VIDEO Tramvai vs. BMW. Vatmanul a intrat cu tramvaiul în autoturismul care ii bloca linia. Decizia poliției: șoferul, amendat și fără permis

de I.B.     HotNews.ro
Duminică, 5 ianuarie 2020, 23:44 Actualitate | Esenţial


Tramvai vs BMW
Foto: Captura YouTube
Un șofer și un vatman s-au șicanat în trafic, primul dintre aceștia blocând linia de tramvai, iar al doilea intrând cu vehiculul Societății de Transport București în autoturism, potrivit Mediafax. În urma accidentului, șoferul a rămas fără permis și a fost amendat cu 2.230 de lei, iar vatmanul este cercetat disciplinar.

Șicanele din trafic au fost filmate cu o cameră montată pe tramvaiul Societății de Transport București (STB). În imagini se vede cum șoferul unui autoturism de lux frânează brusc în fața tramvaiului și pornește din nou, iar în tot acest timp este claxonat de vatman. În cele din urmă, vatmanul acelerează și întră direct în bara din spate a mașinii.

Imaginile au apărut în mediul online.

„La data de 03 ianuarie a.c., în jurul orei 13.10, în zona Piața Chirigiu, s-a produs un accident rutier soldat cu pagube materiale. Astfel, conducătorul unui autovehicul nu a respectat obligaţia de a lăsa liberă calea tramvaiului, la apropierea acestuia și nici nu s-a prezentat la unitatea de poliţie competentă pe raza căreia s-a produs accidentul în termen de cel mult 24 de ore de la producerea evenimentului pentru întocmirea documentelor de constatare”, au precizat pentru Mediafax oficialii Brigăzii Rutiere a Capitalei.

Acesta a fost sancționat cu amendă contravențională în valoare de 2.230 lei, totodată dispunându-se și reținerea permisului de conducere, în vederea suspendării exercitării dreptului de a conduce pentru o perioada de 30 de zile.

În paralel, superiorii vatmanului fac cercetări cu privire la comportamentul acestuia, urmând să ia măsurile ce se impun în acest caz.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















56513 vizualizari

  • +31 (49 voturi)    
    De maine nu se va mai circula pe linia de tramvai (Duminică, 5 ianuarie 2020, 23:48)

    Frankie [utilizator]

    De maine in Bucuresti nu se va mai circula pe linia de tramvai
    • +9 (11 voturi)    
      Rectific (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:16)

      Fanel01 [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      Beveu 5ar ,a doua oara m-am uitat atent la masina,urmarisem doar actiunea.
    • +49 (51 voturi)    
      Eu zic ca BMVul tre sa se antreneze... (Luni, 6 ianuarie 2020, 3:46)

      Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      ... La șicanat cu câteva trenuri, și apoi sa revină la tramvaie.
      • +25 (25 voturi)    
        Fatza șoferului de beemvee (Luni, 6 ianuarie 2020, 10:21)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Fileu_de_Poveste

        Este tipica Croncanului
    • -2 (2 voturi)    
      daca te referi la tramvaie, este posibil! (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:34)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      .
  • +97 (105 voturi)    
    Mdeah... (Duminică, 5 ianuarie 2020, 23:53)

    Nea Hoisan [utilizator]

    Vatman amator, pur si simplu! Sa piarda el ocazia sa-i rupa si usa zburatoarei. Era larg deschisa! Pacat...
    • +67 (69 voturi)    
      Adevarat graiesti (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:26)

      IonBlenoragie [anonim] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      Imi curegeau balele uitandu-ma la usa aia deschisa.
    • +32 (32 voturi)    
      vatmanul nu are nicio vina! (Luni, 6 ianuarie 2020, 11:57)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Nea Hoisan

      Ba chiar a dat dovada de rabdare. Vina este exclusiv a tuciuriului de pe BMW seria 5 (model vechi si depasit). In astfel de cazuri, chiar daca era cu masina personala si nu cu tramvaiul, vatmanul tot nu era vinovat. A mers inainte si BMW-ul i-a barat calea. Nu toti au reflexe asa de buna incat sa opreasca masina in 1m, pe motiv ca l-a blocat altul in trafic.
      Stiu un caz in care un Mercedes a blocat o Dacie, iar soferul Daciei, calm si linistit, a intrat in plin in Mercedes. Soferul Mercedesului nu se astepta la asa ceva, au ajuns la proces iar soferul Daciei a castigat rapid: a fost optiunea soferului de Mercedes sa ii taie calea brusc, trebuie sa isi asume fapta.
      Vatmanul degeaba e cercetat disciplinar, nu are vina.
  • +99 (101 voturi)    
    Vatmanul trebuia amendat! (Duminică, 5 ianuarie 2020, 23:55)

    Sparafucile [utilizator]

    Ce cauta cu tramvaiul pe linia de tramvai? In tara asta nimeni nu mai respecta nicio regula.
    • -60 (66 voturi)    
      poate primeste plagere penala pt distrugere (Luni, 6 ianuarie 2020, 4:17)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      daca tot e un asa mare aparator al legii poate se alege cu o plangere penala pentru distrugere si vatamare corporala, ca si tentativa se pedepseste.
      sau macar in civil, poate il pune ala sa plateasca o bara de bmw, vreo cateva salarii, sa se invete minte sa fie justitiar
      • +36 (36 voturi)    
        Ai idee cum franeaza un tramvai? (Luni, 6 ianuarie 2020, 9:14)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        Incearca sa franezi in fata unui tramvai, sa vezi cum te face armonica, indiferent cat de bine intentionat este vatmanul. Distanta de franare pentru un tramvai este de 3-4 ori mai mare decat a unui autoturism.
        Poate smecheru' sa faca cinci plangeri penale, nu are nici o sansa sa demonstreze ca vatmanul a intrat intentionat in el.
        • +11 (11 voturi)    
          nu ii da idei prostului... (Luni, 6 ianuarie 2020, 10:07)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

          nu ii da idei prostului...
        • +20 (20 voturi)    
          si daca a intrat intentionat, (Luni, 6 ianuarie 2020, 11:59)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

          nu se schimba incadrarea. De vina e soferul BMW-ului care a blocat calea tramvaiului in mod intentionat. Nu mai e ca pe timpul lui Ceasca, sa fii pedepsit ptr ca nu ai condus preventiv. Cine nu da prioritate e de vina.
      • +31 (31 voturi)    
        Prietene, politia judeca cam asa: (Luni, 6 ianuarie 2020, 10:12)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        "Fratiorul" cu BMW a intrat INTENTIONAT pe linia de tramvai si in plus a franat INTENTIONAT de vreo 2 ori in fata tramvaiului, desi acesta din urma il claxona, avand verde. Sa nu uitam ca in tramvai nu e numai vatmanul, sunt de obicei cateva zeci-sute de persoane care trebuie sa astepte dupa fitele unui dobitoc, deci astfel de comportamente ar trebui pedepsite proportional cu numarul persoanelor afectate.

        Despre tramvai, este foarte greu de stabilit intentia vatmanului de a nu frana, ea poate exista, dar cum spuneam, nu poate fi stabilita sau nu de politie care in general da un verdict pe loc pe baza declaratiilor.

        "Fratiorul" poate sa il dea in judecata pe vatman, poate sa ceara o expertiza, insa atitudinea recalcitranta, faptul ca a dat cu pumnii in tramvai si l-a urmarit pe vatman nu cred ca il vor ajuta prea mult. Ma mir ca nu a primit un mic "bonus" de la politie pentru asta. Desi e exclusa la genul asta de oameni, eu i-as fi dat mai multe luni de reflectie, fara permis.

        Cat despre conducerea STB, nu vad de ce l-ar cerceta disciplinar pe vatman pana nu se pronunta organele de ancheta. Cel mult pentru un limbaj necuviincios, dar si aici, are circumstante atenuante, a fost provocat.

        Si nu in ultimul rand, asa cum au spus si altii, intr-o tara normala ANAF ar trebui sa il ia la intrebari pe fratior, de unde are BMW-ul, asa, just in case. Ca fura si altii, in alte tari, dar stau pe craca lor tocmai din cauza asta. La noi, dupa ce ca furi, o mai faci si pe nebunul la faze de 2 lei...

        Sunt sigur ca nu si-a luat permisul pe bune la fel cum nu si-a luat nici BMW-ul ala din munca cinstita, de fapt aici e marea problema in tara asta... Chiar daca "fratiorul" va fi pedepsit exemplar, ca deh, acm e viral, institutiile acestei tari nu isi fac treaba decat in cazuri din astea, bombastice, ceilalti "fratiori" vor face fix acelasi lucru ca asta, ei fiind de altfel foarte previzibili in tot ce fac...
        • -23 (27 voturi)    
          cred ca trebuie se revezi filmul (Luni, 6 ianuarie 2020, 11:11)

          opinius [utilizator] i-a raspuns lui clint

          BMW-ul se afla legal pe linie (vezi art. 103 din Regulamentul Rutier). Politia a interpretat regulamentul in sensul ca BMW-ul trebuie sa elibereze linia la apropierea tramvaiului, omitand faptul ca din filmare se vede ca era ROSU la semafor. Nici tramvaiele nu au voie sa treaca pe rosu!

          Nici tramvaile nu pot fura startul la semafor.

          Se vede clar ca nici masinile din dreapta BMW-ului nu pornesc decat dupa 12 secunde de cand tramvaiul s-a apucat sa impinga BMW-ul!

          Nu e chestie ca nu s-a putut opri tramvailul. se vede clar ca s-a oprit, apoi nu a mai avut rabdare sa se faca verde.
          • +14 (16 voturi)    
            intre cunorile semaforului da (Luni, 6 ianuarie 2020, 11:39)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui opinius

            dupa VERDE nu mai sta in picioare ce spui tu, iar din filmul atasat se vede ca acel croncan a vrut sa vada cine este mai tare ! Tramvaiul wins !
          • +19 (21 voturi)    
            tramvaiele si masinile rar au acelasi (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:02)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui opinius

            semafor. De obicei tramvaiele au alt semafor, diferit de al masinilor.
            In al doilea rand, nefiind banda continuua, BMW-ul avea voie sa treaca pe linia de tramvai CU CONDITIA SA NU INCOMODEZE TRAMVAIUL. Daca vine tramvaiul, nu mai ai voie sa treci pe linia lui. Din imagini se vede clar cum BMW-ul schimba banda cu intentia de a incomoda tramvaiul, e clar ca vina e a tuciuriului din BMW>
          • 0 (0 voturi)    
            regulamentul este foarte clar (Marţi, 7 ianuarie 2020, 12:47)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui opinius

            Art. 103
            Pe drumul public cu cel mult doua benzi pe sens si cu o a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului lânga axa drumului, conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda, cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului, la apropierea acestuia.

            "calea tramvaiului" nu era libera.

            Art. 107
            (3)Daca în intersectie circula si tramvaie, iar spatiul dintre sina din dreapta si trotuar nu permite circulatia pe doua sau mai multe rânduri, toti conducatorii de vehicule, indiferent de directia de deplasare, vor circula pe un singur rând, lasând liber traseul tramvaiului.

            Deci "traseul tramvaiului" se lasa liber, indiferent daca este sau nu un tramvi pe sina, indifierent de culoarea semaforului.
            • 0 (0 voturi)    
              poate tocmai asta este problema (Marţi, 7 ianuarie 2020, 17:39)

              opinius [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              nici art. 103 nici art. 107(3) nu sunt foarte clare:

              103 - zice sa lasi libera cale tramvaiului, dar nu exclude situatia in care amebele trebuie sa stea la semafor, cum era cazul in aceasta situatie.

              107(3) trateaza ce trebuie facut in intersectie (deci dupa semafor) nu inainte. Asadar nu e aplicabil la situatia data. Oricum, nicio regula nu da voie sa lovesti pe altul cand ai tu dreptate.

              Articolul 107(3) are in vedere in special situatia celor care vor sa vireze la stanga si care sa se intampla sa blocheze tramvaiul, dar si pe cei care merg inainte (cum pare ca vroia si BMW), care nu pot inainta pentru ca intersectia e blocata.
              Din filmare nu rezulta ca MBW- vroia sa vireze la stanga (cum speculeaza unii), acolo fiind un singur semafor pentru masini.

              Este si un semafor pentru tramvai. Zic unii tramvaiul primeste alb inainte ca masinile sa primeasca verde - ceea ce (daca este adevarat, si nu este rodul unei dereglari) este o idiotenie fara margini care invita la incidente precum cel prezent.

              Cum sa lasi masinile sa circule pe linia de tramvai (fara un marcaj galben hasurat macar in intersectie - daca asa vrei sa interpretezi art 107) si apoi sa le dai drumul la timpi diferiti?
      • 0 (0 voturi)    
        Cocalarul pesedist nu se dezminte... (Miercuri, 8 ianuarie 2020, 1:58)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        Cum naiba nu intelegeti?!?
        Era el, EL INSUSI, la volanul bemveului sau, toata lumea trebuia sa se dea la o parte ca sa treaca EL sau sa stea cuminte la coada pana binevoia sa treaca EL, indiferent de culoarea semaforului...
        Portret de pesedist.
    • +17 (17 voturi)    
      plus ca avea si camera (Luni, 6 ianuarie 2020, 6:47)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      pai nu se daduse lege ca nu mai e voie sa filmam nimic ca speriem politicienii?
  • +56 (60 voturi)    
    lol (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:03)

    doi.oameni [utilizator]

    cocalarul si ipochimena lui vs vatmanul sictirit! :)
  • +55 (55 voturi)    
    Se sicanau reciproc? (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:11)

    Lucky1 [utilizator]

    Eu cred, corect ar fi sa spui : soferul sicana tramvaiul pentru ca regulile de circulatie interzic conducatorilor auto sa ruleze peste sinele de tramvai. Sigur, nu trebuie ajuns sa tamponezi intentionat auto-ul dar modul de lucru si control al circulatiei de catre Politie lasa de dorit si produce dezamagirea populatiei si neincrederea in politisti.
    • +47 (49 voturi)    
      chiar asa (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:50)

      EM-EM [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      cum se poate sicana reciproc un vehicol pe sine (in cazul asta tramvaiul) cu un alt vehicol. numai daca "alt vehicol" sicaneaza. nu cred ca o iesit tramvaiul de pe sime si i-a taiat fatza bmwului, dupa care a revenit pe sine :))). l-a zgariat un pic, dar suficient cat sa nu mai aiba proprietarul ce manca cateva luni. putea sa-i dea si usa jos...
      • -17 (23 voturi)    
        detalii pe care refuzati sa le vedeti (Luni, 6 ianuarie 2020, 11:01)

        opinius [utilizator] i-a raspuns lui EM-EM

        1) tramvaiul, initial, nu are nicio problema cu faptul ca BMW stationeaza pe linia de tramvai (asteptand la semafor ca restul vehiculelor);
        2) de la 00:10 tramvaiul incepe sa claxoneze BMW-ul, desi nici celelalte vehicule nu s-au pus in miscare. Semaforul nu se vede, dar dupa cum restul masinilor nu se misca, probabil, vatmanul (ca si ruda sa mai bogata - taximetristul) a vrut sa fure startul;
        3) BMW (nu stiu daca vede semaforul sau nu, probabil a oprit atat de aiurea incat nu numai ca e pe linia de tramvai, dar nu vede nici semaforul) - se misca putin, dar observa ca celelalte masini nu se misca (semn ca e inca verde) si se opreste;
        4) vatmanul (ruda mai saraca a taximetristului), interpreteaza aceasta oprire ca o sicana;
        5) restul masinilor pornesc abia la 00:22 (adica dupa 12 secunde de cand ruda saraca a taximetristului a pornit claxonul);

        Va rog sa aveti in vedere si faptul ca potrivit prevederilor (art 103) Regulamentului Rutier este permis sa circuli pe linia de tramvai: 1) daca permite calea de rulare si 2) daca drumul public are cel mult 2 benzi.

        Concluzie:
        1) BMW-ul era in mod legal pe linia de tramvai (politistii l-au sanctionat pentru ne-anuntarea incidentului in termen de 24 de ore);
        2) vatmanul s-a comportat execrabil;
        3) daca politia lasa gestul vatmanului nesanctionat, o sa incurajeze astfel de comportatemte. Cei care circula pe linia de tramvai o vor face in continuare. Sunt oameni care isi asuma riscuri indiferent de sanctiuni
        • +23 (25 voturi)    
          Atotvazatorule... (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:16)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          E un detaliu pe care tu nu il vezi si anuleaza tot ce ai scris: In intersectia cu pricina, calea Rahova cu T Vladimirescu, tramvaiele au alt semafor, deasupra liniei de tramvai, cu lumina alba si doua pozitii: Inainte si stop (X). Acesta se schima diferit de al masinilor, tocmai pentru ca tramvaiele merg doar inainte dar masinile pot face stanga spre Viilor.
          Am vazut de mii de ori situatia din film, cu unul sau mai multi berbeci care blocheaza linia de tramvai si acesta sta si trage clopotul dupa ei. Probabil era si pentru vatman a zecea mia oara…
          Singurul regret este ca a ratat portiera.
        • +12 (14 voturi)    
          si ce vezi rau in a incuraja vatmanii?! (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:39)

          Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          si a descuraja astfel comportamentele de cioara motorizata?!
        • -7 (11 voturi)    
          in sfarsit (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:59)

          arthur_l [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          asa este

          ai expus corect

          toata lumea sare pe omul cu masina, daca va legati de marca masinii si considerati ca audi-urile si bmw-urile sunt doar pentru cocalari, atunci intreb si eu daca era o masina tesla mai avea curajul vatmanul sa se bage in el, sau daca era unu cu trabantu se urca peste el ?

          legea e lege nu conteaza cum esti imbracat, ce masina ai.

          dar eu comentez fara sa stiu celelalte aspecte. vatmanul, soferul de troleu, taximetristul din acel oras asa e el setat sa dea lectii la calatori si la ceilalti soferi. ala cu taxiul isi bate clientul, asta cu tramvaiul se baga in alte masini, iar ala cu troleul se leaga de calatorii care au prea multe bagaje, si care nu urca si nu se dau destul de repede jos din mijlocul de transport.

          voi nu vedeti ca a devenit o normalitate ca la fiecare 20 de minute unul sa te injure si sa te scuipe. cum te prinde unul ca ai facut ceva ce nu ii convine incepe sa zbiere cu si fara rost.
          • 0 (0 voturi)    
            Da (Miercuri, 8 ianuarie 2020, 2:05)

            Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

            Si ceea ce vedem de ani de zile, cel putin in Bucuresti, este o gasca numeroasa de vatmani milionari si cocalari, cu averi bizare facute din salariul de vatman, care sicaneaza si agreseaza verbal (si adesea si fizic) pe ceilalti participanti la trafic. Cu precadere pe soferii de BMW, cunoscuti in toata lumea ca exemple magistrale de civilitate in trafic.

            Sau poate nu.
        • -1 (1 vot)    
          de unde-ai (Marţi, 7 ianuarie 2020, 13:02)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui opinius

          scos aberatia cu " BMW-ul era in mod legal pe linia de tramvai"?
          Orbul gainii te impiedica sa vezi doua benzi pt. circulatia autoturismelor, in dreapta caii de rulare a tramvaiului? Ca sa nu mai vorbim de regulamentul auto, incalcat flagrant de pitipoi.
          Ce, se grabea sa-si duca pitipoanca la manichiura?
  • -49 (59 voturi)    
    legea e lege (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:22)

    arthur_l [utilizator]

    vatmanul e de vina. nu claxoneaza suficient, si intra intentionat in cel din fata fortandu-l sa treaca pe rosu sau la secunda cand se face verde.



    vom citi peste o luna sa vedem ce decide instanta, sau eventual la cedo. deci eu daca ma incadrez gresit pe sine, si pe urma nu mai pot sa revin in dreapta pentru ca nu sunt lasat de soferii patriei, tramvaiul, trenul avionul, are dreptul sa treaca peste mine ?

    politia l.a amendat pe sofer pt ca nu a anuntat accidentul

    e bine ca e filmat totul.
    • +35 (37 voturi)    
      zau? >: (Luni, 6 ianuarie 2020, 4:07)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      Si DE CE "te incadrezi gresit pe sine"?
      Parca exista ceva lege care INTERZICE asta!
      • -14 (24 voturi)    
        Faci confuzie (Luni, 6 ianuarie 2020, 7:31)

        Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Intre gresala si intentie. Cand te incadrezi gresit cu masina poate fi pura gresala. Cand insa intri cu 20t de tramvai in masina in mod intentionat, este distrugere de bunuri. Asadar filmezi si trimiti filmul sicanarii la politie.

        Ieri am fost sicanat 20 de minute de un cretin cu un VW rosu. Conduceam pe banda 1, nu am efectuat nici o depasire, la viteza legala, respectand regulile de circulatie. Sotia a filmat tot (inclusiv ca ne filma in timp ce conducea - lucrul acesta fiind interzis si ca ne arata degetul uitand-se la noi in loc sa se uite la drum). La doua ore distanta am trimis prin corespondenta electronica oficiala (avem asa ceva, nu ca in Romania) la inspectoratul general pentru siguranta traficului cele doua filme plus inregistrarea faptului ca incerca sa intre in mine eu fiind oprit ca sa sun la 112. Cel mai probabil cretinul va ramane fara permis insa in tara in care stau este posibil sa ramana si fara masina. Eu ii urez succes.
        • +31 (33 voturi)    
          sa ne scuze cocalarii ! (Luni, 6 ianuarie 2020, 8:15)

          dorinstancescu [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

          aveti dreptate dle Iliescu: a fost cu intentie actiunea vatmanului de a salva doua "zburatoare", dar initiativa nu este a vatmanului ci a mea (calator cu bilet platit in acel tramvai). eu i-am zis vatmanului sa mai zaboveasca vreo 5 minute pana doreste domnu cocalar si cu consoarta dumnealui sa ma lase sa ajung la destinatie. si in Barbulesti de ialomita s-au asezat alti doi cocalari cu bemewe pe mijlocul soselei urziceni-ploiesti si au "discutat" vreo 3-4 minute. le cer scuze ca i-am deranjat
        • +1 (3 voturi)    
          gresesti, in Romania exista e mail (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:00)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

          unde poti trimite asa ceva, insa este facil sa te lamentezi ( mai scormoneste si apoi tasteaza )
          • +2 (2 voturi)    
            unde poti trimite? (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:27)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Te rog sa ne spui si noua, vreau si eu sa dau in gat mai multi taximetristi. Dar o adresa oficiala, unde sa stim ca se intreprind demersuri politienesti ptr depistarea faptasului.
            • +2 (2 voturi)    
              aici (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:52)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              pentru Bucuresti

              https://bpr.politiaromana.ro/ro/contact

              bpr@b.politiaromana.ro

              pentru restul zonelor

              https://www.politiaromana.ro/ro/relatii-cu-publicul

              am trimis, am sesizat mi s a raspuns si am vazut si schimbarea ( nu pot detalia aici )
              • +2 (2 voturi)    
                OK, merci (Luni, 6 ianuarie 2020, 14:57)

                bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                Sper sa ne raspunda.
                • +3 (3 voturi)    
                  poze cat de multe (rez.mica) (Luni, 6 ianuarie 2020, 15:21)

                  un domn [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                  ataseaza si CI, altfel iti resping petitia ca fiind anonima ( spun din experienta ), de asemenea incearca sa expui in corpul mesajului o naratiune care sa o priceapa orice blonda de la secretariat ( ele deschid e mail urile, ele le triaza )
        • +5 (5 voturi)    
          Mai taie coada vulpii tataie (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:33)

          Vaka [utilizator] i-a raspuns lui Keloo Cooper

          20 de minute de sicanat in traffic inseamna o eternitate. Daca traiesti intr-o tara asa civilizata, de ce nu ai sunat la 112, ma rog sotia, dupa primele 2 minute? dadeai coordonatele si iesea politia din pamant (ma rog in anumite tari).
          Iar partea cu "corespondenta electronica oficiala" este de-a dreptul Isaac Asimov. In cel mai bun caz se numeste e-mail sau portal de plangeri si reclamatii.
          Tare imi plac astia care au uitat de unde au plecat.
          • 0 (0 voturi)    
            Eh... (Miercuri, 8 ianuarie 2020, 2:09)

            Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Vaka

            ... incearca si el sa para mai convingator.
    • -5 (13 voturi)    
      sunetul (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:45)

      arthur_l [utilizator] i-a raspuns lui arthur_l

      ascultati si sunetul nu doar filmarea.

      1. in momentul in care cel cu masina intra in fata tramvaiului NU se aude nici un claxon din partea vatmanului.

      2. masina rosie din dreapta nu e pusa in miscare semn ca inca era rosu la semafor.

      3. vatmanul ca orice se apropie de masina din fata fortandul sa inainteze. daca avea flasuri ii dadea flasuri.

      4. vatmanul claxoneaza de cateva ori, dar cel din massina NU intelege ce se intampla ca el asteapta la semafor verdele

      5. vatmanul se baga in el si il atinge

      iar apoi cel cu masina incearca sa opreasca

      6. vatmanul se mai baga odata in el punandu-i viata in pericol

      7. vatmanul are un limbaj neadecvat

      ...

      etc.

      daca cel cu masina lovita depune plangere vom vedea un proces frumos

      p.s.
      orice angajat ce are contact cu cetateanul asa cum e si vatmanul trebuie sa aiba un comportamnet adecvat.
  • +35 (39 voturi)    
    Pleacă da'ici.... (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:36)

    unTaran [utilizator]

    Cât calm are vatmanul la el:)))
    • +8 (8 voturi)    
      eu zic ca are... (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:27)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      Unul mai coleric ii lua pe sus portiera BMW-ului...
  • +46 (48 voturi)    
    .... ce placere ..... (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:40)

    cbogdan [utilizator]

    Ce placere sa vad cum ia turtit "bidonul". Vatmanul merita o "prima".
  • +65 (69 voturi)    
    asta-i buna ! (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:50)

    sile1 [utilizator]

    L-am auzit la stiri pe directorul de la societatea de tramvaie spunand ca vatmanul va fi penalizat si daca am inteles bine s-ar putea sa fie si dat afara.

    In momentul ala m-am intrebat cati directori idioti mai are inca Romania.

    Idiotul asta n-a vazut cum cocalarul il sicana pe vatman .nu l-a vazut cat de smecher se dadea cand el era de fapt vinovatul ?

    Eu pe asta,pe director,l-as da afara pentru fraternizare cu golanimea !
    • +45 (45 voturi)    
      iti dai seama (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:06)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      cocalarul ala sigur are ceva rubedenii pe acolo.

      E o caracatita in toate institutiile.

      Nu vezi in otopeni, sunt toti angajati din aceleasi clanuri.

      Vatmanul trebuia premiat, astia in ancheteaza.

      Asta este Romania.
    • +13 (15 voturi)    
      poate este totusi director normal nu cocalar (Luni, 6 ianuarie 2020, 8:19)

      dorinstancescu [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      cred totusi ca directorul a "strecurat" o portita in favoarea vatmanului in discursul sau.... "tramvaiul are un orar bine stabilit de respectat... vatmanul trebuie sa duca calatorii la destinatie..." . Sper sa nu ma insel
    • +16 (18 voturi)    
      Dacă directorul tembel îl va da afară (Luni, 6 ianuarie 2020, 11:03)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      vom cere ,pe liniile de tramvai,trimiterea lui la
      studii in Ferentari.Vatmanul nu are nicio vină,
      cocalarul a oprit pe verde de mai multe ori,refuzând
      să elibereze linia de tramvai.Dacă se deschide un cont,cotizez și eu la o primă pentru vatman.
    • +2 (4 voturi)    
      ce situatie hilara... (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:28)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Iar cand soferii RATB chiar fac abuz in trafic, nu ii da nimeni afara.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai o singura incercare sa ghicesti... (Miercuri, 8 ianuarie 2020, 2:11)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      ... ce masina conduce directorul STB.
  • +60 (60 voturi)    
    sofer pericol pentru circulatie (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:52)

    nicnicnic [utilizator]

    Vatmanul cercetat de superiori? Acesti "superiori" ar trebui eliminati din STB, singura vina a vatmanului este aceea ca nu si-a vazut de mersul lui, pierzand timpul celor care calatoreau cu tramvaiul. Iar ciobanelul sofer si oita lui se comporta ca atare... politia e prea blanda cu astfel de indivizi.
    • +21 (23 voturi)    
      exact (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:59)

      EM-EM [utilizator] i-a raspuns lui nicnicnic

      maine a apare si primarita vrajitoare sa isi ceara scuze ca stb-ul nu respecta programul , si sa promita ca va lua masuri
    • +3 (3 voturi)    
      stai ca inca nu s-a dat pedeapsa (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:29)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui nicnicnic

      Una e sa fii cercetat, alta e sa fii si pedepsit.
  • +31 (33 voturi)    
    Bravo, vatmane ! (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:16)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Cautati pe youtube, omul a pus toata filmarea, sunt 3 parti.
  • +37 (39 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:18)

    [anonim]

  • +45 (47 voturi)    
    Wow (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:22)

    Tudor1128 [utilizator]

    Sunt sofer si conduc minim 50 km/zi in Bucuresti dar admir curajul vatmanului gandindu-ma ca in tramvaiul ala ar fi putut sa fie fi-miu, elev. Jegosul ala cocalar nu avea ce cauta pe linia de tramvai in conditiile in care oricum se vede ca traficul era extrem de degajat. Oricum masinile nu au ce cauta pe linia de tramvai iar politia, in loc sa stea la panda cu radarul si sa vaneze soferii care merg cu 65 km / h, ar trebui sa vaneze astfel de cocalari care fac astfel de magarii sau care nu acorda proritate la treceri de pietoni, punand viata unor copii sau batrani in pericol. Garantat ar face mult mai multi bani din amenzi dar, deh, e un pic mai dificil, trebuie sa fii un pic mai “persipicac” si sa iti misti mai mult fundul de militian sau sa iti pui creierii la treaba in calitate de sef in politia rutiera. Iar sefii de la STB ... no comment ... subordonatii lu’ tanti firea. Probabil sunt prieteni cu cocalarul tipic cu BMW , rupt in fund, locuind intr-o cocina , fara bani de casco sau de un plin de rezervor dar mandru ca are BMW.
    • +3 (3 voturi)    
      Daca esti sofer si conduci ar trebui sa (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:32)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Tudor1128

      stii ca, daca paralel cu linia de tramvai nu este linie continuua (sau este linie discontinuua) atunci poti intra cu masina pe linia de tramvai, cu conditia sa nu incurci tramvaiul. A doua conditie este ca, la primul refugiu de tramvai, sa revii inapoi pe banda masinilor.
      Ei bine, tuciuriul tocmai aici a gresit: a incomodat tramvaiul in mod intentionat. Plus ca, mi se pare mie ca a trecut pe rosu..
  • +38 (40 voturi)    
    cand militia doarme (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:44)

    EM-EM [utilizator]

    vatmanul ar trebui promovat. sa dea curaj si celorlati vatmani. numai asa putem scapa de bizoni in trafic! militia (scuze, politia, e mai ocupata sa protejeze infractorii) .....nici un semn sa dea vreu ajutor pentru fluidizarea traficului pentru oameni fara functii
  • +4 (28 voturi)    
    Ma uit (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:48)

    ap101 [utilizator]

    la filmarea asta si mi dau seama ca am facut bine cand am ales sa plec din romania acum 16 ani...
    • +6 (16 voturi)    
      pai (Luni, 6 ianuarie 2020, 9:36)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui ap101

      ti-ai luat bemve mancatias?ca degeaba ai plecat.
  • +28 (30 voturi)    
    pai merita un premiu! ;) (Luni, 6 ianuarie 2020, 4:25)

    Codruta N [utilizator]

    Vatmanul, adeca...
    Ai zice ca a exagerat - dar e, pur si simplu, o PRACTICA a cocalarilor sa se bage pe liniile de tramvai si sa le blocheze!
    BINE i-a facut! N-avea ce sa caute acolo!
    Din pacate, insa, s-ar putea sa fie sanctionat, eventual pentru folosirea unor expresii... offf...!! :(
    • +18 (22 voturi)    
      Vatmanul (Luni, 6 ianuarie 2020, 7:33)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Nu trebuia sa intre vizibil intentionat in BMW. Trebuia sa conduca si sa nu puna frana cand masina punea. Scapa de orice amenda si sanctiune de catre un avocat bun. Trebuia sa explice ca franand brusc punea in primejdie sanatatea pasagerilor din tramvai, mult mai multi decat in masina. Asa ca intre a proteja sanatatea si bunul, sanatatea are prioritate.
  • +14 (16 voturi)    
    Semafor? (Luni, 6 ianuarie 2020, 9:26)

    Jolly Roger [utilizator]

    Nu cunosc zona si nici nu se vede in filmare daca este sau nu semafor/eventual culori in acea intersectie.

    Dar modul in care da se se puna in miscare vatmanul in timp ce ghertoiul sta pe loc ma duce cu gandul ca tramvaiul avea verde, iar cocalarul rosu si astepta linistit pe linia de tramvai sa se faca verde si la el. Just my 2 cents.
    Pentru cei din zona - este semaforul diferit acolo pt tramvai/autoturisme?
    • +3 (3 voturi)    
      asta m-am intrebat si eu (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:36)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      Trec des pe acolo si inca nu am observat sa fie semafoare diferite ptr tramvai si masini. De obicei imi amintesc ca, atunci cand plecam eu la verde, pleca si tramvaiul (deci niu ar fi semafoare separate). Pe acolo circula tramvai 32, dinspre Unirii spre Calea Rahovei.
  • -18 (24 voturi)    
    Vatmanul este vinovat (Luni, 6 ianuarie 2020, 9:58)

    MirceaIo [utilizator]

    Chiar si daca a intrat din greseala in smecherul cu BMW vatmanul este vinovat. Trebuia sa franeze avea timp. Daca a facut-o cu intentie est efoarte grav. Vina va fi de 10 ori mai mare. Greu sa demonstrezi intentia. Cert este ca nu asa se face dreptate.
    • +9 (9 voturi)    
      /// (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:46)

      hmara [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Tu esti cumva soferul din bmw ????
      Sau faci si tu la fel, te urci cu rotile pe calea de tramvai si faci pe bruce lee?
    • 0 (0 voturi)    
      eu iti (Marţi, 7 ianuarie 2020, 13:13)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      propun sa te duci cu un amendament la regulamentul de circulatie in care sa mentionezi ca in cazul in care pe linia de tramvai se afla oprit, stationat sau chiar parcat un autoturism, vatmanul are obligatia sa-l ocoleasca. Exact ce n-a facut nici vatmanul ala care l-a pocnit pe Micea Lucescu.
      In plus, orice conducator de mijloc de transport STB (pt. ca au fost cazuri disperate cand melteanul chiar trebuia sa-si parcheze mertanul in mijlocul strazii pt. ca tocmai se ducea sa-si ia bilete la spectacolul "Rapirea carpetei din serai" de la Ateneu), este amendat, dat afara din STB si pus sa-i plateasca despagubiri serioase meteanului, daca nu-si cere scuze ca-l deranjeaza.
    • 0 (0 voturi)    
      Da' cum se face dreptate, daca nu va suparati?!? (Miercuri, 8 ianuarie 2020, 2:32)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Astept chestia asta, cu facutul dreptatii, de vreo 30 de ani, timp in care trebuie sa fi facut macar vreo suta de sesizari pentru incalcari ale codului rutier mult mai flagrante decat asta - gen trecut in tromba pe rosu, la un metru de meletzianul ramas impasibil.
      Nici macar una n-a avut finalitate. Zero. Nula na nula.
      Ce altceva credeti ca ar trebui sa fac pentru un dram de dreptate (va reamintesc ca detinerea armelor de foc e practic interzisa in Romania... conducatorii stiu de ce)? Sa ma inscriu in PSD, ca poate asa m-o baga cineva in seama?
      Spuneti-mi, va rog, ca sa ma apuc inca de pe-acum de furat, ca nu-i asa simplu de intrat in PSD cum crede lumea, trebuie sa fii borfas versat...
  • -10 (12 voturi)    
    bravo boss (Luni, 6 ianuarie 2020, 10:12)

    codinm [utilizator]

    haide sa alergam cu masina si pietonii care trec ilegal strada. politia nu face oricum nimic. e timpul sa ne facem singuri dreptate.
    • +4 (4 voturi)    
      Suna bine! (Luni, 6 ianuarie 2020, 20:28)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui codinm

      Decat sa stam ca vitele si sa acceptam nesimtirea celor ca tine sub argumentul ca va veni odata, peste 100 de ani politia care va sanctiona nesimtirea ta, da, mai bine sa-i fugarim.
  • +19 (19 voturi)    
    Referitor la faptul ca vatmanul claxoneaza pe rosu (Luni, 6 ianuarie 2020, 11:54)

    Matrixu [utilizator]

    La acel semafor exista un semafor special pentru tramvai ce primeste verde un pic mai inaintea masinilor. Aceste e motivul pentu care vatmanul claxoneaza. Evident noi nu stim semaforul tamvaiului dar nesimtitul probabil s-a simtit ofensat ca a fost claxon cand el vedea ca are rosu.
    Nu inteleg totusi de ce nu se anunta nimic referitor la amenintarile facute de bmw-ist la adresa vatmanului si a familiei lui, incercarile repetate de a intra peste vatman etc.
    Si interesant e de ce nu s-a prezentat la politie in 24 de ore de la producerea accidentului. Ce are de ascuns referitor la masina sau la el?
    • +7 (9 voturi)    
      Tramvaiul fiind mai lent, trebuie sa porneasca (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:51)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Matrixu

      mai devreme pentru a trece pe verde. In mare, vatmanii stiu exact cand trebuie sa plece ca sa fie bine pentru toata lumea, dar mereu se gaseste unul proaspat dat jos din copac care crede ca stie mai bine ori nu ii pasa de fraierii din tramvai care pot sa astepte, ca el se grabeste ...

      Ii inteleg pe vatmani ca sunt stresati si frustrati, au tot timpul de-a face cu berbeci din astia veniti de cine stie une care nu stiu sa faca stanga fara sa blocheze tramvaiele, etc.
      De aceea ii evit cat pot, mai ales ca tramvaiele nu au frane prea bune...
    • +6 (6 voturi)    
      Infractorii rar se prezinta la politie (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:38)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Matrixu

      Tuciuriul din BMW a considerat totul un eveniment minor...stia ca e vina lui, isi repara el masina mai tarziu.
    • 0 (0 voturi)    
      nu putea (Marţi, 7 ianuarie 2020, 13:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Matrixu

      inca nu i se uscase oja de pe unghiile pitipoancei.
  • +15 (15 voturi)    
    narav de cocalar (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:19)

    Dan Lung [anonim]

    De obicei tramvaiul are semafor distinct de celelalte autovehicole si poate ca avea culoarea verde si a fost obstructionat sa plece. Mai sunt cocalari care intentioneaza sa se deplaseseze inainte si stau la semafor pe banda de marcaj stanga blocand accesul celor care intentioneaza sa mearga la stanga.
    Ce era sa faca vatmanul, sa depaseasca bmwul prin stanga? Intra pe contrasens, adica pe linia de tranvai din sens invers.
    Poate ca data viitoare cocalarul se va invata minte si nu va mai opri pe o line de tranvai ci pe una CFR.
  • +16 (16 voturi)    
    Vatman nevinovat - trebuie recompensat. (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:36)

    nata_nt [utilizator]

    Sofer BMW vinovat. Permsiul soferului BMW trebuie retras 1 an de zile. La urmatoarea abatere 2 ani. La urmatoarea abatere pe viata.
  • -5 (7 voturi)    
    moldovean (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:53)

    Krokus [utilizator]

    facem pariu ca vatmanul este moldovean ?
    • 0 (0 voturi)    
      pt. (Marţi, 7 ianuarie 2020, 13:19)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Krokus

      tine nu trebuie sa facem pariu ca esti prost.
  • -6 (6 voturi)    
    Anarhie (Luni, 6 ianuarie 2020, 16:37)

    Sufleu [utilizator]

    E siderant sa vezi isteria cu care este incurajata agresivitatea vatmanului. Inteleg ca individul cu BMWul stationa pe linia de tramvai (apropos, nu e ilegal sa mergi cu masina pe linia de tramvai daca nu e separata prin garduri de protectie) si in felul asta nu a acordat prioritate mijlocului de transport in comun, dar asta nu justifica in niciun fel atitudinea de justitiar a vatmanului, care in mod intentionat loveste de 2 ori masina din fata, care asteptat probabil la semaforul rosu. Loviturile sunt clar intentionate iar atitudinea vatmanului intra cel putin la fapta de distrugere daca nu chiar tentativa de vatamare corporala. Diferenta e intre o contraventie (pentru care a fost deja sanctionat conducatorul auto) si o infractiune cel putin (pentru care sper sa fie investigat vatmanul). Daca vrem sa nu ajungem in jungla, sa nu ne batem pe strazi intre noi pentru ca unii din graba nu acorda prioritate sau provoaca o tamponare, atunci ar fi bine ca legea sa primeze pentru toti, indiferent ca unii sunt soferi de autoturisme sau conducatori de mijloace de transport in comun. Nu asa se regleaza ambuteiajele din Bucuresti, facandu-si loc cu forta masinile sau mijloacele de transport mai grele sau mai mari.
    • +7 (7 voturi)    
      supa de cuvinte (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:19)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Sufleu

      Croncanul din beemveu a gresit ! PUNCT
    • +1 (1 vot)    
      esti prost ? (Marţi, 7 ianuarie 2020, 9:45)

      all23 [utilizator] i-a raspuns lui Sufleu

      Tramvaiul l-a lovit o singua data, atunci cand a pus frana imediat dupa ce a plecat din loc!
  • +6 (6 voturi)    
    golan posesor de bmw opreste circulatia STB (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:25)

    nicnicnic [utilizator]

    Se pare ca un individ numit Creci este director la STB si vrea cercetare disciplinara, desfacerea contractului de munca, etc., pentru conducatorul tramvaiului. Daca e adevarat, acesti Creci arata ca interesul lor nu este ca eu sa circul bine cu transportul in comun, asa cum sustine primarul Firea, ci sa circul cu bmw-ul pe linia de tramvai si pe benzile rezervate autobuzelor STB. De aia liniile de tramvai si benzile de care am zis sunt ocupate ilegal de tot felul de conducatori auto ticalosi, si la ore de varf, dar si in restul timpului. Acelasi Creci zice pe Digisport.ro "Șoferilor le recomand să nu se grăbească, iar vatmanilor... n-au de ce să se grăbească, pentru că au un traseu prestabilit, au niște timpi pe care trebuie să-i respecte. Nu trebuie să ajungă nici mai târziu, dar nici mai devreme. Așa că nu au de ce să se grăbească și este de nescuzat o astfel de atitudine"!!
    Deci planul acestor Creci nu este ca noi sa circulam din ce in ce mai bine, asa cum spune primaria, ci, daca in 2019 pierdem o ora mergand din Giurgiului in Pantelimon, in 2020 sa pierdem aceeasi ora, ca daca facem drumul ala in 30 de minute, nu-i bine, nu trebuie sa ajungem nici mai devreme, nici mai tarziu. Ama sa trimit, va rog si pe voi s-o faceti, aceste aberatii ale domnului Creci la primar, sa vedem ce se vrea cu transportul calatorilor, un STB eficient, sau un bmw eficient?? Bineinteles ca are legatura si cu poluarea, golanul, oricare ar fi el, calare pe 300 de cai rasa bmw nu polueaza, pe cand tramvaiul ucide cu noxele emise.
    Ce zice nea Creci e aici: https://www.digisport.ro/special/cine-este-soferul-de-bmw-care-a-fost-implicat-intr-un-scandal-cu-un-vatman-din-bucuresti-a-jucat-pentru-steaua-777945
  • +8 (10 voturi)    
    Paradoxul cocalarului ^_^ (Luni, 6 ianuarie 2020, 19:21)

    DoruT [utilizator]

    Sa fie in BMW si sa "mearga" cu tramvaiul.
    • +4 (4 voturi)    
      Voia sa fie si in rai si pe calea ferata (Luni, 6 ianuarie 2020, 22:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui DoruT

      Highway To Hell - interpretarea de Bucureşti
  • -5 (5 voturi)    
    foarte multe comentarii rasiste (Luni, 6 ianuarie 2020, 21:41)

    hanu [utilizator]

    Cetateanul din cauza este bucuresteanul tipic, din experienta mea. Nu vad de ce volositi apelative etnice. So sad.
    • +1 (1 vot)    
      tu de unde esti / (Marţi, 7 ianuarie 2020, 9:42)

      all23 [utilizator] i-a raspuns lui hanu

      Daca toti am fi asa , nu ai mai iesi din casa!!!
  • +1 (1 vot)    
    politie proasta si idioata (Marţi, 7 ianuarie 2020, 9:41)

    all23 [utilizator]

    Amenda pentru soferul de BMW nu include toate faptele.
    Injuraturile adresate si faptul ca a lovit cu pumnii in geamurile tramvaiului trebuiau si ele sanctionate, poate chiar cu inchisoare. Indiferent ce se intampla , nu te dai jos din masina sa ceri socoteala!
    Cat priveste vina vatmanului , dupa ce nu reuseste sa opreasca la o frana inopinanta a celui cu BMW este aceea de a declara ca a facut-o intentionat ( in inregistrare ) insa in realitate putea sa il loveasca si fara intentie , cand te pui sa pui frane tramvaiului , trbuie sa stii ca el nu opreste atat de repede !

    Am ascutat la Digi 24 aberatiile lor cu lovirea autoturismului de 3 ori , si cu dosar penal pentru vatman. Politia trebuie sa faca dosar penal pentru soferul BMW-ului , iar daca dovedesc intentia vatmanului pot face si acestuia!!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by