Luni începe ridicarea mașinilor parcate neregulamentar în București ​

de A.Z.     HotNews.ro
Duminică, 25 august 2019, 23:51 Actualitate | Esenţial


Utilaj ridicat masini
Foto: Captura video Mediafax
Luni, 26 august, Primăria Capitalei va începe ridicarea mașinilor. Cei de la PMB spun că vor ridica mașinile care vor bloca instituții, căi de acces sau traficul STB, și „nu se vor transforma în hingheri”. Ridicarea se va face non-stop și va costa 500 de lei pentru un autoturism, scrie Mediafax.

Ridicarea maşinilor va începe de luni, 26 august, iar potrivit proiectului, tarifele de ridicare sunt:

- 200 de lei, pentru vehicule cu masa totală maximă autorizată de până la 5 tone, inclusiv.

- 270 de lei, pentru vehicule cu masa totală maximă autorizată de peste 5 tone.

Tarife de transport sunt:

- 150 de lei, pentru vehicule cu masa totală maximă autorizată de până la 5 tone, inclusiv.

- 200 de lei, pentru vehicule cu masa totală maximă autorizată de peste 5 tone.

În funcţie de perioada de depozitare, calculată din momentul depozitării efective a vehiculului, se percepe un tarif de 150 lei/zi. Aşadar, pentru un autoturism precum un Logan, costul de ridicare, transport şi depozitare (pe o zi) ajunge la 500 de lei.

„Subliniem faptul că acest proiect vine în sprijinul fluidizarii traficului în Capitală şi vizează strict acele vehicule care staţionează neregulamentar pe principalele artere din Bucureşti şi care blochează circulaţia vehiculelor de intervenţie în caz de urgenţă, ambulanţe sau maşini de pompieri, precum şi accesul în spitale, şcoli, instituţii publice, dar şi circulaţia mijloacelor de transport public sau activitatea utilajelor de deszăpezire şi salubrizare. Procesul de ridicare a maşinilor va fi unul continuu, 24/24 ore”, se arată într-un comunicat transmis, marți, de Primăria Capitalei.

Potrivit sursei citate, maşinile parcate neregulamentar şi care au fost ridicate vor fi depozitate în spaţiile special amenajate din Bulevardul Timişoara nr. 161- 163, Sector 6 şi Bulevardul Metalurgiei nr. 69- 71 (str.Drumul Jilavei nr.113), Sector 4, care vor avea program de funcţionare 24/24 ore, astfel încât maşinile ridicate să poate fi eliberate la orice oră. „Ulterior, cetăţenii aflaţi în această situaţie vor putea suna gratuit la numerele de telefon 021/9544 - Brigada de Poliţie Rutieră sau 021/9752 - Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti, pentru a află în care dintre cele două spaţii se afla autoturismele şi pentru a le putea recupera. Eliberarea vehiculului se va face numai proprietarului / deţinătorului / utilizatorului legal al acestuia şi doar după achitarea tarifelor de ridicare, transport şi depozitare, în baza certificatului de înmatriculare în original sau al oricărui act din care să rezulte dreptul de proprietatesau de folosinţă asupra vehiculului şi a unui act de identitate al solicitantului”, se mai arată în comunicatul PMB.

Zilele trecute, Avocatul Poporului a transmis un comunicat prin care se precizează că a solicitat Prefecturii Capitalei să atace în contencios hotărârea Consiliului General al Municipiului București care prevede ridicarea mașinilor.

„Ridicarea mașinilor parcate neregulamentar nu poate fi dispusă de către polițiștii locali, ci numai de politistii rutieri - Avocatul Poporului solicită Prefectului Municipiului București atacarea în contencios a HCGMB nr. 371/2019 privind ridicarea mașinilor parcate neregulamentar pe străzile orașului. Avocatul Poporului s-a sesizat din oficiu și solicită Prefectului Municipiului București atacarea în contencios a Hotărârii nr. 371/2019 a Consiliului General al Municipiului București, privind ridicarea, transportul, depozitarea și eliberarea vehiculelor staționate neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice aflate pe rețeaua principală de străzi a municipiului București”, se arată într-un comunicat transmis, vineri, de Avocatul Poporului.

Avocatul Poporului consideră, între altele, că HCGMB nr. 371/2019 „nesocotește normele legale în aplicarea cărora a fost dată și stabilește competența alternativă a polițiștilor rutieri sau locali în constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor principale, iar nu competența exclusivă a polițiștilor rutieri, astfel după cum aceasta este reglementată de lege”. Potrivit Avocatului Poporului, HCGMB decide că, în calitate de agenți constatatori, polițiștii locali pot dispune măsura ridicării, „prevederi ce contravin în mod flagrant art. 64 din OUG nr. 195/2002 și art. 2031 și art. 2032 din HG nr. 1361/2006”.

„În același timp, în opinia Avocatului Poporului HCGMB este un act administrativ care ar fi trebuit să se limiteze la a reglementa măsuri tehnice de realizare a ridicării și depozitării autovehiculelor în sarcina operatorilor si nu să reglementeze atribuții în sarcina polițiștilor rutieri, statutul juridic și atribuțiile acestora fiind reglementate prin lege specială”, se arată în comunicatul transmis de Avocatul Poporului.

Avocatul Poporului solicită reprezentanților administrației publice locale să dispună măsurile care se impun pentru amplasarea, în zonele de unde autovehiculele pot fi ridicate, a unor avertismente vizuale care să conțină informațiile necesare astfel încât eventualii contravenienți să fie informați atât în legătură cu sancțiunile aplicabile, cât și cu posibilitatea recuperării autovehiculului.

Ca reacție la acest comunicat, primarul general, Gabriela Firea, a scris, sâmbătă, pe Facebook, că Avocatul Poporului tinde să devină Avocatul nesimțirii.

„Instituția avocatul poporului tinde să devină avocatul nesimțirii! Ne șicanează și ceartă că îi deranjăm pe prost-crescuții care blochează cu mașinile : spitale, școli, locuri rezervate persoanelor cu dizabilități, instituții, linii de tramvai, stații de autobuz, chiar proprietăți private, sub pretextul că “am coborât să-mi iau țigări”.. și se mai întorc după vreo două ore! S-a rezolvat cazul Caracal, s-au epuizat toaletele în curte ale școlilor din mediul rural, în toate spitalele din țară e că în America! Totul este perfect! Avocatului poporului nu-i mai rămâne decât să se ocupe de cocalari!”, a scris sâmbătă pe Facebook Gabriela Firea.

În luna iunie, 2019, atunci când a fost votat acest proiect în Consiliul General al Municipiului București, Gabriela Firea spunea că angajații PMB nu vor fi hinghieri de mașini și nu vor vâna cetățenii.
„Nu ne propunem să ne transformăm în hingherii de maşini ai Capitalei. Nu vom vâna cetăţenii, este vorba de un proiect în sensul deblocării căilor de acces, precum intrarea în şcoli, spitale sau mijloace de transport în comun, pe calea de tramvai sau în faţa unui troleibuz. În ceea ce priveşte autoturismele parcate neregulamentar, dar care blochează căi de acces, se va gândi un sistem de sancţionare diferit, împreună cu Brigada Rutieră, care va fi anunţat ulterior”, declara Gabriela Firea în iunie.​






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















6370 vizualizari

  • +15 (31 voturi)    
    foarte bine (Duminică, 25 august 2019, 23:58)

    sunstorm [utilizator]

    la cat mai dese ridicari
    • -8 (18 voturi)    
      Si parcari? Era ok daca aveam parcari (Luni, 26 august 2019, 8:32)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui sunstorm

      Ia spune tu, pesedistule rus platit in ruble ca sa o sustii pe Firea, cate parcari a facut madam pitzipoanca? E usor sa interzici, dar alternativele care sunt? Ia mai intai gandeste si apoi arunca cu piatra. Dar stai, tu esti votant de psd, nu ai cum sa gandesti
      • +11 (13 voturi)    
        Parcări (Luni, 26 august 2019, 10:23)

        osica [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        E adevărat că sunt parcări insuficiente, dar pe de altă parte parcările din centru (Universitate etc) stau goale iar pe străzile din jur n-ai loc să treci, că sunt pline de mașini.
      • +9 (13 voturi)    
        E si foarte multa nesimtire (Luni, 26 august 2019, 10:23)

        ExO [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Si eu sunt de acord cu ridicarea, orasul a ajuns o jungla a masinilor. ca sa-ti dau un exemplu concret, pe Barbu Vacarescu la Mall Promenada, toti ghiolbanii isi parcheaza masinile pe linia de tramvai, lasate cum ii taie pe ei capul, in timp ce parcarea e la 20m distanta. E adevarat ca acolo costa 3lei ora, iar dupa 4 ore te arde rau la buzunare.
        Nu mai zic de masini pe trecerile de pietoni, pe spatii verzi, in mijlocul trotuarelor.
      • -3 (7 voturi)    
        parcare definitiva, ce aiceti? (Luni, 26 august 2019, 10:46)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        Parcati-va masinile definitiv la REMAT!
      • +5 (13 voturi)    
        am vesti triste pentru tine (Luni, 26 august 2019, 10:56)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        nicioadata nu o sa fie parcari suficiente in centrul orasului.
        - toti vrem sa mergem peste tot cu masinile dar nu vrem trafic.
        - toti vrem sa avem locuri de parcare oriunde mergem dar le vrem gratis ( de aia la Universitate parcarea cu plata e goaa si lumea parcheaza aiurea pe trotuare )
        - nicodata nu o sa se rezolve problemele astea decat daca ne schimbam mentalitatea.

        Amsterdam-ul de exemplu a rezolvat simplu problema parcarilor. Nu sunt! Nu parchezi! Unele cartiere nu au locuri de parcare nici macar pentru localnici.
        Ca sa nu mai vorbesc de taxele pt autom asigurari si taxele pt parcari care sunt cele mai mari din Europa.

        Imi pare rau sa zic, dar viitoarul nu suna bine pentru viata de sofer in orasele mari.
        • 0 (4 voturi)    
          Fals! (Luni, 26 august 2019, 12:12)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          Sunt parcari in centrul Amsterdamului peste tot. Cea mai centrala e la de Bijenkorf. Eu am gasit chiar una gratuita in zona. Toate blocurile au garaj sau locuri de parcare. Parcarea pare scumpa, 2 euro si ceva pe ora, dar nu e un capat de tara.
          • 0 (2 voturi)    
            Este postac psdist, normal ca da fake news (Luni, 26 august 2019, 12:43)

            Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Este doar un postac pesedist platit de ciuma rosie, normal ca isi face propaganda...
            • +1 (1 vot)    
              ma faci sa rad prieten (Luni, 26 august 2019, 13:46)

              un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

              tocmai eu am ajuns acum postac pesedist.
              fa un efort si vezi ce comentarii am pe aici.
              m-ai facut sa zambesc de dimineata :)
          • +1 (1 vot)    
            gresesti, si iti zic si de ce (Luni, 26 august 2019, 13:50)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Bijenkorf este un lant de magazine.
            Daca tu ai lasat masina in parcarea magazinului felicitari, o fi posibil.
            Nu am calcat in magazinul ala desi locuiesc in Amsterdam.
            Dar sa zicic aici sunt locuri de parcare in centru doar pentru tu ai lasat masina in parcarea destinata clientilor, sa stii ca nu e o solutie.
            Amsterdam-ul are o politica foarte agresiva vizavi de masini in general. (Totusi este un oras mic cu transport public f. bun... deci solutiile de aici nu sunt aplicabile 100% in Bucuresti)
        • +2 (4 voturi)    
          tre sa fie parcari in oras (Luni, 26 august 2019, 12:16)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

          nu in centrul orasului

          priviti problema prost de tot

          problema e ca nu tre sa fie suficiente locuri de parcare ca sa intre toti cu masina in casa, trebuie sa fie suficiente locuri de parcare pentru ca toti bucurestenii sa-si poata parca masinele (aceset locuri pot sa fie si la marginea orasului, pentru cei ce nu foloesc masina zilnic)!

          dar nu poti avea oficial 200k locuri de parcare si sa ai pretentia sa parcheze 1 mil de masini legal.

          si mai e o problema locuri erau... de parcari SI de spatii verzi... dar din cauza spagii s-au construit blocuri si malluri si s-a sufocat si mai mult orasul!

          Amsterdam e un oras pe mlastina in mortii masii cu strazi de 1 metru lungime. Hai sa nu comparam mere cu pere.

          LA noi majoritatea celor care posteaza se gandesc numai la ei:
          - daca au masina da-i dracu pe soferi
          - daca nu au masina da-i dracu pe pietoni...

          ceva care sa incerce (cu niste compromisuri, evident) sa impace pe toata lumea d c nu se poate?!
          Serios acum, de unde atata rautate?!

          Nu poti amenda un om pentru ca incalca legea cand tu ca stat il obligi practic sa o incalce. Aici nu ma refer la meltenii care o parcheaza total aiurea, ma refer la cei care nu au efectiv unde sa o parcheze legal!

          Hai sa fim civilizati si sa incercam sa convietuim: soferi, pietoni, biciclisti, motociclisti...
          • +1 (1 vot)    
            iti inteleg supararea si ai perfecta dreptate (Luni, 26 august 2019, 13:55)

            un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            totusi nu am putut sa remarc dpoua lucruri in ce spui si te citez . spui "in mortii masii" si apoi cu buna dreptate spui "Serios acum, de unde atata rautate?!" .
            Cand locuiam in Bucuresti, nu mergeam niciodata cu masina la munca. si traversam orasul de la capatul din Vest pana la capatul din Nord. In fiecare zi. 3 ore pe zi pierdeam din viata doar cu drumul. Citeam carti pe metrou ca sa uit de nervi.

            In rest sunt de acord cu ce spui tu, nu tocmai cum o spui dar iti inteleg nervii.
          • +1 (1 vot)    
            No shit (Luni, 26 august 2019, 14:18)

            tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            "Nu poti amenda un om pentru ca incalca legea cand tu ca stat il obligi practic sa o incalce."

            In bucuresti sunt foarte putine WC-uri publice, zi-mi unde stai sa vin sa ma cac in fata scarii tale si daca comentezi iti zic "pai daca nu sunt WC-uri la 5 metrii de mine unde vrei sa ma cac, nu e vina mea"
  • +1 (17 voturi)    
    Nu toti avem masini (Luni, 26 august 2019, 0:13)

    Intermezzo [utilizator]

    Masura asta, pe noi cei ce n-avem masini ne discrimineaza. Adica, pentru unii muma iar pentru altii ciuma?
    • +5 (13 voturi)    
      Adica vrei sa ti-o ridice si tie din cand in cand? (Luni, 26 august 2019, 10:04)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Intermezzo

      Daca n-o ai...
      Nu ti-o mai ridica nimeni.
      • 0 (0 voturi)    
        Hai ca esti perspicace... (Luni, 26 august 2019, 14:55)

        Intermezzo [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        Eram sigur ca o sa se prinda cineva dar nu ma asteptam ca tocmai tu sa fii atit de subtil. Ai evoluat mult.
    • 0 (2 voturi)    
      cum va discrimineaza?! (Luni, 26 august 2019, 12:18)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Intermezzo

      serios... nu am nici cea mai mica idee la ce naiba te referi...

      nu ai unde sa dormi sau care e treaba?!
      • 0 (2 voturi)    
        Bucura-te ca ai numai idei mari (Luni, 26 august 2019, 14:59)

        Intermezzo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Ca de idei mici nu duce lipsa societatea.
  • +7 (13 voturi)    
    Abia astept! Si taxa de oras pt (Luni, 26 august 2019, 0:44)

    asistat [utilizator]

    toti cocalarii! Si pt cei care stau in centru!
    • +1 (1 vot)    
      stai putin (Luni, 26 august 2019, 12:20)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui asistat

      adica toti cei care au masina sunt cocalari?

      frate da orserv ca si pe hotnews e o ura fata de cei care au bani mai mult decat sa traiasca pe azi pe maine...

      frustrari prea mari in tara asta!

      eu stiu ce astept? sa se rezpecte legea! PENTRU TOTU!!!
      treci pe rosu cu masina: AMENDA! treci aiurea ca pieton AMENDA!

      Pot face un serial de 10 sezoane cu pietonii care traverseaza aiurea! Pe aia cand ii amendeaza cineva?!
  • +6 (20 voturi)    
    Plus amenda! (Luni, 26 august 2019, 7:24)

    sfarleaza [utilizator]

    In occident in plus de costul ridicarii vine si amenda politiei la pachet, ca incalci niste dispozitii ale codului rutier! Nu vezi in Germania, Franta, UK, Belgia, Olanda etc masini “parcate” cum sunt ale cocalarilor romani. N’o inghit deloc pe pupaza de Voluntari, insa aici are dreptate.
  • +8 (12 voturi)    
    N-ar strica niste parcari supraetajate (Luni, 26 august 2019, 8:11)

    Alui [utilizator]

    Stiu ca nu e loc, dar poate s-ar putea demola niste biserici construite ilegal.
    • +7 (9 voturi)    
      +1 (Luni, 26 august 2019, 9:35)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Dar si cercetat un pic modul in care s-au construit in dispretul legii, cu acte emise ulterior, inclusiv pentru pamantul in care s-a infipt crucea pentru noul punct de lucru al borsrl. 3 exemple de inceput: cea de langa policlinica Titan, cea vav de magazinul Titan, cea de la Potcoava. Cine stie cartierul, stie cum au "aparut".
    • +7 (13 voturi)    
      romanul vrea totul gratis (Luni, 26 august 2019, 10:03)

      gabi082 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Parcari avem in centru, dar sunt goale! De ce? Pentru caci costa! Mergi acum in Piata Amzei de cand au majorat tarifele la parcare, 80% ete goala, gasesc loc la orice ora din zi! Mergi in parcarea de la Universitate, jumatate din ea - goala! Pe deasupra se plimba soferii o ora sa gasesca un loc gratis pe colt/trotoar!
      • 0 (4 voturi)    
        am lovit cu plus (Luni, 26 august 2019, 10:46)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui gabi082

        Cel mai de bun simt comentariu. Felicitari!
      • +1 (1 vot)    
        Sper sa se ocupe acum. (Luni, 26 august 2019, 12:15)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui gabi082

        Normal daca lasi nesimtitii in pace o sa parcheze aiurea. Dar cate parcari din astea supraetajate exista in Bucuresti la 2 milioane de oameni?
      • 0 (0 voturi)    
        ok (Luni, 26 august 2019, 12:23)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui gabi082

        atunci facut ca-n Brasov... Toate locurile de parcare platita, 100-200 / luna abonament si ai rezolvat problema.

        Nu am nimic impotriva! Trebuie gasite solutii, nu urlat ca "parcarea x e goala, nu mai e nevoie de alte parcari"

        Da oamenii cauta sa fenteze legea, dar tot legea poate contracara asta!
    • +4 (4 voturi)    
      Asr putea sa reconverteasca niste cladiri existent (Luni, 26 august 2019, 10:09)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      De exemplu in jurul pietii Obor sunt vreo doua care ar putea inghiti niste sute de masini, printr-o reamenajare facuta cu cap. Sunt, la origine hale industriale, putem presupune ca au o structura de rezistenta suficient de solida.
      Si, daca nu sunt solide, sa se demoleze sa lase locul liber, macar pentru niste amenajeri.
      • 0 (10 voturi)    
        teapa (Luni, 26 august 2019, 10:44)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        Hala veche de la Obor e monument istoric, arh. Horia Creanga. Lasati-o in pace! Mai bine renuntati la masini! Ca doar nu v-ati legat curul cu sirma, ca Firea, de scaunul de sofer.
        • -2 (4 voturi)    
          nu aia! (Luni, 26 august 2019, 10:58)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

          este una la mecanica fina si este inca una la aversa, peste drum.
          Astea sunt monumente ale istoriei industrializarii comuniste, care nu-si mai pot gasi o utilitate conform cu scopul initial, in buricul bucurestiului, dar pot servi ca parcare pentru masinile care vin la hala istorica si la ditamai centrul comercial, care este in continua extindere.
          Inainte de a sari de cur in sus - vad ca-ti place limbajul - ca sa va aratati grija pentru istorie mai bine v-ati gandi cum sa le faci si functionale.
          Acele hale industriale arata ca dracu si, daca nu sunt suficient de rezistente pentru a li se da un scop, trebuiesc demolate, eliberand locul si punand in valoare prin eliberarea peisajului si monumentul istoric care te preocupa de la tastatura (care intre noi fie vorba, ar merita ca o mana de gospodar sa se ocupe de el)
        • +1 (3 voturi)    
          mai bine (Luni, 26 august 2019, 12:26)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

          ati renunta voi la ura

          ma enerveaza la culme cand vad oamenii care nu au masini ca vorbesc cu atata ura...
          va roade invidia, ca nu pricep?!

          sunt satul sa raspuns la orce trepadus care in loc sa incerce sa se gandeasca la bunastarea TUTUROR, uraste o categorie si le vrea raul... doar asa, pentru ca poate!

          sunteti penibili oameni buni!

          hai sa se gaseasca solutii, ca daca nu se contruiau blocuri peste blocuri ca e locu mai scump si platesc prostii sa fie in mijlocu orasului, nu se ajungea la dezastrul care a acum in bucuresti...
          dar noi suntem fericiti sa votam psd in continuare...
          • +1 (3 voturi)    
            hotul striga hotii (Luni, 26 august 2019, 13:15)

            U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Nu e niciun fel de ura. E protejarea dreptului meu de a circula pe trotuar in oras fara sa sterg de praf fierataniile jegoase si zidurile, e dreptul persoanelor cu carucior de orice fel de a se misca de colo-colo. Dreptul viilor e deasupra drepturilor obiectelor. E suficient ca unui sofer sa-i fie accidentat cineva apropiat fiindca era obligat sa circule pe carosabil si sa vezi atunci, cu adevarat, ce e ura.
    • +1 (3 voturi)    
      in loc sa construim parcari (Luni, 26 august 2019, 12:22)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      si locuri de joaca, spatii verzi etc...
      noi am preferat blocuri...
      si apoi ne miram ca e orasul asta supraetajat...

      mai mult, in loc sa vedem problema reala (coruptia) si sa luptam impotriva ei, noi ne injuram intre noi: soferi vs pietoni si invers!
      • +2 (2 voturi)    
        moka-moka (Luni, 26 august 2019, 13:18)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Daca romanul ar accepta ca trebuie sa plateasca pentru parcare asa cum plateste pentru combustibil, intretinere , asigurare, atunci dezvoltatorii ar reconsidera functiunile investitiilor si ar construi si parcari. Dar roman`lor le place o masina de fite parcata moca pe carosabil, spatiu verde sau trotuar.
  • +6 (14 voturi)    
    in bucuresti, nu mai esti in siguranta (Luni, 26 august 2019, 9:00)

    Aurel Necula [anonim]

    Bravo, foarte bună decizie. București a ajuns orașul sufocat de mașini. https://www.instagram.com/mad_max_bucuresti/ Mașinile parcate pe trotuar, care blocheaza trotuarul și ne obligă să mergem pe stradă ca pietoni, sunt o amenințare la adresa siguranței pietonului.
    • -1 (5 voturi)    
      in Bucuresti (Luni, 26 august 2019, 10:50)

      Levellers [utilizator] i-a raspuns lui Aurel Necula

      pietonii sunt o raritate, e incredibil, toti adora motoarele, zgomotul si mizeria.
      • 0 (2 voturi)    
        fals (Luni, 26 august 2019, 12:28)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Levellers

        toti adora sa stea pe staun la aer conditionat
        spre deosebire de a astepta intre 5 si 30 de minute in statie, intr-o masina supraaglomerata in care pute a transpiratie sau a cersetor!
    • 0 (2 voturi)    
      de acord (Luni, 26 august 2019, 12:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Aurel Necula

      dar masura trebuia facuta concomitent cu construirea de noi parcari....
      de asemenea pietonii ar trebui sa invete ca traversarea prin locuri nepermise e ilegala! Asta apropos la amenintarea la adresa sigurantei pietonului!
  • +2 (6 voturi)    
    pe trotuar (Luni, 26 august 2019, 10:42)

    U_swamp [utilizator]

    Unde vor parca bovinele care o faceau pina acum pe marile artere si in fata institutiilor? In parcari cu plata, nu?
  • +3 (9 voturi)    
    Solutie cu impact mic (Luni, 26 august 2019, 11:02)

    t4v1 [utilizator]

    Cate vehicule se pot ridica in Bucuresti cu o platforma? Pai daca-i trafic lejer cam una pe ora cu tot cu dus intors PV-uri si ridicat. Daca-i trafic mare cam una la 2 ore.

    Cam cate amenzi poate da un Politist inarmat cu un POS de amenzi? Pai cam 12 pe ora daca da una la 5 minute.

    Ridicare atrebuie sa fie o solutie exceptionala, amenda ar trebui sa fie principala metoda.
  • 0 (2 voturi)    
    mda` (Luni, 26 august 2019, 12:11)

    liviu_ [utilizator]

    1 - daca spun ce fac... DOAR masinile care sunt parcate nesimtit (nu doar ilegal) e ok
    2 - cu banii astia se vor construi parcari?! pentru ca asta ar trebui sa fie scopul... dar probabil ca nu... o sa ia 70% din bani pretinii lui firutza si restu o sa ajunga la primarie ca sa acopere gaurile lasate de minunatele si ilegalele firme ale tzoapei din voluntari...

    nu am nimic cu impunerea legii, dimpotriva trebuie facuta... dar nu se face cu masuri pompieristice. Trebuie sa fie un plan pentru rezoilvarea problemei parcarilor si a traficului in bucuresti: Exemplu: punem taxele x,y si y, si amenzile x1, y1 si z1. din acesti bani ne angajam ca in 2 ani sa facem 50k locuri de parcare in bucuresti, 100k locuri de parcare inafara bucurestiului (la intrare). Modificam la STB x si y ca sa imbunatatim transportul in comun etc. si respecti un asemenea plan!
    Ideea cu amendam si.... atat e O PROSTIE !!! mai era si acum 15 ani asta... cand era amenda 150 lei (care mergea la stat) si ridicarea (firme private) 700 lei... PE langa furtul pe fata , nu s-a facut nimic pt lispa parcarilor!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu (Luni, 26 august 2019, 14:34)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      "DOAR masinile care sunt parcate nesimtit"

      NU, ai parcat ilegal iti ridica masina (sper) ... in legislatie nu scrie nicaieri ca daca parchezi masina ilegal dar nu ca nesimtul nu patesti nimic


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version