VIDEO Dezbatere electorală la Europa FM, cu Dan Barna, Theodor Paleologu și Kelemen Hunor. Ce au spus cei trei candidați despre anticipate, reforma constituțională, defrișările ilegale sau rolul serviciilor în lupta anticorupție

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 7 noiembrie 2019, 20:34 Actualitate | Esenţial


Dezbatere Europa FM
Foto: Captura Facebook
Dan Barna (USR PLUS), Theodor Paleologu (PMP) și Kelemen Hunor (UDMR) au fost singurii candidați la alegerile prezidențiale care au participat, joi seară, la dezbaterea electorală organizată de postul de radio Europa FM. Dezbaterea a fost moderată de Moise Guran.

Toți cei trei candidați au susținut că România are nevoie de o reformă constituțională profundă. În timp ce Barna s-a pronunțat pentru o republică semiprezidențială, cu atribuții sporite pentru șeful statului, Kelemen a insistat pentru o republică parlamentară. Paleologu în schimb a propus o dezbatere și un eventual referendum pentru monarhie.

În privința organizării de alegeri parlamentare anticipate, pentru depășirea actualei crize politice, candidatul USR PLUS Dan Barna a reiterat că acestea sunt „soluţia morală şi corectă” pentru țară, în timp ce candidatul UDMR Kelemen Hunor și cel al PMP Theodor Paleologu și-au exprimat îndoiala că acestea au șanse să fie organizate.

Întrebați dacă trebuie considerată corupția o amenințare la adresa siguranței naționale, cei trei participanți la dezbatere au fost unanim de acord. Ei au fost totodată de acord că serviciile secrete trebuie să aibă o implicare în combaterea marii corupții, dar fără „protocoale secrete”.

În ce privește defrișările ilegale de păduri, și anume ce măsuri poate promova președintele pentru combaterea acestora, Kelemen a recunoscut că are o propunere radicală: interzicerea exploatării pădurilor în scop industrial pentru o perioadă de 10 ani. Ideea sa a fost respinsă de ambii contracandidați. Barna a spus că este o măsură nerealistă și că „exploatarea raţională şi împăduririle sunt răspunsul corect”. La rândul său, Paleologu a susținut că problema este una care ține, în mod fundamental, de fenomenul corupției.

Toți cei trei candidați au fost în schimb de părere că președintele Iohannis a dat prea multe șanse PSD-ului. Kelemen a spus că, în opinia sa, președintele trebuia să-și fi asumat chiar și riscul unei suspendări. Paleologu a vorbit despre „neputința” lui Iohannis, iar Barna consideră că „responsabilitatea e împărțită” când vine vorba de guvernele PSD acceptate de Iohannis.

De asemenea, toți participanții la dezbatere au susținut ideea reorganizării teritoriale a țării.

Pe parcusul dezbaterii au fost și o serie de „înțepături” între Barna și Paleologu.

-----------------------------------

Europa FM a anunțat că „având în vedere absența cvasitotală a dezbaterilor electorale" în campania pentru prezidențiale, i-a invitat pe principalii șase candidați la „o întâlnire electorală organizată joi, 7 noiembrie 2019, ora 20.30”. Este vorba de Klaus Iohannis, Viorica Dăncilă, Dan Barna, Mircea Diaconu, Theodor Paleologu și Kelemen Hunor.

Moise Guran a precizat că Viorica Dăncilă a spus că participă doar la o dezbatere cu Klaus Iohannis, iar președintele în exercițiu a spus că nu participă la nicio dezbatere și nu acordă interviuri.



-----------------------------------

Candidații sunt întrebați cu ce ar începe în creionarea unui parcurs de țară.

Theodor Paleologu spune că ar începe cu Constituția și Educația.
  • „Avem nevoie de o educație care să formeze indivizi autonomi”
Dan Barna vorbește și el despre reforma Constituției, dar și despre proiectul Fără penali în funcții publice, precum și despre faptul că până acum România a fost condusă de oameni care au lucrat la stat.
  • „Eu voi fi acel președinte când România va avea un antreprenor președinte”
Paleologu replică faptul că el este un „antreprenor pe bune” și nu primește niciun ban public. Dan Barna revine și spune că vorbea despre candidații care „au șanse”.

Kelemen Hunor mizează în proiectul său pe dezvoltarea infrastructurii, un stat „unde se întorc oamenii, și nu pleacă”.

Pro sau contra anticipate?

Paleologu: Constituția lasă foarte puține speranțe pentru așa ceva. Nu văd șanse pentru acest lucru, de aceea trebuie să schimbăm Constituția. Președintele să poată dizolva Parlamentul pentru a organiza anticipate

Dan Barna: Anticipatele sunt soluția morală și corectă pentru România. Ele sunt necesare, dar complicat de făcut. Dacă stăm un an de zile cu guvernarea PNL, care va fi ciuca bătăii dinspre PSD, ne vom trezi din nou cu PSD jucător relevant. După buget și prezidențiale, trebuie să încercăm și să reușim să facem anticipate. Despre ce schimbare de Constituție putem discuta până nu schimbăm actualul Parlament? Reintrăm în coșmarul în care PSD se dă puțin la o parte și revine.

Kelemen Hunor: Și mâine putem organiza anticipate. Cei care spun că sunt pentru anticipate trebuie să spună și cum vom ajunge acolo. Pe actuala construcție nu se poate ajunge la anticipate indiferent de ce ne dorim, restul e demagogie. Vreau, dar nu se poate.

Republică parlamentară sau prezidențială?

Theodor Paleologu propune o dezbatere și un eventual referendum pentru monarhie, afirmând că „republica a fost instaurată de tancurile sovietice”. În opinia sa, majoritatea românilor nu e favorabilă unei republici parlamentare. Paleologu a precizat că a semnat pentru Fără penali în funcții publice și l-a felicitat pe Dan Barna pentru inițiativă. Kelemen Hunor s-a pronunțat pentru o republică parlamentară. Dan Barna propune ca, dacă președintele nu este suspendat în urma unei inițiative a Parlamentului, șeful statului să aibă și el posibilitatea de a dizolva parlamentul.

Cum ar lucra fiecare candidat cu un guvern ostil / E responsabil președintele Klaus Iohannis de faptele Guvernelor PSD?

Kelemen Hunor: Actuala Constituție presupune coabitare. Cred că de aceea e nevoie de o reformă constituțională. Este responsabil, bineînțeles. Poți pune un premier, pentru că e o majoritate, dar nu a doua, a treia și a patra oară. Eu aș fi forțat după Grindeanu o altă formulă de guvernare.

Theodor Paleologu face apel să nu i se mai spună liderului UDMR dl Hunor, care este numele mic: Un guvern diferit nu e neapărat ostil, poate fi de altă culoare politică prin forța lucrurilor. Eu sunt susținut de PMP, va trebui să lucrez cu dl Ludovic Orban și voi lucra foarte bine. Dl Iohannis a câștigat în 2014 cu peste un milion de voturi în plus și a reușit să piardă complet acest capital în doi ani. Nu-l putem trage la răspundere, dar e o contraperfomanță fabuloasă. Au fost guverne din ce în ce mai proaste ale PSD și nu trebuia să continue să dea mereu șanse PSD. Direct evident că nu, toate samavolniciile PSD nu i-au aparținut, dar e vorba de neputința președintelui Iohannis.

Dan Barna: Prea multe șanse date PSD și responsabilitatea e împărțită fără îndoială. (Moise Guran îl întreabă cum ar fi făcut altfel) Când PSD a venit cu prima propunere Grindeanu cumva legitimă, a urmat OUG 13, deja Tudose era maxim de șansă care trebuia dată. Dăncilă nu trebuia să existe. Președintele e obligat să numească un premier doar dacă există o majoritate de 50%. În alte state europene negocierile pentru formarea guvernului durează și luni de zile.

Despre amenințarea PSD cu suspendarea președintelui Iohannis

Barna: Cetățenii te aleg președinte nu să te sperii de amenințarea suspendării. Dacă intervii doar când casa e în flăcări, nu când se aduc butoaiele cu benzină, grenadele, președintele trebuie să-și asume aceste riscuri.

Paleologu: Dlui Iohannis i-a și convenit să o numească pe doamna Dăncilă. A preferat confortul și nu a avut acest curaj.

Kelemen: Eu nu aș mai fi dat încă o șansă PSD-ului, cu riscul suspendării.

E corupția o amenințare la adresa siguranței naționale?

Paleologu: Categoric da. Trebuie relansată activitatea DNA. Trebuie acționat asupra cauzelor corupției și trebuie accentuată prevenția.

Dan Barna: E clar o amenințare la siguranța națională. Am ajuns în ultimii ani să ni se spună că e legitimă corupția. Trebuie să avem o reglementare la nivel de parlament, fără protocoale și fără mecanisme care de fapt lasă foarte mult discreționar abordarea corupției.

Kelemen Hunor: Este o problemă, da. Judecătorii și procurorii trebuie să se ocupe de cazurile de corupție, nu politicienii. Orice funcționar, demnitar care s-a atins de averea publică trebuie pedepsit drastic. Magistrații nu trebuie să fie jucători politici.

Considerarea ca amenințare de siguranță națională a marii corupții înseamnă inclusiv implicarea serviciilor secrete?

Paleologu: Da, dar avem nevoie de noi legi pentru serviciile secrete și controlul lor trebuie să fie pe bune. Dl Barna folosește mereu formula un tur doi fără PSD, eu vreau un tur doi cu un candidat de dreapta care să-l trimită pe Iohannis la Sibiu. Pe cei mai mulți români mica corupție îi doare. Nu e de ajuns să avem mijloace punitive, trebuie acționat asupra cauzelor, iar una din cauze e excesul de reglementare. Ajungi să dai șpagă pentru a scăpa de controlul diferitelor oficii ale statului.

Dan Barna: Fără îndoială, da. Costul corupției a însemnat 32 de mld de euro, e un cost uriaș. Când vorbim de marea corupție, acolo statul trebuie să folosească toate instituțiile inclusiv cele din sfera de informații. Trebuie să avem un control civil real asupra serviciilor de informații. E un principiu de igienă a societății. Un control civil real e singura soluție pe care o văd pentru a ieși din această fantasmagorie de state paralele.

Kelemen Hunor: Fără protocoale secrete. Justiția nu trebuie să fie un câmp tactic. Serviciile secrete nu trebuie să ajungă la judecători. Trebuie să avertizeze, să îi ajute pe cei care luptă împotriva corupției. Cum e în Germania: separat de servicii, fiecare comandă, cu aprobarea judecătorului. Trebuie separate apele. Serviciile avertizează miniștrii, decidenții, pe cei care conduc statul român. Microfoanele trebuie puse de acel serviciu tehnic care nu e în subordinea serviciului secret. Nu folosești serviciul în derularea anchetei. Eu nu vreau un stat în care serviciile se implică în anchetele justiției.

Pedepsele pentru corupție sunt prea mici sau prea mari?

Paleologu: Nu am o opinie, voi consulta juriști.

Barna: Problema nu e mărimea pedepselor, ci recuperarea prejudiciului, care este aproape o excepție. Confiscarea averilor nejustificate e un lucru de care România are nevoie. Pot fi mărite, sunt oricum destul de mari, dar nu se va schimba nimic dacă nu se recuperează prejudiciul. În țările civilizate trebuie să explici care sunt sursele care au generat respectivele bunuri. Prezumția de dobândire licită e un aspect, justificarea averilor e alt aspect.

Kelemen: Sunt de acord cu Dan Barna, rar se întâmplă.

Paleologu propune un angajament al celor trei candidați pentru recuperarea prejudiciului în cazuri de corupție. Paleologu mai spune că are o curiozitate legată de averea președintelui Iohannis, dar acesta nu e de față.

Cazul CCR care l-a obligat pe Iohannis să o demită pe Kovesi

Dan Barna: Vreau să cred că dacă aș fi fost președinte nu aș fi fost în situația aceea, pentru că Dăncilă nu ar fi primit o șansă. Costul etapelor ignorate succesiv l-au pus în situația să fie într-un loc fără ieșire. S-a ajuns acolo pentru că președintele a permis să avem o guvernare care nu a avut ca temă decât justiția, sunt convins că nu aș fi ajuns în situația aceea. CCR nu ar fi avut pe masă acea decizie. Președintele României trebuie să respecte deciziile CCR dar aceste decizii se iau întotdeauna într-un context politic. Depolitizarea CCR e o prioritate. E inadmisibil să ai ca președinte CCR un fost președinte al Camerei Deputaților al PSD.

Kelemen Hunor: Sloganul meu e respect. Aș respecta toate deciziile CCR, altfel nu se poate. Președintele Iohannis a mers până la zid, când a avut decizia a respectat decizia, și eu aș fi respectat decizia.

Theodor Paleologu: Aș fi asumat riscul unei suspendări de către majoritatea PSD. Nu mi-aș fi ales această bătălie, ci una principială în care să risc suspendarea, conștient că aș fi avut poporul de partea mea. Aș fi asumat riscul unei suspendări înainte ca acest lucru să se întâmple. Aș fi încercat formarea unei alte majorități.

Care este soluția pentru depolitizarea Educației?

Dan Barna: Puterea la cetățeni. Puterea la școală și la părinți, desființarea și reformarea completă a inspectoratelor școlare. Consiliul de administrație al școlii trebuie să aibă puterea de decizie în numirea directorilor și profesorilor. Puterea la părinți, la profesori. Inspectoratele pot avea doar un rol metodologic.

Kelemen Hunor: Copilul trebuie să fie în centrul interesului. Aș începe cu o descentralizare puternică. Trebuie să dai flexibilitate profesorilor, fără chestiuni administrative. Profesorul trebuie să fie profesor, nu administrator. Duci inspectoratele la nivel local, nu sub autoritatea ministerului.

Theodor Paleologu: Desființarea inspectoratelor școlare, cel puțin în forma actuală. Trebuie să dispară rectorul politician. Politizarea canceroasă e posibilă pe soclul etatist pe care e construită educația în România. Avem nevoie de mult mai multă competiție. Nu sunt de acord ca profesorii și directorii să facă atâta administrație. Vorbesc și aici de excesul de reglementare și nevoia de libertate în toate domeniile.

2% pentru Apărare sau 6% pentru Educație - de unde trebuie tăiat în situație de criză

Kelemen Hunor: Pentru 2020 aș alege 6% pentru Educație. Securitatea națională trebuie să fie o prioritate, dar dacă așteaptă un an de zile nu e nicio catastrofă.

Paleologu: E un răspuns ușor, Educația e pe primul loc, dar dacă dublăm sau triplăm bugetul și continuăm la fel nu ajungem nicăieri. Nu cred că se poate dubla la anul, cred într-o creștere progresivă. Nu poți tăia bugetul Apărării pentru că avem niște obligații. Securitatea este angajamentul președintelui față de cetățenii țării, face parte din jurământ de altminteri.

Barna: Problema nu e să alegi una sau alta. Vorbesc de 6% obiectiv de mandat în programul meu. E vorba și de off-set-uri în industria de apărare, care atrage dezvoltare economică de unde poți merge ulterior spre 6% spre Educație.

Ca viitor președinte, ce trebuie făcut ca România să scape de vizele din SUA, ca Polonia, sau să ajungă în situația Bulgariei, care poate primi perspectiva de a intra în Schengen

Paleologu: În ultimii ani prestigiul internațional al României a fost ruinat. E în primul rând o chestiune de credibilitate internațională a României, care nu se schimbă de pe o zi pe alta.

Barna: Sunt surprins că dl Paleologu nu vede soluția reală: refuzul statului român de a utiliza diaspora care e acolo. Succesul Poloniei, Ungariei în SUA se datorează fix diasporei lor. Refuzăm ca politică să ne folosim diaspora. Ca stat contezi în SUA dacă în instituțiile americane foștii tăi cetățeni sunt implicați. Românii din SUA mi-au spus exact asta: nu simțim că România ne dorește. Când vorbim de Bulgaria, de MCV nu o să intrăm în Schengen până nu rezolvăm problema MCV.

Kelemen: Președintele are posibilitatea în Consiliu de a convinge pe cei care se opun să fie de acord. Am îndeplinit criteriile tehnice, restul e dublă măsură. Legat de vize, trebuie diplomație foarte eficientă, trebuie lobby în Congres și trebuie să crești credibilitatea prin politică foarte coerentă.

Întrebare trimisă de Greenpeace legată de păduri: Ce măsuri veți promova pentru combaterea tăierilor ilegale?

Barna: Subiectul trebuie să devină o temă majoră, un subiect al CSAT. Trebuie revenit la mecanismele prin care cetățenii pot sesiza, acel radar al pădurilor. Nu e vorba de cetățeanul care pleacă cu o căruță de lemne, e furt instituționalizat. Există supraveghere prin satelit, supraveghere cu drone, pe care un președinte trebuie să le ceară guvernului.

Kelemen: Cea mai eficientă ar fi stoparea, interzicerea tăierii pentru scopuri economice pe 10 ani. Să se taie doar pentru încălzirea populației și gestionarea pădurii. Plus un program de împădurire. Știu că e o chestiune radicală, controversată, dar ar fi cea mai bună soluție.

Dan Barna se pronunță împotriva omorârii unei industrii performante, dar Kelemen Hunor a replicat că se poate importa lemn și soluția nu este să faci din cetățeni turnători: „Nu cunoașteți realitatea din acele zone. Haideți să nu vorbim de guvernul Cioloș pentru că ajungem la probleme mult mai serioase legate de păduri. Când vorbim de păduri trebuie să intervii brutal”.

Theodor Paleologu: Exportul de mobilă ne aduce mai mult și înseamnă mai puțin lemn tăiat. Nu sunt de acord cu dl Kelemen Hunor. Când era Verestoy Attila nu era la fel de radical. Ajungem iar la problema corupției. Sunt absolut de acord cu reîmpădurirea, din fonduri europene fără doar și poate.

Kelemen, drept la replică: E o legendă urbană că Verestoy a tăiat pădurile, e un om care nu mai e printre noi. Nu vreau să-l întreb pe dl Paleologu de Petrov, care e printre noi.

Reorganizarea administrativă a României: pentru sau împotriva comasării județelor / localităților?

Kelemen Hunor: Sunt pentru reformă administrativă, pentru reorganizarea județelor, avem nevoie de regiuni mai coerente, 15 - 16 regiuni, sunt de acord să regândim unitățile administrativ-teritoriale, dar nu poți merge mecanic, trebuie să ții cont de argumentele geografice. Trebuie nuanțat, echilibrat dar trebuie regândită toată organizarea administrativă. România a semnat tratate care spun că reforma nu poate schimba raportul etnic într-o anumită regiune. Se pot găsi soluții.

Theodor Paleologu: Comasarea comunelor, categoric da, nu-și pot permite plata salariilor. Avem modelul francez de regrupare în jurul unor regiuni, județele pot fi grupate în regiuni care pot accesa direct fonduri europene. Sunt unele măsuri pentru care trebuie să avem în vedere direcția, dar să nu pretindem noi ca eventuali președinți să decidem toți. E clar că trebuie să comasăm comune. E nevoie de coordonare regională. Că desființăm județele sau nu, e altă chestiune.

Dan Barna: Clar da. Județele pe care le are România sunt un mecanism care nu mai funcționează. Trebuie să facem o reformă profundă.


Candidații sunt invitați să adreseze întrebări unui singur contracandidat.

Theodor Paleologu alege să îl întrebe pe Dan Barna, pe tema secretizării contractelor legate de fondurile europene. Aș vrea un răspuns legat de moralitatea acestui lucru.

Barna: Perioada când am fost secretar de stat la ministerul Fondurilor și Ghinea ministru, atunci am reușit să desecretizăm arhivele fondurilor. În interviul pentru Rise am aflat că o parte din contractele mele fuseseră secretizate pentru că se încălcau niște prevederi legate de protecția datelor. Habar nu aveam de acest lucru. Nu am niciun fel de problemă de moralitate, am făcut mult mai mult în acest domeniu decât alți politicieni. Sunt deschis, oricare din contracte e în spațiul public. Faptul că au găsit niște câmpuri care nu erau doar ale contractelor mele pare că țineau de CNP-uri. Jurnaliștii au întregul dosar, până la bilete de autobuz.

Dan Barna alege să îl întrebe pe Paleologu: Cu cine veți vota în turul doi?
  • Paleologu: Cu mine evident
  • Barna: Întrebam serios
  • Paleologu: Serios
  • Barna: Dacă nu ajungeți în turul 2?
  • Paleologu: E o ipoteză pe care nu o iau în calcul. Acreditați ideea că sunteți desemnat prin drept divin că sunteți finalist, nimic nu e mai puțin sigur. Să vedem ce decid cetățenii și după aia voi răspunde. De când am drept de vot, întotdeauna am votat împotriva FSN, PDSR, PSD etc. Eu nu sunt un om nou, de 30 de ani am această opțiune anti-PSD
Kelemen alege să îl întrebe pe Barna: Am înțeles că vreți să fiți șeful statului, al guvernului. De ce vă e așa drag modelul lui Putin?

Barna: Nu e niciun model Putin. Abordarea larg parlamentaristă ne-a dus la crize permanente. E nevoie de o variantă de dezvoltare în care președintele poate în situații de criză politică .. cât de simplu ar fi fost ca azi să avem anticipate?

Urmează un „set de întrebări personalizate”

Kelemen Hunor este întrebat despre schimbarea legilor justiției. Ați proceda la fel?

Kelemen: În ce privește legile justiției, probabil că 90% aș susține ce am susținut. Codul Penal nu am votat, inclusiv abuzul cu care nu am fost de acord și a trecut fără voturile noastre. Pe procedura penală am reținerile mele dacă am votat bine. În iunie am votat pentru moțiunea de cenzură și nu a trecut. Dățile trecute nu am participat la vot.

Paleologu este întrebat dacă ar mai fi candidat din partea PMP dacă exista decizia privind cazul Băsescu - Petrov:

Paleologu: Categoric da, pentru că nu dl Băsescu candidează, candidează Paleologu. Alegerile sunt despre prezent și viitor, nu despre posibile lucruri de acum 40 de ani.

Dan Barna este întrebat dacă ar face ceva diferit când a fost antreprenor pe fonduri europene:

Barna: Probabil că aș fi muncit și mai mult la acele petiții și adrese către ministere, poate puteam să fac mai mult. Comunitatea pe care am creat-o, fonduristructurale.ro, poate puteam să muncesc și mai mult. Rezultatele avute, contribuția mea, sunt lucruri de care sunt mândru. Nu am nimic să-mi reproșez.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















30785 vizualizari

  • +34 (54 voturi)    
    werner? (Joi, 7 noiembrie 2019, 20:44)

    irma [utilizator]

    werner si viorica sunt peste toti ? de aceea nu participa ?? :d
    la "final" de mandat werner ar fi trebuit sa participe macar la o sesiune de intrebari...despre tot ce a facut/ sau nu :D
    • -29 (65 voturi)    
      foarte bine ca n-a venit, "moderator": guran-usr (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:30)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui irma

      Si evident, tema principala a fost pe placul lui Barna: ce as fi facut eu de eram in locul lui.
      Dupa razboi multi viteji se arata. In parlament ce a facut barna si usr timp de 3 ani ? Noroc cu ponta.
      Clasa "mediatica", de o calitate mai proasta chiar decat clasa politica.
      • +20 (68 voturi)    
        Sa fim cinstiti, Barna rules! (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:09)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        E cel mai la obiect, nu bate campii, este exact ce are nevoie Romania. Fara piruete, direct la tinta. In doua cuvinte spune totul si are cele mai bune solutii, ca ne place sau nu.
        • -22 (56 voturi)    
          Barna e un individ anchetat de DNA (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:00)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          și suspectat că a furat din fonduri europene destinate oamenilor defavorizați (unii le zic asistați).

          Fix pătura socială cea mai vulnerabilă. Știi tu... oamenii aceeia care sunt disprețuiți în comentariile acestui site.

          Tu poți fi cinstit. Dar nu i-o cere și lu' Barna.
          • +2 (14 voturi)    
            prezumtia de nevinovatie?! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:13)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            ai auzit de ea?!

            maine pot sa-ti fac dosar penal daca stiu cine esti! a, dar nici macar nu e bv de dosar penal, e vb de o dezvaluire la tv. deci fix 0 barat!
            • +1 (5 voturi)    
              Hai frățioare lasă-mă cu vrăjeala (Vineri, 8 noiembrie 2019, 16:58)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              Alții prin alte părți își dau demisia din partide pentru chestii mult mai light care nu intră în categoria penalului (gen aventuri extraconjugale). Numai să nu strice imaginea partidului.

              La noi USR-ul #farăPenali s-a coagulat în jurul unuia anchetat de DNA că să.... fii atent... să lupte împotriva penalior. Uită-te cum e pupat „neinteresat” de oameni „nehotărâți” prin comentarii.

              Băi... Dă-o în mama mă-sii de treabă.


              Dacă Viorica era anchetată de DNA ar fi luat foc tot internetul. Ce vorbim aici?
          • +4 (16 voturi)    
            Esti un raspandac... (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:51)

            paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            de mincini si un manipulator ordinar!!!

            Barna nu are nici o “calitate” la DNA, nici suspect, nici invinuit si nici cea de urmarit penal.
            Chiar DNA a facut o declaratie in acest sens!
            Referitor la fondurile europene...tu nu ai cum sa intelegi ce activitate a facut Barna pentru simpul motiv ca ai deficiente in a gandi...!
            Firma lui Barna (de intermediere...daca vrei) nu a incasat fonduri europene ci a intocmit documentatia necesara pentru start-upuri(firme nou infiintate)pentru a accesa fonduri europene din programul pus la dispozitie de Comisia europeana chiar pentru aceste entitati.
            Pentru informarea ta, la nivelul UE media start-upurilor care reusesc sa ramana in piata dupa primii 1-3 ani este de 10-11%.

            Referitor la firma care avea angajati persoane cu handicap (care a accesat fonduri europene)si care a intrat in faliment...de ce crezi ca managementul aceste firme putea fi influentat de firma ce i-a facut serviciul (remunerat bineinteles)de a-i intocmi si depune la Bruxelles documentatia pentru obtinerea fondurilor europene...?!
            Ce sa mai spuneti si voi...bagati fitile, manipulati, doar doar or mai exista si altii sa puna boticul la prostiile debitate de voi!

            Sunt prostii...pentru ca o sa vedeti ca subiectul se va stinge imediat dupa alegerile presedintiale.
            • -1 (5 voturi)    
              Așa se fac banii din fonduri (Vineri, 8 noiembrie 2019, 17:08)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

              Completând niște acte. Fiind intermediar. Adică făcând nimic util.

              Sau tu ne spui că Barna a lucrat așa pro-bono? Prietenii și soția lui au avut salarii cam măricerle pentru acea firmă de într-ajutorare a startapurilor.

              Vezi că sunt firme prin Italia mult mai „eficiente” decât a lui Barna care îți câștigă ce proiect vrea suflețelul tău. Trebuie doar să le dai partea (mare). Restul (partea mică) îți rămâne ție.

              Românilor... E vai de capul vostru. Vă joacă șmecherii cum vor ei pe degete. Românul crede orice, numai să-i spui cât de frumos și deștept e el față de vecinăsu.
          • +5 (17 voturi)    
            Ti-ai luat cei 50 lei? (Vineri, 8 noiembrie 2019, 11:02)

            MythRo [anonim] i-a raspuns lui Shaolin

            Barna NU este anchetat de DNA. Prostia ta ar trebui sa fie, totusi...

            https://www.g4media.ro/seful-dna-calin-nistor-barna-nu-are-calitate-de-suspect-sau-inculpat-in-vreun-dosar-al-dna.html
        • -16 (48 voturi)    
          barna, a recitat aceleasi poezii. Cel mai slab (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:01)

          Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Kelemen Hunor, cel mai european, adica rational si calm.
          Nu sunt de acord cu tot ce a spus, dar mi-a placut cea cu oprirea exploatarioi industriale a padurii.
          O atitudine ma patriotica decat ceilalti care se bat cu caramida in piept.
          • +11 (19 voturi)    
            Ungurii si lemnul (Vineri, 8 noiembrie 2019, 8:55)

            mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

            E hilar ca UDMR sa se promoveze electoral pe tema protejarii padurile, partidului fostului magnat Verestoy Attila "Drujba lui Dumnezeu".
            UDMR si-a construit intreaga existenta pe vorbit frumos in teorie si praduit tara alaturi de cine s-a nimerit la putere.
            • +6 (10 voturi)    
              Kerestoy Gaterszag SRL (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:32)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

              Nu e o legenda urbană, este ceea ce urșii protestează și reclama in prezent pe domeniul HarCov
          • +6 (14 voturi)    
            postaci noi (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:13)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

            bine la fel de prosti ca ceilalti,.

            oricum bine ai venit in meseria mancatorilor de kkt!
        • +14 (48 voturi)    
          Am votat Barna si nu regret! (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:31)

          Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Am votat Barna si nu regret! Si la turul doi culmea!
          Multumim culmea PSDlui pt votul prin corespondenta !!!
          Placute suedeze!!!
          • +5 (13 voturi)    
            Au "dat bani" (PSD) si-au "rezolvat in graba (PNL) (Vineri, 8 noiembrie 2019, 0:17)

            tei [utilizator] i-a raspuns lui Pasarea_PuieMontix

            Ce n-au facut 5 ani, si nimic nu le-a iesit
      • -17 (39 voturi)    
        Platitudini și complezențe (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:12)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        nu mă aștept de la altceva de la aceste dezbateri. Să fie bine ca să nu fie rău. Jos mafia sus patria. O să mă uit și eu că m-au făcut curios.

        Vedeți că ceva important se anunță vineri. Mai important decât marioneta care ajunge la Cotroceni. Dar nimeni nu vorbește despre asta în presă sau în dezbateri. Curios...

        Eu am încercat să vă avertizez... Dar meehh... Cu forța n-o să vă ajut.
        • +25 (43 voturi)    
          Frumoasa dezbatere! (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:31)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Am urmarit dezbaterea electorala a candidatilor Theodor Paleologu, Kelemen Hunor si Dan Barna. Toti au fost buni, cu diferente pe care fiecare dintre noi le va subiectiviza din varii motive. S-au inaltat la nivelul asteptarilor mele si chiar peste in anumite momente. Le multumesc mult lor si celor de la Europa FM pentru cea mai frumoasa zi a campaniei electorale! Si da, Dancila, Diaconu si Iohannis au facut bine ca nu au venit la dezbatere. Pur si simplu nu aveau ce sa caute acolo, a fost mult peste ei...
        • +25 (37 voturi)    
          Unde e normalitatea? (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:56)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          Intr-o Romanie normala, Iohannis trebuia sa participe la dezbaterea electorala...
        • -3 (7 voturi)    
          Ce (Vineri, 8 noiembrie 2019, 0:12)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          va fi vineri ?
      • +16 (32 voturi)    
        "Opriti gratarele ... (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:32)

        ww [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        vorbeste Herr Iohannis!"
        Moderatorul este vox populi intr-o astfel de dezbatere. Raspunsurile candidatilor nu sunt pentru moderator ci pentru electorat. Daca un presedinte nu merge la o dezbatere pentru ca nu ii place moderatorul, oare ce ar fi in stare sa le faca plebeilor care nu il voteaza? Dar cum poate reprezenta interesele unui popor pe plan international? La UE, ONU si NATO trebuie schimbata oare toata recuzita pe cand vorbeste luminatia sa?
      • +2 (4 voturi)    
        @Poiana (Vineri, 8 noiembrie 2019, 12:47)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        A fost o greșală cât JOHANNIS de mare ! Nici pe plan european nu va fi scutit de critici serioase ! FII SIGUR !
    • +14 (36 voturi)    
      Pai nu e obisnuit cu intrebari spontane (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:52)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui irma

      Iti dai seama, ce se facea el daca il intreba despre case?
      • +4 (16 voturi)    
        Stie raspunsul: (Vineri, 8 noiembrie 2019, 0:14)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui banel

        -Ghinion!
        Pardon, invers: noroc !
    • +14 (50 voturi)    
      Eu nu cred in procentele lui Iohannis (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:57)

      ww [utilizator] i-a raspuns lui irma

      Cei care l-au votat sunt prea inteligenti ca sa nu-i vada complicitatea cu psd-alde, prestatia jalnica si sa nu-i sanctioneze atitudinea incalificabila. Daca pana si psd a luat-o la vale, atunci Iohannis nu? Iohannis e un balon aratat trecatorilor prin geam (propaganda). Nu trebuie scos din laborator sa nu se dezumfle de la frig (realitate) sau, Doamne-fereste!, sa-l intepe vreun muritor cu o intrebare si sa se fasaie de tot.
      Mergeti masiv la vot! Trimiteti-i in turul doi pe Paleologu si pe Barna. Dati o sansa tarii acesteia sa scape o data pentru totdeauna de blestemul FSN-USL.
    • +24 (32 voturi)    
      Am crezut că vine Klauss... (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:59)

      Wasile [utilizator] i-a raspuns lui irma

      ... până a început emisiunea. Apoi, a crezut că vine la pauză.
      Nu-mi vine să cred cât se poate ascunde de o confruntare reală cu alți candidați.
      Dăncilă știm că nu a venit să nu mai se râdă de ea. Dar lui Klaus de ce îi e frică?
    • +14 (18 voturi)    
      io spart Johanis pe toti cu raspunsurile (Vineri, 8 noiembrie 2019, 6:28)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui irma

      de departe cel mai bine pregatit

      i-a facut muci pe toti...suntem pe maini bune

      oh...stati...ca am fumat alt film...asta al nostru era in pijamale la ora aia
    • -1 (5 voturi)    
      e trist (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:15)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui irma

      si parca vad ca astia 2 ajuns in turu 2 pt ca romanu e prost!
      sper totusi sa fie Barna, dar Paleologul incurca mult (ceea ce ma duce cu gandul la un blat pnl-psd-pmp -> ca nu uitam ce ex-presedinte urla la latrina 3 impotriva sefei dna)!
      • -1 (3 voturi)    
        zxzxzxz (Vineri, 8 noiembrie 2019, 12:59)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        PALEOLOGU încurcă mult ? NU! Forțe obscure la braț cu presa au contribuit și contribuie la ceața artificială de pe scena show-ului politic românesc !!
  • -29 (53 voturi)    
    Total neinteresant (Joi, 7 noiembrie 2019, 20:46)

    tony-s [utilizator]

    participa doar locurile 4,5 si 6 de la alegerile de duminica.
    • +11 (23 voturi)    
      hai bre tovarasu toni (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:35)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      Dupanici un sondaj barna nu e pe 4. Cam in toate e pe 3, fara sa mai luam in considerare votul din diaspora. Ce zici tu acolo e wishful thinking.
      • -6 (22 voturi)    
        La europa fm (Vineri, 8 noiembrie 2019, 0:30)

        tony-s [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        cel mai userist si anti-psd trust de presa barna e pe 4 cu aprox. 12%, dupa iohanis care are in jur de 45%, diaconu 17% si dancila 15%.
        • +6 (12 voturi)    
          hai scuteste-ma! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:08)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

          incepi si tu ca europa fm e userist?!
          si moise, nu?! nici nu conteaza ca l-a criticat de barna de fiecare data!

          lasa drogurile ca nu-ti fac bine!
          • +1 (5 voturi)    
            Europa fm (Vineri, 8 noiembrie 2019, 12:22)

            tony-s [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            nu e doar moise guran, petreanu ridica in slavi usr-ul nu doar la radio ci si pe blog, iar guran a recunoscut de mai multe ori ca a votat usr chiar daca cateodata ii mai si critica insa cu jumatate de gura, de ex despre ancheta rise project nu se spune absolut nimic pe europa fm si pe blogurile lui guran si petreanu.
        • 0 (0 voturi)    
          sondajul ala are clar o problema (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 12:50)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

          Nush care p fi metodologia, dar diaconu cu 16% e ceva total aiurea, Si e singurul cu Diaconu peste 8%. Dar chiar si la ala, daca adaugi un 3-4% din diaspora, se schimba total datele problemei.
    • +2 (6 voturi)    
      asta s-o crezi tu (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

      also daca totusi ai dreptate dovedeste ca nu ne plac doar prostii si tradatorii, dar si lasii si asta spune multe despre poporul roman, dar NIMIC pozitiv!
  • -12 (64 voturi)    
    Paleologu In Turul al II lea (Joi, 7 noiembrie 2019, 20:46)

    un domn [utilizator]

    Amin !
    • -13 (57 voturi)    
      Paleologu ii da clasa (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:27)

      tony-s [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      lui barna chiar daca moise tot incearca sa-l ajute pe barna.
      • +26 (50 voturi)    
        Pai sa vedem (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:51)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

        Paleologu : Nu pot sa-mi dau cu parerea despre durata pedepselor de coruptie, trebuie sa ma consult cu ...
        Barna : Principala problema nu e durata pedepselor de coruptie ci recuperarea prejudiciului.
        Paleologu o sa ne citeasca din carti in fiecare seara la tv si Petrov o sa fure sub el mai abitir ca inainte.
        • +12 (40 voturi)    
          Pentru mine, Barna afost cel mai coerent (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:28)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Barna a raspuns la obiect.
          Paleologu, dincolo de faptul ca a evitat prea multe întrebari, a mai si atacat "persoana" Barna, în loc sa-si prezinte, în schimb, convingerile personale si pe cele politice de o maniera transparenta.
          Un viitor presedinte care evita deja (prin discursul sau ambigu) confruntarea cu poporul sau nu prezinta prea multe sperante de a fi cineva diferit de ce am avut pîna acum (si stim ce-am trait din cauza aceasta).
          • +1 (3 voturi)    
            Barna a fost... (Vineri, 8 noiembrie 2019, 17:22)

            paonipao [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

            de departe cel mai coerent obiectiv si cu raspunsuri tintite!
            Barna nu are in spate nici SRI, nici SIE, nici KGB si nici vreun informator al serviciilor de informatii!
            Votez Barna presedinte!
      • +1 (7 voturi)    
        ahahahahaha (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:04)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tony-s

        nu va mai drogatz !
        • 0 (0 voturi)    
          Admin Hotnews (Vineri, 8 noiembrie 2019, 11:50)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          acelasi @liviu_
    • -8 (38 voturi)    
      Hunor a fost mai bun, mai rational si coerent (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:31)

      Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      cea ce romanului nu-i place, el vrea caterinca, isterie si scandal.
      • -8 (38 voturi)    
        Exact (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:46)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        Este peste ceilalti doi. N-am inteles niciodata de ce politicianul roman crede ca el este providential. Hai sa schimbam constitutia si sa facem o republica prezidentiala din ce motiv ? E un presedinte mai bun decat 500 de parlamentari ?
      • +16 (30 voturi)    
        Scapa cine poate ! (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:09)

        contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        Hunor este un ţipar politic care a fugit de pe corabie prea tîrziu. "Colaborarea" cu PSD l-a compromis definitiv. Demagogia nu tine loc de morală unui preşedinte pe care îl dorim cu toţii devotat Romîniei. Nu e vorba de şovinism ; este vorba de dreptate si adevăr întru slujirea Romîniei al cărui cetăţean este (deocamdată).
      • +3 (21 voturi)    
        hunor (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:12)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        a fost mai bun, kkelemen mai slab.

        la dezbteri in sase, au fost numai trei. de fapt, cei mai pregatiti la mansarda.
        Kelemen si paleologu au de departe educatia cea mia buna, calitativ.
        ailalti, n'au avut curajul.
        klauz se vede deja castigator, dupa mintea lui, chiar din primul tur. deci, nu fura cazu' sa se coboare la rand cu Kelemen, paleologu sau borno.

        si ar mai fi teama de o confruntare, in direct, cu vasilica viorica si sarcasticu' actor de comedie.
        caci, multe ar fi avut de zis vasilica.
        valabil si invers.
        vasilica ar fi fost surclasata, ar fi iesit perdanta din turul trei...
        iar actorul facea criza de nervi la o asa dezbatere, sa mai lasa si cu ambulantza.
      • +3 (7 voturi)    
        wow (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:06)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        nu inteleg daca s-au activat postacii unguri sau e doar o tactica a pnl si/sau psd de a ataca prin invaluire ceilalti candidati (Barna si Paleologul)
      • -1 (5 voturi)    
        xzxzxzx (Vineri, 8 noiembrie 2019, 13:04)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

        HUNOR ,cel mai ...rațional ? SIGUR CĂ DA ! De 30 de ani cu aceeași raționalitate, coerență si subtilitate mai accentuată decât cea românească !
    • -16 (30 voturi)    
      e departe (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:36)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui un domn

      e destul de enervant de acuma optimismul asta.

      O sa fie Klaus cu Veorica cel mai probabil iar daca nu ea, atunci Diaconu. Cam toate sondajele ne arata asta :(
    • -6 (40 voturi)    
      Amandoi sunt imaturi (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:44)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Idiotenia cu republica prezidentiala nu va fi votata de nimeni. Kelemen e mult mai matur si mai rational.
      • +2 (2 voturi)    
        IMATURI sunt lasii car fug de oameni (Vineri, 8 noiembrie 2019, 17:53)

        evan02 [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Iar imaturitatea de acest tip e cea mai periculoasa pentru ca se apara de oameni inconjurandu-se de institutii de forta
    • +16 (24 voturi)    
      de unde?!? (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:36)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Paloelogu, ca reprezentant al PMP care la TV e anti-PSD, dar prin primarii e frate cu PSD, nu poate trece de 6-7%, orice ar face. E baiat bun, dar si-a ales echipa gresit.
      • -7 (17 voturi)    
        Nu este (Vineri, 8 noiembrie 2019, 0:19)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        reprezentantul PMP ! Este susinut de PMP si AD. El nu este mebru de partid.
        • 0 (0 voturi)    
          stiu (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 12:55)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Asha cum nici Diaconu nu e membru ALDE sau PRO. Doar ca lumea nu-i asha fraiera cum cred unii... Se vede de la o posta ca scopul sau e sa ia din voturile lui Barna. La fel cum Diaconu are ca scop sa fure de la Veorica. Asha ca....
          • 0 (0 voturi)    
            pentru Boigdan (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 17:40)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Nu are cum sa ia din voturil lui Barna ! Paleologu este de dreapta, ia voturi de la crestini , de la conservatori , de la liberali. Barna e de stanga , ia voturi de la neo- marxisti, leghebetisti, progresisti . Sunt doua multimi total diferite !
            • 0 (0 voturi)    
              asta de unde ai scos-o?!? (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 21:28)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Cum ai ajuns tu la concluzia ca Barna e de stanga?!? Dupa logica ta probabil Barna se bate [pe acelasi electorat cu Diaconu si Veorica? Sau cum? Asta ca sa nu mai spun ca in Romania lupta e intre republica PSD si cei care vor o tara normala, nicidecum intre stanga si dreapta....
              • 0 (0 voturi)    
                Barna este (Duminică, 10 noiembrie 2019, 0:10)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                neo- marxist. Adica de stanga. Este neo-narxist petruca este pro -casatoria homosexualilor, este impotriva predarii religiei in scoli, pentru educatia de gen in scoli, etc.
    • 0 (6 voturi)    
      pleaca ma de aici (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      mi-a ajuns un primar care pupa in dos sc bor srl!
      nu-mi trebuie si un presedinte care sa faca asta!
  • +31 (49 voturi)    
    Faraonul Iohannis (Joi, 7 noiembrie 2019, 20:51)

    galeo [utilizator]

    Faraonul Iohannis e prea greu pentru a lua contact cu poporul.
    Atata aroganta nu am vazut la vreun alt presedinte al Romaniei.
    Aroganta asta prosteasca a lui Iohannis si a ucenicului Orban se va intoarce ca un bumerang electoral impotriva lor.
  • +28 (44 voturi)    
    Jos palaria pentru cei care au acceptat (Joi, 7 noiembrie 2019, 20:53)

    galeo [utilizator]

    Sa vina, bravo lor.
  • +16 (44 voturi)    
    Turul doi fara psd (Joi, 7 noiembrie 2019, 20:56)

    ww [utilizator]

    Poate insemna un singur lucru: ca in acest tur sa nu fie nici Diaconu, nici Dancila, dar nici Iohannis.
  • +26 (48 voturi)    
    Iohannis va sfideaza (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:02)

    galeo [utilizator]

    Arata ca nu dav2 bani pe voi, ca va trateaza ca niste carpe, dar voi il votati..
    • +4 (12 voturi)    
      Adica ? (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:12)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Adica esti dumneata catarat pe printipuri si noi, plebea, ignoranta si cu capu' plecat ?
    • +11 (21 voturi)    
      mda (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:16)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      o atitudine sfidatoare si la kaizer klauz si la ludovik intaiul. :-)
      se poarta de parca ar fi tras lozul al mare la megamilioanele sua.
      de parca au castigat ultimele alegeri, cu drepturi pe viata. numai ca, mai sunt ocazii ca romanii sa aleaga.
      sa dea Domnul sa aleaga bine, cu capul, nu cu burta sau portofelul.
      aleluia.
    • +3 (29 voturi)    
      Barna Presedinte :) (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:32)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Barna Presedinte :)
  • +25 (35 voturi)    
    Viorica? (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:06)

    CezarN [utilizator]

    Unde-i dna Dancila, ca tipa in gura mare ca vrea dezbatere ?
    • +26 (34 voturi)    
      #hehe (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:22)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      La Videle, face zacusca. A prins castraveti frumosi la 2,35 lei si kapia la 3 lei.
      • +7 (17 voturi)    
        Știe ea ce știe (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:04)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        În două luni îi iei la dublu, că explodează euro.
    • +2 (6 voturi)    
      nu ai inteles (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      ea vrea dezbatere la latrina 3!
      si doar cu iohannis, restu nu conteaza!
  • +16 (56 voturi)    
    Barna vorbeste cel mai argumentat (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:13)

    Kosmos [utilizator]

    Barna poate castiga alegerile pt ca este cel mai prezidentiabil candidat
    • +10 (32 voturi)    
      . (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:12)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Ti-ai atras trolii PSD cu minusurile :)
      • +12 (20 voturi)    
        Nu'i destul (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:33)

        Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        suntem si noi pe aici
      • +3 (7 voturi)    
        eu cred (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:01)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        ca s-au unit pesedeii cu peneleii in aceasta situatie...
        le e frica rau de usr!

        si nu-s fanboy sau ceva. usr este singurul partid care are potentialul de a schimba cu adevarat tara asta (in timp, cu multa muncam dar are aceasta posibilitate). daca o sa o faca sau nu, asta nu am de unde sa stiu, dar vom vedea!

        una peste alta Barna s-a descurcat excelent absentii s-au descurcat cel mai prost! Nu avem nevoie de presedinti LASI, care fug de dezbateri!
    • +8 (18 voturi)    
      Cam da (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:07)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Paleologu e mai erudit dar cam de pe alta planeta, Kelemen e rational si are in mare parte dreptate dar e si intr-o pozitie in care isi permite sa spuna lucrurile pe fata ca oricum nu conteaza, pana la urma prefer un om cu energie si mult mai activ decat actualul locatar de la Cotroceni.
    • +2 (2 voturi)    
      xzxzxz (Vineri, 8 noiembrie 2019, 13:09)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      BARNA vorbește limba generatiei noi care vine din urmă și nu se poate eschiva de la POLITIC ! Este încă o limbă confuză, un mixtum compositum politic si un deficit de experiență .
  • +19 (33 voturi)    
    lasii (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:22)

    /./ [utilizator]

    Lasi cei care nu au venit, sa vedem cati romani o sa voteze niste LASI asta o sa ne arate cati lasi sunt in Romania.
  • +15 (39 voturi)    
    Barna presedinte ! (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:34)

    PlutoniumBoy [utilizator]

    Nu uitati ce-a facut PSD in ultimii 3 ani si ce n-a facut Iohannis in ultimii 5 ani.
    • +14 (32 voturi)    
      Exact (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:11)

      Task Damager [utilizator] i-a raspuns lui PlutoniumBoy

      USR a dus tot greul in lupta cu PSD. Sa nu uitam cate insulte li s-au adresat in Parlament de catre jigodiile din PSD si nu s-au lasat. Ei au mentinut flacara sperantei aprinsa. Din punctul meu de vedere, jos palaria! Barna e un tip calculat, coerent, cu mult bun simt. Va avea votul meu!
      • -1 (1 vot)    
        xcxcxcx (Vineri, 8 noiembrie 2019, 13:15)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

        Da, sunt de acord ! Fiecare si-a scos mucii din nas si i-au aruncat unii spre alții ! politică, nene, nu POLITICĂ
    • -16 (26 voturi)    
      A mărit salariile (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:16)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui PlutoniumBoy

      nu uităm.
      • +12 (20 voturi)    
        a marit salariile pe datorie (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:41)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Daca marea salariile din cresterea economica generata de cresterea investitiilor, si conditionat de cresterea performantelor in administratie, era OK. Dar crescind salariile pe datorie, taind toate investitiile publice, luand banii de intretinere de la transgaz/transelectrica, etc, doar cei care nu pricep nimic din economie se bucura. Adica fix alora care le-a marit salariile, adica bugetarilor.
        • +3 (15 voturi)    
          Ești sigur? Bagi mâna în foc? (Vineri, 8 noiembrie 2019, 0:08)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Oricum...

          Dacă nu vindea Năstase Petromul, Romtelecomul și Sidexul pe nimic poate nu ne mai împrumutam acum.

          Câteva fraude uriașe pe care nu le-a anchetat serios nimeni până acum: Flota, Petrom, Romtelecom, Sidex, autostrada Bechtel, drepturile de exploatare ale gazelor din Marea Neagră, EADS, Microsoft.

          Toate fraude URIAȘE. Toate trecute cu vederea, în pofida unei lupte acerbe anti-corupție. Curios...

          Ia-o pe care vrei tu din lista aia. Plătești câte salarii vrei fără să te împrumuți nimic. Garantat.

          Stai că vine anunțul de vineri. De mâine seara ne crește rata. Să vezi ce short mișto îi iese lu' Cîțu pe leu.
          • +4 (8 voturi)    
            baiete (Vineri, 8 noiembrie 2019, 9:58)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            deviezi intr-un stil barbar!

            1 - majoritatea magariilor tot psd le-a facut
            2 - este irelevant trecutul, guvernul tre sa faca ce e cel mai bun pt tara ACUM si indatorarea pt 3 generatii , cresterea inflatiei si marirea salariilor fara acoperire NU sunt in lista de masuri pozitive pt tara!
            • -1 (1 vot)    
              Trecutul irelevant (Vineri, 8 noiembrie 2019, 19:02)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              Trecutul e irelevant când vine vorba de hoțiile securiștilor. Asta știu și eu.

              Vezi că trăiești într-o țară captivă în care hoții MARI din alte țări fură MILIARDE iar tu bucuri când mai agață DNA-ul câte un controlor de tren.

              Unii cântă frumos și românii dansează.
          • -1 (9 voturi)    
            Pana acum USL a furat ce-aveam din trecut (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:31)

            tei [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            din bogatiile tarii si din ce-au lasat comunistii
            Comunistii i-au furat pe comunistii ...


            dar acum, cu imprumuturile, PSD fura din absolut tot ce vom avea in viitor
            • -1 (1 vot)    
              Vezi că Orban a anunțat că nu menține (Vineri, 8 noiembrie 2019, 19:06)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui tei

              deficitul la 3%. Probabil tot din cauza PSD-ului.

              Asta că veni vorba despre furtul din viitor.

              Și dacă o tot dăm pe datorii, vezi că din seara asta ne cresc ratele. Au decis UNII undeva prin niște centre de prin alte țări.
              • 0 (0 voturi)    
                ai inteles de te-ai rupt (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 13:06)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                Orban a zis ca nu are cum tine deficitul la 3%, avannd in vedere ca dupa 9 luni deficitul deja era 2.8%. Ceea ce presupune ca dupa 10 luni, cand a ajuns Orban premier, el e deja sarit de 3%.
          • 0 (0 voturi)    
            fugi pre de-aici cu nationalismemle alea (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 13:04)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            Hai sa luam doar cazul Petrom: cand s-a vandut, valora pe bursa 0.7 mld, acum valoreaza vro 10 mld, din care 30% e detinut de statul roman si fondul proprietatea https://www.omvpetrom.com/ro/investitori/share-si-gdr/structura-actionariatului Asha ca las-o mai moale cu patriotismul asta coministoid. Statul roman nu e in stare sa administreze nimic. Orice companie din proprietatea statului e devalizata de nepoti, amante si verisori de parlamentari.

            Asha ca daca nu se vindeau Petrom si alte alea, acu vedeai 1-2 rectificari bugetare pe an in care se stergeau datoriile petrom.
            • 0 (0 voturi)    
              Știu. E veche rețeta (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 20:04)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              Provoacă managementul dezastruos al unei companii cu pasive ultra valorase astfel încât să poți justifica „vinderea” (de fapt furtul) ei la un preț mic.

              Toate au devenit valoroase și productive imediat după privatizare.

              Manipulare continuă. Manipulare subtilă și mai puțin subtilă.
              • 0 (0 voturi)    
                hai bre las-o (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 21:33)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                Da-mi exemplu de o singura companie de stat care are management performant. Eu stiu una singura, Antibiotice Iasi. In rest, orice companie de stat e o vaca de muls pentru rudele de partid. Ori un contract de arpovizionare cu materii prime la dublu pret, ori de vazare a produselor cu comision gras, ori publicitate sau consultanta de saci de bani. Si nu vad cu ce e mai buna o companie de stat falimentata de politicieni si care nu-si plateste darile la buget, decat una privata care plateste taxe si impozite la zi.

                Chestia asta cu avutia nationala care nu trebuie data strainilor e o reminiscenta de pe vremea lu' nea Nicu, cand totul era de stat, da' tot romanul se imbuls=zea sa prinda orice produs refuzat la export. Din pacate statul roman e un administrator atat de hots, incat orice firma lasi pe mana lui e condamnata la faliment.
                • 0 (0 voturi)    
                  Privatizare e un eufemism (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 22:39)

                  Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                  Au fost furate. Când *privatizezi* ceva vinzi la prețul corect, nu la reducere de 99%.

                  Nu știu de ce încerci să faci tot felul de acrobații logice pentru a justifica un furt. Le iei apărarea celor care profită de tine. Vezi că avem niște foști premieri și actuali candidați cu soți/soții bine remunerați de acele companii pe care le aperi.

                  Fă un mic calcul. Câte autostrăzi (că asta e moda acum) poți construi cu prejudiciul fiecărei „privatizări” enumerate de mine?
      • 0 (6 voturi)    
        pomanagiule! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 9:57)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        atata stii.
        vezi ca a marit si preturile si datoria externa!
        dar slugile model nu isi amintesc de asa ceva!

        apropos... taci din gura bugetar gretos, si sunt convins ca esti bugetar ca altfel nu-ti marea nici dracu salariu sub domnia psd
        • 0 (2 voturi)    
          S-au mărit salariile și la privat (Vineri, 8 noiembrie 2019, 19:10)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Că altfel le fugeau angajații la stat. La tine n-a ajuns?

          Nu-ți fă griji oricum. Peste 6 luni vor scădea la toți. Vei avea și tu satisfacția morții caprei bugetarilor. Partea nasoală e că nici capra ta nu o s-o ducă prea bine.

          Episodul 1 începe azi la ora 23, ora României.
    • -8 (16 voturi)    
      Nu uitam ! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 0:22)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui PlutoniumBoy

      Votam Paleologu!
  • +28 (32 voturi)    
    Johannis? (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:38)

    Elle_234 [utilizator]

    Johannis are treaba cu noul guvern, n-are timp sa ne explice despre "Romania normala"!:))
  • +26 (32 voturi)    
    Clasa politica (Joi, 7 noiembrie 2019, 21:57)

    Airwaves [utilizator]

    Politicienii, intr-o majoritate covarsitoare, tin sa ne reaminteasca faptul ca sunt plamaditi din acelasi lut, al autosuficientei, al arogantei, al furtisagurilor si al lasitatii.

    Iohannis a uitat, pur si simplu, cum a ajuns in functia de presedinte. A fost "raul cel mai mic". Nimic altceva nu il recomanda functiei de presedinte. In momentele cheie a absentat de pe scena politica, cu cateva exceptii, respectiv cele in care tot acorda guvernului PSD "inca o sansa", sub pretextul "stabilitatii politice".

    Cu girul sau, in ultima instanta, Dancila si Dragnea au dus tara intr-un punct pe care nimeni nu si-l putea imagina vreodata. Acum, cu o autosuficienta crasa, domnul Iohannis a ales sa isi sfideze electoratul. In prag de alegeri. Mai vedem la vot.
  • +13 (43 voturi)    
    Pana acum (Joi, 7 noiembrie 2019, 22:06)

    Task Damager [utilizator]

    Pana acum eram aproape sigur ca-l votez pe Barna. Acum sunt sigur! Omul nu e demagog, e foarte clar in exprimare si se vede ca e pregatit. Paleologu e alunecos. Hunor iese din schema din start, avand in vedere ca e PSzD....
    • +12 (24 voturi)    
      E mai aplecat spre realitatea economica (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:08)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      a tarii si mai argumentat. Paleologu e un pic de pe alta planeta sau mai mult.
    • -8 (24 voturi)    
      wari un enorias model (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:24)

      razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Task Damager

      in consecinta sa faci ce zice Barna si nu ceea ce face , mai ales ce a facut :)
      • +4 (8 voturi)    
        si tu cu cine votezi tovarase?! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 9:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

        pentru ca daca zici dancila meriti impuscat!

        apropos, ce a facut rau?! si nu zi "rise" , te rog dovedeste ca ai un iq pozitiv macar!
  • +18 (24 voturi)    
    Inca 5 minute (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:24)

    muciflenduri [utilizator]

    Cica Ficusul va termina in curand de aranjat cravata si va porni catre dezbatere.
  • +12 (30 voturi)    
    Barna rulez (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:34)

    Pasarea_PuieMontix [utilizator]

    Period. VVD a fost la Antena 3. Kelemen a votat coduri penale si Paleologu rimeaza cu Petrov. Ne vedem la turul 2
  • +2 (28 voturi)    
    ​Paleo quit now (Joi, 7 noiembrie 2019, 23:59)

    ScitulColonizator [utilizator]

    si voturile catre BARNA
    Paleologu se retrage ACUM.
    Ar pierde bani. Ar castiga respect mult .daca s-ar RETRAGE PALEOLOGU ACUM IN GLORIE ------ ZICAND ---- VOTATI BARNA Iar noi vom avea o --BATUTA CA LA SIBIU-- intre doi sibieni, in turul doi.
  • +2 (14 voturi)    
    Iohannis are appucaturi de dictator (Vineri, 8 noiembrie 2019, 8:02)

    galeo [utilizator]

    Cred ca are poze cu Trump in baie
    • +4 (6 voturi)    
      ... zise postacul psd. (Vineri, 8 noiembrie 2019, 11:21)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Ia mai spune-ne tu ce grozava e veorika.
      Ca asta era rostul tau pana mai ieri.
  • +6 (14 voturi)    
    TOTAL DEZAMAGIT de Iohannis! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 9:52)

    liviu_ [utilizator]

    de la diaconu sau dancila (care urla ca vrea dezbatere cu iohannis, dar probabil doar la latrina 3) nu avema pretentii.

    dar de la Iohannis aveam pretentii ... serios nici o dezbatere pentru presedintele in curs este penibil.

    si pt postacii psd: vedeti ca dancila a fugit si ea , la fel si diaconu. daca nu-s dezbateri la televiziunile suspune nu-s dezbateri bune!

    nu sunt si nu am fost fan paleologu, dar daca nu arunca pastila vrem colaborare cu bor, chiar il votam in turu 2 (daca ajungea). s-a descurcat prost, dar , spre deosebire de don presedinte, s-a prezentat!
    • +1 (3 voturi)    
      Si totusi... (Vineri, 8 noiembrie 2019, 13:11)

      sim18 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Este presedintele Romaniei! Are o functie in stat. Poate avea altceva in agenda.... avand in vedere ca Moise a facut invitatia cu 2 zile inainte! Sa fim obiectivi...
  • +2 (16 voturi)    
    Votez pe oricine impotriva lui Iohannis (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:19)

    galeo [utilizator]

    Votez pe oricine impotriva lui Iohannis in turul 2, indifierent de contracandidat...
    Nu mai suport aroganta prosteasca a lui Iohannis...
  • +7 (15 voturi)    
    Sper... (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:35)

    Gigi Kent [utilizator]

    Sper ca poporul roman sa ii ofere o surpriza de neuitat actualului presedinte. Este de neacceptat sa te culci pe 40% (pe care sincer nu stiu de ce le primeste) si sa nu participi la nici o confruntare. Dulapul nu a dat in 5 ani nici un interviu. El nu raspunde la nici o intrebare. Poate totusi ia un 20% in primul tur sa se trezeasca la realitate.
    • +3 (3 voturi)    
      uneori a nu face nimic este mai bine (Vineri, 8 noiembrie 2019, 14:23)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      decat sa pui dinamita societatii.
      Are 40% pentru ca a fost presedinte in perioada cand in tara haladuia liber unul numit dragnea (lung sa-i fie traiul acolo unde este).
      nu poti spune ca n-a facut nimic. A fost un ministru de externe foarte bun. In fond in asta consta si campania lui - ce buna reputatie internationala are. Da, omul a pozat bine pe unde a fost.
      Este presedintele de care are nevoie Ro? - mai degraba NU dar in fata pzd-ului pare un fel de Ataturk al Romaniei moderne.
  • +6 (12 voturi)    
    Sunt tare curios sa aflu (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:48)

    galeo [utilizator]

    Cu ce i-a impresionat Iohannis pecei 40% votanti.
    La ce capitol exceleaza acest om?
    • +3 (5 voturi)    
      e inalt (Vineri, 8 noiembrie 2019, 12:44)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      si....aratos, are dantura frumoasa, sade frumos la poza si...cam atat.
      cum romanii nu au insa creier sa vada si sa evalueze si altceva, e suficient sa fii frumos :))
  • +2 (12 voturi)    
    Dan Barna (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:48)

    fat.cat [utilizator]

    Are si votul meu.
  • -4 (8 voturi)    
    finala Barna - Iohannis (Vineri, 8 noiembrie 2019, 10:54)

    Itsoc [utilizator]

    Probabil ficusul nu va accepta vreo dezbatere televizata cu Barna in incercarea de a face damage control in speranta ca de la intaltimea fortaretei lui de procente va rezista atacurilor.
    Insa va fi surprins si dupa ce lumea va fi mega scarbita de autosuficienta presedintelui planta, Barna va castiga cu 52% si va fi urmatorul Presedinte al Romaniei si PRIMUL presedinte necomunist si neimplicat vreodata in PSD sau PNL sau PCR, FSN ca toti ceilalti.
    • -5 (7 voturi)    
      Turul al II lea este KWJ vs Paleologu (Vineri, 8 noiembrie 2019, 11:34)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      ca sa nu ai vreo emotie !
  • +1 (9 voturi)    
    Cu cine votăm ? (Vineri, 8 noiembrie 2019, 11:19)

    Lu48 [utilizator]

    Paleologu vorbeşte frumos, dar nu spune nimic. După propriile cuvinte – este “ridicol”, suferă de “maladie infantilă”, ”este o eroare de casting”.
    Candidatul absent nu s-a prezentat pentru că ar fi trebuit să vorbească mai mult despre nerealizări. Iar majoritatea realizărilor sunt afirmaţii verbale după război, mai mult sau mai puţin mincinoase. De genul “totdeauna am susţinut-o pe doamna Kövesi”, după ce era sigur că va fi procuror şef
    european. Este inexplicabil pentru mine cum poate avea un asemenea candidat aproape 40 % ȋn sondaje, când el mai mult doarme, iar ȋn rarele momente când apare ȋn public este arogant, superior, dispreţuitor faţă de cetăţenii al căror preşedinte vrea să fie din nou.
    • +2 (10 voturi)    
      cu Barna (Vineri, 8 noiembrie 2019, 11:32)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Lu48

      singurul candidat care vorbeste articulat, spune lucrurilor pe nume, are un program si in plus, e abia intrat in politica si nu are legaturi cu USL.
  • +5 (13 voturi)    
    Barna (Vineri, 8 noiembrie 2019, 11:29)

    Mircea11 [utilizator]

    In mod clar Barna este un om care gandeste aplicat.
    Este cu mult peste Paleologu, cu toata diplomatia pe care o are in spate acesta.
    Inteleg neparticiparea lui Dancila care nu ar fi putut decat sa-si puna in evidenta prostia, dar neparticiparea lui Johannis este de neacceptat.
    Actorul Diaconul nu intra in discutie el joaca un rol prost de candidat.
  • -3 (11 voturi)    
    Votez cu boeru ! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 12:13)

    KTerinca [utilizator]

    E cu cinci clase peste unguru' din Sibiu si unguru' din ungurime, cu sapte clase peste coana mare si mascarici si cu trei clase peste neamt.
    In turu' 2 il spulbera pe mucalit.
  • +5 (11 voturi)    
    Barna are o calitate ardeleneasca deosebita: (Vineri, 8 noiembrie 2019, 12:24)

    tei [utilizator]

    darul de a face ca miticismele - mai ales ale lui Paleologu, de la care nu m-astepam - sa cada pe langa el fara sa-l atace. a avut o atitudine care a castigat batalia marlaniilor fara ca nici macar sa le raspunda ("fara ca el sa faca ceva pt asta" ... :)))
    Foarte reconfortanta atmosfera de civilitate instalata de Moise Guran; si, daca niste oameni au realizat asta impreuna, la un asemenea nivel, parca totul incepe sa devina posibil ...
    • +3 (7 voturi)    
      De acord cu tine! (Vineri, 8 noiembrie 2019, 17:40)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui tei

      O spune un bucurestean ...!
  • -5 (7 voturi)    
    Votam T. Paleologu (Vineri, 8 noiembrie 2019, 17:45)

    wintershadow [utilizator]

    Felicitari candidatilor care au participat si speram ca 2 dintre acestia sa intre in turul 2. Ficusul si analfabeta ar trebui sa ia sub 10% dupa prestatia din campanie.
  • 0 (0 voturi)    
    Moderatorul a sustinut ideile USR (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 7:49)

    eucomentez [utilizator]

    Doar o mica remarca: moderatorul nu a fost impartial si a facut declaratii politice in timpul dezbaterii in favoarea candidatului USR, la majoritatea subiectelor discutate.

    Pt o discutie echitabila, moderatorul trebuie sa fie impartial.
    • 0 (0 voturi)    
      Impartial nu inseamna fara principii (Sâmbătă, 9 noiembrie 2019, 12:28)

      pax01 [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      cred ca tu, din pacate, nu cunostri ce inseamna o dezbatere

      fara principii discuti la o cearta pe strada sau la antena 3, unde lumea vrea sa vada cine urla mai tare


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version