​HARTĂ INTERACTIVĂ Prezența la alegerile prezidențiale, Turul 1. Ce procente au fost înregistrate în fiecare județ din țară la precedentele scrutinuri prezidențiale

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 8:16 Actualitate | Esenţial


Prezenta la precedentele alegeri prezidentiale
Foto: Hotnews
În urmă cu cinci ani, în turul 1 al alegerilor prezidențiale, nu mai puțin de 9,56 de milioane de români s-au prezentat la urne, adică 52,31%, în timp ce în 2009 prezența la votul din primul tur de scrutin era de 53,52%. În 2014 fruntașe la vot au fost în special județele din sudul țării precum Teleorman, Olt, Giurgiu, Ilfov sau Prahova, dar și județe din Ardeal precum Cluj, Sibiu sau Alba. Vezi în articol prezența județ cu județ și sector cu sector la fiecare tur de scrutin la ultimele două alegeri prezidențiale, 2009 și 2014.

Prezidențiale 2014 - prezența pe țară:

  • Turul 1: 52.31%
  • Turul 2: 62.04%

Prezența pe București în 2014:
  • Turul 1: 54.29%
  • Turul 2: 65.53%

Prezidențiale 2009 - prezența pe țară:
  • Turul 1: 53.52%
  • Turul 2: 56.99%

Prezența pe București în 2009:

  • Turul 1: 50.09%
  • Turul 2: 54.90%

HARTĂ INTERACTIVĂ - Prezența la alegerile prezidențiale, județ cu județ:







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















27037 vizualizari

  • -10 (24 voturi)    
    O gramada de bani (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 8:46)

    tony-s [utilizator]

    aruncati aiurea pe fereastra mai ales pt diaspora, din totalul de aprox. 150 mil cat costa alegerile in jur de 50 de mil sunt doar pt diaspora in conditiile in care acolo in varianta optimista vor vota pana in 500 de mii adica iese peste 100 euro/cap de diasporez si oricine a fost in afara stie cam care sunt ocupatiile principale ale diasporezilor in toate orasele din vest.
    • +11 (17 voturi)    
      Nu e asa mult (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 10:36)

      Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      Pare mult, dar la nivel administrativ e o suma infima!
      Spre exemplu, alegerile din afara costa mai putin decat bordurile si panselutele dintr-un singur sector din capitala!
    • +9 (17 voturi)    
      si eu (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 11:28)

      gnd [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      Romanii din diaspora trimit in tara anual 4-5 miliarde de euro adica in jur de 2% din PIB-ul tarii bani care se duc marea majoritate in consum si constructii de unde statul roman colecteaza taxe ca sa-ti plateasca tie ajutoarele sociale si altora ca tine care stati si frecati menta si va umpleti de ura pe diasporeni
      • -9 (15 voturi)    
        Nu mai trimit nici macar 3 miliarde de euro (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 11:45)

        tony-s [utilizator] i-a raspuns lui gnd

        adica nici 2% din pib il fac 3-4 milioane de diasporezi iar cei 14-15 milioane de romani din tara fac restul de peste 98% din PIB. Fara sa luam la socoteala ca din majoritatea celor 3 miliarde se fac palate cu turnulete nefinisate tocmai ca sa nu plateasca impozit la stat ca si celebru ministru-grinda a lui sica mandolina caruia constructorul din greseala i-a facut o casa de vreo 900 mp in loc de 200mp si tot din greseala a "uitat" vreo 20 de ani sa-si plateaca impozitele.
        • +6 (6 voturi)    
          Greseala (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 15:02)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

          Asistatii sociali, acei concetateni de-ai nostrii care nu au probleme medicale, care nu vor sa lucreze dar care au fost si sunt tinuti de PSD ca masa de manevra la alegeri ne costa de 3-5 ori mai mult decat toate alegerile. Ei sunt trecuti in acelasi fond al pensiilor si ne miram de ce nu sunt bani pentru pensii. Cetatenii romani aflati in diaspora au exact aceleasi drepturi care oricare cetatean din Romania, si datorita lor (si nu lingailor, hotilor si mincinosilor de sorginte PSD-sta) tara se mai misca , este drept mai incet, catre valorile occidentale. Asa mai lasa-ma si nu-i jigni pe acesti oameni care au ales SA LUCREZE si sa nu stea la mila autoritatilor.Si cat trimit ei acasa nu ai nici tu habar, nici eu, nici statul roman, doar ei stiu.
          • -5 (13 voturi)    
            Alta manipulare tipic hastagista (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 17:36)

            tony-s [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

            Romania are sub 200 de mii de asistati sociali care primesc in jur de - 25-30 euro/luna - cea mai mica indemnizatie din ue, nu exista milioane de asistati sociali in Romania asa cum manipuleaza propaganda hastagista care-i numara la gramada pe mamele care primesc indemnizatia de crestere copil , persoanele cu dizabilitati, pensionarii.....
            • +1 (5 voturi)    
              Greseala (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 19:01)

              democtrates [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

              Poti afla exact numarul acestora (daca vrei) sunt in jur de 400-500 de mii si in plus cei care au invaliditate de gradul III(nu ma refer la cei bolnavi), persoane care lucreaza la negru. Daca vrei sa stii sunt in jur de 1,5 miloane de de oameni in tara care fenteaza statul roman, plus ca la multe firme private(si chiar de stat) sunt salarii oficiale + plus restul in plic. Si aici este problema mare, de ce nu are bani statul.
              • 0 (0 voturi)    
                Ce treaba au (Duminică, 10 noiembrie 2019, 0:28)

                tony-s [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

                persoanele care lucreaza la negru sau cei care prin diverse forme nu-si platesc toate contributiile la stat, cu asistatii sociali ? Cu siguranta sunt multi care fenteaza statul roman - bolnavi inchipuiti - insa in nici un caz nu sunt 1.5 mil, in total persoanele cu handicap si cu diverse boli care nu le permit sa lucreze sunt undeva la 700-800 de mii.
        • +4 (6 voturi)    
          PSD-ist (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 17:16)

          gnd [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

          Ti-ai dat arama pe fata. Esti un PSD-ist ratat, sarac, plin de ura fata de toti care vor sa faca ceva in viata si muncesc, fata de toti care nu au suportat mizeria din tara si au ales alt drum. Tu esti unu dintre aia care la petrecerea aia de manelisti strigai "ne p*sam pe diaspora". Trista viata si negru in suflet. Hai pa
          • -4 (8 voturi)    
            Care ura bre ? (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 18:46)

            tony-s [utilizator] i-a raspuns lui gnd

            ii compatimesc sincer pe cei care pt cativa banuti, putini in plus, stau fara prieteni,rude, in unele cazuri chiar fara familie si va cocosesc aia la munca de nici in weekeend nu mai aveti chef de nimic de s-a ajuns ca romanii din tara sa cunoasca mai bine decat voi toate locurile turistice din lume, e naiv cine crede ca-n vest e doar lapte si miere si umbla cainii cu covrigi in coada. Ai dreptate cu cei care fura si cersesc pt aia n-am nici un sentiment de bine.
          • 0 (0 voturi)    
            pleonasm... (Duminică, 10 noiembrie 2019, 10:10)

            gica_ultra [utilizator] i-a raspuns lui gnd

            psd-ist ratat = pleonasm . spui psd: ai spus totul ...
    • +4 (8 voturi)    
      democratia costa (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 12:01)

      kent8 [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      bani aruncati sunt aia risipiti pe proiecte inutile, pomeni electorale, deturnari de fonduri.
      • -5 (13 voturi)    
        Nimic nu e gratis (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 13:14)

        tony-s [utilizator] i-a raspuns lui kent8

        insa costurile puteau fi mult mai mici, nu vad nici un rost sa ti deschise sectii de votare in diaspora 3 zile in conditiile in care in 2 zile voteaza mult mai putini decat au votat intr-o zi in 2014 sau la europarlamentare.
        • +4 (8 voturi)    
          Demnitatea umana! (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 16:59)

          Juga [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

          Daca mergeai 100 km ca sa votezi si stateai la coada ca si mine 6 ore, nu mai vorbeai asa!
          • -5 (11 voturi)    
            Pai daca esti hastagist fara creier (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 17:31)

            tony-s [utilizator] i-a raspuns lui Juga

            intotdeuna in jurul oraselor au fost cel putin 4-5 sectii de votare, in jurul Romei de ex cel putin 10-15, acuma ca toti se inghesuiau doar la 2-3 sectii iar in celelalte batea vantu' iar apoi urlau ca nu-i lasa psd sa voteze e doar manipulare tipic hastagista.
            • +2 (6 voturi)    
              serios (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 18:40)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

              O spui de parca stii, dar esti doar neinformat, ca sa nu zic idiot
            • +1 (3 voturi)    
              Lol (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 20:13)

              jcjc [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

              Unde locuiesc eu este o singură secție de votare într-un oraș de 3 milioane de locuitori. În 2014 am așteptat 6 ore să votez, a fost un infern.
              • 0 (2 voturi)    
                Spune care e sectia (Duminică, 10 noiembrie 2019, 0:30)

                tony-s [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

                si daca e cum zici tu oras de 3 milioane iti gasesc pe o raza de 40-50 km in oras si in jurul orasului cel putin 5-6 sectii de votare.
        • +2 (4 voturi)    
          Esti rau (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 19:07)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

          Prin ce declari, ii umilesti pe cei din diaspora. Ei au avut curajul de a alege sa plece sa spele WC-uri, Chiuvete etc. . Tu ai ramas aici (si te respect) dar nu-i lua in ras pe acesti oameni, au avut un curaj enorm si garantez ca in momentul cand tara va arata altfel, se vor intoarce si vor contribui la dezvoltarea ei. Sau esti un bugetar lingau, caruia "statul la munca" este prea mult.Dumnezeu nu bate cu bota.
          Cu respect.
          • -6 (8 voturi)    
            II compatimesc (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 19:40)

            tony-s [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

            pe cei care au plecat insa in acelasi timp mi se pare o dovada de maxima lasitate sa parasesti corabia la greu si apoi sa te reintorci cand e bine. Cu bune si rele asta e totusi tara in care toti ne-am nascut insa nu e singura in care s-a trait rau, coruptie ridicata,lipsa infrastructura...oricum nici un motiv nu e suficient pt mine pt a parasi corabia la greu in loc de a pune umarul pt a o redresa.
            • +1 (3 voturi)    
              Gresesti enorm (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 21:38)

              democtrates [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

              Nu au parasit corabia la greu. orice corabie avea si are un capitan.Daca capitanul paraseste corabia ceilalti ce sa faca? Daca nu aveai loc de munca, daca se intra peste tot pe pile, daca peste tot aveai salariul minim, normal ca au plecat si le respect optiunea.
              Din pacate imi dau seama ca tu esti, un troliu PSFD-ist, exact un nostalgic al comunismului, mai mult ca sigur ca esti bugetar si te doare ca acesti oameni o duc mai bine ca tine, dar ei lucreaza la sange pe cand tu stai intr-un scaun confortabil si iti bati joc de contribuabili.
              As vrea sa te vad la examenul de capacitate pentru functii asa cum a promis Orban. Succes.
              • +1 (1 vot)    
                Poti ambala cum vrei (Duminică, 10 noiembrie 2019, 0:38)

                tony-s [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

                adevarul ramane - e dovada de maxima lasitate sa parasesti corabia la greu.Tu esti cu nostalgii comuniste nicaieri in capitalism statul nu iti da job, tu te agiti si iti faci firma sau te angajezi la privat sau la stat, iar conditiile au fost proaste pentru toata lumea,mai ales in anii 90, insa unii chiar si in acele conditii au ramas in tara si au pus umarul ca sa mearga mai departe corabia nu au parasit corabia.
                N-am lucrat nici un 1 minut la stat, ci doar in privat insa nu sunt un bizon din ala care sa urasc toti bugetarii doar pt ca asa mi-a zis basescu, inteleg ca fara bugetari nu exista stat, iar fara stat ne intoarcem la trib si convietuire in comun asa cum vrea o ciudata, mare scula pe la usr , asta nu inseamna ca nu sunt la stat, mai ales in primarii, o gramada care doar plimba hartia si care ar trebui dati afara insa trebuie fiecare indentificat individual,nu dati afara din pix sute de mii fara sa conteze ca-i un angajat necesar sau nu.
    • +2 (4 voturi)    
      ocupatii (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 18:31)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      Ce legatura are ocupatia unui emigrant cu cu alegerile de azi ?

      Ai idee cam citi bani aduc in tara "diasporezii " ; tot fara legatura cu alegerile
    • +1 (3 voturi)    
      Ia s-aud (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 20:16)

      jcjc [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      ... eu cu ce mă ocup, domnule?
  • -6 (8 voturi)    
    Procentele confirma faptul ca..... (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 11:31)

    gigiN [utilizator]

    ...judetele Covasna si Harghita nu prea au nimic de a face cu Romania.
    • 0 (6 voturi)    
      Esti un sovin dus cu pluta (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 15:11)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      In concluzie dupa procente(este vorba de cateva procente pana la 50%) nici municipiul Bucuresti, nici Satu Mare , nici Maramures nici Caras Severin nici Ialomita nu preau au nimic cu Romania.Daca ai fi trecut prin aceste judete ai fi vazut ce ordine , curatenie si amenajare a terenurilor exista. Ca nu au castiguri pe masura se datoreaza eternului partid etnic UDMR care ii tine in intuneric cu mesajele nationaliste. Dar sper si cred ca la anul nu o sa mai faca 5% sa intre in parlament.
      Dupa parerea mea, mai degraba Teleorman, Giurgiu si toate judetele PSD-iste nu prea au nimic cu Romania. ne-a dovedit guvernarea Dragnea-Dancila, cel mai "TARE" guvern din ultimii 30 de ani


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version