Procuror, despre fata de 11 ani găsită moartă: La momentul sesizării dispariției nu mai era în viață

de V.M.     HotNews.ro
Duminică, 22 septembrie 2019, 20:12 Actualitate | Esenţial


Masina de politie
Foto: Politia Romana
Prim-procurorul Parchetului de pe lângă Tribunalul Dâmbovița a declarat duminică, într-o conferință de presă, că anchetatorii au un cerc de suspecți în cazul morții fetei de 11 ani din Dâmbovița, dată dispărută vineri și găsită moartă duminică, iar printre suspecți se află și un cetățean străin.

Potrivit anchetatorilor, fetița de 11 ani din localitatea Gura Șuții a fost ucisă la un interval de maximum 30-35 de minute de la momentul răpirii, care a avut loc vineri, la ora 17.16, citează Mediafax.

„Datele de urmărire penală indică la acest moment și, fără niciun fel de dubiu, ne indică faptul că fetița la momentul sesizării organelor de urmărire penală nu mai era în viață. Există o certitudine”, a declarat prim-procurorul Mihai Dincă de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Dâmbovița.

Potrivit acestuia, anchetatorii au un cerc de suspecți, unul dintre aceștia fiind un cetățean străin.

„Am ajuns la un autoturism cu principalul suspect, în condițiile în care am văzut că autoturismul respectiv în momentul în care a ieșit din localitatea Gura Șuții a intrat în următoarea localitate la aproximativ 30 de minute, în condițiile în care traseul respectiv poate fi parcurs în 2-3 minute, la o viteză normală de 60 de kilometri la oră”, a mai spus prim-procurorul în conferința de presă.

La întrebarea jurnaliştilor dacă este vorba despre un cetăţean olandez, procurorul de caz a spus că nu confirmă şi nici nu infirmă această informaţie, scrie Agerpres.

„Este deschis un dosar penal, cercetările se fac cu privire la infracţiunea de omor, lipsirea de libertate şi, evident, că nu excludem violul sau alte acte de agresiune sexuale”, a mai spus Mihai Dincă.

Acesta a precizat că niciunul dintre suspecții din acest caz nu a fost audiat până în prezent.

Anchetatorii au spus de asemenea că au urmărit mai multe piste de la momentul dispariţiei fetei - au analizat imaginile de pe camerele de supraveghere de pe o rază stabilită de interes pentru anchetă şi au verificat persoanele şi maşinile apărute pe aceste camere.

„S-a acţionat zilnic cu circa 120 de poliţişti, 30-40 jandarmi, 30 de lucrători ISU, circa 100 de voluntari din comunitate. Mulţumesc cetăţenilor de înţelegerea de care au dat dovadă pentru că fiecare locuinţă a fost verificată de circa trei ori în trei zile şi au înţeles motivul pentru care i-am deranjat. Ne pare extrem de rău că s-a întâmplat această faptă la noi şi că nu am putut să o găsim pe fetiţă vie”, a precizat şeful IPJ Dâmboviţa, Sorin Păun.

Fata de 11 ani, din localitatea Gura Șuții, care vineri nu a mai ajuns acasă de la școală, a fost găsită, duminică, moartă.

Potrivit IGPR, aceasta a fost găsită pe un câmp de pe raza comunei Produlești. „Aceasta prezintă urme de violență”, au precizat reprezentanții IGPR.

„La o primă examnire sunt urme de violență pe trup, rămâne de stabilit după autospsie dacă au fost produse de animale salbatice aflate în zonă”, au mai spus anchetatorii. Aceștia au precizat că în acest caz se fac cercetări pentru omor și lipsire de libertate.

Fata a fost dată dispărută vineri, după ce fratele ei a sesizat polițiștii că nu s-a mai întors de la școală.

Căutările fetei au fost începute în aceeași zi, iar în acțiune au fost implicate un elicopter și drone, dar și sute de polițiști.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















17093 vizualizari

  • +4 (16 voturi)    
    Acelasi Scenariu (Duminică, 22 septembrie 2019, 20:32)

    florinos [utilizator]

    Acelasi Scenariu ca si in cazul din Caracal, autoritatile se intrec in declaratii pentru a da vina pe altii, acum este randul Procuraturii.
    • +6 (8 voturi)    
      mai grav (Duminică, 22 septembrie 2019, 22:40)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Ca pedofili internationali, proxeneti si interlopi , politisti si politicieni sunt implicati in trafic de persoane.si nimeni nu face nimic
      • +7 (7 voturi)    
        Adevaratul vinovat (Luni, 23 septembrie 2019, 9:12)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Sigur ca putem sa tragem la sorti daca e de vina politia, salvarea, procuratura si tot asa.

        Intrebarea este asa: Cine a facut legi atat de permisive, a lasat mafiotii sa domine si a dat mai multe drepturi infractorilor decat cetatenilor?
        Ca sa nu mai zic de scosul din puscarii...

        Aud?!

        Asa ma gandeam si eu.
  • +3 (19 voturi)    
    pai si nu e iohanis vinovat? (Duminică, 22 septembrie 2019, 20:42)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca in cazul caracal l-au scos psdisti vinovat!
  • +3 (5 voturi)    
    da... (Duminică, 22 septembrie 2019, 21:05)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    A asistat personal cand a murit.
    De aceea a zis asta, a avut faptele inaintea lui!
  • +15 (23 voturi)    
    hai Dancila Veorica (Duminică, 22 septembrie 2019, 21:15)

    domnescu [utilizator]

    explica-ne tu de ce nu mergea cu autobuze scolare si a trebuit sa stea la ocazie
    explica-ne tu cum mfunctioneaza invatamantul in comune
    Veorica, iti dai seama ca esti si tu vinovata pentru mortile copiilor astia nevinovati, care incearca si ei sa isi faca un viitor, cum pot, intr-o tara de kk ?
    • +5 (7 voturi)    
      Bani (Duminică, 22 septembrie 2019, 22:57)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui domnescu

      Guvernul nu mai avea bani de cheltuit pentru copiii scolari si a pasat responsabilitatea la Primarie si Consiliul Judetean care au ramas fara bani dupa ce Guvernul PSD le-a dat mana libera la marit salariile asa ca primarii au preferat sa-si dea lor salarii si bonusuri mari in loc sa mentina Transportul scolarilor si programul Cornul si Laptele.
    • -1 (13 voturi)    
      ... (Luni, 23 septembrie 2019, 0:13)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui domnescu

      Chiar scriem ca sa scriem? Casa era a cateva sute de metri de scoala, e improbabil sa fi luat ocazie. Poate ceva decenta ar fi necesara, inainte de a o da pe politica. Sa fim seriosi, nu e veorica singura responsabila pentru toate crimele care au loc in Romania.
  • +13 (19 voturi)    
    Pana când vor muri copiii ca se duc la scoala? (Duminică, 22 septembrie 2019, 21:58)

    Laumi [utilizator]

    Iar noua nu ne pasa sa organizam transport pentru ei?
    Pana cand?
    Ar putea cineva sa intrebe asta in campanie prezidentiala? IN CELELALTE VOM INTREBA? VA INTREBA CINEVA? Sau smoothly mergem, business as usual?
    Pana cand? Cati? (Strigator la cer).

    Nu ma intereseaza cu ii revine, Transport, Invatamant, Primarii?
    Lege: Primarie ai copii scolari? Le asiguri transport la si de la Scoala. N-ai destui copiii in localitate? Se comaseaza si exista un microbuz care trece prin toate. Nu sunt bani local, prea sarac satul? Se redistribuie din nivelul superior (din comuna spre sate, din orase spre comuna. Bucuros si religios voi contribui procentual la asta, sa nu mai aud ca din lipsa de solidaritate legislata si administrata local mor copii fara aparare vanate de bestii bipede care s-au prins ca in Romania e sat fara caini).
    Autobuzul scolar de ce nu este importat conceptual si formal? Importam, reformam invatamantul de fiecare data. Nici in scoli nu mai avem paza... Right, ca nu avem vreo firma client politic, sau n-a cotizat suficient sau nu mai stie cui cotiza...
    Cu taxa publică? N.P.
    La cat halal de % de impozit dam din munca... e de unde daca se vrea:

    De ex.: ONG-urile primesc redistribuit 2% daca contribuabilul cere. De ce n-am redirectiona 0.5%, din impozitul total ca persoane fizice si ar fi suficient zic, plus redistribuirea in asa fel incat nici un copil sa nu fie vulnerabil. Chiar nu se poate? Se poate, dar nu ne pasa. (Si pe la colturi mai radem de americani ca n-au asigurare de sanate - dar ei au school buses, si ceva asigurari au).
    Daca la cald se gasesc idei, cu siguranta la rece am gasi si mai bune.
    • +6 (6 voturi)    
      Si suspectul deja a parasit tara, trecut frontiera (Duminică, 22 septembrie 2019, 22:59)

      Laumi [utilizator] i-a raspuns lui Laumi

      Sorry pentru erorile de tipografie de mai sus. Ne fierb realitatile astea.

      Intelegem ca acest cetatean UE suspect a inchiriat o masina. Oare sa fie dat in consemn la frotiera? Banuiesc ca a plecat din tara prin avion? Inca nu e dat in cosemn prin EuroPol/InterPol? Sper ca i se face traseul as we speak si sa-l vedem in catuse si sa faca inchisoare la noi, nu in Holland.

      Sigur, omul are toate datele necesare pentru identificare deja date la firma de inchiriere auto.
    • +3 (5 voturi)    
      cand (Duminică, 22 septembrie 2019, 23:05)

      dailyshow [utilizator] i-a raspuns lui Laumi

      vom avea oameni responsabili in ministere, care nu se schimba de la o zi la alta si cu care ai ce discuta pe termen lung. SAU cand ne vom organiza singuri, local, sa ne rezolvam problemele. si asta se intampla lent, pana atunci vor pleca multi (2% poti da si pentru o scoala, btw, dar asta e un micro-detaliu)
      • +3 (3 voturi)    
        Da. The abhorrent RoDailyShow... (Luni, 23 septembrie 2019, 0:42)

        Laumi [utilizator] i-a raspuns lui dailyshow

        Cu frustrare și indignare recunosc ai dreptate.
        Ne mănâncă și propriul individualism autarhic - nu suntem solidari, de dinainte de a fi români (legendele cu Burebista și eterna invidie/neunitate/suspiciune internă), iar liderii, de vreme ce suntem deja dezbinați (rar vezi excepții - și ele confirmă - vezi cazul oamenilor care au asfaltat strada lor, au fost amendați că n-au avut autorizație, nu le-a păsat, că de promisiuni erau plini, sunt prea puțini - dacă am fi măcar 40% din țară așa, nu mai zic nimic).
        Ca unul care am copilărit și mers la școală „dincolo” îmi este enorm de greu să suport acestea.
        Când mai propun vreun „altfel” aud: „Dar tu unde te crezi? Aici e România.” Și cu asta ar trebui să ne consolăm. Ce să facem - exportăm creiere, vieți, că aici condițiile devin evident neprielnice. (Sau depinde, pentru câini, da, nu pentru căței.)

        (De acord cu ce zici de 2%, întrucât de când se redirecționează, doar către școli și grădinițe am dat).
    • +3 (5 voturi)    
      Stat criminal. Nu e nimeni prost. Doar ticalos. (Duminică, 22 septembrie 2019, 23:18)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Laumi

      Cind se lasa zone intregi din tara fara transport se stie ca se lasa oamenii prada saraciei, alienarii, abuzului.
      Exact asta urmaresc.
      • +3 (3 voturi)    
        Te inseli (Luni, 23 septembrie 2019, 8:55)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui D-or

        Sunt si prosti si ticalosi. Se aplica si zicala: nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita. Exponenta de vaza a acestei categorii de indivizi este VVDancila. Poti sa contrazici? Ticalosia se intinde ca o pecingine in societatea romaneasca.
        Si in cazul asta, politia poate are dreptate, ca au fost sunati dupa deces, dar nu-i absolva de tonul idiot-triumfator. Oricum imaginile trebuiau sa-i puna pe directie inca din prima ora. Iar asa desfasurare de forte trebuia sa asigure gasirea ei in 24 ore. Ori se pare ca cautarea a fost haotica. Intrebare: a fost individul dat in urmarire prin Europol? Politia olandeza a fost alertata?
  • +4 (6 voturi)    
    jos psd (Duminică, 22 septembrie 2019, 22:23)

    I [utilizator]

    dar criminalul era in tara si l-ati lasat sa plece linistit!
    • +2 (6 voturi)    
      Un bastinas bun e un bastinas mort. (Duminică, 22 septembrie 2019, 23:20)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui I

      Asa e de cind e lumea in orice teritoriu ocupat.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 23 septembrie 2019, 9:32)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui I

      conform legilor nu puteau sa-l retina. Tara infractorilor.
  • +4 (4 voturi)    
    Iar se intrec in minciuni (Duminică, 22 septembrie 2019, 23:01)

    AlexRicochet [utilizator]

    Fara o autopsie nici un legist din lume nu poate furniza decat o data aproximativa a decesului, intr-un interval orar de cateva ore, in cazul cel mai bun.

    Ei, uite ca procurorii nostri dau data si ora, cu precizie de minute, dupa o examinare superficiala...

    „Datele de urmărire penală indică la acest moment și, fără niciun fel de dubiu, ne indică faptul că fetița la momentul sesizării organelor de urmărire penală nu mai era în viață. Există o certitudine”, a declarat prim-procurorul Mihai Dincă "

    „La o primă examnire sunt urme de violență pe trup, rămâne de stabilit după autospsie dacă au fost produse de animale salbatice aflate în zonă”, au mai spus anchetatorii.
  • -3 (11 voturi)    
    eu nu cred ca (Luni, 23 septembrie 2019, 0:59)

    miculescu-rucar [utilizator]

    criminalul este un pedofil olandez!
    nu se poate ca di asa tara civilizata, cu un inalt nivel de cultura si educatie, sa provina asemenea monstru!
    abia astept ca maine sa se duca hambasadoarea holandei la joianis si sa-i ceara sa inceteze cu asemenea gogomanii,ca doar a vorbit ea cu nelu asfalt si i-a spus ca in holandia nu sunt perversi sexuali.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by