La Cluj are loc o conferință internațională a adepților teoriei Pământului Plat. Organizator: Imaginile NASA sunt generate pe calculator / S-ar putea ca Pământul să fie o câmpie infinită, întinsă, cu un Soare local

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:32 Actualitate | Esenţial


Adeptii Pamantului Plat acuza NASA
Foto: Facebook
Adepții teoriei Pământului Plat, prezenți la Cluj-Napoca la prima Conferință internațională din România, acuză NASA că imaginile Pământului prezentate din spațiu sunt, ori trucate, ori generate pe calculator.

Organizatorul primei Conferințe internaționale a Pământului Plat, Adi Rus, a declarat, sâmbătă, corespondentului Mediafax că nu știe care este scopul pentru care NASA prezintă Pământul ca fiind rotund și nici motivele pentru care lumea este indusă în eroare.

„Scopul primei Conferințe internaționale a Pământului Plat din România, organizată la Cluj-Napoca, este de a aduce în atenția opiniei publice acest subiect care a luat amploare începând cu 2015. Ne-am trezim la realitatea că tot ceea ce ni se spune nu este chiar așa dacă verificăm, dacă nu mai acceptăm ce ni se oferă. Dacă cercetăm puțin, observăm că imaginile cu Pământul din spațiu pe care ni le oferă NASA sunt ori trucate, ori generate pe calculator. Nu știu care este scopul pentru care NASA ne prezintă Pământul Rotund și nici care sunt motivele pentru care cei care susțin că Pământul este rotund vor să ne inducă în eroare, dar pentru mine este important să descoper și să îmi demonstrez mie care este forma adevărată a Pământului”, a spus Rus.

Acesta a precizat că nu știe dacă Pământul are formă de farfurie, câtă vreme nu a fost până la marginea „farfuriei”, dar are certitudinea că este plat și staționar.

„S-ar putea să fie o câmpie infinită, întinsă, cu un Soare local care se învârte deasupra și încălzește și avem un loc locuibil. Mai încolo nu știu ce este, ori continuă câmpia, ori mai sunt alte locuri locuibile, nu avem cum să știm dacă nu mergem să cercetăm. Noi am vrea să cercetăm, dar în limita posibilităților. Dacă găsim un milionar care ar finanța o expediție în Antartica, ar fi în regulă, deoarece punctul cheie este Antarctica. În opinia noastră, Antartica nu este un continent, ci este, de fapt, marginea zonei locuibile unde stăm noi, o barieră de gheață”, a explicat organizatorul conferinței.

Adi Rus a subliniat că argumentele teoriei Pământului Rotund se bazează pe presupuneri și prezintă probleme, fiind vorba de afirmații aberante care sunt, ulterior, justificate.

„În ceea ce prevede gravitația, noi nu o negăm, dar dacă sunt întrebați oameni de știință onești aceștia vor răspunde că nu știu ce este acest fenomen”, a spus acesta.

Adi Rus și-a întrerupt studiile de la Facultatea de Construcții din Cluj-Napoca în mai 1989 și a fugit în SUA, unde a studiat psihologie juridică la John Jay College of Criminal Justice din New York și a deținut o diplomă de Masters în Educație. În 2017 a participat la prima conferință internațională a Pământului Plat care a avut în SUA.

Conferința Pământului Plat se desfășoară, sâmbătă și duminică la Cluj-Napoca. În prima zi la eveniment au participat peste 30 de persoane, din România și din străinătate.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















28134 vizualizari

  • +44 (50 voturi)    
    Urmeaza si roata in patru -4 - colturi,ca nu-i de. (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:34)

    Plagarus [utilizator]

    .....fapt rotunda ????
    • -12 (48 voturi)    
      Ce ai cu ei ? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:47)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Ce ti-au facut ? Sunt pasnici ! Sunt bine crescuti !De ce nu-i lasi sa creada ce vor ei, cata vreme chestia asta nu-i doare si nu ne doare nici pe noi asta ? :))))

      PS. Ai vazut, recunosc gravitatia !! :)))))
      • -12 (32 voturi)    
        wow, climate change escaleted quickly (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:27)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Freedom is the freedom to say that two plus two makes four
        • +8 (20 voturi)    
          Exact: io-s chiar mai direct decat tine si spun (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 18:30)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          taxation is a thief
          • +6 (6 voturi)    
            In pauza vor demonstra ca apa rere (Duminică, 6 octombrie 2019, 13:45)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            e calda si invers...
            Ar fi de ras ..dar niste tampiti ca ei pot influenta niste saraci cu duhul sau niste copii de gradinita...
            Daca sunteti in categoria asta imaginati-va ca un pamant plat ar fi infinit, ori s-ar termina brusc undeva (la granita mexicului cu SUA) :))
      • +9 (19 voturi)    
        Pai te afecteaza, sooner or later (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 16:21)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Vezi unde s-a ajuns cu Climate Change.
        • +10 (12 voturi)    
          Mai, dar voi in weekend nu mai percutati (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 18:42)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

          la ironii ? :)))

          PS. Chiar asa, Dalinar ?
    • 0 (14 voturi)    
      Mult mai complicat de raspuns (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 23:22)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      … este Pamintul locuit in interior?
      • +19 (21 voturi)    
        Nu e complicat. (Duminică, 6 octombrie 2019, 2:31)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Da, este locuit. Eu am chiar o usoara obsesie pentru beciuri, chiar si ieri am trebaluit vreo 3-4 ore prin beciul fiica-mii.
        • +3 (3 voturi)    
          In sfarsit, un raspuns de colectie ! :))) (Duminică, 6 octombrie 2019, 13:37)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          @prostu' satului, iti multumesc ! :))))
        • +1 (1 vot)    
          La fel ca (Duminică, 6 octombrie 2019, 15:35)

          mopsu [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          susufler si eu îți mulțumesc , tare, tare ,tare !!!!
        • 0 (2 voturi)    
          Agharta... cititi, cititi ! (Duminică, 6 octombrie 2019, 19:51)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

          Prostul nu e prost destul, daca nu e si fudul !
          "Mistoul" este insa sport national !
  • +27 (41 voturi)    
    Adeptii sunt si ei (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:35)

    cucurveauamov [utilizator]

    In 2D?
    • +7 (15 voturi)    
      Apropo (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:36)

      cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

      Tractul digestiv al unui adept 2D il separa de fapt pe acesta in 2 adepti.
  • +28 (30 voturi)    
    lol (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:36)

    AnderT [utilizator]

    mai incet cu substantele interzise !!!
  • +46 (50 voturi)    
    OK... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:44)

    ampersand [utilizator]

    NASA ca NASA, dar ce-i cu imaginile oferite de ESA, de japonezi, de chinezi, de ruși? Ce-i cu imaginile oferite de Felix Baumgartner, cel de-a sărit din spațiu de la 40 km? Tot "trucate sau generate pe calculator"?
    • +42 (50 voturi)    
      Si de cei care au calatorit cu (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:28)

      cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Concorde. Sunt convins ca ii duceau la cinema si de fapt mergeau cu metroul de la Londra la NY.
    • +11 (13 voturi)    
      ăla (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:33)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      care ți-a datminus, sigur e membru de bază a platfusiștilor.
      Oare ce părere ar avea dacă după ce ar pleca spre vest (să zicem, că tot așa de bine ar pute să o ia și spre nord), vor ajunge după un timp în același loc de unde au luat startul.
    • +14 (18 voturi)    
      NASA ca NASA... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 18:03)

      Anca IleanaDan [anonim] i-a raspuns lui ampersand

      da' dumneata chiar simţi nevoia să vii cu contraargumente? nu ştii vorba 'nebunii nu trebuie contrazişi'?
  • +20 (26 voturi)    
    O campie infinita (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:45)

    cucurveauamov [utilizator]

    In care daca tot mergi spre vest ajungi de unde ai plecat, dupa ceva vreme... Un fel de banda a lui Moebius. Sau sticla a lui Klein. Si atunci de ce in 2D?!? Poate fi si in 4D.
    • +9 (11 voturi)    
      Moment poetic (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:00)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

      Fântână fără fund
      de-aş săpa
      Cerul din Sydney
      aş vedea
      De-aş săpa puţin
      mai oblic
      M-aş putea goli in Pacific
    • +6 (8 voturi)    
      ești (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:34)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

      în 4D dacă iei în considerare timpul ca dimensiune.
  • -2 (10 voturi)    
    SETI e la extrema cealalta (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:46)

    Fileu_de_Poveste [utilizator]

    Pe de alta parte, pacat de sinceritatea lor - daca au asa ceva.
    Poate doar o alta teorie sa ne tina ocupati in drumul nostru printre stele (sau pe pamant - Snowpiercer)
  • +20 (22 voturi)    
    Uni au mintea in colturi.. (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:46)

    arpi [utilizator]

    Pai si luna se vede tot ca o farfurie plata.. Si soarele la fel dor ca e incalzit la cuptor...
    • +13 (15 voturi)    
      te (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:38)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui arpi

      pomenești că alternanța zi/noapte e dată de vreun mecanism care face să se stingă și aprindă vreo lampă uriasă după vreun sistem sinusoidal de functionare, să beneficieze și ăia de pe reversul farfuriei, australienii, sud-africanii și neozeelandezii.
  • +22 (42 voturi)    
    Platarzii (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:53)

    feroviarul123 [utilizator]

    De ce nu faceți un referendum sa impuneți ca pământul este plat? Nu v-a ieșit ala cu familia poate va iese asta.Cautați un milionar sa va duceți în Antarctica? E mai simplu sa răspundeți la 2-3 întrebări:
    De ce sunt ore diferite pe o suprafața plata? Doar pe un glob soarele apune la or diferite funcție de longitudine.
    De ce sunt stele care nu se pot vedea din România, cum ar fi Crucea Sudului?
    De fapt de ce apune soarele?
    Si te întrebi de ce votează lumea cu pezedeul.
    • +23 (29 voturi)    
      Hai, mai (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:30)

      cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      Chiar nu stii ca tot ce vezi noaptea e o proiectie facuta de NASA pe un ecran gigantic?
    • +15 (17 voturi)    
      As putea sa-ti raspund (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:40)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      dar trebuie sa ma imbat tare mai intai.
  • +18 (24 voturi)    
    prostia n-are limite, (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:53)

    mnicku [utilizator]

    dupa ei culorile nu exista
    • +2 (32 voturi)    
      Culorile chiar nu exista (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:33)

      cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Sunt niste denumiri complet arbitrare date unor lungimi de unda vizibile. In plus difera de la om la om in functie de ochii fiecaruia. Si tot in plus nu ne referim la undele radio ca avand culori. Atunci daca o lungime de unda e mov, de ce undele radio nu au culori? Raspunsul nu poate fi decat: "pentru ca nu o vedem". Ia cazul acesta recunosti ca "culoarea" este ceva ce tine de TINE - cel care o vede, nu de radiatie. In cazul in care ar tine de radiatie, fiecare frecventa sau grup de frecvente ar trebui sa aiba culoare intrucat in afara de frecventa nu e nici o diferenta intre ele.
      • +4 (14 voturi)    
        Aproape adevarat (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 16:50)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

        cu exceptia "ultraviolet" si "infrarosu". Nu vedem nici in UV nici in IR, totusi ii asociem o culoare. Ca nu exista, e cu semn de intrebare. Exact ca frumusetea, culoarea e in ochii privitorului. Privitorul exista, ochii lui exista, culoarea de ce nu ar exista?
        • +8 (14 voturi)    
          UV si IR (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:56)

          cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          Infra Rosu este "mai jos decat rosu" si "Ultra Violet" este "peste violet", deci nu e o culoare invizibila ci o exprimare relativa fata de lumina vizibila.
      • +7 (11 voturi)    
        culoarea (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:47)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

        este o lumină cu o anumită lungime de undă, diferita de la o nuanță la alta și este constantă pentru fiecare fascicol în parte. Ochiul uman percepe lumina datorita un receptor (nervul optic) care diferă de la un om la altul, uneori suficient de mult pentru ca un om să perceapă o nuanță ușor diferită de roșu (să zicem), față de un alt om. Uneori receptorul respectiv este atât de defect încât unii oameni percep două culori ca pe una singură, adică sunt daltoniști. Sau nu percep nicio nuanță, in cazuri foarte rare. Văd totul în alb, negru și nuanțe de gri.
        • +7 (13 voturi)    
          Deci culoarea (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:55)

          cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Este doar o definitie arbitrara bazata pe perceptia privitorului. Asadar nu e o proprietate a fasciculului electromagnetic. Frecventa este. Este obiectiva si masurabila si egala pentru toti. Nu culoarea.
          • -1 (11 voturi)    
            Nu prea inteleg (Duminică, 6 octombrie 2019, 2:04)

            ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

            de ce comentezi daca esti in afara subiectului?
            Culoarea este un atribut standardizat al luminii vizibile, deloc arbitrara. RGB,CMYK etc.sunt definite in spatiul culorilor si standardizate (CIEXYZ,CIELAB) Standardizat inseamna ca exista metode OBIECTIVE de determinare a culorii. Bineinteles corelate cu spectrul luminii vizibile. Culoarea nu este aceeasi lucru cu frecventa. O sursa de lumina de o anumita frecventa se numeste monocroma.In rest, o culoare este o combinatie discreta sau continua de frecvente, adica un spectru.
            • 0 (0 voturi)    
              Culoarea (Duminică, 6 octombrie 2019, 17:53)

              cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

              "Color (American English), or colour (Commonwealth English), is the characteristic of human visual perception described through color categories, with names such as red, orange, yellow, green, blue, or purple."

              Asadar radiatia nu are culoare. Culoarea tine de TINE, RECEPTORUL.

              In plus faci si tu o mare confuzie: faptul ca ceva e standardizat, nu inseamna ca este standardizat obiectiv. Este pur si simplu o definitie ca eu si cu tine sa vorbim de aceeasi lungime de unda sau ce acelasi spectru. Faptul ca ii spunem "rosu" sau "vaca", este tot una. Odata ce am definit termenul putem discuta despre ultra-vaca si infra-vaca dar acea lungime de unda nu are nici o vaca asociata.
            • 0 (0 voturi)    
              RGB (Duminică, 6 octombrie 2019, 17:54)

              cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

              "The RGB color model is an additive color model[1] in which red, green and blue light are added together in various ways to reproduce a broad array of colors. The name of the model comes from the initials of the three additive primary colors, red, green, and blue." - cuvant cheie "MODEL"

              "RGB is a device-dependent color model: different devices detect or reproduce a given RGB value differently, since the color elements (such as phosphors or dyes) and their response to the individual R, G, and B levels vary from manufacturer to manufacturer, or even in the same device over time. Thus an RGB value does not define the same color across devices without some kind of color management." - pai daca e device dependent, cum poate fi unic?!?!?
            • 0 (0 voturi)    
              CMYK (Duminică, 6 octombrie 2019, 17:55)

              cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

              "The CMYK color model (/smaɪk/; process color, four color) is a subtractive color model, based on the CMY color model, used in color printing, and is also used to describe the printing process itself. CMYK refers to the four ink plates used in some color printing: cyan, magenta, yellow, and key (black)." - Cuvnt cheie - MODEL.

              Un model este o reprezentare a realitatii. Nu realitatea insasi.
    • -2 (10 voturi)    
      Magenta nu e culoare, dar in rest (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:46)

      haicasepoate [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Culorile exista la fel ca si sunetele intr-o forma intangibila, ele pot fi inregistrate su fotografiate.
      Exista insa un caz special de culoare : magenta nu e culoare, este doar un truc pe care creierul il face in procesul de determinare a unei pseudo culorii intre spectrul rosu-violet !
      you are partially right
  • +33 (35 voturi)    
    daca eram la Cluj mergeam (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 14:55)

    dessik [utilizator]

    doar ca sa ma casc la ce populatie vine. As avea de povestit pana la batranete.

    Poate reporterul este amabil sa faca un reportaj mai amplu.
    • +12 (14 voturi)    
      pai cine sa fie acolo? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 16:47)

      mbembe [utilizator] i-a raspuns lui dessik

      la un spital anume a fost ziua usilor deschise si... au fugit pacientii!
    • +9 (19 voturi)    
      Mda, e locul perfect (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:04)

      Ioizu [utilizator] i-a raspuns lui dessik

      Unde in alta parte decat la Cluj putea fi tinuta conferinta asta? Pamantul e plat si buricul lui e la Cluj. ;p
      • +2 (6 voturi)    
        tare (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:21)

        oarecare1974 [utilizator] i-a raspuns lui Ioizu

        Sunt clujean dar e tare asta:)))
      • -4 (10 voturi)    
        Definitie (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:57)

        cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui Ioizu

        Buricul Pamantului plat, cu centrul in Cluj se numeste simplu Boc. Locul unde caruta cu prosti a facut poc.
        • +8 (8 voturi)    
          Pacat de tine,asa frumos,destept si (Duminică, 6 octombrie 2019, 5:05)

          persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui cucurveauamov

          talentat.Pierzi timpul p'aici,zau asa.
    • +7 (9 voturi)    
      Ai ratat ocazia sa o vezi pe Dancila (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 18:38)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui dessik

      :)
  • +25 (27 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:05)

    Hydra [utilizator]

    Cantitea de inteligenta de pe Terra pare sa ramana constanta...dar populatia e in crestere.
    • +3 (3 voturi)    
      Einstein (Duminică, 6 octombrie 2019, 10:29)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Hydra

      De la Einstein citire. Doar ca, la nivel local, daca ar fi adevarat, mintea romanlor ar trebui sa creasca... Si nu prea se vede...
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Duminică, 6 octombrie 2019, 21:18)

        Hydra [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        La nivel local posibil. Nu specifica unde si cum se manifesta. Omul a vorbit la nivel planetar. Si...e in crestere populatia pe planeta asta cu o forma aproximativ sferica. Desi platarzii au alte halucinatii.
  • +22 (24 voturi)    
    Fabulos cata prostie (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:06)

    JohnR [utilizator]

    Mai ales in era actuala a turismului spatial. Poate se incumeta cativa sa bata recordul lui Felix Baumgartner.
    • +6 (14 voturi)    
      Chiar si asa (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:35)

      cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

      Ar gasi o explicatie pentru ce au vazut...
  • +12 (14 voturi)    
    tipii merita premiul Nobel pt trolling (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:08)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    cine a initiat miscarea ? Ron Burgundy ?
  • +21 (23 voturi)    
    Se pare ca.... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:31)

    taro [utilizator]

    prostia este contagioasa, a ajuns si la noi epidemia asta cu pamantul plat.

    Cat de incuiat la cap trebuie sa fi sa nu-ti dai seama ca pamantul este rotund?

    Nu trebuie sa crezi pe nimeni, e suficient daca-ti folosesti proprii ochii sa te uiti in jur.
    • +2 (22 voturi)    
      Crede si nu cerceta. (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:52)

      feroviarul123 [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Ti se pare cunoscut?
      De fapt tot bisericuța este în spatele lor.
      • -3 (9 voturi)    
        Da nu adăugati uni sistem ăucațion de Doamne Ajuta (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 18:32)

        Marinake [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

        Da. Profesorii de fizică , geologie și geografie care se fac că își fac meseria nu au nici o vina că absolvenții lor cred așa bazaconii.

        Care biserica e in spatele teoriei că pământul e plat. Adepții teoriei in SUA zic că teoria pământului rotund e un complot al Vaticanului (și al altora).
        • 0 (0 voturi)    
          Care profesori? (Duminică, 6 octombrie 2019, 18:00)

          cucurveauamov [utilizator] i-a raspuns lui Marinake

          Ca intr-un manual de scoala acum o saptamana s-a gasit ca anotimpurile sunt generate de distanta variabila pana la Soare. Cea mai buna explicatie ca Terra nu e sferica si nici plata ci e compusa din doua emisfere aflate la distante diferite fata de Soare: una aproape si una departe, situate asadar pe orbita in opozitie.
      • +4 (4 voturi)    
        kko (Duminică, 6 octombrie 2019, 10:30)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

        Ce are "bisericuta"cu asta?
    • +1 (7 voturi)    
      Esti simpatic ! (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 22:00)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Cei din jurul tau au luat discutia in serios si au venit cu dovezi ale faptului ca Pamantul e rotund ! Tu nu te-ai mai incurcat si ai spus ca "e suficient daca-ti folosesti proprii ochi sa te uiti in jur" (pt a vedea ca pamantul e rotund. n.m.) Eu stau in sectorul 4 in zona Tineretului si daca ma uit in jur vad blocuri, un parc , un Mega Image ... E suficient ?

      PS. Tu in ce sector stai ? Ce vezi in jur ? :)))
    • -3 (9 voturi)    
      Asta a fost banc? (Duminică, 6 octombrie 2019, 2:43)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Dvs. v-ati uitat in jur si-ati conchis ca pamantul e rotund? Cum anume ati ajuns la concluzia asta strict pe baza a ce-ati vazut asa, umbland pe strada sau pe camp, daca nu va e cu suparare? Care a fost rationamentul?
      Sa nu ma intelegeti gresit, nu sunt plat... platist, sau platfusist, sau cum le zice acestor oameni cineva mai sus. Insa e un motiv pentru care oameni destepti (ca erau dintr-astia si-n antichitate si mai tarziu, gandirea unora din ei o invatam la scoala si-n ziua de azi) au fost convinsi pana nu chiar demult ca pamantul e plat. Iar acel motiv este ca, umbland asa, pe camp, el chiar pare plat si nu e deloc evident ca e rotund, sferic, elipsoidal, ma rog...
  • +13 (15 voturi)    
    Ce sa le faci! (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:35)

    VARCIOROVA [utilizator]

    Oamenii astia sunt dusi cu pluta.
  • +9 (11 voturi)    
    test (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 15:58)

    micul_licurici [utilizator]

    "Adi Rus și-a întrerupt studiile de la Facultatea de Construcții din Cluj-Napoca în mai 1989 și a fugit în SUA, "

    Ce milionar ? Ce expediție în Antartica ?

    Cand se intoarce in SUA domnul Rus sa dea un telefon in Romania, o sa afle cu stupoare ca la noi e noapte in timp ce la el Soarele este sus.

    Pentru experimentul asta iti trebuie cateva sute de dolari:

    https://www.youtube.com/watch?v=3y0nHhFGXDo
  • +8 (14 voturi)    
    mna (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 16:04)

    codyrocco [utilizator]

    ...sunt tari, in credinta lor. nu le trebuie dovezi...ca doar e credinta curata
  • +6 (8 voturi)    
    oare de ce? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 16:18)

    mbembe [utilizator]

    de ce au ales Romania pentru asa conferinta? :)
    • +6 (6 voturi)    
      Li s-or fi parut... (Duminică, 6 octombrie 2019, 2:47)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui mbembe

      ... prea scumpe precedentele locatii, Noua Zeelanda si SUA, daca nu ma insel.
      Nu folositi argumente fortate. Idioti si conspirationsiti exista peste tot in lume.
  • +6 (8 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 16:33)

    tirolez [utilizator]

    Rezumatul este: cautam milionar dispus sa finanteze o calatorie in Antarctica.
    • +2 (2 voturi)    
      Si dincolo de ea ! (Duminică, 6 octombrie 2019, 13:52)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Nu omiteti va rog, lucrul acesta ! :)))
  • +7 (9 voturi)    
    Cred ca (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:03)

    Ciprian1979c [utilizator]

    Ramona Brainless, pardon Bruynseels, e printre organizatori, ea fiind si de la Cluj, de acolo!
  • +11 (17 voturi)    
    Plate sunt doar creierele lor (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:54)

    CezarN [utilizator]

    Niste oameni cu creieul plat, care abia s-au dat jos din ... plat...ani, beau apa plata si care si-au creat o plat...formă la tribuna careia debiteaza plat..itudini. Oare cine ii plat...ește pentru asta?
    :))
  • +5 (7 voturi)    
    fake news ? (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:57)

    Sebastian. [utilizator]

    asa ceva poate fi doar fake news... sau IQul a scazut drastic...
  • +6 (8 voturi)    
    E lung pământul, ba e lat! (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 17:59)

    Marinake [utilizator]

    Daca urmăriți documentarul despre mișcarea din SUA, vedeți cine face parte și din ce motive. Și ce experimente se fac sa li se verifice teoria.
    "Beyond the curve" e un documentar care se găsește pe Amazon.

    Majoritatea sunt adepții ai teoriilor conspiraționiste și ironic, pun NASA, serviciile secrete și Vaticanul pe lista celor care ne vor să credem că pământul e rotund.
  • +16 (18 voturi)    
    mai dementilor (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 18:09)

    Contrache [utilizator]

    stati toata ziua la caldurica si tastati sau pe la conferinte, dar unul, UNUL frate~!! nu se duce incolo sa vada ce si cum. Pai fa rost dracului de un vehicul sau inchiriaza un avion mic , fa rost de gas si du-te pe campia aia nesfarsita pana unde nu a ajuns nimeni. Faci niste poze, inregistrezi ceva si abia apoi discutam! Altfel sunteti la fel de relevanti ca niste fani Star trek.
    Sau du-te pana in Antarctica, "marginea de gheata" , ia legatura cu Rondul de noapte, gasiti niste wildlings free folks si aduceti-i incoace sa-i vedem . Apoi discutam!

    Trebuie sa recunosc , aia cu campia infinita a durut putin, prostia cand este foarte multa si concentrata in spatii mici, se transmite ca un fel de unda EM si creeaza disconfort , o simti fizic cumva. Cand iti pusca o vena din senin, stii ca e alarma de prosti in zona.

    Auzi colo "Dacă găsim un milionar care ar finanța o expediție în Antartica"
    inca nu au gasit un amarat de milionar vizionar , asta le sta in calea marelui adevar???? bata-va sa va bata
    • +1 (3 voturi)    
      Al lu'Contrache, tu duminica cand n-ai ce face (Duminică, 6 octombrie 2019, 13:58)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Contrache

      intri pe fb ca sa te enervezi ? :))) Zau ca nu se merita !

      PS. Cu atat mai mult cu cat oamenii astia par neviolenti ! :))
  • -2 (12 voturi)    
    Eu ii inteleg pe oamenii din Evul Mediu (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:13)

    kokos [utilizator]

    ca credeau ca Pamantul e plat iar cei care spuneau ca e rotund erau eretici , dar nu pot sa cred ca in anul 2019 mai sunt oameni care cred asa ceva!
    • +1 (1 vot)    
      n-ai inteles nimic (Duminică, 6 octombrie 2019, 17:03)

      doi.oameni [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      Primul care a crezut ca pamantul e rotund (o sfera) a fost Pitagora acum 2600 de ani. Au trebuit totusi sa treaca cateva sute de ani ca majoritatea grecilor sa fie convinsi ca pamantul e sferic nu plat.

      Acum 2300 ani Aristotel emitea teoria ca pamantul (o sfera aflata in centrul universului) e in centrul altor sfere (pe care se afla soarele, luna, planetele si stelele). Teoria lui a dominat complet gandirea europeana aproape 2000 de ani si a fost si pozitia oficiala a bisericii crestine inca de la inceputuri.

      Ce s-a schimbat in evul mediu? S-a demonstrat ca pamantul se invarte in jurul soarelui si nu invers (cum credeau Aristotel, biserica, etc).

      PS:
      Plinius cel Batran scria in anul 78 (acum 2000 de ani) ca toata lumea e de acord ca pamantul e o sfera.
      Evident Plinius nu stia ce cred barbarii din nordul Europei sau alte popoare din afara Europei (de exemplu chinezii au crezut ca pamantul e plat si patrat ca forma pana in secolul 17 cand au venit misionarii iezuiti).
  • +4 (6 voturi)    
    Am inteles ca (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 20:39)

    Bazil [utilizator]

    pamantul este plat, ca un fel de placinta. Ii cred daca spun si cat de groasa este placinta.
  • +2 (10 voturi)    
    Citind comentariile savuroase... (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 21:03)

    Reticentul [utilizator]

    N-am mai ras cu atata pofta de cativa ani. Se dovedeste ca ironia de bun gust e singura care transcede diferentele de opinii politice.
  • +7 (13 voturi)    
    Au gresit orasul. (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 21:43)

    Alexa.99. [utilizator]

    Trebuia organizata la Caracal.
  • +4 (6 voturi)    
    funny shit demo (Sâmbătă, 5 octombrie 2019, 22:29)

    aresul [utilizator]

    Daca infigi un bat in pamant, in Bucuresti si unu' in fundu' domnului Adi, la Cluj, poti calcula circumferinta plata a Pamantului.
    In privinta gravitatiei, trebuie procedat alfel.
  • -3 (5 voturi)    
    bine ca suntem noi destepti (Duminică, 6 octombrie 2019, 11:16)

    Andreiasu [utilizator]

    Pana la Pitagora (sec.III B.C.) toti credeau ca pamantul este plat si nu-i facea nimeni prosti. Unii chiar stau la baza desteptaciunii noastre.
    • +2 (2 voturi)    
      Hahaha ! (Duminică, 6 octombrie 2019, 14:03)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andreiasu

      Atunci nu avea cine sa-i faca, devreme ce pana la Pitagora, asa cum sugerezi,nu exista, vreun Gica Contra ! :))
  • +2 (2 voturi)    
    Multi saraci cu duhul (Duminică, 6 octombrie 2019, 15:17)

    mdalacu [utilizator]

    Pe ce cheltuie unii banii! :-)))))
    Sa strnga cati mai multi redusi mintali intr-o sala...si dupa, ce faci cu ei? ...ii mai storci de niste bani! :-)))
  • +1 (1 vot)    
    Uite ca eu ii . . . . (Duminică, 6 octombrie 2019, 19:21)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . cred, cu conditi insa: De ce mama dracului in Australia este noapte cand aici la mine este zi?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version