Alegeri prezidențiale 2019. Rezultate exit poll CURS Avangarde: Klaus Iohannis - 39%, Dăncilă - 22,5%, Barna - 16,4%

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 10 noiembrie 2019, 20:39 Actualitate | Esenţial


Iohannis la vot
Foto: Facebook
Klaus Iohannis a obținut 39% din voturile valabil exprimate în țară, Viorica Dăncilă 22,5%, iar Dan Barna 16,4%, potrivit exit-poll-ului realizat de CURS-Avangarde și prezentat de posturile Digi24 și Antena 3.

Digi24 a prezentat rezultatele sondajului CURS Avangarde pe site-ul său. Potrivit postului, datele au fost înregistrate până la ora 19.30.

Alegeri prezidențiale 2019, rezultate exit poll CURS Avangarde
  • Klaus Iohannis 39,0%
  • Viorica Dăncilă 22,5%
  • Dan Barna 16,4%
  • Mircea Diaconu 7,9%
  • Theodor Paleologu 6,1%
  • Kelemen Hunor 3,9%
  • Viorel Cataramă 0,3%
  • Bogdan Stanoevici 0,2%
  • Cătălin Ivan 0,2%
  • Ramona Ioana Bruynseels 1,9%
  • John Ion Banu 0,1%
  • Sebastian Popescu 0,1%
  • Alexandru Cumpănașu 1,2%
  • Ninel Peia 0,2%
Aceleași rezultate exit poll realizate de institutele de sondare CURS-Avangarde pentru alegerile prezidențiale 2019 au fost prezentate și de postul Antena 3.



Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















51852 vizualizari

  • -5 (23 voturi)    
    Pronostic: (Duminică, 10 noiembrie 2019, 20:50)

    Logix [utilizator]

    Klaus Iohannis - 41%

    Dan Barna - 17%

    Viorica Dăncilă - 15%
    • -5 (11 voturi)    
      Pe FaceBuci a castigat Barna! (Duminică, 10 noiembrie 2019, 23:52)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Logix

      Pe FaceBuci a castigat Barna!

      Pe langa pozele cu sarmalute si video-urile cu pisicute, Barna s-a detasat in castigator!
  • +6 (16 voturi)    
    Intrucat voturile din diaspora.... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 20:53)

    gigiN [utilizator]

    ...nu pot fi luate in consideratie,exit-poll-urile nu sunt prea concludente,in cazul unor diferente relative mici.In orice caz,voturile din diaspora nu vor merge nici catre dancila,nici catre diaconu.
    • -10 (22 voturi)    
      Surpriza e scorul mic pt Barna in tara (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:50)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Candidatul USR obtine, daca se confirma exit-poll-ul pt votantii din Romania, mult mai putin decat coalitia USR-PLUS, cotata la 20-22% (toate sondajele masoara intentia in tara, fara Diaspora).

      Am scris deja pe HN ca dl Barna nu reuseste sa mobilizeze suficient proprii sai votanti si e o problema, dumnealui nu e acceptat inca drept presedinte "legitim" al USR (a fost scandal la alegerile interne).

      Vor veni sute de mii voturi pt Barna de la Diaspora, dar s-ar putea sa nu fie indeajuns pt a recupera decalajul cu Dancila.

      Scorul dlui Barna nu are legatura cu votantii dlui Paleologu, sunt alegatori cu profil diferit, desi toti anti-PSD.

      E ca si cum ai spune ca Diaconu a luat din voturile lui Dancila, deci a fost "iepurele" lui Barna, e incorect.
      • +2 (18 voturi)    
        Paleologu a bagat PSD in turul 2 (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:27)

        4real [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Ponta l-a sprijinit pe Diaconu din razbunare pentru ca a fost dat afara din PSD si pentru ca scaderea PSD-ului profita partidului sau. Tariceanu a platit polite PSD-ului sprijinindu-l pe Diaconu pentru ca PSD nu i-a sustinut candidatura si pentru ca partidul sau se eroda alaturi de PSD.

        Paleologu in schimb n-a avut nici o miza alta decat o ambitie personala, o mandrie de om marunt.

        "Am stat la masa cu regi si regine."
        Acum sa o puna si pe Viorica pe lista "realizarilor" sale.
        • -6 (16 voturi)    
          minciuni marxiste (Duminică, 10 noiembrie 2019, 23:36)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui 4real

          paleologu a luat scorul partidului, al pmp, pe cand borne a luat sase procente sub scorul partidului sau. de unde ca useristii plusati, cei de bine, au votat iohanis.
          pmp are un bazin electoral constant, intre 5.5 si 6
          • +6 (6 voturi)    
            nu e asa (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:05)

            parush [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Paleologu a rupt voturile dreptei care mergeau la Barna. A fost iepurele PSD. Liiceanu a prevazut ca se va ajunge aici. Paleologu va ramane in istorie ca jolly jokerul lui Dancila.
      • -5 (15 voturi)    
        Subscriu. (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:51)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Impingerea lui Barna in ring fara o pregatire de propaganda solida a fost o eroare tactica majora.

        La nivel strategic, refuzul afirmarii doctrinare si insistenta excesiva asupra anti-coruptiei au condus la perceptia ca partid confuz.

        Nu stiu daca este suficient timp pentru corectarea acestor erori si mai ales nu stiu daca orbirea liderilor acestui partid este evidenta si pentru ei.
        • -8 (10 voturi)    
          Au ei timp să-și pregătească propaganda (Duminică, 10 noiembrie 2019, 23:08)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Solid.
        • -8 (12 voturi)    
          Pai ce vroiai sa faca?! (Duminică, 10 noiembrie 2019, 23:26)

          cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Sa zica direct ca ei vor sa implementeze in Romania ce a facut Trudeau in Canada? Inca nu poate, ca inca n-au definitivat setul de pronume alternative.
        • +3 (3 voturi)    
          ???? (Luni, 11 noiembrie 2019, 12:24)

          komodor [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

          Insistenta excesiva anti-coruptie a lui Barna a fost o greseala? Intr-o tara care colcaie de coruptie? Daca vreti sa-l atacati pe Barna cautati ceva mai credibil, acuzatia asta e pur si simplu penibila.
  • -2 (16 voturi)    
    slugile tot slugi (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:07)

    bokila1 [utilizator]

    barna are 2 procente peste dancila
    • -6 (16 voturi)    
      Da, în Australia și Noua Zeelandă... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:35)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui bokila1

      În rest e bine de tot sub scorul partidului. Normal individul ar trebui trecut pe linie moartă. E limpede că face mai mult rău decât bine....
  • +6 (32 voturi)    
    La 30 de ani de la "caderea" comunismului ... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:10)

    ww [utilizator]

    ... românii au in sfarsit in turul doi al prezidentialelor doar PSD. Priviti cu incredere inspre Mexic si Columbia, ca acolo e viitorul.
  • +14 (34 voturi)    
    Offfff (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:10)

    DurAndrei [utilizator]

    Totusi... cat de lovit in cap trebuiee sa fii sa votezi... Dancila???
  • +8 (36 voturi)    
    PNL a votat masiv Dancila! Un adversar convenabil (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:14)

    Miky60 [utilizator]

    Iohannis a avut ca singura tinta acum sa o aiba contracandidata pe Dancila in turul 2 si a reusit asta prin 2:
    1) Nepromovarea alegerilor: o prezenta scazuta va insemna ca partidele mari isi pot mobiliza electoratul clasic si doar ele vor conta: PNL-Iohannis si PSD-Dancila. In rest, nu se va juca. USR++ neavand masinaria clasica de partid nu va putea genera electorat de masa clasic
    2) Atacurile la Barna: toate aceste "dezvaluiri" Rise Project aparute fix in timpul campaniei si restul de atacuri la adresa lui Barna au facut ca acesta sa scada in sondaje, iar voturile sa se duca ori catre Paleologu (care nu are nicio sansa la turul 2) ori catre Iohannis pentru ca Dancila sa ajunga in turul 2.

    Un tur 2 Iohannis - Dancila inseamna victorie sigura pentru Iohannis (cu un scor de 60%-40%), in timp ce un tur 2 Iohannis - Barna s-ar juca si nu i-ar aduce victoria sigura lui Iohannis
    • +3 (5 voturi)    
      Cele doua Românii... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:15)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Să nu exagerăm cu teoriile complotiste. PNL-ul NU a votat pentru PSD (Dancilă) chiar dacă, aveţi dreptate, îi convine situatia. Nici nu avea nevoie. Cu toţi "demnitarii" sâi PSDişti, de o calitate îndoielnică, de care-şi dau seama chiar şi "baza" partidului FSNist, PSDul n-are nici o şansă să convingă. Societatea românească este din ce în ce mai conştientă de rolul pe care-l poate deţine în deciziile privind propria lor viaţă (poate mai puţin de cei din categoria 18-29 ani, prea dominaţi de lumea virtuală în care evadează inconştienţi de primejdiile la care se expun – inclusiv dipariţia lumii lor numerice victimă posibilă a dictaturilor posibile).
      Romînia mai are zeci de ani de şcolire întru a fi conştienţi de puterea colectivă. Educaţia politică, deja şchioapă şi moştenită de la "comunismul" mental si inconştient al părinţilor, coroborată cu idolenţa si ignoranţa dată de o educaţie precară, nu poate fi schimbată aşa uşor. Minciuna încă este opiumul poporului. Românii au fost atît de mult timp minţiţi şi speriaţi de represalii (reale sau imaginare) încît a ajuns să fie o paiaţă dezmembrată a ciocoilor de orice fel.
      Pentru moment Diaspora este speranţa acestei ţări, şi aceasta pînă cînd nu se hotărăşte să abandoneze orice speranţă de întoarcere sau de mai bine pentru ţara strămoşilor lor.
      Barna reprezintă speranţa unui viitor diferit. El sau altcineva de aceasi orientare, vor putea schimba (poate) reflexele autodistrugătoare ale unui popor ignorant şi prea supus.
      Pentru rest… Dumnezeu cu mila si, mai ales, cu mintea cea de pe urmă.
    • -7 (15 voturi)    
      Las-o baltă (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:39)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Spune-mi mai bine de ce n-a fost în stare Barna să scoată măcar scorul partidului. TOȚI ceilalți candaidați (inclusv bovina Vasilica) au făcut-o. Doar Barna a ratat. De ce?
  • +9 (17 voturi)    
    Deci e oficial.... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:21)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Foarte strins scorul pt turul doi
    Johannis va lua cam 5puncte procentuale de la barna+Paleologu si alte cinci puncte procentuale din Diaspora.
    dancila va lua totul de la cei ce nu au vota dreapta.
    Bineinteles multi dezamagiti de dreapta nu vor mai veni la turul doi fiindca e sub demnitatea lor, ceea ce ofera procente suplimentare dancilei.
    Strins de tot turul doi!
  • -11 (39 voturi)    
    ideologii similara (totalitare, anti) (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:21)

    Razvan_M [utilizator]

    USR + PSD au strans impreuna, prin candidatii lor, peste 46 de procente (incluzandu-l aici pe Mircea Diaconu).

    Sper sa nu vedem o uniune de stanga totalitara intre cele doua partide. Sper ca exista numerosi simpatizanti USR care cred in democratie si care se vor opune tendintelor stangist-totalitare pe care le promoveaza in momentul de fata liderii partidului.
    • +9 (33 voturi)    
      du-te la culcare (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:48)

      vidra [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Cred ca nu ti-ai luat medicamentele, USR, in primul rand, nu e de stanga. In al doilea rand, USR e in alianta cu PLUS, cred ca voiai sa zici USR-PLUS. In al treilea rand, USR-PLUS reprezinta exact ceea ce nu e psd: promovarea competentei in locul slugilor de partid, sustinerea justitiei, anti-coruptie, dezvoltarea infrastructurii, acordarea unui procent mai mare din PIB educatiei, un partid pro-european si pro-dezvoltare.
      • -5 (19 voturi)    
        ba da (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:55)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        USR e de stanga toata ziua, Plus nu e nimic, din punct de vedere politic.

        In rest, le amesteci in asemenea hal incat nici nu se poate comenta ceva,

        Avantul de acest tip e daunator, te impiedica sa vezi limpede.

        Sa nu mai vorbesc de deserviciul pe care il aduci USR prin limbajul folosit si atitudinea agresiv-semidocta.
      • -8 (16 voturi)    
        Adica (Duminică, 10 noiembrie 2019, 23:54)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        Cam tot ceea ce ai spus despre USR este lovit de nulitate. Nu spui nimic concret si de acolo nu se poate deduce nicio actiune de urmat.

        USR daca va ajunge la guvernare nu va avea nicio viziune si niciun orizont de lucru, toate se vor prabusi peste ei si isi vor da seama ca PSD este cu mult peste ei, apoi vor ajunge sa fuzioneze si sa se inglobeze in PSD!

        USR va ajunge in final sa fie devorat de PSD!
      • +1 (1 vot)    
        sunt sigur ca esti om inteligent (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:11)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui vidra

        Doar ca te ia gura pe dinainte si o dai pe jigniri, tinere activist USR.

        Ma intreb care-i diferenta intre coruptia PSD si coruptia USR (cu Ghinea ce secretizeaza dosarele de fonduri europene ale amicului Barna)?
        Mai am una: daca comisionul incasat de Barna si partenerii lui pe dosarele de fonduri europene este de peste 25%, ma intreb unde s-au dus aia aproape 10 milioane de euro (din aproape 40 milioane) - ca in declaratia de avere a lui Barna nu apar?
        Si inca una: prin cine a facut El Antreprenor Maximo contracte cu MAI? A dat si parandarat, cum se obisnuieste?

        Hai, intreaba la Centru ce replica acida trebuie sa dai.
    • +7 (7 voturi)    
      USR e partid de dreapta (Luni, 11 noiembrie 2019, 11:47)

      krank [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      USR n-a fost niciodata cu PSD. PNL a fost cu PSD in USL. Impreuna au aprox 60%. Poate de alianta asta sa-ti fie frica.
      • +1 (1 vot)    
        iar ati scos propagandistii usr la injurat? (Luni, 11 noiembrie 2019, 14:04)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui krank

        Nu intelegeti ca reusiti doar sa enervati cu extremismul vostru agresiv? Barna nu a castigat decat niste alegeri interne pana acum, si alea prin frauda. Continuati sa va mintiti singuri. Sunt sigur ca o sa va mearga bine.
  • +15 (27 voturi)    
    Rise Project (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:26)

    florinos [utilizator]

    Practic investigatia Rise Project a propulsat PSD in turul 2, va ramane in istorie acest lucru.
    • -6 (14 voturi)    
      Nope (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:43)

      Amerlocu [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Un candidat catastrofal ca Barna a propulsat PSD în turul 2. Barna e singurul candidat aflat sub scorul partidului.
  • -11 (29 voturi)    
    Rusine! (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:26)

    Alunec [utilizator]

    Veorica i-a dat placuta suedeza hashtagului. Hahahaha
    • +9 (21 voturi)    
      Gresit! (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:01)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Alunec

      PSD ne da, noua tuturor ,de 30 de ani placuta suedeza.Are oare cineva suficienta imaginatie pentru a vedea cu ochii mintii cum ar fi aratat o Romanie fara Iliescu presedinte in '90 si fara FSN atotputernic?
      • -8 (12 voturi)    
        Lasă că nici alternativa nu e strălucită (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:27)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Ai avut CDR-ul lui Constantinescu, ai avut PDL-ul lui Băsescu. Ți s-au părut mai strălucite?
  • +11 (21 voturi)    
    Deocamdata pe primele doua locuri e (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:33)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    USL.
  • +18 (18 voturi)    
    ma intreb.. (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:34)

    venomel [utilizator]

    Cum e posibil ca astia care au scos 0,1% (~8600) voturi sa stranga cele 200k semnaturi?
  • -10 (24 voturi)    
    La 30 de ani de la Revoluție, românii au decis (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:34)

    Nyk1 [utilizator]

    Au ales partidul care, chiar și sub o altă denumire, a înfăptuit Revoluția. La fel ca în 2014, nu avem unul, ci DOI candidați din partea PSDului care au intrat oficial în turul 2 (chiar dacă unul dintre ei se declară anti-PSD, dar când este de numit un premier, de semnat o lege, etc. rămâne un aliat de nădejde al PSD).
    • +2 (10 voturi)    
      Stai sa vezi intr-un an cat mai ramane din psd (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:57)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ole ole ole psdu nu mai e!!! Hehe mazeta!
      • +4 (6 voturi)    
        Sigur ca da (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:56)

        ww [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Cam ca si "turul doi fara psd" sau ca in 2016. Psd va disparea atunci cand in Romania, inaintea votului, justitia, educatia, bunastarea si o clasa de mijloc majoritara vor avea un cuvant de spus. Acestea sunt terapiile de soc care trebuie aplicate unui partid de mafioti, nu gandirea pueril-deziderativa. Iar aceste strategii sunt pentru tari care trebuie sa fie prospere, nu pentru colonii care trebuie mulse multi ani de acum inainte. Chiar nu vedeti ca psd (fost fsn, fost pcr) este partidul stapanilor de colonii, indiferent ca acestia sunt din Est sau din Vest?
  • -10 (24 voturi)    
    Urmeaza (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:35)

    Unforgiven [utilizator]

    Ca in turul 2 impostura securista de la varful statului sa fie data jos printr-un vot de neacceptare a propagandei macabre si malefice!!

    Jos Iohannis!
  • +8 (18 voturi)    
    bravo romani (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:46)

    Itsoc [utilizator]

    ati votat cu inima, mai putin cu mintea. sa va fie de bine cu viorica !
    in turul 2 ma pish pe el de vot si pe ea de tara! luati de la ficus si de la tuta o romanie normala.
    • -1 (7 voturi)    
      hmm (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:49)

      angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      sa inteleg ca votul nu mai acest exercitiu democratic necesar, ca anti psd e doar din usr...
      cel mai trist e ca gandesti si faci jocurile psd cu atitudinea ta
  • +6 (14 voturi)    
    Sigur, acest scor este subiectul... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:48)

    Lucky1 [utilizator]

    ...unor margini de eroare de cca 3%. Daca voturile Dancilei se confirma in minus, sa spunem cu 2,5%, rezulta un vot net de cca 20%.
    Daca Barna a fost subevaluat cu 1,6% ar rezulta un vot de cca 18% si adaugand un aport de cca 3% din diaspora ar rezulta un vot reevaluat la cca 21%. Dar totul acum nu este decat speculatie.
    Theologu si-a realizat rolul de a sprijini candidartul PSD. Va intra in istorie cu acest "remarcabil succes". Probabil ca va fi chiar mandru de "succesul" sau. Cateodata, este nevoie de asemenea momente critice pentru a revela adevaratul caracter al unui individ.
    In timp ce pentru Barna, chiar daca rezultatul final il mentine pe locul 3, va avea alte sanse la urmatoarele alegeri pe cand pentru Theologu sansele acestuia de alta aventura vor tinde spre zero.
    • -9 (15 voturi)    
      Diaspora e pro-USR, dar in tara scorul e mic (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:30)

      animatron [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      Teoriile conspirationiste poate ca ajuta pe unii sa treaca de socuri emotionale, dar nu rezolva nimic rational cu problemele reale de la USR-PLUS.

      Dna Dancila era pe trend ascendent dovedit in toate sondajele, inclusiv in cele interne USR !
      Totusi, lidera PSD nu a facut decat sa faca un plin de voturi PSD de la europarlamentare, atat.
      In conditiile in care a avut un concurent direct de la ProRomania si ALDE.

      A facut dl Barna plinul de voturi useriste in tara ?!

      Dl Diaconu, care a luat clar din votantii PSD, nu a fost "iepure" pt dl Barna de la USR.
      Dl Paleologu, care a luat de fapt voturi de la dreapta liberala (si cam cat a facut PMP la europarlamentare), nu a fost "iepure" pt Dancila de la PSD.

      Romania are nevoie de USR-PLUS, iar simpatizantii acestei coalitii progresiste nu trebuie sa ajunga la conspirationism si paranoia, sa ramana lucizi, sunt la inceput de drum si au destule de facut pentru a imbunatati capacitatile miscarii lor politice preferate.

      Daca dl Barna nu intra in turul 2 nu e vina altor candidati si nici a sa macar, e mai ales eroarea celor care s-au gandit ca dumnealui e cel mai potrivit pt cursa la Cotroceni.
      • -4 (8 voturi)    
        foarte corecta analiza (Duminică, 10 noiembrie 2019, 23:05)

        angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        sper ca exista oameni lucizi si cadrul partidelor sa poata vedea realitatea la fel ca tine
      • 0 (2 voturi)    
        nu e cel mai potrivit (Duminică, 10 noiembrie 2019, 23:07)

        john06 [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        dar zi tu cine era mai potrivit,ca Ciolos n-a candidat ca n-a vrut,simplu.
      • +1 (1 vot)    
        Dupa cum ai aflat... (Luni, 11 noiembrie 2019, 9:39)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui animatron

        Diaspora e mai lucida de atit....
  • +7 (17 voturi)    
    PNL pentru PSD (Duminică, 10 noiembrie 2019, 21:54)

    amanda13 [utilizator]

    Suspectez ca PNL a dat voturi pentru Dancila.
    • -3 (5 voturi)    
      Nu spun ca nu ar fi dat... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:43)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      ...dar cum este posibil sa faca acest lucru? Sa le transmita suporterilor sa voteze psd? mesaje subliminale sau ce? Nu inteleg...
      • +6 (6 voturi)    
        mno (Luni, 11 noiembrie 2019, 0:52)

        amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        asa cum s-au facut 12 mii de unguri in Teleorman, asa se pot face si alte manevre. In plus, ei au avut mai multi oameni la numarat.
  • -1 (1 vot)    
    pronosticul meu (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:11)

    nimeni_2342 [utilizator]

    veorica 1.9m, barna 1.7m+, diferenta cel putin 100k
  • -3 (9 voturi)    
    Sa luam partea buna... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 22:25)

    Klaus_ [utilizator]

    .... Dancila e in turul doi! Ura! Adica mai are ocazia, inca doua saptamani, sa se faca de cacao pe toate posturile TV. Altfel am fi uitat-o prea repede si ne-am fi impartit in doua tabere: una pro Iohannis si una pro Barna. Am fi inceput sa cautam argumente si contraargumente sofisticate, pe care tolomacii de votanti PSD oricum nu le-ar fi inteles. Iar dupa alegeri, politicienii celor doua tabere PNL vs USR Plus ar fi avut atitudinea de adversari, ceea ce ar fi avantajat PSD. Pe cand asa lucrurile sunt simple in turul doi: “chiar vrei sa iasa presedinte pe proasta blonda? Aia cu He-He, Take a photo... te reprezinta pe tine?” Eu cred ca nici macar Ponta n-o vs vota. Se va face de rusine mai rau decat daca nu ar fi ajuns in turul doi. Iar la final va fi o coalitie anti-PSD mai unita.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version