UPDATE 09.08 Sistemul de suport pentru servicii de check-in de la Aeroportul Henri Coandă din Capitală a picat vineri dimineaţă. Potrivit reprezentanţilor aeroporului, cursele Blue Air şi Tarom au avut întârzieri între 30 şi 60 de minute, dar nicio cursă nu a fost anulată din cauza acestei probleme tehnice, transmite Mediafax. Ulterior, Tarom a precizat că mai multe curse apăreau pe site-ul aeroportului drept anulate din cauza unei ”erori informatice”.

Avion Tarom la OtopeniFoto: HotNews.ro / Victor Cozmei

Până la urmă, nicio cursă nu a fost anulată din cauza problemelor tehnice, iar sistemul a redevenit funcţional.

Dimineață, puțin după ora 08.00, pe site-ul Companiei Naționale Aeroporturi București, Tarom apărea cu opt curse anulate. Alte trei zboruri din cursul zilei de vineri, de la companii diferite, erau anunțate și ele ca fiind anulate.

Informare Tarom:

”Compania TAROM precizează că din cauza disfuncţionalităţii sistemului de suport pentru servicii check-in ale Aeroportului Internaţional Henri Coandă București, în dimineaţa zilei de 06 Martie 2020, cursele TAROM au înregistrat întârzieri de până la 30 de minute.

De asemenea, în acest context, subliniem că nu a fost anulat niciun zbor. Dintr-o eroare informatica, pe site-ul Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti au aparut informatii referitoare la curse TAROM anulate.

Mentionam faptul ca acele curse au fost anulate comercial din planul de zbor cu mai mult de doua saptamani inainte de data de 06 Martie 2020. Pasagerii au fost anuntati din timp , au fost protejati si au fost reacomodati pe alte curse, astfel incat sa nu le fie afectate calatoriile.

Va mentionam ca pe display-ul fizic din Aeroportul International Henri Coanda Bucuresţi au fost afisate corect informaţiile cu privire la cursele TAROM din ziua de 06 Martie 2020.”