Articol actualizat

Irakul decide expulzarea soldaților americani. Coaliția internațională anti-ISIS tocmai anunțase suspendarea operațiunilor

de DG     HotNews.ro
Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:14 Actualitate | Esenţial


Parlamentul din Irak (captura)
Foto: Hotnews
Parlamentul irakian a adoptat, duminică, o rezoluție prin care cere guvernului să pună capăt prezenței trupelor străine și să se asigure că acestea nu vor folosi teritoriul, spațiul aerian și maritim al țării în niciun scop, scrie Reuters. Coaliţia internaţională condusă de SUA tocmai anunțase suspendarea activităţilor de sprijin pentru trupele irakiene. Anunțul vine pe fondul escaladării tensiunilor din regiune, la două zile de la uciderea generalului iranian Qassem Soleimani într-un raid american.

"Guvernul se angajează să revoce cererea Irakului de asistență din partea coaliției internaționale de luptă împotriva Statului Islamic”, se arată în document.

"Guvernul irakian trebuie să acționeze pentru a pune capăt prezenței trupelor străine de pe teritoriul țării și pentru a interzice utilizarea de către acestea a teritoriului, spațiului aerian și maritim, în orice scop”, se mai arată în rezoluție.

5.000 de militari americani sunt staționați în Irak. Mii de trupe americane au rămas în țară pentru a participa la lupta de la graniță împotriva așa-zisului Stat Islamic.

Irakul se află într-o situație dificilă fiind apropiat al Iranului vecin, dar și un aliat al SUA, notează BBC News. Însă guvernul privește atacul aerian american în care a fost ucis generalul iranian ca fiind o violare a suveranității și a termenilor prezenței coaliției internaționale.

Spre deosebire de legi, rezoluțiile Parlamentului nu sunt obligatorii pentru guvern, însă premierul Adel Abdul Mahdi ceruse el însuși adoptarea unei decizii de către forul legislativ pentru a pune capăt prezenței militare străine.

Anunțul vine în contextul în care, tot duminică, Coaliţia internaţională condusă de SUA tocmai anunțase suspendarea activităţilor de sprijin şi instrucţie pentru trupele irakiene, pentru a se concentra astfel pe protejarea bazelor din Irak unde se află personalul acestei coaliţii, baze care au fost frecvent atacate în ultima vreme şi sunt potenţiale ţinte ale unor represalii după uciderea de către SUA a generalului iranian Qassem Soleimani.

Președintele Donald Trump a amenințat sâmbătă că Statele Unite vizează atacarea a 52 de obiective iraniene dacă Teheranul va ataca poporul sau ţinte americane ca răspuns la atacul cu dronă lansat de SUA în care fost a ucis comandantul militar iranian Qassem Soleimani în Irak.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















25926 vizualizari

  • -15 (59 voturi)    
    Uraaa!!! Onoarea musulmanilor salvată! (Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:22)

    Amerlocu [utilizator]

    Ieri au tras două Katiușe într-o bază americană având mare grijă să nu atingă pe nimeni ca să nu le mai săpargă iar Trump botu'.

    Azi au adoptat o rezoluție ce cere guvernului (care a fost demis) să alunge trupele străine, dar care rezoluție nu e deloc obligatorie.

    OK, Onoarea dreptcredinciooșilor a fost salvată. De acum înainte business as usual.
    • -11 (21 voturi)    
      Suleimani omorat pt. justificare retragere SUA (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:17)

      Argon [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Generalul Iranian Qassem Soleimani a fost omorat pentru ca Statele Unite să-și justifice retragerea din Irak. Aveau nevoie de un pretext. Parlamentul de la Bagdad este controlat de US și nu poate lua decizia expulzării soldatilor americani daca Casa Alba nu-i cere acest lucru în mod expres.

      Citat:
      "Parlamentul irakian a adoptat, duminică, o rezoluție prin care cere guvernului să pună capăt prezenței trupelor străine și să se asigure că acestea nu vor folosi teritoriul, spațiul aerian și maritim al țării în niciun scop, scrie Reuters. Coaliţia internaţională condusă de SUA tocmai anunțase suspendarea activităţilor de sprijin pentru trupele irakiene. Anunțul vine pe fondul escaladării tensiunilor din regiune, la două zile de la uciderea generalului iranian Qassem Soleimani într-un raid american."
      • -8 (22 voturi)    
        Citește un pic și mai jos (Duminică, 5 ianuarie 2020, 23:32)

        Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Argon

        Citat:

        „Spre deosebire de legi, rezoluțiile Parlamentului nu sunt obligatorii pentru guvern, însă premierul Adel Abdul Mahdi ceruse el însuși adoptarea unei decizii de către forul legislativ pentru a pune capăt prezenței militare străine.”

        În plus Iralkul e o țară învinsă în război ce are o urmă de armată care e și aia disfuncțională. Rezoluția parlamentului irakian are exact valoarea unei rezoluții care declară că pământul e plat.

        Așa cum am spus au făcut-o exclusiv ca să-și salveze fața. După ce Saddam Hussein a fost bătut măr în primul război din Golf, cu armata complet distrusă și alngat din Kuweir și Aranbia Saudită, sub embargo și cu fondurile externe confiscate tot așa a adunat parlamentul irakian ca să declare victoria totală asupra curciaților. Viața într-o realitate paralelă e ceva firesc în lumea arabă.
    • +4 (26 voturi)    
      Yankeii au cam luat-o pe cocoașă (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:39)

      zizin [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Înainte să te trezești vorbind la caterincă propagandă ieftină, pune mâna și informează-te:

      În noaptea de sâmbătă spre duminică, atacul asupra bazei militare americane din Kenya (Manda Bay Airfield) s-a soldat cu moartea a 3 americani (1 militar și 2 contractori) și rănirea a încă 2 militari americani.

      https://www.reuters.com/article/us-kenya-security/three-americans-killed-in-al-shabaab-militant-attack-on-base-in-kenya-idUSKBN1Z404G
      • -7 (15 voturi)    
        Serios (Luni, 6 ianuarie 2020, 9:07)

        kiko123 [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        Ce scrii tu nu e propaganda ieftina ,e foarte ieftina Au murit 3 americani intr-un atac terorist si tu ne anunti ca" Yankeii au cam luat-o pe cocoașă".
      • -2 (4 voturi)    
        e veselie mare la Sputnik? (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:30)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui zizin

        ?
  • -10 (40 voturi)    
    Formidabil (Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:27)

    Observatory [utilizator]

    sa -i călărească iranieni mai rău ca Sadam !
    Știre buna pentru americani !
    • 0 (20 voturi)    
      Si cu ocazia asta (Duminică, 5 ianuarie 2020, 22:09)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      kurzii isi vor face un stat independent in nordul Iraqului.Vor cere si vor avea sprijinul Americii.
      • +3 (11 voturi)    
        Kurzii vor avea sprijinyul Americii... (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:09)

        barc [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Cum l-au avut si cand au fost abandonati in fata furiei lui Erdogan?
        • -1 (5 voturi)    
          Desteptule .... (Luni, 6 ianuarie 2020, 17:48)

          danmarian [utilizator] i-a raspuns lui barc

          Kurzii din Irak nu au fost abandonati ! Tu vorbesti de cei din Siria - care au fost - partial - abandonati Dar grosul kurzilor traiesc in Irak - Si - macar sa-i faca-n ciuda sultanului de la Ankara - ar trebui sa fie ajutati sa-si faca STAT INDEPENDENT - Oricum - kurzii n-au nimic de aface cu arabasii - zzsi au fost tradati in 1018 - cand li se promisese independenta ! Dar n- a fost sa fie ! Sa fie ACUM !
        • +2 (2 voturi)    
          Sanchi abandonati ! (Luni, 6 ianuarie 2020, 21:04)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui barc

          A fost o strategie faina de-a lui Trump. Kurzii au fost aparati de rusi si de Assad. Ai auzit de sute de morti kurzi dupa " abandon"? Eu nu am auzit de nici unul. Si ce ar mai fi urlat presa daca mureau 10 kurzi abandonati de Trump !
  • +10 (74 voturi)    
    Era de așteptat (Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:28)

    ampersand [utilizator]

    Asta e consecința faptului că ordoni asasinate doar pentru te-ai enervat că ți-a căzut pe pantalonii de pijama sosul de la friptură la prânz la Mar-a-Lago.
    • +2 (52 voturi)    
      Asa si?.. (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:04)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Crezi ca e o veste buna pentru Iraq? Ce au de pierdut amercanii din asta?
      • +9 (45 voturi)    
        Pai, ignoranta nu-i ceva grav (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:00)

        vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Au de pierdut bazele militare si spatiul aerian accesibil din care dau ei in stanga si-n dreapta cu racketute..Au de pierdut contractele Exxon ( sugativa de petrol a Irak-ului)..Pierd zona tampon intre Iran si Arabia Saudita/Israel..Au de pierdut influenta si Rusia / China,(adevrsarii sua) au doar de castigat locul liber lasat de americani.Pierderea e imensa per total asa ca nu cred ca o sa parasaseasca intradevar Irak-ul..Rezolutia parlamentului irakian nu e obligatorie pentru guvern doar ca seful guvernului este cel care a initiat si dorit aceasta expulzare a americanilor..Cred ca in cateva zile, seful guvernului irakian o sa fie ucis si el de catre teroristi necunoscuti, eventual o grupare sovietica/bolsevica. Stalin personal o sa vina dupa el
        • -6 (38 voturi)    
          corect (Duminică, 5 ianuarie 2020, 22:46)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

          ignoranta...
          sua are o baza aeriana in Qatar in care sunt activi cam unspe mii de sodati, cu aparatele lor zburatoare. de acolo pleaca si dronele alea parsive.

          iar in Kuwait au mai sporit contingentul cu fo trei mii de soldatei.
          ar fi o prostie sa tina in Iraq mai mult decat trebuie, expusi militiilor siite, organizate de ghinararu care tocmai dadu coltul.

          cat despre expulzare, sa fim seriosi. nato, deci nato, cu care sunt si americanii acolo, a ocupat iraqul lui sadam. deci, trupele americane/nato, nu sunt invitati in Iraq. sunt ocupanti. si pleaca atunci cand isi realizeaza scopul, adica stabilizarea statului, subrezit de isis pe deoparte si de siitzi din interior si din Iran pe de alta parte.
          palavramentul a cerut guvernului sa inceapa negocieri sa'i convinga pe nato/americani sa plece.
          dar, cum cineva p'acilea spunea, este doar o recomandare, guvernul face ce e bine pt. stat.

          apropo, bazele americane in Kuwait, Qatar si saudia sunt invitate, stau acolo cu acordul guvernelor respective, taman ca este in folosul lor, avand iranul si acum iraqul in vecinatate. vegheaza acolo la buna navigatie prin stramtoare.

          si inca ceva, rusii nu sunt prea bucurosi ca iranul sa devina o putere in zona. acolo sunt ei interesati, si sunt prieteni cu israelul. iranul este dusmanul israelului. deci, de la rusi, nu prea au ce ajutor sa accepte, in afara sa le mai vanda niste tinichele expirate, sa'si poata reinoi parcul. pe bani frumosi, desigur. si niscai ajutor cu uraniul. dar, si acolo, cu manusi.
          sa nu'i supere pe m&m...just business, as usual.
          • +9 (17 voturi)    
            Vorbesti prostii. (Luni, 6 ianuarie 2020, 10:48)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Nu NATO a ocupat Irakul lui Sadam, ci Armata SUA + Bush + Anglia pe barba lor.
      • +8 (36 voturi)    
        Banii din două războaie? (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:50)

        trotuar [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Faptul că pierd un alt aliat în regiune? Acum Siria, Iran și Irak sunt sub influență rusească? Kurzii care văd că au fost trădați din nou. Turcii care sunt cu curul în două luntrii, buca mai mare în Rusia? Totul de dragul alegerilor?
      • +4 (40 voturi)    
        Mai nimic.. (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:55)

        Libanu [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        In afara de foarte mult petrol la pret preferential, si contracte infinite pentru companiile americane petroliere
      • +6 (24 voturi)    
        Bani,bani (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:28)

        Aurelia Mercan [anonim] i-a raspuns lui Alius

        bani,multi bani,de ce crezi ca sunt create atatea conflicte de catre asa zisa democratie americana ,pentru BANI.
  • +3 (73 voturi)    
    Amerlocii și binefacerile lor nu sunt dorite? (Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:36)

    Tayen [utilizator]

    S-au săturat toți de „democrația” exportată de amerloci?
    Vaiiiii, dar nu-mi vine a crede.....
    • -2 (58 voturi)    
      Lasa ca vine .. (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:05)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      .. democratia exportata de Iran si-i linisteste.
      • +8 (42 voturi)    
        Democratie buna vs rea (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:06)

        vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Inteleg ca uciderile de felul acesta le considerati un export de democratie buna? Eu zic ca amandoua sunt rele si ca modelul European, neinterventionist, precum si liberul comert neingradit de interese meschine, sunt cele mai potrivite
        • -2 (4 voturi)    
          modelul european seamana foarte mult cu modelul (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:35)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

          Chamberlain-Daladier. Sau de data asta nu ai un DejaVu?
    • +12 (52 voturi)    
      Ma, (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:34)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      tie ti-e dor de democratia exportata de sovietici,nu?
      Ca democratia asta de prin Europa daca n-o sustineau amerlocii,n-o prea aveam.
      • -1 (37 voturi)    
        Dar poate am fi avut democrație nemțească. (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:54)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Sau nici aia nu ți-ar fi plăcut!
  • -3 (55 voturi)    
    // (Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:38)

    GemstonePig [utilizator]

    Lasati toate turbanele sa se omorare intre ei cum fac de 1500 de ani. America nu are nevoie de nimic de acolo petrol exista si in alte parti, democratie cu forta nu se poate, ramane ca in caz de se obraznicesc sa le trimita cate o teleghidata daca se ascund in buncar. Pana poporul nu se elibereaza singur nu este nici o sansa
    • +6 (44 voturi)    
      Rea credinta or nestiinta? (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:20)

      vudejea [utilizator] i-a raspuns lui GemstonePig

      Care popor sa se elibereze singur? Cel Irakian, cel Iranian or toate popoarele trebuie eliberate de catre americani , ucigandu-le liderii? Asta e eliberarea? Inclin totusi spre nestiinta dv...in Iran /Irak sunt alegeri libere, nemagarite de catre cineva decat prin dezinformari si lupta electorala specifica..Ca sa intelegi mai bine democratia exportata de americani, in Arabia Saudita e un regim totalitar, atroce..15 din cei 19 teroristi de la 11 sept erau sauditi..De curand, acest mare prieten al americanilor, regele saudit ( democrat bun iubit si laudat de democratia buna americana) a ordonat casapireal jurnalistului saudit, ciopartirea si dizolvarea in acid a acestuia...Buuuuna democratie..O doresc tuturor celor care nu se informeaza si emit pareri gandind cu gulerul de la camasa..Nu-s rautacios dar tocmai somnul ratiunii si pasivitatatea sunt cele care nasc monstrii
      • -2 (4 voturi)    
        Domnu Vu, (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

        In Romania lui Ceausescu erau alegeri libere/nemagarite sau nu? Argumentati va rog!
  • -6 (48 voturi)    
    nu-i nimic (Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:46)

    cucuveauamov [utilizator]

    ii pot trimite in romanica. ii hranim noi, e si caracal aproape ...
  • +10 (46 voturi)    
    OH. (Duminică, 5 ianuarie 2020, 17:54)

    letsoc [utilizator]

    Vax Albina . Sa vezi bataie pentru pace , de nu o sa se vada om cu om . Siiti , suniti , adormiti , neadormiti si alti iti , la lupta baieti pentru ciolan , pardon, coran .
    • +8 (24 voturi)    
      :)) (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:22)

      vudejea [utilizator] i-a raspuns lui letsoc

      Chiar aveti dreptate..Asta-i perspectiva pt Irak, asa-i..Nu e bine or corect nici asa/nici asa..E ca naiba
  • +8 (62 voturi)    
    stați puțin (Duminică, 5 ianuarie 2020, 18:08)

    Mazeta [utilizator]

    Mike Pompeo n-a declarat deunăzi că poporul irakian salută asasinarea lui Soleimani? Undeva trebuie să fie un fake news.
    • +1 (35 voturi)    
      Lamureste-ne tu,doar (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:46)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      esti platit pentru asta.
    • +8 (14 voturi)    
      "dreptul la auto-aparare"(MPompeo dixit) (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:06)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      cand nu era nici urma de atac iminent, asta "fake-news"! ;-)
  • -9 (49 voturi)    
    Trump a promis retragerea trupelor din Iraq (Duminică, 5 ianuarie 2020, 18:15)

    Nyk1 [utilizator]

    Iată că va reuși să-și îndeplinească această promisiune, pe fundalul scrâșnitului din dinți - atât al Pentagonului, cât mai ales a libtarzilor democrați.

    Well played, Mr. President!
    • +3 (7 voturi)    
      Yeah, well played (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:10)

      barc [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      By Russia!
  • -9 (43 voturi)    
    pentru HN si altii : (Duminică, 5 ianuarie 2020, 18:18)

    Francisc 1 [utilizator]

    stiati ca a fost un razboi ? si ca irakul a pierdut si fost ocupat deci nu " decide" expulzarea castigatorului !
  • +7 (23 voturi)    
    Parlament Unicameral. (Duminică, 5 ianuarie 2020, 18:31)

    Rahan5 [utilizator]

    180 de deputati au votat pentru Alungarea Militarilor SUA, restul au boicotat, inclusiv kurzii KDP (25 locuri)
    Total 328 voturi
    Deci 5% in plus fata de voturile necesare de 50%+1.
    Daca nu-i considerm pe kurzii de la KDP (care oricum sunt Independenti Militar) plusul este de vreo 10 % peste cel necesar de 50%+1. Adica vreo 60%.
  • +6 (44 voturi)    
    Acu m-am lamurit (Duminică, 5 ianuarie 2020, 18:37)

    ipolitic [utilizator]

    Initial nu am inteles, de ce trebuia miscarea asta brutala cu eliminarea iranianului sub privirile tuturor, cand asemenea operatii se fac cu finetea Mossadului, elegant, in tacere. Trump voia de mult sa iasa din Orientul Mijlociu, sa cedeze Iraqul Iranului si Rusiei si sa abandoneze controlul stramtorii Ormuz, numai ca dat fiind situatia interna, nu putea s-o faca direct. Gata, a reusit, a pasat mingea in poalele sauditilor, sa se descurce cu ea.
    • +9 (15 voturi)    
      Dubai, 2010, asasinarea lui Al-Mabhouh, (Luni, 6 ianuarie 2020, 1:17)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      de catre un comando mossadnic cu pasapoarte furate unor europeni a starnit un urias scandal! Mosadul e ultra brutal, nici un fel de "finete"...
  • +4 (58 voturi)    
    urmari neprevazute (Duminică, 5 ianuarie 2020, 18:37)

    sile1 [utilizator]

    Trump magnificul,in marea lui intelepciune,asa cum sustinea cu o alta ocazie,a mai comis-o odata cu comportamentul sau imprevizibil !

    Avand in minte propriul indemn " America first " dar si apropiatele alegeri prezidentiale americane unde bineinteles va candida pentru al doilea mandat a reusit sa provoace o noua tulburare in lume, prin atacul aprobat de el impotriva generalului iranian, starnind chiar si mania parlamentarilor irakieni care cer acum plecarea militarilor americani din tara.

    Vom vedea ce mai urmeaza..
    • +6 (44 voturi)    
      Vai, vai, vai .... (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:14)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      ... ce mai freamat, ce mai zbucium: pleaca americanii din Iraq, domnule! Pai parca americanii erau in Iraq ilegal, asa ca e bine ca pleaca, nu-i asa?

      Dar ai dreptate: "vom vedea ce urmeaza..". Cea mai complexa analiza a situatiei din zona.
      • +6 (42 voturi)    
        Nu erau ilegal (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:31)

        vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Au venit ilegal, respectiv brutal, cu tancul, specific sovietic, cu pretext ca fabrica aia arme chimice..N-au gasit arme chimice nici cat sa traga o data pe nas dar si-au instalat propriul guvern care a solicitat ramanerea americanilor astfel ca venirea a fost extrem de nelegala dar ramanerea ...legala..Intre timp, s-au succedat guverne si iaca, ca tree sa-si faca bagjele..Am spus si au mai zis si altii - Trump lucreaza pentru rusi, le face loc peste tot
      • +6 (28 voturi)    
        @alius (Duminică, 5 ianuarie 2020, 23:40)

        sile1 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        . ...incerci sa te dai glumetz si ironic dar nu-ti iese ... nu-i nimic tu persevereaza ca doar exercitiul il face pe maestru !

        Iar daca n-ai inteles ce am spus eu pune mana si mai citeste si presa internationala de toate culorile ca sa vezi pe ce lume traiesti !
    • -8 (14 voturi)    
      Parcă americanii au plecat din Irak (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:01)

      BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      De de pe vremea primului mandat al lui Obama ...
    • +4 (6 voturi)    
      Bine (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:17)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      zis, da!
  • +5 (63 voturi)    
    Era de axsteptat caci Irak-ul e majoritar siit (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:06)

    vudejea [utilizator]

    Cand v-am zis eu ca Trump lucreaza pentru rusi...Toate draciile de le-a facut Trump s-au intors impotriva sua...Intr-un timp foarte scurt , sua a reusit performanta incredibila de asi pune intreaga omenire in cap..De la bun inceput vorbea Trump de destramarea UE si si-a pus toata Europa in cap, afara de lingaii romani care nu conteaza oricum..S-a certat cu toti, cu Canada vecina, cu Mexic, cu america de sud, cu UE , cu Turcia, cu China, cu India, cu Filipine, etc.. Te uiti la cine castiga din toate astea si vezi pentru cine lucreaza de fapt, Trump..nU PUTEA SA FACA UN BINE MAI MARE RUSILOR DECAT SA TREBUIASCA SA-SI RETRAGA TRUPELE DIN ORIENTUL MIJLOCIU...Mor de curios, postacii amerloci ce-o sa mai palavrageasca acum..Probabil o sa sustina ca sua nu trebuie sa se conformeze, ca a mai zdrobit o data Irak si ca sua are dreptul sa-si mentina trupele in orice tara vrea ea..Da, ca Gingis Han..Asta-i sua acum, asta a devenit..De fapt, asta a fost intodeauna ..Am auzit niste retarzi pe aici ce vorbeau despre mareata america civilizatoare..Cenusa s-a ales si cenusa a fost intodeauna, dar era deghizata in stelutze colorate..sua civilizatoare cand aia au fost printre ultimii care au abolit sclavia...Chiar asa, postaceilor, nu cumva nu trebuia sa aboleasca deloc sclavia?..Aveau tot dreptul sa o mentina, prin forta armelor nucleare daca se impune
    • -3 (23 voturi)    
      SUA (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:10)

      _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

      SUA a reușit? A sau au?...
    • -1 (47 voturi)    
      Esti fantastic! (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:21)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

      Ai niste puteri extraordinare: sa auzi niste retarzi care scriu comentarii, e ceva! .. Sau, sau, iar ce scriu acum este doar o ipoteza, nu cumva te auzi pe tine? Asta ar explica totul.

      "SUA a devenit ce a fost intotdeauna", deci nu conteaza ca e Trump sau nu, SUA e aceeasi si a fost aceeasi. Dar Trump lucreaza pentru rusi, deci.. SUA a lucrat tot timpul (inclusiv cand sclavia era legala) pentru rusi. Si nu te bucuri? SUA = rau, rezulta Rusia = bine.
      • +5 (33 voturi)    
        Nu ma bucur, frate (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:47)

        vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Nu ma bucur pentru ca Rusia e un rau si mai mare, dar asta e ideea, ca noi nu trebuie sa alegem intre rusi si americani ci intre UE si adversarii sai...Ti-am dat si plus desi eu nu particip niciodata la astea..Are logica ce spui pana la un punct..Sua a fost intodeauna un gunoi de tara dar s-a purtat mai cu perdea, mai intelept, purtare care a facut-o puternica..Trump, prin ceea ce face, slabeste grozav aceasta putere si da putere Rusiei, adica golul lasat de americani e repede umplut de rusi. Liderii unor state traditional prietene ale americanilor il infrunta acum fatis pe Trump iar Rusia devine imediat mediatorul, rolul sua altadata.. Ei, asa se vad de la mine lucrurile..Si da, am gresit spunand ca am auzit..Am citit.. Si da, ignoranta , rautatatea umana or reua credinta ma revolta
      • +9 (33 voturi)    
        A, uitasem (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:54)

        vudejea [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        De unde ai scornit ca am pus eu egal intre rusi si bine..Binele e multime vida atat cu Sua cat si cu Rusia or China..Asta e, trist dar adevarat..Pentru progresul omenirii si pentru progresul umanitatii, cred ca globalizarea e cea mai potrivita si ca ideea de tara ar trebui sa dispara...Cam in felul in care a inceput acum UE..Locurile sunt ale oamenilor care le locuiesc si neamt or spaniol in 100 de ani o sa fie precum oltean si moldovean, ca sa rezum, asa..Important e sa initiezi mecanismul potrivit caci lucrurile, in mod dinamic, se regleaza de la sine
    • -4 (46 voturi)    
      Asa-i bre, Trump e platit de rusi (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:26)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

      Asa-i bre, Trump e platit de rusi si votantii lui au votat pentru un mic si-o bere, o galeata de plastic si o sticla de ulei data de Putin.

      Acum, imaginea corespunde neuronasului matale?
    • -4 (34 voturi)    
      Foarte bine (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:32)

      costyctin [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

      Sa le retraga.
      Americanii erau deja retrasi din Irak. Sa faca rusnacii si iranienii bors cu tara aia si cu toate din zona
      • +5 (7 voturi)    
        De aia l-au si pus presedinte pe Trump (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:11)

        barc [utilizator] i-a raspuns lui costyctin

        Sa retraga America din toate zonele strategice ale lumii si sa faca loc Rusiei.
    • +2 (6 voturi)    
      Fain! (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:14)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

      Mai rar...
    • -2 (4 voturi)    
      Daca Trump lucreaza pt rusi, Obama (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:49)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vudejea

      zis si Porumbelul pacii pentru cine lucra? direct pentru KGB/FSB? Ia zi tu cine se juca de-a liniile rosii prin Siria si cine a refuzat sa intervina invitandu-l practic pe Putin sa se bage? Cine i-a pormis lui Medvedev ca in al doilea mandat va fi mai "flexibil". Trump a facut astea? sau pacificatorul Obama?
  • +5 (63 voturi)    
    Practic, locatarul de la Casa Alba (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:08)

    John M. [utilizator]

    ar trebui deferit justitiei. In mod arbitrar, ilegal si criminal, el a ordonat asasinarea in timp de pace a unui oficial al altui stat.
    Degeaba dau Pence si Pompeo comunicate peste comunicate incercand sa justifice asasinatul. Cu aceasta crima, musulmanii din intreaga lumea au primit un cec alb pentru a lovi interesele americane de oriunde.
    Decizia Parlamentului irakian trimite un semnal clar ca mandatul "de democratizare" a acelei tari de catre americani a expirat astazi.
    • -3 (49 voturi)    
      Pe timp de pace? (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:23)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Pacea aia in care Ambasada SUA este atacata?.. Well, sa tot ai si tu parte de astfel de pace.

      "Decizia Parlamentului irakian trimite un semnal clar ca mandatul "de democratizare" a acelei tari de catre americani a expirat astazi." - asta e o veste minunata: si pentru SUA si pentru Iraq si pentru Iran. Totul este bine, cand se termina cu bine.
    • -7 (45 voturi)    
      Bine mai Ionele, stai jos. (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:28)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Bine mai Ionele, stai jos. Bravo, scoala strategica de la Ceamurlia e TOP !

      Mai ai d'astea, nu?
      • +5 (15 voturi)    
        Sure... (Luni, 6 ianuarie 2020, 6:22)

        John M. [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        You ain't seen nothing yet...
    • -1 (39 voturi)    
      Da (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:30)

      costyctin [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      Cred ca musulmanii din Indonezia fix la asta se gandesc, ca a merlit nea terorila si nu mai pot de suparare.
    • +2 (6 voturi)    
      Absolut de (Luni, 6 ianuarie 2020, 12:18)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      acord cu dvs.
    • -2 (4 voturi)    
      haha, deci pana acum islamistii aveau nevoie de (Luni, 6 ianuarie 2020, 18:53)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      cecuri inseriate si cu semnatura ca sa atace americanii? De acum vor avea cec in alab si e liber la atacuri? Mai sunteti multi in gradina democrata mai omule? Cand Obama lichida diversi teroristi cu drone nici miau nu comentati.
  • +9 (55 voturi)    
    Mda (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:16)

    kiko123 [utilizator]

    Se pare ca parlamentul Irakian s-a suparat foarte tare ca americanii au"perturbat"concediul de odihna a lui Qassem Soleimani in Irak care figura ca terorist pe lista Consiliului European. Fiind un turist plin de energie s-a intalnit cu șeful miliției shiite irakiene responsabilă pentru incendierea unei clădiri a ambasadei americane din Bagdad pe 31 decembrie și cu un lider al mișcării teroriste Hezbollah din Liban.
  • +10 (34 voturi)    
    irak (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:18)

    ------ [utilizator]

    Irakul va ajunge un nou Liban,un stat esuat,sincer nu stiu sa fii fost vreodata altfel.pacat.!
    • +11 (21 voturi)    
      Deja (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:06)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui ------

      se discuta de federalizarea Irakului. Kurzii abia asteapta.
    • -9 (23 voturi)    
      A fost altfel (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:59)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui ------

      Pe vremea lui Saddam Hussein, singurul capabil să conducă o astfel de țară multiconfesională și multietnică!
    • +5 (31 voturi)    
      A fost si altfel (Duminică, 5 ianuarie 2020, 22:33)

      vudejea [utilizator] i-a raspuns lui ------

      Pana sa-l faca praf/pulbere/piftie, americanii, sub pretextul ca ar avea arme chimice. Ai pus punctul pe iii...Ca sa vedeti clar binefacerile americane, uitati-va la Irak pana in 91 si uitati-va la Irak de atunci incoace...Inclusiv nasterea Isis e rod american
  • -7 (37 voturi)    
    E non-binding (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:25)

    Luk [utilizator]

    Guvernul poate sa ia masura asta, parlamentul a votat o rezolutie.
  • -11 (33 voturi)    
    Deci, i-au infrant! (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:30)

    newlook [utilizator]

    Deci, i-au infrant pe americani! Francezii se pregatesc pe margine; s-au distribuit deja pantalonii maro!
  • -3 (45 voturi)    
    Evenimentele (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:31)

    Kepler [utilizator]

    de pe parcursul anului trecut deja demonstrau ca Irakul este un
    stat satelit al Iranului. Asa ca aceasta decizie nu surprinde pe nimeni.
  • -5 (51 voturi)    
    arata cat de grav (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:42)

    Dodel540 [utilizator]

    Cat de grav si profund este infiltrat parlamentul irakian de iranieni.
    Mai bine se unesc direct cu Iranul ca sa stie o treaba.
    • +3 (9 voturi)    
      Parlamentul e infiltrat de patrioti (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:13)

      barc [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Tara e infiltrata de trupe americane de ocupatie.
  • -5 (47 voturi)    
    99 de ficioare (Duminică, 5 ianuarie 2020, 19:49)

    Krokus [utilizator]

    Oare soleiman la ora asta da la buci la una dintre 99 de fecioare precum i-a promis mohamed,profetul schizofrenic ?
    • +10 (38 voturi)    
      eu stiam de 70 fecioare (Duminică, 5 ianuarie 2020, 20:25)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Krokus

      dar se pare ca la astia cu staif se mai adaquga 29. Ma intreb, de unde măsa sunt atatea fecioare in rai? Probabil ca in rai ele raman vesnic fecioare indiferent cati musulmani le calaresc.
  • -11 (15 voturi)    
    Am fost in iraq (Duminică, 5 ianuarie 2020, 21:13)

    Observatory [utilizator]

    am văzut numai femeile stafi și bărbați in fata case care gageau mărgelele și se rugau pentru răposatul Sadam ... nu prea
    Am ințeles, dar parca se ruga și pentru Ceashka
  • +5 (25 voturi)    
    e o tara libera, democrata! (Duminică, 5 ianuarie 2020, 23:22)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    sa-i respectam alegerea!
  • -4 (22 voturi)    
    Trupe straine ? (Luni, 6 ianuarie 2020, 0:57)

    danmarian [utilizator]

    Prin "trupe straine" se inteleg si hoardele iraniene care au invadat Irakul ? Sau este tot un Shparlament de "jmekeri" si o "dau la noroc" ?
    • +5 (11 voturi)    
      SUA a invadat Irak (Luni, 6 ianuarie 2020, 13:14)

      barc [utilizator] i-a raspuns lui danmarian

      Iranul a ajutat la infrangerea ISIS.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by