Iliescu îi ia apărarea lui Gelu Voican Voiculescu: Unul dintre sloganurile Revoluției a fost ”Fără violență!”/ Nici după trei decenii reconcilierea nu este posibilă

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:37 Actualitate | Esenţial


Ion Iliescu
Foto: Agerpres
​Ion Iliescu spune, referitor la agresarea lui Gelu Voican Voiculescu, că unul dintre sloganurile Revoluției a fost ”Fără violență!”, adăugând că cele întâmplate arată că nici după trei decenii reconcilierea nu este posibilă. Iliescu mai susține că s-a opus organizării concertului organizat de Institutul Revoluției Române, care a fost anulat în cele din urmă.

Precizările au fost publicate sâmbătă, pe blogul acestuia:

”În primul rând este de condamnat climatul de confruntare și de violență pe care l-au cultivat și îl cultivă o serie de organizații de revoluționari sau de organizații neguvernamentale, care vor să impună versiunea lor despre Revoluție, și să rescrie istoria. Reamintesc că unul dintre sloganurile Revoluției a fost ”Fără violență!” Libertatea a fost cucerită cu un preț greu și nu putem permite ca, în numele ei, să fie interzis dreptul la opinie al celor care nu au aceleași opinii cu aceia care-și impun, prin forță, punctul lor de vedere. Cele petrecute astăzi, în Piața Universității, arată că nici după trei decenii reconcilierea nu este posibilă. Oamenii de bună credință au obligația morală, indiferent de ceea ce cred despre evenimentele din urmă cu treizeci de ani, să condamne violența.

A doua precizare privește concertul organizat de Institutul Revoluției Române, acum anulat, concert care ar fi trebuit să aibă loc mâine, 22 decembrie 2019. În urmă cu două luni, când s-a discutat în Colegiul Național această propunere, eu am fost categoric împotriva organizării lui. Cum am fost în imposibilitatea de a participa la toate reuniunile Colegiului, s-a trecut peste opinia mea, și s-a decis organizarea lui. Într-o țară normală acest concert nu avea de ce sa fie nici controversat, nici demonizat, și cu atât mai puțin anulat. La Timișoara, aseară, a avut loc un concert rock, pe care nu l-a contestat nimeni, care nu a fost anulat, și pe care timișorenii l-au apreciat, semn de civilizație, de toleranță și, mai ales, de respect față de aceia care au făcut posibilă, prin jertfa lor, libertatea de care ne bucurăm.

Am făcut precizarea despre poziția mea pentru a pune capăt unei campanii de presă construită pe ideea că ”a fost anulat concertul lui Iliescu”. Decizia a fost luată într-un organism colectiv de conducere, după regula democratică a majorității. Această controversă nu ar fi trebuit să umbrească manifestările dedicate evenimentului. Din păcate confiscarea lui și folosirea prilejului pentru a se răfui cu adversari politici arată cât de divizată este acum societatea, în contrast cu solidaritatea din zilele Revoluției, Revoluție care rămâne un act de demnitate al națiunii române”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















15036 vizualizari

  • +28 (32 voturi)    
    Tovarase (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:40)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Du-te inapoi la TASS
    • +12 (14 voturi)    
      Violenții vor fără violență. (Duminică, 22 decembrie 2019, 7:59)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Numai ei au voie să dea cu bâta.Să ne amintim că.fără violență ,a fost sloganul celor bătuți de oamenii lui Iliescu și Gelu Voican Voiculescu.Actualul PSD.
    • +2 (12 voturi)    
      nu am cuvinte ... (Duminică, 22 decembrie 2019, 8:04)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      sa iti raspund la mojicie, dar iti doresc sa mai iesi prin public si sa prinzi putina puscarie, desi nici asta nu imi doresc pentru Romania, cat despre tine imi doresc sa nu se mai auda nimic, chiar nimic niciodata !
    • +5 (7 voturi)    
      ilici (Duminică, 22 decembrie 2019, 12:17)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      nu știe că crimele nu se prescriu?
    • +4 (6 voturi)    
      Iliescu (Duminică, 22 decembrie 2019, 14:07)

      Cindrel [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Iliescu, un ticalos dovedit.
  • +29 (31 voturi)    
    tov ilici... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:43)

    gica_ultra [utilizator]

    ... da' cu mineriadele: cum a fost ? erati deja ales prezident dar , ca si in decembrie 89, ati simtit nevoia de "legimitate" : niste intelectuali nenorociti + sedii de partide istorice trebuiau sa "inteleaga" esenta "democratiei originale" .. asa-i tov "emanat" ?? p.s. de ce "tovarasa de viata" nu apare in nici un interviu : nu stie limba romana ??
  • +28 (30 voturi)    
    Sa se reconcilieze cu mortii revolutiei ... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:49)

    LoBa [utilizator]

    ... aaa, nu se poate. Aia sunt in rai si el va fi in iad ...
  • +24 (28 voturi)    
    Cine vorbește de "Fara violenta" ??? (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:51)

    Marinake [utilizator]

    Unul care nu știe că cine ridica sabia de sabie va pieri.
    Zi-le altora vrajeala aceasta că poate prinde. Nu celor care știu cum era la mineriade sau la Târgu Mures nene Iliescule. Pentru anul care vine, o urare - sa fiti condamnat
  • -25 (31 voturi)    
    fara violenta? (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:52)

    numaiamnume [utilizator]

    Asta acum e sloganul ipocriziei #rezist. Striga "fara violenta" in timp ce iti sparg capul.
    • +3 (3 voturi)    
      ba ai (Duminică, 22 decembrie 2019, 11:45)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      Ba ai un nume: "prostul prostilor"...
    • +1 (1 vot)    
      gresit (Luni, 23 decembrie 2019, 12:09)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

      Gresesti, nume ai, minte n-ai...
  • +21 (27 voturi)    
    Domnule ai Alzhaimer! (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:55)

    democtrates [utilizator]

    Imi pare rau, am fost educat sa nu spun rau despre cei cu o varsta inaintata, dar ca participant direct la revolutie, oare Piata Universitatii, mineriadele facute de tovarasul Iliescu , toate au fost :Fara violenta. Saracul atat i-a mai ramas sloganul. Noapte Buna.
  • +19 (23 voturi)    
    Fara violenta... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:57)

    Anjo [utilizator]

    Sloganul acestui politruc din garda veche, miezul "hardcore" al aparatului politic comunist nu a folosit violenta in timpul evenimentelor din Decembrie 1989. A folosit crima cu sange rece, instigarea la crima acoperind cu buna stiinta minciunile si dezinformarile de la televiziune (cele 60 de mii de morti de la Timisoara e una din cele mai sfruntate minciuni folosite atunci, otravirea surselor de apa). Si acum vine acest infect gunoi sa ne dea lectii de cum trebuie sa ne purtam cu voi? Ar trebui sa va ridicam in furci si sa va lasam sa va uscati asa cum facea cu 5 secole mai devreme un inaintas al nostru, omorat de niste jigodii ca tine Iliescule, pentru ca a tinut cu poporul asta care te repugna (dar tu esti Lapusneanu si ne vrei). Ar trebui sa te scoatem din casa in care stai si sa iti taiem fiecare sursa de venit de la stat sa mori de foame in strada, ucigas de femei si copii.
  • +25 (27 voturi)    
    Cata nerusinare (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:57)

    Isobar [utilizator]

    din partea acestui demon care a deturnat adevarata
    revolutie in interesul fostei nomenclaturii.
    O sa moara necondamnat ?
    • +1 (1 vot)    
      Daca, Domne fereste (Duminică, 22 decembrie 2019, 13:59)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Isobar

      va muri inainte de condamnare va trebui judecat si condamnat in efigie.
  • +17 (23 voturi)    
    CU CRIMINALII NU POȚI CĂDEA LA PACE! (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:06)

    Tayen [utilizator]

    Ăștia trebuie judecați și condamnați. Cu executare!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Executare (Duminică, 22 decembrie 2019, 14:00)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Tayen

      cu glont nu cu camera de hotel la o asa numita " puscarie".
  • +21 (23 voturi)    
    Nea Nelu (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:08)

    un domn [utilizator]

    Unde i vrea ciuruiala ?
    La Targoviste sau la Oltenitza ?
  • +24 (28 voturi)    
    Si nici nu o sa fie posibila (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:13)

    ac [utilizator]

    Tradator nenorocit, agent sovietic. Pina cind nu o sa fii bagat la inchisoare pe viata nu o sa fie nici o reconciliere.
  • +15 (17 voturi)    
    DA, (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:15)

    rutger [utilizator]

    DA, e-adevarat ! Boboru' fara violente pentru astia cu umeri instelati sau cu stea-n frunte ! Hahalerele sunt violente in limbaj aka. indignati !
    Natura a vrut pentru noi, romanii, sa ne ofere vremea buna pentru desavarsirea adevaratei revolutii sa scapam de loazele comuniste. Din pacate, NU am inteles-o si ne balacim in continuare in noroiul fesenist !!
  • +8 (22 voturi)    
    nu poate exista reconciliere... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:20)

    demaGOGU [utilizator]

    ...intre calau si victima.

    dupa disparitia, fizica! ,a celor doi, descendentii, vezi grupurile sociale emergente se pot reconcilia, in anumite conditii.
    • +7 (11 voturi)    
      Pareare (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 22:50)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      de securist ordinar !
      • +3 (3 voturi)    
        @demaGOGU isi doreste asta (Duminică, 22 decembrie 2019, 8:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Insa nu i se implineste
    • +6 (6 voturi)    
      Calau? (Duminică, 22 decembrie 2019, 8:21)

      Keloo Cooper [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Vrei sa spui criminal, borfas, talhar. Calaul este cineva care primeste un ordin de executie si il executa. Calaul isi face datoria, atat, nu are putere decizionala.
  • +22 (26 voturi)    
    reconciliere? (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:21)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Reconciliere, cu cine tov. Iliescu? Cu cei judecati pentru crime impotriva umanitatii? Trebuia sa fiti acum in puscarie impreuna cu Gelu Voican, nu sa ne dati lectii, azi, tocmai azi!
  • +24 (28 voturi)    
    a inviat nea Nelu (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:22)

    AliKimiku [utilizator]

    Pai nea Nelule, in timp ce matale chemai poporul sa apere televizunea si mancai r-at cu polonicul, aia coordonati de Voiculescu ii impuscau.
    Sa iti aducem aminte de mineriade? Javra comunista!
  • +17 (21 voturi)    
    iliescu (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:24)

    iuflo [utilizator]

    acest bolsevic ordinar pe care inca il suporta pamantul acuza!!! "fara violenta" au reusit mii sa fure in tara asta nepedepsiti si el vrea reconciliere.....intre cine?? intre el cu hotii lui si restul, cei furati, tinuti 30 de ani in umilinta, injositi, mintiti, needucati si calcati in picioare de tupeul si nesimtirea celor crescuti in jurul si cu acordul lui........
  • +14 (20 voturi)    
    criminalul mai are si tupeu (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:27)

    mnicku [utilizator]

    ...
  • +16 (18 voturi)    
    . (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:27)

    wolf77 [utilizator]

    Pai,da. Noi strigam, voi trageati!
  • +16 (20 voturi)    
    Sadic si totodata trist... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:30)

    bcsb [utilizator]

    Un individ acuzat de genocid in dosarul Revolutiei, si care, mai apoi, in anii urmatori a adus minerii la Bucuresti sa planteze panselute, condamna violenta. Un individ din cauza caruia au murit sau au fost raniti mii de oameni, inca ne da lectii de morala.
  • +20 (26 voturi)    
    Jigodie comunisto-securista (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:31)

    rov [utilizator]

    Ai vandut toata industria securistilor pe doi lei.
    Ai facut jocul rrrusiei nemernic de animal ce esti!!!!!!!1
  • +13 (23 voturi)    
    Derbedeul (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:38)

    Rahan5 [utilizator]

    compara concertul de la Timisoara cu concertul
    pe care vroiau sa-l faca sefii ,,Institutului Revolutiei din Octombrie".!
    De ce nu-l compara cu ,,Concertul Corului Armatei Rosii" ?
  • +15 (21 voturi)    
    Mai draga (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:38)

    mimiloi [utilizator]

    ai imbatrinit si n-ai invatat nimic in viata asta. Arati cu degetul spre altii in vreme ce matale porti responsabilitatea miilor de victime si a jafului de dupa 1989.
    Daca ai fi avut o minima doza de decenta ar fi trebuit sa nu mai ai opinii publice.
  • +16 (24 voturi)    
    ha ? (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:38)

    Adrian_1234 [utilizator]

    Dupa cati ai impuscat mai ai si tupeu?
  • +17 (23 voturi)    
    Ilici, du-te naibii de puroi kaghebist! (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:45)

    Rromanika [utilizator]

    Tara asta merita ceva mai bun decat o veche carpa comunista ...
  • +17 (23 voturi)    
    un amic are o vorba cand e suparat: "Mori, vierme" (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 19:46)

    bigbrother [utilizator]

    Asa imi vine sa spun si eu acum acestui bolsevic care vine sa ne dea lectii de democratie. Tovarase, "mai animalule", nu va fi posibila reconcilierea pana nu recunosti raul care l-ai facut acestui popor doar pentru a-ti pastra puterea dobandita cu sangele romanilor.

    ...viata asta nu e dreapta deloc, au murit oameni nevinovati iar cei vinovati, fostii securisti, tortionari si toti cei care au tinut regimul Ceausescu in viata inca mai scapa de pedeapsa.
  • +15 (21 voturi)    
    Javre criminae (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:01)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Ati UCIS fara sa clipiti, asasini ordinarei!
  • +17 (23 voturi)    
    Hahaha (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:03)

    raulito [utilizator]

    Senilule, dar cu violentele de la mineriade cum stam?
  • +19 (21 voturi)    
    Fara violenta (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:08)

    Keloo Cooper [utilizator]

    Deci moartea prin impuscare nu este una violenta...
  • +14 (18 voturi)    
    kriminalul asta (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:11)

    DiDiRo [utilizator]

    are mari sanse cu Justitia aservita politicienilor sa moara liber in loc sa infunde puscaria.
  • +15 (19 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:16)

    mihai_mi [utilizator]

    Bre iliescule, kkt-urile astea mergeau pe vremeuri. Constat cu bucuriei ca intre timp romanii s-au desteptat in sfarsit!!!
  • +17 (21 voturi)    
    violenta e marca inregistrata PSD (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:17)

    CIP03 [utilizator]

    PSD foloseste violenta cand ii convine: 1989, mineriade, 10 august.
    Violenta e marca inregistrata PSD, sa nu va ganditi sa utilizati violenta fara aprobarea lor!

    Diferenta este ca protestatarii sunt cu carje, oua, cerneala iar PSD sunt cu pusca, bastonul si gaze!
  • +16 (20 voturi)    
    manipulare (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:22)

    Atlantic [utilizator]

    O noua manipulare in stilul consacrat-"eu am fost impotriva concertului,dar altii l-au programat si pana la urma evenimentul este unul normal."
    Mai prosteste pe cineva Ion Ilici?
  • +16 (18 voturi)    
    Fara violenta... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:29)

    aldo [utilizator]

    se refera cumva la Ceausescu & Craciunul ?
  • +18 (22 voturi)    
    Da , "fara violenta!" au strigat (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:42)

    kokos [utilizator]

    cei 800 de morti de dupa 22 decembrie , de moartea carora tu esti vinovat , criminalule!
  • +14 (18 voturi)    
    reconcilierea nu este posibila (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:55)

    axiopolis [utilizator]

    .
  • +16 (20 voturi)    
    Fascinat... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:55)

    minus [utilizator]

    Ati omorat oameni (sau hai sa zice ca sunteti acuzati ca ati omorat oameni) si vorbiti de reconciliere.
    Traiti in case de protocol, scrieti istoria cum vreti...dar nu e de ajuns, desigur.
    Pentru voi reconcilierea ar fi sa va IUBIM, nu-i asa?
    Visul de dintotdeauna al societatilor totalitare!
  • +14 (18 voturi)    
    ”Fără violență”... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 21:03)

    Jolly Roger [utilizator]

    ...strigă cel ce ține mitraliera cu varful înroșit și trăgaciul lipit de mâner...
  • +13 (17 voturi)    
    Reconciliere ? (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 21:05)

    adrian88000 [utilizator]

    Dupa ce vinovatii de uciderea a peste 1.000 de oameni vor fi bagati in puscarie , poate incepe o eventuala reconciliere.
  • +14 (18 voturi)    
    sa te reconciliezi cu putin! (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 21:17)

    Francisc 1 [utilizator]

    nu cu mine ,nesimtitule!
  • +16 (20 voturi)    
    Ce reconciliere!? (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 21:32)

    bgd [utilizator]

    Puscaria comunistule!
  • +10 (18 voturi)    
    Iliescu bate campii. (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 21:36)

    Rahan5 [utilizator]

    ,,Istoria" se rescrie permanent in functie de stergerea unor Miciuni si actualizarea unor Adevaruri.
    Numai conceptul de ,,Adevar" poate monopoliza adevarata Istorie.
    Iliescu: ,,....o serie de organizații de revoluționari sau de organizații neguvernamentale, care vor să impună versiunea lor despre Revoluție, și să rescrie istoria."

    Iar o instigare de gen ,,Lupta de Clasa" a lui Iliescu. Istoria ,,se impune" doar de Tribunale. In rest, pana la aflarea Adevarului (daca va fi aflat vreodata in totalitate), exista mai multe Istorii Alternative.
    Iliescu este un fel de dinosaur care isi inchipuie ca, daca a ajuns el la Putere in timpul Revolutiei, inseamna ca Istoria trebuie sa ramana dupa cum vrea el.
  • +14 (14 voturi)    
    replica (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 22:12)

    Butucaru Neculai [anonim]

    Cum sa fie reconciliere nartionala , dupa 30 de ani de la rvoluti d-le Iliescu daca PSD creatia dumitale nu lasa parlamentarii PSD sa participe la adunarea solemna de investire a presedintelui Romaniei ales de popor cu mai bine de sase milioane de voturi .
  • +8 (12 voturi)    
    mori naiba odata ... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 22:23)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    mori naiba odata ...
    • +9 (11 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 23:27)

      [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

    • +3 (5 voturi)    
      nope! (Duminică, 22 decembrie 2019, 6:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Sa nu-l ia Moartea, pana nu face macar fie si numai o zi de inchisoare!!
    • +3 (5 voturi)    
      nu (Duminică, 22 decembrie 2019, 11:51)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Nu, sa nu moara macar pana il vedem in boxa acuzatilor...Daca mosare mai inainte, culmea, va fi inmormantat cu onoruri militare. Ti-ar placea asta?
  • +13 (15 voturi)    
    de fapt, (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 22:47)

    Dimijoarei_Obt [utilizator]

    reconcilierea cu calaii este un non-sens de care poate fi capabil doar un politruc cremlinez!
  • +13 (15 voturi)    
    Tovarase... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 22:54)

    I.Anton [utilizator]

    fara violenta?dar nu iti este rusine?...cand ai chemat minerii sa vina la Bucuresti , uitasei de sloganul ''Fara Violenta''?
  • +12 (14 voturi)    
    Dispari jigodie!!! (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 23:02)

    Sebip [utilizator]

    .
  • +14 (16 voturi)    
    Reconcilierea ma-tii (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 23:14)

    Rtchj [utilizator]

    Asa sa scrieti
  • +13 (15 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 23:25)

    [anonim]

  • +15 (17 voturi)    
    io il stiam pe Iliescu baiat destept (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 23:35)

    aresul [utilizator]

    Poi a fost cu violenta!
    Toti cei din fotografia ,,revolutiei" merita batuti cu carja! In ciuda mediatizarii, sa nu creada musiu Ilici si alti fermecati nationali/internationali ca noi, ,,stupid people" nu am inteles ce s-a intamplat atunci la nivel geostrategic sau local.
  • +6 (8 voturi)    
    Iliescu, invataturi prelute de la fostul lui sef : (Duminică, 22 decembrie 2019, 5:12)

    hotnewsfil [utilizator]

    'Reconcilierea nationala', in intelesul lui Iliescu este o parafrazare a indemnului adresat de Ceausescu, din balconul Comitetului Central : "Alo, alo, stati linistiti la locurili voastre".
  • +2 (4 voturi)    
    Zau ? (Duminică, 22 decembrie 2019, 10:25)

    Akylas [utilizator]

    Infractor comunist scarbos, asta e tara in care un partid ales democratic (PSD) a furat puterea si s-a comportat zeci de ani nedemocratic, exact ca predecesorul sau (PCR) !!! Asa va trebuie, sa va linseze mutimea pe care ati mintit-o si de la care ati furat cu nemiluita, poporul de care v-ati batut joc, poporul in care ati tras voi si slugile voastre de la jandarmerie, criminali odiosi ce sunteti.
    Daca sloganul a fost "fara violenta" de ce au murit misterios atatia oameni ? Haita de mincinosi ordinari ce sunteti. HUO CIUMA ROSIE, CANCERUL ROMANIEI !!!
  • +2 (4 voturi)    
    !!!! (Duminică, 22 decembrie 2019, 11:27)

    dinfranta [utilizator]

    Ramii fara cuvinte ! Cum puteti suporta asa ceva, romani ?
  • +3 (5 voturi)    
    Fara violenta (Duminică, 22 decembrie 2019, 12:24)

    consumator2 [utilizator]

    Asa s-a strigat si cand ai chemat minerii, tovarase iliescu! Dar atunci chiar ai fost de acord cu « curatenia », nu?
  • +1 (3 voturi)    
    da (Duminică, 22 decembrie 2019, 13:42)

    iuflo [utilizator]

    jigodiile si la 90 de ani au tupeu!! acest nesimtit ce azi vorbeste de ..."fara violenta" nu e acelasi care a chemat minerii sa desfigureze oameni nevinovati prin legea pumnului si a batei si apoi le-a mai si multumit?? daca exista dumnezeu ma rog sa ajung sa-l vad pe iliescu macar o luna intre gratii la rahova!!! ca el cu voican, iosif, militaru si inca altii l-au impuscat pe ceausescu sa nu vorbeasca mai multe si sa se puna ei in fruntea "bucatelor"!!!
  • +1 (3 voturi)    
    "Fara violenta" (Duminică, 22 decembrie 2019, 16:31)

    Jolly Roger [utilizator]

    "Fara violenta" au strigat cei din strada in '89... Iar criminalii de atunci zâmbesc din funcții călduțe si acum!

    "Fara violenta" a fost si 10 august. Si aici vor trece 30 de ani fara sa fie nimeni tras la răspundere?

    Vorba lui Sora, câteodată justitia mai trebuie și ajutată!!!
  • 0 (0 voturi)    
    erou (Duminică, 22 decembrie 2019, 20:31)

    Butucaru Neculai [anonim]

    Recomand d-lui Iliescu sa mearga in Piata acum . Acolo sa-l apere pe Voican Voiculescu . Nu facand declarati de om las Poate are noroc sa fie omorat de cineva care vrea sa-si razbune tatal sau filul cazut la revolutie . Asta l-ar face erou . Altminteli va sfarsi ca un criminal al poporului . condamnat in dosarul revolutiei .
  • 0 (0 voturi)    
    reconciliere dupa pedepsirea vinovatilor (Luni, 23 decembrie 2019, 13:37)

    MirceaIo [utilizator]

    Atata timp cat criminali de la revolutie nu au fost pedepsiti nu se poate vorbi de reconicliere domnule Ion Iliescu!!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by