Post-Brexit Marea Britanie anunță că închide robinetul pentru forța de muncă ”ieftină” și slab calificată din afara țării

de DG     HotNews.ro
Duminică, 16 februarie 2020, 8:42 Actualitate | Internaţional


Brexit Day (statuia lui Winston Churchill de la Westminster)
Foto: Twitter
Marea Britanie va ”închide robinetul” pentru forța de muncă slab calificată din afara țării și va cere ca toți muncitorii străini calificați care doresc să lucreze în Regat să aibă o ofertă de muncă, să îndeplinească condițiile salariale și cerințele legate de cunoașterea limbii engleze, relatează Reuters. Aceste noi reguli vor fi aplicate de anul viitor, după ce etapa de tranziție post-Brexit se va încheia.

Regatul Unit a părăsit Uniunea Europeană la 31 ianuarie, iar perioada de tranziție (în care rămân în vigoare aceleași reglementări și sunt negociate noile tratate comerciale cu blocul comunitar –n.red) se va încheia la 31 decembrie a.c.

În acest moment, cetățenii UE sunt liberi să circule, să studieze și să muncească oriunde în statele membre. De altfel, mare parte din campania pro-Brexit s-a axat pe ideea de a bloca accesul muncitorilor (în special, est-europeni) pe piața din Regat.

“Sistemul nostru de imigrație va închide robinetul pentru forța de muncă străină, ieftină și slab calificată”, a scris ministrul de interne Priti Patel în ediția de duminică a cotidianului The Sun, potrivit Reuters.

“De la anul, toți muncitorii vor trebui să câștige suficiente puncte pentru a putea munci în Marea Britanie. Vor trebui să vorbească engleza, să aibă o ofertă clară pentru un loc de muncă și să întrunească cerințele salariale”, a mai susținut ministrul. Patel a adăugat că în acest fel numărul total (al muncitorilor străini-n.red) va scădea.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















30375 vizualizari

  • -11 (41 voturi)    
    Noi reglementari (Duminică, 16 februarie 2020, 9:04)

    RoyPeters [utilizator]

    ”cu adresa” si pentru romanii din UK. Din cei cca. 500 mii de diasporeni, doar 10-15% lucreaza legal si corect, mai ales medicii (cam 30 000) si muncitori calificati. Restul muncesc la negru, fura, cersesc, sparg case si fac trafic de persoane.

    Când vor fi expulzati, se va (re)umple Romania de hoti, talhari si alti infractori scuipati de occident, criminalitatea va exploda si politistii vor prospera...
    • -27 (35 voturi)    
      Sportivii #rezist...mda (Duminică, 16 februarie 2020, 14:44)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui RoyPeters

      Sportivii #rezist...mda

      Vorbitorii gimnastici de limba engleza, #rezistenti la cunoastere (stiu totul de pe FeisBuci)....
      ...mda, imi cade o lacrima pentru ei.
    • +6 (12 voturi)    
      excelent (Duminică, 16 februarie 2020, 19:43)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui RoyPeters

      Deci vesti bune pentru "diasporeni". Hotii se intorc in Romania, raman doar oamenii cinstiti in UK.
    • +9 (13 voturi)    
      fugi bre cu cercu (Duminică, 16 februarie 2020, 22:19)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui RoyPeters

      Tu crezi ca in UK exista 400.000 de angajati ilegali?!? Ai impresia ca acolo evaziunea e ca-n Romania???
      In UK e plin de romani si in constructii, si in abatoare, si in supermarketuri. Doctorii sau IT-istii sunt exceptii.
      • +2 (4 voturi)    
        de fapt suna bine... (Luni, 17 februarie 2020, 11:29)

        t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        MB are nevoie oricum de muca slab calificata, adica salahori, capsunari, etc. Nu poate functiona nimic cu muncitorii autohtoni, aia dezerteaza dupa prima zi de tras.
        Diferenta e ca nu vor mai accepta forta de munca ieftina, adica ii vor primi doar pe cei care cer mai mult.
        Asa inteleg eu marea schimbare adusa de Brexit :)
        • +1 (1 vot)    
          suna bine si pentru romani (Luni, 17 februarie 2020, 14:42)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

          Practic, erau (si inca mai sunt) cam multe cazuri de "sclavie moderna", din nefericire. Culmea, cei care exploatau romani, era tot romani.

          Forta de munca ieftina tot vor cauta, in special in agricultura. Diferenta este ca angajatorii vor fi obligati sa se inregistreze si sa faca dovada ca nu pot gasi pe acelasi salariu un localnic (poate fi si un imigrant care lucreaza deja legal in UK).
          • 0 (0 voturi)    
            nici pe departe... (Marţi, 18 februarie 2020, 12:36)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Marea majoritate a lucratorilor straini din UK nu-s nici pe departe tinuti in sclavie. Statul e deajuns de puternic si pedepsele deajuns de mari incat sa nu se permita salariu la negru sau alte chestii similare.

            Si da, forta de munca vor cauta si vor importa, pentru ca nici un britanic get-beget nu va lucra in constructii sau la abator. Vor disparea doar cei care acum stau pe ajutoare. De fapt cu astia si au ceva de impartit britanicii, ca inrest de munca oricum se gaseste, doar sa vrei sa muncesti.
        • 0 (0 voturi)    
          cam asha ceva :) (Marţi, 18 februarie 2020, 12:32)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

          Acu vor accepta muncitori in constructii, lucratori la abatoare, soferi de camion, etc, doar daca cer la angajare salariu dublu. E gargara tipica a populistului care a prostit prostimea si acu tre sa ii vanda o realitate coafata frumos ca sa dea bine. Peste inca 1-2 ani, cand vor ramane si fara exporturile spre UE (mai ales in zona financiara) si fara disparitia imigrantilor (poate cu exceptia alora care stau pe ajutor de la stat...), vor intelege ce prostie au facut. Si cand or mai incepe si Scotia si Irlanda de Nord sa emita pretentii de independenta, o sa curga doar lapte si miere in UK.
  • +9 (19 voturi)    
    Carevasazica (Duminică, 16 februarie 2020, 9:05)

    un domn [utilizator]

    Cei care au adus Novichock sunt persona non grata
    • +16 (18 voturi)    
      nuuu, aia sunt calificati , nu asta vor ei ? (Duminică, 16 februarie 2020, 14:44)

      linarel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      personal calificat cu diplome ... etc .crezi ca kgb-ul trimite oameni necalificati acolo?
      • -2 (8 voturi)    
        Faptul ca Aia Doi au Spus Ca Erau Turiști (Duminică, 16 februarie 2020, 16:08)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui linarel

        Ce sugerează ? Ca la KGB au doar Necalificați !
      • -9 (15 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 februarie 2020, 16:15)

        [anonim] i-a raspuns lui linarel

        • +8 (18 voturi)    
          Ivan Turbinca (Duminică, 16 februarie 2020, 17:34)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui

          Cum am spus de parfumul din “trandafiri” Novichok, cum te bagi in vorba )))
    • -4 (10 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 februarie 2020, 18:44)

      [anonim] i-a raspuns lui un domn

  • +20 (34 voturi)    
    ce nume britanic (Duminică, 16 februarie 2020, 9:39)

    Dodel540 [utilizator]

    Si a vorbit dna Patel, britanica get beget de cel putin 10 generatii. Pariez ca parintii ei stiau engleza perfect atunci cand au venit din India.
  • +21 (25 voturi)    
    Patel, (Duminică, 16 februarie 2020, 9:41)

    schimbu3 [utilizator]

    ce englez sadea!
  • +26 (34 voturi)    
    Pentru ca, nu-i asa .... (Duminică, 16 februarie 2020, 10:00)

    SHEAPA [utilizator]

    Ministrul de Interne PRITI PATEL, parintii lui si cu toate rudele lui au intrat in UK cu o engleza fluenta, fully qualified si pe salarii de top.

    Ce nesimtire.
    • +1 (1 vot)    
      Pentru ca nu-i asa (Luni, 17 februarie 2020, 14:53)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      Intamplator, parintii ei nu erau nici saraci, nici imigranti ilegali, dar e mai putin relevant. Relevant este ca fiica lor a ajuns ministru de interne.

      Foarte relevant este si ca declaratia ei se refera la toti muncitorii straini, nu doar cei care vin din UE.
  • -19 (31 voturi)    
    Se întorc diasporezii (Duminică, 16 februarie 2020, 10:13)

    Mazeta [utilizator]

    Fundurile britanice au demnitatea lor.
  • +15 (23 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 16 februarie 2020, 10:21)

    sile1 [utilizator]

    Englezii au si ei prostii lor,de ce ar mai avea nevoie si de prostii altora ?

    UK ,ca orice tara care stie ce vrea, doreste sa foloseasca doar forta de munca calificata drenata de prin tarile " prapadite" care nu-si cunosc interesul !
  • -10 (24 voturi)    
    Mda (Duminică, 16 februarie 2020, 10:31)

    Fanel01 [utilizator]

    Mda ,adica opresc ce e bun si restul ii trimit inapoi. Pai cei buni au facut scoala in romania platita din banii romanilor care au ramas , daca vor sa mai munceasca in afara tarii si sa plateasca taxe acolo sa ne achite contravaloarea studiilor platite de noi si parintii nostri.
    • -12 (20 voturi)    
      De ce? (Duminică, 16 februarie 2020, 14:17)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Fanel01

      Părinții mei au plătit taxe și impozite de le-a sărit basca.România ar trebui să-mi plătească daune pentru ăia doi ani de facultate făcuți degeaba acolo.

      Hai să facem altfel: Să fie facultatea pe bani. Să vedem câți se vor mai găsi dispuși să plătească și câți vor pleca direct în vest fără să se mai uite în urmă.
      • -16 (22 voturi)    
        Ohoho, ce idee buna. (Duminică, 16 februarie 2020, 14:49)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        "Hai să facem altfel: Să fie facultatea pe bani."

        Ohoho, ce idee buna. Dar, ca orice idee buna, nu se prinde de Romania.
      • -3 (13 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 februarie 2020, 16:18)

        [anonim] i-a raspuns lui Amerlocu

      • -1 (11 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 februarie 2020, 19:06)

        [anonim] i-a raspuns lui Amerlocu

  • +35 (41 voturi)    
    Vor muncii britanicii pe salarii mici? (Duminică, 16 februarie 2020, 10:41)

    albik [utilizator]

    Nu. Patronii vor trebui sa plateasca salarii mai mari. Costurile vor fi transferate in pretul produselor si al serviciilor. Adica scumpiri. Well done UK...
  • +24 (40 voturi)    
    Felicitari! (Duminică, 16 februarie 2020, 11:37)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    “Sistemul nostru de imigrație va închide robinetul pentru forța de muncă străină, ieftină"

    Excelenta decizie!
    Afara cu forta de munca ifetina, din import!
    Toate joburile sa fie ocupate numai si numai de englezi get-beget, cu salarii muult mai mari!
    Costurie de productie vor creste dramatic, dar asta nu-i o problema, ca oricum nu mai pot sa exporte in UE!

    Multe, multe felicitari celor care au votat pedesereul, respectiv Brexitul!
    • -2 (4 voturi)    
      de ce (Luni, 17 februarie 2020, 9:29)

      Dragoon [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

      de ce sa nu poata exporta in UE? Nu trebuie sa fi parte din UE sa faci export in UE.
      Plus daca vad ca au nevoie de forta de munca ieftina au acolo in India cata vor si aia vorbesc limba Engleza si se si adapteaza usor.
  • +20 (22 voturi)    
    ! (Duminică, 16 februarie 2020, 11:50)

    chiuaua [utilizator]

    Se va scumpi viata in UK.
  • -16 (22 voturi)    
    lasa (Duminică, 16 februarie 2020, 11:55)

    martel55 [utilizator]

    ca il deschidem noi, ca dupa mintea autoritatilor romane si al patornilor romani de astfel d eimigranit avme nevoie, care sa lucreze sub salariul minim de la noi, care oricum abia daca iti permite sa supravietuiesti...da nooi avem nevoie de sclavi straini cu ajutorul carora patronii romani sa ii transofrme in slcavi si pe angajatii romani
  • +11 (25 voturi)    
    Dupa care... (Duminică, 16 februarie 2020, 12:05)

    Gigi Kent [utilizator]

    Aceiasi brexit-eri care perorau impotriva muncitorilor ieftini din estul Europei vor incepe sa se planga ca nu are cine sa le repare chiuvetele sau ca e prea scump. Sau nu se vor plange, multumiti ca le-au "tras-o" nemernicilor de est europeni. Cine stie ...
    • -18 (26 voturi)    
      Să nu uiți să ne anunți (Duminică, 16 februarie 2020, 14:20)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Când vor plânge după asistații sociali. Lucrătorii calificați vor rămâne pentru că preferă sp repare chiuveta engelzului pe de 5 ori mai mulți bani ca pe a ta. Se întorc ciurucurile și borfașii care vor concura cu tine pentru pomana de stat.
      • +13 (17 voturi)    
        Cand... (Duminică, 16 februarie 2020, 15:31)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        … cand articolul este despre "forța de muncă străină, ieftină și slab calificată” dar omul este prost si vorbeste despre "asistati social, ciurucuri si borfasi".

        Ceea ce imi aduce aminte … vest europenii nu vor Romania in Schengen pentru ca le vom trimite toti hotii si alte categorii sociale "deosebite". Ah, aia sunt deja acolo? Si noi tot nu suntem in Schengen ...
      • +7 (9 voturi)    
        Lasa (Duminică, 16 februarie 2020, 15:36)

        Costi888 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Ca si in romania repara chiuveta pe 100 de lei/45 min. Si nici nu ti da bon :))
        • -6 (6 voturi)    
          Cheama-l p-ala (Duminică, 16 februarie 2020, 19:53)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

          "Ca si in romania repara chiuveta pe 100 de lei/45 min. Si nici nu ti da bon :))"
          ===============
          Cheama-l p-ala care iti face chiuveta pentru 20 de lei si iti da si bon. Asa-i in capitalism, ai de unde alege.
      • -2 (4 voturi)    
        se intorc, o laie (Luni, 17 februarie 2020, 8:51)

        Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        tu chiar crezi , borfas fiind, ca se intoc in romania? pai trec la irlandezi, usor, ca doar aia acum au votat stanga si abia asteapta sa asimileze noi populatii , petru diversitate, of course
  • +13 (21 voturi)    
    " in special pt est europeni" ... las ca indienii (Duminică, 16 februarie 2020, 12:10)

    linarel [utilizator]

    e buni , sa nu mai vorbim de imigrantii mulsulmani ....

    stay alone
    • -7 (13 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 februarie 2020, 18:46)

      [anonim] i-a raspuns lui linarel

      • +4 (6 voturi)    
        Da, da, asa zice la sputnik (Luni, 17 februarie 2020, 10:29)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui

        Brexit e bine, sa-i infieram pe ceilaliti.
        Pai da, daca e in interesul Rusiei...
        Ce te doare pe tine de britanici, asa brusc...
        • -1 (1 vot)    
          Comentariu sters de utilizator (Luni, 17 februarie 2020, 14:14)

          [anonim] i-a raspuns lui midufi

  • +20 (28 voturi)    
    Hahaha (Duminică, 16 februarie 2020, 12:10)

    dandantheman [utilizator]

    "a scris ministrul de interne Priti Patel"

    Ce gluma buna!!!

    Indianca asta a carui parinti au venit cu barca acum <50 de ani se vaita ca vin romanii si bulgarii peste ei.

    Kaka-Maka!
  • +20 (22 voturi)    
    O sa fie paradoxal. (Duminică, 16 februarie 2020, 12:14)

    Marionette [utilizator]

    Ca si in UE. Spre exemplu in UE povestile sunt foarte frumoase despre cum sa nu mai consumam energie, si cum se vor da legi pe masura ce trece timpul, realitatea este ca aceste legi duc la cresterea pretului in cele din urma si la suferinta maxima a celui de jos.
    Asa se va intampla si in UK. Dupa ce vor fi multumiti ca au scapat de polonezi si de romani vor fi tristi ca o casa pentru a fi construita va costa 2 milioane de euro in loc de 1 milion.
    • -15 (29 voturi)    
      Exact aici e șmecheria Brexirt-ului (Duminică, 16 februarie 2020, 14:33)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Odată ieșiți din UE nu mai sun supuși regulilor UE iar prețurile lor vor scădea. Exemplul cel mai concludent e SUA:

      Benzina e la 40% din prețul în România, Curentul electric la 30%, gazele naturale la 15% (frakingul - dragul de el) apa la 10%. Alimentele, și înbrăcămintrea cam la jumătate și aici nici nu avem TVA. Un automobil VW importat din Europa ajunge să fie și 60% din prețul lui în țara de unde e fabricat.

      Câștig de 3 ori mai mult aici ca un medic din Germania cu aceeași calificare. El pltăește acolo 45% taxă pe venit +contribuții sociale, etc. Eu plătesc aici, după toate deducerile imaginabile undeva între 20% și 25% taxe, contribuții, etc. UE e o afacere scumpă pentru ăia care chiar își câștigă existența.
      • -1 (25 voturi)    
        amerloace, (Duminică, 16 februarie 2020, 16:59)

        hdd [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        îți propun să revină TOATĂ armata SUA în interiorul granițelor și să vedem atunci cât mai costă gazele, benzina etc.

        SUA este un imperiu modern care are acces la materii prime cu prețuri derizorii proiectând o politică de forță și profitând că nu fost învinsă încă într-o conflagratție majoră.

        Brief: SUA fură.

        Cine nu e de acord, primește o "primăvară arabă", un coronavirus sau un război pe față.


        Bravo ție că joci în echipa lor.
        Ești șmecher, ce să zic.

        p. s. Ți-am cumpărat un bilet de avion spre Teheran. Să le spui și lor ce bine e. Așa, ca șmecherii.
        Doar dus, bineînțeles.
        • -6 (12 voturi)    
          HDD-ule , tot la Stalin ai ramas cu ideile? (Duminică, 16 februarie 2020, 20:08)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui hdd

          Va sa zica US da faliment daca renunta la armata ei imprastiata pe tot globul? Eu credeam ca dimpotriva sa renunti la o cheltuiala e un castig. dar cine sunt eu sa invat economie 101 pe unl care inca mai crede in imperialism si materii prime ieftine
          PS poti sa dai un singur exemplu de "Materie prima ieftina" la care US are acces?
      • +5 (11 voturi)    
        @amerlocu (Duminică, 16 februarie 2020, 20:34)

        sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Daca zici ca venitul tau e de trei ori mai mare ca al unui medic german poti sa-mi explici de ce acestia nu migreaza in masa in America ?

        Ori fi atat de tampiti incat sa nu faca acest lucru ?

        Astept o explicatie logica si nu propaganda ieftina !
      • +3 (3 voturi)    
        benzina ieftina nu e tot (Luni, 17 februarie 2020, 11:39)

        t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Ia zi cat costa o casa acolo? Cat costa metrul patrat de pamant in oras? Cat costa o asigurare medicala buna? Cat costa o educatie decenta? Ce protectie sociala de masa ai in SUA?
        Ies mai ieftin la energie, mai scump la confort, sanatate si educatie.
      • +1 (1 vot)    
        Comentariu sters de utilizator (Luni, 17 februarie 2020, 20:48)

        [anonim] i-a raspuns lui Amerlocu

  • +16 (18 voturi)    
    Interesant (Duminică, 16 februarie 2020, 12:41)

    Costi888 [utilizator]

    Oamenii astia slab pregatiti vin UK pt ca exista cerere pt ei..
    • -11 (23 voturi)    
      Nu neapărat (Duminică, 16 februarie 2020, 14:35)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      Există asistență socială.
      • 0 (0 voturi)    
        Si? (Luni, 17 februarie 2020, 12:30)

        JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

        Si cat de complicat sa fie pentru legiuitorul englez sa ofere asistenta sociala doar celor ce detin cetatenie?
    • +10 (14 voturi)    
      Gresit! (Duminică, 16 februarie 2020, 16:39)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Costi888

      Ai dreptate cu "Oamenii astia slab pregatiti vin UK pt ca exista cerere pt ei".

      numai ca ai ales adjectivul cel mai putin semnificativ, britanicii au iesit din UE pentu ca ii deranja venirea muncitorilor STRAINI si IEFTINI, nu faptul ca acestia era / sunt salb pregatiti.
      Daca erau chiar asa slab pregatiti, nu i-ar fi angajat nimeni, nici macar pe gratis ...
  • +12 (18 voturi)    
    Oricine ajunge in UK anul asta e protejat (Duminică, 16 februarie 2020, 13:07)

    Paper_tiger [utilizator]

    Stirea e corecta, era si de asteptat. Dar ar mai fi de adaugat ca oricine ajune in UK inainte de 31 Dec 2020 este protejat de acordul de retragere, si poate aplica pana in 31 iunie 2021. Deja 500,000 romani au aplicat, si drepturile lor sunt protejate. Conditiile pt pre-settlement sunt minimale: doar sa ajungi si sa ai o adresa in UK, bank account etc.
    In final, e posibil ca ~600,000 romani (1% din populatia UK, 3% din populatia Romaniei) vor fi stabiliti in UK...
  • +15 (21 voturi)    
    Un rahat si-un peste. (Duminică, 16 februarie 2020, 14:00)

    Luk [utilizator]

    Ce sa-ti povestesc, economie libera de piata cu bariere pentru forta de munca :)))
    Mno, cam ce-o sa rezolve asta? O sa lucreze in agricultura doar aia cu pregatire, asa-i? :))
    • -7 (23 voturi)    
      Deloc (Duminică, 16 februarie 2020, 14:42)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      În America se aduc sute de mii de muncitori sezonieri din Mexic pentru ferme. La început mulți meixcanii uitau să se mai întoarcă acasă. Dar apoi au început să înțeleagă avantajele statutului legal. Cu timpul oamenii au învățat că e mai bine și mai profiatbil să o facă în mod cinstit pentru ambele părți

      Ăia care sar gardul oricum nu prea lucrează și ajung sclavii bandelor. Și fermierii au înțeles că dacă angajează ilegal ajung și ei să „negocieze” cu bandele și din asta pierd mult mai muți bani decât dacă depun cereri pentru lucrători cu acte în regulă
    • +5 (11 voturi)    
      confunzi economia de piata cu altceva (Duminică, 16 februarie 2020, 20:18)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Mai exact libera circulatie a fortei de munca poate avea loc doar in cadrul unui stat sau a unei uniuni/federatii care a stabilit asta prin tratate.
      Altfel am avea o invazie de lucratori din Ucraina/ Siria/oriunde care ar putea pretinde ca de vreme ce suntem economie de piata libera u dreptul sa munceasca aici.
      • +1 (1 vot)    
        Amandoi aveti dreptate (Luni, 17 februarie 2020, 13:33)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Sa-i vedem cum isi rezolva problema protectiei sociale si cum isi acopera locurile de munca care nu necesita calificare inalta.
        Fac pariu pe ce vreti voi ca nivelul ajutorului depaseste nivelul salariul pentru astia din urma.
        Nu se poate si cu crucea-n san si cu...
        Asta-i paradoxul socialismului: ii protejeaza mai intai si mai bine pe cei care pretind ca ofera celorlalti protectie :))
  • -2 (16 voturi)    
    inteleg (Duminică, 16 februarie 2020, 14:18)

    tusnami [utilizator]

    trebuie sa le faca loc pe piata rusilor si chinezilor, noii lor cei mai buni prieteni.
  • +13 (17 voturi)    
    Cui foloseste? (Duminică, 16 februarie 2020, 15:00)

    independentu [utilizator]

    Si gasiti in UK forta de munca ieftina si slab calificata?
  • -3 (13 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 16 februarie 2020, 16:13)

    [anonim]

  • +1 (13 voturi)    
    pt alaba neagra (Duminică, 16 februarie 2020, 16:56)

    nash pandelica [utilizator]

    ei n'au specialist pregatiti.
    asa ca vor mai fi portite.
  • -1 (9 voturi)    
    Macar UK are ce expulza.. Asta spune multe (Duminică, 16 februarie 2020, 18:26)

    Alex735 [utilizator]

    Romania?
  • +10 (16 voturi)    
    UK (Duminică, 16 februarie 2020, 18:52)

    DrDra [utilizator]

    Or sa munceasca ei, pe salariul minim pe economie?
    ei care vor doar joburi de birou cum termina un liceu?
    se autosaboteaza si isi distrug economia pe termen lung
  • +1 (5 voturi)    
    pai... (Luni, 17 februarie 2020, 2:37)

    Jupanu1970 [utilizator]

    ...cam era timpul sa faca asta dar probabil n a putut din cauza legislatiei comunitare.
    Acum , toate panzele sus !
  • +2 (2 voturi)    
    Cat ar fi costat sa anvete engleza in RO (Luni, 17 februarie 2020, 10:23)

    richter [utilizator]

    daca arfi fost posibil sa-i duci la scoala , aceste categorii "defavorizate"- de ei ansisi- indieni si alti "meseriasi" estici in general,,,? problema- si rezolvarea -e ca ei nu se mai intorc-eventual doar in vizita, sau in vacanta..acolo-i goldu' si paraii...in plus,referitor la adevaratii muncitori-care intre timp s-au calificat si au invatat engleza,intre ce spun politicenii si cererea de pe piata muncii e mare diferenta;nu de mult se plangeau ca le raman recoltele pe camp.. e criza de forta de munca in toata Europa..o sa se dea fonduri pt. calificare si recalificare, bonusuri la angajare si alte facilitati pt. cei peste 50 ani etc. asteapta Germania si alte state.-eventual, ai "exporta" pe unii si "importa" pe altii..
  • +2 (4 voturi)    
    .... (Luni, 17 februarie 2020, 11:02)

    VictorasTractoras [utilizator]

    “Sistemul nostru de imigrație va închide robinetul pentru forța de muncă străină, ieftină și slab calificată”, a scris ministrul de interne Priti Patel.

    Ne trolleaza sau e proasta?
    • +3 (3 voturi)    
      Nu ne trollează.... (Luni, 17 februarie 2020, 14:05)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui VictorasTractoras

      E din Ditt Row, chiar lângă Heathrow...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by