FOTO VIDEO Două trenuri s-au ciocnit frontal lângă Ploiești. 11 oameni au fost răniți. Raed Arafat: 10 persoane sunt rănite ușor, alta este rănită mai grav și a fost preluată de un elicopter SMURD - UPDATE

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 18 decembrie 2019, 16:02 Actualitate | Esenţial


Accident tren Ploiesti 2
Foto: ISU Prahova
Două trenuri, unul de călători - în care se aflau aproximativ 50 de persoane - și unul de marfă, s-au ciocnit lângă Ploiești, miercuri după-amiază, în urma accidentului fiind rănite 11 persoane, conform reprezentanților Inspectoratului General Situații de Urgență. 10 victime sunt rănite ușor, iar o alta este în stare mai gravă și a fost preluată de un elicopter SMURD pentru a fi adusă la un spital din Capitală. În momentul impactului, trenul de călători avea o viteză de circa 20 km/h, spune CFR Călători.

UPDATE 18.44 Pasagerii din trenul personal implicat, miercuri, în accidentul feroviar din Ploieşti, care nu au avut nevoie de îngrijiri medicale, au fost preluaţi de o altă garnitură pentru a-şi continua drumul, informează ISU Prahova. "37 de persoane, din care 3 minori, refuză transportul la spital. Cele 37 de persoane au început deplasarea cu o garnitură către destinaţie", precizează ISU Prahova.

UPDATE 18.30: Cinci trenuri cu stația terminus București Nord au întârzieri cuprinse între 15 și 130 de minute din cauza incidentului. Mai multe trenuri care au plecat din București către Ardeal sau Moldova au acumulat diverse întârzieri fiindcă au staționat pe parcurs.

UPDATE 17.20 Șeful Departamentului pentru Situații de Urgență, Raed Arafat, a precizat că 10 dintre victime sunt rănite ușor și sunt transportate la spitalul din Ploiești, iar o persoană, care are policontuzii, este adusă cu elicopterul SMURD la un spital din București. Inițial, la fața locului au fost trimise 14 echipaje de intervenție și echipaje medicale, iar pe parcurs au fost suplimentate.

UPDATE 16.57: CFR Călători: În jurul orei 15:45, între stațiie Ploiești Sud – Ploiești Triaj, trenul Regio 5008 Buzău – Ploiești Sud – București Nord a fost lovit frontal de un tren de marfă al unui operator feroviar privat. În momentul impactului, trenul de călători avea o viteză de circa 20 km/h, fiind inițiate procedurile de oprire în stația Ploiești Triaj. Trenul era format din cuplu de 4 vagoane etajate și avea la bord circa 50 de călători.


Traficul este întrerupt pe ruta Ploiești Sud – Ploiești Triaj și se circulă pe rută deviată. Sunt estimate întârzieri de peste 50 de minute.

UPDATE 16.56 IGSU: 11 persoane sunt rănite. Una dintre ele, care a suferit politraumatisme, a fost preluată de elicopterul SMURD. Alți 37 de pasageri ai trenului (34 de adulți și 3 copii) au fost evaluați medical la fata locului, însă nu necesită transport la spital, potrivit IGSU.


Foto CFR Infrastructură

UPDATE 16.49 CFR SA: La această oră circulația trenurilor este închisă pe raza stației Ploiești Triaj din cauza producerii unui accident între un tren privat de marfă și un tren de călători.

Din punct de vedere al asigurării continuității traficului feroviar pe relația București - Ploiești Triaj, CFR SA a luat măsura ca toate trenurile înscrise în circulație pe relația București - Ploiești Triaj să circule deviat pe ruta ocolitoare Brazi - Ploiești Vest – Ploiești Sud. Menționăm faptul că o comisie de specialitate va ancheta acest accident și va stabili cauzele exacte care au condus la producerea accidentului.

UPDATE 16.41 IGSU: În urma accidentului feroviar, 6 persoane au fost rănite și sunt evaluate la fața locului de către echipajele medicale. Persoanele sunt conștiente. Traficul feroviar pe relația Ploiești Sud-București este blocat.

UPDATE 16.28 La această oră un elicopter SMURD a ajuns la fața locului și au fost mobilizate echipaje de pompieri și ambulanțe, iar la acest moment sunt 5 persoane rănite, a declarat șeful DSU, Raed Arafat.

"Nu sunt în stare gravă, sunt rănite ușor. Este posibil să mai fie un rănit, al șaselea, informațiile se actualizează. Important este că starea lor nu este gravă și nu se impune transportarea la un spital din București", a afirmat Arafat.







(Foto ISU Prahova)

Accidentul feroviar a avut loc la ieșirea din Gara Triaj Ploiești către Brazi, unde un tren de marfă care ar fi depășit semnalul de oprire s-a ciocnit cu un tren de persoane care circula pe ruta Ploiești Sud – București. În urma impactului, primul vagon al trenului personal a deraiat. Trenul de persoane implicat este R 5008 Buzău - București care ar fi trebuit să ajungă la Ploiești Triaj la 15.39. Trenul de marfă este de la compania privată DB Cargo.

Gara Ploiești Triaj se află la marginea orașului, la aproximativ 3 km de gările de Sud și de vest și la 5 km de Brazi.

La fața locului au fost trimise două autospeciale de stingere, patru ambulanțe SMURD, una de terapie intensivă și una de transport de victime multiple, precum și două echipaje de descarcerare. De asemenea, a fost trimis și un elicopter SMURD.


"Din informațiile pe care le avem, două trenuri s-au ciocnit, iar 5 persoane sunt rănite", au declarat pentru HotNews.ro reprezentanții ISU Prahova.

Purtătorul de cuvânt al ISU Prahova a precizat că au fost rănite 5 persoane - trei pasageri din trenul de călători și cei doi mecanici - care au suferit diverse fracturi și traumatisme. "Nu sunt rănite grav, au diverse traumatisme și fracturi, sunt cooperante și în stare stabilă. Acum primesc îngrijiri medicale la fața locului si vor fi duse la spital", a adăugat sursa citată.

La această oră traficul feroviar este blocat în ambele sensuri București-Ploiești Sud.

Foto ISU Prahova






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















28797 vizualizari

  • +8 (12 voturi)    
    bine... (Miercuri, 18 decembrie 2019, 16:19)

    dcotoara9 [utilizator]

    ca avem infrastructura
    • +1 (11 voturi)    
      Este EXCELENT (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:25)

      Armelocu [utilizator] i-a raspuns lui dcotoara9

      Ca infrastructura este asa cum este. La 20 km/h au scapat. Daca avea 120 km/h nu mai scapa nimeni. Trenurile noastre ca melcii...
      • +2 (12 voturi)    
        Statul Criminal (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:29)

        florinos [utilizator] i-a raspuns lui Armelocu

        Ce a facut PSD pentru infrastructura feroviara in cei 3 ani de guvernare?

        Conform Constitutiei Romaniei statul trebuie sa isi protejeze cetatenii dar se vede ca de fapt le pune viata in pericol prin lipsa investitiilor, cine ar trebui tras la raspundere?
        • -3 (11 voturi)    
          altfel (Miercuri, 18 decembrie 2019, 20:23)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui florinos

          ce a facut PDL pentru infrastructura feroviara? ce a facut PNL pentru infrastructura feroviara?
      • +5 (9 voturi)    
        Sau fix pe dos.. (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:33)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Armelocu

        Daca infrastructura era automatizata, marfarul ar fi fost directionat automat pe alta linie.
      • +5 (9 voturi)    
        era aproape in gara... (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:37)

        Crup [utilizator] i-a raspuns lui Armelocu

        Trenul de pasageri CFR Calatori implicat in accident era pe punctul de-a intra in gara, de aia avea 20 km/h.
        Spui ca daca avea 120 km/h, dar cum trenurile noastre sunt "ca melcii", nu avea decat 20 km/h.
        Stii care e paradoxul comentariului tau? Trenurile pe ruta Ploiesti - Bucuresti (si retur, evident) chiar circula cu exact 120 km/h. Ti-o spun din proprie experienta. Am fost vara asta pe ruta asta si am masura viteza trenului cu o aplicatie de pe telefon. Pe ruta Ploiesti Bcuresti fix 120 km/h constant.
        • +4 (4 voturi)    
          160km/h (Miercuri, 18 decembrie 2019, 19:03)

          _sandu_ [utilizator] i-a raspuns lui Crup

          Ai mers cu o locomotiva veche. Pe acolo se circula cu 160km/h (masurat pe tel)
          • +3 (3 voturi)    
            Va imaginati (Miercuri, 18 decembrie 2019, 21:21)

            Armelocu [utilizator] i-a raspuns lui _sandu_

            Acelasi accident insa la 160 km/h...
  • +12 (20 voturi)    
    Pff (Miercuri, 18 decembrie 2019, 16:21)

    DC25 [utilizator]

    Viteza excesiva...
    • +1 (7 voturi)    
      In plus (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:25)

      Armelocu [utilizator] i-a raspuns lui DC25

      Depasire prin dreapta...
  • +8 (20 voturi)    
    S-au ciocnit un Cuc (Miercuri, 18 decembrie 2019, 16:36)

    Rahan5 [utilizator]

    cu o Cioara. Cu studii de la Universitatea de Drept si Economice ,,Romano-Americana",
    Organizator de Ciocnire: un Hamster cu mustata tunsa care a studiat la Facultatea de Transporturi, si acum e cazat la Rahova.
    Nota de Plata: Statul Roman.
    Mai e si un ,,Intermediar" cu Aria Cercului = Raza la Patrat. Dar e femeie, sa zicem ca nu o luam in seama.
    • +6 (12 voturi)    
      Vatmani, Mazeta si Niuluk (Miercuri, 18 decembrie 2019, 17:25)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      CFR e praf de la coada la cap!!!
      • +4 (10 voturi)    
        nu CFR a fost de vina! (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:49)

        Crup [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Nu CFR a fost de vina pentru acest incident! :)))) Nici CFR Calatori, nici CFR infrastructura. Vina apartine 100% operatorului privat! Mai citeste si stirea inainte sa comentezi....
        • +4 (4 voturi)    
          CFR e de vina by default (Miercuri, 18 decembrie 2019, 19:19)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Crup

          Pen'ca ei controleaza traficul. A fost alertat trenul celalalt ca un Nebun cu Marfaru vine peste ei? Au contactat Marfaru sa ii spuna sa nu faca pe Nebunu???
        • -1 (9 voturi)    
          De ce sa lasam Realitatea sa strice o indignare? (Miercuri, 18 decembrie 2019, 19:29)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Crup

          "Vina apartine 100% operatorului privat! Mai citeste si stirea inainte sa comentezi.."

          =========================
          Ai dreptate.

          Da' de ce sa lasam Realitatea sa strice bunatate de indignare proletara, spumite la gurita si ochisori bulbucati?

          Lasa omul sa se simta in mediul lui!
          • +4 (4 voturi)    
            Eu nu merg cu trenul (Miercuri, 18 decembrie 2019, 21:27)

            Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Nici cu microbuzul, nici cu autobuzul. Motivul e simplu, nu exista unde is, iar in Romania mi-ar ocupa tot timpul!!!
            • -3 (3 voturi)    
              Si ai simtit nevoia sa-mi spui...? (Miercuri, 18 decembrie 2019, 23:59)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

              Si ai simtit nevoia sa-mi spui ca nu mergi cu trenul? Suferi de nebagare in seama.
  • +7 (7 voturi)    
    acarul Păun...! (Miercuri, 18 decembrie 2019, 16:37)

    qwerasdf [utilizator]

    ...
  • +11 (19 voturi)    
    mda (Miercuri, 18 decembrie 2019, 16:39)

    liviu_ [utilizator]

    la viteza trenurilor din romania, ma mir ca au fost raniti...
  • +12 (16 voturi)    
    Asta ca sa va mai doriti trenuri de mare viteza (Miercuri, 18 decembrie 2019, 16:48)

    mr_mojo [utilizator]

    Vedeti ce se poate intampla, cetateni?
    Pai autoritatile care vegheaza asupra noastra stiu ce e bine pentru noi si iau masuri din timp prin limitarea vitezei tuturor trenurilor pentru a evita astfel de situatii.

    PS Acesta este un pamflet
  • +16 (16 voturi)    
    Lol (Miercuri, 18 decembrie 2019, 17:15)

    mitg [utilizator]

    "Noroc" ca infrastructura noastra e praf, altfel era muuuuult mai grav.
  • +9 (11 voturi)    
    tara nimanui... (Miercuri, 18 decembrie 2019, 17:17)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    tara nimanui...
  • +2 (12 voturi)    
    Privatizare cu toata viteza inainte (Miercuri, 18 decembrie 2019, 17:50)

    gie [utilizator]

    S-a deschis sezonul la trenuri? Trebuie privatizat cfr-u... Da intai sa aratam ca nu merge bine ca sa-l dam de pomana. Da voi da-ti-i inainte cu negativele ca parca n-am fi acelasi popor. Cred ca nu exista popor mai dezbinat ca noi.
    • +1 (3 voturi)    
      Sa fim uniti in cujet si -n simtiri ? (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:58)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui gie

      Cumparatorii virtuali nu stiu ce-i cu infrastructura feroviara RO,asa ca va fi o mare afacere !
  • +3 (7 voturi)    
    Problema este mult mai grava (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:07)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    Nu incercati sa induceti ca DB, ca marfar, ca dracu...
    De ce pm nu a fost intepenit marfarul in momentul in care a depasit limita semnalului ? Ori infrastructura e muci (semnalizari, sisteme de siguranta a traficului feroviar), ori marfarul are probleme si atunci nu avea ce cauta in trafic...
    Sper sa fie o eroare de semnalizare, altfel e extrem de grav.
  • +6 (10 voturi)    
    mai cititi si stirea inainte sa comentati! (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:46)

    Crup [utilizator]

    Mai oameni buni, dragi hateri de CFR Calatori! :)
    Unu la mana, trenul vinovat de accident a fost un tren PRIVAT de marfa, nu CFR Calatori! Ala privat a incalcat semnalele luminoase feroviare si a intrat ca tampitul unde nu avea voie in acel moment!
    Si in ultimile incidente feroviare (ca accidente e prea mult spus), covarsitoarea majoritate au fost provocate de operatori provati. Intr-unul singur stiu ca a fost implicat un CFR Calatori dar si atunci din cauza caii ferate. Si nu, calea ferata nu este intretinuta de CFR Calatori, ci de CFR Infrastructura, o cu totul alta companie.
    Doi la mana, trenul era APROAPE IN GARA, de aia avea 20 km/h! Asa cum am mai scris intr-un comentariu aici, asta vara am fost pe ruta Ploiesti Bucuresti si am masurat cu o aplicatie de pe mobil ce viteza avea trenul (un CFR Calatori). Avea fix 120 km/h, constant (pe acea ruta).
    Trei la mana, nu, nu sunt nici angajat, nici colaborator CFR si n-am pe nimeni in familie sau in cercul de prieteni care sa aiba vreo legatura cu CFR. Doar ca din cand mai folosesc serviciile CFR Calatori.
    Si patru la mana, cand e de criticat, ok, criticam! Dar haideti sa nu criticam numai asa sa ne aflam in treaba! CFR Calatori nu este nici pe departe asa rea decat are imaginea in publicul larg! OK, categoric nici perfecta nu este, dar haideti sa nu aruncam cu noroi numai fiindca noi credem cu tarie intr-o prejudecata!
  • +2 (6 voturi)    
    nu degeaba era vorba aia (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:49)

    gigiduru_ [utilizator]

    Ai intors-o ca la Ploiesti
  • -3 (7 voturi)    
    4 vagoane etajate & 50 de calatori= rentabilitate (Miercuri, 18 decembrie 2019, 18:54)

    Plagarus [utilizator]

    Noroc ca-i Arafatul comunicator in prime time,ca altfel nu avea cine sa ne instiinteze despre starea ranitilor.
    • +4 (4 voturi)    
      Restul erau studenti! (Miercuri, 18 decembrie 2019, 20:55)

      Andy500 [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      ...pe subventie! Cum crezi ca ajuta statul CFRu'? Cara sute de mii de studenti imaginari...

      Cat despre Arafat, tot el era prezent si la Colectiv...
  • +6 (6 voturi)    
    sistem siguranta (Miercuri, 18 decembrie 2019, 20:43)

    florin_petre [utilizator]

    De ce nu a functionat sistemul automat de franare? Toate trenurile din Romania au acel sistem daca depasesc un anumit punct si semnalul e rosu
  • +4 (4 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 18 decembrie 2019, 23:04)

    [anonim]

  • +3 (3 voturi)    
    norocu nostru (Joi, 19 decembrie 2019, 7:13)

    piticu_enigmatic [utilizator]

    Asta e avantaju cand trenurile merg cu 40/h orice accident e numai cu raniti si 2-3 vagoane deraiate. Pai ce ne faceam la 2 trenuri cu 120/h fiecare? Asa ca eu zic sa le lasam asa la 40/h e mai sigur. Numai trenuri pe aceeasi linie in sens invers nu aveam pana acum, acum le-avem si p-astea.
  • +3 (5 voturi)    
    cauza accidentului.. (Joi, 19 decembrie 2019, 9:42)

    sareta [utilizator]

    Se pot povesti multe dar CAUZA este cu siguranta una singura: s-au umplut ( la propriu) institutiile cu rol de autorizare si control (Autoritatea feroviara romana si mai ales Centrul national de calificare si instruire feroviara )cu analfabeti functionali,purtatori de licente Spiru Haret,agronomi si economisti ! Nu mai numaram neveste,amante purtatoare de cafele ....Corupti sau prosti cu diploma ,acestia se ocupa de siguranta CFR .Cine-i mecanicul trenului ,ce calificari si autorizatii are ,etc,etc. ?Ce locomotiva conducea ,ce revizii avea(si unde ) cine a permis sa intre in trafic ,etc,etc.Toate sunt rezultatele haosului bine organizat ptr. distrugerea tarii.
  • 0 (0 voturi)    
    zi cu maxima vizibilitate (Joi, 19 decembrie 2019, 14:55)

    ..13 [utilizator]

    Drum in linie, fara curbe lipsite de vizibilitate, si totusi dansele - trenurile - s-au ciocnit.

    De noaptea mintii.

    Bai baieit oare mecanii aceeia nu se vedeau, nu au avut reactii, nu au putut comunica cu statia de cazare??? Mintea mea nu poate cuprinde aceasta poveste oricand de incarcata de erori poate sa fie, tu, sef de tren sa nu poti sa limitezi impactul??? Bai trageam de toate franele posibile si imposibile numai sa nu fac cioc cu celalalt tren.

    Vai de mama noastra - oare este iarasi gravida?


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by