Modesta declarație de avere a lui Ludovic Orban: Nicio casă de locuit, niciun teren, mașină din 2007 și venituri de 3.000 de lei pe lună

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:15 Actualitate | Esenţial


Ludovic Orban, prim-ministru
Foto: Guvernul Romaniei
 documente
(04 Dec 2019) PDF, 2MB
Ludovic Orban a câștigat în tot anul trecut doar 37.000 de lei (puțin peste 3.000 de lei pe lună), iar soția sa nu a avut niciun venit în 2018, arată declarația de avere a premierului.

Familia Orban nu deține niciun teren, niciun apartament și nicio casă de locuit, ci doar o casă de vacanță, dobândită în 2014. Ludovic Orban spune că are un automobil Volkswagen din 2007.

La rubricile bijuterii, obiecte de artă sau alte bunuri mobile nu este trecut nimic în declarația de avere. Ludovic Orban nu apare ca având vreun cont la bănci, doar soția sa, Mihaela figurând cu două conturi, în valoare totală de aproape 12.000 de euro.

Mihaela Orban nu a avut niciun venit anul trecut, potrivit declarației de avere, iar Ludovic Orban a câștigat 28.356 de lei (net) de la Revicond Canal Tech SRL din comuna Rîciu (Mureș) și 9.000 de lei (net) de la SCP Doru Trăilă & Asociații (societate de avocatură a fostului soț al deputatului PNL Cristina Trăilă).

documente
(4 Dec 2019) PDF, 2MB






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















28841 vizualizari

  • -10 (30 voturi)    
    saracu ! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:21)

    nash pandelica [utilizator]

    n'a facut nici cat sa'si ia o mandolina noua....
    astia de la penelea nu'si platesc cadrele din sefia partidului ?!!
    las' ca recupereaza el, minkenash.
    • +12 (18 voturi)    
      pesedacule, (Miercuri, 4 decembrie 2019, 19:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      dacă avea o avere considerabilă, măcar pe jumătate din ce are ”amărâtul” de dragnea, ai fi zis se vede că știe să fure și o să fure și mai mult.
      Acuma, că nu are nici cât cel mai pârlit pesedac din curtea sediului din Kiseleff 10, susții că o să fure pentru că nu are avere.
      La voi, furatul e pe primul plan, este ideologia de partid care vă coordonează acțiunile. D-aia și hamsterul se consideră martir politic.
      • +4 (8 voturi)    
        Nu sunt de acord (Joi, 5 decembrie 2019, 8:28)

        IosifV [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Dupa 30 de ani in care politicienii ne-au mintit in toate felurile posibile, cred ca ne-am pierdut busola si nu mai rationam normal.

        Primul ministru e managerul sef al tarii. Un manager de top are o experienta bogata dovedita si natural, are si ceva avere acumulata de-a lungaul a 15-20 ani.
        Orban zice ca el si cu sotia traiesc cu 3000 de RON pe luna si agoniseala nu e cine stie ce. Eu cred ca se descalifica fara sa-si dea seama. Sau isi da, dar nu are de ales.

        Nu e important cat de mare sau mica e averea unui demnitar inalt, ci mai degraba cum a dobandit-o. Un politician care a facut milioane din afaceri cu statul nu se poate numi ca are vreo experienta.

        Mai e un aspect: Romania e o tara cu resurse si potential mare. Nu trebuie sa fi manager de top ca sa faci din Romania o tara ca-n Vest, macar ca Spania sau Franta. Problema e ca la noi politicienii au furat si nu au facut nimic.
        Din pct. de vedere al experientei, Orban e la fel de slab ca toti ceilalti politicieni. Sa vedem insa daca face ce-a promis.

        Pentru mine, PNL, PSD, PMP, Pro Romania, etc. sunt toti la fel. Aceeasi gasca.
      • +1 (3 voturi)    
        @Nahir : Tu chiar crezi ca un om politic (Joi, 5 decembrie 2019, 8:55)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        important poate trai impreuna cu sotia lui cu 3000 de lei pe luna in asa fel incat sa nu dea nastere la suspiciuni ? Nu, nu, nu te repezi, sunt de acord cu tine ca nu fura, dar locul lui este in PSD, partidul celor saraci si cinstiti ! Ce cauta in partidul liberei initiative, a liber profesionistilor ? :)))))
    • -4 (12 voturi)    
      Sarac si cinstit (Miercuri, 4 decembrie 2019, 20:48)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Bravo, dar s-a mai vazut. Au urmat mineriade, economia in colaps, emigratie masiva ce nu s-a terminat nici acum. Dupa miliardarii de stanga ce voiau sa-i ajute pe saraci vine "saracul" Orban sa-i ajute pe bogati. Ne mai facem bine?
      • +1 (3 voturi)    
        Orban (Miercuri, 4 decembrie 2019, 21:24)

        Baciu Moldovan [anonim] i-a raspuns lui Arminius

        @arminius tu nu
  • -4 (34 voturi)    
    Si vreti sa credem ca familia domnului (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:22)

    xrogo [utilizator]

    Orban a reusit sa traiasca onorabil, adica mai mult decat decent cu 3000 lei pe luna, asta fara sa mai intrebam cum castiga Orban acei bani, cica prin consultatiii tehnice date prin telefon, la o firma de exploatare gaze si rasul curcilor, la o firma de avocatura, el fiind inginer?
    • -3 (21 voturi)    
      mai da o meditatie, se aduna... (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:27)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      pai nu?
      • +5 (21 voturi)    
        E fiu de general de Securitate si fost ministru! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 17:03)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        A fost ministrul transporturilor in guvernul Tariceanu, cand s-a furat pe rupte si nu s-a realizat niciun km de autostrada, doar studii de fezabilitate. Voi chiar puteti crede cacealmaua asta pentru imbecili? Omul asta a trait in ultima perioada doar cu 3.000 de lei pe luna? E in politica de 30 de ani si e uns cu toate alifiile. E un fel de Oprisan de Bucuresti...
    • 0 (2 voturi)    
      Ei inginer? (Joi, 5 decembrie 2019, 7:01)

      Tambrian [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Spun multi ca domnul Orban prim minstrul ar fi diplomat ca subinginer.
  • -2 (36 voturi)    
    Pai acum are pe mana o tara (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:23)

    Fides [utilizator]

    Umor involuntar, Klaus e la butoane. Scuze din nou. Klaus tocmai a fost trimis la depanare.
    P.S.
    Mai radem, glumim. Toti ca Orban sa muncim!
  • +6 (26 voturi)    
    ??? (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:24)

    falcoind [utilizator]

    Rămân la opinia ăștia is PSD-iști mai prosti .
    Acuma pe bune, chiar e in stare Orban sa pună pe picioare economia României când nu se descurca cu propria? Sper sa ma înșel, chiar sper, da pt mine încă PNL e tot acele care a votat pt USL aceeași oameni .
    Nu e schimbarea de care avem atâta nevoi.
    • +1 (1 vot)    
      esti naiv (Joi, 5 decembrie 2019, 5:29)

      vagabond [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Daca iei declaratiile de avere pe bune:). Bag mana in foc ca mai toti astia "saraci da' cinstiti" sunt milionari in dolari.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu is naiv (Joi, 5 decembrie 2019, 7:43)

        falcoind [utilizator] i-a raspuns lui vagabond

        Doar ca nu poate sa vina unul și sa îmi zică, el și nevasta trăiesc din 3000 RON pe luna , da el e președintele celui de al doilea partid din tara. îmi vine sa îl scuip in ochi și sa ii zic , ia mai mars de aici sau ești un mincinos la fel ca Ponta sau ești prost de bubui. Nu is naiv la fel cum nu cred ca împrumuturile pe persoana fizica fără dobânda gen Plumb sunt altceva decât mita sau bani care nu ai cum sa ii justifici . Apropo a pățit ceva pi... de Plumb???
        • +1 (1 vot)    
          corect. (Vineri, 6 decembrie 2019, 1:10)

          vagabond [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

          Ori e prost, si atunci n-are cum sa fie al doilea om in stat, ori e mincinos.
  • +4 (22 voturi)    
    un adevarat LIBERAL (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:25)

    Je__ [utilizator]

    ce mai? doctrina pe bani de la buget
    • +4 (8 voturi)    
      deh, (Miercuri, 4 decembrie 2019, 19:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      voi ați făcut social democrație pe banii de la buget. Știți să derulați ”contracte” cu statul. Ia uite la dragnea ce avere a reușit să-și facă in ultimii 20 ani de când s-a pus în slujba poporului, cum singur a zis.
  • 0 (28 voturi)    
    Daca esti sarac nu suna bine pt un politician (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:32)

    Plagarus [utilizator]

    Ne-am obisnuit sa fie putrezi de pricopsiti atarnatii politici
  • +5 (21 voturi)    
    Baiet sarac (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:33)

    Mihail. [utilizator]

    Dar poate are noroc cu rude bogate.
  • +11 (29 voturi)    
    :))) (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:39)

    sfarleaza [utilizator]

    Asta da frate ! Sa traiesti regeste in Bucuresti cu 3000 de lei pe luna, asta da nivel de trai :))
    De ce nu da nenea asta reteta la tot amaratul, ca ar iesi Romania instant din saracie
  • -7 (17 voturi)    
    respect Orban (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:40)

    cugetatorul [utilizator]

    E foarte bine ca ajung la varf si oameni care n-au bagat mana in borcanul cu miere. Sper sa se tina curat in continuare (oricum a facut o treaba foarte buna pana acum) in conditiile in care e greu sa rezisti tentatiilor cu un salariu de prim ministru mult sub afaceristi de mana a saptea de pe la noi
    • +11 (23 voturi)    
      cugetatorule, trezeste'te frate ! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:32)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

      Numa' costumul ala de pe el face cat declara el ca castiga intr'o luna, si n'are in dulap numa' unul ! Plus ca mai tre' sa'si intretina si nevasta care nu munceste, toate astea cu o mana de bani. Ia fa socoteala si vezi de ce da cu virgula :)))
      • -1 (5 voturi)    
        m-ai ciuruit (Miercuri, 4 decembrie 2019, 19:10)

        cugetatorul [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

        bun, si acum vrei ca primul ministru
        sa se imbrace ca un cersetor?
        • +3 (3 voturi)    
          Nu, sa’si declare banii! (Joi, 5 decembrie 2019, 0:27)

          sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

          Cu care traieste pe picior mare, nu sa umble cu minciuni ca ultimul gainar. Pe tine te pune fiscul sa justifici si hartia igoenica, pe Orban de ce nu l’ar pune?
  • +8 (22 voturi)    
    :) (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:40)

    ampersand [utilizator]

    Os din osul lui Iliescu: sarac si cinstit.
  • +14 (22 voturi)    
    Nu e un inceput bun (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:46)

    Orpheus [utilizator]

    Eu, cel putin, nu cred nici mort ca asa o declaratie are legatura cu realitatea.
    • 0 (14 voturi)    
      Dovedește! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:43)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

      Fă-te mort să vedem ce aflăm!Glumesc,dar nu mai folosi expresii tâmpite.
  • -1 (19 voturi)    
    Orban nu mai poate ieși cu recurs compensatoriu! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:48)

    simplex1 [utilizator]

    Ludovic Orban singur și-a anulat șansa de a ieși cu recurs compensatoriu de la închisoare pentru ca legea a fost abrogata.

    Când se vor descoperi zecile de milioane de Euro pe care le are, lucru care se va întâmpla repede, și va ajunge la răcoare o să-i pară rău de legea recursului compensatoriu.

    Citat:
    "Modesta declarație de avere a lui Ludovic Orban: Nicio casă de locuit, niciun teren, mașină din 2007 și venituri de 3.000 de lei pe lună"
  • -1 (15 voturi)    
    Orbán Lajos (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:51)

    zizin [utilizator]

    ”Ludovic Orban a câștigat în tot anul trecut doar 37.000 de lei, nu deține niciun teren, niciun apartament și nicio casă de locuit”

    = definiția luzerului tipic
  • +12 (16 voturi)    
    viaţă de boem (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:51)

    tropotaru [utilizator]

    are copii majori, are frati, parinti, socri, Tamare, doar nu credeti ca a putut trai cu 3000 de lei pe luna?
  • +4 (12 voturi)    
    Go Orban, go! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 14:56)

    NoFive [utilizator]

    Ar putea recupera handicapul in mandatul asta
  • -5 (15 voturi)    
    ipocriziae (Miercuri, 4 decembrie 2019, 15:05)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Dar veniturile de parlamentar sunt secrete? De ce nu sunt la vedere?
    • +5 (9 voturi)    
      Nu-i parlamentar. (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:45)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      Deci nu ascunde nici-un secret.
    • +6 (12 voturi)    
      Pentru că nu este parlamentar !!! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:58)

      rectificare [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      În 2016 fiind acuzat (pe nedrept) de corupție, a avut decența necesară (ceva extrem de rar în Romănica) de a nu candida la parlamentare. A făcut pasul în spate și și-a rezolvat problemele ca un simplu cetățean, fără a abuza pentru asta de vreo funcție publică.
      • -5 (7 voturi)    
        Decenta? (Miercuri, 4 decembrie 2019, 19:10)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

        Decenta?

        Hai, bre, la Sica Mandolina? Decenta? Sa fim seriosi: n-a marcat cum i s-a poruncit (s-a incapatanat sa candideze la Bucuresti) si s-a trezit cu un dosar penal. Nu-l iubesc pe Sica Mandolina, dar dosarul ala era o facatura. I s-a aratat pisica. De atunci e deajuns sa-i arate unul poza pisicii si Sica incepe sa miaune, asta-i tot. Hahaha, auzi, decenta !
  • -5 (13 voturi)    
    ipocriziae (Miercuri, 4 decembrie 2019, 15:06)

    Ilenuca1 [utilizator]

    Dar veniturile de parlamentar sunt secrete? De ce nu sunt la vedere?
    • +4 (8 voturi)    
      Pentru ca in 2018 nu mai era parlamentar (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:24)

      Anna1 [utilizator] i-a raspuns lui Ilenuca1

      Conform site-urilor Camerei Deputatilor si ale Senatului, Ludovic Orban nu mai este parlamentar din 2016. http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura2015.mp?idm=272&leg=2012&cam=2 si https://www.senat.ro/FisaSenator.aspx?ParlamentarID=e0d59a9b-6d02-46d1-a748-18a7a0b93cf1
  • +7 (19 voturi)    
    Mă întreb... (Miercuri, 4 decembrie 2019, 15:20)

    modream [utilizator]

    ...cum dracu n-a murit de foame, ăsta ???? Să ne zică unde ține meleoanele....la saltea, cash ? Lingouri de aur?
  • +13 (17 voturi)    
    Nu e cam putin ? (Miercuri, 4 decembrie 2019, 15:39)

    DanCris [utilizator]

    Dupa o viata de munca Ludovic Orban nu are cont la banca. As sublinia "liberalul" Ludovic Orban.
    Dar stiu bine toti ziaristii si deontologii ca nu este asa. Totusi se fac ca ploua... Oricine s-a nimerit in compania lui Ludovic Orban poate sa observe un detaliu simplu : costumul si pantofii acestuia valoreaza mai mult decat toata declaratia de venituri...
    De ce nu exista investigatii jurnalistice in care sa se dezvaluie care este mecanismul prin care aproape toti politcienii declara ca nu au conturi in banca cu toate ca au averi reale de milioane de euro ? Cine ii protejeaza pe acestia ?Sunt informatii extrem de usor de aflat de catre structurile statului. Oare asa sunt ei de fapt santajati ?
    • +2 (8 voturi)    
      Bravo lui că știe să se îmbrace ! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 17:03)

      rectificare [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      Progresistul Barna are bani mai mulți decât Orban dar iese în public cu pantaloni cu vedere la glezne.
      • +1 (1 vot)    
        Tarane, nu stii nimic ! Asa se poarta azi ! :)) (Joi, 5 decembrie 2019, 14:38)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

        Nunai gelul ala cu care isi da zilnic pe par acopera toata declaratia sa de venituri ! Ba cred ca o mai obliga si pe doamna sa umble la conturi ! :)))

        PS. Pun si eu o intrebare de naiv, sa nu radeti prea tare de mine : O fi existat in astia 30 de ani vreun parlamentar care sa declare vreo suma, cat de mica ca fiind economisita de-a lungul timpului si tinuta la saltea din cauza de devalorizare ? :)))))))
  • +15 (21 voturi)    
    :) (Miercuri, 4 decembrie 2019, 15:46)

    Wheelwright [utilizator]

    Urmatorul premier va fi homeless si va trai din mila oamenilor.
  • +5 (23 voturi)    
    Orban e un om normal, (Miercuri, 4 decembrie 2019, 15:53)

    rectificare [utilizator]

    așa cum ar trebui sa fie toti politicienii. Dăncilă purta la mână un ceas mai scump decât venitul lui Orban pe 1 an. Și totuși în România mai există destui care cred că PSD este partidul celor mulți și necăjiți !!!
    • +10 (16 voturi)    
      .... (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:18)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

      O fi normal, dar nu stiu cum traieste o familie in chirie (sau sta pe la prieteni?) cu 3000 ron pe luna in conditiile in care pare sa se imbrace elegant. A primit hainele de pomana? De la cine? Prin resturante a tot fost vazut. O sa spuneti ca au platit altii. Iar nu-i bine. Toti astia care i-au oferit cazare/haine si mancare se pot trezi acum sa-i ceara cate ceva.
      • -5 (11 voturi)    
        Are destui dușmani (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:42)

        rectificare [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        care ar fi fost bucuroși să îi descopere conturi fabuloase prin bănci, viloaie prin Brazilia sau mai știu eu pe unde, etc. Faptul că până acum nu i-au găsit nimic (deși le-ar fi făcut plăcere), ne obligă să presupunem că declarația lui este aproape de adevăr.
        • +2 (8 voturi)    
          Atunci e si mai grav (Miercuri, 4 decembrie 2019, 17:09)

          DanCris [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

          Inseamna ca nu a reusit sa puna deoparte pana la 56 de ani nici macar banii de inmormantare.
          Dar chiar exista cineva care crede cu adevarat ca asta e averea reala ?! Adica inteleg ca unii ii iau apararea pe motiv de simpatii politice dar sa fie chiar atat de naivi incat sa creada sincer asa ceva ? Sper ca nu...
    • +9 (13 voturi)    
      Chiar asa??? (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:21)

      Meduzaa [utilizator] i-a raspuns lui rectificare

      Adica la varsta lui sa n-ai tu un apartament o masina second, ceva , serios?
      Stim cu totii ca-si pun averile pe rudele apropiate. Acestia ar trebui verificati.
  • +17 (21 voturi)    
    ... (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:05)

    tirolez [utilizator]

    Mai aveau putin si primeau ajutor social. Plateste chirie?
  • -2 (16 voturi)    
    Daca nu a dat... (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:12)

    Gigi Kent [utilizator]

    Daca nu a dat meditatii la fizica. Ghinion!
    • +2 (12 voturi)    
      dar a luat! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:29)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      si uite ce bine a ajuns.
    • -1 (7 voturi)    
      Ți-a dat ție și ghinion. (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:49)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Nu ai reușit să te deștepți.Așa că nu l-ai plătit.Normal.Curios,dar Orban chiar este omul care nu se pretează la învârteli.
  • +8 (14 voturi)    
    Pai e bine? (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:17)

    tontu [utilizator]

    Daca se descurca la fel de bine si cu "averea" tarii e cam nasol...
  • +5 (11 voturi)    
    explicatie (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:22)

    razeshu [utilizator]

    Poate sta in casa ministrului de la Dezvoltare, viloiul de 900 mp care fiind prea mare nu le-a dat sansa sa se intalneasca pana acum sa il treaca si pe Orban in spatiu :)
    De ce oare ne potcovim intotdeauna cu smenari si incompetenti la varf ? Au partidele o sita atat de fina incat nu se poate strecura prin ea nici un personaj decent ? :(
    Pana si la USR, din toti cei 17 mii de membri majoritatea oameni cu carte si job uri cinstite au trebuit sa se alinieze si ei normelor si sa-l puna motz in frunte pe cel mai dubios dintre toti .
    Explicati a esimpla - "papusarii" nu lasa persoane necompromise si ne santajabile la varf.
  • +12 (14 voturi)    
    Poftim?! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:23)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Cum este posibil asa ceva?!?

    hai sa zicem canu are niciun teren , iar masina este din 2007, dar cum este posibil "Nicio casă de locuit"???

    Am apartamentul cu doua camere cumparat dupa 1990, iar din 2011 am mostenit si apartamentul din 1963 al unchiului, sunt modeste, dar cum sa "nu am casa de locuit"???

    "Ludovic Orban nu apare ca având vreun cont la bănci" - exact precum Valcov!

    Pe timpul comunismului, ca elev si aveam carnet CEC, iar acum cum este posbil sa nu ai CONT in banca?!?

    Din 2004 la firma primimp salariul pe card, indiferent daca vrem sau nu, cine mai poate sa traiasca fara cont la banca?!
  • +3 (5 voturi)    
    Poftim?! (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:23)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Cum este posibil asa ceva?!?

    hai sa zicem canu are niciun teren , iar masina este din 2007, dar cum este posibil "Nicio casă de locuit"???

    Am apartamentul cu doua camere cumparat dupa 1990, iar din 2011 am mostenit si apartamentul din 1963 al unchiului, sunt modeste, dar cum sa "nu am casa de locuit"???

    "Ludovic Orban nu apare ca având vreun cont la bănci" - exact precum Valcov!

    Pe timpul comunismului, ca elev si aveam carnet CEC, iar acum cum este posbil sa nu ai CONT in banca?!?

    Din 2004 la firma primimp salariul pe card, indiferent daca vrem sau nu, cine mai poate sa traiasca fara cont la banca?!
  • +12 (18 voturi)    
    Ece prim-ministru (Miercuri, 4 decembrie 2019, 16:24)

    Adrian Calin [utilizator]

    Deci, un om fără conturi la bănci, fără venituri și fără nimic, a ajuns primul ministru al unei țări. Cum reușim noi ca asemenea oameni, care în viața privată nu interacționează cu mediul nici la nivel minimal, să ajungă în poziții importante? Omul ăsta nu știe ce înseamnă un business, un job de unde să câștige bani buni și unde să aibă răspunderea faptelor sale.
    Io vă zic, el a fost, totuși, lăutar sub acoperire și nu vrea să declare veniturile. Măcar a mai luat din cașcavalul lu' Minune și Salam... :-).
    • +1 (3 voturi)    
      Nici cum nu e bine (Joi, 5 decembrie 2019, 3:31)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Calin

      In Romania, daca nu fura omul, ceva nu e in regula. Cum poate avea cineva incredere intr-un politician care nu fura? Mai bine unul normal...
  • +1 (5 voturi)    
    clar (Miercuri, 4 decembrie 2019, 18:02)

    IonIonescuDeLaBrad [utilizator]

    Evident sarac si cinstit. Pana incepi sa sapi....si abia atunci dai de mizerie
  • +1 (1 vot)    
    Unii au prea mult (Miercuri, 4 decembrie 2019, 18:07)

    Observatory [utilizator]

    cu magica lor hoție .
    Dl Orbán cred ca este victima celor de mai sus.
  • +3 (5 voturi)    
    Cam pute... (Miercuri, 4 decembrie 2019, 18:38)

    Rtchj [utilizator]

    3000 lei/ luna pt 2 persoane... ceva nu este in regula
  • +2 (4 voturi)    
    s-au omis cateva zerouri in declaratie? :)) (Miercuri, 4 decembrie 2019, 19:59)

    N.S. [utilizator]

    sa fie doua, trei sau mai multe?
  • +1 (5 voturi)    
    Observati tactica noua a pistacilor psd??? (Miercuri, 4 decembrie 2019, 21:01)

    Dalinar [utilizator]

    Bey postaci, ia aruncati o privire la baronii vostri, domenii, mansions, masini de lux, conturi babane prin tari exotice. Ia intrebati Hamstarul, ce are la Fortaleza??? Asa ca, hai ciocu mai mic!!!
  • 0 (0 voturi)    
    orban (Joi, 5 decembrie 2019, 12:57)

    voi [utilizator]

    Cred ca nu stiti sa cititi- familia Orban are o casa de vacanta maricica(in care a putut locui), o masina relativ buna, depozite in euro de 25000 E.Mai mult, dupa 2016 nrmaifiind parlamentar a cheltuit di rezerve, iar acum va mai recupera. Toti cei care afiseaza averi mari dar au avut doar functii publice n-au fost cinstiti fiindca banii -10000 E nu vin din eter. A dovedit destul spirit antreprenorial deoarece s-a descurcat pastrandu-si verticalitatea si libertatea dupa acuzatiile din2016. Asta la o prima analiza fiindca politicienii sunt mereu surprinzatori


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by