Kovesi cere despăgubiri după ce avionul cu care a venit din Belgia a avut peste 20 de ore întârziere: Am stat în aeroport de ieri de la ora 14.00 până astăzi la ora 11.00

de MH     HotNews.ro
Vineri, 20 decembrie 2019, 17:12 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres/EPA
Procurorul șef european Laura Codruța Kovesi a depus o plângere la Wizz Air pentru a primi despăgubiri după ce zborul din Belgia spre Cluj-Napoca a avut o întârziere de peste 20 de ore. Ea a povestit cum cei 181 de pasageri, între care copii și oameni bolnavi, au stat în aeroport peste 20 de ore, timp în care nu au avut nicio informație din partea companiei aeriene.

Laura Codruța Kovesi a povestit, vineri după-amiază, pe Aeroportul "Avram Iancu" din Cluj-Napoca, unde a sosit de la Liege, că a stat în aeroport de joi de la ora 14.00, iar cei 181 de pasageri nu au știut niciun moment dacă vor mai pleca sau nu.

"Bine că am ajuns acasă. Am stat peste 20 de ore. Am fost în aeroport de ieri de la ora 14.00. După ce au făcut check-in-ul ne-au anunțat că avionul are 3 ore întârziere, apoi au anunțat altă întârziere de două ore și jumătate. Pe la ora 22.00 ne-au anunțat că trebuie să ne mutăm într-un alt aeroport și am fost mutati la Liege. Din nou check-in, din nou control bagaje. Ne-au dus într-un terminal mai izolat și ne-au spus că s-a anulat zborul. Asta în jurul orei 2.00 noaptea", a afirmat Kovesi.

Întrebată dacă va cere despăgubiri, fostul procuror-șef al DNA a răspuns: "Am depus deja o plângere. Aștept să văd reacția companiei privind sesizarea pe care am depus-o".

Ea a mai spus că între cei 181 de pasageri erau familii cu bebeluși care au rămas fără lapte, oameni bolnavi, o persoană fiind în cârje, de exemplu, iar în tot acest timp compania nu a transmis nicio informație și nici nu a putut fi contactată. Vineri dimineață, s-au implicat reprezentanții Consulatului României pentru a acorda asistență și au sunat la aeroport și la poliție. În cele din urmă, aeronava a plecat vineri la ora 11.00.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















15016 vizualizari

  • -9 (19 voturi)    
    Wizzair nu ii firma ungureasca ? (Vineri, 20 decembrie 2019, 17:22)

    un domn [utilizator]

    Este opera lui Viktor Orban
    https://en.wikipedia.org/wiki/Wizz_Air
  • +20 (24 voturi)    
    Ooops WizzAir ati dat peste Kove (Vineri, 20 decembrie 2019, 17:23)

    DoruT [utilizator]

    E de inteles ca incidente se intampla peste tot in lume.

    In acelasi timp companiile aeriene ar trebui totusi sa aiba niste politici in astfel de situatii astfel incat calatorii sa nu se simta ca niste oi sau vaci.
    Companiile aeriene ar trebui sa ia in serios cand exista plangeri si sa oblige personalul sa informeze corect oamenii si sa aiba grija de ei in astfel de situatii exceptionale.
    • +2 (2 voturi)    
      Sunt obligati sa raspunda (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 9:15)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui DoruT

      (EC) No 261/2004, Article 7.

      Cand mi-au anulat un zbor le-am trimis cererea si am primit raspunsul si compensatia dupa cateva zile. Si nu ma cheama Kovesi, nici nu sunt procuror... Trebuie doar sa pui mana sa citesti ca sa-ti cunosti drepturile.
      • +1 (1 vot)    
        Nu vorbeam de a raspunde in scris (Duminică, 22 decembrie 2019, 11:43)

        DoruT [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Ci de a informa corect si la timp pasagerii cand un astfel de incident apare, astfel incat sa nu te simti ca un animal care e carat cu vaporu.
  • +15 (21 voturi)    
    nasol.... (Vineri, 20 decembrie 2019, 17:32)

    gica_ultra [utilizator]

    wizzu': nu puteai si tu sa te informezi ce clienti ai avut la zborul asta ? Laura K. a noastra nu e obisnuita sa lasa un caz pana nu il vede finalizat ... ghinion !
  • +10 (16 voturi)    
    Foarte bine (Vineri, 20 decembrie 2019, 17:39)

    fdaniel [utilizator]

    Sunt convins că vrea să dea un exemplu (bun) așteptătorilor fără reacție
  • +9 (15 voturi)    
    Arde-i, Coddy ! (Vineri, 20 decembrie 2019, 17:58)

    John M. [utilizator]

    Sa-i doara ca la dentist !
  • +17 (23 voturi)    
    Bravo Kovesi!!! (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:02)

    malika ela [utilizator]

    Foarte buna atitudinea celor care stiu a-si apara drepturile, admir acesti oameni!!!
  • +10 (10 voturi)    
    Companii si companii (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:20)

    LiviuX [utilizator]

    Verificati cu cine zburati, daca firma e serioasa. Mi s-a intamplat odata cu KLM. DAtorita unor conditii meteo (au spus ei, dar nu garantez, cand am ajuns vremea era splendida) au fost intarziate multe zboruri in Amsterdam. Din cauza asta am plecat mai tarziu din Bucuresti si am pierdut legatura din Amsterdam. Eram, am inteles de la ei, vreo 4000 pasageri in situatia asta. In cazul meu, primul zbor era a doua zi dupa amiaza. Mi-au asigurat hotel, transport la hotel (intamplator mie cu taxi, altora cu curse speciale). La hotel am ajuns pe la 10 noaptea dar ne asteptau cu masa! A doua zi, transport la aeroport. Totul gratuit. A, si ne-au dat si periute de dinti, paste, pijamale si ciorapi pentru noapte, pentru ca bagajele de cala ramasesera in avion. Cu ocazia asta, fiindca zborul era dupa amiaza am luat si un tur al Amsterdam-ului dimineata, asa ca am vazut putin si orasul! Asta e drept, l-am platit eu. Uneori parca imi doresc sa mai patesc asa ceva!
  • -23 (23 voturi)    
    ck (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:23)

    Georgiana1995 [utilizator]

    săraca,îmi vine să plâng de situaţia ei crâncenă...
  • -23 (27 voturi)    
    Ca procuror are realizări, (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:30)

    rectificare [utilizator]

    dar ca om s-a comportat ca o țață, tipic românește. De la nivelul poziției ei era mult mai elegant să nu comenteze incidentul, s-ar fi găsit cine să facă și plângeri.
    • +14 (16 voturi)    
      Hai ca esti idiot! (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:22)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

      Sau prost...!
    • +11 (11 voturi)    
      doamne (Vineri, 20 decembrie 2019, 21:41)

      csan [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

      mare ti-e gradina si cati p...... inacap in ea.
  • -22 (26 voturi)    
    Private jet (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:36)

    gie [utilizator]

    Daca doreste sa nu aibe intarzieri atunci sa-si ia avion particular. Sau macar sa dea un ban si sa-si ia bilet serios nu la lowest cost.
    Dai 2 lei si vrei sa ajungi la Tokyo, intr-o 1h si acum si cu servicii de masaj incluse. Nu se poate.
    Asta e. E Craciunul, toti se grabesc, toti au probleme, afaceri, dumuri. Nu este dneai mai speciala.
    Sper sa nu primeasca nimic pentru ca nu merita.
    Sa stea la rand si sa astepte ca toata lumea.
    • +11 (11 voturi)    
      zbor direct (Vineri, 20 decembrie 2019, 20:57)

      chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui gie

      mai stii vreo companie care zboara direct bruxelles-cluj? e alegerea normala pt ruta asta, indiferent cine esti.
  • +16 (16 voturi)    
    asta chiar e ghinion! (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:36)

    Crup [utilizator]

    Sa fii companie aeriana europeana si sa-l calci pe coada pe prim procurorul european, tinandu-l atarnat printr-un aeroport aproape 24 de ore fiindca ti s-a imbarligat oragnizarea, asta chiat se numeste ghinion! :))))) Nu prin suma pe care trebuie s-o platesti ca despagubire (pe care in 90% din cazuri oricum n-o platesti, ca esti prea smecher), ci prin publicitatea negativa pe care ti-o faci!
    • +1 (1 vot)    
      Wizz așa face (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 12:02)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Veneau 2 zboruri deodată la Ciampino, de la București și Katovice. Avionul de Katovice s-a defectat și n-a mai ajuns. Ghici ce? Avionul de la București a plecat la Katovice și cei care așteptau pt București au rămas toată noaptea în aeroport , cu o masă plătită și cu miciunile obișnuite că avionul pleacâ în 2 ore, întârzierea majorată din 2 în 2 ore...
  • +17 (17 voturi)    
    Nu inteleg malitiozitatea (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:38)

    Kornell [utilizator]

    ca sa nu spun marlaneala unor comentatori anteriori. In toate tarile din lume intarzie avioane, in toate cazurile de intarziere peste 6 ore toata lumea INFORMATA depune plangere si este despagubita cam in 30-40 de zile (in f. de distanta si durata). Compania avea obligatia de a asigura cazarea pt intarziere peste 6 ore + masa.O sa-i coste pe Wizz o multime intarzierea daca nu se pot justifica (greva, conditii meteo..etc).
    Cam tardiva reactia Consulatului roman, probabil din vremea Vioricai care o iubea sincer pe LCK
    • -17 (17 voturi)    
      marlaneala (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:04)

      nimrod [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

      Procurorul-sef al Europei intr-un avion low cost? Marlanul de mine am ras de m-am tavalit. Vorba ceea: scumpul (ca asta a fost) mai mult pagubeste!
      • +15 (15 voturi)    
        Ahh (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:45)

        Orizont [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

        Dumneata esti obisnuit cu PSD-ii sa mearga numai cu private jet, elicopterele SMURD cand au diaree, business class, cu Audi, cu girofar, etc. marlanul ala cu mustatza si cu dintii negrii, nu se spala pe dinti, nu-si face dantura dar are vila in Brazilia, dumneata razi si cand vezi cum prim-ministrul danez merge cu bicicleta la munca? E clar ce fel de caracter esti.
        • -15 (15 voturi)    
          girofar (Vineri, 20 decembrie 2019, 20:20)

          nimrod [utilizator] i-a raspuns lui Orizont

          Da, dom'le... Ai ghicit. Sunt fascinat de PSD. Cat priveste Danemarca, tocmai am platit o factura pentru cateva ore de spitalizare de urgenta la Roskilde asa ca mai usor cu trimiterile si aprecierile ca nu stii peste cine dai. Bicicleta daneza n-are nici o legatura cu economia gresit inteleasa din gestul doamnei procuror european ca are totusi o functie, ca asta era ideea. Si fiindca veni vorba, ai dom'le idee cam ce trasuri are in colectie regina Danemarcei?
          • +2 (2 voturi)    
            Postac (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 8:45)

            Kornell [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

            platit in functie de cate reactii negative starneste - apropo, nici una pozitiva. LCK precizeaza ca dorea sa zboare LA CLUJ NAPOCA. Ca sa aterizeze la Bucuresti si apoi 8 ore cu masina sau sa zboare cu un avion cu elice, cand gasea loc la Tarom, sa astepte o multime in conditii romanesti....asa avea totul legal, in plus wizzair va plati de nevoie despagubiri marisoare
      • +3 (3 voturi)    
        Toti suntem oameni.. (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 9:22)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

        Procurorul sef al Europei nu pare sa fie o persoana afectata de simtul inferioritatii, de aceea poate sa mearga linistita cu o cursa low cost (de altfel singura cursa directa Bruxelles - Cluj). Problema asta o au doar o anumita categorie de indivizi, ajunsi vremelnic, deseori fara merit, in functii mari, care stiu in sinea lor ca nu au ce cauta acolo si incearca sa epateze prin orice metoda. Snobi crescuti cu buda in fundul curtii.
        Si poate ca ar fi bine sa cauti in dex definitia cuvantului marlan... :)
    • +11 (11 voturi)    
      Zi-i marlaneala, ca zici bine, asta sunt, marlani! (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:19)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

      Daca zbura cum spune, cu avion particular sau macar companie serioasa, sigur ar fi comentat ca "uita-te, s-a ajuns, arunca banii contribuabililor pe curse scumpe, nu poate zbura cu low-cost ca ceilalti". Si de ce sa taca? Daca e ceva in neregula, nu e normal sa arati asta si sa-ti ceri drepturile? Ca daca ea nu zicea nimic sunt aproape sigur ca se musamaliza incidentul, celor de la Wizz Air nici nu le-ar fi pasat. Asa ca zi-le marlani, ca le zici bine! Ba inca poate insuficient...
  • +14 (18 voturi)    
    Low cost (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:53)

    hmc [utilizator]

    pentru Procurorul european.
    In timp ce secretara mahalagioaica agramata de Teleorman Dancila Vica zbura cu elicopterul.
    • -16 (20 voturi)    
      Nu este ceva care să o avantajeze. (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:15)

      rectificare [utilizator] i-a raspuns lui hmc

      LCK a arătat că nu are prestanța necesarăl funcției pe care o ocupă. Când ai 14.000 euro pe lună salariu net plus multe alte facilități, nu călătorești cu low cost. Afară de cazul în care îți donezi trei sferturi din salariu în scopuri caritabile, ceea ce nu am auzit sa faca LCK.
      • +6 (8 voturi)    
        Asta am auzit ca fac unii de la ASF (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:36)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

        Dupa ce sunt numiti
      • -5 (5 voturi)    
        LCK (Vineri, 20 decembrie 2019, 20:23)

        nimrod [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

        Daca ma gandesc la ce comentarii am incasat eu, ma intreb daca prestanta nu e un concept incorect din punct de vedere politic. :)))
  • +10 (12 voturi)    
    Excelent! Wizz air fac des din astea (Vineri, 20 decembrie 2019, 20:07)

    V. Istina [utilizator]

    Mi s-a intamplat si mie, tot vreo 20 de ore. Explicatii doar de la cunoscutii din Romania, wizz air ne-a tratat ca pe niste saci cu moloz. Unor apropiati, intarzieri de 8-16 ore. Nici macar apa nu au pus la dispozitie.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by