Cei șapte agresori ai jandarmeriței de la protestul din 10 august 2018 au primit închisoare cu suspendare

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:01 Actualitate | Esenţial


Jandarmerita lovita
Foto: Captura Digi 24
Cei 7 bărbați acuzați că au lovit-o pe femeia jandarm la protestul din 10 august 2018 au fost condamnați la închisoare cu suspendare, pedepsele dispuse de Judecătoria Sectorului 1 fiind între 1 an și 2 ani și 8 luni, decizia nefiind definitivă. Tânăra jandarm trebuie să primească 10.000 euro daune, transmite Mediafax.

Cei șapte agresori ai femeii jandarm de la protestul din 10 august 2018 din Piața Victoriei au fost condamnați de magistrații Judecătoriei Sectorului 1 la închisoare cu suspendare pentru ultraj. Pedepsele dispuse de instanță sunt cuprinse între 1 an și 2 ani și 8 luni de închisoare cu suspendare. Decizia poate fi atacată. Doi dintre aceștia au fost condamnați și pentru uz de armă fără drept, cei care au furat arma Ștefaniei Nistor.

Bărbații nu mai au voie să participe pentru 5 ani la proteste, la adunări publice sociale, culturale sau sportive.

Instanța a mai dispus ca inculpații să presteze muncă în folosul comunității în cadrul Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6, în cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6, la Administraţia Cimitirelor sau Crematoriilor Umane sau în cadrul Fundaţiei pentru Promovarea Sancţiunilor Comunitare sau la Arhiepiscopia Bucureştilor.

Aceștia mai sunt obligați să îi plătească Ștefaniei Nistor, jandarmului agresat, 10.000 de euro daune morale.

Femeia ce făcea parte din forţele de ordine ale Jandarmeriei a fost lovită de mai mulţi protestatari în 10 auguat 2018. Ea a fost prinsă în mulţime alături de un alt coleg jandarm, fiind loviţi de mai mulţi protestatari. Alţi protestatari au intervenit, însă, şi au făcut scut, pentru a-i apăra pe cei doi jandarmi.

La scurt timp, Jandarmeria a anunțat că femeia a fost internată cu suspiciune de fractură la coloana cervicală. Însă a fost externată după câteva zile. În spaţiul public au apărut critici la adresa ei având în vedere că, iniţial, reprezentanţii Jandarmeriei au anunţat că are o fractură de coloană pentru ca, după doar câteva zile, jandarmeriţa să părăsească spitalul pe propriile picioare.

“Femeia jandarm este bine, s-a ridicat, a comunicat. Am vorbit cu cei doi jandarmi, printre care şi o domnişoară de 23 de ani care este bine. Era pansată, avea o arsură. (...) Nu are factură de coloană, nu este la Terapie Intensivă, e pe secţia de Chirurgie. (...) Am văzut imaginile, ei sunt bine, mă aşteptam la cu totul altceva”, a declarat, în 11 august, ministrul Sănătăţii de la acea vreme, Sorina Pintea, în cadrul unei vizite la Spitalul Floreasca.

Sute de protestatari au fost răniți în 10 august 2018, dosarul aferent fiind pe masa procurorilor și în prezent.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















17325 vizualizari

  • -30 (68 voturi)    
    in Occident daca lovesti organul... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:13)

    demaGOGU [utilizator]

    ...nu mai vezi lumina zile. pentru foarte multi ani.uneori niciodata.
    • +18 (40 voturi)    
      In occident daca organul te loveste abuziv (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:55)

      Tommy Bahama [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      se numeste demagogie.
    • -20 (34 voturi)    
      Cutia Pandorei (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:04)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cutia Pandorei ...
      Peste cativa ani se vor mira multi de ce nu mai poti merge pe strazi dupa lasarea intunericului. Peste alti cativa ani va fi cutuma si nu peste multi alti ani, lege: Infractorii care au luat bataie circuland dupa lasarea intunericului vor fi condamnati!

      Tot inainte!
      • +6 (12 voturi)    
        ! (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 16:28)

        chiuaua [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Cata filosofie .....
        Ma mir ca mai exista specimene precum newlook.
        Credeam ca doar la Antipa le mai gasesc.
        Pe tine nu te-au prins, nu-i asa ?
      • +10 (12 voturi)    
        Gresesti (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:42)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Citeste ce a facut primarul Oradei , a redus la jumatate politia locala, le-a dat salarii mai mari si acum totul este ok. Daca s-ar aplica legile in vigoare actuale, nimeni nu ar trebui sa se teama, problema este cu aplicarea ei si interventia politicii. Dar de ce politistii nu au GPS-uri(nu doar pe masini ci si la purtatori) cand isi fac rondurile? De ce nu se poate introduce o lege ca toti cei care termina o academie de politie sau orice fel de cursuri pentru subofiteri sa faca cursuri de drept(sa fie unul dintre materiile detrminante la obtinerea diplomei), schimburi de experienta cu alte tari occidentale. Nu uitati Japonia a ajuns unde a ajuns dupa al doilea razboi mondial prin trimiterea copiiilor in SUA sa invete(este cam deplasat pentru ai nostrii dar daca este vointa se poate), si sa terminam ca toti incultii de la tara care ajung in oras si care nci macar nu stiu sa scrie corect ajung politisti. Eu as face un test de scris la nivelul unui elev din clasa a V-a si va garantez ca 70% ar pica testul. Cu stima si respect.
        • 0 (0 voturi)    
          Una-i una si alta-i alta (Duminică, 29 decembrie 2019, 12:10)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          Una-i una si alta-i alta.

          Ultrajul pedepsit "la misto" e una; pregatirea politistilor/jandarmilor e alta. Ultrajul pedepsit la misto pentru ca AZI e corect politic, maine duce la ceea ce am aratat.

          A treia idee, "incultii" din tara asta...cand numarul analfabetilor functionali a ajuns la 46%, despre ce vorbim? Cum iei un tanar #rezist a carui "pregatire" se face exclusiv in bula lui de Facebook si il trimiti la "cursuri de drept", daca pentru el logica primara, de clasa a IV-a e un mare "ghici"?
          "Testul de scris": da la o parte greselile de tastare din postarile de pe HN (#rezistii astia, de HN, in lumea lor, spun ca sunt superinteligenti) si gasesti mai mult de 70% "care ar pica testul". Confuziile "sau"/"s-au", dezacordurile crase, neintelegerea folosirii corecte a constructiilor gen "de mult" si "demult"...etc, sunt doar cateva indicii.

          La buna vedere!
    • +24 (38 voturi)    
      Asta nu e jandarmerie.. (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:42)

      ciuma.rosie [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ..erau doar niste sclavi ai infractorului dragnea care executau ordinele acestuia. Ca a picat victima o femeie nevinovata e doar regretabil. In rest “placuta suedeza” la toata jandarmeria .
      • -7 (9 voturi)    
        Sunt de acord cu tine, dar.... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:44)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

        te intreb dca erai jandarm ce faceai? Indeplineai ordinele sau iti dadeai demisia, ASTA-I INTREBAREA?
        Cei de sus numiti politic sunt cei mai vinovati.
        • +5 (9 voturi)    
          ... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 20:50)

          Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          daca esti prost si sclav, executi ordinele ilegale ?
          • 0 (0 voturi)    
            Asa-i, matale nu-ti da nimeni ordine (Duminică, 29 decembrie 2019, 12:14)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

            "daca esti prost si sclav, executi ordinele ilegale ?"

            ============================

            Asa-i, matale nu-ti da nimeni ordine.
        • +3 (3 voturi)    
          neamul (clanul) sau societatea (Duminică, 29 decembrie 2019, 7:56)

          clencix [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          Nimeni nu e obligat să aleagă ce vrea să facă, dacă a ales o slujbă, (politist în cazul dat), să fie profesionist în slujba aleasă (polițist în slujba legii, nu în slujba șefului poliției ).
        • 0 (0 voturi)    
          Mai bine zile grele și nopți ușoare... (Duminică, 29 decembrie 2019, 13:10)

          bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          ...decît zile ușoare și nopți grele.

          Executarea unui ordin ilegal nu te scapă de răspundere. Mai bine să plec cinstit acum decît să mă afund tot mai mult în ticăloșie și să dau apoi din colț în colț cînd, într-o formă sau alta, se strînge lațul.

          Pe de altă parte, nu mai sîntem în comunism, să nu ieși de la trupele de Securitate decît cu picioarele înainte. Orice jandarm știe că dacă execuți un ordin doar în limitele lui legale, dacă ești cît de cît competent și precaut, tot ce ți se poate întîmpla oficial este să ratezi o primă sau o avansare. Iar dacă presiunea devine de nesuportat, dacă mizeriile din răzbunare devin prea multe, un jandarm cît de cît competent găsește oricînd de lucru cinstit, fie și pe ceva mai puțini bani sau cu alergătură mai multă.

          Jandarmii sînt prea bine pregătiți, cei trimiși în misiuni de acest fel, vreau să zic, ca să se dea pe mîna unor imbecili numiți politic comițînd ilegalități pentru aceștia. Dacă o fac, este doar atunci cînd preferă niște privilegii trecătoare unui trai demn și sigur pentru ei și familiile lor.
    • +5 (7 voturi)    
      Corect ! (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:32)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Consider pedepse prea usoare, in fond este vorba despre persoane din galeriile ultrasilor echipelor de fotbal care nu sunt la prima abatere. Este clar cine a fost sau a vazut in Occident ca lovirea fortelor de ordine se pedepseste foarte dur.Dar in acelasi timp astept pedepse cel putin pe masura pentru cei care au lovit, gazat persoane fara aparare, parinti cu copii, fara nici o vina , asta ar trebui pedepsit mai dur avand in vedere ca te loveste cineva pentru care tu platesti taxe, bani ca sa te apere nu sa te loveasca. Si nu in ultimul rand cei de sus care au comandat aceste agresiuni sa plateasca prin eliminarea din viata publica pe viata si pedeapsa cu inchisoare.
  • -19 (55 voturi)    
    Ce caută femeile în Jandarmerie? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:15)

    Tayen [utilizator]

    La birou, la contabilitate, la resurse umane, dar nu la munca de teren, ce naiba.
    • +9 (29 voturi)    
      pentru perchezitii corporale (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:13)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      cine vrei sa perchezitioneze femeile? jandarmii? :))
      • -6 (34 voturi)    
        Bun, dar atunci să nu se facă discriminări! (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:33)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        Și eu, ca bărbat, vreau să fiu percheziționat doar de o jandarmeriță!
    • +12 (30 voturi)    
      Adevarat (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:18)

      Tony_K [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      Dar nu inteleg alteceva. De ce sa primeasca despagubiri? Asta e o meserie de batais profesionist angajat la stat. Deci iri asumi ca iti iei bataie si ca bati, e in fisa postului. De unde pana unde despagubiri? Atunci taiatie sporul de periculozitate si ce all e prostii mai au low IQ astia.
  • +36 (54 voturi)    
    Cred ca va urma tot..... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:16)

    gigiN [utilizator]

    ...o condamnare cu suspendare si pentru jigodiile-sefe care au condus represiunea.
  • -24 (64 voturi)    
    linsezi un om (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:18)

    loveparade [utilizator]

    si iei cu suspendare, wtf???
    • +25 (49 voturi)    
      Dex (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:58)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui loveparade

      Cauta si tu in dex ce inseamna linsaj ... sfatul meu e sa nu mai folosesti cuvinte al carui sens nu il cunosti.
      • -19 (37 voturi)    
        "gazare" ai cautat? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:16)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        in fine, daca bagi in spital un om si iei cu suspendare, nu mai are rost sa anchetam jandarmii, protestatarii nu au stat in spital, s-au dus sa le stearga lacrimile si sa fie la numar
        • +7 (13 voturi)    
          Alt destept PSD-ist (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:49)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          A fost o internare de imagine, si daca vezi ce s-a intamplat cu madam jandarmerita chiar nu a fost atat de ranita. Te-ai informat cati au ajuns la spital sau au fost tratati pe loc de echipele SMURD dintre protestatari sua cati au murit dupa? Mi-e mila de tine, vorba lui Dumnezeu"Iarta-i ca nu stiu ce fac".
      • +3 (13 voturi)    
        Durum Dex, sed Dex! (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:32)

        Forsaitsaga [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        De acord: cuvintele trebuie folosite în sensul lor propriu. Dar nu mai puțin indicat este ca și morfosintaxa limbii române să fie folosită în mod corect: „cuvinte ale căror sensuri” sau, cel mult, „cuvinte al căror sens”. Altminteri, rămîn cu impresia că instructorul auto, vrînd să arate cît de fraier este cutare șofer în trafic fiindcă nu știe să acorde prioritate de dreapta, ignoră un banal semn care indică cedarea priorității și... intră cu oiștea-n gard.
  • +26 (48 voturi)    
    wtf (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:22)

    CarvedInside [utilizator]

    Ce pedepse jalnice. Asta inseamana ca agresorii erau oamenii sistemului mafiot al lui Dragnea si ai lui, si erau acolo sa deturneze protestul si sa "legitimeze" agresiunea jandarmilor.
    • +6 (10 voturi)    
      Mai mult ca sigur asa a fost! (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:45)

      stirilibere [utilizator] i-a raspuns lui CarvedInside

      Scenariu de NKVD-isti..., de aceea "Omul in alb - Colonelul Paraschiv" a declarat ca "demonstrantii i-au omorat oamenii", motiv de a intra fortele de securitate si armata in Piata Victoriei cu armament de razboi. Coloana de masini militatre astepta semnalul pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti.
    • -4 (10 voturi)    
      Glumesti? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 18:27)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui CarvedInside

      Agresorii sunt oamenii sistemului, evident, dar ai gresit sistemul: sunt oamenii sistemului lui Iohannis, care a lovit in jandarmerie cu lozinca de partid securist si si-a acoperit infractorii, nemaispunand nimic de ei!!!
  • +41 (55 voturi)    
    Si inca nu avem (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:35)

    Zummm [utilizator]

    Nici un JANDARM CONDAMNAT. Sefutii si-au aratat slugarnicia fata de conducere, oricare ar fi ei, iar treaba merge inainte. Noapte buna
  • +22 (50 voturi)    
    Despăgubiri să-i plătească șefii. (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:36)

    asavreau [utilizator]

    Că au trimis-o nepregătită.Jandarmerița sa aruncat isterică,lovind necontrolat cu bastonul.De aceia nu -i văd vinovați pe cei care au agresat-o.Au fost în legitimă apărare.Jandarmerița a făcut intenționat gestul provocator.Normal era să acționeze în echipă și nu să atace individual.Ce au făcut jandarmii pot fi numite provocări.Nici jandarmii,nici Guvernul nu au vrut să discute cu protestatarii.Sa pornit de la început pe ideea unei confruntări violente.
    • -1 (35 voturi)    
      ai vazut-o tu lovind? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:18)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      "sa aruncat" "sa pornit" :)) cum era cu analfabetii care voteaza psd?
  • +25 (37 voturi)    
    Cata blandete (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 12:56)

    Casargoz [utilizator]

    Asta ca sa scape usor cei care au trimis jandarmii cu munitie de lupta la o adunare publica.
    • +25 (35 voturi)    
      DE ASTEPTAT (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:27)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      SI CRIMINALII din 1989 sunt liberi, pentru ca România nu are JUSTITIE ci doar o gasca de magistrati corupti aparatori ai infractorilor, aflati in solda mafiei securiste. Pentru asta primesc salarii si pensii speciale NESIMTITE, ca sa apere CIUMA ROSIE si complicii ei,.
  • +25 (39 voturi)    
    Intrebare? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:24)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dar vreuna din brutele animalice de jandarmi care in numele ordinelor CRIMINALE au bătut, gazat, lovit cu bocancii si pulanele etc. oameni pasnici, a fost condamnata? Vreun CRIMINAL care a ordonat opresiunea? Daca nu, se docedeste ca JUSTITIA LA NOI este partasa criminalilor si infractorilor, sluga statului securisto-mafiot. care le asugur salarii si pensii SPECIALE si NESIMTITE:
  • +30 (42 voturi)    
    MDA... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:32)

    Frankie [utilizator]

    Ce sa mai zici? Nu degeaba au plecat definitiv peste 5 milioane de oameni din tara asta.
    Jandarmeria care a gazat si batut mii de oameni pasnici si nevinovati ce a patit ?
    • +7 (17 voturi)    
      NIMIC (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 15:05)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      Statul securisto-mafiot si-a facut datoria, caci JUSTITIA la noi apara criminalii si infractorii, motiv pentru care magistratii corupti primesc salarii si pensii suplimentare NESIMTITE: SUnt niste ticalosi 99 % dintre ei. Cazurile Savonea si Florea sunt arhicunoscute - ambele magistrate inhaitate cu Mafia Rosie si slugi ale ei,
  • +27 (39 voturi)    
    A naibii balanță! (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:37)

    Jolly Roger [utilizator]

    Cat a luat jandarmerita care i-a dat cu sprayul lacrimogen omului încătușat și cu fata pământ, om care a si murit dupa cateva minute?
    Sau daca nu "cat a luat", macar despăgubiri a platit?
    Sau... Si mai bine, exista vreun proces in cazul respectiv?
    • +5 (21 voturi)    
      Bune intrebari, chiar ce s-a mai intamplat? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:11)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      Bune intrebari, chiar ce s-a mai intamplat in cazurile respective?
      As adauga una: ce se intampla cu politistii care au omorat (impuscat) un pasager de pe locul din spate dintr-un autoturism acum cateva saptamani?

      Dar toate intrebarile de mai sus, oricare ar fi raspunsul la ele, nu ar trebui sa fie modele in speta in cauza, decat daca s-a reintrodus legea talionului: "politaii au omorat un inocent, civilii au dreptul sa omoare politai, "Justitia"da cu suspendare (adica le pune poza la "Asa NU" la gazeta ostaseasca)."
  • +19 (27 voturi)    
    Sefii (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 13:49)

    john-doe [utilizator]

    Sefii ei care au trimis-o intentionat acolo, iesita din formatia de masculi in care era, ca sa creeze emotie si ura printre jandarmii veniti din provincie, cati ani au luat?Asa ca la vreo 15 ar fi cam putin!
    • -13 (25 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:18)

      Mihail. [utilizator] i-a raspuns lui john-doe

      Dar cei care i-au incurajat pe manifestanti sa vina cu copiii (punand respectviii copii in pericol de moarte, stiind ce se va intampla - ca doar nu sunt idioti), ca sa le iasa lor manevrele, cat au luat?! Recompense, adica.
      • +3 (15 voturi)    
        Mihail.Teleorman? (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 15:48)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

        Pune acolo in nick tot ce trebuie amice!
      • 0 (10 voturi)    
        manevra s-o faci tu cu mah ta mihaile (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:29)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

        inainte-inapoi, c-asa-i hora pe la noi
      • 0 (8 voturi)    
        Gresesti (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:57)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

        Era vorba de o manifestatie pasnica a Diasporei, dar asa ca pe timpul lui Iliescu, gonirea golanilor din Piata Universitatii , evenimentele din Tg Mures si Mineriadele au fost pregatite din timp de acest MONSTRU de care nu mai scapam niciodata SECURITATEA, ei ne dicteaza zilnicce sa facem . Dupa 30 de ani inca nu ne-am trezit ca suntem manipulati, toata viata politica manipulata de acesti oameni din umbra. Nu este STATUL PARALEL este chiar cel care ne conduce si ne va conduce mult timp daca nu facem ceva.Uitati-va cine sunt la posturile de TV, Antena 3, Romania TV etc. oameni ai fostului regim care manipuleaza . Este aberant ca un om care a condamnat in1989 Revolutia Romana, este azi presedintele Senatului. Si atunci ce ne mai miram ?
        • 0 (2 voturi)    
          NU era vorba despre "o manifestatie pasnica" (Duminică, 29 decembrie 2019, 12:27)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          NU era vorba despre nicio " manifestatie pasnica". Doar sa fi fost de pe alta planeta sa nu intelegi ce insemna "next level" propavaduit pe Facebook in lumea #rezistilor sau amenintarile directe, cu subiect si predicat.

          Iar ipocrizii d'astea cu "cine e azi presedintele Senatului" sunt convins ca nu le-a scris niciun #rezist despre LoAZAR, tortionarul comunist ajuns seful procurorilor lui Klownus. Asa ca..."a se scuti"; miorlaiala asta unilaterala e (clar) bine directionata

          ...langa-danga cu Antena3...hahahaha.
  • -5 (9 voturi)    
    haha (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:15)

    simplex [utilizator]

    Clar si-a gresit vocatia si sensul in viata.
  • +10 (22 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:24)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    da' jandarmii care-au lovit si gazat pe nedrept manifestantii nu trebuiesc si ei urecheati macar ...??? ca tocmai le-ati marit lefurile ...
    • -3 (11 voturi)    
      Doar daca a fost pe nedrept (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 18:31)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui nu conteaza cine zice

      Gazarea nu a fost pe nedrept, ci conform regulilor si protocoalelor de interventie, in rest doar daca au fost jandarmi care au batut oameni nevinovati, acolo trebuie vazut.

      Si au fost vreo cateva abuzuri si din partea jandarmilor, in numar de 5 conform raportului de interventie.
      • -1 (9 voturi)    
        Pe drept (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 20:56)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        Se vede ca vorbesti din fotoliu, daca luai un jet de gaze in fata sa te fi vazut ce revolutionar erai!
  • +15 (29 voturi)    
    Au inviat militienii pensionari de serviciu (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 14:46)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Premierul.grivco
    Newlook
    Mazeta....scarbelor !!!
    • +2 (10 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 18:01)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Vechii si actualii postaci ai PSD-ului, nu le este rusine? Dar ce te astepti de la niste vanduti rusilor , cica Dornean Valeriu omul anului in Romania conform Sputnik si Dancila pe locul doi. Ar trebui sa-i vedem pe cei doi, poate este Geoana , poate este Nastase cei mai mari pierdanti sau ..cine stie ce scarba de PSD-ist.
      • +1 (5 voturi)    
        Dreapta (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 21:45)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Este vanduta coruptiei impostorilor securisti?

        Deci ce poate societatea sa ceara de la postacii de dreapta?
        Exact nimic si sa ramana in prostia lor!
      • +1 (1 vot)    
        Mai nene, nu erai cu "gramatica"? (Duminică, 29 decembrie 2019, 14:16)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Mai nene, nu erai cu "gramatica"?

        Nu ziceai tzantzos ca "70% nu ar lua "testul de scriere"?

        "Vechii si actualii postaci ai PSD-ului, nu le este rusine?"

        Asta-i din postarea matale; sa nu-mi zici ca e din tastatura, ca mananc tastele. Ia zi, ai trece testul ala

        Pe de alta parte, esti mononeuronal rau, da' rau de tot: Geoana, secretarul adjunct al NATO (verificat si ales de NATO)...e tot "omul rusilor"...vai de capul tau, mai #rezistule.
  • +10 (14 voturi)    
    Regizorii (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 16:25)

    sipu [utilizator]

    ce pedepse au primit !!!?
  • +4 (14 voturi)    
    Pedepse blande cu consecinte grave in societate (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 16:42)

    DoruT [utilizator]

    Atat protestatarii dar si jandarmii care au lovit fara motiv, ar trebui pedepsiti foarte asupru.

    In schimb, prin astfel de pedepse foarte blande, mesajul dat in societate de catre justitie este: "Cel mult, risti o pedeapsa cu suspendare".

    Exista un motiv pentru care vedem atat de multa justitie facuta cu pumnul pe cont propriu, sau dementi care intra pe contrasens. Pentru ca nu risca mare lucru.
    • -7 (7 voturi)    
      ntz (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 20:07)

      Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui DoruT

      Vissarioane n-ai inteles nimic! Stai jos! sau ai primit tema de la sputnik?!
      • 0 (0 voturi)    
        Amice... (Duminică, 29 decembrie 2019, 20:46)

        DoruT [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

        .. esti ....
  • +3 (11 voturi)    
    Cum? Daca inca nu se stie toata povestea (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 17:50)

    mircea112 [utilizator]

    Cum au dat deja un verdict cand nu se stie ce a fost acolo? Daca se dovedeste ca totul a fost o inscenare intre MAI - huligani - Dracnea/Carmen Dan - Jandarmi
    oare nu se schimba datele problemei?
    Daca se dovedeste ca jandarmerita era trimisa acolo, tocmai sa incinga spiritele deja inflamate, fara voia ei bine-inteles. Oare nu se schimba nimic?
    Si totusi, daca deja se dau verdicte, nici un jandarm acuzat, nimic? Adica... oamenii normali din piata batuti, prietenii/ rudele noastre batute de jandarmi? Nimic, niciunul vinovat? Adica care este indatorirea MAI? Nu sa apere democatia , constitutia? Sau pe Dracnea si PSD?
  • +3 (13 voturi)    
    Porcarie de Craciun... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 18:20)

    DurAndrei [utilizator]

    Atat se poate spune despre sceneta esuata cu "femeia jandarm"... Cat s-au chinuit posturile de pseudostiri gen Scanteia 3 sa o prezinte drept victima pe "femeia jandarm"! Ce scene de tot rahatul cu vizitele pe la spital a fostelor ministrese! Iar despagubirea de 10000 de euro ce reprezinta, costul operatiei de marire a bustului???
  • +5 (7 voturi)    
    rusine... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 21:12)

    muciflenduri [utilizator]

    In 2017 am condus multe sute de kilometri pentru a fi la protest. In 2018 mi-am aranjat concediul astfel incat sa fiu in Bucuresti, la protest. Nu am facut asta ca sa-mi iau gaz in nas dar nici ca sa atac animalic o femeie.
    Nu imi pot imagina ca cei care au iesit la proteste pentru viitorul copiilor lor pot fi de acord cu atacul acelor indivizi, de asta privesc cu stupoare cum discutia este deviata, cum se vorbeste despre faptul ca primeste sau nu primeste daune, ca jandarmii ne-au batut etc.
    Eu as vrea sa stiu cine sunt cele 7 animale, intrucat nu cred ca erau in piata pentru a protesta. Acele 7 animale care atacau in valuri nu arata ca oamenii care erau in jurul meu. Mai ramane sa fie declarati martiri si circul va fi complet.
  • +2 (6 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 22:45)

    mihai_mi [utilizator]

    Pai cum naiba sa-si bage la puscarie complicii!!??!?
  • -1 (3 voturi)    
    Mey democratilor... (Duminică, 29 decembrie 2019, 0:18)

    Ark_ro [utilizator]

    ca tot vad ca va dati democrati si occidentali... sa va explic cum sta treaba si o tot aburiti atat. Situatia de fapt este urmatoarea: meeting autorizat sau nu? Neautorizat, hm? Atunci iti asumi ca participarea se poate lasa cu interventia forteleor de ordine - de fapt, este OBLIGATORIU sa se lase cu interventia fortelor de ordine. "Gazarea" s-a produs dupa somatii repetate.... ah, ca esti tu cretin si ramai in continuare dupa ce auzi somatia, ba mai stai si cu coplul in brate, inseamna ca esti redus mintal si nu meriti sa fii parinte. Ai tupeul sa agresezi fortele de ordine? OK, esti un erou... dar iti asumi ca mai devreme sau mai tarziu cineva te identifica si raspunzi penal. Vreti o tara ca afara? Luati de vedeti Franta si interventia jandarmilor de acolo. Voi vreti de fapt sa faceti ce, unde si cum vreti voi... ca asa sunteti voi democrati si occidentali.... Marsh mey de aici. Jigodiile alea trebuiau sa ia o pedeapsa exemplara cu executare si sa vezi ce se linisteau toti "eroii de profesie:. Hai, injurati acum, ca doar atat va duce mintea voastra ingusta....
  • -1 (3 voturi)    
    Mai incerc inca o data... (Duminică, 29 decembrie 2019, 7:47)

    Ark_ro [utilizator]

    ...ca vad ca cenzura continua pe hn.
    Haideti sa raspundem la urmatoarele intrebari:
    - manifestatia era autorizata sau nu?
    - este normal sa aduci copii la o manifestatie neautorizata, precedata de o campanie virulenta in online ("intram peste voi" etc.)?
    - in momentul in care esti somat sa parasesti piata este ok sa ramai? Faptul ca ridici mainile cand esti inconjurat de jandarmi nu prea ajuta...fusesei somat sa parasesti piata, nu sa ridici mainile!
    - este ok sa dezarmezi un jandarm, sustragand arma?
    Avand in vedere opinia majoritatii comentatorilor de pe aici, ma astept la un raspuns afirmativ...impreuna cu cele cateva fraze tip, pe care le repetati obsesiv (ciuma/sputnik/tvarisci, etc)... ca atata poate creierasul cu o singura circumvolutiune...si aia lustruita rau.
    Hai ca sunt curios daca macar asta apare :)
    • 0 (2 voturi)    
      Îmi permit să-ți dau răspunsurile cerute (Duminică, 29 decembrie 2019, 12:27)

      hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Ark_ro

      - din câte știu eu, nici revoluția nu a fost autorizată (aproape nicio revoluție din lume nu a fost, nu este și nu va fi autorizată) și totuși toate sunt legale; tot legat de autorizare: poporul nu are nevoie de autorizarea statului ca să-și manifeste un drept fundamental și absolut (orice prevedere contrară este abuzivă și trebuie ignorată);
      - da, este normal să pui copiii să asiste la orice tip de manifestare pașnică a democrației, fie că vorbim de o manifestație în care ceri statului să respecte obligațiile pe care și le-a asumat față de popor și față de partenerii săi, fie că vorbim, de exemplu, de o manifestație artistică spontană - un grup mare de oameni care se strânge într-un parc ca să danseze și să coloreze asfaltul, un spectacol făcut pe litoral sau pe pârtia de ski etc;
      - atât timp cât oamenii respectă legea, nimeni - nici jandarmii, nici parlamentul, nici popa, nici dumnezeu, nici universul - n-are voie să le spună să părăsească un spațiu public;
      - atunci când o persoană este abuzată fizic, are dreptul să se protejeze; dacă aceasta presupune dezarmarea agresorului - fie el și jandarm - atunci este normal să-l dezarmeze;

      Și îți mai spun ceva: participanții la manifestație au fost de ordinul zecilor de mii; câte secunde crezi că i-ar lua unei astfel de mulțimi ca să facă una cu pământul câteva sute - chiar câteva mii - de jandarmi? Oamenii aceia - și mai toți cei care au participat la manifestările ultimilor ani - au ieșit în stradă ca să protesteze, nu să se exprime violent.
      • 0 (0 voturi)    
        Pot sa fiu de acord cu tine... (Duminică, 29 decembrie 2019, 13:40)

        Ark_ro [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

        in multe din aspectele prezentate. Dar totusi sesizez o fractura logica: tu crezi ca acolo a fost o revolutie? Asta este un caz exceptional, care are ca urmare o schimbare a ordinii in statul respectiv. Daca nu a fost o revolutie (si eu personal nu cred ca a fost), atunci a fost o adunare coordonata fara ca cineva sa-si asume raspunderea in calitate de orgaizator. De ce daca se doreste doar o adunare pasnica cu scopuri bine precizate? Eu tin minte foarte clar intreaga campanie dezlantuita in mediul online iinainte de manifestatie, campanie axata pe mesaje de genul "intram peste voi", "pana aici v-a fost", etc.... Ma insel? In conditiile in care tensiunea plutea in aer si era evident inca din primele minute ca lucruile degenereaza (vezi tentativa primului grup de a intra in sediul guvernului), vrei sa imi spui ca este normal sa ramai cu copii acolo? Esti parinte? Si apropos de legea pe care o respectau manifestantii, care era aceea? Ca legea adunarilor publice sigur nu era.... In momenul in care se someaza prin portavoce si se trag rachetele de semnalizare imi spui ca este normal sa ramai acolo impreuna cu copilul? Cat depre ultima afirmatie, viata a aratat exact contrariul...dimpotriva, eu sunt convins ca puteau sa goleasca piata ,ult mai repede decat au facut-o....Iar scopul confruntarii fizice cu fortele de ordine mi se pare o varianta eligibila doar pentru anarhisti... Pentru restul exista votul ca varianta democratica, nu confruntarea fizica..... Cel putin, asta este opinia mea.
        • +1 (1 vot)    
          Chiar dacă tu nu ești de acord (Luni, 30 decembrie 2019, 12:31)

          hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Ark_ro

          ceea ce am scris rămâne universal valabil.

          Oamenii au dreptul să se întâlnească și să transmită mesaje; unii oameni în anumite momente - precum cel din 1989 - au decis să facă o revoluție alții, în alte moment - precum cel recent - au decis să cânte și să strige împotriva unui guvern; ambele manifestații sunt la fel de legitime, indiferent că statul le-a autorizat sau nu.

          Da, este normal să le arătăm copiilor ce înseamnă democrația; anormal este ca reprezentanții instituțiilor de forță ale statului să atace manifestanții în masă pentru faptele unei mâini de oameni și/sau pentru lozincile strigate de aceasta.

          „Si apropos de legea pe care o respectau manifestantii, care era aceea?”
          Constituția - care este mai puternică decât orice lege a adunărilor publice - spune că mitingurile, demonstrațiile sunt LIBERE, ceea ce înseamnă că poporul nu are nevoie de niciun fel de autorizație din partea nimănui și orice prevedere legală care îngrădește acest drept este abuzivă.

          Votul este unul din instrumentele pe care le are la dispoziție poporul într-o democrație; un alt drept este cel care ne permite să ne apărăm atunci când viața și integritatea ne sunt afectate, iar folosirea ABUZIVĂ a forței de către reprezentanții unei autorități a statului obligă poporul să se apere; atenție, vorbesc despre răspunsul față de reprezentanții unei instituții care acționează abuziv, nu asupra tuturor reprezentanților sau asupra instituției - ceea ce, cum bine zici, înseamnă anarhism.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by