Termenul dat de premier pentru începerea efectivă a lucrărilor la Autostrada Moldovei

de I.H.     HotNews.ro
Vineri, 24 ianuarie 2020, 16:08 Actualitate | Esenţial


A8 Tg Mures - Tg Neamt
Foto: Hotnews
Termenul dat de premierul Ludovic Orban pentru începerea efectivă a lucrărilor la Autostrada Moldovei este de aproximativ 2 ani, după realizarea studiilor de fezabilitate, obținerea avizelor de mediu și lansarea licitației pentru proiectare.

În discursul susținut în Piața Unirii din Iași, Orban a spus că obiectivul Guvernului este ca proiectul să fie finanțat din bani europeni și că informațiile potrivit cărora Executivul nu are în vedere finanțarea europeană sunt fake news.

Ulterior, întrebat de jurnaliști care este adevărul legat de finanțarea Autostrăzii Moldovei din fonduri UE, Ludovic Orban a susținut că există mai mulți pași ca să se întâmple acest lucru: "Ca să intre pe finanțare, trebuie adoptat bugetul Uniunii Europene, trebuie să se semneze acordul de partereiat România - Comisia Europeană privind împărțirea banilor pe axe și abia apoi se poate ști daca e finanțat. Din punctul nostru de vedere, noi vom negocia, reprezintă clar una dintre prioritățile noastre".

Întrebat de jurnaliști despre un termen pentru realizarea autostrăzii A8, el a spus că un termen realist pentru emiterea ordinului de execuție a lucrărilor este de aproximativ 2 ani, după realizarea studiilor de fezabilitate, obținerea avizului de mediu și lansarea licitației pentru proiectare.

"Am moștenit acest proiect de autostradă. Era introdus, alături de alte 22, să fie realizat de Comisia de Prognoză, care nu are nicio competență. Marți adoptăm ordonanța de urgență care va readuce în competența ministerelor de linie toate proiectele care erau la Comisia de Strategie și Prognoză. În ceea ce privește autostrada Unirii, proiectul va reveni în competența Ministerului Transporturilor, prin CNAIR. Prin ordonanța de urgență vom încheia SF-ul cu PPP-ul (parteneriatul public privat) pe care l-au lansat pe piață vechile guvernări și vom lua o decizie rapidă cu privire la finanțare", a spus Orban.

Președintele Klaus Iohannis și premierul Ludovic Orban au promis în fața mulțimii adunate la Iași pentru a celebra Unirea Principatelor Române că autostrada A8 va fi realizată. Iohannis a transmis "un semnal ferm către guvernanți: românii și România au nevoie de Autostrada Unirii", iar Orban a spus că obiectivul Guvernului este ca autostrada să fie făcută din bani europeni, chiar dacă pe piață circulă tot felul de fake news-uri.

Atât premierul, cât și președintele au fost aplaudați, dar și huiduiți în timpul discursurilor susținute în fața celor câteva mii de ieșeni adunați în Piața Unirii, la manifestările de Ziua Principatelor Române. Din mulțime s-a scandat "Vrem autostradă" și "Nu mai vrem paradă, vrem autostradă!”.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16772 vizualizari

  • +16 (40 voturi)    
    -- (Vineri, 24 ianuarie 2020, 16:16)

    Mircea1978 [utilizator]

    pai ce il doare gura sa promita? oricum in doua saptamini nu mai este premier.
    • +6 (18 voturi)    
      Pai nah, ai putintica rabdare, stimabile (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:00)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Mircea1978

      Ai avut 30 de ani si nu poti sa mai ai 2 ani???
      • -3 (11 voturi)    
        a fost ministru la transporturi (Vineri, 24 ianuarie 2020, 19:10)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        poti sa ai cata rabdare vrei
        • +1 (3 voturi)    
          Tu în cât timp ai face? (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 10:10)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Bocu' lu'Ioha

          Este bine dacă încep anul acesta studiile și lucrarea va fi cuprinsă în plan.PSD prin PPP a blocat proiectul sine die și este necesar anularea PPP și pe urmă emiterea unui HG pentru studii cu altă sursă de finanțare.
    • +1 (13 voturi)    
      Daca ii schimbam mereu, asteptarea este in zadar! (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:21)

      Entiu [utilizator] i-a raspuns lui Mircea1978

      Sa nu ne miram, asa este toata clasa politica....

      Noi avem toata vina ca ii alegem pentru ca ne dau …ceva!

      Este un haos voit lăsat așa in toate functiile politice, fiecare face ce vrea chiar la locul lui de munca. Vorba strabuna ca “omul sfinteste locul”, a devenit o moneda davalorizata si aruncata in colbul drumului.
      • 0 (2 voturi)    
        Sute de ani Moldova este lasata mereu in saracie (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 12:57)

        Entiu [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

        De ce dupa 1989,nu este dorit un presedinte sau prim-ministru din Moldova?
        De ce Sud-iștii țin Bucovina, Moldova într-o stare de totala înapoiere?
        Pentru Bucovina, Moldova nu se gasesc niciodata fonduri ca, deh, nu-s bani!
        Moldova este lasata mereu in saracie, pentru ca moldovenii sunt blegi si tac!

        De ce oare Sud-ișii își bat joc de Moldova?

        Pai atunci hai sa rupem țara-n trei sau patru - Ardeal, Moldova si Valahia si sa ne vedem fiecare de treaba noastră.

        De ce nu este lăsată Moldova să fie legată de vest?
    • +2 (12 voturi)    
      Iar studii de fezabilitate (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:54)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Mircea1978

      În țara este se cheltuiesc miliarde de euro pe „studii de fezabilitate”. Care cum vine, face „studii de fezabilitate”. Să mai treacă timpul....
    • -6 (10 voturi)    
      Studii de 30 de ani (Vineri, 24 ianuarie 2020, 18:14)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui Mircea1978

      In Moldova se fac studii de 30 de ani, de ce nu schimba legea cei din PNL sa grabeasca avizele de mediu doar se stie de mult timp pe unde va trece Autostrada, ultimele studii de fezabilitate pot fi usor reinoite, daca s-ar dori.

      PNL merge pe principiul ca regiunea Moldova ii va vota din nou cum a fost votat Iohannis ca sa nu avem un presedinte ca Viorica Dancila, problema lor este ca acum avem alte alternative, de exemplu USR+.
  • +14 (30 voturi)    
    ... (Vineri, 24 ianuarie 2020, 16:19)

    /./ [utilizator]

    Taiata pensiile speciale, impozitati toate pensiile mai mari de 1000 euro cu 90% pentru ca 99% din ele nu sunt pe merit, concediati toti angajatii de la stat care taie frunze la caini degeaba, introduceti impozitarea progresiva la salariatii de la stat , nu mai permiteti ca orice primar sa isi hotarasca el ce salar poate sa castige ar mai fi inca multe masuri dar doar cu astea s-ar strange cateva miliarde de euro pe an bani care ne-ar ajunge sa facem cateva mii de kmde autostrada in urmatorii 10 ani.Vrea cineva??Sigur PNL-ul NU.Astia sunt mai socialisti ca PSD-istii.
    • +4 (20 voturi)    
      usor tataie (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:19)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Cum adica sa impozitezi toate pensiile peste 1000 de lei cu 90%?!? Adica daca au am fost bou si mi-am declarat salariul la privat si am contribuit la fondul de pensiiin timp ce altii au lucrat pe PFA sau microintreprindere sau dividende in tarile calde, acu statul sa-mi arate ca am fost bou si ca am fost corect, si ca am crezut ca voi primi inapoi o parte din contributie?!?

      Iar ideea asta de a le taia pe toate ca oricum 99 nu sunt pe merit arata o mentalitate de looser, care n-a realizat nimic in viata si care se uita cu jind la aia care au mai mult si concluziioneaza ca sigur au furat, ca cinsitit musai nu se poate castiga mai mult de 1000 de lei la pensie....
      • +1 (9 voturi)    
        1000 euro, nu 1000 lei (Vineri, 24 ianuarie 2020, 19:11)

        Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        arata unul care a contribuit pt suma asta :))
      • +3 (7 voturi)    
        Era vorba de 1000 euro (Vineri, 24 ianuarie 2020, 19:42)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        daca citeai mai cu atentie, eu zic ca statu roman atata poate sa suporte maxim avand in vedere ca pana la urma toata lumea trebuie sa traiasca.Nu am nici o problema cu cei care au si au facut cinstit banii daca au muncit, dar sigur aceia nu asteapta mila de la stat in conditiile in care suntem tara care favorizeaza cel mai mult pe cei care au.Oare cota unica nu i-a avantajat ??Oare de ce SUA si toate tarile din Vest au cota progresiva care ajunge si la 50% din salar peste un anumit nivel??Oare de ce nu au bagat si ei cota unica??Eu zic sa studiezi mai bine problema ca altfel cu cei care gandesc ca tine ne reintoarcem repede de unde am plecat si anume la comunism si atunci s-ar putea sa pierzi mult mai mult decat pensia aia.Cu cat diferentele de venituri sunt mai mari intr-o societate cu atat societatea aia e mai praf,mai multe crime, mai multe spargeri, mai multe violuri, mai multa nesiguranta sa iti trimiti copii singuri la scoala si lista poate continua.
        • -1 (5 voturi)    
          ia vezi tu ce impozit e in US (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:31)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui /./

          La 1000 de dolari si apoi vorbeste de impozite de 50% . Dupa ai vezi cum e cu deducerile si apoi vorbeste din nou. Nu inteleg de ce o pensie sau venit de 1000 de euro, adica aproximativ 5000 de lei trebuie supra-impozitat?
          Chiar asa sunt strugurii de acri?
          • -2 (4 voturi)    
            Pai in state nu ai impozit la 1000 de dolari (Vineri, 24 ianuarie 2020, 23:19)

            /./ [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            pentru ca asta e salarul lor minim, la fel cum la noi salarul minim nu ar trebui impozitat, dar salariile mari raportate la salarul minim clar trebuie impozitate mai mult.Asa e in toate tarile cu apa calda si eu zic ca solutia gandita de ei e cea mai buna.Desi impozitarea progresiva ma afecteaza si pe mine totusi consider ca e raul cel mai mic.

            Pai ti-am mai explicat, doar 1% din cei care merita mai mult de 1000 euro chiar au cotizat pentru suma respectiva, restu sunt toti bugetari cu pensii speciale unde nu s-a tinut cont de cat au contribuit.Astazi Romania se imprumuta sa plateacsa aceste pensii si salarii nesimtite, bani de investitii nu mai exista.In urmatorul exrcitiu financiar UE nu mai aloca decat f putini bani pt autostrazi , deci daca vrem sa mai avem investitii in tara asta de undeva trebuie taiat.Orban poate sa promita orice, dar un lucru e cert, bani pt autostrazi in Moldova nu sunt si nici nu o sa mai fie de la UE..Mie mi-e indiferent avand in vedere ca nu locuiesc in zona respectiva, daca populatia o sa voteze tot pe aia de 30 de ani care s-au tot rotit intre ei sa nu ii aud apoi ca tipa ca nu se construieste nimic la ei in zona
            • +1 (1 vot)    
              câmp inutil (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 2:21)

              manu144x [utilizator] i-a raspuns lui /./

              Vorbești prostii, pensiile speciale nu vin prin sistemul de pensii, ci vin direct de la ministerul de care aparțin, și sunt incluse în bugetul instituției, nu apare magic la pensie.

              Ei practic primesc 2 pensii, pensia standard bazată pe contribuții, dar încă o pensie separată.

              Pensia standard o primești strict numai și numai în funcție de cât ai contribuit. Deci de alea nu ai cum să te atingi, pentru că sunt exclusiv contributive.
              • -1 (1 vot)    
                Boss si ministerele alea (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 2:39)

                PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui manu144x

                de unde iau banii???? de la mama?
                de p&l ai auzit? dar de deficit?
                pe principiul ca dc nu vin banii de la bugetul de cheltuieli sociale nu se pune nesimtirea?

                Bravo boss!!! Esti politist cumva?
      • +3 (9 voturi)    
        uau (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:06)

        Ipse1954 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Ce de comunisti pe aici, cei mai multi vor sa ia ce au muncit altii! De acord cu tine!
        • +2 (2 voturi)    
          nu e vorba de comunisti (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:50)

          Bocu' lu'Ioha [utilizator] i-a raspuns lui Ipse1954

          dar nu cred ca realizezi ce contributie trebuie sa fi avut pentru o pensie de 1000 euro
          ca nu e vorba sa fi avut salariu mare in ultimii 5 ani, gandeste-te ce salarii erau acu 20 de ani
          mai ales ca nu s-a platit cas pe alte venituri (chirii, dividende, etc)
      • -1 (1 vot)    
        . (Vineri, 24 ianuarie 2020, 21:55)

        cvi [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Ti-ai luat minusuri dar ai dreptate.
  • +19 (27 voturi)    
    alt mincinos (Vineri, 24 ianuarie 2020, 16:51)

    ubbu [utilizator]

    se pare ca huiduielile determina promisiuni.
    • +14 (16 voturi)    
      Esti invidios (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:41)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui ubbu

      Ai aflat ca unii vor primi luna de pe cer si acum esti invidios :)

      Pai era evident, PNL si PSD au condus impreuna tara, fiecare simuland dreapta si stanga, fiind de fapt PCR2. Unii zic USL, dar adevarul e ca fac parte din generatia PCR, chit ca pe final.

      Dar e ok, s-a ales democratic... lumea nu vrea USR-PLUS. E simplu. Nu zic ca e genial Barna, nu zic ca Ciolos e extraordinar. Dar sunt alt suflu. Lumea nu vrea. E multumita asa.
      • +1 (3 voturi)    
        Bah zic eu ca Barna si Cilos (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 2:41)

        PuieMonta007 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        sunt mult mai ok decat USListii astia,,,
    • -1 (5 voturi)    
      iata un sistem neliniar cu 7 necunoscute (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:57)

      Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui ubbu

      Daca vine Strabagu si contesta in 7 instante ?
      Daca exista un mediu ostil cu 7 subspecii ale gandacului de DorMarunt ?
      Daca descarcatorii se poticnesc in potcoavele cailor lui Otila ?
      Daca fac greva subcontractantii ?
      Daca ceneaer nu ofera lamuriri ofertantilor ?
      Daca intalneste o utilitate de neclintit ?
      Daca nu se gaseseste cine sa tuneleze ?
  • -7 (13 voturi)    
    Demagogie „liberala” (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:09)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    O singura preocupare - alegerile. In rest, buget mai gaunos si mai mincinos ca al PSD, noi imprumuturi, minciuni sfrunttae, promsiuni desarte, investitii zero, incompetenta crasa. GUVERN FALIMENTAR - nu ii dau mai mult de 1-2 luni.
    • +2 (6 voturi)    
      Demagogie (Vineri, 24 ianuarie 2020, 18:38)

      Just2019 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Nu e cazul sa vorbiti de buget gaunos, deoarece acesta se datoereaza gaurii negre la buget, lasat de prea iubitul si sublimul dvs, PSD, care a devalizat tara, in aproape 25 de ani de guvernare, in diferite forme si aliante. Si o mare parte din vina, pentru ca tara a ajuns in halul acesta, o are, masa de votanti, care de 30 de ani incoace, se lasa manipulata si manevrata de mass-media de casa a PSD&Co.
      • -1 (1 vot)    
        Ha ha (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:26)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Just2019

        Pare ca esti platit de „liberali”, nu? De 3 uni nu fac decat politica ieftina, practic NIMIC. Niste incompetenti jalnici - care vor fi huiduiti curând mai rau ca guvernarea infractorilor din psd.
    • +1 (1 vot)    
      nici nu trebuie sa stea mai mult de 2-3 luni (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:34)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Doar pana la anticipate.
      Numai ca ai grija ce iti doresti psdica. Dupa aia probabil vor guverna impreuna cu USR-PLUS iar PSD-ul va vedea guvernarea doar la A# in urmatorii 8 ani!
  • +5 (11 voturi)    
    Internalizati totul la nivelul ministerelor si (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:30)

    D-or [utilizator]

    Inteleg sa se faca licitatii pentru o activitate sporadica. Dar noi avem nevoie de proiecte si constructii in continuu pentru cel putin 50 ani.

    In aceasta situatie, ne trebuie institut national de proiectare drumuri (care poate subcontracta anumite repere altor institute de proiectare regionale) si companii nationale de constructii dublate de firme municipale de constructii.

    Altfel, orice promisiune este fara nicio acoperire, de genul "Am facut licitatie, dar nu s-a prezentat nimeni".
  • +6 (10 voturi)    
    Prin noi insine! Cea mai tare deviza din istorie (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:35)

    D-or [utilizator]

    Nu mai este rostita azi de nimeni.
    • +1 (1 vot)    
      Pentru că nu mai ai cu cine. (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 10:18)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      A avut grijă PSD să împrăștie în cele patru zări tot ce era capabil de proiectare,execuție și exploatare.Da,nici pentru o exploatare bună nu mai avem oameni,dovadă drumurile cârpite anual.Cheltuim mult cu rezultate modeste.
  • +5 (11 voturi)    
    Pastele ...cailor ! (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:38)

    Aquariuss [utilizator]

    Fain ! Adica dupa ce se intocmeste studiul de fezabilitate si dupa ce se obtin avizele de mediu si dupa stabilirea castigatorilor licitatiilor mai asteptam doi ani si ne apucam de treaba . Ca lumea ...Un fleac ! Parca ce mai conteaza o suta doua de ani la scara istoriei !
  • +10 (20 voturi)    
    2 ani sa inceapa??? (Vineri, 24 ianuarie 2020, 17:48)

    danke7777 [utilizator]

    astia n-au nicio jena - 2 ani doar ca sa-inceapa in timp ce lumea moare pe capete pe rahaturile de drumuri existente?
    ce s-au intamplat cu cojonesurile politicianilor romani? incepeti maine si tot nu e suficient de repede...
    • +5 (9 voturi)    
      ministrul cuc (Vineri, 24 ianuarie 2020, 18:21)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui danke7777

      Si Ministrul CUC promitea 150 km de autostrada pe an, au facut doar 20km
  • -4 (4 voturi)    
    Doar asa sa procedam? (Vineri, 24 ianuarie 2020, 18:45)

    consumator2 [utilizator]

    Dupa huiduieli apar promisiunile...
    • 0 (4 voturi)    
      Promisiuni desarte (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:27)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui consumator2

      Guvernarea „liberala” nu e in starae de nimic. In 3 luni nu au produc NIMIC, in afara de palavre. NU sunt capabili decat de minciuni si demagogie.
  • +2 (4 voturi)    
    Curatenie (Vineri, 24 ianuarie 2020, 18:47)

    Just2019 [utilizator]

    Domnul Orban, daca doreste sa se faca ceva constructiv, inclusiv sa se construiasca 1 metru de autostrada, ar trebui mai intai, sa faca curatenie in ministere, in institutiile si companiile din subordine, in administratiile locale, de toate sinecurile, nepotismele, si amantlacurile implantate in acestea, de catre PSD, in toti anii acestia. Altfel, ori actiunile actualului guvern, vor putea sabotate de cei ramasi in functii, ori eu, unul, si ca mine, si alti simpatizanti ai dreptei, o sa credem ca guvernul actual, face blat cu PSD-ul asa cum s-a mai intamplat(pe vremea lui Tradiceanu(premier) sau a USL-ului din 2012.
    • -1 (3 voturi)    
      Păi face curățenie (Vineri, 24 ianuarie 2020, 22:58)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Just2019

      A înlocuit clientela psd cu clientela pnl. A primit câțiva pesedei in PNL (reface USL!). A organizat un asa-zis concurs pentru sefii Justitiei si ia selectat pe criterii politice. Prin teritorii asisderea, pleaca ai lor si vin ai lui Sică... PSD, PNL aceeasi mizerie.
      • +1 (1 vot)    
        Cu coafeze și milițieni nu faci autostrăzi. (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 10:22)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Faci curățenie,dar nu mai găsești nici specialiști să pui în loc.PSD a distrus tot.Învățământul nu a mai scos specialiști.Este o lipsă acută de ingineri,tehnicieni,maiștri și muncitori calificați.Nu faci autostrăzi cu muncitori necalificați.Doar reparații,pe care le vedem cum se fac.
  • +3 (9 voturi)    
    Rușine! (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:07)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    Vă bateți joc de Moldova.
    • 0 (4 voturi)    
      Adevarul e ca Moldova... (Vineri, 24 ianuarie 2020, 22:11)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      ...a si cam stat capră. Si nu un an-doi, ci 161 de ani!
      Si a ajuns să fie tratată ca atare.
      Ii pune pe moldoveni, la mișto să danseze hora unirii, apoi se prezintă rezultate acestei uniri : noi valahii din Bucuresti suntem la nivelul Berlinului, voi moldovenii sunteti pe ultimul loc din Europa !
      Jucați măi, hăi, hăi !
      • 0 (0 voturi)    
        crapa capul caprei (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 18:24)

        Aquariuss [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

        Da ! La nivelul Berlinului din mai 1945 ! Pana una alta tot o moldoveanca ati votat sa va conduca si de inaintati ce sunteti pare -mi-se ca va si place ca v-a pregatiti sa mai stati patru ani la cheremul ei !
  • -3 (7 voturi)    
    de ce intre moldova si transilvania (Vineri, 24 ianuarie 2020, 20:46)

    Dodel540 [utilizator]

    Nu inteleg de ce tot are pretentii Moldova la o autostrada spre Transilvania. Pana una alta Moldova s-a mic-unit cu Tara Romaneasca de facto deci ar trebui sa isi propuna autostrada spre sud cu maxima prioritate.
    • -1 (3 voturi)    
      Nici vorba! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 0:58)

      mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Moldova vrea conectare cu vestul, si Transilvania e in drum spre vest.
      Spre sud e pierdere de vreme si de bani.
    • -1 (1 vot)    
      Sa te conectezi cu miticii???!!! (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 2:11)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Si cu aia mai tuciurii, cubanejii balcanilor?!! Neah, pass!
  • 0 (0 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 4:43)

    [anonim]

  • -1 (3 voturi)    
    Moldovenii au fost si sunt marginalizat dupa unire (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 8:46)

    Entiu [utilizator]

    Sud-istii n-au vrut si nu vor sa avem autostrazi prin Bucovina, au grija lor, sa fie numai la ei.
    Sud-uistii nu vor ca Moldova sa se dezvolte de sute de ani
    ! Toate proiectele sunt focusate pe Sud. De ce Sud-iștii nu vor să lege Bucovina de Vest? De ce Sudi-știi țin Bucovina, Moldova într-o stare de înapoiere de sute de ani?
    Pentru Bucovina, Moldova nu se gasesc niciodata fonduri ca, deh, nu-s bani! Moldova este lasata mereu in saracie, pentru ca moldovenii sunt blegi si tac!

    Ei isi fac acolo in SUD tot ce vor: autostrazi, constructii deosebite in detrimentul moldovenilor care totusi au cersit sa se faca unirea la 5/17 ianuarie 1859.

    Moldovenii au fost si sunt marginalizat dupa unirei!

    In Moldova foarte rar se face cite ceva, aproape nimica...totdeauna doar prin forte proprii si mereu este tinuta in mare saracie.
  • 0 (0 voturi)    
    Iohannis si Orban (Sâmbătă, 25 ianuarie 2020, 18:19)

    johnny2 [utilizator]

    Cand i-aud pe cei 2 vorbind de fratii nostri de peste Prut imi vine sa mor de ras. Cunosc foarte bine si parerea celor din Bacau, Iasi si Suceva despre fratii maghiari din Ardeal.
    Unirea trebuie facuta intre Republica Moldova si Moldova nosatra !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by