neputinciosi la dictatura parlamentara, dictatura ccr sau dictatura vreunui clan mafiot de tipul psd si compania.
    • +15 (23 voturi)    
      Acea Constituție s a croit la Îndemnul (Marţi, 5 mai 2020, 12:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ElDiablo

      Tovarășului Ion Iliescu pentru succesorul sau Adrian Nastase doar ca Schimbările Climatice au adus “alte ploi “
  • -22 (30 voturi)    
    in consecinta (Marţi, 5 mai 2020, 11:36)

    cucuveauamov [utilizator]

    Portocala sa fie numit rapid ministru al justitiei. Dreptate pana la capat!
  • +23 (25 voturi)    
    Decizie normala,dar nu pt. trepadusii din c.c.RO (Marţi, 5 mai 2020, 11:37)

    Plagarus [utilizator]

    Aservitii politici :
    Valer DORNEANU – PSD & Președinte
    Cristian DELIORGA
    Marian ENACHE - ex FSN, PDSR, PSD și UNPR.
    Daniel-Marius MORAR
    Mona-Maria PIVNICERU
    Gheorghe STAN
    Livia-Doina STANCIU
    Elena-Simina TĂNĂSESCU
    VARGA Attila - UDMR
    Trei propusi de Senat + 3 propusi de CDeputatilor,deci cine are majoritatea face toate magariile posibile.
    Eroii deciziilor de rasu-plansu dpdv juridic :
    1.CCR a admis sesizarea făcută de Tăriceanu împotriva anchetei DNA la Ministerul Justiției asupra modului în care a fost adoptată OUG 13.;
    2. CCR-ul declara neconstituțional textul prin care procurorii puteau delega executarea mandatelor tehnice „altor organe ale statului", în speță SRI,-favor marii infractionalitati
    • +9 (9 voturi)    
      Da hai sa ii separam un pic (Marţi, 5 mai 2020, 15:36)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      La data votului, era alta componenta. Stanciu, Minea si Morar au votat impotriva.

      Pentru mizeria asta neconstitutionala (decizie CCR care modifica fatis continutul unei legi si limiteaza atributele presedintelui) au votat asa:

      Valer Dorneanu - propus de PSD
      Marian Enache - propus de PSD
      Petre Lăzăroiu - propus de Traian Basescu in 2008
      Mona-Maria Pivniceru - propusa de majoritatea USL (PSD/PNL) in 2013
      Simona-Maya Teodoroiu - propus PSD
      Varga Attila - propus UDMR

      Deci, dupa cum vedeti, PSD-ul e marele jeg care a reusit performanta, dar si-a dat discret mana cam toata clasa politica post-decembrista in felul mizerabil in care a fost construit CCR-ul la acea data.

      Si nici acum nu suntem prea departe.
  • -23 (29 voturi)    
    CEDO... (Marţi, 5 mai 2020, 11:37)

    numaiamnume [utilizator]

    o extensie a PPE
  • +17 (25 voturi)    
    trebuei arestati cei de la ccr pt, (Marţi, 5 mai 2020, 11:37)

    ics_11 [utilizator]

    tudorel toader si incompetentii de la ccr care au luat hotararea de demitere a lui Kovesi, incalcand astfel drepturile cetatenilor, si mai mult, l-au pus pe presedinte SA SEMNEZE CEVA ILEGAL, trebuie SA ZBOARE URGENT !!!
    cum sa fii judecator la ccr , sa nu respecti legea, ba chiar mai mult, sa ceri imperativ presedintelui sa comita o ilegalitate ???!!!!
    ar trebui arestati urgent pentru abuz in serviciu si insitigare la abuz in serviciu.
  • +16 (18 voturi)    
    presa rog sa ia un punct de vedere (Marţi, 5 mai 2020, 11:45)

    ..13 [utilizator]

    1. de la CCR - are sa isi reproseze ceva???

    2. de la TT - floarea cea vestita a justitiei, ucigatorul fara drept de apel a anticoruptiei in RO.

    Multumesc.

    Bune ar fi si niste puncte de vedere de la mai marii din Parlament - inclusiv clarvazatorii de la comisiile juridice.
  • +18 (24 voturi)    
    DEMISIA! (Marţi, 5 mai 2020, 11:45)

    Atlantic [utilizator]

    Acum este rusinos ca cei 6 judecatori care au fost de acord cu tudorel toader sa poata sa sa isi continue activitatea in cadrul CCR.Este imperativ ca acestia sa isi prezinte demisia "deindata".
  • +16 (22 voturi)    
    Dorneanu isi pregateste discursul: (Marţi, 5 mai 2020, 11:49)

    Altiro [utilizator]

    "In nemernicia mea, ca un caine turbat am muscat la indemnul lui Dragnea si Toader..."
  • +15 (21 voturi)    
    părere (Marţi, 5 mai 2020, 11:50)

    Arl [utilizator]

    De bun simț ar fi ca acum să iasă președintele să ceară demisia judecătorilor CCR care au greșit intenționat. Sau și mai bine, reforma acestei curți.
  • +18 (20 voturi)    
    asteptam cu nerabdare (Marţi, 5 mai 2020, 11:50)

    John_Re [utilizator]

    parerea prea-luminatului doctorand de Balti si rector al Universitatii Cuza despre situatia actuala.

    studentii si profesorii de la Iasi trebuie sa fie mandri ca au la conducere un asemenea specimen.

    :))
  • -20 (28 voturi)    
    furtuna intr-un pahar cu apa... (Marţi, 5 mai 2020, 11:56)

    demaGOGU [utilizator]

    ...Cedo nu are jurisdictie asupra curtilor constitutionale nationale care raman...suverane.

    vezi decizia de astazi a Bundesverfassungreicht (curtea constitutionala germana) care tocmai a inversat o decizie a ...ECB!
    • +13 (13 voturi)    
      Are! (Marţi, 5 mai 2020, 13:09)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Conventia Europeana a Drepturilor Omului, dupa care se judeca procesele la CEDO are prioritate absoluta asupra legislatiei nationala a tarilor semnatare!
      Ce hotoarare CEDO au inversat nemtii, sunt curios?
      • +1 (1 vot)    
        Pardigma gresita! (Miercuri, 6 mai 2020, 9:35)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        Ai dreptate, dar nu te-ai exprimat corect!

        "are prioritate absoluta asupra legislatiei nationala" - da, dar numai in UE!

        Ori tine cont ca pentru demaGOGU si alte mazete sovietice, locul nostru nu este in UE, ci in stepele Asiei Centrale, in Uniunea Asiatica a lui Putin!
  • +14 (18 voturi)    
    Mazeta!!! (Marţi, 5 mai 2020, 11:56)

    FPop2013 [utilizator]

    Unde este Mazeta-Trotineta ???
  • +15 (21 voturi)    
    Felicitări, dna Kovesi ! (Marţi, 5 mai 2020, 12:07)

    dana_s [utilizator]

    Pentru curaj, perseverență, determinare, crez.
    Ați reușit reîntronarea sentimentului de dreptate. Pentru dvs, pentru noi.
  • +16 (22 voturi)    
    CCR (Marţi, 5 mai 2020, 12:08)

    Coco_papagal [utilizator]

    Incalca drepturile omului! QED
    CCR este o adunatura de analfabeti limbuti incompetenti! QED
  • +4 (24 voturi)    
    abuz in serviciu, cine e vinovat? (Marţi, 5 mai 2020, 12:17)

    MirceaIo [utilizator]

    Sa inteleg ca statul in intregul lui a facut abuz in serviciu??? Pai sa desfiintam statu!!! Gargamel a facut o propunere, Valter Dorneanu (zis si Mr. KGB) l-a obligat pe Iohanis sa o revoce, Iohanis s-a conformat si a semnat documentul de revocare, avocatul poporului nu i-a pasat. Concluzia: Ministrul Coruptiei ( Justitiei), Presedintele CCR, Presedintele Romaniei (dat ardealul Ungurilor), Avocatul Poporului ( cel ce si-a plimbat fata in SUA pe fonduri europene) au facut abuz in serviciu. Au dat afara un om care pur si simplu isi facea treaba si atat. Ei cand vor fi pedepsiti: Tudorel Toader, Valter Dorneanu, Iohanis Klaus si Victor Ciorbea??
    • +4 (6 voturi)    
      prietene (Marţi, 5 mai 2020, 17:56)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Tu si cu astia de ti-au dat plusuri sunteti "DECAT" prosti sau o faceti pe prostii bagandu-l pe Johanis pe lista celor care ar trebui sa plateasca ?

      Sau esti doar un postac nefericit psdist (din ramura proasta a PSD) care executa o comanda politica iar
      ceilalti sunt niste idiot utili (vorba unui marxist celebru) care te incurajeaza cu voturi pozitive ca sa-ti creasca credibilitatea ?

      Pai daca KWI nu respecta decizia CCR nu-l manca haita psdista acuzandu-l ca nu respecta ordinea constitutionala in stat si ar fi mers pana acolo incat sa-l suspende ?

      Ei,cum e ?
      • -3 (5 voturi)    
        Da, si el trebuie sa plateasca (Marţi, 5 mai 2020, 20:37)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui sile1

        La urma urmei, el a semnat decretul de eliberare din functie. Dar a preferat sa fie las, sa se pazeasca de o eventuala suspendare decat sa evidentieze ca hotararea CCR e ilegala si deci nu trebuia respectata. E drept ca vina lui e cea mai mica, evitarea suspendarii fiind poate tot un calcul spre bine, fiind suspendat le-ar fi dat mana libera la prostii. Dar oricum nu e complet nevinovat.
  • +21 (25 voturi)    
    ERRARE (DORNEANUM) EST (Marţi, 5 mai 2020, 12:23)

    Petru108 [utilizator]

    sed perseverare diabolicum [a greşi este omeneşte, dar a persevera (în greşeală) este diabolic]. Seneca

    Dorneanul este doar un specimen de molusca fara coloana vertebrala.
    Nu tu scuze, asumare, nimic.
  • +20 (24 voturi)    
    Dureros este faptul... (Marţi, 5 mai 2020, 12:31)

    anghelson [anonim]

    ca acesti ipochimeni de la CCR, fostul ministru Toader si toata haita de acoliti sunt platiti regeste si vor avea pensii speciale. Din munca noastra!
    • +4 (4 voturi)    
      de ce "vor avea"? (Marţi, 5 mai 2020, 19:05)

      a.oameni [utilizator] i-a raspuns lui anghelson

      sapte din ei au deja pensie speciala -> salariu + pensie = aproape 1000 euro

      cifrele exacte se pot gasi pe net
  • +17 (21 voturi)    
    oficial (Marţi, 5 mai 2020, 12:33)

    nahir [utilizator]

    dorneanu, șleahta pesedacă din ccr și gargamel sunt răsfățați cu o grămadă fără număr de plăcuțe suedeze. Dacă nu fac ... față, să-i trimită și lui dragnea, că se cam plictisește la Rahova doar aplecându-se după săpun, și vasilicăi, care de când nu mai e băgată în seamă sare la tineretul taurin să-l deposedeze de scaunul de preș interimar.
  • +16 (20 voturi)    
    repulsie (Marţi, 5 mai 2020, 12:42)

    Wheelwright [utilizator]

    Mancam ceva cand am citit articolul asta, mi-am adus aminte de Tudorel si figura lui sinistra cu ievaluarile lui si pur si simplu nu mai pot manca de greata.
    Nu a existat nimic mai nociv pentru tara asta decat PSD si prietenii lui din orice alte partide si institutii.
  • +14 (18 voturi)    
    Avem o casa in care este bagat un mort (Marţi, 5 mai 2020, 12:47)

    Sparafucile [utilizator]

    Iar mortul este CCR.. Ce trebuie facut pentru a parfuma mortul? Sa i se retraga dreptul de a mai judeca conflicte constitutionale si mai ales de a pronunta solutii pentru rezolvarea lor. Sa ramina doar cu controlul de constitutionalitate a legilor. Cine sa judece conflictele constitutionale si sa indice solutii pentru rezolvarea lor? Parlamentul, prin modificarea legilor. Dar numai pentru viitor.

    Argument: conflictele constitutionale apar cind legile - sau chiar Constitutia- sunt neclare. Cine poate modifica legile? Parlamentul. Cine poate modifica Constitutia? In niciun caz CCR. Tot Parlamentul dar cu doua treimi majoritate. Am zis!
  • +11 (17 voturi)    
    statul roman un stat mafiot (Marţi, 5 mai 2020, 12:52)

    alfa1 [utilizator]

    in care cetatenii romani de buna credinta sunt captivi si deprimati . Fugiti cat mai puteti !!!
  • +21 (27 voturi)    
    Decizia CEDO e o invitatie la demisie a CCR! (Marţi, 5 mai 2020, 12:56)

    Alui [utilizator]

    A celor implicati. Lucrez in domeniul juridic in vest. O decizie din asta aici iti termina definitiv cariera! Dupa o asa decizie te reprofilezi in alt domeniu!
    • +16 (16 voturi)    
      ce reprofilare mey (Marţi, 5 mai 2020, 13:16)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      pensia lui speciala e probabil mai mare ca salariul unui judecator din Vest.

      habar nu ai tu ce legi si-au facut astia.
      • +5 (9 voturi)    
        Oricat ar avea obrazul de gros, o sa-i afecteze (Marţi, 5 mai 2020, 13:40)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui John_Re

        tot restul vietii decizia asta!
        Eu unul in locul lor, mi-as schimba numele, mi-as face operatie estetica sa nu fiu recunoscut si m-as duce pe pustii prin nordul Finladei, Alaska sa sau Groenlanda! N-as mai calca prin Romania de rusine!
  • +14 (18 voturi)    
    RUSINE ccr (Marţi, 5 mai 2020, 13:11)

    morometu [utilizator]

    Aceasta institutie ce trebuie sa apere principiile constitutionale ale statului, le incalca! Si aceasta institutie (stat in stat) este platita cu tot felul de sume speciale ca sa incalce Constitutia, la comanda unor politicieni. Fiind sluga politica, aceasta institutie trebuie reformata din temelii. Felicitari Codruta pentru demnitate, felicitari noua ca am manifestat spirit civic si nu am permis instaurarea dictaturii!
  • +9 (19 voturi)    
    Explicatie pentru omul de rand! (Marţi, 5 mai 2020, 13:16)

    Alui [utilizator]

    Decizia asta e echivalenta cu pedeapsa “stalpul infamiei”! E ca si cum i-ar fi legat pe judecatorii CCR implicati de un stalp, dezbracati, in mijlocul pietei, ca trecatorii sa-i poata injura, scuipa, arunca in ei cu oua si rosii stricate! Dupa care li se taie urechile si nasul! Mai mare umilinta nu exista!
  • +14 (18 voturi)    
    MAFIA CCR (Marţi, 5 mai 2020, 13:22)

    BehehePapu [anonim]

    Cei vinovați să plătească.
  • -3 (5 voturi)    
    Despăgubirile (Marţi, 5 mai 2020, 13:47)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    le achită cetățenii? :))
    • +5 (7 voturi)    
      Dorneanu are de la Sputnik (Marţi, 5 mai 2020, 14:31)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      Destul pentru a achita ceea ce Trebuie Achitat
  • +3 (5 voturi)    
    daca ar fi vertebrate (Marţi, 5 mai 2020, 19:10)

    a.oameni [utilizator]

    judecatorii de la CCR care au votat Decizia nr. 358 / 2018 ar trebui sa-si dea demisia azi.

    Fiind moluste vor continua sa "ne lucreze" ca si pana acum.

    am un dispret total fata de aceste creaturi!
  • +2 (2 voturi)    
    oricum (Miercuri, 6 mai 2020, 0:09)

    costelo999 [utilizator]

    ramine demisa, sa ramina acolo unde e sa se spele pe cap ue cu ea
  • 0 (2 voturi)    
    Apa trece... (Miercuri, 6 mai 2020, 0:11)

    Andreas1256 [utilizator]

    ... pietrele raman. Respect, LCK!
  • 0 (0 voturi)    
    Asa si.... (Miercuri, 6 mai 2020, 18:41)

    Tinam [utilizator]

    ce-i cu asta?! il doare la mortaciune pe dorneanu si pe ceilalti judecatori la FF de decizia CEDO?
    ei sunt stapanii inelelor in romanica si tin seama de ce le comanda stapanii lor ! ei sunt cu ciuma nu cu virusul asa ca ....sa nu se bage CEDO in combinatiile lor, daaa?!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by