CCR: Interceptările SRI, pe mandate de securitate națională, nu mai pot fi folosite ca probe / Decizia, după o sesizare a lui Zgonea

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 4 februarie 2020, 20:01 Actualitate | Esenţial


Curtea Constitutionala
Foto: Curtea Constitutionala
Curtea Constituţională a României (CCR) a admis marţi o excepţie de neconstituţionalitate privind o prevedere din Codul de procedură penală care se referă la folosirea interceptărilor în cadrul proceselor penale, informează Agerpres. Practic, decizia CCR ar putea invalida interceptări realizate de SRI pe mandat de securitate națională.

Curtea Constituţională a luat în dezbatere o excepţie de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art.139 alin.(3) din Codul de procedură penală, coroborate cu cele ale art.11 alin.(1) lit.d) din Legea nr.51/1991 privind securitatea naţională a României.

Art. 139 alin.(3) din Codul de procedură penală prevede: „Înregistrările prevăzute în prezentul capitol, efectuate de părţi sau de alte persoane, constituie mijloace de probă când privesc propriile convorbiri sau comunicări pe care le-au purtat cu terţii. Orice alte înregistrări pot constitui mijloace de probă dacă nu sunt interzise de lege”.

Art. 11 alin.(1) lit.d) din Legea nr.51/1991 stipulează: „(1) Informaţii din domeniul securităţii naţionale pot fi comunicate: [...] d) organelor de urmărire penală, când informaţiile privesc săvârşirea unei infracţiuni”.

Cu majoritate de voturi, CCR a admis excepţia de neconstituţionalitate şi a constatat că dispoziţiile art.139 alin.(3) teza finală din Codul de procedură penală sunt constituţionale „în măsura în care nu privesc înregistrările rezultate ca urmare a efectuării activităţilor specifice culegerii de informaţii care presupun restrângerea exerciţiului unor drepturi sau libertăţi fundamentale ale omului desfăşurate cu respectarea prevederilor legale, autorizate potrivit Legii nr.51/1991”.

Pe de altă parte, CCR a respins, cu unanimitate de voturi, excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art.11 alin.(1) lit.d) din Legea nr.51/1991 privind securitatea naţională a României.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















13464 vizualizari

  • +60 (68 voturi)    
    /// (Marţi, 4 februarie 2020, 20:40)

    GemstonePig [utilizator]

    In curand spionii altor tari,infractorii internationali, traficantii si asasinii in tranzit vor da in judecata statul roman si vor castiga la CCR.
    • -22 (36 voturi)    
      coduri adoptate prin asumarea raspunderii de Boc (Marţi, 4 februarie 2020, 21:49)

      Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Aceste coduri pe care le sanctioneaza CCR au fost adoptate prin asumarea raspunderii de catre guvernul Boc fiind propuse de Predoiu
      Daca erau discutate in parlament, nu se ajungea aici.
      Iar Predoiu propune azi alte nazbatii
      • +21 (27 voturi)    
        Numai minciuni! (Miercuri, 5 februarie 2020, 7:41)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        Adica adunatura de infractori din parlament, daca ar fi fost cazul (dar n-a fost), n-ar fi fost de partea hotilor! Ha, ha, ha...chiar ai haz.
        Nu-l apar pe Boc, dar e o minciuna ce spui!
      • +15 (23 voturi)    
        vorbesti prostii (Miercuri, 5 februarie 2020, 8:55)

        varavara [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

        Interceptarile SRI mai ales in probleme de securitate nationala trebuie sa fie legale si functionale.
        Numai o tara a hotilor instituita de psd ar interzice asta, iar CCR nu este decat un instrument politic psd-ist care de fapt face jocul unor interese straine, din est...
        • +4 (10 voturi)    
          In SUA FBI si CIA lucreaza cu celelalte institutii (Miercuri, 5 februarie 2020, 10:23)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui varavara

          La noi nu se poate pentru ca Daniel Morar, palosul lui Basescu, trebuie sa o scape pe Udrea la pachet cu ceilalti pesedisti, liberali, etc.
          • +2 (2 voturi)    
            In titlu ai perfecta dreptate (Miercuri, 5 februarie 2020, 14:11)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            In rest bati campii... Si acum, dupa atatia ani, cand Basescu e doar un mare NIMENI te mai legi de el... Si mai ales in problema asta!!
            Dar intr-adevar, atata timp cat interceptarea, urmarirea, se fac cu mandat, ce importanta are cine le face? Si chiar daca nu sunt pe probleme de securitate nationala, atata timp cat nu le afecteaza activitatea pe aceasta tema, ce importanta are daca interceptatrile, urmaririle sau mai stiu eu ce sunt facute de SRI, CIA, MI6???
            • -1 (1 vot)    
              deci (Miercuri, 5 februarie 2020, 19:59)

              Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Uite-te care sunt atributiunile SRI, SIE apoi mai vorbim! Nu poti sa pui agenti SRI sa asculte telefoanele unor oameni politici deoarece acestia pot influenta apoi muulte lucruri! Exact cum facea Coldea pe vremea lui Basescu si anume avea o unitate in SRI care pur si simplu decidea care om politic trebuie sa intre la puscarie ca sa nu reprezinte o amenintare pentru un alt om politic favorabil lor!
              • +2 (2 voturi)    
                Asta cu daca e bine sau nu, etc. e alta discutie (Miercuri, 5 februarie 2020, 20:32)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Scarface1000

                Aici am spus doar ca trebuie autorizata prin mandat, asta ca raspuns la comentariu. Dar si mai important e ca asta nu are nimic de a face cu Constitutia, CCR nu are nici o treaba aici. De asta am cerut mai jos sa mi se arate unde in Constitutie exista asa o interdictie, ca eu nu am gasit nicaieri. Deci, ca sa fie clar, unde se interzice IN Constituite, ca daca, sa zicem procuratura, politia, nu au la un moment dat personal si/sau aparatura necesara, sa apeleze la SRI, SIE, chiar CIA, FBI sau mai stiu eu cine? Vreau articolul, aliniatul respectiv!
    • +40 (48 voturi)    
      ANTI-ROMANI! (Marţi, 4 februarie 2020, 22:04)

      Uhm [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Bine zis! Nu cred ca exista la ora actuala dusmani mai mari ai romanilor decat propria lor curte constitutionala.
    • +12 (20 voturi)    
      Predoiu are sa il Scape pe Buldog (Marţi, 4 februarie 2020, 22:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      In legatura cu cashul din beemvee
    • +7 (11 voturi)    
      pai (Marţi, 4 februarie 2020, 22:52)

      Tsh [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      pai deja asta se intampla...
  • +23 (31 voturi)    
    Adică dacă îl avem pe Dorneanu ,in înregistrare (Marţi, 4 februarie 2020, 20:55)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    ...cu Putin ,sa îl scape pe Dracnea de dosarul TELDRUM , nu se poate folosi in justiție...
    Liberi la BORFAȘI.
    Trebuie schimbată legea imunității totale a membrilor CCR, deoarece încalcă Constituția.
  • +22 (30 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 4 februarie 2020, 21:23)

    [anonim]

    • -15 (19 voturi)    
      Tu chiar esti de la SRI (Lanka) (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:01)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui

      La cata minte ai...
      • +11 (11 voturi)    
        Sa avem iertare, postacel (Miercuri, 5 februarie 2020, 10:25)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

        la cata minte ai, e greu sa pricepi.
        Sa-ti explic: daca incalci legea, trebuie sa primesti rasplata pe masura.
        Indifertent de modul cum s-au adunat probele.
        Numai infractorii cauta nod in papura, sa ocoleasca legea. Infractori precum draknea si psd-ul.
      • -4 (4 voturi)    
        februarie (Miercuri, 5 februarie 2020, 11:34)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

        Prin chiar pesudonimul ales, " feberuarie", ne spui ca ai mintea scurta, prostovane...
    • +8 (10 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:13)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui

      Fapta nu mai conteaza (dupa ei !) ci modul in care a fost probata !? Deci un criminal care a facut un omor scapa daca acesta a fost filmat de SRI care-l urmarea pentru altceva ?
      • -6 (8 voturi)    
        sri are posibilitatea sa intervina in acel moment (Miercuri, 5 februarie 2020, 12:50)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        este infractiune in derulare, au obligatia sa intervina. nu sa o filmeze ca proba.
        • +6 (6 voturi)    
          Cap ai, minte ce-ti mai trebuie? (Miercuri, 5 februarie 2020, 14:16)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Auzi la el, trebuie sa intervina? Cum? Astia sunt tehnicieni, de cele mai multe ori nu au arme si sunt si la distante mari se cei urmariti, ca doar nu or sta chiar langa ei, ca sa fie si vazuti. Deci pana ajung la fata locului, oricum faptul e consumat. Ca doar criminalii nu i-or astepta...
        • +4 (4 voturi)    
          Chiar nu intelegi nimic din statul de drept (Miercuri, 5 februarie 2020, 15:22)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Cum sa intervina, inteligentule ?
          Te crezi in Rusia lui Putin ? Sau in Corea de Nor d?
    • -4 (6 voturi)    
      SRI nu este organ de cercetare penala (Miercuri, 5 februarie 2020, 13:19)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui

      SRI ar trebui sa se ocupe de atacuri reale la 'siguranta nationala', nu sa asculte ce ragaie la telefon Dragnea sau orice alt penal.
      Problema este ca romanii tot cu apucaturi comuniste si de dictatura au ramas, si vor ca SRI sa fie mai ceva ca Securitatea lui Ceausescu.

      Iar exemplul tau este prost chiar de la primele cuvinte, pentru ca DIICOT ar trebui sa urmareasca o persoana pentru trafic de droguri, nu SRI.
  • +21 (29 voturi)    
    Se pare (Marţi, 4 februarie 2020, 21:29)

    Bazil [utilizator]

    ca orice borfas poate trimite o sesizare la CCR, iar astia o iau in considerare si spun ca este neconstitutionala fapta sesizata.
    • +3 (7 voturi)    
      te inseli (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:32)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui Bazil

      Gurita nu orice borfasi. Ci cei mari! Daca un cetatean normal oarecare (chiar si un borfas mic), trimite o sesizare la CCR sau Avocatul Diavolilor crezi/speri ca va fi luata in considerare?
  • +26 (30 voturi)    
    purrrfekt (Marţi, 4 februarie 2020, 21:43)

    transpenibilus [utilizator]

    Inca o dovada irefutabila ca actuala CCR trebuie restructurata, iar Constitutia rescrisa. Nu, nu modificata. Ci rescrisa si refondat Statul Roman.
    QED

    ===========================
    Iar Psd trebuie scos in afara legii si desfiintat.
  • +19 (23 voturi)    
    ... (Marţi, 4 februarie 2020, 22:24)

    ak33 [utilizator]

    atunci , care mai e rolul sri ului?
    din ce citesc aici sriul nu mai trebuie sa fie serviciu secrect
    noaptea mintii
    • -14 (16 voturi)    
      SRI ne protejeaza de influente externe. (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:04)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui ak33

      Nu sta sa contribuie la influente interne. Cel putin asta e mandatul sau. Ca nu se respecta vreodata undeva e altceva. Dar utilizarea SRI pentru frecusuri interne duce inevitabil la legislatie potrivnica sau subfinantarea sa, ca doar nu intercepteaza pe Dorel. Practic iti pui interesul national in plop. Avem DNA, avem DIICOT avem destule care pot face acelasi lucru cu mandat intern.
      • +6 (6 voturi)    
        Mah, ar trebui sa ai dreptate. Dar... (Miercuri, 5 februarie 2020, 10:29)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Justitia e cel putin chioara.
        Draknea si psd-ul lui (nu l-am uitat pe tudorel, sper) au bagat copita in gura DNA, au creat structurile lor, sau le-au capusat cu oamenii lor.
        Dupa care apar unii naivi ca tine, si recita povestea asta a ta...
        Unde te crezi, in SUA ?
        • -4 (6 voturi)    
          Nu ii nici SRI-ul arata de ager. (Miercuri, 5 februarie 2020, 12:29)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Si daca il mai pui sa isi concentreze atentia si pe intern se duce naibi la cat de stabil e. Nu merge DNA, fa-l sa mearga, lasa alte institutii specializate sa isi faca treaba lor.
      • +6 (6 voturi)    
        tampitel (Miercuri, 5 februarie 2020, 11:38)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Serios, numai de "externe"? Atata te duce capul...
        • -4 (6 voturi)    
          Oi fi chiar si mai rau. (Miercuri, 5 februarie 2020, 12:27)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

          Dar pe cata ura aveti pe aici pe coruptie, simulacru sau nu, trebuie sa recunoasteti ca sunt unele lucruri de care este foarte bine sa nu te atingi. Siguranta nationala periclitata din exterior si pazita de SRI ar fi una din ele.
  • +26 (30 voturi)    
    Pai pentru ce mai avem SRI atunci? (Marţi, 4 februarie 2020, 22:26)

    Urzitoru [utilizator]

    Daca probele colectate de ei nu vor mai putea fi folosite in cazuri de siguranta nationala... atunci pt ce mai avem SRI? Sa fie pur si simplu o jucarie, un gadget fara putere, un instrument de folosit trivial... ? Vedeti ce se intampla cand PSD numeste majoritatea judecatorilor din CCR!
    • -1 (17 voturi)    
      Hehe nene Iancule : (Miercuri, 5 februarie 2020, 0:35)

      Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

      serviciile trebuie sa adune informatii pentru beneficiari: adica politikieni cu ornis(TB-EU, VVP, VVD, LD, CAPT, TM, VV, OV ...).
      De acolo mai departe e treaba beneficiarilor ce fac cu ele: atentioneaza prietenii, construiesc scheletzi, fac'k biltetzele roze, niscaia santaj, krpapir, si alte nenumarate fantezii: sa alegi intre frate si justitie independenta, putin rise project, complete specializate ...
    • +9 (11 voturi)    
      Pentru ce mai avem CCR. (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:37)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Urzitoru

      CCR se dovedește a fi o instituție care apără infractorii.
      • +4 (4 voturi)    
        In plus este extrem de politizata (Miercuri, 5 februarie 2020, 10:29)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Faceti comparatia cu SUA, macar in domeniul asta.
  • +28 (34 voturi)    
    CCR si PSD au distrus Justitia (Marţi, 4 februarie 2020, 22:29)

    aurel30 [utilizator]

    Violatori eliberati, interlopi, traficanti de droguri, dosare de coruptie distruse de mafia PSD care a acaparat Justitia. Puscaria ar fi prea blanda pentru acesti sobolani.
    • +6 (12 voturi)    
      Da, in caz ca (Miercuri, 5 februarie 2020, 7:29)

      ABBV [utilizator] i-a raspuns lui aurel30

      nu ar fi dictatura. Daca CCR nu tine seama de vointa poporului cand in constitutie scrie alb pe negru "Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum"
      Nu este nimic de interpretat aici ! CCR invalideaza referendumuri, legi ....nu conteaza ei sunt dumnezeu.
      • +8 (14 voturi)    
        Ai trecut prea departe (Miercuri, 5 februarie 2020, 8:24)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

        si ai ajuns pe aratura. CCR ar trebui sa aiba treaba numai cu constitutia asa buna, proasta cum e ea si sa fie eliberata de orice influenta politica. Sa spuna si sa argumenteze daca ceva este constitutional sau nu. Nu sa dea termene si sentinte.
        Daca constitutia e proasta si trebuiesc facute corectii nu e treaba CCR sa le faca.
        • +6 (6 voturi)    
          da cu constitutia (Miercuri, 5 februarie 2020, 8:51)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          si constitutia spune ca POPORUL E SUVERAN!
        • +2 (2 voturi)    
          Doar o intrebare. (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:28)

          ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

          Ce sa intamplat cu cel de pe 26 mai ? Cand ai 100 de fitre e posibil sa ramai fara substanta! Da vorba aia e aratura mea.
          • +4 (6 voturi)    
            O constitutie responsabila facuta de (Miercuri, 5 februarie 2020, 10:31)

            Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

            personalitati (specialisti nu politruci!) in domeniu, patrioti si cu viziune, corectata sa fie in pas cu timpul si adoptata prin referendum, ar trebui sa fie mai presus de orice.
            Gandeste-te cum ar fi fost ca Iliescu sa fi fost desemnat prin referendum presedinte pe viata cu puteri discretionare.
            Nu o sa fim niciodata o tara cu adevarat civilizata pana cand nu vom avea o constitutie cu principii clare (fara niciun echivoc) si care sa prevada clar si modalitatea de alegere a Curtii Constitutionale (alegeri generale sau concurs pe baza de criterii obiective, adica competenta) precum si sa prevada competentele acestei curti.
            • +2 (4 voturi)    
              Mult bla bla. (Miercuri, 5 februarie 2020, 11:17)

              ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Leo55

              te poti supara dar adevarul e in felul urmator! Ti-am citat sus articolul 2 din constitutie, nu am spus nici un cuvant de termene si sentinte. Foarte multi in tara asta nu inteleg ce citesc!
              Spui ( Constitutia ) - "ar trebuie sa fie mai presus de orice lege" ! Pai asta e problema, aia care nu inteleg ce citesc sunt usor manipulati de cateva fosile comuniste care pricep ce scrie. Si divagheaza cu tot felul de alte balarii si idealuri marete. Plus de un popor de asteptaci.
  • +22 (28 voturi)    
    scarba (Marţi, 4 februarie 2020, 22:45)

    Wheelwright [utilizator]

    Ma gandesc ce probleme am avea noi daca am avea jihadisti cum au aia in Londra. Pai CCR-ul ar fi spus ca politistii aia si mai stiu eu ce agenti undercover care il urmareau pe descreierat, au gresit, i-au incalcat libertatile, trebuia lasat sa injunghie cat mai multi pe strada, apoi daca se gaseau inregistrari "autorizate" cu crimele poate il condamnau, dar apoi incepeau sa-i planga de cat de rau o duce el in puscarie si-l eliberau cat mai repede.
    Suntem un stat in care domneste libertatea si invitatia la a face infractiuni si nu sutem deloc protejati.
    • -1 (3 voturi)    
      pai tocmai (Miercuri, 5 februarie 2020, 10:41)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

      pentru ca nu avem, la noi lucrurile s-au denaturat spre folosul oricarui oportunist !
  • +19 (25 voturi)    
    Curtea hotilor din RO (Marţi, 4 februarie 2020, 22:50)

    Plagarus [utilizator]

    " Justitia " sa o faca doar politicienii penali, cu binecuvantarea Curtii.
  • +17 (23 voturi)    
    CCR (Marţi, 4 februarie 2020, 22:55)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Adunatura de securisti, turnatori, spioni, slugi ale infractorilor si criminalilor. Cea mai jegoasa institutie a statului, populata de gunoaie umane ca Dorneanu (colab al CRIMINALULUI Iliescu), Enache, Deliorga, Stan sau Varga.
    • +2 (6 voturi)    
      stiu ca-s cinic (Miercuri, 5 februarie 2020, 8:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      dar m-ar bucura un atentat...
      sa vedem ce mai zice ccr cand mor niste zeci de oameni...
      scarbe comuniste!
  • +7 (15 voturi)    
    subiectiva abordare! (Marţi, 4 februarie 2020, 23:06)

    mihai.popescu [utilizator]

    Proba e proba!ce?strica probe cat mai multe si mai concludente?Si asa incaseaza salarii si pensii uriase...macar sa se faca putin utili.Iar rahaturi de genul celor mancate de infractori de talie cosmica precum psd-ica asta..sa ne mai lase.De aia facusera protocolul de colaborare!Ca n-au mijloace tehnice !Dar,, serviciili,, s-au suit in copac si voiau feed back:))
  • +20 (26 voturi)    
    Faina ABERATIE! Incredibil! (Marţi, 4 februarie 2020, 23:19)

    V. Istina [utilizator]

    Incredibil ce creiere ilustre avem la CCR!

    Toti oameni onorabili! Nu ca boii de noi, de ne miram cum se poate sa inchizi ochii si sa intorci fata de la furt ori jaf, ori viol, ori crima, ori coruptie desantata doar pentru ca "au mandat pe siguranta nationala" nu de "penal".


    Pasca masii, parea ca ne intoarcem la viata si normalitate! Cu asa judecatori? Probabil niciodata!
  • +22 (26 voturi)    
    iarasi cred ca nu ne mai facem bine ... (Marţi, 4 februarie 2020, 23:51)

    VaseaV [utilizator]

    Mie mi se pare ca aceasta curte nu mai este curte constitutionala ci e instanta de judecata. Nu cred ca mai e vorba de a respecta consitutia aici, ci pur si simplu CCR (PCR) actioneaza ca o supra instanta asupra deciziilor judecatoresti. Ori constitutia e foarte proasta, ori legile facute de gigei sunt voit proaste ori CCR este vadit pusa pe a scapa hotii si criminalii, altfel nu imi explic.
  • +13 (17 voturi)    
    coruptia este o problema de securitate natională! (Miercuri, 5 februarie 2020, 0:13)

    MG [utilizator]

    totul ca să scape alde Tăriceanu și alții
  • -13 (29 voturi)    
    Pe undeva, decizia CCR e logica. (Miercuri, 5 februarie 2020, 0:15)

    Cataleya [utilizator]

    Orice potentat al zilei ( politic sau financiar ) poate sa supravegheze pe oricine cu ajutorul SRI, pe motiv ca e "problema de siguranta nationala", adica exact ce facea fosta securitate.

    Pe motiv de siguranta nationala, toti romanii erau de fapt ascultati si spionati, iar pe baza acestor supravegheri erau bagati in puscarii, fie pt vreun banc spus unde nu trebuia, fie pt o convorbire telefonica, fie pt ca aveau 20 de dolari ascunsi prin dulap sau pt ca taiau o oaie sau un vitelus pe ascuns ca sa aiba mancare pt familie.
    Practic, actiuni care nu aveau absolut nimic de-a face cu "siguranta nationala"
    Din pacate, in Romania actuala, borfasii au mai multe drepturi decat oamenii cinstiti.
    Iar ticalosul de Dorneanu ar trebui sa specifice clar in deciziile sale ca hotararile CCR nu au efect retroaciv!
    Dar el si sleahta lui de slugi PSD-iste tocmai asta fac, emit decizii pt a-i ajuta retroactiv pe borfasii care i-au pus in functie si care, mai mult ca sigur, ii au cu ceva la mana si ii santajeaza pt tot restul vietii!
    • +5 (9 voturi)    
      problema se rezolva simplu (Miercuri, 5 februarie 2020, 8:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      REGLEMENTAREA a cum se fac ascultarile etdc ale sri NU interzicerea!

      1 - celelalte institutii NU au aparatura sri!
      2 - o inregistrare de siguranta nationala o ignori ca e de la sri?! tu-ti dai seama ce bresa de securitate nationala (terorism sau coruptie-> da si coruptia tine de siguranta nationala) creeaza aceasta decizie?!
      3 - sunt TARE curios sa vad lista cu beneficiarii acestei legi!
      • +4 (4 voturi)    
        iata-o !)))) (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:36)

        Zett [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Lista parlamentari indiferent de legislatura:

        2016 - prezent
        2012 - 2016
        2008 - 2012
        2004 - 2008
        2000 - 2004
        1996 - 2000
        1992 - 1996
        1990 - 1992

        sursa: http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura2015.de?idl=1
    • +3 (3 voturi)    
      Pe undeva, CCR este politizata (Miercuri, 5 februarie 2020, 10:31)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      si toate hotararile ei sunt pe baze politice.
      Deci despre ce vorbim aici ?
  • +6 (10 voturi)    
    bravoooooooo (Miercuri, 5 februarie 2020, 8:49)

    liviu_ [utilizator]

    deci daca unu e prins ca vrea sa arunce in aer o cladire nu poate sa fie folosita ca proba si ala e lasat in pace...
    BRAVOOOOOOOOOO
    multumim ccr... sper ca unu din astia care e interceptat de sri sa vrea sa omoare pe vreun membru ccr sau psd (nici cu alde sau pnl nu ma supar)
  • +5 (9 voturi)    
    dizolvati CCR ul (Miercuri, 5 februarie 2020, 8:54)

    Kosmos [utilizator]

    Ia partea hotilor
  • +4 (6 voturi)    
    Numai. (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:04)

    sim18 [utilizator]

    Numai hotilor le este frica!!!!!
  • +8 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 5 februarie 2020, 9:13)

    [anonim]

  • +2 (2 voturi)    
    A tunat si i-a adunat... (Miercuri, 5 februarie 2020, 14:26)

    LiviuX [utilizator]

    Parca asa se spunea, si se potriveste de minune CCR-ului. Avand in vedere ce se discuta, rog si eu pe cineva sa-mi spuna unde in Constitutie se interzice SRI-ului sa intercepteze sau unde se spune ca probele obtinute de SRI nu pot fi folosite in instante. Dar va rog, cu articol, paragraf, aliniat, citat exact! Ca eu unul nu am gasit asa ceva, deci in cazul asta ar insemna ca CCR nici macar nu are ce cauta aici! Includ aici si pe "cucuveaua mov" si pe "lok" si pe toti care zic ca CCR-ul are dreptate, desi e clar ca nu am sperante de la ei.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by