Pensia nu va mai putea fi cumulată cu salariul la stat. Ministrul Muncii: Se lucrează la un astfel de proiect, în scurt timp voi prezenta în Guvern o propunere coerentă - UPDATE

de Redactia     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 14:10 Actualitate | Esenţial


Salariu
Foto: Pro TV
Ministerul Muncii lucrează la un proiect de lege prin care să fie interzis cumulul pensiei cu salariul la stat, ministrul Violeta Alexandru declarând că în foarte scurt timp va prezenta în guvern o "propunere coerentă în acest sens".

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a declarat la Digi 24 că la acest moment se lucrează la un proiect de lege care prin care să fie interzis cumulul pensiei cu salariul în salariul bugetar.

"Da, se lucrează la un proiect de lege, în cadrul echipei mele, la Ministerul Muncii. Am făcut o primă lectură a unei variante pe care echipa mi-a prezentat-o, urmează să o finalizăm pe măsură ce colectăm toate informațiile legate de persoanele cărora li s-ar aplica o asemenea prevedere”, a declarat Violeta Alexandru.

Ea a spus că în foarte scurt timp va prezenta în guvern o "propunere coerentă", urmând să fie decisă forma finală și forma de reglementare.

"În foarte scurtă vreme, voi prezenta o propunere coerentă colegilor mei de cabinet, urmând să decidem care este forma finală, respectiv care este calea, în ce măsură va fi prins într-un proiect de lege, trimis Parlamentului sau va fi prins în altă formă de reglementare. Deocamdată, suntem în plin proces de elaborare a unei prime variante”, a afirmat ministrul Muncii.

Întrebată dacă un astfel de proiect ar putea duce cu gândul la criza economică din 2008, perioadă în care a mai existat de altfel această interdicție, și dacă are legătură cu situația economică actuală, Violeta Alexandru a răspuns: "Are legătură în primul rând cu faptul că trebuie să existe existe o justă măsură pentru cei care, deși au vârsta de a putea lucra, beneficiază de pensie, după care se angajează în sistemul public. Are legătură cu justețea unei măsuri față de o situație dată în care o persoană, deși în plină formă de muncă, după ce primește pensia se angajează tor într-o instituție publică, de unde vine concluzia că ea poate munci în continuare".

Informația privind existența unui astfel de proiect a apărut inițial inițial pe surse guvernamentale citate de Mediafax.

În decembrie 2008, Guvernul Boc a emis o ordonanță de urgență cu același obiect de reglementare, celor care aveau pensii peste plafonul de 1.500 de lei fiindu-le interzis cumulul cu salariul de la stat. Actul normativ a fost atacat la Curtea Constituțională de către Avocatul Poporului. CCR a decis în 2009 că OUG este neconstituțională, motivând că afectează drepturile fundamentale prevăzute de Constituție.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















19109 vizualizari

  • +61 (61 voturi)    
    Pai ar fi... (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 14:13)

    grongobar [utilizator]

    ...absolut normal.Asa avem generali si colonei de armata,politie,jandarmi sau pompieri pensionati la 47 de ani ,ca au muncit,nu gluma,si imediat angajati sefi la politia locala sau la alte sinecuri,evident pe salarii uriase.
    • +18 (26 voturi)    
      @Mazeta este un astfel de beneficiar (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 16:23)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Ma intreb cum arată fisa lui fiscală in doua monede ? ( ruble și lei )
      • -3 (21 voturi)    
        Si la companiile de stat? (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:37)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Si la companiile de stat?
        • +16 (16 voturi)    
          Mai ales acolo! (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 18:46)

          marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Sintagma "la stat" ar putea include chiar si companiile si regiile la care actionar majoritar este statul.
    • +39 (39 voturi)    
      Da! (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 16:26)

      Rarara [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Stiu si eu o persoana... s-a pensionat la MAPN la 47 de ani si lua in mana peste 5500 lei. Apoi s-a angajat la MAI si lua in mana peste 5000 de lei... si a frecat buha la ambele, pe bune !!!
      • +8 (16 voturi)    
        Degeaba.. (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:36)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Rarara

        1. Asta este sistemul. Dai afara unul, angajeaza doi. Daca nu se face curatenie complet de sus in jos, aceiasi sefi vor avea aceleasi metehne.

        2. Cand vrei sa atragi oameni cinstiti in sistem, dar salariile sunt de subzistenta (ca deh, nu suntem toti modesti ca primul ministru), te calicesti la 5000 si incompetentul ala pe care-l angajeazi iti lasa o gaura de 5.000.000.
      • -7 (21 voturi)    
        ca de exemplu (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 19:12)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Rarara

        Nicu Falcoi, pensionar la 45 de ani și senator USR.
        • +7 (13 voturi)    
          Pentru echidistanta sunt convins (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 20:25)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Ca poti nominaliza din Tabara Ciuma Rosie care cu Sarg (sarbesc) o reprezinti
          Sau ....nu ai dezlegare de la sediile kiseleff shase si kiselff zece ?
          • -4 (10 voturi)    
            Nominalizeaza-i tu, ca sigur (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 21:52)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            ai dezlegare de la stapanii tai!
            • +3 (3 voturi)    
              Mircica, breh (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 23:40)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

              As pune o scanteie la Patulul Varanului
    • +10 (18 voturi)    
      As pune criteriu de varsta, nu mai devreme de 60 a (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:18)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      Sunt orase mici unde nu au medici si acolo ar putra sa-i atraga pe pensionari.
      Mi se pare nesimtire cu cei care se pensioneaza la 45 de ani, dar unde chiar e o nevoie reala, daca depaseste varsta standar de pensionare si nu sunt alti doritori pentrul postul respetiv, nu mi se pare incorect sa-i cumulezi si salariu si pensia.
      • +2 (2 voturi)    
        Ca sa nu se incurce (Duminică, 8 decembrie 2019, 19:38)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

        lucrurile. Acei medici ce se pensioneaza, daca mai pot lucra si daca mai e nevoie de ei , ar putea profesa in medicina privata.
  • +51 (55 voturi)    
    Mi se pare corect! (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 14:14)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    Pensie de la stat plus salariu din mediul privat e OK.
    Pensie de la stat plus salariu de la stat nu e OK.
    • +20 (26 voturi)    
      Nu e problema privat vs stat, ci pensionarea la 45 (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:22)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      Ce ziceam in titlu, problema nu e privat vs stat ci pensionarile abuzive la 45 de ani.
      Daca impui o limita de varsta -- gen 65 de ani, elimini nesimtirea si abuzul -- poti primi si pensie si salariu, dar doar dupa 65 de ani, elimini orice abuz.
      • -2 (12 voturi)    
        Pomieri (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 18:36)

        Casargoz [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

        Fără studii de impact se umbla la efecte nu la cauze..
        As vrea să-i vad pe cei vocali când or sa aibă nevoie de domul doctor și or sa constate ca e doar la privat.
        Și cum nu e etic ca din decontarile casei sa fie plătit salariu cu pensie sa plătească nedecontat.
        Desigur sunt asa de mulți tineri care-i pot înlocui. Vor merge la ei.
        In loc sa se trateze cauza vârste tot mai mari si fonduri ot mai mici la nespeciali și vârste tot mai mici și fonduri mai mari la speciali.
        După pensie ce faci e treaba ta e un efect al pensionarilor la vârste fragede faptul ca sunt mulți angajați bugetari.
        La urma urmei și eu îmi doresc sa fiu special :))))
      • -7 (11 voturi)    
        Ce pensionare abuziva la 45? (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 22:18)

        Burebista cel Antic [anonim] i-a raspuns lui Vladf555

        Conteaza cat cotizezi, natura muncii pe care o desfasori si eventual studiile!
        65 de ani - civili
        45 de ani - militari

        Nu va convine ca unii se pensioneaza la 65? Treceti la militari ! :))
        • +3 (3 voturi)    
          Ai si gasit exemplul reprezentativ (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 23:40)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Burebista cel Antic

          dar nu cum crezi tu.
          Ma refer la imbuibatii din mapn si politie, care n-au tinut o arma in mana in viata lor, au primit gratis masa si haine, salarii duble, pensionare la 35 ani etc etc
          Iar replica asta "cui nu-i convine..." e doar o magarie, nu o justificare.
          Ce studii ? Ce cotizare ? Ce contributie ?
          Asta-i propaganda ieftina pentru nestutori, mai draga
      • 0 (0 voturi)    
        Asta cu 65 de ani (Duminică, 8 decembrie 2019, 19:40)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Vladf555

        trebuie bine gandita. E corect sa fie o varsat unica de pensionare. Dar ce faci cu un politist de 64 de ani? Il pui sa fugareasca in continuare hotii ca la 35 de ani ?Trebuie gasite solutii adecvate pentru cazuri diferite.
  • +31 (33 voturi)    
    Ipocrizie (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 15:10)

    Milka Man [utilizator]

    Nimeni nu ii obliga sa se pensioneze. Absolut nimeni! Se pensioneaza si se angajeaza la loc a doua zi. Uite asa se aleg cu o crestere substantiala a veniturilor de pe o zi pe alta. Cumularea pensiei cu salarul ar trebui interzisa prin lege pentru toti cei care se pensioneaza inainte de 65 ani. Si astept ziua in care va avea cineva curajul sa vina cu ideea unui sistem de pensii 100% privat, in care fiecare contribuie pentru el. E o chestie complicata si va dura implemnetarea, dar cu cat o amanam mai mult, cu atat ne vom imprumuta mai mult, iar generatiile viitoare vor plati pentru niste greseli facute de politicieni prosti si lasi.
  • +36 (36 voturi)    
    Daca sunt valorosi sa munceasca la privat (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 15:19)

    rtibv [utilizator]

    Oamenii care sunt pensionari si sunt valorosi pot sa munceasca la privat. Altfel, sa lase la stat locul celor mai tineri.
  • +21 (21 voturi)    
    Tot nu mi se pare corect! (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 15:57)

    angels [utilizator]

    Deci daca ai o pensie sub salariul mediu brut(adica sub aprox. 5.000 lei) poti sa o cumulezi cu un salariu de la stat de 10-12.000 de lei! Sau altfel spus...daca ai fost mai slabut la minte si ai o pensie mai mica de 5.000 lei, esti ffff bun pentru un salariu baban de la stat?! Foarte ciudat! NU !!! Ori pensionar! Ori salariat ! Asa-i in Germania! Sa fie clar!
    • +4 (12 voturi)    
      Germania nu are criza demografica (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:26)

      Vladf555 [utilizator] i-a raspuns lui angels

      Sunt de acord cu ce zici tu prin politie, armata, administratie, dar in domeniul medical sunt orase mici unde efectiv nu vine nimeni sa se angajeze, sunt posturi libere si nu se ocupa.
  • -23 (27 voturi)    
    nu se poate spune ca nu au fost preveniti... (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 16:02)

    demaGOGU [utilizator]

    ...au votat taieri de venituri - salarii, pensii, etc , vor primit taieri de venituri.
    • +24 (24 voturi)    
      Hai ca esti culmea (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:30)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Pai asta e aprobata de 99% din populatie. Cum dracu vine asta mah, ai iesit la pensie si apoi te-ai angajat din nou la stat. Nu boss, totii securistii, militienii, militarii, magistratii au iesit la pensie la 45 de ani si acum sunt toti aciuati prin ministere.
      • +10 (18 voturi)    
        Da, cam are dreptate omul! (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 18:03)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        " Nu boss, totii securistii, militienii, militarii, magistratii au iesit la pensie la 45 de ani si acum sunt toti aciuati prin ministere."

        =============================

        Ai dreptate. Si, as completa: prin companiile de stat cu salarii grase, gen Nuclearelectrica.

        Eu stiu un caz si mai grav: inainte de pensie, securistul - la propriu - si-a aranjat angajarea la o companie de stat. A stat un la pensie cateva luni, apoi a venit si a inlocuit alt securist care primea si pensie si salariu, dar care se plictisise de atata banet si a ales sa ramana cu pensia.
        Dupa ceva timp, securistul inlocuitor, l-a sapat pe seful structurii unde se angajase la compania de stat, l-a bagat in gura DNA (nici pana azi, dupa 4 ani nu s-a dovedit nimic) si...ghici cine a venit noul sef de serviciu la compania de stat? Securistul pensionar despre care vorbeam! Acum, dupa ce a devenit sef, securistul pensionar s-a gandit sa-si angajeze si nevasta...tot acolo si a facuta-o !
        • -2 (2 voturi)    
          cre'ca stiu cazu' (Duminică, 8 decembrie 2019, 0:24)

          decretelu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          era ta-su lu' luke, domnu' niuluke!
  • +6 (12 voturi)    
    de asta ne pleaca valorile ! (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 16:24)

    Francisc 1 [utilizator]

    maine poimaine o vezi si pe adina florea pe la parchetul european , sa nu ziceti ca nu v-am spus ! de viorica nici nu mai vorbesc chiar nu a sesizat nimeni " coincidenta" cu sefii de la google?
  • +2 (10 voturi)    
    Pensie (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 16:27)

    Mancino [utilizator]

    Pana acum toate gunoaiele din aparatul de stat (si ma refer la tot felul de generali nu la functionari marunti) se pensionau si se mutau la privat. Siadunau frumos o pensie de peste 1000 de euro plus un salariu frumos de la privat. De ce ar fi asta ok? In conditiile in care daca lucrezi in privat ai toata viata un salariu si apoi o pensie..
  • +9 (11 voturi)    
    hai sa vedem ce sunt alea sistemelor neintegrate (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 16:46)

    hopsinoi [utilizator]

    o fi vorba de pensii speciale fara contibutivitate?
  • +3 (7 voturi)    
    hm (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:34)

    codyrocco [utilizator]

    sau sa facem asa: merge cumul de pensie plus salariu de-asta... dupa ce iesi la pensie pentru varsta. daca esti atat de bun.
  • +8 (10 voturi)    
    nu-i de-ajuns, (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:47)

    Stapanu [utilizator]

    odata pensionat la stat nu mai poti deveni din nou activ la stat! 'tis elementary, mdW!
  • +6 (10 voturi)    
    Profesori (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 17:54)

    Jolly Roger [utilizator]

    Intra aici si profesorii pensionati care primesc cate o catedra întreaga la plata cu ora in detrimentul profesorilor tineri care isi cauta un job in alte domenii din cauza penuriei de posturi din invatamant?
    • +1 (5 voturi)    
      Cadrele didactice la plata cu ora (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 19:12)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

      primesc bani foarte putini, mult, mult mai mici decat salariatii pentru aceeasi munca. In politehnica circa 1000 lei. Sunt multe domenii in care nu gasesc inlocuitori din cauza salariilor mici acordate asistentilor, absolventii valorosi nu aleg invatamantul.
      Pensia cumulata cu plata cu ora este de asemenea cu mult mai mica decat salariu mediu brut pe economie.
      • +2 (4 voturi)    
        Nu e de bani (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 20:55)

        Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

        E de postul pe care il ocupa. Iar in cazurile concrete de care vorbesc... nici macar nu isi fac orele. Dar sunt colegi de 20-30 de ani cu directorul care si el trebuia sa iasa de mulot la pensie.
        Vorbim de generatii de tineri care trec prin mainile lor absolut degeaba in momentul de fata.

        Si pentru ce distrug atat elevii, cat si profesorii tineri care ar avea astfel o sansa? Pentru niste bani care nici macar nu inseamna un salariu brut pe economie? :(
        • +1 (3 voturi)    
          Eu ma refeream la (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 21:50)

          PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

          cazuri concrete din politehnica. Acesti pensionari nu ocupa locul nimanui, nu se gasesc inlocuitori din tanara generatie.
          • +2 (2 voturi)    
            Dap (Duminică, 8 decembrie 2019, 7:33)

            Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui PowerIon

            Unii care ar tb sa ramana si unii care ar tb sa se retragă. Din pacate nu cred ca va fi o lege care sa faca diferenta...
  • +8 (8 voturi)    
    Avocatul poporului e pus de PSD ALDE (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 18:04)

    nick24 [utilizator]

    “... o ordonanță de urgență cu același obiect de reglementare, celor care aveau pensii peste plafonul de 1.500 de lei fiindu-le interzis cumulul cu salariul de la stat. Actul normativ a fost atacat la Curtea Constituțională de către Avocatul Poporului. CCR a decis în 2009 că OUG este neconstituțională, motivând că afectează drepturile fundamentale prevăzute de Constituție.”
    CCR de azi e majoritate PSD, deci....
  • +11 (11 voturi)    
    Corect ... (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 18:39)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...ptr militienii iesiti la pensie pe la 42 de ani si reangajati consilieri pe la primarii, o bataie de joc ptr ceilalti bugetari care nu au astfel de privilegii..sa-i vezi prin oras cum iti flutura legitimatia de politist, cum o afiseaza in bord la masina sa te intimideze, in realitate NU mai lucreaza in sistem. Bravo PNL daca faci ordine, la munca puturosilor !!!
  • +11 (15 voturi)    
    Nicaieri in lumea asta ( exceptand Romanica) (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 19:12)

    ilex2013 [utilizator]

    nu este legal sa platesti o persoana de doua ori din bani publici. Poti iesi la pensie si lucra in sectorul privat dar nu in cel public sau platit din bani publici. La fel cum pensia este definita prin contributie, cei ce vor bani n plus platesc in plus la fonduri private si primesc inca o pensie la batranete ...nu-i opreste nimeni sa contribuie la fondul privat existent sau sa-si faca asociatii profesionale care sa gestioneze fonduri de pensii ocupationale la care contribuie cine vrea o pensie mai mare - un exemplu sunt avocatii - care au propria lor casa de pensii si care isi gestioneaza singuri pensia suplimentara....
    • +6 (8 voturi)    
      In Romania (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 20:48)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui ilex2013

      reformaea sistemului de pensii este subiect tabu. In fiecare an, Guvernul se imprumuta din ce in ce mai mult sa plateasca pensiile pentru ca, exact ca sistemele de termoficare centralizate, sistemul de pensii din Romania nu este viabil si nu se bazeaza pe nici un criteriu financiar. Este un sistem piramidal, sortit esecului. Dar nici PSD, nici PNL, nici un alt partid nu doreste sa ia in calcul o reforma adevarata pentru ca ar insemna sa isi puna toti pensionarii in cap...
      • +7 (7 voturi)    
        Nu toti pensionarii, numai pe cei speciali (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 22:02)

        ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Milka Man

        care nu sunt multi dar consuma cel mai mult din fondul de pensii...
  • +6 (10 voturi)    
    . (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 19:52)

    Alexos [utilizator]

    Onoratii judecatori de la CCR au si pensii si salarii. Procurorii si judecatorii pot profesa si dupa ce ies la pensie. Sunt curios cum va fi promovata o astfel de lege.
    Oricum, daca stau sa ma gandesc, faptul ca unul iese legal la pensie si apoi se angajeaza dupa ce da un concurs la stat nu prea poate fi oprit. Doar ridicand varsta de pensionare la 65 ani pentru toata lumea poti, legal, opri un astfel de cumul. Asta ar trebui facut, cat mai urgent.
    • +9 (9 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 20:50)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

      Nu am vazut niciodata argumentarea pentru pensionarea anticipata a unor categorii. Poate ca politistii care ar trebui sa patruleze pe drumuri ar avea dreptul, dar astia au disparut de mult...Toti stau la caldurica, prin birouri , unde ar putea sa stea la fel de bine si dupa 65 ani. Dar na, la ce burti au deja la 30 ani, cine sa se mai puna cu infractorii?
    • 0 (0 voturi)    
      Esti curios ? (Duminică, 8 decembrie 2019, 19:53)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

      CCr o va declara urgent neconstitutionala. Ca doar nu isi vor taia singuri veniturile babane !
  • +6 (12 voturi)    
    Cumul functii, pensii si salarii de la stat (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 20:51)

    Csaby [utilizator]

    Ma repet am mai scris si altadata.
    1.Sa nu se poata cumula mai multe pensii de la stat, fiecare sa aiba o singura pensie publica(vezi cei cu pensii speciale ei le pot cumula !!!!!).
    2.Sa nu se poata cumula mai multe salarii de la stat, fiecare angajat sa aiba un singur loc de munca la stat.
    3.Sa nu se poata cumula pensia publica cu salariul de la stat(nu este corect si nici moral, ca dupa pensionare sa soliciti inca o remuneratie de la stat).
    4.Limitarea pensiilor si a salariilor, peste o anumita limita sa nu se poata trece, sau impozitare mai mare peste un anumit plafon.
    5.Avand in vedere noile salarii din sistemul bugetar, sa nu li se permita angajatilor de la stat sa aiba afaceri private sau functii la firme private, sa aleaga ori la stat ori la privat, ma refer in primul rand la medici si profesori si nu numai.
  • +11 (15 voturi)    
    Cumul (Sâmbătă, 7 decembrie 2019, 20:51)

    Celbland [utilizator]

    Ar trebui abrogat și cumulul de pensii.

    Șeful CCR cumulează vreo patru pensii, de la parlament, de la Avocatul Poporului, de la CCR și pensia normală.

    Fosta șefă a ICCJ cumulează două pensii speciale.

    Șmecherii ajung prin cumulul de pensii la un total de 15.000 euro pe lună, iar cei ce au muncit din greu toată viața trăiesc dintr-o pensie de 270 euro pe lună.

    Nu este corect.
  • -1 (3 voturi)    
    Dna ministru devine o adevărata pnlista (Duminică, 8 decembrie 2019, 7:55)

    muvis [utilizator]

    Sper că măsura asta sa nu li se aplice și pensionarilor, aia care chiar au nevoie să muncească și de care și noi avem nevoie. Mi-e că pentru o mana de deputați și gașca de jandarmi și polițiști care beneficiază nejustificat de aceste facilități PNL va tăia de ăla toți. Au mai făcut-o.
  • 0 (0 voturi)    
    DA MAI REPEDE (Marţi, 10 decembrie 2019, 9:54)

    123qwe [utilizator]

    Daca nu o faceti rapid nu mai vedeti vot niciodata.
    Idem cu PENSIILE SPECIALE.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by