​​Prin noua campanie de CSR, OMNIASIG pentru MAI BINE, lansată de OMNIASIG Vienna Insurance Group în toamna acestui an, compania își propune să sprijine comunitățile slab dezvoltate din mediul rural, asigurându-le oportunități de dezvoltare și investind în îmbunătățirea infrastructurii locale.

OMNIASIG pentru MAI BINEFoto: Omniasig

Proiectul reprezintă o parte integrantă a strategiei de responsabilitate socială a OMNIASIG și constituie un pas important în asigurarea educației generației viitoare.

Pentru OMNIASIG, componenta educațională reprezintă un element extrem de important în formarea unei societăți sănătoase, motiv pentru care anul acesta compania a investit preponderent în educația generației viitoare. De aceea, societatea a intervenit anul acesta într-o comunitate care are nevoie de sprijin extern.

În prima etapă a proiectului, OMNIASIG a încheiat un parteneriat strategic cu Fundația World Vision România, în baza căruia cei doi parteneri vin în sprijinul comunității din satul Malu Roșu, comuna Armășești, județul Ialomița. În urma unei analize a nevoilor comunității, realizată împreună cu Fundația și cu autoritățile locale, a rezultat că nevoia primordială în acest sat o constituie școala în care învață copiii, structură în care nu au mai fost efectuate lucrări ample de renovare dinainte de anul 1990.

În consecință, OMNIASIG a demarat la începutul lunii octombrie un proces complex de renovare a Școlii Gimnaziale cu clasele IV – VIII, din cadrul Liceului Tehnologic „Iordache Zossima”. Pentru că școala reprezintă pentru copiii din Malu Roșu a doua casă, compania a făcut un prim pas, prin a le asigura celor mici condiții optime de studiu. Au fost necesare peste 500 de ore de muncă pentru a reface structura interioară dezafectată a clădirii, care însumează o suprafață de aproximativ 1300 mp.

La finalul lucrărilor, în cadrul unei acțiuni de voluntariat la care au participat membrii Directoratului OMNIASIG și peste 40 de angajați ai companiei, școala a fost dotată integral cu mobilier și materiale de studiu noi. Pe parcursul celor două luni de renovare, cinci influenceri cunoscuți din mediul online și-au implicat activ urmăritorii, îndemnându-i să doneze cărți și obiecte pentru elevii din comunitate. Beneficiarii campaniei sunt 72 de copii înscriși în clasele IV – VIII, 60 dintre aceștia provenind din familii defavorizate, fără un venit lunar fix.

Pe viitor, OMNIASIG va continua să deruleze acțiuni de tip educațional, făcând eforturi constante pentru a oferi tinerei generații oportunități reale de dezvoltare.