Kovesi a fost votată în COREPER pentru funcția de procuror-șef european

de Redacția     HotNews.ro
Joi, 19 septembrie 2019, 12:55 Actualitate | Esenţial


Laura Codruța Kovesi a fost votată joi pentru funcția de procuror european șef în COREPER. Decizia a fost luată cu 17 voturi din 22.

Marko Ruonala, purtătorul de cuvânt al președinției finlandeze a UE, a declarat după votul de azi însă că acesta „nu este ultimul cuvânt”. „Votul informal a confirmat că există o majoritate suficientă pentru sprijinirea doamnei Kovesi. Votul informal a fost unul secret. Va exista un vot formal în Consiliu odată ce negociatorii Parlamentului European și cei ai Consiliului vor fi căzut de acord. Acesta nu este ultimul cuvânt spus în această chestiune”, a spus Ruonala, potrivit Europa Liberă.


Votul de astăzi vine în condițiile în care premierul Viorica Dăncilă a anunțat miercuri seară că Guvernul României a dat însă mandat reprezentantei țării noatre în COREPER să voteze împotriva fostei șefe DNA.

”Nu susținem un mandat pentru Kovesi, nu susținem pentru că mi se pare o abordare firească, când există suspiciuni asupra oricărui om indiferent pentru postul pentru care candidează, trebuie mai întâi să se lămurească situația”, a declarat miercuri seară premierul Viorica Dăncilă.

Potrivit unor surse Digi 24, reprezentantul României în COREPER, Luminița Odobescu, ar fi votat pentru Kovesi în ciuda mandatului dat de Dăncilă.

Decizia vine în contextul în care marți, echipele de negociere ale Parlamentului European și Consiliului UE au discutat prin videoconferință privind viitorul șef al Parchetului European, iar ambele părți și-au menținut opțiunile inițiale: Parlamentul European pentru Kovesi și Consiliul UE pentru francezul Jean-Francois Bohnert.

Președintele francez Emmanuel Macron i-a transmis pe 19 iulie lui Klaus Iohannis că va retrage candidatura lui Jean-François Bohnert și că o va susține pe Laura Codruța Kovesi la conducerea Parchetului European. Cei doi șefi de stat au avut o convorbire telefonică în care „au abordat o serie de teme europene, cu accent pe candidatul pentru funcția de procuror-șef european”, potrivit unui comunicat al Administrației Prezidențiale.

„În virtutea bunei colaborări și a bunei înțelegeri între cei doi șefi de stat, președintele Emmanuel Macron i-a transmis președintelui Klaus Iohannis că va retrage candidatura domnului Jean-François Bohnert și că o va susține pe doamna Laura Codruța Kövesi la conducerea Parchetului European”, se arată în acest comunicat.

De asemenea, și alte state și-au schimbat poziția. Este vorba despre Bulgaria, Grecia și Croația. Premierul Boyko Borisov a anunțat la finalul lui iulie că va susține candidatura Laurei Codruța Kovesi pentru funcția de procuror-șef al Parchetului European, deși țara sa s-a opus inițial numirii fostei șefe a DNA în fruntea instituției europene. Schimbarea de poziție a Bulgariei a venit după negocierile pe care președintele Iohannis, dar și lideri PNL, între care și Ludovic Orban care a avut o deplasare în țara vecină.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















39228 vizualizari

  • +47 (67 voturi)    
    Eu regret ca nu va fi ea Presedintele Romaniei (Joi, 19 septembrie 2019, 13:00)

    KTerinca [utilizator]

    .
    • -37 (49 voturi)    
      katerinka (Joi, 19 septembrie 2019, 14:01)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      of course !
      • -21 (39 voturi)    
        daca era Barna presedinte, Kovesi era presedinte (Joi, 19 septembrie 2019, 14:11)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        USR, nu mai pretindeti ca doar voi ati sustinut-o..
        • -5 (29 voturi)    
          deci, (Joi, 19 septembrie 2019, 14:31)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          sa ne intelegem, o cerea de nevasta ?
          sa i se spuna si ei....doamna presedinte ?!
          ca altfel nu inteleg ce vrai sa zici.
          • -13 (21 voturi)    
            Susținerea pt. Kovesi scade de la 29 la 17 voturi! (Joi, 19 septembrie 2019, 18:14)

            simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Fata de luna Februarie când Kovesi a obținut 29 voturi în Coreper, acum în Septembrie 2019 nu mai are decât maxim 17. Si atunci, cu 29 voturi, a ieșit pe locul doi.

            De altfel, votul acesta din Coreper nu are nici o logica. In februarie a fost un candidat cu 50 voturi și alți doi (unul Kovesi) cu câte 29. Acum aflam ca "decizia a fost luata cu 17 voturi din 22"?! Cum se votează în Coreper, câți membri are, de câte voturi este nevoie pentru alegerea sau susținerea unui candidat? Daca sunt minim 50+2*29 = 108 iar Kovesi nu a obținut decât maxim 17 voturi atunci rezultatul este un dezastru pentru ea.

            Citate:
            1)"Un vot secret a avut loc în cadrul unei reuniuni a Comitetului Reprezentanţilor permanenţiai Uniunii Europene (Coreper), în urma căruia Bonhert a obţinut 50 de voturi, iar Kovesi şi Ritter câte 29." (25.02.2019 16:36; https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/bulgaria-a-votat-impotriva-lui-kovesi-la-coreper-1088614)

            2) "Laura Codruța Kovesi a fost votată joi pentru funcția de procuror european șef în COREPER. Decizia a fost luată cu 17 voturi din 22." (Joi, 19 septembrie 2019, 12:55; https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23375780-ultima-ora-kovesi-fost-votata-pentru-functia-procuror-euroopean-coreper.htm)
            • -8 (12 voturi)    
              O observatie fantastica! (Joi, 19 septembrie 2019, 18:39)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              O observatie fantastica! Felicitari.

              As adauga un amanunt, facut vizibil de catre HN la cateva ore dupa euforie:
              Ce s-a intamplat azi in COREPER este o chestie "INFORMALA". Ca sa nu dau scurcircuite neuronale #rezistilor, precizez: o chestie "informala" este ca aia cand te intalnesti cu sefu la o bere, ala tine cu Rapidu' si, de dragul sefului si a conversatiei la bere, devii si tu rapidist pentru restul intalnirii.
              • +1 (1 vot)    
                Mai bine .. (Vineri, 20 septembrie 2019, 2:52)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                ... explica-ne cum e cu exceptiile alea putine, ca suntem tare curiosi.

                Te rugam muuuult, Captain Brown!
              • +2 (2 voturi)    
                informala (Vineri, 20 septembrie 2019, 8:20)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                adica neoficiala, fara urmari. doar sa vada si ei, sireacii, cu cin' mai voteaa...
                sesizare corecta.
                deci, informal, macrou ne'a aratat ca e pe capra ue, cu hatzul intr'o mana si biciul in alta.
                apropo, pe nemtesete, macro se zice mekerel, ori merkel >?!
            • +7 (9 voturi)    
              Băăăăhhhh, sunteți nebuni (Joi, 19 septembrie 2019, 18:43)

              Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              voi vă certați și nouă ne pleacă valorile :(
              • +4 (4 voturi)    
                Stati (Vineri, 20 septembrie 2019, 2:54)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

                .. linistiti, valorile s-au strans in PSD si stau bine acolo, nu pleaca nicaieri. Ai s-o vezi si plumbuita voastra cum tot acasica o sa stea. O adevarata valoare! Pe gusturile si caracterele voastre, pentru voi, dintre voi...
              • 0 (2 voturi)    
                hai bre .. (Vineri, 20 septembrie 2019, 8:23)

                nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

                ma intristasi.
                dar, sa fim cinstiti, nu pleaca la mai rau, aaa ?!
            • 0 (6 voturi)    
              Depinde de procedura de vot, care depinde de (Joi, 19 septembrie 2019, 19:26)

              Habermas [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              stadiul din procesul de decizie si de numarul de persoane cu drept de vot implicate in fiecare stadiu.

              De exemplu, unele voturi se fac pe baza de clasament. asa cum s-a facut la stadiul unde s-au dat 50+29+29=108 voturi. Cel mai simplu si probabil cel mai uzitat sistem este 3-2-1 prin care fiecare reprezentat voteaza prin acordarea unor puncte care inseamna clasament - de exemplu, sa zicem (ca exemplu, nu stiu cum s-a votat in realitate) ca Olanda a votat asa: Kovesi: 3 puncte, Ritter 2 puncte si Bohnert 1 punct. Fiecare tara a dat clsamentul ei. Daca au fost toate cele 22 de tari reprezentate, atunci fiecare tara a "produs" 6 puncte, deci ar trebui sa fie 22x6=132 de puncte. Daca au lipsit sau s-au abtinut 4 tari, sa zicem, atunci s-au produs in total 132 minus 24 (adica 4x6) deci exact 108 puncte.

              Repet, nu stiu exact cum au ales ei sa votze dar ti-am dat un exemplu pentru ca stiu cum se voteaza prin metoda clasamentului preferintelor.

              Unii spun ca dai 3 puncte (sau voturi) pentru un candidat, 2 puncte (sau voturi) pentru un al doilea si 1 punct (vot) pentru un al treilea.. Daca presa a vorbit doar de voturi (si a uitat sa explice, ea sau sursa, mecanismul de votare), atunci apar aceste diferente in cifre. Dar asta nu inseamna ca sunt dezorganizati - din contra, arata ca aleg cea mai detaliata metoda de vot per etapa din procesul respectiv.

              Iar daca la stadiul ACTUAL (diferit de cel din primavara - cand s-a votat mai detaliat pentru ca fiind mai devreme in procedura au dorit sa fie mai tehnici) s-a votat cu un vot clasic cu un singur vot pe tara,

              Cum este diferit? Nu stiu, trebuie intrebati cei din COREPER, dar eu vad deja ca este vot indicativ. Adica fiecare tara a dat doar un punct, persoanei pe care o considera in capul listei. Daca s-a votat pt o singura persoana, atunci cei care ar pune aceasta persoana in capul listei (deci 3 voturi de ranking) au dat 1 vot pentru, iar ceilalti au dat un vot impotriva sau s-au abtinut.
              • 0 (2 voturi)    
                In februarie Kovesi a luat 50 voturi, nu puncte (Joi, 19 septembrie 2019, 22:20)

                simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

                Cele doua comunicate din postarea mea de mai sus (din februarie și septembrie 2019) vorbesc de voturi, nu puncte obținute de candidați.

                - "Bonhert a obţinut 50 de voturi, iar Kovesi şi Ritter câte 29." (februarie 2019)

                - "Decizia a fost luată cu 17 voturi din 22." (septembrie 2019)

                Pe de alta parte nu este clar ce înseamnă ca decizia a fost luata cu 17 voturi din 22. Au fost 17 Da pentru Kovesi, dați de 17 tari diferite?!
                • +1 (1 vot)    
                  Corecție: 29 voturi nu 50 (Vineri, 20 septembrie 2019, 19:26)

                  simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

                  In februarie 2019 Kovesi a luat 29 nu 50 voturi.
            • +1 (3 voturi)    
              PS. Precizare: (Joi, 19 septembrie 2019, 19:29)

              Habermas [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Deseori, comisia care voteaza, inainte de a da votul pe subiect decide printr-un alt vot (cf regulamentului lor intern) ce tip de vot sa foloseasca la votul pe subiectul votat. Deci un vot pe procedura inainte de votul pe subiect. Asta inseamna ca chiar si la aceeasi etapa in proces, comisia poate sa voteze folosind o metoda sau alta.
            • +1 (3 voturi)    
              Precizarea 2 (si ultima) (Joi, 19 septembrie 2019, 19:32)

              Habermas [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Ca tendinta, pe subiectele noi care intra la o prima analiza, foarte des se prefera mai ales votul tehnic (de ranking) pentru ca este mai analitic si ajuta deliberarile individuale si colective, in timp ce atunci cand subiectul a fost deja discutat in sedintele anterioare si a fost digerat suficient se prefera un vot simplu de 1 vot (punct) pentru alegerea deja facuta de fiecare.
            • -3 (7 voturi)    
              Diferenta (Joi, 19 septembrie 2019, 20:03)

              Kol, opusul lui Lok [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Este ca cei care nu au sustinut-o au fost eliminati :) Metoda se numeste Fixarea Structurii Bilantului.
            • +2 (2 voturi)    
              Bravo Codruta! (Joi, 19 septembrie 2019, 21:51)

              Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Se vede ca nu ai inteles. A fost votata cu 17 voturi din 22. In Februarie fiecare stat membru a avut o pondere, de une numarul mai mare de puncte.
            • +5 (5 voturi)    
              Esti .. (Vineri, 20 septembrie 2019, 2:48)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              ..ca borfasii tai. Ma refer s la logica si la caracter.


              " Daca sunt minim 50+2*29 = 108 iar Kovesi nu a obținut decât maxim 17 voturi atunci rezultatul este un dezastru pentru ea."

              Ti se spune clar ca a obtinut 17 din 22 voturi, tu o dai cu 17 din 108.

              Da fai, este dezastru pentru ea: o sa fie aleasa Procuror European. Valeeeeeeeeeeu! Dezastru.
      • -19 (27 voturi)    
        mai baieti (Joi, 19 septembrie 2019, 14:21)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        pai io numai remarcam ca facuse kterrinca de voi ...
        pai, in loc sa tzineti cu mine...
        pai !
    • -46 (58 voturi)    
      Oh, si eu. Sincer! (Joi, 19 septembrie 2019, 14:03)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Oh, si eu. Sincer!

      Dar - zic eu - si ioropienii merita sa se adape din stiinta ei.

      O sa fie absolut religios: cand ioropienii vor cere ceva legat de Justitie, Kovesi va spune rugaciuni; cand Kovesi va cuvanta, ioropienii se vor inchina!

      PS: Sa ma anunti cand se scrie prima coperta de dosar "ioropian" pe numele vreunui mahar de prin UE, altul decat varul nepotului soferului sefului pazei.

      PPS: Pariu ca mandatul lui Kovesi va fi trecut si NU va exista un Parchet ioropian functional?
      Am spus-o deja: daca ioropienii vroiau ca aceasta institutie sa se infiinteze si sa fiinteze il alegeau pe Francez, ala avea viziune.
      Asa, alegand-o pe Kovesi, ioropienii tocmai au aratat ca NU VOR un parchet ioropian. Mai vorbim pe tema asta.
      • +32 (38 voturi)    
        Da... (Joi, 19 septembrie 2019, 14:16)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ...de veorica ta, nimic, nimic? Ia povestete-ne si noua despre calitatile ei. Te rugam (noi astia, care suntem platti sa scriem de bine pentru Kovesi) mult-mult.
        • +17 (19 voturi)    
          era (Joi, 19 septembrie 2019, 15:29)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          suficient sa-l intrebi pe asta cu privirea tampa, dar si pe vasilica, cum e cu nesustinerea unui candindat, indiferent despre cine e vorba - dupa cum graia vedeta din Videle, daca exista anumite suspiciuni, in privinta lui madam Plumb, asupra careia exista suspiciunea de favorizare a infractorului condamnat penal si aflat in detentie, dragnea.
      • +36 (42 voturi)    
        sunt simple supozitii (Joi, 19 septembrie 2019, 14:22)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Nu stii ce va fi peste 5 ani, la finalul mandatului.
        Nu uita ca DNA, inainte sa vina Kovesi la conducere, ancheta nasi de tren si controlori RATB care luau mita. Cam asta era singura mita dovedita din Romania....Dupa ce Codruta s-a pus pe treaba, ai vazut cati politicieni de varf au intrat la puscarie.
        deci, conform principiului ca omul sfinteste locul, eu cred ca va face treaba la Parchetul european.
        • -23 (31 voturi)    
          aha (Joi, 19 septembrie 2019, 14:38)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ma facusi sa pricep.
          d'aia, jos, mita e intr'o veselie, ca dna se ocupa de granzi.
          mai ales la ploiesti.
          • +13 (17 voturi)    
            Auzi fai . (Joi, 19 septembrie 2019, 14:49)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            .. tu stii cu ce se ocupa DNA-ul? DNA-ul nu se ocupa de "Jos acolo".
            • -15 (17 voturi)    
              nu ? (Joi, 19 septembrie 2019, 15:30)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Alius

              una, ca el zicea ca se ocupa de nasi si chelneri;
              a doua, cin' se ocupa jos, ca pe no,i astia marunti ne mananca zilnic. ei si statul........
              • +14 (16 voturi)    
                Pai .. (Joi, 19 septembrie 2019, 16:21)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

                . de jos va ocuupati voi, borfasii care nu sunteti in Parlament. Aveti voi grija sa indepliniti toate dorintele borfasilor din parlament sa duceti tara de rapa.
          • +4 (4 voturi)    
            Nashule... (Joi, 19 septembrie 2019, 18:57)

            brigadierul [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

            Esti un idiot!!!
            • -1 (3 voturi)    
              combati bine (Vineri, 20 septembrie 2019, 8:45)

              nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui brigadierul

              exact ca Ceausescu bot si dide.:-))
              ai scoala buna....
        • -17 (25 voturi)    
          asa cum putrezeste Udrea in inchisoare! (Joi, 19 septembrie 2019, 15:01)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          vor pati toti coruptii!
          • +18 (22 voturi)    
            mai (Joi, 19 septembrie 2019, 15:32)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

            handicapel, tu nici acum nu ai aflat ca e treaba judecatorilor sa bage condamnatii la parnaie, nu a procurorilor?
            Sau te faci ca faci un ghiveci, de naucit ce esti dupa vestea asta?
            • -14 (18 voturi)    
              Asa e.... (Joi, 19 septembrie 2019, 16:33)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              ...nu ai aflat ca e treaba judecatorilor sa bage condamnatii la parnaie, nu a procurorilor?

              ===================

              Uite, chiar iti dau dreptate. Treaba procurorilor NU e sa bage condamnatii la parnaie...ci sa-i acuze credibil, cu dovezi ... iar judecatorul sa confirme corectitudinea anchetei lor.
              Numai in Romania (si in Afganistan), treaba procurorilor e sa paradeasca la cetateni!
              D'aia, cand se trece de faza cu paraditu' la cetatean, procurorii romanesti sunt ZERO barat (cu niste exceptii, putine, dealtfel!)
              • +10 (12 voturi)    
                prietene (Joi, 19 septembrie 2019, 18:01)

                sile1 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Ce dragut esti tu cand recunosti ca judecatorii condamna si nu procurorii.

                Dar nu te lasi ,vii mai departe cu chestia asta cu procurorii care paradesc cetateni, de preferinta total nevinovati.

                Apropo poti sa ne dai o lista de cetateni, dovediti onorabili, condamnati in baza paradelilor ?

                Asa, ca fapt divers, stii ca in State atunci cand un procuror are o rata de 98% - 99% condamnari pe dosare instrumentate este considerat un procuror de succes.
                Iti spune ceva chestia asta ? Daca nu crezi pune mana si intereseazate.
                • -9 (9 voturi)    
                  Da, prietene... (Joi, 19 septembrie 2019, 18:54)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui sile1

                  Da, prietene...

                  F scurt, in materie de "paradeala" de catre procurori, imi vin in minte primarii din Rm Valcea si Baia Mare. Ambii au castigat la CEDO. La CEDO mai sunt cateva sute de cazuri...daca tii neaparat sa ai nume si prenume.

                  Dar cea mai mare paradeala pe care o trage procurorul e aia cand dosarul NU ajunge in fata unui judecator, cu anii ... si de cele mai multe ori, chiar deloc, dupa ani si ani. Procurorul tine/tergiverseaza dosarul fie de lene, fie de incompetenta fie, pur si simplu pentru santaj. In perioada asta, omul e terminat dpdv profesional, pierde credibilitatea pe care a construit-o o viata, e norocos daca ramane cu 1-2 prieteni; toti ceilalti i-au uitat telefonul; copiii sunt tratati ca fii/fiice de penal(a) la scoala si gradinita, etc, etc.

                  Dupa ce-l paradeste pe om, procurorul NU raspunde in fata nimanui; ca sa ajunga sa aiba cea mai mica consecinta, procurorul trebuie sa faca fapte mult mai grele, de exemplu sa masluiasca probe, martori, precum Portocala...dar nici atunci nu ajunge in puscarie.

                  Compari asta cu ce se intampla in Statele Unite? Dumnezeule, cat de #rezist poti sa fii !
                  • +3 (3 voturi)    
                    prietene (Joi, 19 septembrie 2019, 21:50)

                    sile1 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    Amesteci intentionat lucrurile ca sa te afli in treaba si dai exemple doua spete diferite.

                    Mircea Gutau a fost condamnat de judecatori si reabilitat tot de judecatori. Aici ai dreptate.Era membru PD si s-a vrut o inscenare de luare de mita.
                    Mita a primit-o insa viceprimarul.

                    In cazul Chereches procesul nu s-a terminat,printre altele si datorita tertipurilor avocatesti.Respectivul a fost prins in flagrant delict cand primea 70.000 lei mita.
                    Mai nou "onorabilul "domn primar nu poate justifica o suma de 2,7 milioane lei diferenta dintre venituri si averea sa.

                    Chestia cu Statele Unite.Ti se pare ca daca 1% sau 2 % dintre dosarele instrumentate de procurori sunt respinse de judecatorii americani acei procurori sunt "buni" si nu afecteaza vietile oamenilor ? Au fost condamnari la moarte in State si dupa ani de zile s-a constatat ca altul era criminalul iar statul american a platit zeci de milioane de dolari despagubiri ! Asa ca mai informeaza-te inainte de a debita nazdravanii pe aici.
                  • +1 (1 vot)    
                    Auzi... (Vineri, 20 septembrie 2019, 8:10)

                    blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    da' procurorii aia de ce-ar fi asa porniti impotreiva omului de rand ?! ce-i mana pe ei in lupta ?
              • -1 (1 vot)    
                Foarte interesante .. (Joi, 19 septembrie 2019, 23:19)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                ... cometariile tale. Aflam, de exemplu, printre altele, ca exista exceptii putine, cele care se abat de la normele generale si exceptii multe, cele care nu se abat de la normele generale.

                Interesant.
          • +19 (21 voturi)    
            Pai .. (Joi, 19 septembrie 2019, 16:22)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

            . alesii vostri borfasi au scapat-o si pe udrea, cu legile alea pe care le-au tot dat si/sau modificat in aplauzele voastre,.
        • -21 (29 voturi)    
          Cred ca esti a-temporal (Joi, 19 septembrie 2019, 15:04)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Cred ca esti a-temporal. DNA- cu sef Morar - il bagase deja pe Nastase-fost prim ministru- la puscarie.
          E drept ca si Kovesi a continuat pe aceiasi linie: a casapit pesedoi, dar nu a deranjat pe nimeni din gasca lui Basescu, cat asta a fost la putere. Chiar si dupa, doar a deranjat nitel pe fostii Basisti, atata tot.

          Pe de alta parte, confirmi exact ceea ce am spus: femeia nu stie mai mult decat ca - la comanda politica - sa zornaie catusele. Nu e capabila sa construiasca ceva, cum nu a construit nici in Romania. In orice societate civilizata, Justitia se masoara prin perceptia populatiei. Ori, din punctul asta de vedere, ea a luat DNA de la Morar cu perceptie pozitiva de vreo 70% si, cand a plecat, DNA abia daca avea 40%.
          • +21 (25 voturi)    
            Exagerezi... (Joi, 19 septembrie 2019, 15:38)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            Daniel Morar a fost primul din DNA care s-a apucat sa ancheteze si sa aresteze oameni politici. Insa Codruta a dus munca lui mai departe, si a perfectionat-o. Pe timpul mandatului ei au mers la puscarie multi mai multi politicieni decat pe timpul lui Morar. Ce e extraordinar este ca nu a fost controlata de cei care au pus-o pe functie, cum gresit sustii tu (spre ex Traian Basescu nu a reusit sa controleze DNA dupa ce nu a mai fost presedinte al tarii).
            Codruta a arestat de la toate partidele....cei mai multi arestati au fost de la PSD ptr acolo sunt cei mai multi hoti, si nu pentru ca lucra ea ptr Basescu.
            • -14 (20 voturi)    
              Deci NU a construit nimic "Codruta" (vai!) (Joi, 19 septembrie 2019, 16:42)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              Deci NU a construit nimic "Codruta" (vai, Codruta!). Aici suntem de acord. Nu inteleg ce te determina sa crezi ca va construi de la zero un Parchet European, despre asta discutam, nu despre cum zornaie catusele Kovesi. Si in aceasta privinta am cazut de acord ca le zornaie cu talent.

              In rest, ca "nu au controlat-o" Basescu si Basistii...un mare hohot de ras.

              Spune-mi unul singur, un singur basist in functie, la putere, PE VAL, trimis in puscarie de Justitia basista, via DNA Kovesi. Numai asa ma pot opri din ras.
              • +8 (8 voturi)    
                De Elena Udrea ce parere ai? (Joi, 19 septembrie 2019, 17:16)

                bancher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                Nu tot DNA-ul a arestat-o, de plangea Basescu pe la televiziuni?
                Elena Udrea ar fi in puscarie cu Gala Bute, daca nu erau Tudorel Toader, Dancila si Liviu Dragnea care au modificat legile justitiei.
                Fosta ministra a Tineretului, Monica Iacob Ritzi, nu era tot cu Basescu? Si ai vazut ce puscarie a facut.
                Boureranu, fost vicepresedinte al Partidului Democrat, nu are dosar penal?
                • -6 (12 voturi)    
                  Cand s-a luat DNA de Udrea? Aud? (Joi, 19 septembrie 2019, 18:13)

                  newlook [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                  Cand s-a luat DNA de Udrea? Aud?

                  (Trecem peste faptul ca "s-a luat" de Udrea atat de tare, ca acum e voioasa prin televiziunile patriei)

                  Dar sa revenim:
                  Cand s-a luat DNA de Udrea?
                  DUPA ce a trecut Basescu. Kovesi, asa cum am aratat in multe postari - e sluga absoluta - la ala care tine pixul de numire, de demitere, etc. Ei bine, pe Kovesi a lovit-o curajul cu Udrea, dupa ce a devenit Klaus presedinte.

                  Deci, mai incearca. Iti repet intrebarea, poate n-ai citit bine: Spune-mi unul singur, un singur basist in functie, la putere, PE VAL, trimis in puscarie de Justitia basista, via DNA Kovesi. Numai asa ma pot opri din ras.
                  • +5 (7 voturi)    
                    Captain Brown. (Joi, 19 septembrie 2019, 18:52)

                    Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

                    ..mereu apari aici cu comentarii gen tonta, probabil ca ati frecventat aceeasi scoala pentru papagali.

                    "Trecem peste faptul ca "s-a luat" de Udrea atat de tare, ca acum e voioasa prin televiziunile patriei".

                    Intotdeaua alegi partea care-ti convine, trunchiezi realitatea si .. voila, ai facut un comentariu. Pai fai, udrea e voioasa acum pe la televiziuni din cauza voastra, a borfasilor, care cu ajutorul altor borfasi de la CCR ati anulat probele din dosare si ati anulat sentintele date de completurile de judecata pe motiv ca nu au fost constituite legal. Ce mai aplaudai atunci pe-aici, iar acum vii si dai cu DNA-ul nu s-a luat de udrea. Mare Captain Brown esti!

                    Basist in functie, la putere, trimis in puscarie de justitia basista:

                    Monica Iacob-Ridzi

                    "Ancheta DNA s-a încheiat în primăvara lui 2011 cu trimiterea ei în judecată.[11] În procesul desfășurat la Înalta Curte de Casație și Justiție, a fost găsită vinovată și condamnată în 28 ianuarie 2014, de ICCJ, la cinci ani de închisoare cu executare"
      • -24 (34 voturi)    
        Exista BBC Bruxelles? (Joi, 19 septembrie 2019, 14:40)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Exista BBC Bruxelles?

        Ca pe CNN si Fox, nu s-a dat nimic despre Kovesi; planeta se invarte in aceiasi directie.
        M-am tras mai spre Ioropa, m-am dat pe BBC.uk si AFP.fr.
        Tot nika-nika despre mareata victorie a lui Kovesi, deci - atunci cand vine, ploaia vine tot de sus!

        Tot nika-rien-nada-nimic-nothing si pe Politico.eu

        Exista BBC.Bruxelles? sau GazetaSporturilor.Parlamentu'Ioropian? Poate acolo scrie, sa ma mandresc si eu pe aici, sa le arat ca exista!
        • +15 (19 voturi)    
          Da' .. (Joi, 19 septembrie 2019, 14:51)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          .. de veorica si vizita ei nemaipomenita in state, nika-nika? Rien, nada? Planeta se invarte tot asa, chiar daca veorica, aleasa inimii tale, merge in state?...
          • +7 (9 voturi)    
            pentru (Joi, 19 septembrie 2019, 15:35)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            cel cu privirea tampa de pana si vitelul la poarta noua cand se uita, e geniu, planeta se invarte ca o foaie de piza nu ca o minge de fotbal, asa ca ce pretentii sa ai de la el, cel care traieste in sistemul 2D (bidimensional, ca poate crede ca il injur daca scriu 2D).
        • +12 (14 voturi)    
          Nu mai arde gazul de pomana, (Joi, 19 septembrie 2019, 14:53)

          2016 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          inca nu este procuror-sef european! Daca va fi aleasa, atunci sa te vedem cat de breaz esti, ca pe aici doar pierzi timpul cu comentarii puerile!
          • -13 (15 voturi)    
            Cum nu, bre? Nu asa scrie HN? (Joi, 19 septembrie 2019, 15:27)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui 2016

            "{Kovesi}inca nu este procuror-sef european!"
            ==============

            Cum nu, bre? Nu asa scrie HN?
          • +5 (9 voturi)    
            Codruta are sprijinul Consiliului European (Joi, 19 septembrie 2019, 15:39)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui 2016

            si pe al Parlamentului European. Nu are cum sa mai rateze sefia Parchetului european....e ca si cum ai alerga de unul singur si ai iesi al doilea.
        • +7 (9 voturi)    
          verifica pe Sputnik, poti sa citesti in original (Joi, 19 septembrie 2019, 15:52)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          .
        • +4 (6 voturi)    
          @Serjant Novyy Oblik (Joi, 19 septembrie 2019, 17:55)

          Kwisatz Haderach [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Ia de-aici:

          https://www.politico.eu/article/romanias-kovesi-poised-to-become-eu-public-prosecutor/

          https://www.euronews.com/2019/09/19/european-council-backs-romania-s-laura-codruta-kovesi-as-eu-fraud-chief

          Știrile de pe RT și Sputnik le citești tu în original :)
      • +13 (15 voturi)    
        Bati campii (Joi, 19 septembrie 2019, 14:51)

        2016 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        si tai si frunza degeaba la caini!
        • +1 (3 voturi)    
          DEGEABA NU! (Joi, 19 septembrie 2019, 17:49)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui 2016

          Ori e masochist ori schimba ruble in cont pe la Jilava...
      • +10 (12 voturi)    
        :-) (Joi, 19 septembrie 2019, 15:46)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Doare rau, nu? Lasa, va trece. ;-)
      • +1 (3 voturi)    
        Si eu pun pariu... (Joi, 19 septembrie 2019, 18:20)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ca mandatul lui Kovesi va fi un mare succes ! Va exista deci un parchet european redutabil-asa cum si trebuie- gratie ei, procesele infractionale ce ii incumba vor fi mult diminuate.
        Daca ai avea putin simt critic , realist, toate datele converg spre asta , e o ipoteza mult mai plauzibila decat speculatiile si ironiile ieftine pe care le insailezi pe-aci....Vezi cate succese a avut Kovesi , cat de mult e apreciata in UE si oriunde in lume si vu toate astea dai crezare teoriilor prostesti, faptul palpabil e ignorat .
        .Habar n-ai care-s exigentele UE, crezi ca pe-acolo merge cu tertipuri dambovitene ?! viitorul va demonstra , cu siguranta, adevarul...
      • 0 (2 voturi)    
        sau poate (Vineri, 20 septembrie 2019, 8:32)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ioropenii vor sa transfere dna de la buc la bruksal.
        ca dansa cu dansii e obijnuita. nu mai implica nici bani, nici eforturi de organizare. sunt si dosare in lucru....
    • +7 (23 voturi)    
      Mai degraba (Joi, 19 septembrie 2019, 14:04)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Presedintele are un rol miniscul in mersul unei tari. Guvernul este cel care e managerul unei economii.

      Eu mi-as dori ca Kovesi sa devina intr-o zi Prim Ministrul Romaniei.
      As vrea sa vad rigoarea ei in a atine teluri ce tin de econimie dar in special lupta impotriva Mafiei si coruptiei.

      Romania are inca resurse si bani foarte multi, mai ales ca parte din UE. Problema e ca exista viermi care fac gauri din ce in ce mai mari in economia tarii, facand-o din punga, sita.
    • -29 (37 voturi)    
      Oh, si eu. Sincer! (Joi, 19 septembrie 2019, 14:11)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      "Eu regret ca nu va fi ea Presedintele Romaniei"

      ========================


      Oh, si eu. Sincer!

      Dar - zic eu - si ioropienii merita sa se adape din stiinta ei.

      O sa fie absolut religios: cand ioropienii vor cere ceva legat de Justitie, Kovesi va spune rugaciuni; cand Kovesi va cuvanta, ioropienii se vor inchina!

      PS: Sa ma anunti cand se scrie prima coperta de dosar "ioropian" pe numele vreunui mahar de prin UE, altul decat varul nepotului soferului sefului pazei.

      PPS: Pariu ca mandatul lui Kovesi va fi trecut si NU va exista un Parchet ioropian functional?
      Am spus-o deja: daca ioropienii vroiau ca aceasta institutie sa se infiinteze si sa fiinteze il alegeau pe Francez, ala avea viziune.
      Asa, alegand-o pe Kovesi, ioropienii tocmai au aratat ca NU VOR un parchet ioropian. Mai vorbim pe tema asta.
      • +16 (20 voturi)    
        "ioropenii" (Joi, 19 septembrie 2019, 14:24)

        IosifV [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Bre! Invata sa scrii corect un amarat de cuvant.

        In rest, vad ca esti Mama Omida si stii SIGUR ca Kovesi va fi un dezastru. Sau, daca nu va fi un dezastru, sigur e o uneltire la mijloc. La spitalul Romania TV n-aveti calmante?
        • -18 (22 voturi)    
          Corect era "ioropienii", ai dreptate (Joi, 19 septembrie 2019, 14:46)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

          Corect era "ioropienii", ai dreptate! Mea culpa!
        • +12 (16 voturi)    
          "Noua infatisare" (newlook) (Joi, 19 septembrie 2019, 14:53)

          achvp [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

          o maimutareste doar, asa cum il duce capul, pe Codruta, care cam asa pronunta "europenii".
          Cand n-are omul de ce se lega, "ievalueaza", ca Toporel.
        • +10 (12 voturi)    
          @MirceaCS, (Joi, 19 septembrie 2019, 15:01)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

          vezi cum ii dai apa la moara lui Nevloc ?
          Din pacate, iei in seama o gluma tampita a insului si il convingi ca poate insista in directia aceasta !

          PS. Ar fi trebuit sa observi ca postacul asta scrie foarte corect in limba romana ! Asta aparte de faptul ca are idei cretine !
          • +6 (8 voturi)    
            p-asta (Joi, 19 septembrie 2019, 15:37)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            il alearga mamutii in Siberia, la ce sa te astepti ?
          • +7 (9 voturi)    
            Au mai evoluat si rusii!! (Joi, 19 septembrie 2019, 15:41)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Au inceput sa cumpere intelectuali, si nu doar postaci prostovani ca pana acum cativa ani.
            • -9 (11 voturi)    
              Te rog, decenta... (Joi, 19 septembrie 2019, 17:24)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              Te rog, decenta...

              ============
              "Au inceput sa cumpere intelectuali...."
              ===============

              Imi ies din fire greu, accept ca sunt rus, nord-coreean, ca ma plateste direct Putin, Kim Ir Sen sau Trotzki, ca lucrez pentru serviciile secrete rusesti, nord coreene, americane (partea lui Trump), romulane si klingoniene, ca toate astea sunt conduse de DragNIA din puscarie... dar sa ma jignesti in halul asta, sa ma faci in fata "telectual", ei bine, toate au o limita!

              Te rog, revizuieste, nu vreau sa fiu ca Codruta: doctor...
              "De aceea, ţinând cont de aspecte de natură cantitativă şi calitativă, remarcând însă calitatea sa
              ştiinţifică sub nivelul unei teze de doctorat, consider că lucrarea nu este plagiată. [decat 4-5%]" (Doctorica de Romanika)

              Te rog, revizuieste!
      • +7 (9 voturi)    
        Captain Brown .. (Joi, 19 septembrie 2019, 16:24)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        .. la datorie!
    • -13 (15 voturi)    
      ce-o opreste? (Joi, 19 septembrie 2019, 15:01)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      ??
    • +7 (9 voturi)    
      Aaa, Codruta! (Joi, 19 septembrie 2019, 15:26)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Hit’em hard, girl!
    • 0 (2 voturi)    
      Regreți degeaba (Vineri, 20 septembrie 2019, 3:31)

      rectificare [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Intreaga ei viata, LCK nu a fost nimic mai mult decat un functionar. Un functionar loial, onest, care s-a straduit sa isi merite salariul si care in timp a urcat niste trepte in ierarhia functionareasca, dar care niciodata nu si-a depasit totusi conditia de functionar de stat, adica de persoana hranita si imbracata de stat. Pentru a conduce cu succes o tara este nevoie de un lider. Adica de un om care sa stie sa faca dintr-un leu doi (pentru ca o tara fara economie este o tara esuata), un om cu viziune (sa vada azi ceea ce altii vor vedea peste 10 ani), care sa fie capabil sa genereze solutii in cele mai diverse domenii si sa convinga oamenii sa il urmeze. LCK nu are nimic din toate astea.
  • +59 (69 voturi)    
    vasilica... (Joi, 19 septembrie 2019, 13:00)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    ...va plesni de ciuda. Si-o va lua si pe plavana plumb si vor plange sub clar de luna. Abia astept...
    • +28 (34 voturi)    
      ciuda (Joi, 19 septembrie 2019, 13:19)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

      Nu de ciuda, de frica.
    • +36 (40 voturi)    
      :)) (Joi, 19 septembrie 2019, 13:26)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

      Tanti Veo o sa isi ia foarfeca de gradina. Ca sa isi tunda frunzele de morcov din dos! :))))
      • +10 (16 voturi)    
        In general, pavianul il si mananca (Joi, 19 septembrie 2019, 13:45)

        KTerinca [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        morcovu'
      • +10 (12 voturi)    
        ea mai (Joi, 19 septembrie 2019, 15:41)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

        putin, mai mult hamsterul flausat ca deh simte cum se apropie crivatul OLAF, o shaidehh, sau un radulescu mitraliera, ori de necaz un gargamel, un ciordache, un..., pfui, vreo 200-300 de pesedaci printre care si aia din Parlament.
    • +8 (14 voturi)    
      ! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:31)

      jaoju [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

      vasalica se zice fiindca... asta e !
    • +7 (9 voturi)    
      lumina lunii printre zabrele ..... desigur ...... (Joi, 19 septembrie 2019, 14:37)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

      lumina lunii printre zabrele ..... desigur ......la brutarie cu vaselica ......
  • +57 (71 voturi)    
    PSD, alta întrebare (Joi, 19 septembrie 2019, 13:01)

    adrhc [utilizator]

    ho ho ho; deci singura, cu comuniștii împotriva si tot câștiga? ce înălțime trebuie sa aibă statuia ce-o merita femeia asta?
    • -23 (25 voturi)    
      Cam ... "o ridicatura" (Joi, 19 septembrie 2019, 14:15)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui adrhc

      "ce înălțime trebuie sa aibă statuia ce-o merita femeia asta? (Kovesi)
      ===================
      Pai, cam "o ridicatura".

      In literatura de specialitate, "ridicatura" e desemnata ca fiind inaltimea medie la care tinteste jetul cainelui cand masoara stalpul cu piciorul!
      • +9 (11 voturi)    
        newlook, (Joi, 19 septembrie 2019, 15:42)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Nu fii grobian!
        • +6 (8 voturi)    
          nu este ..... (Joi, 19 septembrie 2019, 16:56)

          asada [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          ...numai grobian !!! De fapt este si el un amarat care isi vinde lichelismul si bunul simt pe o coaja de paine mucegaita !!! Durerea cea mai mare a slugilor este ca ciorditorii care ii hranesc nu o sa mai aiba acces usor la furat bani europeni si astfel o sa li se micsoreze tainul !!!Cat despre newlook ,laba in exces si pe termen lung ,conduce la schizofrenie !!!!!
      • +7 (9 voturi)    
        de la tine, (Joi, 19 septembrie 2019, 15:43)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        scufundat in ra*atul din buda pana mult deasupra capului, asa o parea, o ridicatura, dar e una desupra solului pe care este asezata haznaua in care locuiesti.
  • -54 (78 voturi)    
    da!!! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:01)

    cucuveauamov [utilizator]

    merita Europa 4% impostura
    • +31 (37 voturi)    
      prost (Joi, 19 septembrie 2019, 13:16)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Bre creeras cat nuca, ce faci? Esti de serviciu la sediul postacilor PSD si cum apare ceva, hop si tu?
    • +34 (40 voturi)    
      4% (Joi, 19 septembrie 2019, 13:35)

      himself [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Banuiesc ca te referi la Alde cu 4%
      • -15 (19 voturi)    
        Nah doar la doctoratul ei. (Joi, 19 septembrie 2019, 14:17)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui himself

        Cifra aia e pentru cunoscatori.
        http://www.cnatdcu.ro/wp-content/uploads/2016/04/Raport-comun-nesemnat-LCK.pdf
        • +9 (11 voturi)    
          ai dreptate, (Joi, 19 septembrie 2019, 15:46)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          nu se poate compara cu al lui Licu, ori ponta, ori ... cati sunteti mai p-acolo prin batatura din Kiseleff, nr. 10, care v-ati inverzit de invidie si de frica, in acelasi timp?
        • +2 (4 voturi)    
          ba... (Joi, 19 septembrie 2019, 17:36)

          asada [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          ...tu esti unul dintre ei !!??? Procopsit,luminat si destept ca matale ,mai rar bibicule !!!!!
    • +6 (8 voturi)    
      mai (Joi, 19 septembrie 2019, 15:44)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ai unghii la maini, sau le-ai terminat si pe alea de la picioare?
      • +4 (6 voturi)    
        Și le-a băgat pe toate... (Joi, 19 septembrie 2019, 18:04)

        Kwisatz Haderach [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ... în gât, și a dat deja în icter mecanic.
        Aștept cu interes să fie Kövesi confirmată și de Parlamentul European, ca să vedem cum fac postacii pzdiști infarct în direct
  • +41 (43 voturi)    
    COREPER merita explicat (Joi, 19 septembrie 2019, 13:02)

    falcoind [utilizator]

    COREPER="Committee of the Permanent Representatives of the Governments of the Member States to the European Union"

    COREPER=unde avea și PSD-ul un om la vot
    • +28 (34 voturi)    
      Și unde PSD a votat împotriva României. (Joi, 19 septembrie 2019, 13:24)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

      Asta-i guvernul PSD-Viorica Vasilica Dăncilă,un guvern împotriva românilor cinstiți.
      • -2 (10 voturi)    
        S-ar putea ca (Joi, 19 septembrie 2019, 14:06)

        falcoind [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        nu a votat împotrivă, ceea ce e și mai nasol pt PSD după ce au dat ordine clare cum sa voteze . Si au făcut tot posibilul sa devina penibili , de ceva vreme se știa deja , Kovesi e favorita , da tu nu și nu, toți is prosti doar tu ești deștept. Toata lumea e statul paralel doar tu ești "integru" cu mii de dosare "fabricate".
        • +1 (5 voturi)    
          Nu a votat impotriva (Joi, 19 septembrie 2019, 15:43)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

          La interventia presedintelui Johannis s-a votat pentru Codruta. A fost o schimbare de ultim moment.
  • +58 (72 voturi)    
    Si asa a inceput sfarsitul PSD (Joi, 19 septembrie 2019, 13:02)

    Habermas [utilizator]

    Hai Kovesi!
    Hai Romania (scutura-te de PSD)!
    Hai UE! hai NATO!

    Jos Rusia, China si restul mafiilor care tin popoare intregi in prizonierat!
  • +3 (21 voturi)    
    Lol (Joi, 19 septembrie 2019, 13:04)

    mitg [utilizator]

    Cele 5 tari cine or fi, Belgia si altii de teapa noastra?
    • +6 (12 voturi)    
      Belgia (Joi, 19 septembrie 2019, 13:52)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      De cand Belgia e de teapa Romaniei? Imi e frica ca inca vreo 10 generatii de acum incolo, Romania nu o sa ajunga la nivelul Belgiei
    • +9 (13 voturi)    
      hu (Joi, 19 septembrie 2019, 13:54)

      e.o. [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      În Ungaria OLAF a avut mai multă treabă în ultima vreme. Mai mult ca sigur este printre cei care au votat împotriva.
      • +6 (6 voturi)    
        dA (Joi, 19 septembrie 2019, 14:47)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui e.o.

        Cehia si Slovacia.
  • +42 (50 voturi)    
    Livache (Joi, 19 septembrie 2019, 13:04)

    omezu [utilizator]

    Esti bine, ma?! :))
    • +3 (7 voturi)    
      E si meritul lui... (Joi, 19 septembrie 2019, 17:56)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Fara interventiile lui puscariasului sef pezede, Codruta era si acum un amarat de Procuror la DNA :))))
  • +48 (56 voturi)    
    Bravo (Joi, 19 septembrie 2019, 13:06)

    varavara [utilizator]

    in sfarsit o veste buna.
    O se se oftice la maxim psd-istii
    • +30 (36 voturi)    
      Nu ma intereaza ca se oftica PSD. (Joi, 19 septembrie 2019, 13:33)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui varavara

      Ma intereseaza sa moara PSD!
      De oftica sau de orice altceva - asta este un detaliu.
  • +38 (44 voturi)    
    Bravo si succes in continuare! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:07)

    Gogu27 [utilizator]

    D-na Dancila si onor psd sa lamureasca sitiuatia suspiciunilor care sunt asupra domiilor lor. Oare LCK le va da o mana de ajutor?
  • +44 (54 voturi)    
    Mazetoooo,you dead already?:) (Joi, 19 septembrie 2019, 13:08)

    WonderLady [utilizator]

    Felicitari dnei Kovesi!!
    • +20 (26 voturi)    
      :)))))) (Joi, 19 septembrie 2019, 13:33)

      sfarleaza [utilizator] i-a raspuns lui WonderLady

      ...tac toti ca porcu’n papusoi :D
    • +7 (9 voturi)    
      cred ca e in pauza de masa, (Joi, 19 septembrie 2019, 14:24)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui WonderLady

      rabdare, se intoarce el.
  • +34 (46 voturi)    
    Bravo pentru Codruta (Joi, 19 septembrie 2019, 13:09)

    sile1 [utilizator]

    Codruta iti doresc succes in functie si sa ai grija sa te comporti la cel mai inalt nivel al competentei profesionale astfel incat sa ne mandrim cu tine.

    Sunt sigur ca stii ca vei avea multe obstacole de invins !
  • +38 (48 voturi)    
    S-a mai (Joi, 19 septembrie 2019, 13:09)

    2016 [utilizator]

    manjit inca o data nulitatea de "Veorica" de ceva maroniu! Sper sa-i placa gustul!
  • +39 (43 voturi)    
    Felicitari (Joi, 19 septembrie 2019, 13:09)

    Coco_papagal [utilizator]

    si spor la munca stimata doamna.������
  • -23 (37 voturi)    
    Care e pasul urmator? (Joi, 19 septembrie 2019, 13:10)

    Miky60 [utilizator]

    Ca deja e o poveste mai lunga ca Tanar si Nelinistit...
    • +16 (24 voturi)    
      Pasul urmator e simplu: (Joi, 19 septembrie 2019, 13:37)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      tu sa intri la puscarie.
    • +17 (21 voturi)    
      pai cum care? (Joi, 19 septembrie 2019, 13:41)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      se apuca de treaba.

      pasul urmator pentru institutia asta inseamna tehnicalitati plicticoase. procuror european este o terminologie fortata pentru ca va avea responsabilitati doar in privinta fraudei din fonduri europene si cateva alte aspecte transfrontaliere. va fi ceva mai putina risipa din bani europeni. si vor fi trasi la raspundere unii-altii care mai incearca gainarii ce momentan nu sunt pedepsite in toate statele membre asa cum ar trebui.

      la nivel de UE urmeaza si infiintarea unei alte institutii cu rol direct in preventia spalarii banilor si infractiunilor financiare transfrontaliere. care ne intereseaza direct chiar mai mult decat institutia condusa de kovesi (pentru ca va lovi in sursele de finantare pentru crima organizata, a politicienilor corupti sau cu relatii dubioase in afara UE samd). dar pana atunci vor mai trece ani buni. pana una alta trebuie vazut cum poate fi operationalizata o astfel de institutie si ce piedici birocratice, legale, juridice ar putea avea.
    • +7 (9 voturi)    
      pasul (Joi, 19 septembrie 2019, 15:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      urmator, incepand cam de peste un an, cam cat o sa-i trebuiasca sa organizeze procuratura europeana, este sa va aresteze pe toti, inclusiv pe voi, plesnitorii telectuali pesedaci.
  • -32 (44 voturi)    
    Coruptii lor sunt mai buni... (Joi, 19 septembrie 2019, 13:11)

    Ins [utilizator]

    Coruptii lor sunt mai buni decât corupții nostri...
    • +7 (13 voturi)    
      Tu esti, niuluk ? (Joi, 19 septembrie 2019, 13:48)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Ins

      :)
    • +10 (16 voturi)    
      care corupti tovarasi (Joi, 19 septembrie 2019, 13:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ins

      te referi ca hotii din alde sunt mai buni ca hotii din psd sau invers?!
    • +8 (18 voturi)    
      Clarifica ce-ai vrut sa spui cu asta, (Joi, 19 septembrie 2019, 14:10)

      achvp [utilizator] i-a raspuns lui Ins

      ca s-ar putea sa-ti fi luat minusuri degeaba.
      Despre Codruta se pot spune destule, in functie de orientarea si capacitatea de intelegere a fiecaruia, dar numai in tagma coruptilor nu poate fi inclusa, asa ca nu aveai cum sa te referi la ea!
      Acordandu-ti beneficiul indoielii, presupun ca prin "coruptii nostri" te-ai referit la Hamster, Ciordache, Toporel, Mulguta, Fasolica si tot neamul lor cel soimaresc.
      • -3 (11 voturi)    
        Voi, astia cu minusurile, (Joi, 19 septembrie 2019, 14:58)

        achvp [utilizator] i-a raspuns lui achvp

        in general intelegeti din prima cand cititi ceva??
        Daca nu, ceea ce e destul de evident, cam la a cata lectura va prindeti ce a vrut sa spuna autorul?
  • +41 (47 voturi)    
    o sa fie acu bocet la a3 si psd (Joi, 19 septembrie 2019, 13:12)

    liviu_ [utilizator]

    mai ceva ca vozganian in parlament cand s-a votat ridicarea imunitatii!
  • +53 (61 voturi)    
    Yessssss! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:13)

    Intermezzo [utilizator]

    Iar cind isi va lua in primire functia, pre multi va popi ea. Unul din prerogativele ei cele mai de temut va fi acela ca se va putea impotrivi nominalizarii oricarui procuror national pentru Parchetul European, daca acesta este o canalie atasata de interesele interlopilor. Cum ar spune " Comisarul" ? PSD-ul e in perfuzii. La Antena 3, priveghi. La Rahova, Dragnea e pazit zi si noapte ca sa nu faca vreun gest necugetat. Te pui cu omu' ajuns la disperare? Dar Kovesi are acum si o obligatie morala: sa-i ofere o cafea lui Tudorel Toader. Caci daca n-o dadea afara Tudorel de la sefia DNA nu mai ajungea ea procuror sef european. Raminea sefa DNA inca mult si bine.
  • +22 (28 voturi)    
    Tudorel (Joi, 19 septembrie 2019, 13:14)

    Gandila [utilizator]

    Tudorele fa ceva !:)
    • +6 (8 voturi)    
      nu poate (Joi, 19 septembrie 2019, 15:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gandila

      ca degeaba s-a operat. I-au reaparut cele 3 bubitii si fata toata da semne ca e o crescatorie de asa ceva.
  • +19 (25 voturi)    
    BINE! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:15)

    un_carnat [utilizator]

    Coruptii romani sa-si bage unghiile in gat!

    Si Badea la fel! Sa faca tot ceea ce se mandrea el ca fac “frustratii” de care tot zicea el! Sa se tavaleasca in chinuri! Sa ii miroasa fundul Varanului! Sa faca ce doamne iarta-ma doreste!
  • +23 (29 voturi)    
    Felicitari! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:19)

    LauraB. [utilizator]

    O functie meritata pe deplin, 17 voturi din 22, deci fara niciun dubiu. Mult succes in continuare si mult spor ;)
  • -41 (45 voturi)    
    Încă o dată (Joi, 19 septembrie 2019, 13:22)

    CalinMircea [utilizator]

    Sărăcuța, își continuă traseul așa cum l-a început. Așa tută cum e, nu ajungea nici juristă de aprozar, dar ta-su a angajat-o la procuratură, apoi Băse (pentru care era prostuța perfectă) a pus-o direct procuror general. Acum circul continuă la Bruxelles, cu negocieri politice sulfuroase pentru orice funcție. Trebuie să luăm și noi exemplul mai marilor Europei.
    • +14 (20 voturi)    
      Oglinda (Joi, 19 septembrie 2019, 13:53)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Tie iti place ce vezi in oglinda?
    • +16 (22 voturi)    
      tu ai auzit-o cum se exprima?! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      are un iq de vreo cateva sute de ori mai mare ca al tau... as zice pe la 150 asa... tu esti pe la 0 si ceva :P
      • +15 (19 voturi)    
        Explica-i omului (Joi, 19 septembrie 2019, 14:36)

        Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        si ce e aia IQ , ca nu stie termenul. :)
    • +13 (17 voturi)    
      La fel .. (Joi, 19 septembrie 2019, 13:54)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      . si cu Adina Florea, dar vad ca acolo nu te deranjeaza. Plus ca todorica, lingaul vostru fara frica, a spus despre Kovesi ca nu are nici o sansa sa fie aleasa.
    • +13 (17 voturi)    
      bati campii.. (Joi, 19 septembrie 2019, 13:57)

      Kvothe [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      ce Dzeu ai fumat ?
    • +16 (20 voturi)    
      Noroc ca esi tu (Joi, 19 septembrie 2019, 14:01)

      achvp [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      "competent talpic", ca sa evaluezi - pardon, ievaluezi - cat de "tuta" este ea!
      Ti-as scrie "hai sictir", dar mi-e teama ca ma va cenzura moderatorul HN.
    • +10 (14 voturi)    
      Cand n-ai nici minte nici argumente asa comentezi (Joi, 19 septembrie 2019, 14:28)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui CalinMircea

      Asta e din ciclul "Basescu controleaza toata lumea": cand NATO zicea ceva, de vina era Basescu, cand SUA zicea ceva, de vina era Basescu, cand UE zicea ceva, de vina era Basescu. Acuma Kovesi ii controleaza pe toti. Hai sa zicem ca tatal a angajat-o la procuratura (aici probabil el controla TOATA procuratura) dar apoi? Adica ea l-a conrolat pe Basecu sa o puna Procuror General (apropo, cum ramane in aces caz cu "Basecu controla totul"?), ea controleaza UE sa o puna acolo. Chiar nu va dati seama ca aberati?
  • +23 (29 voturi)    
    Numai bine (Joi, 19 septembrie 2019, 13:29)

    Caligula [utilizator]

    Kovesi are vointa, curajul si capacitatea de a fi un procuror-sef european efectiv. Felicitari.

    Votul de azi, confirma inca o data ca Romania face parte din Europa.
  • +24 (30 voturi)    
    ? (Joi, 19 septembrie 2019, 13:33)

    jaoju [utilizator]

    cum stam cu tel-drum-ul?
  • +16 (22 voturi)    
    muriți "clasă politică"! (Joi, 19 septembrie 2019, 13:33)

    MG [utilizator]

    n-aveți clasă, sunteți o adunătură de fripturiști penali.
  • +33 (37 voturi)    
    Simbolul României curate (Joi, 19 septembrie 2019, 13:34)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    în fața haitelor de hoți, sorupti și complici, cum e psd+alde+udmr - în frunte cu sluga VV Dancila, Ciordache, Nicolae, Toader, magisratii corupti Dorneanu, Enache, florea, Savonea etc etc.
    • +6 (8 voturi)    
      ! (Joi, 19 septembrie 2019, 14:33)

      jaoju [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      cu etc., etc. l-ai jignit pe nicolicea !
  • +23 (29 voturi)    
    Coddy, (Joi, 19 septembrie 2019, 13:36)

    John M. [utilizator]

    We simply love you! Good luck!

    Hang them high...
  • +18 (28 voturi)    
    reactii la cald (Joi, 19 septembrie 2019, 13:38)

    tropotaru [utilizator]

    sefa sectiei speciale cAdîna Florea a declarat presei ca la valoarea ei, daca s-ar fi obosit sa candideze ar fi obtinut minim 19 voturi, mult peste Kovesi
    • +8 (14 voturi)    
      Unde? (Joi, 19 septembrie 2019, 13:45)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      Poate ca in gașca ei de hoți din Dobrogea, printre comunistii odiosi ca tatâna-su si infractri gen Mazare, ca doar cu alde ăștia e complice „magistrata” corupta Adina Flocea.
    • +10 (16 voturi)    
      eee (Joi, 19 septembrie 2019, 13:55)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      daca erau in comisie livia si dormeanu obtinea chiar 30 de voturi din 22 ...
    • +1 (3 voturi)    
      Minim (Joi, 19 septembrie 2019, 14:05)

      Andrei Mihai Gratie [utilizator] i-a raspuns lui tropotaru

      19 voturi impotriva poate.....
  • +10 (14 voturi)    
    Bravo (Joi, 19 septembrie 2019, 13:43)

    Milka Man [utilizator]

    e super tare poza din articol! Transmite destul de clar: "Dragilor, am câștigat! Pregăți-vă valiza, Jilava vă așteaptă!" =))
  • +20 (26 voturi)    
    RUSINE (Joi, 19 septembrie 2019, 13:48)

    Eucamine [utilizator]

    guvernantilor Romaniei. In loc sa ne mandrim ca puteam avea un conational intr-o asemenea functie, imbecilii au votat contra, ba au vrut sa fure si la vot ( va amintiti gestul incultei Grapini). Succes madam Kovesi, demonstreaza Europei cat de buna esti. Inca o data RUSINE PSD.
  • +16 (20 voturi)    
    PSD=tradare de tara (Joi, 19 septembrie 2019, 13:54)

    camik [utilizator]

    PSD a votat impotriva Romaniei si pentru protejarea membrilor de partid mafioti. A luat teapa.

    Cu dedicatie
    https://www.youtube.com/watch?v=0UT2E7o5Gkw
  • +27 (33 voturi)    
    ho ho, ho (Joi, 19 septembrie 2019, 13:55)

    feroviarul123 [utilizator]

    Trebuie sa recunosc ca am văzut multe chestii de genul lac în put, dar sa o dai jos de la DNA din România și sa ajungă la DNA în UE e de genul doar în filme. Sunt curios câți fug la noapte in Venezuela.
    • +8 (14 voturi)    
      De ce Venezuela? (Joi, 19 septembrie 2019, 14:16)

      Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      Costa Rica si Brazilia ce cusur au?
      • +3 (7 voturi)    
        lasa (Joi, 19 septembrie 2019, 15:44)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

        ca e bun si Madagascarul.
        • +5 (9 voturi)    
          pt ca (Joi, 19 septembrie 2019, 16:20)

          falcoind [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          In Costa Rica , Madagascar , au fost uni și nu le-a ieșit prea bine . Adevarul e ca nu cred sa mai existe un stat in care sa nu extrădeze fata de UE, noi încă nu ne dam seama cat de mult contează ca suntem in UE, nu se mai pune problema, ce pățesc, ce îmi face RO dacă nu extrădez , se pune problema ce măsuri ia UE dacă nu extrădez.
  • +14 (20 voturi)    
    ... (Joi, 19 septembrie 2019, 13:57)

    Sarmis [utilizator]

    Felicitari!

    Am senzatia ca revin la moda dungile.
  • +15 (21 voturi)    
    I adevarata Doamna (Joi, 19 septembrie 2019, 14:05)

    Observatory [utilizator]

    a Justiției și Onoarei !
    Felicitări , calitatile profesionale și corectitudinea au triumfat !
    Dna Kovesi este un exemplu pentru clasa politica , dacă dorește și iubește România !

    O funcție mare și de răspundere !
    Trăiască Adevarata Românie !
    • -2 (2 voturi)    
      hai ca ai talent (Vineri, 20 septembrie 2019, 8:42)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      ai crescut in ochii hastageilor #+++
      ei se prinde mai greu....ca e ..profesionisti.
  • +16 (20 voturi)    
    ...BRAVO CODRUTA... (Joi, 19 septembrie 2019, 14:25)

    tacanel [utilizator]

    ...sunt mandru pentru ce ai facut in Romania si ce vei face in calitate de procuror sef european...sunt sigur ca aceasta institutie europeana a incaput pe maini bune si iti vei onora cartea de vizita...cat despre psd-alde, antena 3, luju.ro si veorica-analfabeta+tariceanu-manechin+dragnea-puscarias, se zgarie pe ochi si isi blesteama zilele...asta-i sfarsitul lor...sa nu mai aud de ei...
  • +13 (17 voturi)    
    Alegere (Joi, 19 septembrie 2019, 14:29)

    Arkantas [utilizator]

    BRAVO ! BRAVO ! BRAVO ! Felicitari si mult succes !
  • +11 (15 voturi)    
    ma bucur f.mult (Joi, 19 septembrie 2019, 14:38)

    nicoR [utilizator]

    si o felicit pe doamna. iata ce scrie ca se va ocupa:
    https://www.consilium.europa.eu/ro/policies/eppo/
    - frauda, coruptia, spalarea de bani, cu alte cuvinte "hevaziunea fiscala", cum spunea unul dintr-un video celebru ..
    - sa vedem peste 3 - 4 ani ce pesti mari, banci, fonduri (funduri), ceo, actionari, miliardari (de carton, sau ma rog reutilizabile) va prinde.
    - cititi cu atentie: cel putin 50 miliarde numai din TVA, apoi fonduri UE (chinezi), etc
    - Irlanda, Polonia, Danemarca, Ungaria, Suedia nu sunt - la ei coruptia e 0 (eventual barat), nu merita sa intre in asa ceva !!
    • 0 (6 voturi)    
      pentru cine nu stie (Joi, 19 septembrie 2019, 17:57)

      nicoR [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

      cu ce se ocupa "baietii destepti" in vest, iata
      https://www.tellerreport.com/business/2019-09-04---cum-ex-process--where-did-half-a-billion-tax-money-disappear--.BJehyC8aBB.html
      - se spune ca procesul asta e unul din sutele de procese care s-ar putea deschide ... si astea numai referitor la speculatii cu actiuni
      - dar cu TVA, dar cu "trecerea banilor, scuzati miliarde" prin banci daneze si suedeze, din spatiul sovietic catre vest, vezi scandalul cu Danske Bank si Nordea, etc
  • +13 (19 voturi)    
    Abia astept sa vad spumele antenistilor ... (Joi, 19 septembrie 2019, 14:55)

    KTerinca [utilizator]

    ..... varanului hotoman.
  • -6 (20 voturi)    
    Jenant pentru Hotnews (Joi, 19 septembrie 2019, 14:59)

    Tescovin [utilizator]

    O versiune inițială a știrii anunța „UPDATE (cu roșu !) - Koveși votată prim-procuror european !”

    Între timp văd că s-au repliat, a fost votată doar în COREPER. OK, de aici înțeleg că are cale liberă spre numirea efectivă în funcție, dar orișicât - a fi votat în coreper nu e totuna cu a fi votat în funcție. Nu e o greșeală jurnalistică minoră, ca atunci când confunzi rachetele de croazieră cu cele balistice (cazul atacului din Arabia Saudită). E o eroare majoră de informare pe un subiect fierbinte, urmărit cu atenție de public. Dacă vii și face UPDATE cu roșu și scrii o prostie, ți s-a cam dus credibilitatea.

    ...părerea mea.
    • +8 (16 voturi)    
      Kovesi are sprijinul Parlamentului European (Joi, 19 septembrie 2019, 15:45)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      si pe al Consiliului European.
      Functia e ca si a ei.
  • -4 (12 voturi)    
    He he... (Joi, 19 septembrie 2019, 17:33)

    Nyk1 [utilizator]

    În sfârșit, avem o șansă să-i vedem pe Merkel și pe Macron în cătușe pentru faptul că au închis ochii la traficul de carne vie din țările Africii și ale Orientului Mijlociu!
  • +9 (13 voturi)    
    Putin cate Putin (Joi, 19 septembrie 2019, 17:37)

    kiko123 [utilizator]

    Duma de stat a Rusiei hotareste acordarea premiului "Cizma ruseasca" si o marire de salariu cu 5oo ruble tovarasului Newlook pentru propovaduirea neobosita a ideilor putiniste.
  • +6 (6 voturi)    
    Bravo,sunt mandra de tine! (Joi, 19 septembrie 2019, 19:29)

    ladybug [utilizator]

    Esti unul din putinii oameni care imi aduc bucurie. Imi pare rau ca am degenerat atat incat sa acceptam sa fim condusi de o haita de infractori, inculti, hoti, oameni fara Dumnezeu al caror crez este banul si numai banul obtinut prin orice mijloace.
    Mi-ar placea sa faci lumina si daca ai putea sa le pui frana, pentru ca drumul pe care au pornit este pieire pentru societatea noastra.
    Bravo tie!
  • +7 (7 voturi)    
    Mi-as dori (Joi, 19 septembrie 2019, 19:43)

    n.dumiritu [utilizator]

    ca cineva sa aiba capacitatea de a pune in cifre inversunarea consumata impotriva d-nei Kovesi. Cine ar putea calcula miile de ore pe care "maestri", raspopiti, parerologi cu greutate, cațe afiliate interesat si alte fapturi le-au petrecut pentru a face publica aversiunea lor impotriva unei singure persoane care nici macar nu avea puteri? Cine ar putea aproxima, in turme de animale taiate si hectare de culturi, caloriile arse pentru a alimenta aversiunea lor si acceptarea celor care stateau sa-i asculte (sau citeasca)? Cit carbune a fost scos din pamint si ars in centrale pentru ca seara de seara sa functioneze aparatele care raspindeau inspre lume produsul otravit al mintilor lor? La fel, cit carbune a fost ars pentru a alimenta receptia acelui gaz toxic adresat mintii?
    Cite resurse bugetare au fost tocate de "marii oameni de stat" pentru a-si cultiva paranoia si pofta de putere si a o prezenta drept legitima preocupare fata de libertati? (lefuri de parlamentari in comisii fara rost, subventii de partid varsate la tenorii si sopranele ariei calomniei, mitinguri impotriva "statului paralel", pensii speciale pentru a imbuna sistemul etc.).

    Mi-as dori ca cineva sa aproximeze astea ca sa avem o imagine a ceea ce a infrint meritul si caracterul unei persoane.
  • -7 (7 voturi)    
    vot (Joi, 19 septembrie 2019, 20:07)

    gpavel [utilizator]

    cred ca ue merita asa procuror sef,cred ca guvernul romaniei ar face bine sa propuna procurorii din partea romaniei, pe procurorii din ploiesti, apreciati de kovesi !
    • +2 (2 voturi)    
      La cum scrii ce crezi tu e irelevant, complet (Vineri, 20 septembrie 2019, 3:45)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

      bye bye and sayonara!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Bravos! (Joi, 19 septembrie 2019, 20:44)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Adica noua, oamenilor sanatosi la cap!
    Mai exista o speranta, cu LCK si pentru Romania!
    CAND VA CANDIDA SI LA POSTUL DE PRESEDINTE?
    Asta e intrebarea!
  • +6 (6 voturi)    
    Felicitari, oamenii de bine se bucura (Vineri, 20 septembrie 2019, 1:34)

    Dalinar [utilizator]

    Leprele isi baga ghiara in gat. Cum spunea o mare lepra psdista, “luati cu apa rece bah”.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by