Predoiu: Guvernul nu își poate asuma o desființare peste noapte a Secției Speciale. Discuțiile vor începe anul viitor în Parlament / Nu sunt deloc mulțumit de activitatea acestei instituții - UPDATE

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 28 noiembrie 2019, 11:49 Actualitate | Esenţial


Catalin Predoiu
Foto: Facebook
​Ministrul Justiției, Cătălin Predoiu, a declarat joi că Guvernul nu poate desființa „peste noapte” Secția de investigare a infracțiunilor din justiție, discuțiile pe această temă urmând să înceapă anul viitor în Parlament.

"Guvernul nu își poate asuma o desființare peste noapte a Secției Speciale, e nevoie de o dezbatere mai largă în sistemul judiciar și de consens politic. După părerea mea este nevoie de o dezbatere în cadrul sistemului judiciar și apoi dacă este posibil de un consens politic în parlament, repet, dacă este posibil. (...) ​Discuțiile asupra secției speciale vor începe anul viitor în parlament. Nu există în acest an premisele pentru a interveni legislativ asupra acestei instituții”, a spus Predoiu.

Ministrul Justiției a precizat că nu e „deloc mulțumit de activitatea acestei instituții și de aceea o vom aborda anul care vine cu prioritate”.

"Nu sunt deloc mulțmit de activitatea SIIJ și o vom aborda cu prioritate anul viitor. (...) Vreau să iau pulsul sistemului judiciar. Am dreptul și obligatia sa stiu ce se întâmplă în sistemul judiciar", a declarat Predoiu, referindu-se la faprul că a cerut opinia instanțelor și parchetelor din țară, întrebându-le dacă această secție ar trebui desființată.

El a spus că nu a interacționat cu reprezentanții Secției, "pentru moment", pentru că nu vrea să creeze o presiune. "Nu vreau să cer nici măcar o statistică de la SIIJ în acest moment pentru că nu vreau să creez presiuni. Statistici sunt și la CSM și pot cere și prin CSM. Am citit și eu un raport de țară și am văzut și eu ce au făcut pana azi. Au deschis dosar unui oficial care avea imunitate, ceea ce mi se pare spectaculos".

Ministrul Justiției a precizat că a „invitat” CSM să amâne votul în privința Adinei Florea la șefia SIIJ, iar dacă se va ajunge la acest lucru, totuși, votul său va fi împotrivă. "Oricum, trebuie cel puțin regândită competența, dacă nu și alte lucruri. Deocamdată lucrurile nu sunt în regulă acolo nici cum au fost gândite, nici cum funcționează. Ce vreți, să ne facem că nu vedem?", a mai spus Predoiu.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















10693 vizualizari

  • +11 (43 voturi)    
    Multe nu pot face peneliștii ăștia. Uauuuu.... (Joi, 28 noiembrie 2019, 11:56)

    prec [utilizator]

    Dar ce nu trebuie fac. Nu au bani de mărirea pensiilor la anul dar au dat bani ÎN AVANS pentru a-i scăpa pe alții de tigăile F16.
    Nu au clarificat vreo investiție ce-o vor face la anul dar văd că deja se împrumută și ei pentru a da bani primăriilor care au depășit fondurile alocate. Adică iar ne împrumutăm să dăm vouchere de vacanță bugetarilor.
    • -6 (22 voturi)    
      nu votarati voi (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:13)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui prec

      la referendum sa nu se mai dea ordonante pe justitie ?! '
      sau, vreti ca vina progresista sa cada in capul proaspatului ministru.?
      curios ce'ati fi facut voi daca luati protzenturile invers, voi ale pnl, si sa fiti prima 'ntaia.
      cum rasturnati voi clasa politica dedata la rele, asa, peste noapte. ca, dara ar fi trebuit sa respectati rezultatul referendumului, fara ordonante pe justitie ?!
      poate ati fi declarat stare de raboi, de urgenta si introduceati diktatura titp ussr ?! ca vad ca asta va e inclinatia, radicalism, inddispozite (!) la dialog, la compromis politic.
      in visurile umede progresiste va visati partid uniq, si guvernati prin dekrete....
      • +9 (15 voturi)    
        S-a hotarat (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:20)

        AdrianRO [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        si sa se faca parlamentul unicameral si reducerea numarului parlamentarilor. Dar vad ca de aia nu iti zici nimic, iti place ca bugetul statului sa duca in mana hotilor. Traiesti ca un sclav al pesedistilor, asta e valabil si pentru restul iubitorilor de psd.

        Nu vad constitutia sa fie modificata ca atare vointei poporului.
        Institutia a fost infiintata prin OUG, atunci sa fie desfiintata prin acelasi procedeu.
        • +5 (11 voturi)    
          ba am zis. (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:56)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui AdrianRO

          vezi mai jos, o istoria a referendumurilor...dejaba.

          de acord cu 300, cum spuneam, ciobanas cu 300 de oi, palavrament cu 300 de b..si io zic, dar nu sunt nici la guvernare, nici in palavrament..
          si io sunt de acord, sa se defiinteze, dar numai pe ici pe colo, prin puntele esentiale...sau, sa ramane dar sa se defiinteze complet..
          sa se desfiinteze si referendumurile....ca tot nu le aplica nimeni.
    • +7 (19 voturi)    
      cu alte cuvinte ... (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:39)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui prec

      sa cerem voie pesedelei sa desfiintam SSul ! Cand e clar ca are tot sprijinul din lume (la propriu) sa termine cu SSul ! Dupa ineptiile lui F.Citu privind eliminarea taxelor, asta este prea mult ! Or fi cartitze ale comunistilor ?! #vavedem !
      • +3 (5 voturi)    
        ehh (Joi, 28 noiembrie 2019, 16:36)

        alex34 [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        "Nu sunt deloc mulțumit de activitatea acestei instituții" dar nu voi face nimic in prinvinta ei..ca ne cam prieste la toti.., stiti ce zic? ;)
        • +3 (3 voturi)    
          guvernul fara oo (Joi, 28 noiembrie 2019, 22:53)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui alex34

          Pe de-o parte, PNL are nevoie de ALDE ca sa guverneze. Deci nu fac nimic sa-l supere pe Tariceanu.

          Pe de alta parte, PNL stie ca are sanse mari sa piarda mult la locale in fata USR/PLUS anul viitor. Deci nu va face nimic din ce a promis, ca electoratul USR/PLUS sa fie deziluzionat si sa stea acasa. Din acelasi motiv, sansele sa avem alegeri locale in doua tururi sunt aproape zero. PNL, PSD si ALDE au doar de pierdut.
    • -8 (20 voturi)    
      Sa nu uitam, USR ar face exact la fel. (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:59)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Doar mai prost.
      • +14 (18 voturi)    
        Esti comunist? Cum poti spune asa ceva? (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:09)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        USR nu a guvernat niciodata, in schimb PNL si PSD au guvernat separat si impreuna Romania facand-o praf, devalizand-o pas cu pas. Taci, PSD si PNL, aceeasi mizerie!
        • +2 (6 voturi)    
          Să facă USR un guvern din umbră. (Joi, 28 noiembrie 2019, 16:59)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Să văd ce miniștri poate aduce să guverneze.Să-i văd pe miniștrii respectivi comentând,nu niște oameni fără nici-o pregătire profesională în domeniu.
          • +8 (8 voturi)    
            Taceti mai comunisti vopsiti in galben! (Joi, 28 noiembrie 2019, 17:50)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Voi vorbiti de oameni? Cu Blaga, fost sef de vama si Orban, fiu de general de Securitate, vreti sa faceti Romania mare si frumoasa? Ne credeti pe toti imbecili?
            • +1 (1 vot)    
              Barna mare milionar pe FE. (Vineri, 29 noiembrie 2019, 8:19)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Si restul supusi UE + aud tot mai des de copii de fosti Secu. Daca e sa dezbatem zvonuri, nu da bine la nici un partid.
        • 0 (0 voturi)    
          Din opozitia facuta. (Vineri, 29 noiembrie 2019, 8:18)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Sau solutiile propuse la problemele identificate de ei. Sunt acelasi lucru cu PSD si PNL, Anume de stanga, solutia generala este taxe mai mari si mai multa birocratie/ autoritate a statului. Ar fi redenumit SS-ul si schimbat ceva oameni si ar fi zis ca sa rezolvat. Dar trebuie sa intelegi ca pentru oricare la putere SS-ul este o institutie geniala de control si influenta asupra Justitiei.
      • -2 (10 voturi)    
        neee (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:28)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        ei ar faca totul bine, ar sfarama, a darama ar narui toata clasa politica, la un semn.
        se lauda ca o fac, dar tin secret cum ar face'o.
        chestie de strategie, sa nu stie inamicu'.:-))
        toti tipau la noi sa iesim sa votam referendumul.
        am iesit, s'au Laudatt cu rezultatul, aproape ca i'au smuls meritele lui klauz.
    • 0 (12 voturi)    
      meh (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:34)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui prec

      Te-o scos la produs nen'tu Phutin, jermus? Pasol moscova..
  • +29 (41 voturi)    
    E clar (Joi, 28 noiembrie 2019, 11:57)

    alter_ego2013 [utilizator]

    S-a rezolvat, nu se poate!
    Multumim USL.
    • -13 (21 voturi)    
      pardon, (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:23)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui alter_ego2013

      multumim usr !
      pai nu va impaunati voi cu viktoria la referendum : fara prdonante de urgenta pe justitie !?
      acum, ca'l votarati pe kaizar, rugati'l sa faca alt referendum...si..musai anticipate !
      ca la aia viseaza si sica mando...pardon, ludovic intaiul, vasallul kaizarului.
      simte ca se raceste....mania proletara in votatori.
      ca oamenii sunt mai greu de dus de nas.
      nu pricepeti ca voturile date la ioropene si prezidentiale au fost voturi anti psd, nu pro pnl sau usr.
      adevarul se va vedea la toamna.
      io zic sa insistati pe comasarea alegerilor locale si palavramentare. sa nu mai lasati sa fie alesi...alesii, de catre primari, dupa locale.
      toate alegerile intr'o zi. ca'n america.
      daca se aleg si primarii la cinci ani, veti avea alegeri in fiecare an. adica ce le place mai mult politicienilor, sa cheltuiasca banii pe propaganda electorala..
      toate alegerile intr'o zi, inclusiv prezidentiale, toate din doua tururi. inclusiv ...alesii neamului, din deal.
      • +1 (7 voturi)    
        hahaha (Joi, 28 noiembrie 2019, 16:24)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        deci, minusurile vin nu numai de la progresistii salvatori, ci mai ales da la peneleii usl'amici.
        ca de, nici lor nu le surade cu alegeri comasate, cun nici pesedelei... ca, de ! ei are primari multi si buni !

        taman ce ne spunea ludovic intaiul, aka sica mandolina, ca vizeaza mii de primarii si zeci de judete in curtea penele, dupa locale.
        au tzinte serioase.
        pai, atunci, cum sa le comasezi, daca una curge din ailalta ?!
        asa s'a gandit si stabilit in fsn, dupa stornarea lovirutiei.
  • +31 (41 voturi)    
    dom/ ministru (Joi, 28 noiembrie 2019, 11:59)

    sachei [utilizator]

    avem c... sau nu? cum adica nu va asumati desfiintarea sectiei speciale?
    • +12 (18 voturi)    
      are (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:54)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui sachei

      Dta pleci de la premisa ca vrea sa o desfiinteze dar nu indrazneste.
      El vrea sa o pastreze si sa o foloseasca pentru interesul propriu ca e buna unealta asta pentru cine e la putere si nu are coloana vertebrala.
    • +7 (15 voturi)    
      Si referendumul? (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:17)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui sachei

      Parca a fost un referendum unde oamenii au votat sa nu fie OUG-uri pe justitie.
      Sau asta se aplica doar la unele guverne/partide, la altele nu?
      • +9 (13 voturi)    
        sunt referendumuri... si referendumuri (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:39)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

        de trei sute nu mai vorbeste nimeni, desi e o cifra istorica. trei sute de eroi spartani, ciobans cu trei sute de oi, palavrament cu trei sute de cow/boy..etc.

        la cel pt familie ne indemnau sa stam acasa, ca ranim lgbt, la ce cu justitia, ne indemnau sa iesim.
        si iesiram, cam tot dejaba, ca si la celelalte.

        deci, cum spuneam, sunt referendumuri, si referendumuri.
        adica, ce'a fost a fost. mergem inainte, neabatuti !
        • +2 (4 voturi)    
          La ăla pt familie ... (Joi, 28 noiembrie 2019, 18:13)

          BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Ne îndemnau să stăm acasă ... Căci cică era referendumul PSD-ului ...
  • +28 (32 voturi)    
    Nu bun, deloc. (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:01)

    ABBV [utilizator]

    Domnilor, daca veti continua cu ideii PSD ....se poate sa pierdeti un pic sau un pic mai mult din cota la alegeri. Justitia trebuie sa fie libera de politic! Politicul trebuie sa renunte la imunitati....total! Nu trebuie sa existe unii mai egali...decat retul lumi!
  • +21 (37 voturi)    
    Peste noapte a si fost infiintata (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:02)

    benicio [utilizator]

    Asa cum a fost infiintata, prin OUG, peste noapte (ca hotii), asa ar trebui si desfiintata. Oare nu cumva si noului establishment ii este frica de o justitie independenta?
    • +9 (13 voturi)    
      Radio Erevan (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:21)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Este adevarat ca Sectia Speciala a fost infiintata prin OUG peste noapte (ca hotii)? Da este adevarat doar ca nu este OUG ci Legea 207/2018.
    • +3 (9 voturi)    
      e doar un alt USList prost... (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:24)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      e doar un alt USList prost...
    • +3 (3 voturi)    
      Raspuns (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:51)

      generatia-III-a [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      SIIJ nu a fost infiintata prin OUG ci a fost operationalizata(pusa in functiune) prin OUG, intrucat erau si unii in frunte cu procurorul general, fostul procuror comunist, care se opuneau .
  • +17 (27 voturi)    
    Gestapoul lu Tudorel (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:02)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Creat dupa mintea lui de procuror ceausist si turnator la Secu, cu o conducere recunoscuta pentru complicitatea cu infractorii
    • +5 (11 voturi)    
      acum e al lui Predoiu (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:55)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      asa ca nu se desfiinteaza.
  • +34 (40 voturi)    
    PSD = PNL (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:05)

    CeLDrepT [utilizator]

    Hopa, deci avem asa: Sectia Speciala ramane, Pensiile Speciale raman, Alegeri locale 1 tur raman, Recursul Compensatoriu ramane, PNDL ramane si totusi care e diferenta?
    • +13 (17 voturi)    
      de culoare (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:08)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui CeLDrepT

      nu e nicio diferenta intre PNL si PSD doar ca unii se tot pacalesc sa creada ca PNL ar fi diferit.

      In profunzimea partidului si acolo unde-s centrele de putere, PNL e tot PSD, cam 80%
      Restul sunt reformisti timizi care daca ar incerca sa se diferentieze ar fi aruncati afara din partid.

      Scopul USL a fost ca in cei 30 de ani sa dea impresia oamenilor ca au o alternativa dar de fapt oamenii au votat mereu aceiasi hidra fesenista.

      S-a vazut cum PNL a reactionat la ceea ce putea fi o amenintare pentru USL, scotand dosare si comandand anchete contra candidatilor care ar fi putut sa sparga binomul USL.

      In 2020 PSD o sa revina ajutat de PNL, stati linistiti, nimic nu se va schimba. Doar culoarea, rosu-galben-rosu-galben-rosu rosu rosu - galben...
    • +11 (17 voturi)    
      NICIUNA!!! (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:14)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui CeLDrepT

      DOAR SE SCHIMBA GARNITURA DE HOȚI!
      Pleacă roșii și vin galben-portocalii!
    • -1 (13 voturi)    
      Diferenta (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:21)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui CeLDrepT

      Citu e mai tantalau decat Teodorovici.
    • +9 (13 voturi)    
      Guvernul salvarii (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:37)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui CeLDrepT

      Diferenta este ca acum nu au votat mortii, ci cei cu creierul mort.

      Cine nu s-a nascut azi, il stie pe Predoiu. Suntem pe maini bune.
    • -2 (4 voturi)    
      gogonel (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:25)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui CeLDrepT

      Orice taieri acum PSd va castiga urmatoarele alegeri..
      Nu vrem asta..NU taieri pana la alegerile urmatoare
    • +1 (5 voturi)    
      diferenta este... (Joi, 28 noiembrie 2019, 16:05)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui CeLDrepT

      doar in ....numele gastilor de hoti si escroci din politica romaneasca....adica psd, pnl , alde , udmr , prm , proromania , etc...fiind f.multi , nu au loc in aceeasi gasca de nenorociti...pe de alta parte nu trebuie uitat ca toti sunt oglinda majoritatii acelui popor...
  • +21 (27 voturi)    
    poate e chiar folositoare... (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:05)

    razvan73 [utilizator]

    Nu, dl. Predoiu?
    Ce consens politic va trebuie?

    GRECO, Comisia de la Venetia, etc.
    Sau poate dvs ati votat pentru la modificarea legilor justitiei?
  • +13 (21 voturi)    
    puteti (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:11)

    andrei1245 [utilizator]

    sa dispareti voi de la guvernare peste noapte daca umblati cu fofarlica penalii usl si pdl
  • +17 (23 voturi)    
    Sa vedem , sa analizam (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:17)

    Arkantas [utilizator]

    E clar ca o dati cotita acum , cand de,sacii sunt in caruta .... sa vedem , sa facem o comisie de analiza etc.etc Ana Birchall cred ca ar fi rupt pisica si cu recursul compensatoriu si cu etc.etc.
  • +16 (24 voturi)    
    Urgenta desfiintare sectie speciala (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:18)

    Csaby [utilizator]

    Eu nu mai inteleg nimic. Comisia Europeana si Comisia de la Venetia, precum si raportul MCV recomanda desfiintarea acestei sectii, care are un caracter politic partinitor, iar noul guvern tergiverseaza aceste demers. Prima ordonanta de urgenta trebuia sa fie abrogarea legii recursului compensatoriu si desfiintarea sectiei speciale, de aceea au iesit oamenii in strada sa protesteze, nu pentru pensii si nu pentru salarii.
    • +7 (13 voturi)    
      intelege (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:57)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Csaby

      Nu conteaza CE, Venetia, fraierii din strada.
      Conteaza ce vrea USListul care s-a trezit la butoane.
      A, avem Gestapo? Bun, il folosesc, de ce sa-l desfintez.
    • -1 (7 voturi)    
      Consecventa? (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:26)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui Csaby

      Da, dar au iesit multi si la referendumul lui Johannis ca sa voteze "interzicerea OUG-urilor pe Justitie".

      Nu poti sa interzici ceva unui partid sau guvern, si sa ceri de la urmatorul. Cel putin nu in democratie.
  • +15 (23 voturi)    
    Mda (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:26)

    Tony_K [utilizator]

    Nu am incredere in asta. O tot invarte, ca vom analiza, ca sa vedem, e mult prea moale sa se lupte cu sistemul. Sa i se dea o functie mai pentru el asa, ceva gen, ganditor, romancier. E prea sensibil.
    • +5 (7 voturi)    
      sensibil? (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:58)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      Stiu ca erai ironic dar premisa e gresita: Predoiu nu ezita, el nu vrea sa desfiinteze Gestapo-ul.
    • +5 (7 voturi)    
      Nu este sensibil deloc. (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:15)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      Îl au la mână cu ceva și de aceea „nu mișcă-n front”.
  • +11 (15 voturi)    
    .... (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:33)

    tirolez [utilizator]

    Bine ca stiti unde e Bica. De infractorii care colcaie nu va pasa. Pana or sa ajunga si bogatasii tinte ale unora pe model sud-american. Rapiri etc. Sa nu fie prea tarziu pentru toata lumea.
  • +12 (20 voturi)    
    Si uite asa (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:34)

    omezu [utilizator]

    Incet, incet, incepe sa urce din nou P$D spre 40%!
  • +14 (20 voturi)    
    si eu imi asum (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:41)

    liviu_ [utilizator]

    ca daca pnl nu desfinteaza SS si recursul compensatoriu o sa fie in aceeasi oala cu psd si o sa primeasca acelasi tratament: ma incinerez ca nu cumva sa-i votez dupa moarte, pentru ca inainte SIGUR nu o sa-i mai votez!
    • +7 (11 voturi)    
      pnl<>psd (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:00)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Singura diferenta notabila intre cele doua clici este ca pnl nu are niste votanti pe care sa se poata baza orice ar fi.
      De aceea nu o sa primeasca acelasi tratament, o sa primeasca mai rau, la fel ca pntcd-ul (vi-l mai amintiti?) papucii finali.
      • -1 (5 voturi)    
        mai realistic (Joi, 28 noiembrie 2019, 16:54)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        formula ar arata asa : pnl<usr>psd. semnele pot fi mutate dupa gust, dupa nevoi. :-))
        • +2 (2 voturi)    
          Bati campii! (Joi, 28 noiembrie 2019, 18:36)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          USR nu a guvernat Romania, celelalte doua au devalizat-o, fiind aceeasi mizerie. Stiu ca ai vrea sa-i bagi in aceeasi oala, doar ca electoratul USR nu este electoratul imbecilizat al PSD-PNL, mai pe scurt USL. Dar poti sa mai incerci, e pacat sa te lasam doar sa iei minusuri... ;)
          • 0 (2 voturi)    
            pai, csolosi (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:19)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            ce facura ?
            renumitu' guvern zero.
            si barna membru, si ghinea, si pruna....
            ma rog, toti salvatorii si reinoitorii romaniei si'ai ioropii macroiste.
            si sprijiniti de psd !
    • 0 (2 voturi)    
      Și cum crezi că se desființează? (Joi, 28 noiembrie 2019, 17:06)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Spune Predoiu la tv și mâine nu mai este?Nici PSD nu au făcut asta peste noapte,nici PNL nu poate desființa peste noapte.Numai hoții fac așa și cei care cer ,poate sunt din categoria celor care le place anarhia.
  • +17 (27 voturi)    
    bai penibilule (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:43)

    sim12345 [utilizator]

    cand toata lumea normala spune ca sectia aia trebuie desfiintata de ce o dai la intors?

    s-a umflat USL-ul in tine?

    care e deosebirea intre Birchall, care a votat impotriva, si tine?

    de-asta ne-am chinuit, da, da, toti!, sa-i dam jos pe pezedei savii tu cu dubiile tale? mars.

    auzi tu, sa nu creeze presiune, of saracii de procurori... mare mizerie sunteti...
    • -1 (5 voturi)    
      penibil comentariul (Joi, 28 noiembrie 2019, 16:48)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui sim12345

      predoiu n'a fost niciodata in usl'am.
      altfel, tot asa, bati campii.
      i'a zi, viteazule, frumuselule, la referendum votasi ?!
      daca da, stii ce'ai votat ?
      daca nu, te inteleg.

      adica, nu numai penele e ca psd, ci si voi, progresitii sunteti la fel, sa ocoliti sau sa indoiti legea dupa interese. poate un oug de anulare, in miez de noapte...
      se va face, in palavrament. ca dara, votati si voi, nu ?!

      pt. tzara, pt. economie, anularea lui 114 e mai importanta.
      • +2 (2 voturi)    
        Sa-ti spun cui ii datoram codurile penale de azi? (Joi, 28 noiembrie 2019, 18:41)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Astea prin care poti iesi mai repede daca scrii carti si ai o prescriptie mai mica? Lui Predoiu, care pe vremea guvernului Boc i-a lasat pe Victor Ponta si Alina Bica sa pregateasca din vreme iesirea din puscarie mai repede a lui Voiculescu, Fenechiu si restul care s-au transformat in mari carturari ai neamului. Adu-ti aminte cum a vrut Predoiu sa dea de pamant cu justitia pe vremea lui Tariceanu. Te inteleg, sugi niste bani de la PNL, esti cu ei, dar pe noi nu ne manipulezi scriind aici ca disperatul.
        • 0 (2 voturi)    
          pana la ele (Joi, 28 noiembrie 2019, 19:22)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          erau alea comuniste, ramase din iepoca de aur.
          nimic nu e perfect, totul se perfectioneaza.
          codurie sunt in vigoare. si monica makavei a contribuit la facerea lor.
          voi chiar ne luati de fraieri ?!
          asa vreti voi sa castigati, cu minciuni aidoma cu ale pesedelei ?!
  • +21 (27 voturi)    
    Ludovic Orban ... pe când era în opoziţie ... (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:54)

    BleahBleah [utilizator]

    "Desființarea Secției Speciale de Anchetare a Magistraților, instrument politic de presiune și intimidare, este angajamentul PNL la preluarea guvernării"
    https://www.facebook.com/pnl.ro/posts/2256486834403341
    Guvernul Orban:
    "Guvernul nu își poate asuma o desființare peste noapte a Secției Speciale."
    Păi ce facem? Nici bine nu am ajuns la putere şi deja începem să ne încălcăm angajamentele făcute?
    • +9 (11 voturi)    
      Ludovic Orban si Guvernul Orban (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:33)

      Kol, opusul lui Lok [utilizator] i-a raspuns lui BleahBleah

      Nu sunt aceeasi persoana. Iar tu uiti faptul ca dimensiunea memoriei unui om politic este fix un bit. Suprascrisa repede de alte date.
  • +20 (28 voturi)    
    PNL=PSD,aceeasi hoti (Joi, 28 noiembrie 2019, 12:55)

    floriniulian [utilizator]

    Ne facem iluzii ca PNL-ul va ''repara''justitia corupta si incompetenta din aceasta tara.

    PNL are aceleasi interese cu PSD si anume sa nu raspunda in fata legii,sa fie legi confuze,contestabile,ne-aplicabile.

    Nici o ordonanta privind confiscarea in totalitate a averilor celor care nu au cum sa le justifice.

    Nici o ordonanta privind inzecirea pedepselor pentru coruptie,fapte penale,crime.

    Nici o ordonanta privind taierea pensiilor speciale care nu pot fi justificate decit ca o plata statului mafiot si a celor care au partronat distrucerea acestei tari.

    NIMIC.

    Doar diversiuni cu starea economiei.
  • +3 (9 voturi)    
    poti (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:15)

    zicsieu [utilizator]

    incepe sa-i tai fondurile, sa aduci inapoi oamenii detasati... daca zici ca legal nu ai cum sa inchizi. eu nu o numesc presiune ci dezinteres pentru activitatea lor inutila. insa cu predoiu... nu stiu ce sa zic. e mai mult politician decat jurist. o fi bine?
    • +1 (7 voturi)    
      Predoiu (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:48)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

      a fost coleg cu Udrea la lic. Hasdeu din Buzau si in secret s-a iubit cu ea prin anii de glorie ai lui Basescu. Sa nu ne facem sperante.
      • -1 (3 voturi)    
        daaa (Joi, 28 noiembrie 2019, 17:01)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        se ibeau prin gard, in secret, iar chistoc le tine de sase :-))
  • +11 (13 voturi)    
    ba se poate (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:21)

    adrhc [utilizator]

    vezi in Adevarul: asumi sau pică guvernu de 3x apoi ai anticipate
  • +7 (15 voturi)    
    PNL = PSD = love (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:31)

    mihaiff [utilizator]

    PNL = PSD = love
  • +6 (10 voturi)    
    cu cine aveti de discutat (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:48)

    cugetatorul [utilizator]

    sper ca nu cu PSD, sau poate va convine voua
    sa aveti aceasta institutie de presiune acum ca
    ati luat puterea
  • +6 (10 voturi)    
    Penibil (Joi, 28 noiembrie 2019, 13:57)

    rapidz [utilizator]

    De ce comisii mai ai nevoie ca sa-ti dai seama ca Sectia Speciala e nefasta? Daca nu ti-ai dat seama pana acum nu ai ce cauta acolo.
  • +3 (9 voturi)    
    ... (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:14)

    Joe@Black [utilizator]

    Sa mori tu!?? Ia si inchide mai repede functionarea SS, taiati curentu si caldura si vor pleca singuri acasa...
  • +6 (8 voturi)    
    nici eu nu-mi asum sa va votez (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:28)

    Francisc 1 [utilizator]

    voi nu SS ,nu pensii speciale ,nu primari in doua tururi ,nu anticipate si mai vreti si voturi ? o sa luati cat viorica!
  • +7 (9 voturi)    
    ....aceeasi (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:28)

    persuasiv [utilizator]

    mizerie.Votul este la mine,aveti grija.
  • +7 (9 voturi)    
    Deci (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:42)

    Tony_K [utilizator]

    Incepand de azi Predoiule, cariera ta politica e pe faras. Pnl, faceti poze cu ce voturi ati luat acum caci asemenea scor nu mai pupati voi! Lumea s-a saturat dar voi nu pricepeti. Nu-i nimic, poporul nu uita!
  • +6 (6 voturi)    
    Oh! (Joi, 28 noiembrie 2019, 14:46)

    Remarque [utilizator]

    Dar stai...acum ca suntem la guvernare nu mai trebuie sa ne prefacem ca vrem actiuni democratice. Ce UE, ce Comisie de la Venetia? Lasa ca facem noi ce trebuie, pentru "ai nostri", ca doar suntem aici pentru noi si famigliile noastre.
    Sila!
  • +11 (11 voturi)    
    preshuoiu (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:23)

    votulkritik [utilizator]

    gata, nu mai critic psd'ul. acum ochii si presiune pe astia noi; predoiu nu era ala care cind a picat guvernul, ii cerea lu' ponta sa ramana ministru al justitiei? omu nu este doar timorat (santajabil) ci chiar ticalos... noua ne trebuia la justitie pe cineva gen macovei, gen danilet, gen Kovesi, nu politruci de'astia morcoviti de frica. o sa si'o ia pnl'ul la urmatoarele alegeri, nu'i bai... macar stiu cu cine si cum votez... fiecare bilbiiala, fiecare virgula gresita, fiecare aroganta va fi platita la dublu, indesat si la patrat... cica la anu' va lua in calcul? i'auzi; pai noi v'am votat acum, nu la anu...
  • +7 (7 voturi)    
    USL. (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:30)

    ouyang [utilizator]

    M..EUSL.
  • +7 (9 voturi)    
    Nea Predoiu, matale vorbesti serios ? (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:42)

    midufi [utilizator]

    Sau poate "enteresul" matale e sa pice guvernul ?
    Se poate face, mai luati vreo 2 "hotarari" de-astea si sa vedeti sprijin pentru pnl la locale... mai deloc !
  • +8 (10 voturi)    
    Ca susținător PNL (Joi, 28 noiembrie 2019, 15:57)

    rectificare [utilizator]

    o spun cu regret: Predoiu este un personaj mai mult decât dubios și nu avea ce sa caute în funcția de ministru la justiție !
  • -1 (7 voturi)    
    SIIJ -Mult zgomot pentru nimic! (Joi, 28 noiembrie 2019, 16:07)

    dragobete [utilizator]

    Multă agitație pentru...nimic...observ în majoritatea poștarilor.
    Sa recapitulam:
    -Secția a fost înființată prin Lege și declarata constituțională de CCR;
    -OUG a fost data de Tudorel Toader...doar pentru operationalizarea Secției...lui Taica Lazar i se blocase cutia de viteze în...treapta de mers înapoi.
    -Secția este sub autoritatea CSM...NU...a Politicului.
    -Are rolul de a investiga corupția din randul Magistratilor: procurori și judecători...la vedere...nu prin catacombele DNA.
    Când competenta era la DNA...DNA-ul era și jucător și arbitru...nu dădeai hotărârea care trebuia...pac la războiu ...iți scoteam de la sertar...dosarul!
    Vrem Stat de Drept...Justiție Independenta...hai sa punem umărul la întărirea eticii și integrității instituțiilor...nu la susținerea corupției în rândul magistraților...desființarea este susținută de Magistrații corupți si/sau controlabili...CEI CORECTI... INDEPENDENȚI...NU AU A SE TEME. Priviți la entuziasmul grețos cu care...magistrații votează pentru...desființarea SIIJ...se tem de muuultele...schelete din catacombele justiției...asa-zis independente!
    Dura Lex Sed Lex!
    • +2 (2 voturi)    
      Iar până acum s-a făcut remarcată ... (Joi, 28 noiembrie 2019, 17:17)

      BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui dragobete

      Prin retragerea apelurilor făcute de DNA, în dosarele lui Sebastian Ghiță, Victor Hrebenciuc și Tudor Chiuariu ...
  • +1 (1 vot)    
    aha (Joi, 28 noiembrie 2019, 18:32)

    Contrache [utilizator]

    primele semne de tzeapa au aparut. Aceasta mizerie camuflata sub intentii de renconstructie si reformare a tarii numita PPPNNNNLLLL va fi zdrobita si aruncata la gunoi anul viitor. Ce credeati, ca doar borfasii pisidisti au parte de soarta crunta din acest an?? Ce credeti bai, ca suntem fraierii vostri? va umplem pietele de nu va vedeti. A doua zi sunteti istorie, n-aveti voi tupeul PSD sa o mai lungiti un an doi.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by