Rise Project susține că Dan Barna ar fi supervizorul unor fraude și conflicte de interese cu fonduri UE

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 15 octombrie 2019, 10:43 Actualitate | Esenţial


Dan Barna
Foto: Facebook
Antreprenorul de succes Dan Barna duce în spate o serie lungă de eșecuri care au costat aproape șase milioane de euro, scrie Rise Project într-un material în care se afirmă că ”șeful USR, partidul care a inițiat campania #FărăPenali, este supervizorul senin al unor fraude și conflicte de interese cu fonduri UE. Articolul despre Dan Barna a fost publicat în ziua în care liderul USR merge la Cotroceni la consultările cu președintele Klaus Iohannis pentru desemnarea unui nou premier.

”Prezidențiabilul vrea să-i întoarcă pe români în țară, dar și-a consolidat cariera pe seama unora nevoiți să plece. Opozantul și-a dirijat afacerile în algoritmul de încredere al pesedistului Dragnea: bani publici pentru prietenii de școală. La bilanț, managementul care l-a consacrat pe Barna îi este profitabil sieși, în timp ce oameni aflați în cumpănă au beneficiat doar pe hârtie. Vorbim despre persoane cu dizabilități sau proveniți din medii defavorizate, greu de integrat pe piața muncii și extrem de neglijate în România. În numele lor, Grupul de Consultanță pentru Dezvoltare – DCG, compania fondată de Dan Barna, a câștigat milioane sub pretextul facerii de bine”, spun jurnaliștii Rise în articolul publicat marți.

”Trei proiecte europene generoase arată ca după război. Banii s-au evaporat între amici cu facturi la comandă, în nepotisme, deturnări, plăți fictive, furturi de echipamente și discursuri despre frumusețea spiritului antreprenorial. Din partea beneficiarilor, multă dezamăgire. (...) Proiectele îngropate de Grupul de Consultanță și Dezvoltare – DCG s-au numit “Punți Comunitare” (social), “SES-am Deschide-te” (social) și “Biblioteca Bunelor Practici” (antreprenorial), iar aceasta e povestea lor. În centru se află candidatul Alianței 2020 USR PLUS, consultant pe fonduri europene, apoi fost secretar de stat în guvernul tehnocrat la Ministerul Fondurilor Europene. Barna, 44 de ani acum, a ieșit din firmă de îndată ce a intrat în minister”, scrie Rise Project în investigația ce poate fi citită integral aici.

Jurnaliștii Rise Project au anunțat de luni seară că vor publica un material despre Dan Barna, iar liderul USR a reacționat după aproximativ două ore: ”Nu am nimic de ascuns”.

”Rise s-a concentrat pe câteva întreprinderi care nu au rezistat după perioada de sustenabilitate a proiectelor cu finanțare europeană”, a scris liderul USR pe Facebook.

”Am avut săptămâna trecută un interviu cu cei de la Rise. Am înțeles că au investigat proiecte pe care le-am desfășurat în perioada anterioară intrării în politică, când eram antreprenor și consultant în domeniul fondurilor europene. (...) Le-am răspuns deschis și onest la toate întrebările. Îl consider un exercițiu de transparență și normalitate într-o campanie electorală”, a spus Dan Barna.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















78121 vizualizari

  • +32 (100 voturi)    
    un fâsss.... (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:13)

    wrumflo [utilizator]

    care e dezvaluirea? ca asa s-au facut toate proiectele pe fonduri europene in Romania? Exemple pozitive pe grupurile defavorizate avem in acest domeniu de activitate avem?
    • -26 (76 voturi)    
      La fel si la dragnea (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:21)

      luptator_din_munti [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      care e dezvaluirea? ca asa se face in toate institutiile statului in Romania? angajati la stat care dau cu sapa in realitate in alta parte eventual pentru partid. Ar trebui iertat si Dragnea. Ce va mai place dubla masura.
      • +12 (42 voturi)    
        Ce-ti mai place de draknea... (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:02)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui luptator_din_munti

        Mai vorbesti de dubla masura.
        Pai asa facea si Ilici Iliescu.
        • +3 (31 voturi)    
          dham dham (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:15)

          luptator_din_munti [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Asta ai inteles tu, si ceilalti dhami dhami care au dat cu minus, ca-mi place dragnea? Hotii sunt de-un fel, nu exista hoti buni si hoti rai. Dar o sa va convingeti voi peste 4 ani, ce pot eu sa va fac acum, ca inteligenta nu pot sa va bag in cap, ca nu intra. E plin deja cu spirituld e turma, nu mai e loc pentru propriile judecati, gandesc altii pentru voi, voi doar preluati si dati cu plus sau minus, dupa care plecati repede la mall.
          • +5 (5 voturi)    
            Ajuta-ma sa inteleg (Miercuri, 16 octombrie 2019, 9:42)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui luptator_din_munti

            Daca este "la fel", adica frauda cu fonduri UE, de ce nu sesizeaza nimeni OLAF? Macar DNA?..
            Eu inteleg din investigatia Rise ca vorbim de mult mai multe proiecte, dar nu sunt prezentate decat 3-4. Toate de mica anvergura - cateva sute de mii de euro - si toate esuate economic. Nimic nou sub soare. Au furat banii? Din investigatie nu reiese asa ceva. Au irosit fondurile UE? Depinde ce au facut mai departe cei care au condus acele afaceri. Poti invata multe dintr-un esec. Este o diferenta fundamentala intre Europa si SUA. In SUA falimentul este doar o alta lectie. Multi antreprenori reusesc sa stranga din nou capital si sa o ia de la capat.

            In concluzia, doua intrebari raman deschise dupa articolul Rise:
            1. Toate proiectele cu fonduri UE coordonate de Dan Barna au esuat? Sau invetigatia s-a concentrat doar pe cele esuate?
            2. Banii din proiecte au fost furati sau au fost cheltuiti legal, dar nu au adus profit?
        • -5 (21 voturi)    
          Daca toti o fac e legal? (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:31)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Dubla masura e preferata mea. Cand o vad, va vad.
        • +1 (5 voturi)    
          asa a facut si PDL la Cluj (Marţi, 15 octombrie 2019, 17:58)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          personal stiu cel putin o cucoana care, oficial, lucra la Consiliul Judetean, dar de fapt era secretara la PDL
          • -1 (1 vot)    
            hehe (Marţi, 15 octombrie 2019, 23:49)

            transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Tu ai vazut Clujul doar in almanahele IZVESTIA, katiushule.
            • 0 (0 voturi)    
              Hmmm (Miercuri, 16 octombrie 2019, 2:05)

              Sah [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

              Sa inteleg ca Clujul (cacofonie acceptata :))) are reclama platita in ''almanahele'' (deh...Marean Vanghelie are fani! ) izvestia?
              Ce sunt acestea, ca vad ca le stii foarte bine?
      • -4 (28 voturi)    
        rise project = profesionalism romanesc (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:11)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui luptator_din_munti

        altfel spus: calitate inegala. Una rece, una calda.
        Dar nu-i nevoie de nici-o dezavaluire RISE ca sa-ti dai seama ca Barna e un incompetent, daca nu un impostor.
        Modul onstentativ in care evita sa raspunda la intrebari de bun-simt, modul in care se agata de niste lozinci goale indica ca ceva nu e in regula cu omul asta.
        • -1 (15 voturi)    
          subscriu (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:51)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          Sunt, inca votant USR, dar nu o sa votez hoti de genul asta, daca are sens
      • +5 (21 voturi)    
        Comparația este deplasată. (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:09)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui luptator_din_munti

        Nu-l compari pe Barna cu Dragnea.Sunt caractere total diferite.Și ca activități nu poți compara trecutul plin de furtișaguri a lui Dragnea cu trecutul lui Barna care a muncit pe băncile facultății pentru a-și asigura o carieră.Dezvăluirile par mai degrabă făcute pentru a încerca să-i închidă gura lui Barna la propunerile de corupție.Se repetă figura cu Băsescu,dar în alt plan.Este o acțiune a unui grup infracțional care lucrează în sfere înalte ale politicii și statului,undeva în servicii,dar nu aș spune că SRI,SIE ci mai degrabă foști membri PCR cu legături strânse cu fostele servicii.
        • -1 (19 voturi)    
          Asa e, hotul tau e mai bun decat hotul lor! (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:05)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

          Asa e, hotul tau e mai bun decat hotul lor!
    • +16 (52 voturi)    
      asa e (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:21)

      MamboNoFaiv [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      asa functioneaza si primaria cu SICAP ala.
      Votez Barna pe toata linia, USR - PLUS
    • -13 (59 voturi)    
      Fără Penali la Fonduri Europene (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      Se Poate ?

      Bye bye Bârna N Ochi !
    • +6 (64 voturi)    
      E simplu (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:30)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      Dezvaluirea este ca Barna e incompetent ca antreprenor, ceea ce nu da bine imaginii lui. Daca tu ca antreprenor ai fost lemn tanasa, o sa fii mai diferit cu functie de stat? Asta unul la mana, doi, a consiliat si sfatuit multi insi cu probleme penale. Asta nu inseamna ca ar fi vinovat si el, dar cam bate la ochi. Trei, multi din angajatii firmei sale de consultanta au cam fost implicati in fraude cu fonduri europene. Mi-e greu sa cred ca seful nu stia nimic. Patru, el conduce partidul #farapenali si #oameninoi, construindu-si o platforma anti-sistem dar din care reiese ca Barna nu e inafara sistemului ticalosit, ci e parte din el.

      Articolul nu dezvaluie chestiuni care arata ca ar fi corupt (desi in baza lui se pot produce niste ramificatii care pot sa gaseasca si alti scheleti), dar picteaza o imagine a unui om fals, a unui om al sistemul care pozeaza ca e anti-sistem, al unui om inconjurat de foarte multe lichele (proverbul romanesc spune ca cine se aseamana se aduna) si ca sunt prea multe coincidente.
      • +14 (28 voturi)    
        ... (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:08)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        Firma lui Dragnea a fost implicată în mai mult de 20 de proiecte cu bani europeni. Dacă el e incompetent ca antreprenor, de ce nu prezintă Rise toate proiecte, ci doar pe astea trei? Nu pare corectă abordarea...
      • +25 (55 voturi)    
        Da ati citit articolul? Ca e o mizerie (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:16)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        E vorba de firme consiliate de firma lui Barna sa obtina bani europeni, NU DE FIRMELE LUI BARNA. Au stat si au cautat toate firmele CONSILIATE de firma lui Barna care au dat chix in ultimii 14 ani si le-au scos in fata, ca si cum ar fi fost firmele lui Barna. Nici macar nu stim cate sunt din totalul firmelor consiliate, ca numar sau ca procent din cifra de afaceri

        Aia cauta ca disperatii sa lege firme care au dat chix de firma care le-a consiliat ca sa obtina fonduri europene.. E un articol slab si care nu poate sa arate nicio legatura reala intre Barna si ce au facut acele firme. Il acuza pe Barna ca o astfel de firma a trimis muncitori sa lucreze la negru, dar fara sa poata prezenta nicio legatura reala cu Barna. Asta chiar e o mizerie.

        Ia uite ce de fraze pe aici, doar doar pot lega oamenii din consiliile judete de fimrla lui Barna:

        "La CJ Alba, Magdalena Bene, șefa desemnată pe proiect, învățase meserie de la Barna

        Din partea Consiliului Județean, a supervizat Magdalena Bene, instruită temeinic chiar la firma lui Barna."

        Frate, poti sa scrii cu subiect si predicat ce a facut Barna si firma lui ilegal, ce bani a luat, ce chestii penale a facut? Nu? Totul e de ce au facut niste firme DUPA ce au fost consiliate si au luat bani europeni?

        Subtire rau de tot, pare doar o chestie pregatita din vreme si servita in campanie. Cred ca lui Iohannis a cam inceput sa ii fie frica ca nu se alege. Iar rise project sunt experti in servite, vezi si celebra valiza a lui Dragnea.

        Pe scurt: o mizerie
        • +5 (11 voturi)    
          Nu e ilegal (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:19)

          produsulinternbrut [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Dar e profund imoral - niste bani facuti din promisiuni, din gargara, din inducerea ideii ca "vei reusi!"

          Asa e toata "consultanta", o intreaga filosofie motivationala livrata aluia fraier care a avut o idee.

          Ce pacat ca la colt asteptau primii atarnatori: firmele de consultanta.
          • +5 (11 voturi)    
            "din gargara, din inducerea ideii ca "vei reusi!"" (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:43)

            sile_v [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

            "Dar e profund imoral - niste bani facuti din promisiuni, din gargara, din inducerea ideii ca "vei reusi!""

            Frate, ai vazut vreodata cum arata dosarele pentru astfel de proiecte? Ai accesat vreodata astefl de fonduri?

            Aia vor din start sa nu ai cifra de afaceri prea mare. Sa nu ai rata de profit prea mare. Iti solicita un numar mare de angajati, mult peste necesar, ca sa poti castiga la punctaj! In cazurile de mai sus ti-au solicitat chiar sa fii fortat sa angajezi oameni cu handicap, ca sa castigi la punctaj.

            Care crezi tu ca sunt sansele (pe bune!) ca aceste companii sa fie viabile in cea mai mare parte? Crezi ca vreo banca normala la cap iti aproba vreodata vreo finantare pe un astfel de dosar? Aici trebuie umblat la toate filozofia de acordare a acestor fonduri, nu poti sa ii pui lui Barna in carca toata mizeria asta.

            Ce poti sa faci e sa faci cumva sa ajunga firma aia la fonduri, ca sa iei si tu bani din asta, daca cu asta te ocupi (da, stiu, e imoral sa castigi bani in tara asta prin consultanta). Deja dupa aia nu mai poti tu controla acele afaceri, cum incearca aia de la rise disperat sa arate.

            .
        • +2 (10 voturi)    
          Usurel, Gigel, usurel (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:35)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Usurel, Gigel, usurel

          Stiu de la prima mana - roman american care a intentionat sa se intoarca in Ro - ca ceea ce prezinta astia ca "mare dezvaluire" e practica uzuala cand vine vorba despre fonduri europene.

          Foarte pe scurt, iata "criteriile europenilor" (ascunse, fireste):
          - Fondurile europene sa genereze cat mai multa "consultanta" europeana a.i. sa genereze locuri de munca pentru Europeni - in primul rand.
          - O alta prioritate este aceea ca fondurile astea ajuta in primul rand industriile europene existente; in niciun caz pe cele in curs de formare.
          - Majoritatea fondurilor care ajung totusi in tarile destinatare - sa fie dirijata spre actori economici si politici care accepta statutul de economie second hand a Ro si nu aspira la realizari care sa faca competitie cu tarile din vest.
          - Fondurile europene sa se intoarca in Europa prin formele de mai sus si nu prin dezvoltarea unor competitori pentru actorii vest europeni deja existenti.
          - Fondurile europene sa realizeze obiective politice clare si imediate ale Comisiei Europene (sa fie sprijinite partidele care fac sluj frumos la CE).

          Prin fel de fel de manarii administrative si nu numai, se ajunge in situatia cand:
          - din 100 euro pusi la dispozitie
          - se deblocheaza numai 75 - (i se spune "grad de absorbtie")
          - 20 raman de la bun inceput in UE (servicii administrative, consultante, comisioane, etc)
          - 15 raman prin banci si asiguratori
          - cam 40 ajung in Romanika, din care
          - 5 euro - administrare statul roman - ministri, secretari, fel de fel de "SeBagaNSeama".
          - 10 euro la diversi formatori "TeInvataCumSaPuiCoadaLaCiocan " (Aici intervine firma lui Barna)
          - 10 euro diversi administratori intermediari de fonduri, (aici iar intervine Barna si firmele "private" lipite de stat)
          - 5 euro banci si asigurari ("romanesti", adica sucursalele din Romania, sa manance si ele o paine)
          - 10 euro la destinatarul roman (Cel ce vrea sa faca o afacere cu bani europeni).
          • +2 (4 voturi)    
            deci d-aia investitorul american de care spui (Marţi, 15 octombrie 2019, 20:43)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            A preferat sa intre intr-un PNDL cinstit cu 20% parandarat decat sa se complice cu fondurile UE?
            Sau deja e in asociatia turco-chineza care face autostrazi in PPP/20%?
        • +1 (11 voturi)    
          Da am citit (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:46)

          Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          Deci cum ar veni, firma lui Barna a consiliat alte firme cum sa fraudeze fonduri europene. Poate ca asta nu constitutie o infractiune. Nu stiu. Dar e profund imoral, mai ales de la presedintelui partidului care a pus sechestru pe moralitate in politica in ultima vreme.

          Daca chestia asta ar fi venit de la membri altor partide nu as fi facut atat de mult tam-tam. Dar vine de la un partid care se promoveaza ca fiind plin de oameni cinstiti, veniti din afara sistemului si ca nu vor penali in functii publice. Eh, dupa articolul asta, cred ca trebuie reevaluat USR-ul. Daca nu de cei ce il compun, macar de cei ce traiesc cu impresia ca o alternativa mai curata la celeltalte partide.
      • +6 (24 voturi)    
        serios? (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:28)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        El a LUAT bani ca sa SUPRAVEGHEZE. Vezi ca la supravegheat nu intra capusarea in dulcele stil romanesc, doh.
    • -6 (48 voturi)    
      corect (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:31)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      nicio supriza, doar cei foarte naivi mai cred in alba ca zapada. Ei si Lazaroiu.
    • -3 (53 voturi)    
      N-ai inteles (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:41)

      Airwaves [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      N-ai inteles nimic. Un politician care se pretinde imaculat, pozeaza in salvatorul Romaniei. Si el, ca si altii, asa cum bine ai punctat, a mancat cot la cot din aceeasi troaca cu marii penalii. Nu cred ca mai e vreo unul nepatat in tara asta. Politica a ajuns sinonima cu smenurile si capatuiala.
      • -4 (16 voturi)    
        Concluzie (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:00)

        ro0t [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

        Conducatorii romani sunt de kkt, fie ca sunt fosti sau viitori => Tara asta nu mai are nici o sansa => Ultimul stinge lumina.
    • -4 (46 voturi)    
      Argumentul tau este: toti fura, deci nu conteaza! (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:42)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      Ba conteaza, pentru ca papitoiul asta se prezinta ca salvator al natiei. Pur si impecabil, aproape alta specie. „Nici ceapa n-a mancat si nici gura nu-i pute.”
      Prin vara spunea ca daca ar fi fost el presedinte nici cazul Caracal nu s-ar fi intamplat. Isi imagineaza ca simpla lui prezenta sau proximitate are efecte miraculoase, la fel ca moastele...
    • +11 (15 voturi)    
      Umm (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:16)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui wrumflo

      Adica 'Si ce daca a furat, toti au furat'?
      'Toti au furat' nu te disculpa, la fel cum nici 'toti turnau' nu te face mai putin turnator.
      Sper totusi sa fie un balon de sapun... Daca totusi reiese ca Barna a ciordit, sper ca USR va avea taria de caracter sa-l inlocuiasca, indiferent cat de costisitor ar fi.
  • -9 (41 voturi)    
    Niciun comentariu despre progresistul lui peste? (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:17)

    YorkshireTerrier [utilizator]

    Hmm...
    • -5 (43 voturi)    
      Asa e (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:32)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      Dar sa vezi ce curdurere e pe pagina RISE. Toata prostimea PLUSSR-ista s-a adunat acolo sa spuna ca isi retrag donatiile lunare. Cand a fost vorba de Dragnea et co. a fost ok, sa curga donatiile, cand e vorba de Barna et. co. s-a dus pe apa sambetei anti-coruptia din oameni si #fara penali, #oameninoi. Mai degraba #oameninoimetehnevechi

      E tragicomica toata treaba asta.
      • +6 (36 voturi)    
        sorry (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:00)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

        dar care este marea dezvaluire aici? Sunt o serie de informatii prezentate in mod tendentios ca sa i dea forma unor "dezvaluiri". Avem vreo fapta penala? Cel mult este indusa ideea unor fapte imorale prin irosirea unor bani europeni sub coordonarea lui barna etc. Dar proiectele lui de succes?

        iar valiza lui Dragnea a fost un fas si mai mare. Au prezentat o poza si aia a fost tot.
        • +9 (29 voturi)    
          Ancheta (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:24)

          florinos [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          Voi chiar credeti ca 3 ziaristi au avut timp sa sape in sutele de proiecte Europene consiliate de firma lui Barna ? Este limpede ca RiseProject a primit inca o servita de la cei care se tem ca Barna ar ajunge presedinte si ar strica jocul serviciilor care au inchis ochii la afacerile HexiPharma sau alte afaceri negre inca nedezvaluite de Tolontan.
          • +3 (9 voturi)    
            Bineinteles (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:40)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui florinos

            "Este limpede ca RiseProject a primit inca o servita"
            ================
            Bineinteles.
            In tara in care fiecare are dosarel la o institutie sau mai multe (cu 3 litere), a venit randul lui Barna, asta-i tot.
          • +3 (7 voturi)    
            Evident (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:43)

            Maspp [utilizator] i-a raspuns lui florinos

            RiseProject e controlata de servicii , era si un film celebru "Toti oamenii presedintelui".
        • +2 (16 voturi)    
          irosire? (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:29)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

          Asa se numeste capusarea la useristi?
          • +1 (17 voturi)    
            ai citit articolul? (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:50)

            vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

            daca da, despre ce capusare vorbesti?

            bine...si eu gresesc ca ma pun in mintea ta, amandoi stim de unde provine "problema" ta cu "usristii"
            • +4 (14 voturi)    
              tu l-ai citit? (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:11)

              Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

              Cand sifonezi bani prin firme facute de prieteni, din "intamplare", cum numesti asta? Nu e singurul care a facut asta cu fonduri UE, ca 90% din ele asa s-au cheltuit, insa e singurul care se da virgin, nepatat, bla bla. Un fel de cumpanasu, varianta usere, mai scolit (pe bune), dar abonat la banii statului, ue in cazul lui.
              • -1 (11 voturi)    
                "Cand sifonezi bani prin firme facute de prieteni" (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:46)

                sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                Nene, citeste din nou. Daca faci un dosar pentru ca firma unor prieteni sa obtina fonduri nu se cheama sifonare, pentru ca NU FIRMA LUI BARNA DECIDE CINE IA BANII.

                Da, eu am luat astfel de fonduri acum 6 ani, de dosar s-a ocupat firma cummatei mele. Dupa ce a facut dosarul, s-a ocupat sa il inregistreze pe acel site la timp si cu asta basta. Altii au decis ca dosarul e eligibil si ca pot lua bani. Asta inseamna ca am sifonat bani? Chiar e greu sa intelegeti ce scrie acolo?
                • +1 (9 voturi)    
                  :)))) (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:53)

                  Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

                  Tu confunzi firma care face proiecte cu firma care APROBA cascavalul.

                  Si acum reciteste investigatia, daca tot ai aflat ca firma lui barna NU era o firma/pfa care doar pregatea si depunea documentatii. E chiar atat de greu sa intelegi ca este ALTCEVA?

                  Hai sa-ti dau mura-n gura:
                  "Se impunea o selecție de oferte, întrucât suma depășea 30 de mii de euro, deci s-a mai prezentat cineva (Promo Service). Substanțial mai mică (208.440 lei), a doua ofertă a fost respinsă scurt de Dan Barna, dintr-un motiv ciudat: dădea mai multe servicii decât i se cereau, cum ar fi să transporte și trainerii, nu doar cursanții. "

                  Acum intreab-o pe cumnata ta cate cheltuieli a supervizat si aprobat. Buna dimineata.
    • -4 (26 voturi)    
      Uite unul (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:37)

      ovidiub781255638850764 [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      Pas cu pas :)

      Spre un viitor uselist luminos
    • +23 (55 voturi)    
      Un melanj tipic securist (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:42)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

      Bai, deci voi spuneti ca e Barna vinovat ca 30% din afaceri au dat faliment sau ca nu s-a facut nimic util ? Dar voi ce credeti ca in alte tari raportul e mai bun ? Haideti sa vedem cate din afacerile StartupNation au succes dupa 3 ani. Asta e un aranjament facut de sistem sa-l avantajeze pe Iohannis inainte de alegeri.
      • +1 (5 voturi)    
        Pai cine ar fi? (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:49)

        Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Cand consiliezi financiar pe cineva care da faliment, cum se cheama? Ca l-ai consiliat bine? Sau prost?
        • +1 (9 voturi)    
          Nu, consilierul nu se ocupa de profitabilitate (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:10)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

          El se ocupa ca proiectul tau sa fie acceptat de catre autoritatea de finantare. Faptul ca tu crezi ca ai succes , e treaba ta. El iti face documentatia si pentru asta primeste niste bani ( mult prea multi dar asta e alta discutie). Se vede ca n-ati avut vreodata o firma. Eu am incercat sa iau bani prin StartupNation pentru firma pe care o am, consultantul m-a scutit de toata porcaria cu documentatia si urma sa-si ia banii din fondurile atrase. In final , am pierdut proiectul din motive care tin doar de functionarii statului dar eu n-am ce sa-i reprosez firmei respective. Si daca luam bani si dadeam faliment dupa 2 ani, ce legatura aveau ei cu asta ? PS : Pana la urma a fost mai bine ca n-am luat banii de la stat, era o bataie de cap imensa.
          • -2 (6 voturi)    
            confunzi (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:57)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

            barna nu scria proiecte, ci superviza si aproba cheltuielile. Poate ai firma, dar daca nu faci diferenta intre cineva care scrie si depune proiecte si cineva care supervizeaza si aproba, pe spranceana, cheltuielile intr-un proiect, mai bine nu te mai lauda c-o arzi in mediul privat. Bine si faptul ca ai dat bani pentru 3 lulele care au insemnat "documentatie" la start up nation, spune multe. Nu e o rusine sa nu stii, dar macar nu te mai da docta, patroano.
            • -1 (3 voturi)    
              De fapt tu n-ai inteles nimic (Marţi, 15 octombrie 2019, 17:47)

              Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Firma care face proiectul il si supervizeaza in 99% din cazuri. Daca tie ti se par 42.000 euro trei lulele, inseamna ca esti un parvenit care n-a muncit niciodata pe bune. Eu nu am luat acei bani si a trebuit sa pun din buzunar, in conditiile in care am si 2 copii de crescut. Habar n-ai ce inseamna o firma, nu vei face niciodata una pentru ca nu ai vointa, nu stii ce inseamna sa muncesti pentru a crea ceva , nu vei avea niciodata acel sentiment de independenta, esti doar un worker pentru altii.
              • 0 (4 voturi)    
                habarnista (Marţi, 15 octombrie 2019, 19:20)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

                La start up nation nu-ti supervizeaza nimic, poate doar daca te-au prostit ca sa te mai mulga de bani. Cei care si-au facut si depus proiectele singuri, pentru ca limba romana nu e grea, se supervizeaza singuri?:))))

                Acum am inteles de ce ai dat bani pentru intocmit THE PROIECT start up nation: nu stii romana. Esti constienta ca eu am scris 3 lulele referindu-ma la documentatie, doar ca nici macar asta n-ai inteles. Ai putea lua legatura cu firma care ti-a facut proiectul sa te ajute si cand comentezi pe net.

                Ma bucur ca ai dat bani din buzunar. Nu numai domnia se plateste. Poate ca daca aveai 3 copii, ca tot ii folosesti ca argument, ai fi citit mai atenta maretul PROIECT si vedeai ca-l poti face si singura. Era treaba de 2h-3h.
                • -1 (1 vot)    
                  Incredibil (Marţi, 15 octombrie 2019, 21:17)

                  Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                  Omule, ia-ti un job real. Esti complet pe dinafara in tot ce inseamna proiecte pe fonduri publice. In primul rand, startup-nation era jumatate finantat pe fonduri europene si se supunea rigorilor fondurilor europene. In al doilea rand, orice proiect este supervizat in perioada de implementare. D-aia plata se impartea in doua parti : o plata imediat dupa semnare si una dupa o perioada de implementare. Si la dracu, nu sunt nici strain si nici femeie. Iar tampenia cu facutul si singur, sigur ca da, in alta tara, in alta perioada , da , ti le faci singur. In sistemul birocratic din aceasta tara condus de tot felul de inepti in toate punctele de decizie, nu faci nimic singur decat daca ai prea mult timp la dispozitie pentru porcariile astea. Eu n-aveam si mi-a convenit sa lucrez cu un consultant care nu mi-a cerut niciun ban inainte, altfel sunt un tip prea chivernisit ca sa arunc bani pe povesti. Si da, am prieteni care au dat o gramada de bani la consultanti, si in final fima nici nu a mers si a trebuit sa o tina ani buni in functiune dupa ce a cheltuit o gramada de bani pe utilaje, salarii,chirie, etc.
  • -11 (17 voturi)    
    @susufler c est Vrais ? (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:17)

    un domn [utilizator]

    Pas de Tout ?
  • -11 (37 voturi)    
    Doar un alt (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:19)

    2016 [utilizator]

    smecheras din clica de hoti a Romaniei. Nu are nicio legatura cu USR, a venit dupa 9sau imediat inainte, nu-mi aduc aminte exact) ce acesta a devenit partid, transformat dintr-un ONG. Cu alte cuvinte, un profitor, o lipitoare sau un oportunist, toate epitetele sunt sinonime.
    Sa speram ca nu ajunge presedinte, este doar un "mafiot cu haine noi", care nu are nicio legatura cu USR.
    • +3 (9 voturi)    
      Aiurea (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:41)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui 2016

      Sunt sute de firme de consultanta pe fonduri europene pe piata care au facut o gramada de bani. Daca RiseProject erau corecti, faceau o analiza comparativa a ratei de succes pe proiectele mai multor firme. E o mizerie securistica de articol.
      • 0 (4 voturi)    
        Rata de succes dupa 3 ani in toata lumea (Marţi, 15 octombrie 2019, 21:18)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        in care curge apa calda este cam de 50%. Adica 50% succes si 50% falimentari.
        Cu consultant, fara consultant, cu credit bancar, cu bani UE, cu bani de acasa, cu liceu la ff, cu MBA, cu eMBA, aia e rata de succes/insucces.
        Deci Rise a cam dat-o in bara.
  • +11 (57 voturi)    
    Rusine, Rise Project! (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:21)

    sim18 [utilizator]

    Ai terminat cu toate valizele si taman acum ai gasit alta! Nu mai sunteti impartiali demult! Un can-can, asta sunteti!
    • +3 (23 voturi)    
      Ai dreptate! (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:12)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Cei de la Rise Project vor fi impartiali doar atunci cand vor face dezvaluiri impotriva tuturor, in afara de USR-PLUS cu campania lor #FărăPenali.

      Atunci si numai atunci vom putea spune ca in sfarsit avem presa impartiala, pentru ca oamenii noi din USR-PLUS sunt sfinti si toata comunitatea #rezist se inchina la ei si se inclina pana se clatina!!
    • -3 (13 voturi)    
      dar cand au gasit valiza erau impartiali (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:26)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      tu gandesti cand scrii sau cand vorbesti?
      daca da, este grav
    • +1 (17 voturi)    
      Aloooo. asta inseamna impartialitate. (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:33)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Sa inteleg ca trebuie sa vorbeasca doar de infractorii dintr-un anume partid? Si apropo #farapenali se aplica chiar acuma.
  • -17 (35 voturi)    
    pai (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:21)

    cucuveauamov [utilizator]

    mai toate proiectele ieuropene sunt pentru imbogatirea plimbatorilor de hartii (bruxelezi si bastinasi). Aici nu e nici o supriza. Noutatea este impartirea presei #rezist intre Klaus si Barna.
  • -15 (35 voturi)    
    Barna era undercover (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:22)

    MamboNoFaiv [utilizator]

    Omul Barna macar a muncit, nu a avut ghinionul lui Iohannis sa-i faca notarul toata treaba...
  • +29 (65 voturi)    
    Originile Rise Project (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:29)

    Itsoc [utilizator]

    O scurta trecere in revista a articolelor Rise de la inceputul vremurilor ne arata doua mari lucruri despre "jurnalistii rise"
    1. lucreaza numai cu servite aparute in momente tensionate pentru a fi utilizate ca santaj sau parghii
    2. sunt servite numai anti-psd, anti pmp, anti usr si anti pnl dar doar atunci cand persoana in cauza a parasit PNL (ramona manescu)

    Niciun articol despre PNL si Iohannis...

    In ziua in care Barna merge pentru negocierile finale la Cotroceni, apare " adevarul despre barna", un articol care e pe fond despre nimic si tenta negativa aruncata pe barna e facuta doar din felul in care e scris.
    In acelasi timp subiecte precum "valiza din camp" si "hexipharma" au fost "uitate" de Rise din simplul fapt ca subiectele astea nu mai reprezinta parghii politice.

    Asadar, cine sunt Rise Project? sunt cumva jurnalistii care publica servitele "securitatii bune"?
    Cine e securitatea buna? e aceiasi care ii trimite servitele lui Tolontan?
    Din moment ce RP nu scrie niciodata despre IOhannis, putem spune ca de fapt scopul serviciilor bune e sa-i netezeasca calea plantei prezindentiale pentru un nou mandat usor castigat?
    daca da, serviciile astea bune sunt in stransa legatura cu serviciile "bune" republicane din US sau cu cele Europene?
    • 0 (20 voturi)    
      ignorant (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:14)

      Dani Jurma [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      Esti la fel de ignorant ca sefu' tau Barna...
      https://www.riseproject.ro/articol/mostenirea-din-spatele-averii-imobiliare-a-lui-klaus-iohannis/
      • +1 (7 voturi)    
        Nu te-ai prins (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:20)

        MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui Dani Jurma

        Tu esti ignorant. Daca tu crezi ca in Romania 2019 mai merge ca-n 1990 te inseli. Romanii s-au mai desteptat, si nu mai merge inselatoria ca pe vremuri.

        Manipulatorilor din presa le place ca macar o data sau de doua ori sa zica ceva de rau de aia de care, de fapt, nu se ating.
        De ce? Simplu! Ca sa para OBIECTIVI !
        • +1 (5 voturi)    
          Aberezi (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:52)

          Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

          De Barna nu s-a atins nimeni pana acum. Iar daca e sa credem ce spui, Barna e in aceeasi categoria cu Johannis. A scris RISE Project si despre el (prima data), si hopa-sus curdurerea PLUSSR-ista. Ca la gradinita, ca si ala, si ala, si ala, si ala.

          Daca Barna dorea sa nu i se investigheze trecutul trebuia sa nu intre in politica si sa ramane consultant financiar/pe fonduri europene. Sa continue sa ajute alte persoane sa fraudeze cu bani europeni.
          • +1 (5 voturi)    
            Nu aberez (Marţi, 15 octombrie 2019, 18:23)

            MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui Mayhem

            "De Barna nu s-a atins nimeni pana acum."

            Serios? Daia Latrina 3 si Romania TV i-au facut fascisti, nazisti pe cei de la USR?

            "Iar daca e sa credem ce spui, Barna e in aceeasi categoria cu Johannis."

            Si ce daca Barna e in aceeasi "categorie" cu "Johannis"? Nu pricep logica ta.

            E o tactica veche deja sa faci pe impartialul cand de fapt nu esti.

            Latrina 3 si Romania TV invita pe Ciolos si USR dar in acelasi timp ii vopseste in toate mizeriile.

            "Daca Barna dorea sa nu i se investigheze trecutul trebuia sa nu intre in politica si sa ramane consultant financiar/pe fonduri europene."

            Asa, si?
    • -6 (12 voturi)    
      Scârbos și scabros ai (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Scris
    • +4 (14 voturi)    
      Buna remarca (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:27)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Rise Project a avut un singur articol despre Iohannis, acum 4 ani, lumea l-a uitat si s-a obisnuit cu ideea ca Iohannis a facut fals in acte si nu o lasa pe sotia sa să mearga la Parchet sa dea declaratii.

      De ce nu avem servite despre PNL si Orban ? Despre Cumpanasu sau Diaconu ? Pentru ca ei nu au sanse la Turul 2 impotriva lui Iohannis.
    • -2 (10 voturi)    
      ia mai cauta "iohanis" pe siteul rise (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:27)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      o sa gasesti cum a muncit el pentru casele alea
      • 0 (6 voturi)    
        Adevarat (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:47)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Doar ca au publicat asta in august 2015, la 8 luni dupa ce Iohannis castigase deja alegerile. Acum au publicat insailarea asta jalnica la trei zile dupa ce a inceput campania electorala.
    • 0 (12 voturi)    
      ignoranta maxima (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:29)

      Dani Jurma [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      Domnule Itsoc, eu zic sa folositi google si sa scrieti iohannis rise project, sa vedeti de cat ignoranta dati dovada, la fel ca Barna...incredibil.
    • -1 (13 voturi)    
      Nu imi pasa atata timp cat spun adevarul. (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:35)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Daca nu le convine sa isi faca si altii Rise Project-ul lor.
    • +2 (10 voturi)    
      pt desteptii cu iohanis si casele (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:56)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      ala e articol de acum 4 ani, vorbeam de ultimii 2 ani.
  • +25 (47 voturi)    
    raise project.. (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:32)

    rochiri [utilizator]

    un articol slab..informatii peste informatii si numele lui barna...oricum pentru mine raise project si-a pierdut credibilitate de la valiza lui dragnea...ala a fost marele fas...
  • -3 (37 voturi)    
    Nesemnificativ (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:33)

    UpNext [utilizator]

    daca nu a omorat in serie, nu a abuzat copii si nu e din Teleorman sau Vaslui, e bun de presedinte, indiferent ce a facut.
  • +5 (33 voturi)    
    PNL vs USR sau USR vs USR? (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:38)

    unsimpluom123 [utilizator]

    Cineva vrea sa-l rezolve pe Dan Barna sifonand informatii interne. Altfel nu-mi explic articolul asta.

    Apropo, cand venea Rise Project cu valize si Brazilia, toti erau fani, sa vedem de acum incolo.
  • -5 (39 voturi)    
    fumoasa investigatie (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:42)

    sorvas [utilizator]

    Multumit RISE. Impartiali si la obiect. Ma gandeam sa votez cu Barna, doar asa ca sa nu intre Veorica in turul doi. Eram reticent si inainte, parca ceva la el nu mirosea autentic. Acum nu ii mai dau votul, nu pot sa imi calc pe principii. Nu sunt cel mai curat om, dar daca nu este integru, nu te catara pe functii publice....

    Ce-mi dovedeste mie acel articol e ca Brana e un expert la a vedea hibele unui sistem si apoi se pricepe sa faca tot posibilul sa il "pacaleasca" cinstit. Desi sunt scapari evidente care reies din articol. Frumos ar fi sa fie investigate, daca nu e prea tarziu.
    • -5 (29 voturi)    
      Nu cred ca a facut ceva ilegal (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:52)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      dar e o crasa lipsa de morala in toate proiectele alea. N-are ce sa caute la prezidentiale. Barna out.
      • 0 (14 voturi)    
        Frate, ce lipsa de morala? (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:20)

        sile_v [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Firma lui consiliaza de 14 ani alte firme sau companii de stat ca sa acceseze fonduri europene.

        Aia au stat si au sapat in ultimii 14 ani sa gaseasca firme care au esuat si incearca sa ii puna asta in carca firmei lui Barna. Barna care le-a facut consiliere si atat.

        Nu spune ceva elementar in articol: cate firme a consiliat Barna, cate au dat faliment, cate au rezistat pe piata. Si oricum, e mizerabil sa ii pui activitatea firmelor asta in carca firmei lui barna. Omul e acuzat ca o ASTFEL DE FIRMA A FACUT TRAFIC DE PERSOANA FARA NICIO DOVADA CA EL E IMPLICAT IN ASA CEVA.

        Mizerabil articol, pare servit la comanda. Exact la trei zile dupa inceperea campaniei electorale.
        • +1 (9 voturi)    
          Toti fac la fel asa ca ma bucur ca se curata (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:52)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

          singuri.
      • 0 (8 voturi)    
        Doar i-a ajutat pe altii sa faca? (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:46)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Ar fi ciudat daca sa ajuti pe altii sa fure ar fi incriminat :P
        #farapenali :)))))) (acuma imi place initiativa)
        • -2 (2 voturi)    
          serios? iti place fara penali? (Marţi, 15 octombrie 2019, 21:24)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          ia si mai citeste de 50 de ori articolul pana descoperi fapta penala pusa in carca lui Barna.
          Hai ca esti studios!
    • +11 (25 voturi)    
      printzipii (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:53)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      si care sunt principiile tale? mai bine o proasta sadea, mincinoasa si incompetenta decat un om care a esuat in 30% din proiectele pe care le-a avut (asta zice pe fond articolul).
      bune printzipii, altele mai ai? macar ala cu "si ce daca a furat? a si facut!", ala e cel mai sanatos printzipiu romanesc.
    • -4 (4 voturi)    
      Votează cu Veorica, atunci (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:09)

      modream [utilizator] i-a raspuns lui sorvas

      acum ai o scuză să nu te mai prefaci că nu-ți place
  • +23 (43 voturi)    
    Hmmmmmmmmmm (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:45)

    MirceaCS [utilizator]

    Eu sustin USR pentru ca sunt oameni care nu au facut politica pana acum si deci merita o sansa, caci aia care fac politica de 30 de ani din PSD/PNL/ALDE/PD(L) au avut grija ca Romania sa ramana la coada Europei.

    In acelasi timp, personal, mie nu-mi place de Barna.
    De ce? Pentru ca a vorbit aiurea de cel putin cateva ori (vezi cazul Caracal, si "Matrix").

    In plus, nu-mi place raspunsul sau: "Am înțeles că au investigat proiecte pe care le-am desfășurat în perioada anterioară intrării în politică, când eram antreprenor și consultant în domeniul fondurilor europene".
    Pai nu conteaza ca erau proiecte dinainte de a intra in politica. Nu stiu exact ce a vrut sa spuna, nu stiu daca e extras din context, dar nu e OK.

    Eu insa sustin in continuare USR din motivele de mai sus.
    • -2 (12 voturi)    
      Fără Bârna N Ochi - hashtag (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:18)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

      Cu asta sunt de Acord
    • -2 (16 voturi)    
      Dar citeste "nvestigatia" (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:26)

      sile_v [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

      Eu am stat si am citit. Si nu am gasit nicio acuzatie directa dusa lui Barna sau firmei lui.

      Sunt luate cazuri de firme consiliate de firma lui Barna ca sa obtina fonduri europene, firme care au dat faliment dupa accesare din diverse motive si SUNT PUSE IN CARCA LUI BARNA. Nici macar nu se spune care e rata de succes. Au stat si au sapat in tot ce a consiliat firma lui Barna in ultimii 14 ani.

      E o mizerie fara niciun suport si stiu si ei. Dar da bine in campanie sa zici "Lasa ca si Barna e asa si pe dincolo". Duce la demobilizarea electoratului USR, care e cel mai atent la aceste chestii

      Lasa ca e bine sa nu ajungem la mana USR, mai bine stam tot cu dinozaurii batrani. Care dinozauri? Aia care s-au intalnit cu toitii acum 10 ani la Voiculescu ca sa faca noul guvern: Ponta, Tariceanu, Orban, Iohannis, Voiculescu si compania. Vechiul USL, adica.
      • +2 (8 voturi)    
        Stiu (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:17)

        MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui sile_v

        Cum spunea cineva in comentarii, si eu am crezut ca RISE Project sunt jurnalisti seriosi, dar de fapt sunt manipulatori.
    • +4 (12 voturi)    
      RISE project...Fumigene? (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:47)

      MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

      In acelasi timp RISE Project s-a dovedit a fi mai mult fumigena.
      Articolele sunt destul de prost scrise, incalcite, desi pozele par a arata ca au dovezi.
  • 0 (42 voturi)    
    Am citit tot (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:47)

    Luk [utilizator]

    A reusit sa se acopere de hartii, e la limita legalitatii. A fost cautat de OI, AM si, cu siguranta OLAF.

    Nu am gasit nimic ilegal, dar e complet imoral. A folosit categoriile defavorizate si si-au tras avantaje si salarii pentru ei, prieteni, sotiile alora si alte rude.

    Foarte urat si jenant pentru unul asa de tanar cum era el atunci. Foarte, foarte jenant.
    • -5 (7 voturi)    
      Am citit si eu si e groasa. (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:15)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      E clar ca documentatia asta e marca SRI via RP, asa ca frate de nume asemanator (troll de balta) orice ai spune nu e curat Barna. Cica devii milionar din manager fonduri europene, sa mor de ras.
      • +2 (4 voturi)    
        Troll esti dumneata (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:47)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Cand comentam sub numele asta dumneata te incaltai cu fesul. Cauta, nu trebuie sa ma crezi pe cuvant.
        • -1 (5 voturi)    
          Scuze batrane!!! (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:14)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Dar ai stat pe moarta ceva timp, ca zau daca te stiu in ultimi 5 ani cel putin.
    • +2 (6 voturi)    
      O insailare de texte pe zeci de pagini (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:36)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Din care intelegem ca ce ? Ca Barna e vinovat ca o parte din firmele care au luat bani sunt conduse de tot felul de semi-analfabeti care si-au luat din banii europeni masini si case ? Pai voi stiti cate d-astea s-au facut in Romania ? Ca sa-l acuzi pe Barna trebuie sa faci comparatie cu inca 10 firme de consultanta sa vedem ce rata de reusit au ceilalti.
    • +3 (5 voturi)    
      O abureala (Marţi, 15 octombrie 2019, 17:52)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Luk

      Deci poti sa explici cu ce a gresit Barna ca si-a ajutat sora , prietenii si pe cine mai vrei tu sa obtina fonduri europene ? Scrie undeva ca eu ca firma privata nu pot da consultanta gratuita cui vreau ? Era Barna angajat al statului ? Se ocupa el de impartirea banilor ?
  • +24 (46 voturi)    
    sunt curios daca (Marţi, 15 octombrie 2019, 11:53)

    Hans Metter [utilizator]

    cei care il acuza mai sus pe Barna au citit articolul.

    Pe scurt art zice ca Barna a fost consultant al unor proiecte implementate prost... pai rolul consultantului e sa zica ce sa faci si cum sa faci... cum implementeaza ala proiectul e alta poveste.

    dar na... lumea citeste titlul si cam atat (care titlu nu are nicio legatura cu ce scrie in art)
    • +3 (11 voturi)    
      da da da (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:34)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      I-a "consultat" pe aia sa cumpere de la cine si cu cat trebuie, lasa angajatul de prieteni. Ai vazut de ce a respins firma aia cu organizarea? Ca a oferit in bani mai PUTINI, servicii in PLUS. Iar acum nu-si aduce aminte, cand probabil si-a scremut creierashul cum s-o descalifice atunci.
    • +5 (15 voturi)    
      da am citit art (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:47)

      nebunul [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      iar articolul zice clar - cel care a promovat, a solicitat, a intocmit documentatia si a supravegheat implementarea. Culmea a luat si, asa cum zice articolul aproape 1 milion de euro bani europeni. Acum ca implementarea a fost proasta si gandita de la inceput sa sifoneze bani in buzunarul sefului de proiect care era Barna.
      Dar aveti dreptate nu el e de vina. Intotdeuna altul e de vina. Daca tot ne uitam la adevar, hai sa vedem adevarul in toate cele nu doar unde ne convine.
    • +1 (3 voturi)    
      :)) (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:20)

      croi2001 [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Ok... deci nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i pute. Sa mergem pe idea care o trambiteaza multi fani Barna pe aici ca omul nu a furat, ci doar si-a ales prost afacerile si partenerii... Desi mi-e mi-ar fi placut sa vad spirit antreprenorial la el pe banii lui ca aia inseamna antreprenoriat adevarat, nu pe fonduri europene. Daca nu poate sa reuseasca in mediul de afaceri atunci de ce am crede ca o sa reuseasca ceva ca presedinte?
  • +15 (33 voturi)    
    s-a otevizat si rise project (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:03)

    qwerasdf [utilizator]

    valize, descoperiri incendiare si elodii
  • +8 (20 voturi)    
    Care e dezvaluirea? (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:29)

    Zimbru [utilizator]

    Nu prea vad care a fost dezvaluirea facuta de Rise Project, deobicei tipii veneau cu probe cum ca Dragnea a furat etc. si ne-au obisnuit cu anchete bune. In cazul de fata inteleg ca Barna a consiliat pentru accesarea de fonduri care apoi nu au mers bine aceste proiecte, din unele proiecte primariile, politicienii etc chiar au furat. Insa ce vina are Barna ca primariile au gestionat prost proiectul sau au furat apoi banii pe care i-a ajutat Barna sa ii acceseze.
  • +6 (18 voturi)    
    Am citi articolul (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:35)

    junimea [utilizator]

    Nu se vorbeste de nici o infractiune. De fapt chiar se mentioneaza ca au fost controale si nu s-a descoperit nimic ilegal, iar cateva sesizari au fost clasate de DNA. Se insista ca multe proiecte au esuat, dar asta nu inseamna infractiune, de fapt majoritatea acestor programe esueaza. Desi exista bunavointa lipseste experienta, oamenii nu pot deveni antrepenori peste noapte, unii se nasc cu talentul asta. Mai bine s-ar directioa banii astia catre alte proiecte care sa produca rezultate.
  • 0 (14 voturi)    
    vin burghejiii UE (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:38)

    razeshu [utilizator]

    Se duce vremea ciocoilor de rit vechi si vin astia noi fara mamaliga intre dinti si shosete flaushate in sandale. Astia noi sunt cel putin alfabetizati, scoliti si pe afara uneori, eventual vorbitori de limbi straine si suficienti de isteti sa nu fure cu sacul la vedere ci finutz acoperit de hartii si urmand procedurile.
    Asa se sifoneaza banii UE peste tot in Uniune. Asa face Orban in HU si asa fac pana si Vesticii.
    Nu e de mirare ca l-a ales Ciolos in Guvern, a fost recomandat calduros ca "specialist" :) De aia se si impaca bine, sunt din gasca asta dedulcita la bani Europeni. Barna a lasat meseria de avocat si a speculat o nisha, nu a riscat nimic. Nu poate afirma ca vine din Privat. Din privat vin altii - Cosette, Caramitru, ND, ... . Barna si cei ca el insa au timp si mintea suficient de odihnita ca sa poata lucra pe indelete la capturarea partidului. Ei sunt din sistem , au suport si stiu mersul. Mi-as fi dorit sa vad aceste articole postate de Rise mai demult insa. Nu acum inainte sa mearga la Cotroceni. E prea pe fatza. Actele publicate sunt vechi, le puteau investiga de multa vreme, poa echiar inante sa isi depuna candidatura.
    • +2 (6 voturi)    
      Asa, si ? (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:16)

      Harpalete [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Daca "ciocoii fara mamaliga intre dinti" aduc cu ei SI prosperitate, SI idei noi care merg, SI economie "à la 2020" si nu ca in 1848, unde-i raul, comparand cu azi ?

      Societatea trebuie sa se si auto-reguleze, cu un "alfabetizat" ai mai mari sanse sa porti o discutie de principiu, si daca nu se poate, poti fi relativ sigur ca nu are in spate 50 de baroni locali grasi si puturosi care te-au supt de bani de cand existi si care-l fac intangibil.

      Eu am renuntat sa cred ca Romania poate fi o tara normala, dar orice schimbare de sistem spre ceva care (macar) merge in alta parte e un pas inainte.
      • +1 (3 voturi)    
        Romanian dream (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:27)

        razeshu [utilizator] i-a raspuns lui Harpalete

        Asta e visul romanului - sa aiba un sef care fura da-i scapa si lui cate ceva s amanance si gura lui. Eu vorbeam de o schimbare fundamentala. Asa cum ziceti dvs, raportat strict la Veorica & Co orice alfabetizat cu o bruma de bun simt sunt de N ori mai buni. Am dorit s apunctez ca Barna, Ciolos & Co nu sunt o schimbare radicala ci doar un pas in fata, nu neaparat unul MARE. Dar macar e in directia buna. Mi-as dori sa nu-l urmeze niste pasi inapoi curand asa cum am tot vazut ca se intampla pe aici pe Piciorul de Plai in figura.
        • 0 (0 voturi)    
          reciteste (Miercuri, 16 octombrie 2019, 0:26)

          Harpalete [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

          Imi pare rau daca asta ai inteles din ce am spus. Visul romanului e sa fie norvegian, fara a intelege exact de ce acest lucru e imposibil.

          Ideea mea era de a progresa, si cu realism spuneam ca si cel mai mic pas in directia potrivita e preferabil situatiei de azi, de ieri, sau din ultimii 20 de ani.

          Dar tu poti astepta ca poporul tau sa capete virtuti de elfi si verticalitate descoperita peste noapte.
  • +5 (15 voturi)    
    Rise, Rares (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:41)

    NOTORIOUS [utilizator]

    Nu prea inteleg exact care este dezvaluirea, par a fi mai degraba niste informatii prezentate tendentios.

    Rise sunt un fel de Rares Bogdan, pe vremea cand avea emisiunea lovea maxim in PSD si bine facea, dar si in alte partide, mai putin PNL desi PNL-ul a fost clar pe blat cu PSD-ul. Apoi brusc a ajuns membru de seama al PNL. Coincidence?! I think not!

    Desi simpatizez cu USR-ul, personal nu-l inghit nici eu pe Barna pentru mazilirea lui Nicusor, si probabil votul va merge la Johanis asa cum la capitala clar pentru Nicusor. USR-ul ramane pentu Parlamentare si sper ca pozitia partidului sa se consolideze, si sa depaseasca si pragul de la Europene.
  • +10 (20 voturi)    
    Un mic extras, ca sa intelegem cum sta treaba (Marţi, 15 octombrie 2019, 12:49)

    banel [utilizator]

    CUM SĂ TE DOTEZI CU BANI DE LA SĂRACI - asta e titlul

    O altă întreprindere socială din proiect s-a numit Asociația Club Sportiv Social Brașov și a primit finanțare UE de 190 de mii de euro, pe 24 noiembrie 2014, din programul “Punți Comunitare”.

    Banii veniți prin firma lui Barna & Jaliu au ajutat însă la extinderea și dotarea unei baze sportive de lux (Clubul de Tenis Sportiv Arena), exploatată de soții Alexandra și Silviu Butnaru, o familie bogată care a fondat, altminteri, și asociația subvenționată.

    În primul an, au organizat cursuri de tenis gratuite, de trei ori pe săptămână, pentru copiii de la orfelinat. Se mai antrenează trei acum. Am întrebat-o pe doamna Butnaru dacă asociația și-a atins scopul

    -----------------------

    Cu alte cuvinte, oamenii au urmat planul, si-au atins sa nu scopul (nu cunosc indicatorii si nici Rise nu ii prezinta) iar autorul articolului de explica ca nu e bine si ca Barna e naspa.

    De remarcat ca din loc in loc se mai insereaza cate o fraza sau subtitlu acuzator catre Barna, dar fara sa fie sustinut de ce se mentioneaza in capitolul respectiv.

    Concluzia: articol scris la comanda ce foloseste niste implementari de programe europene posibil defectuoase, cu cauze multiple, pentru care autorul incearca sa directioneze resposanbilitatea catre Barna.
    • +3 (7 voturi)    
      Tari in investigatii, Slabi in concluzii (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:06)

      Harpalete [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Sincer, ca investigatie mi se pare pasionant ce am citit, dar faptul ca RISE concluzioneaza tendentios (inca de la inceputul articolului) ii discrediteaza complet.

      Se descrie mediul de afaceri romanesc, despre care nu cred ca exista cineva care sa-si faca iluzii de onestitate si corectitudine. Dan Barna implementeaza proiecte si aduce finantari, dar Dan Barna (pe care nu-l voi vota, din motive diferite) nu poate sa se substituie tuturor personelor care trebuiesc sa munceasca intr-un proiect.

      Ceea ce mi se pare nasol este ca mi se confirma ca daca vrei sa faci afaceri in Romania, esti condamnat la compromis, la mediocritate - si daca prin nu stiu ce MIRACOL reusesti fara, oricum la un moment dat te investigheaza un RISE sau ceva similar si esti discreditat.
    • 0 (6 voturi)    
      tot extras (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:15)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui banel

      "Se impunea o selecție de oferte, întrucât suma depășea 30 de mii de euro, deci s-a mai prezentat cineva (Promo Service). Substanțial mai mică (208.440 lei), a doua ofertă a fost respinsă scurt de Dan Barna, dintr-un motiv ciudat: dădea mai multe servicii decât i se cereau, cum ar fi să transporte și trainerii, nu doar cursanții. "

      Nasol cand a trebuit selectie oferte si nu luat direct de la prieteni, nu? Ia cu document semnat de el. Citeste ofertele si "motivul" respingerii. Ce vrei mai pe fata de atat?
  • +8 (18 voturi)    
    Dar care sunt faptele? (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:02)

    Clock [utilizator]

    Desi imi pare rau de USR, sunt deschisa sa citesc un articol de investigatie despre oricine ar fi. Numai ca in acest caz nu vad unde sunt faptele.. este o insiruire de informatii care nu contureaza nimic concret care sa justifice ca "DB este supervizorul unor fraude..". De altfel asta fiind singura fraza cu implicatii penale, restul mi se par asa mai mult niste judecati de valoare.

    Sigur ca despre un candidat la presedentie dorim sa facem inclusiv judecati de valoare, mai ales ca el se vrea reprezentantul unor generatii noi. Dar asta facem de exemplu intr-un blog pe contributors. Faptul ca Rise scrie asemenea articole sub titluld e investigatie ma face sa simt fiori pe sira spinarii, mai ales ca am donat bani pentru ei. Oare chiar nimic nu este ceea ce pare in tara asta?
    • +1 (7 voturi)    
      as zice sa investesti banii aia in altceva (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:58)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Clock

      si eu am donat pentru ei pana sa ma prind ca de fapt sunt niste securisti infecti in sluja PNL/Iohannis si atunci mi-am retras donatia.
  • +5 (9 voturi)    
    mai, mai ,mai cum apar materialele astea, la tanc. (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:09)

    TrueBlue [utilizator]

    M-am uite pe site-ul Rise Project. Nu am citit decat primul caz, cel cu centrul de copiere. Din cele scrise nu reise vreo ilegalitate comisa de Dan Barna. Nu este prezentata nicio dovada directa care sa demonstreze vreo ilegalitate comisa de Barna. Unele titluri si afirmatii din text nu mi se par a fi neutre ci, din contra, insinuante, chiar incriminatoare dar fara a fi sustinute prin prezentarea de probe.
  • +1 (5 voturi)    
    Rise incearca sa echilibreze situatia cu cel putin (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:14)

    deval [utilizator]

    lipsa de onestitate ! Nu as face ce fac ei, calificand mai net ''operatiunea''mazgalire a lui Barna.
    De mai multa vreme cer unor pnl-isti (inclusiv R Bogdan) sa argumenteze impotriva a ce am citit aici : https://www.riseproject.ro/articol/mostenirea-din-spatele-averii-imobiliare-a-lui-klaus-iohannis/
    Este un articol foarte documentat, practic fara calificative, aprecieri din care rezulta ca Presedintele ar trebui sa aiba Ghinion la realegere-dupa mine. Pare evident ca nu poate fi combatut.
    Ce citesc aici despre Barna e jenant pentru profesionalismul cu care acreditam eu RP. Parca vorbeste mama (88 ani) sau Soneria Matei despre contracte pe fonduri europene !! Pe scurt pare apa de ploaie, la comanda mai Rise Project. Nu am gasit frauda si conflictul de interese invocate pe numele lui Barna. (Sigur ca asta nu inseamna ca e curat si uscat.... ) RP fa-ti urgent curat in ograda !!!!
  • +3 (5 voturi)    
    Ce este consultanta (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:16)

    produsulinternbrut [utilizator]

    Consultanta e o vrajeala moderna din sfera financiara pe banii alora de cred in ea si nu sunt in stare sa-si faca singuri un plan de afaceri. Vezi Doamne, iti spunem noi ce sa faci si cum sa faci, pentru ca stim noi legislatia pe bucatica in care iti doresti tu sa activezi. Ca parca n-ai putea si singur sa citesti, sa te informezi, sa cauti. Iar daca nu stii sa iti faci singur un plan de afaceri si sa-ti intelegi aria in care vrei sa activezi, mai bine nu te apuci, caci nu meriti si vei pierde.

    E fix ca firmele care-ti faceau "dosarul pentru viza Canada". Iti induceau ideea c-ai avea mai multe sanse daca apelai la know how-ul lor. Evident ca nu te ajutau cu nimic, de fapt; doar faceau dosarul in locul tau.

    Bani facuti din gargara vanduta altora. Ca multe alte "promisiuni" din domeniul asta financiar, unde gargara a inlocuit de multa vreme faptul brut, real. Palpabil. Palpabile sunt doar sumele incasate AZI. Pe un viitor iluzoriu putem proiecta orice.

    Dati-ne noua banutii AZI pe promisiunile VIITOARE. E cazul a o multime de scheme finaciare (pensiile private sunt una dintre ele).
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru ''viza Canada''poate fi corect ce spuneti! (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:39)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      Pentru consultanta pe fonduri europene , nu ! O sa vedeti -daca o sa cautati- din avion asta in Oradea, Ciugud, Dudestii Noi .......Este infernal sa faci asta intr-un orasel de provincie sau la sat , unde abea stiu citi 2-3 din primarie ca de inteles...
  • +7 (11 voturi)    
    Mda (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:20)

    Yoi [utilizator]

    Prosteli!
    Au ajuns atâta de disperaţi încât au ajuns să inventeze prosteli.
    Mai după prosteala aia cu Dragnea asta e pe locul doi la gogoşile făcute de ăştia.
    Acuma serios există o vorbă pe la romani "când toţi îţi spun că eşti beat te duci la culcare" aşa că să înţelegem că atuncea când toţi sunt isterizaţi împotriva ăstora de la USR-Plus înseamnă că sunt opusul la restul clasei politice cu care am fost obişnuiţi că toată lumea de la PNL până la PSD cu toţi securiştii lor sar pe ăştia ca şi cum le tremură soricul pe ei.
    Să înţelegem că pe ăştia trebuie să îi votăm dacă vă vedem atâta de porniţi împotriva lor şi veniţi cu poveşti pentru electorat PSD?

    PS: Ne puteţi spune şi ilegalitatea care a făcut-o şi nu doar poveşti tendenţioase.
    Să înţelegem că cei care vor folosi la extrem ştirea asta a vostră sunt şi cei care au comandat-o mai ales că sunt cei mai informaţi încât numai ei vor avea informatile pe care nici voi nu le-aţi dat?

    Hai că pe zi ce trece sunt mai mult ca convins că pe ăştia de la USR-Plus trebuie să îi votez la cât de frică vă e de ei şi vă jur că nu erau prima mea opţiune.
  • -2 (10 voturi)    
    Barna vrea presedinte (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:42)

    soundtrack [utilizator]

    pentru imunitate! E un neomarxist fara stofa de prezident. N-are carisma si e respingator.Nu-l avantajeaza figura, mai ales dantura. Interesele lui personale au iesit la suprafata violent. Si-apoi e vopsit, dar tot de stanga.
  • +6 (12 voturi)    
    slabut de tot (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:44)

    andimi [utilizator]

    am pierdut 20 de minute ca sa citesc asa zisa ancheta, care a fost o mare dezamagire. Miroase a comanda treaba asta! Cu treburi din astea, RISE isi pierde de tot credibilitatea (deja sifonata).
  • +4 (10 voturi)    
    Nu il agreez (Marţi, 15 octombrie 2019, 13:59)

    Alexa.99. [utilizator]

    prea tare pe Barna (din diverse motive) dar articolul celor de la Rise Project este ambiguu, nu spune nimic la subiect, e tras de par. Un fel de: "Hai sa bagam omul in cacao, vedem noi cum facem, dar cu ceva trebuie sa-l acuzam."
    • -3 (5 voturi)    
      Articolul (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:00)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      Nu arata nimic ilegal, ci imoral. Sa faca proiecte pentru societati comerciale si sa-si angajeze familia si prietenii la ele. Ce-au facut astia e sa profite de o finantare pe domeniul social ca sa-si traga mai mult de 30% sub forma de salarii si alte avantaje. Nu-i ilegal, e doar imoral pentru ca deturnezi fonduri pentru categoriile defavorizate si le folosesti pentru cetateni care nu se incadreaza in categoria aia in niciun fel. .
      • -1 (5 voturi)    
        #farapenali (Marţi, 15 octombrie 2019, 16:23)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Luk

        Poporul a votat. Ce e drept eu nu dar ma supun vointei poporului. Huo Barna!!!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Barna e sub-calificat (Marţi, 15 octombrie 2019, 14:33)

    n.dumiritu [utilizator]

    (ca sa nu zic necalificat) pentru functia de presedinte. Ii trebuie experienta politica, diplomatica si in domeniul apararii. Macar in unul din domeniile astea sa fi avut o minima autoritate. S-a inscris in cursa ca sa traga partidul in sus. Ma tem ca nu reuseste. Daca te definesti politician responsabil, intelege ca sint pozitii care cer mai mult decit buna intentie; cere responsabilitate si de la tine ca de la ceilalti.

    Specializarea in consultanta de tocat bani europeni nu-l recomanda pentru cursa in care s-a bagat acum.
  • +3 (3 voturi)    
    Tot coaliția Antonescu-Ponta e regretată (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:00)

    Propinatiu [utilizator]

    Tot coaliția Antonescu-Ponta e regretată de din ce în ce mai mulți care cercetează, deoarece va funcționa pe legislația aranjată de Dragnea.
  • +3 (9 voturi)    
    ... (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:16)

    dumnezeu [utilizator]

    amuzanți clovnii ăștia de la rise project!
    și eu am făcut greșeala să-i consider oameni serioși, pînă la maculatura asta, semnată de tanti asta, romana puiuleț.
    un mic gugăl, și ne lămurim de unde vine mizeria:

    "Romana Puiuleț s-a născut și a crescut la Zlatna, într-o familie de profesori și a urmat cursurile Facultății de Jurnalistică de la Sibiu. În ultimii ani a fost reporter al emisiunii “În Premieră cu Carmen Avram” difuzata de Antena 3."

    sursa: https://alba24.ro/jurnalista-originara-din-zlatna-romana-puiulet-a-castigat-premiul-superscrierea-anului-pentru-documentar-614009.html
  • 0 (4 voturi)    
    Fericiti in Romania (Marţi, 15 octombrie 2019, 15:31)

    Mihail. [utilizator]

    Ei, nu noi.
  • +1 (5 voturi)    
    Stimati ziaristi de la Rise Project... (Marţi, 15 octombrie 2019, 19:00)

    Olyx [utilizator]

    daca ati fi luat "la puricat" firmele ce au acordat consultanta pentru accesarea fondurilor europene ati fi observat ca putine sunt exemplele de succes in tara noastra...si asta nu pentru ca in Romania s-ar fi "furat" mai mult ca in alte parti ci pentru ca aici, AUTORITATILE (ministerele de resort,adica) nu au dorit si nu doresc REGLEMENTAREA activitatii acestor firme, lasand ca "legile junglei" sa le guverneze acestora activitatea...Acestea, firmele de consultanta, intocmesc proiectul, iau banii beneficiarului in avans ( bani pe care acesta ii recupereaza ulterior ) si gata...NU MAI AU NICIO RASPUNDERE in ceea ce priveste IMPLEMENTAREA proiectului. Nici macar in EVALUAREA sau CONTRACTAREA lui...Domnul Barna poate sustine ca proiectul intocmit de el a fost SUPER, si ca problemele au aparut in...implementarea lui, caz in care firma de consultanta nu mai avea nicio responsabilitate...!!! Cel mult una...morala...Cu alte cuvinte, ma tem ca nu ati descoperit America (!), domnilor ziaristi...
  • +5 (5 voturi)    
    cui bono? (Marţi, 15 octombrie 2019, 20:31)

    Cetateanu [utilizator]

    Sau cui prodest scelus is fecit! Ar trebui stiut cine este "omanditarul acestui articol. Nu ca Barna e fata mare, are bubele lui. Dar RISE project, desi este foarte bine documentat, rareori se lupta pentru a ajunge la final. Doar aduna dovezi. Justitia nu se autosesizeaza, iar datele par a fi utilizate doar la "atentionarea" unora si altora. In acest caz "castigatorii" ar fi: Veorica, Paleogica ( a lu Base) si Branzovenescu ( ce potrivire cu situatia actuala pt Mirciulica).
  • +4 (6 voturi)    
    Articol la comanda (Marţi, 15 octombrie 2019, 23:36)

    Kornell [utilizator]

    in clipa in care Rise project imi va arata poze cu palatul lui Barna din judetul sau, cu balta lui personala si colectia de masini a lui fiu-su, atunci ii voi crede. Pana atunci e doar o actiune la comanda in cadrul campaniei pt prezidentiale. Rusine Rise
  • +2 (4 voturi)    
    proiecte fonduri europene (Miercuri, 16 octombrie 2019, 13:09)

    Acci Duzzu [anonim]

    Inteleg ca d-voastra (cei de la Rise Project) ati tras concluzia ca Dan Barna ar fi facut fraude cu fonduri europene. Inainte de a face astfel de afirmatii si a le prezenta publicului va rog sa studiati si rapoartele finale intocmite de catre OIRPOSDRU in urma vizitelor ex-post ale expertilor, care verifica si sustenabilitatea proiectului. Daca in aceste rapoarte exista suspiciuni de frauda, sunt convins ca verificatorii au sesizat organele competente pentru aplicarea masurile legale, iar AMPOSDRU va recupera in intregime banii cheltuiti in proiect.
    Va rog sa sesizati si Autoritea de Management a programului, daca aveti certitudinea ca au fost facute ilegalitati care au scapat controlului.
  • +1 (3 voturi)    
    simt nevoia sa intervin... (Miercuri, 16 octombrie 2019, 14:32)

    IronRaven [utilizator]

    1) daca reusesc sa corupa imaginea lui Barna, vor corupe si USR-ul si toata ideea de a mentine independenta justitiei
    2) daca actiunile erau demne de urmarire penala pana acum PSD/PNL ar fi gasit o metoda de a incepe ourmarire penala... Baietii astia nu ar fi asteptat pana in luna antemergatoare alegerilor pt a face dezvaluiri.. Practic, asemenea stiri ar fii trebuit sa apara in Marite/Aprilie 2019...
    3) Cine are cel mai mult de castigat de pe urma acestor "dezvaluiri"? Aparent PNL-ul si Iohannis au cel mai mult de castigat. PSD-ul nu are candidat demn de turul 2 si chiar daca ar avea ei stiu ca nu au cum sa il bata pe Iohannis. Dar lui Iohannis ii este (putin) frica de Barna caci stie ca o buna parte din tineret va vota cu USR iar nu stie cui va daca votul PSD-ul... Luandu-ne dupa mesajele Vioricai, as putea crede ca in turul 2, PSD-istii vor vota impotriva lui Iohannis, ceea ce ar putea insemna ca Barna ar putea deveni Presedinte...
    Deci, marile dezvaluiri sunt doar un "fass"... Daca exista fundament pt o urmarire penala ar fi inceput deja... SRI-ul, aflat in oarce masura in subordinea presedintelui in functie isi face treaba si ataca principalul contracandidat...
    PSD-istii se bucura ca niste neghiobi...
    • 0 (2 voturi)    
      Nu-i rau sa interveniti in favoarea lui Barna (Miercuri, 16 octombrie 2019, 16:26)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui IronRaven

      1) Prima premisa e de tipul "hotii lor sunt mai rai decat hotii nostri". Daca USR sta doar in Barna inseamna ca nu-i un partid. Daca justitia statea in Barna nu mai aveam astazi nimic.
      2) Nu era nevoie sa intervina PSD sau PNL, era destul sa sesizeze cineva OLAF.
      3) PNL are cel mai mult de castigat, Iohannis nu poate pierde cel de-al doilea mandat.

      Concluzia pe care o trageti nu vine din premisele pe care le aratati in cele trei puncte, probabil e servita. SRI n-are nicio legatura cu ciorba lui Barna.
      Pentru cei care citesc mai mult decat titluri este limpede ca Barna e un oportunist fara morala, dar stie sa se acopere de hartii si sa se ascunda dupa birocratie, inclusiv dupa cea europeana. Nu cred ca a facut ceva ilegal, dar e limpede ca nu-i un om a carui moralitate sa-i permita sa dea lectii altora. Asta ca sa fim in clar.
  • +2 (2 voturi)    
    deci POSDRU=tocare de bani pe hartii-hotie. Nu? (Miercuri, 16 octombrie 2019, 15:32)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Stiti de unde li se trage? Fix de la ai lor!
    Din 2016, cand onor Ghinea si camarila adusa in MFE (inclusiv dl Barna) au venit in spatiul public cu mizerii de acuze nefondate, cum ca POSDRU-ist=tocator de bani publici=hartii=hoti.
    Asa, la gramada/otova. In zadar am protestat unii cu petitii la MFE, Parlament, Presedinte si chiar la Ciolos, ca face un mare rau si deserviciu tuturor, ca e o mizerie. Ciolos a ignorat(singura care s-a activat si l-a luat la rost din Guvern a fost Violeta Alexandru, de astfel ff echilibrata, acum presedinte la PNL Buc). Presedintele ne-a trimis la niste consilieri care nu intelegeau nimic.
    La Parlament l-a chemat Ana Birchall sa dea socoteala si a porcait-o si facut-o in toate felurile in sedinta si la televiuni, ca “s-a dat cu hotii din POSDRU”.
    Nu aveti idee ce am tras noi-implementatorii de buna-credinta din proeicte- cu el si gasca lui de la MFE in 2016, ca au facut ghiduri de capul lor, nu au vrut sa ne asculte sugestiile si observatiile si POCU a devenit o fabrica de hartii si proceduri si birocratie ce o depaseste pe cea din POSDRU, plus multe proiecte scrise pe apelurile acelea busite in implementare. Stati sa vedeti ce o sa apara de la astea in anii urmatori!
    Acum culeg si ei ce au semanat. S-a dus cu candidatura lui Barna, omul simplu va intelege ce “stie” de la alde Ghinea, din 2016, ca Barna=hartii POSDRU & hot.
    Nu stie ca noi, cei care lucram in domeniu, ca erau pb de sistem, ca in 2015 de ex nici nu exista Legea economiei sociale, ca erau multe probleme cu rambursarile si platile samd si nu va intelege, oricum.
    Plus ca mass media oricum nu ii va explica.
    Asta e, am avertizat de atunci ca etichetarile astea nesimtite vor avea consecinte.
    Recunosc ca acum ma incearca o satisfactie imensa vazand ca fix alor lui li se intampla sa li se bage acum pe gat rahatul pe care l-au creat.
    A se servi cu multa pofta, le doresc!
    Karma is a bitch!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version