Eugen Teodorovici vrea pedeapsa cu inchisoarea, de la 1 la 6 ani, pentru cei care nu plătesc contribuțiile la stat

de A.Z.     HotNews.ro
Duminică, 15 septembrie 2019, 22:21 Actualitate | Esenţial


Teodorovici, Dancila si Fifor
Foto: Captura Facebook
Eugen Teodorovici a depus, în procedură de urgență, la Senat un proiect de lege care prevede pedeapsă cu închisoarea de la 1 la 6 ani pentru cei care nu virează la timp contribuțiile care sunt reținute din salarii, pensii, asigurări sociale de sănătate, drepturi de autor și alte venituri, scrie Mediafax.

Inițiativa legislativă a ministrului de Finanțe propune modificarea şi completarea Legii nr.241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale.

„Art. 6 - Constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de la 1 an la 6 ani reținerea și neplata, încasarea și neplata, ori, după caz, nereținerea sau neîncasarea, în cel mult 30 zile de la termenul de scadență prevăzut de lege, a impozitelor și/sau contribuțiilor prevăzute în anexa la prezenta lege”, prevede modificarea adusă prin inițiativa legislativă a senatorului PSD.

Într-o anexă la proiectul de lege, Eugen Teodorovici prezintă lista impozitelor și contribuțiilor care intră sub incidența articolului menționat:

„Impozitul pe dividendele plătite de o persoană juridică română către o persoană juridică română. Impozitul pentru veniturile din activități independente realizate în baza contractelor de activitate sportivă. Impozitul pe veniturile din drepturile de proprietate intelectuală, Impozit pe venitul din salarii și asimilate salariilor. Impozitul pe veniturile din arendă. Impozitul pe veniturile sub formă de dobânzi. Impozit pe veniturile sub formă de dividende. Impozitul pe veniturile din pensii. Contribuția de asigurări sociale. Contribuția de asigurări sociale de sănătate. Impozitul pe veniturile obținute din România de nerezidenți. Impozit datorat pe venitul din transferul proprietăților imobiliare din patrimoniul personal Contribuția la Fondul pentru mediu”, arată anexa citată.

De asemenea, incidența articolului intră și „Impozitul pe veniturile din premii și din jocuri de noroc. Impozitul pe veniturile din alte surse. Impozitul pe veniturile obținute de o persoană fizică dintr-o asociere între o persoană fizică si o persoană juridică, contribuabil potrivit titlului II din Codul fiscal. Impozitul pe veniturile obținute de o persoană fizică dintr-o asociere între o persoană fizică si o persoană juridică, contribuabil potrivit titlului III din Codul fiscal. Impozitul pe veniturile obținute de o persoană fizică dintr-o asociere între o persoană fizică sau orice altă entitate asociere fără personalitate juridică și o persoană juridică, contribuabil potrivit Legii nr. 170/2016, conform contractului de asociere, determinate potrivit prevederilor titlului II”, conform sursei citate.

Un alt articol prevede pedeapsa de la 2 la 7 ani de închisoare, în cazul în care stabilirea taxelor, impozitelor și contribuțiilor se va realiza într-o manieră greșită, neîndreptățită, pentru obținerea de foloase proprii.

„Art. 8 — (1) Constituie infracțiune și se pedepsește cu închisoare de Ia 2 ani la 7 ani și interzicerea unor drepturi stabilirea cu rea-credință de către contribuabil a impozitelor, taxelor sau contribuțiilor, având ca rezultat obținerea, fără drept, a unor sume de bani cu titlu de rambursări sau restituiri de la bugetul general consolidat ori compensări datorate bugetului general consolidat”, conform proiectului de lege.

Omisiunea, distrugerea actelor contabile pedepsite cu închisoare de la 2 la 7 ani Potrivit unui alt articol al proiectului lui Eugen Teodorovici, în cazul omisiunii, ascunderii sursei impozitabile, distrugerii de acte contabile, executarea unor evidențe contabile duble se pedepsește cu închisoare între 2 și 7 ani.

„Art. 9 - (1) Constituie infracțiuni de evaziune fiscală și se pedepsesc cu închisoare de la 2 ani Ia 7 ani și interzicerea unor drepturi următoarele fapte săvârșite în scopul sustragerii de la îndeplinirea obligațiilor fiscale:

a) ascunderea bunului ori a sursei impozabile sau taxabile;

b) omisiunea, în tot sau în parte, a evidențierii, în actele contabile ori în alte documente legale, a operațiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate;

c) evidențierea, în actele contabile sau în alte documente legale, a cheltuielilor care nu au la bază operațiuni reale ori evidențierea altor operațiuni fictive;

d) alterarea, distrugerea sau ascunderea de acte contabile, memorii ale aparatelor de taxat ori de marcat electronice fiscale sau de alte mijloace de stocare a datelor;

e) executarea de evidențe contabile duble, folosindu-se înscrisuri sau alte mijloace de stocare a datelor;

f) sustragerea de la efectuarea verificărilor financiare, fiscale sau vamale, prin nedeclararea, declararea fictivă ori declararea inexactă cu privire la sediile principale sau secundare ale persoanelor verificate;

g) substituirea, degradarea sau înstrăinarea de către debitor ori de către terțe persoane a bunurilor sechestrate în conformitate cu prevederile Codului de procedură fiscală sau ale Codului de procedură penală.

(2) Dacă prin faptele prevăzute la alin.(l) s-a produs un prejudiciu mai mare de 100.000 euro, în echivalentul monedei naționale, limitele speciale ale pedepsei prevăzute de lege se majorează cu o treime.

(3) Dacă prin faptele prevăzute la alin. (1) s-a produs un prejudiciu mai mare de 500.000 euro, în echivalentul monedei naționale, limitele speciale ale pedepsei prevăzute de lege se majorează cu jumătate”, potrivit inițiativei legislative. Achitarea prejudiciului duce la reducerea pedepsei la jumătate În cazul săvârșirii tuturor infracțiunilor menționate mai sus, dacă în cursul urmăririi penale sau al procesului, suspectul sau inculpatul acoperă integral prejudiciul, atunci limitele pentru fapta comisă se reduc la jumătate.

„(1) În cazul săvârșirii unei infracțiuni prevăzute la art.6, art. 8 sau art. 9, dacă în cursul urmăririi penale sau al judecății, până la citirea actului de sesizare, suspectul sau inculpatul acoperă integral prejudiciul cauzat prin infracțiune, limitele prevăzute de lege pentru fapta săvârșită se reduc la jumătate. Dacă prejudiciul cauzat prin infracțiune și recuperat în același mod este până la 100.000 euro, în echivalentul monedei naționale, se poate aplica pedeapsa cu amenda”, se arată în proiectul de lege. Totodată, dacă prejudiciul este de până la 10.000 euro, faptele nu se pedepsesc și dacă suspectul sau inculpatul acoperă integral prejudiciul.

„2) Faptele nu se pedepsesc dacă prejudiciul cauzat prin infracțiune este de până la 10.000 euro, în echivalentul monedei naționale, iar în cursul urmăririi penale sau al judecății, până la citirea actului de sesizare, suspectul sau inculpatul acoperă integral prejudiciul”, potrivit sursei amintite.

Proiectul de lege al senatorului PSD Eugen Teodorovici a fost înregistrat, în procedură de urgență, la Senat, prim for sesizat, decizională fiind Camera Deputaților.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13592 vizualizari

  • +54 (60 voturi)    
    ... (Duminică, 15 septembrie 2019, 22:26)

    tirolez [utilizator]

    Adica omori un om cu masina si nu faci o zi puscarie. Cred ca pana si un pedofil ia mai putin. Dar ce mai e viata unui om in ziua de azi.
    • +35 (41 voturi)    
      dar pentru cei care dau amnistie ce pedeapsa (Luni, 16 septembrie 2019, 0:27)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      ar merita?
      Adica te alege cineva sa ai grija de banii lui(ai tarii) iar tu ca un NEMERNIC scapi de datoriile cattre stat jmekerii care stiau si au asteptat legea asta cu amnistia si gratierea...
      Apoi te c888 pe tine si faci pe eroul..
      PAI NU MERITI SA TE TRAGEM PE ROATA CU TOATA FAMILIA TA MAFIOATA????
    • +19 (19 voturi)    
      întradevăr... (Luni, 16 septembrie 2019, 6:58)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      pedepsele pt. diverse infracţiuni sunt total disproporţionate în raport cu gravitatea faptelor...
    • +12 (14 voturi)    
      s-a suparat (Luni, 16 septembrie 2019, 8:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      chiparosul pe felix varanul ca nu a dat ala cele 60 mil. euro pana acum si o fi vrand sa-l sperie amenintand pulimea platitoare de ANAF. ca la marii "ingineri"financiari, aia care eludeaza fiscul de zeci de ani, legea asta nu se va aplica.
      Cu alte cuvinte, bate saua (prostanii votanti) sa priceapa marii datornici.
    • +11 (13 voturi)    
      Perfect (Luni, 16 septembrie 2019, 9:34)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Mai intai dai amnistie pentru bogatasii care si-ar permite sa plateasca, apoi vii cu astfel de propuneri?? La puscarie cu tine, domnule Teobovinovici!
    • +3 (5 voturi)    
      NU neaparat! (Luni, 16 septembrie 2019, 11:10)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Proiectul nu se refera numai la impozite pe care le paltesti tu direct (impozit pe dividende, pe castiguri din jocuri de noroc, premii, drepturi de autor) ci si la impozite care le retine angajatorul dar nu le plateste mai departe catre stat. Nu ti-ar conveni sa ajungi la un spital, sa le dai cardul de sanatate, si sa te trezesti ca nu esti asigurat ptr ca angajatorul tau, desi ti-a retinut banii din salariul brut, nu i-a livrat in contul asigurarilor sociale.
      Au mai fost cazuri...
      Important este ca, daca legea trece, sa se faca pentru toti, nu pentru unele categorii.
      • +1 (1 vot)    
        Corectă abordarea. (Luni, 16 septembrie 2019, 21:04)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Aici este bine subliniat.
    • 0 (2 voturi)    
      Fix ca pe vremea lui Ceasca (Luni, 16 septembrie 2019, 17:03)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Poti ucide un om sau mai multi daca esti tovaras de nadejde, poti fura de la privat si poti sa le distrugi proprietatea. Doar sa nu dea dracu' sa furi de la Stat (daca nu esti "de-al nostru"). Atunci e belea mare, venim dupa tine si-ti aratam noi cine suntem, cine face legile, cine e leu si cine e catel in tara asta.
  • +42 (54 voturi)    
    Firesc. E nevoie uriașă de bani. (Duminică, 15 septembrie 2019, 22:33)

    Raoke [utilizator]

    De unde bani de pensii „speciale”, de vouchere de vacanță, de pensii pentru liftele care nu mai muncesc de la 40 de ani? DE UNDE?
    Investiții care să aducă ceva bani la buget nu se mai fac de-o căruță de ani, împrumuturile făcute de Rrrrumînistanul pizidos au cea mai mare dobândă din lume, aproape, deci... de unde bani?
    • -15 (19 voturi)    
      dacă în privinţa pensiilor speciale şi a... (Luni, 16 septembrie 2019, 7:05)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Raoke

      ...securiştilor ce se pensionează de tineri ai perfectă dreptate, în materie de investiţii cam greseşti...
      după ce în prima decadă post '89 s-a tot spus că statul trebuie să se retragă din afaceri şi să lase loc privaţilor, acum aşteptăm ca statul să facă investiţii?
      sincer, eu nu sunt deacord ca să fiu impozitat pt. a se investi banii astfel luaţi de la mine (cu forţa!)... dacă doresc să investesc, o fac direct şi pe baza unor opţiuni personale, nu prin intermediul statului...
      • +15 (17 voturi)    
        Interesting facts: (Luni, 16 septembrie 2019, 8:03)

        Dan_Nemes [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Germania, dupa primul razboi mondial a reusit sa devina o super putere mondiala pe plan economic si militar in mai putin 10 ani de zile dupa o inflatie in care o paine a ajuns sa coste miliarde de marci, a fost prin interventia statului si prin investitii majore (tocmai Hitler a facut asta).

        America dupa crash-ul din 29 si-a revenit tot cu ajutorul statului si investitiilor masive in economie.

        De altfel programul NASA s-a dezvoltat atat de mult datorita investitiilor publice. Daca nu ar fi existat aceste investitii publice inca am mai fi visat sa ajungem in spatiu. Daca nici un guvern nu ar fi alocat fonduri publice pentru dezvoltarea tehnologiilor spatiale probabil ca acum n-am fi avut nici macar GPS. Nu exista nici o companie privata care sa investeasca zeci/sute de miliarde de euro in "investitii" care poate se vor dovedi bune peste 100 de ani.

        Pentru asta sunt investitiile din fondurile publice. A scoate tara din cacat si pentru a ajuta la dezvoltare. Intotdeauna dezvoltarea incepe cu fondurile publice tocmai datorita faptului ca sunt un sac fara fund. Singura problema aici e ca investitiile trebuie facute de experti si trebuie facute cu cap. Asta ne lipseste noua.
      • +14 (16 voturi)    
        Definitie (Luni, 16 septembrie 2019, 8:21)

        mihaitha [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        Stii ca prin "investitie" se intelege si altceva decat "afacere". Normal ca lumea are pretentia ca statul sa faca investitii, adica sa construiasca scoli pentru un tineret educat care sa poata creste economia, autostrazi pentru a putea traversa cei ~1000 km dintr-un capat in altul al tarii in mai putin de doua zile (ca sa nu mai vorbim de reducerea numarului recod de accidente datorate drumurilor proaste si idiotilor cu carnet), spitale pentru ca procentul de populatie care moare cu zilele sa se reduca, etc. Investitie nu inseamna doar "biznis", si cu atat mai putin nu inseamna "tun". Statul nu ar trebui sa faca niciuna din astea doua, ar trebui sa foloseasca banii pe care ii varsam noi lunar catre ei pentru bunastarea noastra, a tuturor. Sau daca nu sunt in stare sa ii foloseasca cum trebuie, sa nu mai aiba pretentia la ei.
      • +9 (15 voturi)    
        Șefule, hai să-ți spun de ce statul (Luni, 16 septembrie 2019, 8:32)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        trebuie să investească. Pentru că sunt activități necesare societății dar neaducătoare de profit sau profit minim. Ori cele care au nevoie de sume uriașe pentru a demara. Și așa-i peste tot în lume, nu doar la noi.
      • +9 (11 voturi)    
        nu gresete (Luni, 16 septembrie 2019, 9:01)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        cu nimic.
        Daca statul facea investitii, astea duceau la aparitia de locuri de munca care erau sursa de venituri la buget din banii produsi ca valoare adaugata, nu din rotirea inflationista facuta de dragnea prin majorari fara sustinere economica reala. Chiar nu crezi ca ne invartim in jurul cozii?
        Iar daca statul facea si legi economice bune, apareau si investitorii privati care investeau, aparand astfel locuri de munca care ... nu ma mai repet.
    • -9 (19 voturi)    
      ai dreptate (Luni, 16 septembrie 2019, 8:16)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui Raoke

      Pensii speciale, vouchere de vacanta, pensii pentru liftele care nu muncesc. Sa incepem lista: pensii speciale cap de lista fostul procuror general Lazar care a dat NUP pe banda lui Johannis, vouchere de vacanta pentru bugetarii: cap de Lista Kovesi care este angajata la stat si care nici acum nu stim unde mai muceste?, pensii pentru liftele care nu muncesc da la 40 ani: cap de lista Basescu care de la 40 ani o arde prin politica fiind platit de la buget. Ei incep cu astia primi?Nu mai spunem de aia din USR abonati la bugetul de stat. Incepem cu astia ?
      • -4 (8 voturi)    
        CHIAR ASA (Luni, 16 septembrie 2019, 11:02)

        vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        Chiar asa : Domnilor care duceti grija banului public UNDE MAI MUNCESTE KOVESI? DE UNDE IA SALARIU? CITE DOSARE A MAI REZOLVAT? PARCA ERA PROCUROR.
        • +7 (7 voturi)    
          bai postac sarman cu duhul (Luni, 16 septembrie 2019, 11:44)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

          tu iti raspunzi singur sa pareti mai multi?

          cred ca ai uitat sa te loghezi pe alt cont mai baiete.

          :)) absolut penibil
        • +1 (1 vot)    
          OMG (Luni, 16 septembrie 2019, 20:32)

          Contrache [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

          ce cdobitoc e asta frate, a incurcat clonele
      • 0 (2 voturi)    
        Da, de ce nu? Cu toți, fără „discriminare”!!! (Luni, 16 septembrie 2019, 19:05)

        prec [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        Cu Lăzăruș, cu Buboșel, cu Ilici Iliescovici și Marinelul sugativă
  • +22 (26 voturi)    
    Si ce se ofera? (Duminică, 15 septembrie 2019, 22:46)

    Jolly Roger [utilizator]

    Pat, apa calda si caldura, trei mese pe zi, internet si TV, publicare gratuită lucrari stiintifice, plus bani pentru conditii ”nu ca afara”...

    Pai si ce te faci cu aglomeratia din penitenciare?
  • +43 (51 voturi)    
    Ar trebui... (Duminică, 15 septembrie 2019, 22:54)

    Tepesul [utilizator]

    ...si inchisoare pe viata pentru cei care promit in campanie electorala, castiga alegerile pe baza promisiunilor, si nu se tin de cuvant. De ce sa fiu eu obligat sa platesc statului impozite atat timp cat statul isi bate joc de noi. A promis PSD-ul, autostrazi, spitale, etc. Acum vin si au tupeul sa ne ameninte!
    • -10 (24 voturi)    
      bre (Luni, 16 septembrie 2019, 0:28)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Tepesul

      e vorba de taxele tale, in principiu, pe care angajatorul nu le vireaza la pensii si sanatate si face ce vrea cu banii aia fara sa pateasca nimic iar tu cand mergi la spital afli ca esti neasigurat si la pensii ioc si atunci afli ca n-ai ce face ca stopajul la sursa nevirat nu e o infractiune, de-abia e o amarata de contraventie de care toti patronii isi bat joc :))
      • +5 (9 voturi)    
        parca (Luni, 16 septembrie 2019, 9:03)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        e o lege care pedepseste angajatorul cu puscaria, daca nu vireaza contributiile angajatului. Sau negi legea pesedaca?
        • +1 (1 vot)    
          Comment sters de user (Luni, 16 septembrie 2019, 20:17)

          Reticentul [anonim] i-a raspuns lui nahir

    • 0 (0 voturi)    
      Pentru (Joi, 19 septembrie 2019, 13:59)

      Mironescu Valeriu [anonim] i-a raspuns lui Tepesul

      asta exista votul universal.
  • -1 (19 voturi)    
    mda (Duminică, 15 septembrie 2019, 22:55)

    g01an [utilizator]

    una din rarele situatii in care probabil ca as putea fi de acord cu vreo initiativa propusa de acest individ, mai ales daca ar fi bine intentionata initiativa - ceva ce trebuie sa pun la indoiala doar pentru ca a fost propusa de o astfel de persoana. are efecte juridice o astfel de propunere? ca orice fapta sa aiba consecinte penale, trebuie sa existe intentie criminala, trebuie sa fie clar ca persoana respectiva stia de o astfel de obligatie. sa nu cumva sa fie vreo propunere populista fara niciun efect concret. alta din categoria "ne facem ca muncim".

    nu vad de ce ar fi nevoie de vreo lege noua, chestiunile acelea reprezinta infractiuni oricum. practic este vorba de acele cazuri cand banii unei persoane destinati pentru un scop precis sunt folositi de un intermediar in cu totul alt scop, chestiune care poate chiar cauza probleme neplacute persoanei nevinovate. ca acel scop reprezinta plata taxelor nu schimba ecuatia cu nimic, daca cineva iti lua banii pe care i-ai platit pentru un serviciu tot in aceeasi situatie ne-am afla.

    intrebarea este, din 2017 si pana acum, ce a asteptat? si din nou, o astfel de lege nu schimba cu nimic ecuatia, problema este la punerea in aplicare a legilor, ca legi avem destule si tot nu se face treaba.
  • +34 (36 voturi)    
    Subscriu (Duminică, 15 septembrie 2019, 23:03)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Este o idee exceptionala, chiparosule, iar eu, un bun simpatizant, votant si iubitor de ciuma, va voi ajuta sa gasiti datornicii:

    https://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1257526-firmele-parlamentarilor-psd-datorii-sute-miliarde-lei.htm

    https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22104629-cine-sunt-angajatorii-care-misa-tudose-vor-bage-inchisoare-pentru-neplata-contributiilor-sociale-psd-bucuresti-are-datorii-peste-100-000-lei.htm

    https://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1224341-19-parlamentari-psd-datoreaza-statului-238-miliarde-lei.htm

    http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1233496-firme-datorii-stat-varsat-peste-8-miliarde-psd.htm

    Cu placere! Ce nu fac eu pentru voi?! Astept cu drag punga de faina si ulei.
    • +21 (23 voturi)    
      mdea (Duminică, 15 septembrie 2019, 23:19)

      DoroDoro [anonim] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Ai uitat de datoriile sterse unora ca Negoita &co
      • +3 (3 voturi)    
        inca (Luni, 16 septembrie 2019, 9:04)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui DoroDoro

        nu sunt sterse.
    • +20 (20 voturi)    
      Păi stai așa (Luni, 16 septembrie 2019, 0:36)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      că imediat apare în lege și excepția pentru membrii PSD și cei care sponsorizează partidul. Asta a uitat să spună (chiar a uitat). Deci băiatul ăsta nu e în stare să adune miliardele restanță de la firmele de stat, așă că sare din nou la privați, la chiaburii capitaliști...Harașov!
    • -6 (10 voturi)    
      să înţeleg din cele ce spui... (Luni, 16 septembrie 2019, 7:11)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      ...că toţi tâlharii s-au grupat exclusiv în psd iar toţi ceilalţi sunt sfinţi?
      • +7 (9 voturi)    
        bineinteles (Luni, 16 septembrie 2019, 9:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

        ca nu.
        Procentajul insa este dezastruos. Cred ca 90% din elita pesedaca e hoata patentata. ca nu fura parlitul de votant.
  • +14 (18 voturi)    
    Dar pentru hotie? (Duminică, 15 septembrie 2019, 23:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Si complicitate la jad, de care se face vinovat si acest carierist incompetent al CIumei Rosii, ce pedeapsa merita?
  • +11 (15 voturi)    
    Sigur? (Duminică, 15 septembrie 2019, 23:05)

    Lake123 [utilizator]

    Ei! Chiar pentru toți, sau numai pentru unii? Ne PSD-iști vreau să zic. Mă mir cum de nu vă e rușine, cu asemenea restricții de viață.
  • +14 (16 voturi)    
    nimic de genul (Duminică, 15 septembrie 2019, 23:09)

    buha [utilizator]

    nimic de genul confiscare extinsa pentru vinovati de fapte de coruptie?

    sau pedepse marite pentru angajatii de la stat vinovati de coruptie.
    • -11 (15 voturi)    
      nene (Luni, 16 septembrie 2019, 0:30)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui buha

      nene, n-ati obosit cu coruptia asta? tot saraci era sa muriti, noroc cu p$d-ul ca v-a mai marit veniturile si v-a mai ridicat din foame!
      • +5 (9 voturi)    
        Marit venituri, scazut putere de cumparare (Luni, 16 septembrie 2019, 2:49)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Tnx psde....behehe.
      • +3 (3 voturi)    
        Nene... (Luni, 16 septembrie 2019, 9:38)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Cea mai dezastruoasa guvernare de dupa 1990, iar tu nu realizezi inca !
  • +18 (18 voturi)    
    Cei mai mari datornici la stat sunt companiile de (Duminică, 15 septembrie 2019, 23:13)

    independentu [utilizator]

    E interesant, fiindca o sa-si bage colegii la puscarie, cei care s-au protapit prin conducerea companiilor de stat care nu-si platesc impozitele.
    Ba nici pe persona fizica n-o fac, vezi Robert Negoita!
    Inca un balon de sapun pentru alegeri!
    • +3 (3 voturi)    
      Corect (Luni, 16 septembrie 2019, 9:40)

      Deja [utilizator] i-a raspuns lui independentu

      Principalii datornici la bugetul de stat pentru contributii retinute si neachitate sunt ... companiile de stat. In cazul asta cine face puscarie? Se va gasi vreun amarat pe la contabilitate pe care sa il scoata tap ispasitor? Si cu asta ce am rezolvat?
  • +6 (18 voturi)    
    Incep petardele si fumigenele (Duminică, 15 septembrie 2019, 23:43)

    ww [utilizator]

    Ticalosii astia si-au inceput guvernarea in atmosfera de carnaval si acum isi acopera retragerea apeland la aceeasi recuzita. Toti vor sa se vorbeasca despre orice, dar nu despre ticalosiile savarsite in acest mandat parlamentar cu complicitatea deplina a intregii clase politice si a tuturor structurilor de putere.
    Sa nu uitam ca acest individ venea cam la doua zile cu exact acelasi gen de propuneri si initiative, una mai idioata decat alta. Il tineti minte cu limitarea timpului de munca al romanilor prin strainatate, un fel de legare a neo-iobagilor de glie?
    Nu mai trebuie lasati niciunii sa duca discursul public pe aratura, cu bazaconiile lor: anticipate, disidente, "schisme si erezii" de doi lei, initiative tembele. Toti, dar absolut toti actorii politici trebuie intrebati zi de zi de ce avem acest nivel de trai, de ce trebuie sa emigram in masa, de ce nu avem justitie, invatamant, infrastructura si sanatate de mileniul trei? De ce dupa 12 ani de fantasmagorica apartenenta la UE nu s-a schimbat nimic, dar absolut nimic in viata românilor? Ba da, s-a schimbat ceva: in urma cu 12 ani aveam speranta, acum si pe aceea ne-au ucis-o!
    • -3 (7 voturi)    
      ehhh (Luni, 16 septembrie 2019, 3:22)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui ww

      Speranta voastra a fost ucisa de cel mai mare pitic, Phutin, postacule ruznak.
    • +3 (5 voturi)    
      ne merităm soarte pt. felul în care votăm... (Luni, 16 septembrie 2019, 7:17)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ww

      suntem mereu atraşi de demagogi, nu de oameni sobri, serioşi şi bine intenţionaţi...
  • +8 (12 voturi)    
    Ciorba reincalzita (Luni, 16 septembrie 2019, 1:37)

    Koczka [utilizator]

    Exista deja in legislatia in vigoare pedepsirea infractiunii de evaziune fiscala. De fapt daca citim mai atent ultimele paragrafe de fapt sunt prevazute portite de scapare pentru cei ce vor fi prinsi in perioada urmatoare. Omul respecta ordinele partidului, CA deh, vA fi greu in opozitie, si averile dobandite dupa jaful generalization trebuie salvate.
  • +3 (7 voturi)    
    PSD ul (Luni, 16 septembrie 2019, 5:08)

    Observatory [utilizator]

    din start s-a repezit la tezaurul țării ...pe parcurs mulți chiar foarte mulți au confundat tezaurul țării cu punga lui Tasu...
    Peste tot in lume se fura, unii sunt domni și fura putin sa nu se simtă,!alti vor îmbogățire peste noapte. Și sunt foarte putini care nu fura, așa a învârt el la mama lui...
    Guvernanți romani se cred Împărați peste noapte, ca Ceașca , era nascut prost si proletar, dar la sfârșit era dictator și conducea ca un Rege...

    Se vor mai naște oameni sinceri, curați , patrioți in România ?

    Ceva trebuie făcut , dar repede , căci vom dispare ca nație !

    Alegeți oameni curați și inteligenți , Lasă-ți proletariatul , sunt toți prosti, analfabeți și mai ales Hoți !
    • +1 (1 vot)    
      Și ce dacă dispărem, ce dacă. Care-i problema!? (Luni, 16 septembrie 2019, 20:15)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Din vina noastră dispărem, nu a altora. Noi ne-am vândut conducătorii, resursele, ne-am furat căciula, și moștenirea iar ce nu s-a putut vinde sau fura am distrus. Și ca nație și la nivel individual avem o „gândire” bolnavă.
      Iar tu ești chiar un exemplu ce trebuie studiat: nu toți proletarii sunt toți proști, analfabeți sau hoți. Așa cum ăia inteligenții nu sunt automat patrioți, cinstiți sau corecți.
  • +6 (6 voturi)    
    Chiparosul (Luni, 16 septembrie 2019, 6:39)

    Coco_papagal [utilizator]

    Habar nu are de preventie. Dar este mai usor sa bagi o astfel de lege iar astfel orice patron care nu este obedient psdului e potential inculpat. In occident daca la sfarsitul lunii nu ti a platit firma sau tu taxele imediat se alerteaza asiguratorii, fie de stat or privati.
  • +10 (10 voturi)    
    Amnistia fiscala??? (Luni, 16 septembrie 2019, 6:57)

    nlln [utilizator]

    Pentru cine se aplica?

    Parca au pregatit un proiect de amnistie.
    Mai intai se aplica prevederile amnistiei( pentru marii datornici, prieteni, scopuri electorale ) dupa care ... legea (pentru ceilalti).
    • +2 (2 voturi)    
      . (Luni, 16 septembrie 2019, 11:55)

      AdiSun [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Evident, amnistie fiscala pentru smecheri si inchisoare de la 1 la 6 ani pentru plebei. Bine ca tocmai au scos niste hoti, violatori si pedofili din puscarii sa faca loc.
  • +10 (10 voturi)    
    Și cu angajații ANAF care pun poprire pe conturi (Luni, 16 septembrie 2019, 7:39)

    hic sunt leones [utilizator]

    din cauza datorii deja plătite cum facem?
    Vorbesc de angajații care, deși ar trebui să aibă acces la bazele de date cu încasările, ori nu caută informațiile, ori n-au chef să le caute, pentru că e mai simplu pentru stat să blocheze conturile unei firme și să pună administratorii pe drumuri cu extrasele de cont și chitanțele decât să facă un sistem informatic care să permită centralizarea acestor informații.

    Cu ministrul care ignoră de câțiva ani problema aceasta cum facem, dle ministru?
  • +4 (4 voturi)    
    pedepse pentru infractiuni (Luni, 16 septembrie 2019, 7:43)

    rocambole [utilizator]

    1) ce se castiga prin aceste modificari si completari ?
    creste numarul de detinuti, cresc cheltuiulile cu detinutii, etc., etc.

    2) pentru a fi eficiente, modificarile si completarile trebuie sa aiba urmatoarea formulare cu privire la pedeapsa:

    ......,,se pedepseste cu amenda de la 1.000 lei pana la dublul prejudiciului produs prin infractiune si interzicerea unor drepturi”.............
  • +5 (5 voturi)    
    da frate.. (Luni, 16 septembrie 2019, 9:21)

    Kvothe [utilizator]

    iar politicienii care fura milioane gratiati..
  • 0 (2 voturi)    
    D-le EUGEN ORLANDO TEODOROVICI (Luni, 16 septembrie 2019, 9:55)

    jidanul [utilizator]

    D-le ministru, ati mancat stricat ? Ati tras vreo "liniuta" pe nas ? V-ati lovit la cap ? Cum puteti sa si ganditi asa ceva ? Stergeti-va din cap ineptia si imbecilitatea asta pentru ca efectele colaterale vor fi catastrofale: somaj, falimente, restante enorme la utilitati si la plata ratelor bancare s.a.m.d.. Nu ne faceti sa ne schimbam parerea despre dumneavoastra si despre DSD. Ganditi constructivi, inventivi si inovativi si nu emiteti asemenea aberatii. D-le ministru, trebuie sa dati o lege pentru recapacitarea reala financiara a contribuabililor care se afla in incapacitate de plata. Datoriile trebuie obligatoriu reesalonate pe o perioada lunga de timp si adaptate la capacitatea si posibilitatile de plata a fiecarui contribuabil cu restante la plata contribuțiile care sunt reținute din salarii, pensii, asigurări sociale de sănătate, drepturi de autor și alte venituri.
  • +3 (3 voturi)    
    O nouă lege, (Luni, 16 septembrie 2019, 11:00)

    KRL [utilizator]

    Lege care vine să constranga micii antreprenori. Cei ce vor susține Partidul, vor scapa.
  • +5 (5 voturi)    
    de bun simt guvernarea P$D (Luni, 16 septembrie 2019, 11:41)

    un oarecare [utilizator]

    dupa ce au sters datoriile marilor datornici, ii ameninta cu inchisoarea pe cetatenii in imposibilitate de plata.

    succes in campanie draga P$D. sper sa fie ultima data cand mai aud de voi.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by