Cîțu promite PSD că va veni la moțiune cu toți directorii din MFP și ANAF care au lucrat cu fostul ministru și cu Vâlcov: „Să vedem atunci cine-i minte pe români”

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 21 noiembrie 2019, 11:21 Actualitate | Esenţial


Florin Cîțu
Foto: AGERPRES
Ministrul finanțelor, Florin Cîțu, a spus joi, pe pagina sa de Facebook, în contextul în care Viorica Dăncilă a anunțat o moțiune simplă împotriva sa, că va veni în Parlament cu ”toți directorii din MFP și ANAF care au lucrat cu fostul ministru și cu Darius Vâlcov”.

Potrivit lui Cîțu acești șefi din MFP vor veni cu date și documente care vor arăta ”cine-i minte pe români”, iar rezultatul demersului său va fi ”unul neplăcut pentru Dancilă și Teodorovici”.

Postarea lui Cîțu:

”Vă anunț o premieră în cazul moțiunii simple care mă vizează, la Senat. Pentru prima oară în istorie voi aduce în Parlament cu mine toți directorii din MFP și ANAF care au lucrat cu fostul ministru și cu Darius Vâlcov la elaborarea bugetului, a rectificării din august și mai ales la elaborarea strategiei fiscal bugetare pentru perioada 2019-2021.

Vor fi prezenți cu date și documente oficiale care vor arăta:

- Viorica Dăncilă și Eugen Teodorovici știau din martie că vor depăși ținta de deficit
- situația execuției bugetare și mai ales estimările pentru final de an la momentul în care am preluat mandatul.

În conferința de presă pe care o voi ține înainte de moțiune, îi voi lăsa pe directorii respectivi să vă prezinte datele reale cu documente. Să vedem atunci cine-i minte pe români. Vă garantez că rezultatul este unul neplăcut pentru Dăncilă și Teodorovici.”






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















9566 vizualizari

  • +25 (41 voturi)    
    Sa fie foarte clar,tuta...... (Joi, 21 noiembrie 2019, 11:31)

    gigiN [utilizator]

    ...noastra nationala nu anunta niciodata nimic,ea doar citeste de pe o fituica ceea ce au scris alti tembeli.
    • -16 (22 voturi)    
      Asa e, dar ai gresit genul. "Ea" e "el" (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:48)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Asa e, dar ai gresit genul. "Ea" e "el"

      "tuta...
      ...noastra nationala ... doar citeste de pe o fituica ceea ce au scris alti tembeli"

      =================

      Asa e. Klaus a aratat ca e incapabil sa aiba o dezbatere cu intrebari pe care sa nu le stie dinainte. Deci, "Tuta nationala" e Klaus.
      • +10 (12 voturi)    
        Ce perspicac esti, (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:00)

        2016 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        iar noi nu ne-am data seama! Freci menta degeaba, nu tine, insa este de apreciat umorul vostru pzdist, caruia i se aplica dictonul "hotul striga hotii". Puteti sa va dati peste cap de cate ori vreti, weekend-ul asta veti fi pusi pe adevaratul vostru drum! Alegatorii vostri (care nu au niciun pacat, fiind usor manipulabili), se vor trezi dintr-un vis urat. Ii asteptam alaturi de oamenii normali.
      • +8 (10 voturi)    
        Te irita adevarul ? (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:41)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Du-te si invat-o un pic de gramatica.
        Nu mai posta aiureli.
    • -4 (4 voturi)    
      a declarat ca: (Joi, 21 noiembrie 2019, 17:07)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      nu a avut voie sa participe la elaborarea bugetului,doar a semnat
  • -21 (43 voturi)    
    Motiunea are la baza declaratiile lui aberante? (Joi, 21 noiembrie 2019, 11:34)

    Fides [utilizator]

    Stim cu totii cum funcitioneaza self fulfilling prophecy. Ori deprecierea leului in raport cu euro a devenit naturala, dupa cum puncta mai ieri un alt mare specialist CFA.
    Acest moment prin care trece tara trebuie apeciat la valoarea lui reala - avem un guvernator imortal, care a ajuns la maturitate si ne poate da in sfarsit dovada profesionalismului lui suprem. Not. Si desigur ne batem pe umeri cu un ministru de finante care a atacat in trecut leul... si care cred eu trebuia sa raspunda penal pt. asta.
    CFA, ncsf.
    • +9 (13 voturi)    
      Să vedem dacă sunt aberante. (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:16)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      Să depună moțiune.În Parlament se vor prezenta date care au dovezi.Acum,ce spune Cîțu,escrocii PSD persiflează și mai îndulcesc amarul.O moțiune lămurește situația și PSD se bate singur.Sunt convins că sa cerut de la directorii din ANAF să facă ce spune Teodorovici și Cîțu a primit răspunsul //să vezi șeful că nu se poate,că noi nu facem,că ce spune Teodorovici nu-i așa,și câte și mai câte altele//.
      • -6 (12 voturi)    
        Ieri Citu zicea de ceva penal (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:01)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Citu are gauri mari in logica.
        • +6 (8 voturi)    
          Ba eu zic ca tu ai gaurile astea. (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:43)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Fides

          Sa vedem mai intai ce zice Cîțu, in parlament .
          Daca nu are dreptate, va suporta urmarile.
          Dar... Ce te faci daca are dreptate ?
          • -5 (7 voturi)    
            Citu va bate campii, sper sa spuna directorii ceva (Joi, 21 noiembrie 2019, 15:39)

            Fides [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            Citu a fost pe punctul de distruge leul. Aia e apogeul carierei lui. Desi cu o noua jucarie poate incerca ori face iar ceva extrem.
    • +7 (15 voturi)    
      aberante sunt mintile unora (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:30)

      Wheelwright [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      PSD si inca multi romani inca cred ca trebuie mintit si ascuns gunoiul sub pres "pentru o buna imagine".
      De la oamenii care sunt preocupati de hainele noi si de firma (desi ei sunt inglodati in datorii), la administratii locale si nationale incompetente, dar care trebuie sa pozeze pozitiv, in unele eficiente.
      Asta e o mare problema a multor oameni.
      Daca euro scade in raport cu leul, e din cauza proastei guvernari de pana acum, e pentru faptul ca tara cumpara mai multi lei (ca sa importe masiv pentru a sprijini un consum crescut din pix de PSD) si vinde prea putini euro (pentru ca se exporta mult mai putin).
      Mintile voastre luminate psd-isti sau fani ai acestei ciume (nu doar democratice, dar si economice) sunt intotdeauna in incurajarea minciunii si imposturii.
      Nu stiu cat de bun e acest Citu inca nu a apucat sa demonstreze (timpul prea scurt pentru evaluare), de asta motivul motiunii de cenzura e idiot de-a dreptul.
      • -4 (12 voturi)    
        Va inselati, Citu a demostrat cand a atacat leul (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:58)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui Wheelwright

        Aberantate sunt mintile altora.
        • +3 (5 voturi)    
          Iar te inseli. (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:43)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui Fides

          De ce ?
          • -3 (5 voturi)    
            Va fi totul derizoriu (Joi, 21 noiembrie 2019, 15:41)

            Fides [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            Sa nu stii ca estimari nu este egal incasari ori ca un Stat in UE poate tine o contabilitate falsa e din registru stat paralel.
            Cine inseala?
    • +3 (9 voturi)    
      Ce scoala ai/aveti,in voi.... (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:32)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      asa ceva....
      • -1 (9 voturi)    
        Nu de partid (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:57)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        Estimarea dvs. este precum cea facut de Citu cu gaura.
        • +1 (1 vot)    
          Normal ca nu de partid. (Joi, 21 noiembrie 2019, 18:09)

          persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui Fides

          De troli.Oricum,va cam sperie gaura asta.E groasa,baieti.
          • -1 (3 voturi)    
            Citu nu sperie pe nimeni, din contra (Vineri, 22 noiembrie 2019, 10:59)

            Fides [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

            Daca Citu merge in Parlament cu aceleasi aberatii... sansele sa cada Guvernul devin posibile.
            Este suficient sa urmaresti cum evolueaza leul in raport cu euro de la momentul in care marele finantist a vorbit de gaura in buget, facand confuzie in estimare si incasare (sa nu uitam momentul PSD similar, cand Ciolos a plecat), ca si cum ar fi tot in opozitie.
            Dar, hei clar e cu partid, cu troli, cu Rusia, Putin. Doar sa auzim ce ne place sa auzim, nu sa mai discernem liber.
    • -2 (2 voturi)    
      eu mă (Joi, 21 noiembrie 2019, 18:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Fides

      întreb cum de ai ratat concursul pt. ocuparea postului de guvernator al BNR. Nu te lasa inima să pleci de la conducerea Federal Reserve?
      • 0 (2 voturi)    
        In cuibul ala? Not (Vineri, 22 noiembrie 2019, 11:02)

        Fides [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Acolo isi gasesc loc doar informatori, securisti, pile ale partidelor si desigur amante, rude et. co. Sa nu uitam ca am avut un Vice guvernator BNR, mare amator de banking islamic, propus de PNL, pe numele lui Bogdan Olteanu...care a plecat de acolo cu catusele pe maini.
  • +28 (34 voturi)    
    poate ar fi utila si o comisie parlamentara (Joi, 21 noiembrie 2019, 11:36)

    moka [utilizator]

    de ancheta. Cu audieri publice, in care directorii sa spuna ce au fost obligati sa faca.
    • +8 (8 voturi)    
      Ar fi minunat, (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:29)

      ABBV [utilizator] i-a raspuns lui moka

      daca o intreprindere de genul asta, la final aduce si ceva perechi de bratari pentru cei ce au avut puterea de decizie.Incepand chiar cu tovarasa, in cazul in care exista semnatura dansei pe acte ilegale.
    • +2 (8 voturi)    
      complet inutila (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:00)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Circul asta cu audieri in comisia parlamentara nu are absolut nici o finalitate practica. Suntem in Romania, nu in SUA.
      In plus, bugetul a fost adoptat impreuna cu partidul lui Tariceanu, deci sigur nu va exista o majoritate in parlament care sa acuze un guvern PSD-ALDE de frauda.

      In caz ca nu ati observat, fantoma aia kgbista de Melescanu este in continuare presedintele Senatului Romaniei, al doilea om in stat! Daca Iohannis pateste ceva, vom avea un presedinte care, cel mai probabil, isi ia ordinele de la Moscova.
  • -16 (36 voturi)    
    .... (Joi, 21 noiembrie 2019, 11:39)

    miculescu-rucar [utilizator]

    executia bugetului de stat este o palarie prea mare ptr chestia aia care-ti acopera gatul sa nu ploua in el.
    tu te pricepi-sau crezi ca te pricepi- la un singur lucru:atacul asupra leului.
    de cand te-ai instalat ministru al finantelor ai facut doar declaratii imbecile, voit sau ne voit, care au dus la deprecierea monedei nationale, deci tot atac asupra leului.
    • 0 (10 voturi)    
      Daca tu crezi (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:52)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      ca moneda nationala se intareste doar din vorbe atunci ori o intreci pe Dancila in IQ(in jos), ori ai doar 5 anisori si-ti scuzam comentul imbecil, voit sau nevoit. Mai e unul mai sus care, ca si tine,se astepta ca economia tarii, in cateva zile, sa-si schimbe cursul precum o trotineta. Nu, puisor, psd-ului i-au trebuit trei ani sa ne bage in rahat si vor trebui cam tot atat ca sa i-l restituim.
      • -4 (6 voturi)    
        daca tu ai sti (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:52)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

        ca in lumea financiar-bancara, increderea are un rol primordial, nu ai mai abera postaceste!
        cum a aparut zvonul ca va fi un guvern liberal, cu catu ministru la finante, deprecierea leului s-a accelerat deoarece peneleul post ceausist a avut numai panarame penale la ministerul finantelor:
        -danielescu-safi
        -vladescu -spagar trimis in judecata ptr luare de mita
        -catu, rejectat de sistemul bancar, privat prin excelenta
        oamenii s-au speriat cand au vazut ca asta scuipat de sistemul privat va fi pus sef peste finantele publice.
        ai vazut tu vreun presedinte de banca iesind in public si declarand ca banca nu este tocmai ok?
        nu ai vazut, dar tu, un gresit ca oricare altul o tii langa cu jignirea unui preopinent.
    • +7 (11 voturi)    
      Daca tu crezi ca (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:23)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      executia bugetului de stat inseamna ceea ce a facut constant PSDragneev, anume sa acunda gunioul sub pres la sfarsit de an, spunand ca este ok, te inseli amarnic! La final spun: suntem curati, "ca lacrima"!

      Curatenia se face altfel, iar primul pas corect a fost facut: eliminarea tuturor tumorilor maligne pzdiste implementate in functtile cheie din adminstratie!

      Urmatorul pas este sa anunti corect (asta se numeste transparenta, in totala opozitie cu bezna creata de PSDragneev) situatia pe care ai gasit-o. Asta a facut noul guvern.

      Urmatorii pasi sunt logici si efectele sunt predictibile, inclusiv cel legat de cursul leu-euro.

      Daca voua, postacilor pzdisti, va convine sa creasca buboiul pana explodeaza puroiul din el, foarte bine, insa nu toti impartasesc ideile voastre toxice si manipulatoare, care au dus tara in bezna. Mai puneti si voi mana pe o carte, lasati preocuparile de taietori de funze!
      • -3 (5 voturi)    
        gresit (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:59)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        ceea ce ai debitat tu, in delir, este doar gargara politica, marca fabrica de zgomote
        bugetul de stat se executa prin incasarea veniturilor si efectuarea cheltuielilor aprobate de parlament.
        • +2 (2 voturi)    
          Esti convins? (Joi, 21 noiembrie 2019, 20:11)

          2016 [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          Explica-ne tu cum a amanat PSDragneev platile la returnarile de TVA pana pe la sfarsitul lui martie 2019, ca sa se inchida bine bugetul pe 2018 si deficitul sa fie sub 3%. Poate gresesc, iar tu ai o memorie mai buna.
  • -15 (27 voturi)    
    Si procurorii? (Joi, 21 noiembrie 2019, 11:51)

    holinessdani [utilizator]

    Pai era vorba sa puna procurorii pe psd-isti si acuma ei vin cu directori?
    Ce urmeaza, sa-i invite pe psd-isti la petrecerea de revelion?
    Si nu trebuia sa-i dea afara toti care au lucrat pt psd-isti, ca toti sunt rude/hoti/corupti/incompetenti?
    Acuma sunt buni?
    Ce urmeaza, sa-l faca secretar de stat pe fiul lui dancila?
    Probabil ca s-au inspirat de la cineva care a folosit mult cuvantul "reevaluare".
    Dar asta ne aduce aminte de lucruri extrem de neplacute!
    • +4 (8 voturi)    
      alt psdist care abereaza cu brio... (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:34)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      alt psdist care abereaza cu brio...
    • +2 (12 voturi)    
      Nu toti (Joi, 21 noiembrie 2019, 13:40)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      directorii din administratie sunt pzdisti si/sau incapabili, precum nu toti pzdistii (politicieni, membri sau simpatizanti) sunt mafioti sau usor de manipulat.

      A generaliza este o tehnica de manipulare, cu care pzdistii mafioti sunt familiarizati, experti, chiar "doctor honoris causa" (bineinteles, titlu ce are la baza un plagiat).
  • +3 (7 voturi)    
    o problema de aritmetica simpla, nu aria cercului! (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:32)

    mike_the_hunter [utilizator]

    N-are nici un efect o motiune simpla daca e in defavoarea lui Catu.

    E elementar ca madam Dancila si Teodorovici stiau ca se va depasi tinta de deficit. E o problema de aritmetica simpla, pe care o facem fiecare acasa, adica cati bani avem si cati cheltuim...daca cheltuim mai mult , uneori chiar trebuie, ne imprumutam, dar acasa stim sa tinem socotelile, daca ne imprumutam prea tare, intr-o zi ni se ia casa, masina etc.
    Aria cercului e o problema grea fata de asta!Trebui e sa sti cine e numarul pi, poate o informeaza pe madam Dancila SRI.
  • +4 (12 voturi)    
    Ce s-au mai adunat postacii PSD pe hotnews (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:37)

    gt86 [utilizator]

    babaieti, voi nu va dati seama ca va pierdeti vremea pe aici?
    Cîțu va face ce trebuie - sesizare pentru subminarea economiei nationale. si hai mai repede la parnaie, sa aiba si Dragnea cu cine baga o tabla.
    • -2 (6 voturi)    
      Foarte bine (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:14)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui gt86

      Faceti plangeri penale, Teodorovici sa fie arestat daca e vinovat.
      Dar terminate o data cu circul ieftin
    • +4 (4 voturi)    
      Asa e. (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:47)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui gt86

      Unii, precum galeo, posteaza si de cate 3 ori la rand.
      E si o parte buna: lumea e scarbita si enervata de ei si vine la vot duminica.
  • -5 (9 voturi)    
    Circar de 2 lei (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:39)

    galeo [utilizator]

    Jenant personaj.
    Platim din buzunarele noastre devalorizarea leului, pentru a-si plati el polite cu Teodorovici.
    • +5 (5 voturi)    
      Esti jenant. La fel si Teodorovici (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:46)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Poate ca o sa ajunga sa plateasca si chiparosu' pentru ce a facut.
  • -5 (7 voturi)    
    Sa faca plangere penala (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:39)

    galeo [utilizator]

    Si sa termine tot acest circ ieftin
  • -1 (7 voturi)    
    Sa vina, sa vina ... (Joi, 21 noiembrie 2019, 12:48)

    Gigi Kent [utilizator]

    Sa vina dar sa aduca si cele doua bugetel paralelel "a la Al Capon(e)" cu el.
  • -2 (6 voturi)    
    Tiganeala de Dambovita (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:04)

    galeo [utilizator]

    Isi ridica poalele in cap precum pirandele.
  • -4 (6 voturi)    
    Boss, Mare speculator, Ca-Citule neica (Joi, 21 noiembrie 2019, 14:36)

    salvatore [utilizator]

    Vezi matale ce curs ai azi pe forex la eurron, vezi ca lumanarea aia weekly e verde rau de tot, e plina si a atins maxime istorice si dup-aia mai da din clanta. Nu te mai baza pe urletele de la galerie ale vulgului hastagist care te incurajeaza, vezi ca vine apa si ne ia pe toti, mai terminati cu sloganurile prafuite si cu amenintari stupide cu aducerea unor functionari din MF care ieri cantau dupa muzica pesedista si azi canta dupa manelele basisto-securisto-iohaniste. Action baby, nu mai sta cu mana pe steag si cu paiul in gura.
  • -2 (2 voturi)    
    Nea Câțule ... (Joi, 21 noiembrie 2019, 15:27)

    bubaru [utilizator]

    Eu ti-am prezis, in postarile mele anterioare, ca ai sa ajungi ministru de finante. Dar stii de ce am prezis asa? Pentru ca in tara asta mediocratii tipa cel mai tare, sunt cei mai vocali pentru a acoperi slaba lor pregatire. Meritocratii sunt mai modesti si asteapta ca activitatea lor sa iasa in evidenta. Tu cum ai iesit in evidenta la PNL?
    Pentru cei care tot patineaza pe aici am o dilema si/sau o dileala: ce îi mana pe unii de se inscriu in partide si cum se explica faptul ca cei mai multi membri (de la PSD si PNL) sunt bugetari?
    Va multumesc pentru minusurile date de bugetarii care nu au ce face la munca!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by