”Este EXTREM DE MULT!” Apelul făcut de MAI după ce 19 oameni au murit și 33 au fost grav răniți în accidente produse în ultimele 48 de ore

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 26 decembrie 2019, 17:11 Actualitate | Esenţial


Salvator IGSU
Foto: MAI
Ministerul Afacerilor Interne a transmis, joi după amiază, un mesaj pe Facebook în care arată că, doar în ultimele 48 de ore, 19 oameni au murit și 33 au fost grav rănite, în 44 de accidente rutiere: ”Este FOARTE MULT, este EXTREM DE MULT!”.

Ce spune MAI în mesaj:

”Vă rugăm să înțelegeți că nerespectarea regulilor rutiere vă poate costa viața! Și mai înțelegeți ceva, Sărbători sunt și la anul... și peste doi ani... și peste 10 ani... și peste 50 de ani. Nu vă mai grăbiți, pentru că o oră pe care credeți că o câștigați vă poate costa viața!

Dacă ești la volan și vezi acest mesaj, închide imediat telefonul... ești în pericol să faci un accident! Dacă ești pasager, citește cu voce tare să audă și șoferul!

P. S. Mulțumim polițiștilor rutieri și tuturor salvatorilor pompieri care au făcut eforturi supraomenești pentru a salva persoanele încarcerate! Știm că fiecare dramă pe care au văzut-o a lăsat urme grele în sufletele lor! Este foarte greu să îți stăpânesti lacrimile atunci când vezi destine de tineri frânte din neglijență și neatenție!

Nu uitați: Viața are prioritate și doar acasă vă așteaptă cei dragi!”






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















55284 vizualizari

  • +25 (41 voturi)    
    Neatenti, (Joi, 26 decembrie 2019, 17:31)

    Kepler [utilizator]

    indiferenti, si fara preocupare pt viata pietonilor si pasagerilor, ca sa nu mai vorbim de propria lor viata. E vorba de majoritatea romanilor care sofeaza.
    • +9 (11 voturi)    
      CORECT! (Joi, 26 decembrie 2019, 21:28)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      De data asta, AMAI are dreptate!

      unii o sa zica ca de vina sunt politistii de la Rutiera, altii vor blama lipsa infrastructurii.
      Sunt lucruri adevarate, dar secundare.
      Vinovatii principali sunt chiar soferii "indiferenti, si fara preocupare pt viata pietonilor si pasagerilor, ca sa nu mai vorbim de propria lor viata"!!
      • +5 (9 voturi)    
        lipsa cronica de empatie din societatea romaneasca (Joi, 26 decembrie 2019, 22:27)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        nu e umai despre Caracal, Colectiv, samd, se vede si la volan. totul e pentru noi. Voci interioare striga "eu !, eu ! eu !". Ne luam masini mult peste puterea noastra financiara reala si mergem cu cat prind ele, vrem mereu sa demonstram ceva...
    • -2 (8 voturi)    
      motivul principal e starea drumurilor.POLITIA tace (Vineri, 27 decembrie 2019, 0:01)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      nu se poate ca noaptea pe drumul national 7 sa nu fie semnalizate curbe extrem de periculoase iar politia sa stea prin tufisuri sa dea amenzi pt ca mergi cu 70 KM / ora

      unde e apelul de pe Facebook al politiei pt drumuri semnalizate corect si pt ILUMINAREA curbelor periculoase???

      PS milioane de romani lucreaza de craciun, no doar MAI
  • +35 (37 voturi)    
    politie (Joi, 26 decembrie 2019, 18:22)

    ananstef [utilizator]

    mai multa politie in trafic, in masini care sa se deplaseze. nu sunt multi jnconstienti, dar acestia fac nenorociri, depasiri criminale, condus neatent.
    • +16 (20 voturi)    
      Sa ne amintim (Joi, 26 decembrie 2019, 20:25)

      robyzs [utilizator] i-a raspuns lui ananstef

      Sa ne amintim cum deputații PSD+ALDE+UDMR doreau schimbarea legii, cu interzicerea Radarelor mobile si presemnalizarea Radarelor fixe.

      Daca legea ar fi trecut am fi avut mai multi decedati.
      Sa ne amintim cum PSD a promis autostrazi in Programul de Guvernare dar dupa 3 ani de-abia s-a lucrat la santierele deschise anterior si nu s-a semnat niciun contract nou?
      • +11 (17 voturi)    
        de fapt este PNL cel ce distruge radarele (Joi, 26 decembrie 2019, 21:20)

        georgebb [utilizator] i-a raspuns lui robyzs

        Stimatul deputat Florin Roman, actual lider al grupului PNL din CDEP a initiat legea prin care radarele devin inutile (trebuiesc semnalizate cu vreo 500m inainte, nu trebuie sa se ascunda, etc).
        S-a certat rau cu Drula pe tema asta, care i-a spus ca este o cretinatate, dar boul o dadea inainte.

        Si l-a gasit pe deputatul Catalin "mitraliera" Radulescu, un finut de la PSD sa il ajute. Asa ca PNL + PSD + co. sa treaca legea.

        Legea a fost votata de altfel, si sta pe la KWI sa o promulge de vreo doua luni. Ceva sindicate ale politistilor i-au trimis rugaminti sa nu o promulge. Am sperante ca o sa o trimita inapoi, dar nu a facut asta pana acum ca sa nu dea cu PNL de pamant in alegeri ;-)

        Acelasi Roman a condus grupul celor 7 PNL-isti care au votat Codul Administrativ al PSD-ului, si nici nu s-a ascuns, a spus pe fata ca a votat Codul ca primarii si viceprimarii sa primeasca pensii speciale.
        USR a reusit sa-l convinga pe Orban sa amane intrarea in vigoare a acestor pensii.
        • +4 (4 voturi)    
          Parlamentul este oglinda electoratului (Vineri, 27 decembrie 2019, 11:31)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          Propunerea de modificare a trecut de Camera Deputatilor cu 186 voturi pentru si 21 contra (USR).

          Avocatul poporului (mai curand al infractorilor..) nu a avut nici o obiectie.
          Din fericire, presedintele Iohannis a sesizat CCR si astfel a intors legea din nou in parlament cu o decizie care declara neconstitutional articolul modificat.
          Din pacate, decizia CCR este doar pe aspecte legate de modul in care legea a parcurs traseul legislativ. CCR nu va spune parlamentului ca este neconstitutional sa interzica radarele mobile sau nesemnalizate. Parlamentul poate sa le interzica de tot, daca vrea.
        • 0 (2 voturi)    
          hei (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:09)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

          Bai, desteptilor, scopul radarului nu e sa duca la amenzi. Ce folos ca-i da unuia amenda pt. ca a mers cu 100 in zona de 60? Ideea e sa reduci riscul de accident. Daca il face pe ala sa incetineasca la o viteza corespunzatoare zonei respective, abia atunci si-a atins scopul.
          • -1 (3 voturi)    
            bai desteptule (Vineri, 27 decembrie 2019, 18:44)

            georgebb [utilizator] i-a raspuns lui john70

            tu ai citit articolul asta ? in care se vorbeste de decese pe drumurile noastre ?
            Cum dracului te ajuta daca ai vreo 5 radare intr-un judet si le semnalizezi inainte. Crezi ca desteptii astia de merg cu 50km/h in conditiile actuale or sa aiba vreun stress pe viitor ? NFS boss.
  • +15 (27 voturi)    
    o grava (Joi, 26 decembrie 2019, 18:24)

    codrean [utilizator]

    problema de educatie ! Nu de cea scolara ci de "cei sapte ani de-acasa", de educatia pe care o primesti in familie! Scoala - cu 35 de copii in clasa !!!, cu invatatori suprasolicitati si adesea nu indeajuns de scoliti, contro-
    lati si motivati nu poate intotdeauna recupera carentele educatiei in familie.
    O tema de meditatie pentru cei care raspund de cultura si invatamantul romanilor !
  • +28 (44 voturi)    
    Drumuri! (Joi, 26 decembrie 2019, 18:26)

    Alexos [utilizator]

    Avem nevoie de autostrazi, drumuri expres si de o retea feroviara eficienta de transport! Asta este, in acest moment, prioritate 0 pentru Romania!
    Ar trebui ca toti membrii unui guvern care nu reusesc sa construiasca cel putin 200 km de autostrada intr-o legislatura sa nu mai aiba dreptul de a fi alesi si sa le fie interzisa orice functie de demnitate publica!
    • -2 (14 voturi)    
      Dar atunci cine mai mărește pensiile și salariile? (Joi, 26 decembrie 2019, 20:25)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

      PDL-ul lui Băsescu, de bine de rău, a mai mișcat ceva în materie de autostrăzi, dar a fost sancționat la vot fiindcă nu a dat pensii și salarii mai mari (dimpotrivă).

      Fiți siguri că nicio forță politică nu va mai repeta greșelile PDL-ului, toți ce vor veni la putere vor da pensii și salarii „fără număr” (în detrimentul infrastructurii) pentru a fi realeși!
      • +1 (1 vot)    
        O problema falsa (Vineri, 27 decembrie 2019, 11:40)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Se induce ideea ca Romania nu are autostrazi din cauza cresterilor (nesustenabile) de pensii si salarii la bugetari. Fals. De ce?
        1. Fonduri europene! Investitia statului roman este minima si se recupereaza automat din economie pentru ca banii intrati de la UE vor fi imediat fiscalizati si vor creste incasarile din taxe si impozite.
        2. Gradul scazut de colectare fiscala este principalul motiv pentru care avem deficit bugetar, nu nivelul cheltuielilor. Desi este adevarat ca sistemul de pensii are dezechilibre majore si nu este sustenabil pe termen lung, este adevarat ca au fost umflate salariile la bugetari fara o analiza clara cost-beneficii, daca am avea un grad de colectare asemanator cu tarile din vestul UE problema ar fi mai mult de ordin social decat fiscal.
  • +22 (34 voturi)    
    trist ,dar adevarat (Joi, 26 decembrie 2019, 18:27)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Trist ,dar adevarat acest mesaj. Ma uit la TV si nu imi vine sa cred ce vad ...atatea accidente in 48 de ore.
    Insa majoritatea de unde provin? De pe drumurile nationale ale Romaniei cu un sens de dus si altul de intors, accidente frontale cu autovehicule aflate in deplasare cu viteza mare, accidente datorate depasirilor aiurea, accidente in care sansele de a scapa sunt reduse.
    Sunt si soferii neatenti, grabiti, dar drumurile nu ii ajuta de fel. Daca ninge si ingheata carosabilul, atunci sa vedeti alte accidente...alte vieti...
    Iar politia rutiera este inexistenta pe drumurile nationale...sunt putini agenti...iar din Bucuresti au disparut pur si simplu....
    • +2 (12 voturi)    
      un exemplu de inteligență inginerească (Joi, 26 decembrie 2019, 19:03)

      Tom2 [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      https://www.hotnews.ro/stiri-esential-16361157-video-controverse-privind-amplasarea-unui-pilon-pod-mijlocul-unui-drum-national-din-suceava-zidul-mortii-facut-deja-patru-victime.htm

      și nu cred că e singurul din România.
      și nu e vorba de semnalizare neapărat.
      • +22 (24 voturi)    
        Redu viteza (Joi, 26 decembrie 2019, 19:29)

        sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui Tom2

        Aceea este o intersectie giratorie, nu un picior de pod in mijlocul drumului. Este o intersectie unde TREBUIEsa reduci viteza cand intri. In toate statisticile jud Suceava e campion la accidente grave, mortale. De ce? De prosti si nesimtiti. O pondere mare de populatie rurala a ajuns in Occident si au facut saltul de la caruta la masini vechi dar cu motoare puternice. In plus nu au aptitudinea de a inteleage faptul ca regulile de circulatie au rostul lor iar drumul este al tuturor.
        • 0 (2 voturi)    
          Proiectantul a gresit (Vineri, 27 decembrie 2019, 11:48)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui sistemulparasimpatic

          Este mult mai usor sa previi decat sa combati. De ce avem limite de viteza prin lege? De ce nu ii lasam pe toti sa decida singuri cand sa reduca viteza.

          Daca proiectantul ar fi gandit acest drum corect, intrarea in sensul giratoriu s-ar face dupa o curba semnalizata corespunzator, eventual o curba dubla (aka "meandră"), care obliga soferii sa incetineasca. Sa pui un zid la capatul a 6km de linie dreapta pe care soferii au voie sa circule cu 90km/h este o mare tampenie!
        • +1 (1 vot)    
          hei (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:14)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui sistemulparasimpatic

          Un fenomen similar s-a petrecut in fosta RDG in anii '90 cand esticii au ajuns pe autostrazi, de la Trabant la BMW.
    • 0 (16 voturi)    
      Macar 2+1 alternativ (Joi, 26 decembrie 2019, 19:52)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Pentru ca prinzi un camion in fata sau un grijuliu care merge precum moartea dar nu ai pe unde sa il depasesti. Iar apoi tasnesti si te faci inger ... sau mai rau, pe altii
      • +6 (6 voturi)    
        E o portiune (Joi, 26 decembrie 2019, 20:13)

        vladionvladion [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        pe drumul Bucuresti-Urziceni.

        E mai bine ca inainte, dar mai trebuie respectate si regulile de circulatie.
        Unii oameni nu rezista cu viteza reglamantara pe o distanta de 2km si intra in depasire de pe sensul cu o singura banda fara nicio jena, peste linia dubla continua.
        • 0 (4 voturi)    
          Tocmai de aceea se pun bariere despărțitoare... (Joi, 26 decembrie 2019, 21:39)

          Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui vladionvladion

          ...între cele două sensuri. Mă rog, în Occident, unde există o anumită rigurozitate, hai să-i spunem științifică, în studiul și analiza traficului rutier, rigurozitate care la noi lipsește cu desăvârșire.
          • +1 (3 voturi)    
            Si barierele au problemele lor (Vineri, 27 decembrie 2019, 11:59)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

            Am avut surpriza sa intru intr-o depasire noaptea si sa ma trezesc in fata cu o astfel de bariera. Desi avem vizibilitate ¬1km cand am intrat in depasire (drumul facea o curba la stanga, in panta usoara), un idiot a decis sa puna acel zid despartitor fix unde incepea linia continua si nici macar nu era semnalizat cu material reflectorizant. Practic, cu camionul in fata, nu am vazut semnul de circulatie care anunta obstacolul (nici nu cred ca este indicator rutier legal) si cand am trecut de camion m-am trezit ca nu mai pot sa intru inapoi in sensul meu de circulatie. Practic, am franat pana m-am oprit (pe contrasens!) si am fost nevoit sa merg in marsarier pana am putut intra din nou pe senul meu. Norocul meu ca am frane bune si nu venea nimic din fata..
            • 0 (0 voturi)    
              Nu la asta mă refeream (Vineri, 27 decembrie 2019, 22:43)

              Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              În Occident (și aici mă refer în principal la Suedia, chiar dacă am o ciudă enormă pe țara asta din varii motive), barierele despărțitoare sunt pe întreaga lungime a drumului expres 2+1, care alternează doar din când în când cu 1+2. Nu există nicio porțiune de drum fără despărțitor median, adică în care poți trece pe contrasens.
      • +6 (6 voturi)    
        De fapt (Joi, 26 decembrie 2019, 23:16)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Mergi cu viteza legala și unul care considera ca mergi ca moartea fie te incomodează fie se sinucide pe contrasens
        • +2 (4 voturi)    
          trebuie sa vezi unde e coloana (Vineri, 27 decembrie 2019, 10:47)

          premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

          daca ai coloana in spate si nici o masina in fata, mergi ca moartea, incurci pe ceilalti
          iar ceilalti, la un moment dat isi pierd rabdarea si gresesc. uneori fatal.
          asa ca daca faci coloana in spatele tau, mai trage pe dreapta sa isi vada oamenii de drum
    • +1 (1 vot)    
      e simplu (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:12)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui mike_the_hunter

      Daca soseaua e cu o banda pe sens, nu depasesti. Castigul in timp e nesemnificativ comparativ cu riscurile.
  • +21 (35 voturi)    
    Atat? (Joi, 26 decembrie 2019, 18:30)

    raz_ [utilizator]

    Faptul ca in 30 de ani nu ati fost in stare sa faceti autostrazi ca sa nu ne mai grabim si sa mergem in siguranta nu are nici o legatura? Faptul ca politia rutiera e inexistenta nu are nici o legatura? Faptul ca va e frica sa dati niste legi suficient de dure cat sa nu aibe nimeni curaj sa le incalce? Faptul ca legile sunt respectate doar de "fraieri" in tara asta pentru ca politia si justitia sunt doar pentru cei de rand. Pe drumurile din tara poti sa mergi oricat de incet daca intra in tine un grabit de pe contrasens cu jeep-ul. Care o sa scape fara inchisoare daca are suficiente pile si bani. Macar aveti bunul simt si abtineti-va de la astfel de mesaje. E ca si cum hotul te cearta ca ti-ai lasat casa nesupravegheata. Sa va fie rusine!
    • +1 (1 vot)    
      hehehe (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:17)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui raz_

      Sunt convins ca autostrazile nu vor rezolva problema.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu vor rezolva (Sâmbătă, 28 decembrie 2019, 0:31)

        Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Dar vor ajuta întrucâtva.
  • +7 (23 voturi)    
    A conduce in Romania este sinucidere curata (Joi, 26 decembrie 2019, 18:46)

    quietguy58 [utilizator]

    In Romania, in afara soferilor profesionisti, a Politiei, si a altor servicii de deservire a populatiei, nimeni nu ar trebui sa aiba dreptul de a conduce o masina.

    Sunt mult prea multi tam.piti care odata avut covrigul in mana se cred stapanii soselelor si isi pot permite sa faca absolut ce vor ei.
    • +2 (2 voturi)    
      drepturi si obligatii.. (Vineri, 27 decembrie 2019, 12:10)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

      Cred ca poti sa dai oricui dreptul de a conduce, dar obligatiile si pedepsele sa fie clare si aplicate corespunzator. Momentan se da pedeapsa "cu suspendare", adica nimic, daca omori 3 oameni intrand pe contrasens.
  • +14 (18 voturi)    
    Coruptia ucide ! (Joi, 26 decembrie 2019, 18:46)

    CezarN [utilizator]

    1. Coruptia politicienilor din a carei cauza nu se fac drumuri si cai ferate. Da, multe dintre accidentele rutiere s-ar fi evitat daca am fi avut o retea feroviara ca in Japonia (exagerez cu Japonia, desigur). Multa lume s-ar fi deplasat cu trenul de Craciun daca nu ar fi fost necesar sa-si ia si mielul, si pasca cu ei, ca nu se stie unde ii prinde Pastele pana ajung la destinatie.

    2. Coruptia politistilor care dau carnet te miri cui. Care nu iau carnetul cui trebuie si cand trebuie. Acest lucru creeaza impresia ca cu spaga se rezolva. Aceasta impresie se creaza nu doar celor cu pile, dar si celor fara pile insa cu putina dare de mana sa dea spaga.

    3. Coruptia judecatorilor care mult prea usor(si nu total si intotdeauna dezinteresat, dupa parerea mea) decid pedepse cu suspendare pentru crime (chiar si fara intentie) comise in trafic.

    4. Coruptia sistemului de invatamant care este focalizat pe cine ia comisioane din tiparirea manualelor sau construirea de bude cu etaj, nu pe continutul manualelor, pe faptul ca este mai mult rahat in manuale decat in bude. Acest sistem corupe moral tinerele generatii invatandu-le si tolerand copiatul, favoritismul si, in general, o scara de valori viciata.
  • +22 (22 voturi)    
    Politia rutiera inexistenta (Joi, 26 decembrie 2019, 18:52)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Nu neaparat sa dea amenzi, dar macar sa fie in trafic undeva, sa supravegheze si sa previna, sa atentioneze.
    Si inca ceva, tot se face referire la o tara ca afara, vreau sa ,,vad" si eu masini neinscriptionate cu ofiteri in civil a politiei rutiere cum sunt in multe state U.E., SUA sau
    Canada.
    • +16 (16 voturi)    
      da (Joi, 26 decembrie 2019, 19:52)

      Arl [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Am văzut, nu demult, un documentar german, mergeau doi ofiteri in civil, cu un cap tractor!!! și urmăreau vitezomanii sau indisciplinații din trafic. Si nu aveau radar, doar o camera video, mergeau cu viteza maxima admisa si cine ii depasea era clar ca incalcau legea.
    • 0 (0 voturi)    
      alo (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:20)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      In USA si Canada nu exista politie rutiera.
  • +21 (21 voturi)    
    părere (Joi, 26 decembrie 2019, 19:03)

    Arl [utilizator]

    Poate că, în loc de apeluri la populație, poliția ar cere mai multe fonduri pentru dotare, instruire, o legislație mai bună și, în primul rând, o schimbare a mentalității și a modului de acțiune. Patrule , nu pânde în boscheți ( faci un drum de 400 km și nu vezi niciun echipaj ), prevenție. Patrulezi dus intors cu masini civile, filmezi tot și, garantat, în câteva ore ai material sa suspenzi zeci de permise. Patrule la vedere, legea aplicată la sânge și efectele se vor vedea imediat.
    • 0 (0 voturi)    
      hehehe (Vineri, 27 decembrie 2019, 16:22)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Arl

      Pentru asta trebuie sa mearga la tribunal si acolo se complica treaba, mai ales cu probele filmate.
  • +14 (14 voturi)    
    TRIST (Joi, 26 decembrie 2019, 19:57)

    gelu antigelu [utilizator]

    Aceasta situatie nu are neaparat legatura cu starea retelei rutiere ci cu nesimtirea si prostia agresiva a oamenilor obisnuiti. Toti frustratii investesc in masini puternice si incearca sa se impuna in trafic pentru ca in restul domeniilor sunt nulitati absolute. Pentru prea multi masina este viata lor, totul se invarte in jurul masinii. Mai oameni buni masina este un lucru, doar atat. Este pur si simplu jalnic sa investesti mai mult in masina decat in pregatirea ta profesionala, sau in situatia locativa. Masina nu te face mai destept, nici mai bogat. Azi o ai maine e un morman de fiare vechi. Insa modul cum te manifesti in trafic iti arata nivelul.
    Este o lipsa crunta de educatie si bun simt la acest popor. O lipsa de generatii. Sclipiciul este tot ce atrage...
    Si asta se vede in trafic. In incontienta cu care oamenii se omoara sau schilodesc in fiecare zi.
    • +13 (13 voturi)    
      Tragedia (Joi, 26 decembrie 2019, 21:09)

      BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      Este ca nemernicii care provoaca accidentele de cele mai multe ori ... scapa cu viata !! Si scapa si de pedeapsa, pt ca in romania poti sa omor cu masina, baut, drogat, intrand pe contrasens si nu faci o zi de puscarie. Dar hei, mandri ca suntem romani, da ? Sa nu uitati ...
  • +4 (6 voturi)    
    soferi (Joi, 26 decembrie 2019, 20:18)

    gopo2016 [utilizator]

    de doi bani, sosele de doi bani, cam asa arata Romania noastra ajunsa de doi bani pe mina politicienilor, nu e vina politiei, sint oameni si ei si fac ce pot, dar noi astialalti din trafic.....
  • +9 (9 voturi)    
    nu ar fi mai bine (Joi, 26 decembrie 2019, 20:39)

    martel55 [utilizator]

    ca in loc de aceste apeluri patetice si rusinoase, cei de la MAI sa isi ia rolul in serios si sa aplic elegea tot timpul, nu doar din cand in cand, in asa zisele actiuni tematice? dac ar aplica zilnic legea,daca ar initia o legislatie care sa tina cont de imaginiele de pe camerele de supraveghere pentur sanctionarea celor care incalca codul rutier, nu ar mai fi nevoie de aceste apeluri penibile....nicaieri bizonii nu au fost cilizati cu astfel de apleuri, ciivilizatia a fost impusa cu prin arderea drastica la buzunuar a contravenientilor si aplicarea sisyematica a legii, nu aleatoare cum e la noi
    • +2 (2 voturi)    
      Unii politisti aplica legea (Joi, 26 decembrie 2019, 22:55)

      POMPIERUL [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Judecatorii insa iau deciziile in functie de persoanele vizate.
  • +13 (15 voturi)    
    Sigur romanashi (Joi, 26 decembrie 2019, 20:39)

    BartSimpson [utilizator]

    Mereu e ALTCEVA de vina. Ba ca nu avem drumuri, ba ca nu sunt perfecte, etc ... si NICIODATA ca: suntem un neam de BETIVI, IDIOTI, NESIMTITI si acest lucru se vede PERFECT in trafic !!! Sigur, cautati scuze in continuare oriunde altundeva.
  • +2 (4 voturi)    
    pacat de Romania, (Joi, 26 decembrie 2019, 21:43)

    Levellers [utilizator]

    pacat ca nesimtirea, ignoranta, inconstienta sunt tolerate si lasate sa-si faca de cap.
  • +3 (3 voturi)    
    Niciun comentariu nu poate schimba aceasta realita (Joi, 26 decembrie 2019, 21:51)

    Cristian_31 [utilizator]

    Faptul ca nu avem autostrazi, strazi de mare viteza sau politie suficient de multa pe teren nu trebuie sa constituie o scuza sa ne comportam pe strazi ca si cans cel pe care il intalnim in calea noastra e dusmanul nostru.
    Numarul de decese in 48 de ore imi suna a razboi civil purtat pe soselele din Romania. Principalii vinovati si direct implicati sunt soferii care au provocat accidentele. Acei soferi se cred nemuritori si capabili sa doboare recorduri Guiness pe distante deja omologate. Ei sunt cei care nu mentin distanta fata de cel din fata si care te claxoneaza luminos atunci cand conduci prea incet si le stai in fata. Ei sunt aceia carora limita de viteza nu le inspira decat una pe care sunt capabili sa o depaseasca cu masina din dotare. Ei sunt aceia care in depasire se imagineaza ca fiind intr-un chicken game.
    Din pacate nimic nu ii poate opri. Politia nu poate sa ii opreasca decat administrand amenzi procentual din venituri, caci doar vrem o tara ca in afara. Atunci hai sa o facem o tara ca in afara. Si acest lucru trebuie sa inceapa de la noi toti si nu de la statul care trebuie sa faca autostrazi, sa angajeze mii de politisti sa stopeze furia soferilor care se cred pe circuitele de formula 1 pe strazile RO. Comemoram 30 de ani de cand am schimbat un regim in timpul caruia se astepta ca statul sa dea totul. Ori daca vrem sa trecem de aceasta mentalitate trebuie sa ne schimbam modul in care ne comportam si inclusiv pe sosele. Exista moduri mult mai normale sa sanctionam lipsurile de care tot ne plangem.
    Imi este pur si simplu teama sa mai conduc pe soselele din RO, teama in primul rand pentru copilul meu.
  • +5 (5 voturi)    
    Explicatii degeaba (Joi, 26 decembrie 2019, 22:01)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Intr-o tara in care cocalarii, interlopii obtin pe bani permise este explicabilă situația dramatică.
    Toți au cate o solutie pe care nu o citeste nimeni.
    Eu am fost in Polonia vara asta, de la sud la nord si pe majoritatea soselelor erau radare fixe de viteza.
    Din 3 in trei km.
    Sau uneori mai dese.
    Am respectat viteza legală de 80 km.
    Cele doua familii cu care am fost nu au ținut cont.
    Au primit cate doua si trei amenzi.
    Acest lucru e cel mai usor de facut ca sa nu mai moara lumea in trafic iar Miliția sa dea comunicate descurajante.
    Cu mesaje descurajante nu opresti cocalarul roman sa respecte legea.
    Radare fixe cat de multe si un sistem national de monitorizare amenzi si încasare a lor.
    Evident ca banii investiti in acest proiect se scot in maxim 2 ani din amenzi si nu va mai fi nacel pe sosele.
    Am mers in Polonia 2500 - 3000 km si nu am vazut un accident dar poliția încasa amenzi de la Lolek.
    Si s-a rezolvat o problema.
    Plus ca nici ei nu au mari autostrazi
  • -1 (7 voturi)    
    Intre timp, Politia Romana este in vacanta (Joi, 26 decembrie 2019, 22:06)

    Frankie [utilizator]

    Ca si Iohannis
  • +3 (3 voturi)    
    Scuzele nu tin loc de comportament (Joi, 26 decembrie 2019, 23:07)

    Cristian_31 [utilizator]

    Faptul ca nu avem autostrazi, strazi de mare viteza sau politie suficient de multa pe teren nu trebuie sa constituie o scuza sa ne comportam pe strazi ca si cand cel pe care il intalnim in calea noastra e dusmanul nostru.
    Numarul de decese in 48 de ore imi suna a razboi civil purtat pe soselele din Romania. Principalii vinovati si direct implicati sunt soferii care au provocat accidentele. Acei soferi se cred nemuritori si capabili sa doboare recorduri Guiness pe distante deja omologate. Ei sunt cei care nu mentin distanta fata de cel din fata si care te claxoneaza luminos atunci cand conduci prea incet si le stai in fata. Ei sunt aceia carora limita de viteza nu le inspira decat una pe care sunt pregatiti sa o depaseasca cu masinile din dotare. Ei sunt aceia care depasesc si se angreneaza intr-un chicken game cu soferii care indraznesc sa le apara din sens opus. Cu alte cuvinte, lipsa de autostrazi si politisti nu trebuie sa fie un impediment in a respecta atat legea cat si pe ceilalti in trafic.
    Am comemorat 30 de ani de cand am schimbat un regim in timpul caruia toata lumea astepta ca statul sa le ofere cate ceva. E timpul ca noi sa schimbam ceva si sa gasim alte moduri prin care se ne aratam frustrarea decat agresivitatea in trafic.
    Am ajuns pur si simplu sa imi fie teama sa mai conduc pe soselele din RO, teama in primul rand pentru viata copilul meu. Trist.
  • +1 (1 vot)    
    Mai putina politica.. (Joi, 26 decembrie 2019, 23:14)

    Casargoz [utilizator]

    Autostrăzile nu sunt nici psdiste nici peneliste.
    Dar capitalul politic se câștigă doar la inaugurare asa ca banii sunt cheltuiti pe investiții imediate "care se vad" :(
    Vezi metrou magistrala 5.inugurate cheltuieli în campanie și tăiate cheltuielile după.
    Apoi finanțat pentru alegeri: inițial președenție. Dar dacă termenul nu poate fi îndeplinit sunt bune și alea locale. Dacă merge ceva prost. Infrastructura mai sta 3 ani pana la alte alegeri.
    Nu s-a terminat Bechtel pentru ca era prea scumpa și corupta.
    Hai sa comparam costurile mari pt Bechtel cu costurile de acum și sa mai calculam și profitul dacă era gata acum 10 ani.
    Dar in tara eticii și a moralei oamenii sunt închiși dacă fac ceva și dacă greșesc, pentru ca au un interes.
    Dacă nu fac nimic, nimeni nu cuantifica pierderi. Nimeni nu este judecat pentru ca un proiect nu se face.
    Nu exista nici un prejudiciu dacă ai fonduri europene pentru un proiect și îl îngropi pt. ca asfaltul PSDist miroase a mita sau pentru ca betonul de la Brăila e prea pro, sau dacă nu știu ce aeroport e prea pnlist.
    E suficient sa atunci cu noroi în cine gestionează proiectul, când cel mai simplu ar fi sa pui pe cineva sa îl continue bine. De ce nu se face asa?
    Probabil betonul pnlist este structural diferit de cel PSDist? Sau pentru canimeni nu are interes sa se facă ceva.
    • +1 (1 vot)    
      "Autostrazile nu-s nici psdiste, nici pnliste" (Vineri, 27 decembrie 2019, 5:56)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      Adevarat. Sunt romanesti, "sunt sublime, putem zice, dar lipsesc cu desavarsire" a spus Nenea Iancu, acest Papa Freud al natiunii romane.
      N-o sa le avem in vecii vecilor "ca afara". Dar cel putin respectati legea circulatiei. In fiecare zi vezi in trafic oameni care cauta conflicte cu lumanarea.
      • +1 (1 vot)    
        :) (Vineri, 27 decembrie 2019, 10:33)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui John M.

        Citeste comentariile si te vei lamuri cu respectarea regulilor de circulatie.
  • +4 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 26 decembrie 2019, 23:44)

    [anonim]

  • +4 (4 voturi)    
    Vom rabda mult si bine (Joi, 26 decembrie 2019, 23:50)

    PowerIon [utilizator]

    fara autostrazi.
    Sa presupunem ca nu s-ar mai fura, sa presupunem ca vom accesa fonduri europene.
    Nu v-ati pus problema ca ar mai trebui si cine sa le faca? Forta de munca lipseste si nici utilaje nu sunt mai mult decat cele pe care si le imprumuta un constructor de la altul.
    Se spune ca autostrazile sunt mai sigure. Nu e valabil si in Romania, cu soferii pe care ii avem, care produc accidente si la viteze mici, din nerespectarea regulilor.
    Când e vorba de vieti omenesti, nimeni nu de absolva pe motive de infrastructura defectuasa.
  • +4 (4 voturi)    
    k (Vineri, 27 decembrie 2019, 8:57)

    cartofiprajiti [utilizator]

    mai lasati-ma cu autostrazile !!! un exemplu : pe o centura in panta urc ,sunt 2 benzi la urcare si o banda la coborare separata cu linie continua ..., din fata 2 masini depasesc o alta ,trec linia continua ,intra pe contra sens fara nici o problema ...concluzia ? POT SA AI 10000 DE KM DE AUTOSTRADA daca idiotii de romani nu-si schimba MENTALITATEA !!!,,,,si politia ciocul mic ca existati numai cand luati spaga pentru luarea de permis auto ! ...
  • +2 (2 voturi)    
    Lipsa drumurilor nu este o scuza să încalci reguli (Vineri, 27 decembrie 2019, 8:59)

    Razvan86 [utilizator]

    Cauza accidentelor nu o constituie în prealabil lipsa autostrăzilor, mai degrabă a vitezei, depașitului aiurea (seara trecută am frânat, că 2 șoferi au ieșit din coloana sa depășească fără sa se asigure) și nerespectarea celorlați conducători. Pe autostrăzi ar fi măcel, dovada accidentele produse asta vară pe A2, dacă am avea mai multe autostrăzi, lume băută și grăbită pe ea, flashuri la greu pe B2, ca nu se grăbește cel din față (să meargă cu minim 130 km/h+) s-ar produce mai multe caramboluri zilnice. Lipsa de personal din poliție se vede, au ieșit mulți la pensie și nu prea mai are cine să patruleze. Acu 10 ani, în Moldova găseai politie aproape în fiecare sat, în ultimii 2-3 ani, de câte ori am mers am găsit câte va echipaje pe distante foarte mari. Cel mai aiurea se circula pe E85, Dn7 (A1), prin județele BC, SV, BN, MM, nu respectă nicio regula de circulație, depășesc pe linie continue, serpentine etc. Traficul este mai lejer prin nordul țării și când vin în aglomerație, își păstrează metehnele și provoacă apoi accidente grave. Ce am văzut în toamna prin BN și MM nu prea am întâlnit prin sud, aici de bine de rău se mai respecta regulile, însă pe A1 și E85, șoferii brusc uită de reguli, în goana de a ajunge repede acasă, de ar putea în câteva minute.
  • +2 (4 voturi)    
    ca nebunii (Vineri, 27 decembrie 2019, 9:09)

    Toni_Romania [utilizator]

    DA, IN ROMANIA drumurile sunt cu probleme mari, dar asta SE STIE, si totusi multi sau conduc ca dementii, sau sunt mahmuri, sau sunt cu vodca in ei, sau cu drogu/speed-ul in ei.
  • -3 (3 voturi)    
    autostrazi (Vineri, 27 decembrie 2019, 9:53)

    Alin Zmarandache [anonim]

    Cauza principala este lipsa infrastructurii!
    Oamenii isi pierd rabdarea in trafic, nu e aceptabil sa faci 200km in 4 ore, sau mai mult!?
    Masinile vor fii din ce in ce mai multe, iar accidentele, se vor inmulti, daca nu vom cere guvernelor viitoare sa faca infrastructura, si ne vom multumi doar cu marirea salariilor si pensiilor!
  • +3 (5 voturi)    
    Lol (Vineri, 27 decembrie 2019, 12:20)

    HP [utilizator]

    Haideti sa nu mai politizam discutia.

    Da, avem nevoie de autostrazi, dar niciodata nu vor fi DOAR autostrazi.

    Nici in Spania sau Germania nu au doar autostrazi.

    Oamenii mor si vor muri in continuare pe drumurile cu doua benzi.

    Motivul e dat de ideea gresita ca vor ajunge mai repede la destinatie daca intra in depasiri.

    Matematica demonstreaza imediat ca nu castigi mai mult de cateva minute la fiecare suta de km, depasind.

    Merita ? nu, evident.

    Daca stai in coloana si totusi coloana se misca, chiar si cu 40-60 la ora, care e problema ?

    De cele mai multe ori te depaseste unul doar ca sa il ajungi din urma dupa 10 km, cand se blocheaza in spatele unui tir.

    Aici nu e vorba de autostrazi, ci de prostie si inconstienta.

    E nevoie de mesaje publice, la radio, din partea autoritatilor, din ora in ora - de genul "ai grija la drum, langa tine suntem si noi, ceilalti soferi, si pe toti ne asteapta cei dragi acasa".
  • +5 (5 voturi)    
    Nu mai luati spagi, aplicati legea (Vineri, 27 decembrie 2019, 13:51)

    Mihail. [utilizator]

    In Spania, daca esti prins cu telefonul la ureche cand conduci, iei pe loc amenda de 400 euro. In Romanica nu se poate. De ce?!
  • +2 (2 voturi)    
    in Elvetia radarele sunt pe stalpi .... (Vineri, 27 decembrie 2019, 21:07)

    viziru [utilizator]

    in Elvetia radarele sunt pe stalpi .... toti stiu ca sunt acolo ai depasit pac poza si amenda fara scandal fara discutii.....oare de ce la noi nu se poate??? ganditi-va cine au cele mai rapide masini ....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by