Klaus Iohannis, atac dur la planul de ieșire din carantină propus de Institutul Matei Balș: Măsuri aberante, totalitare, inumane

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 21 aprilie 2020, 14:34 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Administrația Prezidențială
Președintele Klaus Iohannis a lansat marți un atac dur la proiectul elaborat de Institutul Matei Balș - condus de Adrian Streinu-Cercel - de ieșire din carantină, vorbind despre măsuri „aberante” și cu accent totalitar.

„În niciun caz aceste măsuri” de ieșire din perioada de carantină „nu vor fi anunțate de cineva care vrea să se profileze poate politic, poate în alt fel”, a spus Iohannis, fără a-l numi direct pe Adrian Streinu-Cercel, al cărui Institut Matei Balș a publicat proiectul "Programul <VACANŢA MARE> de prevenire a îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2/COVID 19”, care include, printre altele, separarea bătrânilor de familii pentru o perioadă de trei luni.

„Așa nu se poate. Nu poate un institut să vină cu un plan propriu să-l pună pe masă și să spună așa se va întâmpla”, a continuat Klaus Iohannis, vorbind despre „o idee care a dus la foarte multă neliniște”.

Iar acest plan propunea o măsură aberantă: „cum că persoanele de peste 65 de ani să fie carantinate, ba chiar să fie luate de acasă și duse în anumite zone de carantină”. „Dragii mei, așa ceva nu se va întâmpla e inacceptabil. În niciun caz nu venim cu astfel de măsuri totalitare”, a subliniat șeful statului, înainte de a adăuga:

„Stați liniștiți, nu vine nimeni să vă ia de acasă să vă ducă în carantină, să vă impună lucruri inumane”.

Președintele a precizat că autoritățile vor explica măsurile care vor fi adoptate pentru ieșirea din carantină dar „în niciun caz statul nu va veni să impună astfel de măsuri inumane care nici nu trebuie discutate într-o societate din secolul XXI”.

„Astfel de planuri prost gândite și prost prezentate nu fac decât să inducă panică în societate ori panica este ultimul lucru de care avem nevoie. Toată lumea trebuie să fie responsabilă, inclusiv cei de la diferitele institute de știință, inclusiv oamenii care sunt considerați experți”, a mai spus Klaus Iohannis.


Proiectul, intitulat "Programul <VACANŢA MARE> de prevenire a îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2/COVID 19”, are nouă pagini şi vine cu măsuri riguroase, potrivit Mediafax. Printre măsuri se numără separarea bătrânilor de familii pentru o perioadă de trei luni şi izolarea totală în categoria de vârstă 40 - 65 de ani, "în cazul activităţilor de serviciu neesenţiale pentru funcţionarea în caz de pandemie”.

În planul doctorului Cercel grupele de risc sunt redefinite astfel:
  • Persoanele din grupa de vârstă de peste 65 de ani;
  • Persoanele din grupa de vârstă 40-65 de ani;
  • Persoanele cu vârstă sub 40 de ani.
  • Persoanele cu boli cronice, indiferent de vârstă.
Ministrul Sănătății, Nelu Tătaru, a spus însă că nu se ia în calcul separarea vârstnicilor de familii.

De asemenea, Grupul de comunicare strategică a susținut că eventuale măsuri de relaxare a restricțiilor nu sunt luate în calcul în acest moment de către autoritățile de la București, însă o decizie în acest sens va avea în vedere o soluție de care să beneficieze toate categoriile de persoane, fără a impune restricții suplimentare unora.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















42926 vizualizari

  • +46 (88 voturi)    
    CNA TREBUIE sa Inchida Tribuna Antena 3 (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:40)

    un domn [utilizator]

    Locul unde Streinu Cercel difuzeaza “politica” privind O Potentiala Lovitura de Stat orchestrata de P$D !
    • +35 (55 voturi)    
      Cercel, o goarna pesedista ruginita! (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:37)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Streinu-Cercel e total strain de profesionalismul necesar pentru a fi seful unui institut medical.
      Si uite asa, Streinu-Cercel devine insignifiant ca om si ca mare specialist, avand creierasul prea mic pentru palaria sub care se adapostise ca director al institutului de boli infectioase "Profesor Dr. Matei Bals" din Bucuresti.
      Nu stiu cum se face, dar toate "valorile" promovate de PSD ajung mai devreme sau mai tarziu niste nulitati hulite de fraierii ce-i ridicau candva in slavi...
      • +3 (17 voturi)    
        al drequ cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:23)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        dupa ce ca este si strain, este si plagiator!
        https://www.mediafax.ro/externe/ursula-von-der-leyen-avertizeaza-ca-este-posibil-ca-persoanele-in-varsta-sa-fie-izolate-pana-la-sfarsitul-anului-19066637
        noroc cu de-i ca tine !
        • +6 (10 voturi)    
          Leyen spune altceva (Miercuri, 22 aprilie 2020, 0:13)

          Statis [anonim] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          Ea spune ca trebuie sa limitam cat mai mult contactul cu persoanele in varsta. Asta nu inseamna ca trebuie inchise in casa sau in alte locuri (lagare?) decat in mintea unor minti bolnave cu obsesii de tip fascist!
          Izolarea (ceea ce nu e similar cu inchiderea in case) se poate face prin multe tipuri de actiuni, de exemplu, oferirea de ore exclusive la magazine doar pentru varstnici (asa cum se intampla in alte state civilizate) si nu obligarea lor sa mearga buluc doar 2 ore pe zi la ore destul de aglomerate de ceilalti mai tineri.
          Sper ca sunteti capabili sa intelegeti diferenta!
    • +28 (38 voturi)    
      Exact! (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:58)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Si, in plus, in calitate de ce a facut inst m bals acest plan? Cine i-a cerut? Cu cine s-a consultat? Au mai fost implicate si alte institutii (dsp, min sanatatii, etc)? Sau e doar opinia lor?
      • +9 (17 voturi)    
        Laboratoarele : antena trei si kiseleff (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:33)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui moka

        Covid Ciuma Roshie 10, acolo ii Prielnica Incubatia !
      • -5 (19 voturi)    
        chiar asa! (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:02)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui moka

        de ce nu v-a consultat si pe voi haterii de pe hn, cu multa expertiza in toate domeniile, cum ati fi:tu, un domn, ochii pe voi si alte panarame
        • -2 (10 voturi)    
          Daca o freci... (Marţi, 21 aprilie 2020, 20:53)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          Multe saptamani vei umbla cu comprese reci ( rektale )
          • 0 (10 voturi)    
            la balaceanca (Marţi, 21 aprilie 2020, 21:14)

            miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            nu e carantina?
            sau ai sarit gardul?
    • +6 (16 voturi)    
      ... (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:10)

      plount [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Cum ar fi fost sa-mi ia mama, o doamna care acum traieste singura si se protejeaza pe cat posibil pe ea si pe ceilalti, si s-o bage intr-un lagar de exterminare, pardon, intr-un program de vacanta.

      Daca pentru asta nu-l demiti pe specimen, atunci pentru ce?
    • +3 (15 voturi)    
      .... povestea fara sfarsit ..... (Marţi, 21 aprilie 2020, 18:43)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      In istoria recenta Poporul roman a fost oprimat de PCR si de Ceausescu, dupa care a fost oprimat de iliescu si PSD - partid plin de prosti si corupti. Si astazi jurnalistii au aflat ca suntem oprimati de Orban, Vela, Arafat si - minune - de Strainu-Cercel. Nici Iohannis nu sta mai bine, jurnalistii i-au gasit atatea "pete" ca ar face gelos si un caine dalmatian.
      La Hotnews cenzura a devenit destul de apasatoare pentru ca nu ai voie sa critici jurnalisti indiferent de unde sunt si cat sunt de departati de "deontologia profesionala". Mai cred totusi ca mai sunt cativa care nu sunt discipoli ai lui Sergiu Andon. Si ce scandal a fost cand au fost numiti "tonomate" si "vulnerabilitate la siguranta nationala". Dar asta ce este ? De "document de lucru" a auzit cineva ? De mecanismele normale de functionare ale unei tari stie cineva ? Sa facem "clickbite", restul nu conteaza. Patriotism ? Ma faci sa rad.
      • +3 (3 voturi)    
        ca sa vezi !!!!!!!!! (Miercuri, 22 aprilie 2020, 7:06)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        ""In istoria recenta Poporul roman a fost oprimat de PCR si de Ceausescu, dupa care a fost oprimat de iliescu si PSD - partid plin de prosti si corupti."""....pai chiar asa!!!!!!!!!....poporul plin de "revolutionari" ( cu ...certificate ) s a lasat ...oprimat!??!?!...bai nene , numai lasii si imbecilii se lasa oprimati de catre hoti si escroci ....iar aia din "fruncea tarii" care s au perindat la conducerea tarii din 65 ( ca cei din 45 au fost impusi ) si pina astazi 2020 reprezinta cel mai bine "valoarea" majoritatii poporului ala...e adevarat ca e mai greu de observat cind esti in mlastina decit din afara...
  • +29 (51 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:40)

    [anonim]

  • +39 (59 voturi)    
    Cercel ăla parcă are niște „afaceri”!? (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:48)

    Tayen [utilizator]

    De ce nu se ocupă procurorii de el?
    • +10 (34 voturi)    
      simplu (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:39)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      Nu le-a venit ordin de la superiorul lui cercel ;) E ca la hexi, doar nu crezi ca face bani de capul lui si numai pt el.
      • -3 (11 voturi)    
        Streinu e mason (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:56)

        marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        deci e ales pe viata in postul de director.
        • -5 (5 voturi)    
          Alta gaselnitza (Marţi, 21 aprilie 2020, 20:54)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

          Chiar nu potzi mai mult ?
  • +7 (59 voturi)    
    Parca-s vorbiti ! Cercel vine cu o nefacuta (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:50)

    Susufler0 [utilizator]

    iar Klaus i-o demonteaza, linistindu-ne ca nu se va produce ceva ce si copii stiu ca nu s-ar putea produce : Internarea varstnicilor in locuri special amenajate, adica un fel de hitlerism, imposibil de realizat in mijlocul Europei in mileniul 3 !
    Cretinul de Cercel ii vine manusa lui Iohannis ! Dar nu Iohannis avea nevoie de un astfel de subiect ci sclavetele de Orban !

    PS. doar ca Orban nu are voie de la stapanire sa vorbeasca de parca nu liberalii candideaza in toamna la europarlamentare ci Klaus !

    PPS. Dar mai stii ? Poate ca asa au hotarat, ca agentul electoral al PNL sa fie in toamna asta Presedintele Romaniei ! :))
    • +10 (24 voturi)    
      poate e un plan bun ca presedintele sa vorbeasca (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:47)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Mai ales ca nu candideaza la toamna.
      De obicei ala care vorbeste, indiferent de ceea ce spune, e tinta mizeriilor aruncate de PSD si aliati.
      Deci daca A3 vrea sa manance r/ ca de obicei nu va putea arunca cu el direct in PNL ci in Johannis.
      PPS - Johanis a candidat pe listele PNLului si prostia aia cu presedintele neutru politic e o forma fara fond.
      • +1 (7 voturi)    
        @AliKimiku: (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:21)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        De acord cu tine in cazurile DISCUTABILE. Dar intr-o astfel de situatie, in care Cercel mai avea putin si punea si ecusoane oamenilor pt a putea fi deosebiti "varstnicii" de "nevarstnici", Orban NU RISCA NIMIC, decat culegea cateva puncte electorale !

        PS. In aceasta chestiune Orban daca vorbea avea doar de castigat ! A ales sa ramana piua doua ! :)))
        • +7 (11 voturi)    
          Cercel nu putea pune nimic, nimanui fiindca nu are (Marţi, 21 aprilie 2020, 20:00)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Nici o putere politica.
          Pur si simplu a incercat o diversiune impreuna cu PSD-ul bazandu-se pe succesul diversiunii cu testarea bucurestenilor.
          Tataru nu a pus botul si Orban l-a tratat cu flit.
          Subestimezi puterea elicopterelor de rahat de la A3 daca zic ca Orban nu avea absolut nimic de pierdut.
          • +4 (4 voturi)    
            Am spus "Punea si ecusoane" in sensul (Marţi, 21 aprilie 2020, 21:20)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            ca facatura putea fi si mai scabroasa decat a conceput-o !
            Nu puteau pune botul la o astfel de magarie pt ca altfel s-ar fi compromis total ! In fine, zici tu ca se pastreaza pt bataliile din toamna care conteaza !

            PS. Sper sa fie asa !
      • -2 (6 voturi)    
        neutru (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:47)

        semperfidelis [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        mai ales cand esti la primul mandat si vrei sa apari iar pe lista partidului :)
    • -4 (28 voturi)    
      Si daca... (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:06)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      chiar sunt vorbiti? Parca prea i le pune la fileu lui Herr Klaus.
      Planul "vacanta mare" e vechi de vreo luna. A stat prin sertare si au stiut toti de el, dar l-au scos abia acum, dupa ce Spartacus a shifonat un pic imaginea vajnicilor luptatori cu Covidul, Klaus y compris.
    • -4 (10 voturi)    
      Nu i coincidenta (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:43)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Este Lucrarea P$D pentru O Potentiala Lovitura De Stat ! Cu Veorika Stergeau Matrapazlacurile “guvernarilor” 2017 - ytd, schimbarile de la Parchete au adus P$D in pragul Disperarii ( vremuri disperate - masuri disperate din partea P$D )
  • -20 (56 voturi)    
    Atâta poate (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:51)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dacă nu ar fi asemenea „atacuri”, aproape că nu ar avea ce spune. Sfânta „mânie liberală” !
  • +40 (60 voturi)    
    Cercel trebuia demis de mult (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:52)

    casiuk [utilizator]

    A facut afirmatii contradictorii. Vrea sa placa PSD ca-l puna aia ministru al sanatatii.
    • -1 (11 voturi)    
      ....... (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:33)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui casiuk

      https://www.mediafax.ro/externe/ursula-von-der-leyen-avertizeaza-ca-este-posibil-ca-persoanele-in-varsta-sa-fie-izolate-pana-la-sfarsitul-anului-19066637
      • +3 (7 voturi)    
        Fals! (Marţi, 21 aprilie 2020, 23:59)

        Statis [anonim] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Ea spune ca trebuie sa limitam cat mai mult contactul cu persoanele in varsta. Asta nu inseamna ca trebuie inchise in casa sau in alte locuri (lagare?) decat in mintea unor minti bolnave cu obsesii de tip fascist!
        Izolarea (ceea ce nu e similar cu inchiderea in case) se poate face prin multe tipuri de actiuni, de exemplu, oferirea de ore exclusive la magazine doar pentru varstnici (asa cum se intampla in alte state civilizate) si nu obligarea lor sa mearga buluc doar 2 ore pe zi la ore destul de aglomerate de ceilalti mai tineri.
        Sper ca sunteti capabili sa intelegeti diferenta!
  • -2 (52 voturi)    
    Cand?! (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:58)

    wweesstt [utilizator]

    cand face referire dl. presedinte si la pensiile speciale(de serviciu), la 'tinerii' pensionari speciali, la cheltuielile cu aparatul bugetar, la desfintarea PNDL-ului psdist, la investitii in infrastructura, investitii ale companiilor de stat, cand vom inceta sa ne imprumutam pt a plati pensii speciale, de serviciu unor tineri pensionari si salarii mari bugetarilor? etc cand ?! adica cand face 'guvernul meu" cea ce a promis in opozitie?! cand?!
    • -1 (35 voturi)    
      inca ceva: (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:35)

      wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

      Vad sunt multi care aplauda ca ne trebuie adeverenta sa mergem la supermaket sa ne cumparam mancare! Incredibil, asta da splare pe creier!!!
      Aceste ordonante militare cu ingradiri de drepturi si libertati afecteaza grav economic, multe locuri de munca din mediul privat! Interesant este ca cei care sustin aceste masuri de genu "stati in acasa" NU sunt dispusi sa suporte si financiar costurile economice ale acestor masuri! I-a dati voi un 25% din salarii sau renuntati la pensia speciala! atunci AI DREPTUL sa spui "STATI ACASA" ALTFEL NU!!! multi sunt de acord cu 'stati in casa', dar cand sa fie solidari, sa plateasca din costuri Nu mai sunt de acord!!! Pai ce facem?!
      • +6 (12 voturi)    
        statacasa=saracie (Marţi, 21 aprilie 2020, 18:34)

        Eu38 [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        O sa inteleaga toti peste ceva timp ca fiecare luna de stat acasa ne face mai saraci. Cand vor vedea ca veniturile le scad cu 40% fie prin scaderea salariilor, fie in combinatie cu deprecierea cursului si taxele mai mari pe care Guvernul siguuur nu o sa le introduca, o sa inceapa si fanii statului acasa sa planga pe aici.
    • -6 (12 voturi)    
      acuma (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:59)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

      te-ai gasit ?
      Chiar crezi ca asta si acum ar fi solutia ?
      • 0 (8 voturi)    
        Cand? (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:34)

        wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        nici vorba sa fie acum solutia asta, solutia asta s-ar potrivi la 'pastele cailor'? !
    • -7 (15 voturi)    
      vad ca tu doar doina stii, doina doinesti (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:13)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

      in cazul de fata si in toate cazurile, boala ta sunt pensiile speciale.
      fa-te si tu special si taci drequ din gura.
      daca nu poti sa te faci politai, militar ca iti trebuie conditie fizica si curaj ptr expunerea la risc , sau magistrat ca iti trebuie carte multa, si renuntarea la multe drepturi stabilite prin Constitutie, atunci fa-te aviator si piloteaza un avion in care sa iei toti haterii.
      dar sa stii ca ptr a deveni "special" iq tau nu este suficient!
      • +3 (7 voturi)    
        limbaj special (Marţi, 21 aprilie 2020, 21:00)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        să vă dea ficusu bani pînă intră țara în faliment...da să vă dea pensie specială de la 65 de ani nu de la 40...dacă sînteți așa fizici și curajoși puteți lucra pînă la 65 de ani...curaj aveți cu fraierii pe care-i amendați că n-au declărății...văzui la Starea Nației ce curaj aveți cu interlopii...nu sînteți mai speciali ca medicii sau gunoierii dăcît că avurăți pile în parlament...au făcut lege pt voi
  • -28 (58 voturi)    
    Indicatii pretioase de la carmaci (Marţi, 21 aprilie 2020, 14:59)

    holinessdani [utilizator]

    Daca doctorii sau specialistii incep sa vorbesca de capul lor si fara sa-l intrebe mai intai pe actualul geniu din Carpati unde vom ajunge?
    Asa ceva?
    • +16 (30 voturi)    
      Cam aiurea (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:41)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Epidemiologia e o stiinta complexa, in care pe langa multa medicina si biologie, si mai nou genetica, intra si multa statistica. Da' epidemiologia singura e doar parte din ce-i necesar pentru o solutie la iesirea din criza. Pentru o solutie mai tre' luati in considerare o gramada de alte ramuri stiintifice - economie, sociologie si finante in primul rand. Statistica joaca un rol important in fiecare dintre domeniile astea, si statistica nu e nici pe departe punctul forte al profesiei de medic.

      Cand un medic - care, sa fim clar intelesi, poate are el ceva habar de epidemiologie, dar nu e in nici un caz epidemiolog calificat - se trezeste vorbind aberatii, e normal ca e contrazis si luat peste picior. Si cand medicul ala se mai intampla sa si fie sef in ceva institutie mai importanta, normal ar fi sa fie si demis. Ca multa lume i se uita-n gura si ia de buna aberatiile ce le emite. Si uite-asa te trezesti cu factori de stress semnificativi la nivel social, care cer efort si timp ca sa fie eliminati. Dupa principiul ca un neghiob arunca o piatra-n apa, ca dupa aia sa se chinuie zece intelepti s-o scoata.
    • 0 (10 voturi)    
      Cand (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:00)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      un "reputat epidemiologist" scrie ca un agramat si nu numai ca are o abordare de dictator si vede oamenii ca pe niste furnici, dar mai da si lectii de economie, e clar.
      Voi psd-istii nu doar ca sunteti corupti dar ati devenit cu totii si niste incompetenti, ati ramas cu aceasi constanta, tupeisti.
  • +24 (34 voturi)    
    separarea bătrânilor de familii (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:00)

    Mihail. [utilizator]

    O asemenea aberatie, oricum n-ar fi putut sa fie pusa in practica.
  • +10 (38 voturi)    
    Marea Bagare in Seama. Mai munceste cineva? (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:04)

    Doru1963 [utilizator]

    #1. Lui Streinu-Cercel nu i-a cerut nimeni sa scrie masurile alea.

    #2. Din goana de senzational obisnuita, Media TV si radio a preluat fara discernamant si a tocat zile in sir scrierea lui Strainu-Cercel.
    Atat de rau s-a ajuns incat, daca un post TV/radio nu atinge un subiect care alte posturi il "dezbat", e vazut ca un post care nu informeaza complet.

    #3. Iohannis ii face un mare serviciu lui Streinu-Cercel bagandu-l in seama. Dar si Iohannis, ca orice om politic, se agata de orice ocazie sa mai faca putina campanie.

    #4. Numai in Romania presedintele de tara baga in seama indivizi care vin la televiziuni gen Antene, si doar in Romania, ministrii se confunda cu purtatorii de cuvant, si au atat de mult timp liber incat, zi si noapte, ei sunt la fiecare post TV, raspunzand la orice intrebare a moderatorului, despre posibilitatile trecute, actuale si viitoare ale covidului.

    Nu cred ca in Vest, ministrii sunt pe posturi zi si noapte, raspunzand la tot felu de aberatii de intrebari.

    #5. Cred ca un strain care se uita la media din Romania, are impresia ca romanii sunt cei mai informati si mai destepti cetateni din lume, pentru ca insusi ministru, le zice de cifre, masuri, statistici viitoare si trecute, etc.

    Alooo, dintre politicieni si nu numai, mai munceste cineva in tara asta pe bune? Cum de aveti atat de mult timp sa fiti la TV non-stop?
    • +6 (8 voturi)    
      Mai se preocupa cineva de saracie si lipsuri? (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:50)

      Doru1963 [utilizator] i-a raspuns lui Doru1963

      Dintre astia care conduc, se mai gandeste cineva la zonele alea unde e saracie lucie, unde nu sunt firme, nimic?

      N-ar trebui o preocupare speciala pentru zonele alea? De exemplu facilitati din partea statului pentru firme care angajeaza in zonele alea unde tipa saracia pe ulite.
      Sau mai bine pleaca toti in Vest la cules de capsuni sa-i imbogateasca pe straini? E mai simplu asa pentru toti, mai ales pentru aia care trebuie sa gaseasca solutii...

      Da in fine, daca in timpuri normale, conducatorii, oricare ar fi ei, nu fac nimic, ce sa mai zic azi, cand e covid?
  • +29 (41 voturi)    
    No, asteptam atunci (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:05)

    fat.cat [utilizator]

    Varianta urmatoare. Tov. Cercel inca nu a dat tot ce-i mai bun in el. “Fiecaruia dupa nevoi” scria la un moment dat in draftul ala. Incredibil. Karl Marx sughite in mormant. “Guvernul anti-pandemie”?! Guvern in guvern. Adeverinte de la politie?! Ca sa-ti iei de mancare si medicamente.
    Fiecaruia dupa nevoi? Asta a fost sloganul jafului comunist 70 de ani. “De la fiecare dupa capacitati, fiecaruia dupa nevoi”. Lenin, Stalin si toti dictatorii comunisti danseaza in iad cand vad ce bine li s-a perpetuat ADN-ul direct in democratia secolului 21.
  • -22 (48 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:06)

    [anonim]

    • +13 (27 voturi)    
      Cercel e vreun Ministru, vreun Secretar de Stat (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:53)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui

      Vreun cineva cu functie in Guvern sau in aparatul Presedintiei?
      Si atunci de unde agitatia asta si urgenta sa ii raspunda seful statului in 24 de ore?
      Cercel a incercat o marlanie si anume sa arunce in spatele Guvernului niste idei psd-iste.
      I-a raspuns Tataru de ieri care-i graba. Aa, tembeliziunile au factu din tantar armasar si din armasar cal de caruta? e problema lor.
      • +2 (12 voturi)    
        Minti (Marţi, 21 aprilie 2020, 18:49)

        Taica [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Tataru in prima faza a spus ca sxista posibilitatea carantinari batrinilor 12 - 14 saptamni ,inainte sa apara aberatiile Cercel ( vezi interventia de la Realitatea TV ).
        Solutia asta a fost pregatita la nivel european.
        Iohanis se face ca ploua.
        Daca nu ar fi fost proteste a multor personalitati, mai ales in Franta solutia Cercel nu este chiar de la Cercel.

        Acum a fost un exercitiu, o nada . La urmatoarea " pandemie " va fi pe bune.
    • -2 (12 voturi)    
      excrementul gandirii lui cercel zici tu (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:36)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui

      https://www.mediafax.ro/externe/ursula-von-der-leyen-avertizeaza-ca-este-posibil-ca-persoanele-in-varsta-sa-fie-izolate-pana-la-sfarsitul-anului-19066637
      • +1 (5 voturi)    
        Ai citit doar titlul? (Miercuri, 22 aprilie 2020, 0:12)

        Statis [anonim] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Leyen spune ca trebuie sa limitam cat mai mult contactul cu persoanele in varsta. Asta nu inseamna ca trebuie inchise in casa sau in alte locuri (lagare?) decat in mintea unor minti bolnave cu obsesii de tip fascist!
        Izolarea (ceea ce nu e similar cu inchiderea in case) se poate face prin multe tipuri de actiuni, de exemplu, oferirea de ore exclusive la magazine doar pentru varstnici (asa cum se intampla in alte state civilizate) si nu obligarea lor sa mearga buluc doar 2 ore pe zi la ore destul de aglomerate de ceilalti mai tineri.
        Sper ca sunteti capabili sa intelegeti diferenta!
  • +34 (50 voturi)    
    Capul lui Cercel vrem! (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:06)

    IoPaNet [utilizator]

    De ce mai este in functie acest impostor? De la inceputul crizei a debitat numai ineptii...
    • -5 (19 voturi)    
      oare (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:06)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      la ce functie te referi ? Omul e medic, profesor, conduce o sectie de spital, se pare ca eficient, oricum de multa vreme. "Declaratiile", planurile alea aberante le-a facut ca "persoana particulara". De ce sa-i bagam in seama pe toti cei care-si depasesc competentele ?
      Cum prostiile i-au fost intens mediatizate era normal ca Presedintele sa intervina. De altfel l-au precedat atat ministrul Tataru cat si Arafat !
    • +1 (9 voturi)    
      Este protejatul (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:12)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

      ”IMPARATESEI”, ce-a mai iubita si inteleapta primarita din galaxie .........
  • +26 (42 voturi)    
    Tov. cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:06)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    a cam luat-o pe aratura.
    Odata, nu vrea sa fie verificat si am vazut ce achzitii se fac (apropo, ce se intampla cu cele 12 masini BMW electrice din Bals?), la fel si tov. calafat, a doua oara vrea sa fie testata toata populatia Bucurestiului, apoi vine cu filme de genul asta horror Vacanta mare....
    Mi se pare ca are aproape 65 de ani.
    De ce nu pleaca el in vacanta aia - a i se asigura cazare ca celor pe care vrea el sa-i trimita in separare - si dupa 3 luni, poate ne spune cum este.
    Incepe sa se comporte cam ca Mengele!
    Si se mai spune ca Iohannis este nazist - parca tov. olguta manca asa ceva, alaturi de multi pesedei zaluzi!.
  • -7 (51 voturi)    
    Streinu-Cercel si Klaus joaca in aceeasi (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:14)

    justin puscasu [utilizator]

    piesa. E o manipulare de doi bani numita "politistul cel rau si politistul cel bun". Astia ne cred mai prosti decat suntem.
    • +2 (6 voturi)    
      Ok, Justin (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:40)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      Ai dreptate, daca tov. Cercel nu e zburat din comitetul strategic in cel mai scurt timp. Adica daca ramane, e clar ca guvernul liberal si presedintele si-l asuma, cu papagalismele si masurile lui fasciste cu tot. Ceea ce ar reduce interventia de azi a presedintelui la o abureala trista.
      In alta ordine de idei, m-am tot intrebat, de ce nu e cooptat in acest comitet si cineva care chiar a produs rezultate in epidemia asta? Ca dr. Musta de la TM. Ca n-or fi avand aia numai cazuri usoare acolo. Si au cea mai buna rata de vindecari. De ce nu se adopta la nivel national conduita celor de la TM? Nu sunt in slujba niciunui partid? Isi fac pur si simplu meseria ca lumea? Produc rezultate? De aia nu sunt luati in considerare? Nimeni nu poate fi mai bun decat Cercel in tara asta?
  • +24 (38 voturi)    
    Acest Cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:20)

    Ion Alexandru [utilizator]

    Dupa ce aiureli si aberatii a lansat in media in ultima luna, acest Streinu Cercel mai umbla liber pe la televiziuni si pe strada ?
    • +1 (5 voturi)    
      pentru (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:44)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Ion Alexandru

      ca altfel ce ar avea toata lumea de comentat.... ca doar nu se apuca cineva de treaba si chestii serioase. Toti specialistii sunt cu declaratii non-stop.

      Oare si fac ceva cu sens?!
  • +28 (40 voturi)    
    Cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:23)

    mkv13 [utilizator]

    Oare cat mai trebuie sa-l suportam pe acest infractor numit Cercel? Spune numai aberatii, daca nu-l demiteti macar nu-l mai mediatizati.. Ideal ar fi sa-l cercetati, sunt atatea dovezi ca individul a furat/fura..
    • +10 (20 voturi)    
      Tov Cercel vrea sa fie in centrul atentiei (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:51)

      justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui mkv13

      Sper sa intre si in atentia DNA.
  • +2 (14 voturi)    
    nici JOhannis nu mai e tanar... (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:34)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    ehe...
  • -3 (27 voturi)    
    logica #rezist (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:37)

    cucuveauamov [utilizator]

    e inuman sa-i carantinam pe batrani, e uman sa-i carantinam pe toti
    • -1 (9 voturi)    
      Tu cati ani ai bre? (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:54)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      tu unde te carantinezi cu tot neamul?
    • +1 (5 voturi)    
      logica postacilor psd: (Marţi, 21 aprilie 2020, 23:40)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      "orice se intampla , trebuie swa atac #rezist, si pe toti ceilalti inamici ai stapanilor mei hoti!"
  • +7 (13 voturi)    
    Cecelul are tichia de margaritare impainjenita (Marţi, 21 aprilie 2020, 15:50)

    Plagarus [utilizator]

    Se va "propulsa" si cu masuri de siguranta contra cutremurelor ?!
  • 0 (16 voturi)    
    Romania (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:07)

    Marionete [utilizator]

    Prinsa ca in menghina intre toate mutatiile virusului: Coronaficus, Coronafirus (doar in Bucuresti) si Coronafricus.
  • -2 (18 voturi)    
    cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:15)

    crisssssstyyy [utilizator]

    vreunul dintre voi citeste totusi ce varste au decedatii? eu cred ca nu aveti timp pentru ca stati sa comentati fara sa aveti expertiza necesara...el se confrunta cu acele cazuri grave care nu stiu daca ati observat, dar rar scad sub 240 persoane...bine ca toata lumea stie deodata cum sa faca fata virusului! si bine ca deoadata Iohanis a devenit exemplul pozitiv, care nu a grabit nici un plan in februarie cand era vremea sa faca asta..de aceea are servicii secrete ca sa afle care este situatia in tari gen China..
  • -1 (25 voturi)    
    Raul pentru PNL a fost deja facut (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:19)

    Eu38 [utilizator]

    Nu vorbesc de noi ca noi suntem neimportanti. Pe partide ii intereseaza doar logica de alegeri.

    Ce a facut Cercel a dinamitat orice trecere ar fi avut PNL in randul celor de peste 65 de ani. Iar in randul celor sub 40 de ani, au avut grija chiar penelistii sa isi taie craca de sub picioare cu cele 2 milioane de someri/salarii taiate.

    Deci bye bye PNL la alegeri. Nu pot sa spun ca imi pare rau. Ai dovedit ca, in contextul potrivit, poti fi la fel de totalitar ca PSD.
    • -1 (7 voturi)    
      ce are sula cu prefectura (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:37)

      Bokila [utilizator] i-a raspuns lui Eu38

      cercel e un pesedist declarat....cum sa deconteze pnl aberatiile acestui putregai?
      • -3 (5 voturi)    
        Cine e la butoane acum? (Marţi, 21 aprilie 2020, 20:00)

        Eu38 [utilizator] i-a raspuns lui Bokila

        Tu chiar ai gandit cand ai scris comentariul asta? Cine conduce tara asta acum? Cercel? Nu, Iohannis si PNL. Ca ei sunt fraieri si ii lasa pe Arafat-Cercel, doi PSD-isi convinsi, sa se dea in stamba arata doar de ce PNL e vesnic in opozitie.
  • +6 (14 voturi)    
    covrig cu 19 cercei in coada (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:25)

    Clef [utilizator]

    incet, dar sigur, ajungem taramul unde umbla cainii cu covrigi cu 19 cercei streini in coada.
    • +1 (9 voturi)    
      ai pute sa (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:32)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Clef

      te documentezi inainte de a "cugeta"?
      https://www.mediafax.ro/externe/ursula-von-der-leyen-avertizeaza-ca-este-posibil-ca-persoanele-in-varsta-sa-fie-izolate-pana-la-sfarsitul-anului-19066637
      • 0 (4 voturi)    
        Tu te-ai documentat? (Miercuri, 22 aprilie 2020, 0:10)

        Statis [anonim] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Der Leyen spune ca trebuie sa limitam cat mai mult contactul cu persoanele in varsta. Asta nu inseamna ca trebuie inchise in casa sau in alte locuri (lagare?) decat in mintea unor minti bolnave cu obsesii de tip fascist!
        Izolarea (ceea ce nu e similar cu inchiderea in case) se poate face prin multe tipuri de actiuni, de exemplu, oferirea de ore exclusive la magazine doar pentru varstnici (asa cum se intampla in alte state civilizate) si nu obligarea lor sa mearga buluc doar 2 ore pe zi la ore destul de aglomerate de ceilalti mai tineri.
        Sper ca sunteti capabili sa intelegeti diferenta!
    • +2 (10 voturi)    
      măsuri aberante (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:56)

      di livio [utilizator] i-a raspuns lui Clef

      ezact așa îs amenzile și declărățiili, aberante...în Germania amenda max 100 euroi...în România milițienească amenda min 500 euroi, absolut aberant...pînă și Bulgaria a redus amenzile, ficusu nu, continuă cu amenințările...amenzile astea vor fi decontate la alegeri...dac-or mai fi alegeri, nu știu, văd că le place starea de urgență la achizitorii gen Unifarm
      • +1 (1 vot)    
        In Germania amenda poate ajunge la 25.000 euro (Miercuri, 22 aprilie 2020, 14:38)

        Ioan.Toma [utilizator] i-a raspuns lui di livio

        Cel putin in Baden-Württenberg, unul dintre cele mai afectate landuri:

        "Bei Aufenthalt im öffentlichen Raum mit mehr als zwei Personen können die kommunalen Ortspolizeibehörden ein Bußgeld von 100 bis 1.000 Euro pro Person verhängen. Wer eine eigentlich geschlossene Einrichtung wie beispielsweise einen Frisörsalon, eine Bar oder einen Club weiterbetreibt, muss 2.500 bis 5.000 Euro bezahlen. Personen, die eine für den Besucherverkehr geschlossene Einrichtung wie beispielsweise ein Krankenhaus oder Pflegeheim betreten, riskieren ein Bußgeld von 250 bis 1.500 Euro. Bei wiederholten Verstößen stehen Bußgelder bis zu 25.000 Euro im Raum". Sursa: https://sozialministerium.baden-wuerttemberg.de/de/service/presse/pressemitteilung/pid/landesregierung-veroeffentlicht-bussgeldkatalog-fuer-verstoesse-gegen-corona-verordnung/
  • +3 (9 voturi)    
    Nu vă jucați cu pandemia-dromader (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:42)

    Cocosulgarlic [utilizator]

    Căci știe el ce știe, tov. Cercel:

    De-aş avea patru dromadere,
    N-aș mai visa Apollinaire,
    L-aș admira pe tov. Cercel,
    Cu „pandemia-n dromader”,
    Si j'avais quatre dromadaires.

    De-aş avea patru dromadere,
    La capul lor nu m-aș uita,
    Ci-aș aștepta să vină toamna,
    Când pe cocoașă o vom lua,
    Si j'avais quatre dromadaires.

    De-aş avea patru dromadere,
    Aș pribegi pe străzi rebel
    În acea lume de himere
    Ce-a fost a domnului Cercel,
    Si j'avais quatre dromadaires.

    * „Evoluţia în dromader înseamnă că acum noi vedem capul cămilei. Urmează o perioadă de acalmie, care va fi luna iulie - august, după care din septembrie - octombrie încolo va apărea cocoaşa cămilei”. (Adrian Streinu-Cercel, despre „pandemia-n dromader”)
    • +1 (5 voturi)    
      @cocosulgarlic (Marţi, 21 aprilie 2020, 19:50)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Cocosulgarlic

      E buna rau ! Tine-o tot asa ! :)
  • 0 (10 voturi)    
    Tovarasul Cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:50)

    mmmircea [utilizator]

    actioneaza si el la comanda, acum a primit rolul polisitului rau, dar iata ca a iesit politistul bun, un alt tovaras de nadejde, om de aparat, pe vremea impuscatului ar fi ajuns mandru secretar de judet la Sibiu. Dupa revolutie n-a fost sa fie decat premier la grivco, dar iata ca sistemul l-a uns destoinic carmaci.
  • +1 (9 voturi)    
    Bravo (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:54)

    MIKI@ [utilizator]

    Felicitări şi mulţumiri dlui. Președintele Klaus Iohannis pentru atitudinea luată vis-a-vis de carantinarea persoanelor în vârstă de peste 65 de ani!
  • -3 (7 voturi)    
    pana la urmca Cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:55)

    ..13 [utilizator]

    A facut un mare serviciu celor de la guvernare.

    Daca batranii mai aveau vreo indoiala asupra P$D-ului acum cred ca s-au clarificat - colcaie balta de persoane similare cu Cercel si deci de ce sa votezi #ciumarosie??

    Hai ca se poate!
  • -1 (3 voturi)    
    fiecare mai responsabil (Marţi, 21 aprilie 2020, 16:56)

    ..13 [utilizator]

    Asta da mesaj!
  • 0 (10 voturi)    
    Era (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:01)

    Georgiana1995 [utilizator]

    vorba despre batrânii SINGUri,dar văd ca Joianis o dă cu manta. Alo "reporterii",mai uşor cu pianu pe scări
  • +5 (9 voturi)    
    cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:32)

    crisssssstyyy [utilizator]

    eu inteleg asa, ca editorul accepta doar comentariile anti cercel...pai in ce tara suntem, domnilor?
  • -3 (5 voturi)    
    Bravo, Iohannis! (Marţi, 21 aprilie 2020, 17:57)

    CristianG [utilizator]

    Vezi sa nu te razgandeasca.
  • +2 (8 voturi)    
    decizie (Marţi, 21 aprilie 2020, 18:12)

    gpavel [utilizator]

    oricum indignarea este fara obiect,strainu nu are nici o decizie in privinta ordonantelor si hotararilor de guvern,poate a deranjat ca are influienta la cineva cu decizie?
    • 0 (8 voturi)    
      da, are (Marţi, 21 aprilie 2020, 19:13)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      la ursula von...
  • -2 (14 voturi)    
    aloo, hn, (Marţi, 21 aprilie 2020, 18:23)

    miculescu-rucar [utilizator]

    niciunul din comentariile mele nu apare!
    asa e ordinul pe unitate?
    nu am nicio legatura cu cercel, dar ar fi corect sa publicati macar link-ul cu declaratia presedintei comisiei europene, nu doar delirul habarnistilor de meserie de pe hn.
    dar poate asa ati primit ordin, sa-l linsati pe cercel!
    succesuri!
  • +1 (13 voturi)    
    totalitarism este si sa tii toti oamenii in casa (Marţi, 21 aprilie 2020, 19:07)

    _Ioan_ [utilizator]

    cu forta
    • 0 (6 voturi)    
      Te cerți cu COVID-19. (Marţi, 21 aprilie 2020, 19:24)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui _Ioan_

      Să-mi spui și mie ce ai realizat.De obicei te lovește de te omoară.Fii atent.Și stai acasă,acolo COVID-19 nu ajunge.
  • +4 (14 voturi)    
    Acoperire (Marţi, 21 aprilie 2020, 19:13)

    zaw [utilizator]

    Acest plan are mai bine de o luna,a stat putin la sertar fiind scos acum pentru a acoperii scandalul cu tiganii.Doar vin alegerile,avem nevoie de voturi,nu?
  • -1 (13 voturi)    
    Werner virusologul (Marţi, 21 aprilie 2020, 20:03)

    galeo [utilizator]

    Bai frate, Werner se pricepe si la virusologie, nu doar la fizica. Desi are IQ sub 100...
    • +1 (5 voturi)    
      Ia zi, daca nu era Hamstarul la Parnaie (Marţi, 21 aprilie 2020, 22:00)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      ImBelina virusul asta cat ai clipi!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Oricum cel mai informat om din stat e tot Basescu (Marţi, 21 aprilie 2020, 21:01)

    Miky113 [utilizator]

    Oare unde a tupilit kerkel grupa de risc : nomenclatura ?
  • +3 (9 voturi)    
    Auziţi guvernul pandemic.... (Marţi, 21 aprilie 2020, 21:02)

    MIKI@ [utilizator]

    Auziţi guvernul pandemic....condus de dr.Cercel & company şi epidemiologii, după ce ne-a împărţit pe grupe de vârstă, probabil că ăştia ne şi operau între timp, iar cei între 40-65 ani erau şi ei carantinaţi obligatoriu dacă nu aveau job, sau cei fără o muncă importantă, iar cei care prestau o muncă importantă aveau să lucreze part-time job şi apoi în carantină. Ruşine dle. Cercel Streinu.
    Către Guvernul României:
    „Să ne ferim de excesele epidemiologilor. Nu putem accepta ca o autoritate științifică oscilantă în decizii şi măsuri să se substituie puterii politice.” Este de ştiut că dacă ai o mică problemă medicală, nu te duci din prima la chirurg ptr. că acesta îţi va propune să te opereze, rezolvarea/tratamentul depinde şi de specializarea fiecărui medic, căruia i te adresezi, el îţi v-a aplica/prescrie tratamentul în funcţie de specializarea lui. Iar epidemiologii infecţionişti ce fac izolează şi carantinează în aşteptarea leacului. Acest lucru fiind dovedit de lumea ştiinţifică că poate face mai mult rău decât bine, carantinarea pe termen mediu şi lung, duce la pierderea capacităţii organismului de a produce anticorpi ptr. că nu mai intri în contact cu viruşi banali fără covid 19, deci imunitatea ta va scădea şi poţi dezvolta diverse alergii/boli dacă te bagă la izolare sub o cupolă tip "glob de sticlă".
  • +2 (10 voturi)    
    Cercel Strein, izolat la Psihiatrie, URGENT ! (Marţi, 21 aprilie 2020, 21:07)

    matali [utilizator]

    Individul asta e insusi o categorie de risc la conducerea spitalului Bals care emite doar aberatii demne de un caz clinic al spitalului de Psihiatrie. Pur si simplu nu il poti lua in serios.De cand a aparut epidemia asta de coronavirus omul asta vorbeste numai aberatii demne de science fiction. De ce mai este tinut o asemenea relicva PSD-ista la conducerea Institutului, acum in secolul 21 ?
    • 0 (6 voturi)    
      Pe oameni de genul asta... (Marţi, 21 aprilie 2020, 23:05)

      Olyx [utilizator] i-a raspuns lui matali

      PSD-ul s-a bazat si inca se bazeaza...
    • +2 (2 voturi)    
      dl.dr.Cercel (Miercuri, 22 aprilie 2020, 13:22)

      dvas [utilizator] i-a raspuns lui matali

      doream si eu sa ii fac aceasta recomandare, dar imi era teama de o amenda a PSD si sunt doar un inginer pensionar. Deci nu prea as avea de unde sa platesc amenzi
  • 0 (8 voturi)    
    S-ar putea ajunge la masura propusa de dl Cercel (Marţi, 21 aprilie 2020, 21:15)

    Mihai1985 [utilizator]

    Doar daca se constata ca toate masurile luate nu pot impiedica raspandirea pandemiei. In rest, omul politic KWJ joaca politic!
  • -1 (9 voturi)    
    Manipulare (Marţi, 21 aprilie 2020, 22:26)

    Gigi Kent [utilizator]

    https://www.hotnews.ro/stiri-coronavirus-23883661-ministrul-sanatatii-masurile-relaxare-functie-fiecare-comunitate-focare-nu-gandit-separam-varstnicii-familii.htm

    Iaca ce scrie un articol de pe Hotnews.ro:

    "Pentru categoria de 65 de ani măsurile imediate propuse de şeful de la „Matei Balş” sunt „izolarea la domiciliu pentru următoarele 12 săptămâni – indiferent cum se cheamă domiciliu (casă proprie, relocare într-o casă liberă sau relocare instituţionalizată), susţinerea acestor persoane, respectând cu stricteţe măsurile de distanţare socială, pe toată această durată”.
    Potrivit documentului, „susţinerea va fi efectuată fie de rudele directe, indirecte fie de autorităţi şi cu ajutorul ONG-urilor”, iar monitorizarea să fie realizată de poliţia locală şi autorităţile locale."

    Bravo eroului Iohannis care identifica o problema inexistenta pe care o si "rezolva". Unde e vorba despre separarea de familii?
  • -1 (1 vot)    
    decizie (Miercuri, 22 aprilie 2020, 10:52)

    gpavel [utilizator]

    cercel si institutul cel conduce ,nu au nici o decizie in privinta masurilor anticovit,e doar o opinie,vad foarte apropiata cu a ue,"Este posibil ca persoanele în vârstă să fie izolate până la sfârşitul anului pentru a le proteja de coronavirus, a declarat sămbătă şefa Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, potrivit cotidianului The Guardian.",presedintele poate este deranjat de influienta lui cercel in guvern,la factori importanti de decizie si ataca "la distanta"pentru a contracara!
  • -1 (1 vot)    
    dl.dr.Cercel (Miercuri, 22 aprilie 2020, 13:15)

    dvas [utilizator]

    bunicii nostrii ne cresc copiii, ne gatesc, ne fac curat. Suntem cca 20 milioane de oameni in Romania. Putini suntem bolnavi. Cum poate cineva sa se gandeasca sa ia bunicii din familie? Il apreciam pe acest domn doctor, dar din aceasta clipa, nu voi mai citi sau asculta nimic din ceea ce va fi emanat de catre domnia sa.
    • +1 (1 vot)    
      Depinde (Vineri, 24 aprilie 2020, 4:42)

      Mihai1985 [utilizator] i-a raspuns lui dvas

      Si daca tu iti poti infecta proprii tai bunici si ii vei omoari? Atunci cum vei mai gandi? Tu ar trebui sa fi mai echilibrat si sa intelegi care este diferenta intre un specialist si un politruc. Mai tarziu sau mai devreme toti se vor infecta cu CODVID 19, exact ca la gripa obisnuita, pe care nu a putut nimeni ca sa o opreasca. Problema este ca autoritatile sa tina situatia sub control situatia pana se va produce vacinul. Si pana acum au facut-o bine. Aceasta idee de separare a tinerilor fata de batrani nu apratine d-lui dr. Cercel, a fost vehiculata pe cel putin doua continente. Totul depinde de evolutia situatiei. Eu sper ca sa nu se ajunga acolo. Dar nu stiim ce ne va rezerva viitorul!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by