România, 2019: Angajatele de la Protecția Consumatorului nu mai au voie să poarte bluze cu decolteu / „Limita de decență” la lungimea fustei - „imediat deasupra genunchilor” / Sandalele și pletele, interzise la bărbați

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 21 august 2019, 19:39 Actualitate | Esenţial


Horia Constantinescu
Foto: Facebook
Proaspăt numit șef la Protecția Consumatorului, Miron-Horia Constantinescu - nepotul lui Miron Constantinescu, unul dintre liderii politici care au contribuit la instaurarea comunismului în România - s-a gândit să reglementeze ținuta angajaților. Prin ordinul directorului, femeile nu au voie să poarte bluze cu decolteu sau fuste cu fermoar iar „limita de decență” pentru lungimea fustei este „imediat deasupra genunchilor”. Pletele sau sandalele la bărbați sunt interzise.

Potrivit unui comunicat de presă al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, angajații „trebuie să aibă o ținută decentă, de birou, într-o manieră care arată demnitate și respect față de instituție și cetățean, curată și, de asemenea, să aibă un comportament cuviincios. Codul vestimentar stabilește „în detaliu” cum trebuie să se îmbrace angajații.

Regulile pentru femei:
  • ținută alcătuită din rochii, fără tăieturi, fermoare, imprimeuri excesive, să fie clasice, decente sau costum două piese, cu fustă sau pantalon, (lungimea fustei imediat deasupra genunchilor, limita de decență)
  • cămașă, bluză, fără decolteuri, fără paiete sau sclipici, haine mulate
  • se interzice purtarea bijuteriilor în exces, extravagante, opulente, ostentative, păstrând o limită de decență.
  • se interzice machiajul strident, aspectul facial și capilar trebuie să fie îngrijit, decent.
Regulile pentru bărbați
  • ținuta va fi alcătuită obligatoriu din cămașă, cu mânecă lungă, simplă, clasică, de culoare alb, albastru, bej, bleumarin, negru.
  • pantaloni uni care trebuie să fie drepți, fără tăieturi, fermoare, imprimeuri.
  • încălțămintea va fi alcătuită din pantofi uni, sunt excluse articolele de încălțăminte în stil sport (teniși, bascheți, adidași) și sandalele.
  • haina de toamnă/iarnă nu va conține accesorii extravagante, în exces, fiind una clasică.
  • este exclusă purtarea accesoriilor, bijuteriilor, se acceptă doar verigheta.
  • aspectul facial și capilar îngrijit, decent, fiind interzis bărbaților purtarea părului și a bărbii de o lungime peste medie.
Ce se mai interzice:
  • pantalonii scurți, tăiați sau colanții, sandalele gen papuci de plajă.
  • pălăriile sau șepcile.
  • cămășile ieșite din pantaloni sau descheiate, hainele mulate indecent.
  • îmbrăcămintea indicând afilierea la o bandă sau alte obiecte de îmbrăcăminte cu caracter ofensator, vulgar, rasist, sexist, obscen.
  • haine cu desene sau cuvinte sugestive, slogane, sau imagini, inclusiv creaturi grotești.
  • articolele de îmbrăcăminte sfâșiate, murdare și zdrențăroase, articolele de îmbrăcăminte provocatoare sau purtate provocator.
Termenul de implementare a noului cod de conduită este de 7 zile de la data intrării în vigoare, potrivit sursei citate.

Cine este noul șef al ANPC

​Premierul Viorica Dăncilă l-a numit în 8 august în funcția de președinte al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor pe Miron-Horia Constantinescu, care până acum a fost șeful Oficiului pentru Protecția Consumatorilor (OPC) Constanța, cunoscut pentru acțiunile sale zgomotoase și televizate, în localurile de pe Litoral.

Dăncilă l-a dat jos de la șefia ANPC pe Marius Pîrvu și l-a numit pe Constantinescu, la cererea ministrului Economiei, Niculae Bădălău.

Horia Constantinescu, membru PSD, este nașul de cununie al fiului cel mare al fostului prim-ministru Adrian Năstase, Andrei. De asemenea, noul șef al ANPC are, alături de Andrei Năstase, un restaurant în Parcul Regele Mihai (fost Herăstrău) din București, potrivit ziarului constănțean Info Sud-Est.

De asemenea, Horia Constantinescu este nepotul lui Miron Constantinescu, unul dintre liderii politici care au contribuit la instaurarea comunismului în România și nu s-a dezis niciodată de trecutul său sau de prieteniile pe care le-a cultivat de-a lungul timpului.

Ca șef al OPC Constanța, Horia Constantinescu s-a remarcat prin controale televizate și zgomotoase, la diverse restaurante de pe Litoral.

El a intrat într-un conflict cu primarul PSD-ist al Constanței, Decebal Făgădău, după ce șeful OPC Constanța (pe atunci) a cerut ca toate locurile de joacă din oraș să fie închise, pentru că ar fi fost un pericol pentru copii.

În vara lui 2017, controalele televizate ale lui Constantinescu l-au iritat și pe prim-ministrul de atunci, Mihai Tudose. „Atât timp cât aceste armate de oameni în control, în verificări, vor acţiona cu bună-credinţă şi pentru interesul cetăţeanului şi al turismului sunt perfect de acord. Nu îmi plac acei eroi de peste noapte care se trezesc foarte brusc că ei sunt salvatorii naţiei şi care taie în carne vie chiar şi acolo unde nu e cazul, neaplicând nici legislaţia în vigoare pe legea prevenţiei. Bineînţeles acolo unde sunt cazuri flagrante, cu alimente stricate, spaţiu de cazare de orice altceva numai de turist nu, evident că măsurile drastice se impun şi pot fi date şi ca exemplu”, a spus Tudose, conform News.ro, citată de Replica Online.

Noul șef al Protecției Consumatorilor pe toată România s-a făcut remarcat și în octombrie 2017, când președintele de atunci al PSD, Liviu Dragnea, a venit la judecată însoțit de câțiva bărbați, ca gărzi de corp.

Horia Constantinescu a spus atunci ca este prieten cu doi dintre barbații care au venit la Înalta Curte impreuna cu un alt fost lider PSD, Codrin Ștefănescu, în apărarea lui Liviu Dragnea.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















46676 vizualizari

  • +23 (33 voturi)    
    ? (Miercuri, 21 august 2019, 19:46)

    tirolez [utilizator]

    Ce au fustele cu fermoar?? Trebuie sa fie doar cu elastic? Lungi si un pic inflorate, cu multe straturi e bine?
    Acum fiind vara probabil unele doamne din institutie au venit mai lejer imbracate :). Cam cum vin unii turisti la masa atunci cand sunt in vacanta la mare.
    • +13 (37 voturi)    
      A uitat (Miercuri, 21 august 2019, 20:53)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Pare un om care nu este cu toate țiglele pe casa sau un Cpfist dacopat extremist. Cum de s-a cățărat in aceasta funcție ?
      • +13 (25 voturi)    
        Doar atit stiu sa faca (Miercuri, 21 august 2019, 22:03)

        mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        sa dea "reguli" cum sa fie asezate birourile, cu fata la stinga sau la dreapta, sa se intre doar pe usa x, sa fie semnata condica pina la ora...
        Astia sint oamenii ciumei rosii si la atit se pricep in afara de spagi groase.
        • +7 (9 voturi)    
          eu nu (Joi, 22 august 2019, 8:34)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui mimiloi

          suport bărboșii infatuați, ca el. O măsură să le interzică prezența, vă rog.
          • +3 (3 voturi)    
            cele carora nu le convine, asteptate la finante (Joi, 22 august 2019, 16:12)

            Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            la DJ Orlando zis Lordul.
            Orlando, de la discoteca, de la finante.
      • +2 (2 voturi)    
        In imaginea alaturata (Vineri, 23 august 2019, 9:23)

        Gaga-mic [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        putem vedea un tip cu bratara si barba care spune ca barbatii n-au voie plete si alte accesorii in afara de verigheta....
        Eu votez pentru varianta dacopat
        Si s-a cocotat in functie prin concurs, ca toata lumea :D
    • +7 (7 voturi)    
      discriminare (Joi, 22 august 2019, 13:18)

      AdrianAdr [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      adica femeile sa poate purta o rochie mai scurta (pana la genunchi) si bluze cu maneca scurta, dar barbatii nu au voie cu bermude si camasa cu maneca scurta...discriminare!
    • +5 (5 voturi)    
      Apropo de turistii care vin in slip la masa (Joi, 22 august 2019, 17:26)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Pe vremea lui Ceausescu nu te primea nimeni la masa la mare daca nu aveai tricou. Astazi cum recunosti niste romani la masa in Grecia ? Sunt in chiloti, cate 10 minim la o masa, vorbesc tare si in general nimicuri, platitudini sau stereotipuri.

      Probabil ca unii vor spune ca-s nostalgic comunist. Nici vorba, doar ca m-am cam saturat de badarania care a luat amploare dupa Revolutie.

      Revenind la tinuta acestor persoane, ar fi de ras daca nu ar fi de plans. In primul rand ca si alte categorii gen magistrati, profesori, au un cod deontologic si o tinuta. Pana la urma, vrei sa faci parada modei sau sa iti etalezi parti ale corpului, iti poti gasi alte meserii, deci nu regula in sine ar fi marea problema.

      Problema e ca atunci cand se schimba conducerea si noul sef ia ca prima masura chestia cu tinuta femeilor, iti dai seama cum intelege el care sunt problemele si prioritatile unui sistem anti-cetatean si putred pana in maduva oaselor.
  • +24 (56 voturi)    
    Brava! (Miercuri, 21 august 2019, 19:53)

    Caligula [utilizator]

    Fiecare cu ce-l duce capul! Mare minune!

    Pai sa le dea uniforme si frizeri. Mai lipsesc sedintele de indoctrinare...

    Sa-i controleze cu linearul la toate barbile.

    Faceti-l fericit, in Iran a cu el!
    • -1 (7 voturi)    
      Să-i oblige să poarte ecusoane. (Joi, 22 august 2019, 9:34)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Pe ecuson să fie reprezentat un schelet cu coasa în mână.Arată ce face Protecția Consumatorului.Îl protejează că-l ucide.Când vezi produse lactate care se vând pe marginea trotuarului,cu muște pe ele,la fel pește proaspăt, și zarzavaturi,este clar pe cine protejează ăștia.Fac când și când câte o acțiune televizată,în rest la furat prin magazine și piețe.
  • +17 (47 voturi)    
    Ținuta recomandată (Miercuri, 21 august 2019, 20:01)

    Captain Obvious [utilizator]

    E cea din DPRK. Vrea să îi calce pe urme bunicului
    • +10 (12 voturi)    
      sunt curios (Joi, 22 august 2019, 8:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      ce s-ar întâmpla dacă o angajată ar veni cu o bluză fără decolteu dar străvezie și nu ar purta nici sutien.
  • +29 (61 voturi)    
    Se intoarce comunismul (Miercuri, 21 august 2019, 20:04)

    hybrid [utilizator]

    Urmatoarele masuri: tunderea rockerilor si basmaua obligatorie pentru femei.
  • +22 (52 voturi)    
    Verificati acest drept al angajatorului in UE (Miercuri, 21 august 2019, 20:15)

    animatron [utilizator]

    Unii romani inteleg "libertatea" ca fiind absoluta la nivel individual atat timp cat "n-am dat in cap la nimeni", "doar n-am omorat pe cineva", "nu inteleg care-i problema", "daca nu-ti place nu te uita/cumpara", "ba'baiatu', suntem in sec.21", etc.

    Consecintele la nivel de mentalitate colectiva sunt dezastruoase, exista foarte putin respect pentru lege, contracte, moderatie, comportament responsabil, asumarea consecintelor directe sau indirecte, planificare pe termen mediu/lung.

    In toate statele UE, angajatorii au dreptul, fie prin codul muncii, fie prin jurisprudenta (in sistemul anglo-saxon) sa impuna o "tinuta vestimentara de serviciu".

    Aceasta tinuta, in afara de consemne de securitate a muncii, trebuie sa fie "curata si decenta", tot la cererea angajatorului care are dreptul sa si normeze ce inseamna "curat si decent" !

    In orice stabiliment comercial care lucreaza direct cu o clientela, ca e societate de stat sau privata, exista exigente clare pt o tinuta "decenta" ale carei limite sunt stabilite de angajator, nu de angajat.

    Angajatul, nicaieri in Europa, nu poate decide cum vrea el sa vina imbracat la serviciu, daca exista o normare prin ordin de serviciu dat de angajator.

    Fie ca e vorba de "uniforme", fie ca e vorba de "cutuma" (ca in justitie sau majoritatea corporatiilor), fie ca se cere o sobrietate in raport cu activitatea si asteptarile clientilor (daca lucrezi la pompe funebre nu ti se va permite sa vii in minijupa sau bermude si tricou si nici un tribunal nu-ti va da "dreptate").

    Ceea ce se cere angajatorului este sa mentina o "proportionalitate" a exigentelor in raport cu scopul urmarit.

    Daca se exagereaza si norma respectiva nu e justificata in nici un fel in raport cu activitatea sau contactul cu clientii, atunci angajatorul e condamnat si angajatul nemultumit nu va putea fi constransa la vreo norma aberanta.
    • +10 (24 voturi)    
      In principiu ai dreptate (Miercuri, 21 august 2019, 21:05)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Dar angajatorul nu stabileste limitele chiar cum vrea el.
      Desi sunt de acord (si chiar la servici am cod de tinuta), nu sunt de acord cu exagerarile din acest caz (nu discut altele, ne le stiu): De ce nu am voie cu camasa cu maneca scurta, cu palarie, camasa roz, verde, in dungi carouri, etc? Astea sunt aberatiile, nu faptul ca exista un cod! Iar la femei e si mai si: auzi, bluza FARA decolteu! Pai orice bluza are decolteu, ca trebuie sa bagi capul pe undeva. Ca decolteul e la baza gatului sau mai adanc, abia aici se poate discuta.
      Deci pana una alta, aceste norme sunt aberante.
    • +9 (17 voturi)    
      Mda (Miercuri, 21 august 2019, 21:32)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Normativele astea ar trebuii sa fie date la nivel de guvern, ca guvernul e angajatorul. Protectia Consumatorului nu e al lui nea Constantinescu.
      • -2 (6 voturi)    
        așa e, (Joi, 22 august 2019, 8:52)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        numai că regulamentul de ordine și funcționare aparține instituției, asta permițându-i misoginului (sau te pomenești că e vreun obsedat sexual?) să-și facă de cap.
    • +5 (11 voturi)    
      fair enough (Miercuri, 21 august 2019, 22:38)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Expica-mi insa cum se aplica la parul sau barba lunga ceea ce ai spus tu.
  • -9 (39 voturi)    
    Pai și care e problema? (Miercuri, 21 august 2019, 20:36)

    vindicomvs [utilizator]

    Este de apreciat chiar. Exist cod vestimentar in orice corporație.
    • -2 (8 voturi)    
      Pai da dar... (Joi, 22 august 2019, 10:08)

      DanCris [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      romanul cand aude de corporatie se comporta la regulile venite mai de sus ca si cum ar fi dictate de Dumnezeu. Daca mai are si un sef direct strain ar fi in stare sa manance si rahat cu polonic cu zambetul pe buze daca li se cere.
      Daca personajul de mai sus ar fi fost , sa zicem, un neamt am fi avut poarte de un articol elogios ca cineva face ordine in administratie...
      • +2 (6 voturi)    
        eh hai.. (Joi, 22 august 2019, 11:45)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

        exagerezi si tu. Peste tot in lumea civilizata ai cod vestimentar. Si este absolut normal.

        Toti cei de pe aici care dau voturi negative si se simt revoltati, daca ar fi intampinati intro institutie publica de vreuna in paiete cu cercei atarnand pana pe umeri etc etc, ar pune-o pe FB instant. Ca sa nu mai zic de decolteuri si fuste scurte...

        Si da taranilor, cămașa cu mânecă scurtă nu are voie să existe în garderoba unui bărbat. Ar trebui interzise prin lege.
  • +18 (28 voturi)    
    cu palaria ce-o avea? (Miercuri, 21 august 2019, 20:39)

    Bolovanul [utilizator]

    dar cu palaria ce are? cum este indecenta o palarie? vara ce sa poarte angajatii expusi in soare? basma?
    • +2 (18 voturi)    
      ... (Miercuri, 21 august 2019, 21:49)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

      Avea invatatoarea mea o vorba... inauntru nu ninge si nu ploua. Atunci cand ori ne uitam caciulile/sepcile in cap, ori ne puneam vreo gluga sa ne dam smecheri.
  • +6 (48 voturi)    
    ... (Miercuri, 21 august 2019, 20:48)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Ce e in neregula intr-o tinuta de serviciu fara paiete si sclipici? Eu m-am plictisit sa tot vad femei la birou in rochii de plaja, cu spatele gol, cu umerii goi, cu decolteul pana la buric si machiate de parca merg in club. Si sunt femeie. Dar am citit candva in codul bunelor maniere ca rochiile din voal si din in nu se mai poarta dupa 15 august si nu se poarta la birou. Nu se poarta pantofi decupati, sandale la birou, etc. Nu mai zic de barbatii in sandale si pantaloni scurti la birou...
    Si, ca tot veni vorba de uniforme, cele ale insotitorilor de zbor va deranjeaza? Tinuta office a bancherilor e o problema? De ce trebuie sa sarim de fund in sus la orice chestie care tine totusi de common sense, acel bun simt despre care vorbesc englezii.
    • +5 (19 voturi)    
      Temperatura și aer conditionat (Miercuri, 21 august 2019, 22:40)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

      Chiar am dubii ca se duceau angajații de la anpc în chiloți sau în sutien la control. Dar dacă nu se poate asigura aer condiționat sau dacă exista conflict între angajați asupra temperaturilor se mai poarta și o mânecă scurta sau o alta ținută mai flu flu.
      Nu se mai poarta voal sau in după 15 august, fără sandale la femei, wtf? Cărțile alea erau scrise în mica glaciatiune din evul mediu-renastere? Sau erau editate de inchiziția sau Bor?
      • +3 (13 voturi)    
        Nu-ti pui perle la ora 7AM :D (Joi, 22 august 2019, 7:56)

        Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        Sunt cateva carti de bune maniere si coduri vestimentare scoase in ultimii ani. Nu in Romania. Unele sunt traduse. Ideea de baza este sa nu epatezi. Legat de sandale la femei si barbati: eu ma refeream la tinuta de birou. E de prost gust sa iti arati carnaciorii in birou. Indiferent cat de bine e facuta pedichiura. Nu zic ca unele chestii din regulament sunt cel putin discutabile, departe de mine lucrul asta. Spun doar ca sunt de acord cu lipsa sclipiciului, paietelor, a blugilor fara genunchi si alte atrocitati ale modei. Eleganta si decenta nu au a face cu paietele reversibile :D purtate la 10AM in birou.
        • +2 (2 voturi)    
          v-am dat plus pe bune (Joi, 22 august 2019, 22:50)

          U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

          parol...chestiunea purtatului sandalelor e genderizata: Spre exemplu, la rochia lunga de seara, se poarta nuamai sandale fine si cu toc La barbati, sandalele merg numai la pescaresti, bermude sau sort. Dar asta e codul contemporan. Acum 150 de ani, puteau sa ti se vada sfircurile iesind din corsaj, dar vederea degetelor de la picioare provoca lesin in masa...
  • -16 (24 voturi)    
    blue@hotmail.com (Miercuri, 21 august 2019, 20:54)

    MateiCraciun [utilizator]

    Si atunci toata lumea se intreaba de ce exista Brexit!? Asta este unul dintre raspunsuri! Pai cum sa stea englezul la masa discutiilor cu tipul asta de oameni?
  • +15 (45 voturi)    
    ! (Miercuri, 21 august 2019, 20:55)

    chiuaua [utilizator]

    foarte bine acest regulament
    daca tot sunt bine platiti, sa poarte burka si la 38 de grade.
    Allah Akbar!
  • +8 (14 voturi)    
    asta e (Miercuri, 21 august 2019, 21:04)

    Ilidia [utilizator]

    Deci asta e! De aia la protectia consumatorului era dezastru...Noroc ca mai apare cate unul "destept" ca asta...
  • +8 (18 voturi)    
    Tinute obligatorii si pt. consumatori. (Miercuri, 21 august 2019, 21:09)

    Plagarus [utilizator]

    + Iee si coc, model Vasilica.
  • +5 (17 voturi)    
    Ceausism (Miercuri, 21 august 2019, 21:36)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Intr-o tara condusa de o gasca de comunistoizi si cu instituii aservite politic, clientelare si inficiente, platite gras din bani publici, cu bugetari puturosi si nesimtiti, nu e de mirare ca apar asemenea „reguli” care nici macar pe vremea ui Ceasca nu erau. STALINISM reinviat in epoca psd=fsn=pcr bolșevic.
    • +7 (13 voturi)    
      Coreea de Nord din Europa (Joi, 22 august 2019, 1:09)

      Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Pe vremea lui Ceaşcă “regulile” erau mult mai dure. Dar erau alte timpuri. Pentru era digitală însă într-o ţară care se consideră democrată aceste măsuri depăşesc pe cele din epoca de aur.
      Am terminat liceul în ’66. Băieţii eram obligaţi să purtăm chipiul şcolar toată ziua (mai puţin când era ger), fetele trebuia să aibe tot timpul bentiţă albă pe cap şi aveau voie să poarte doar ciorapi “patent”, iar când era cald şosete sau ciorapi trei-sferturi albe. Student fiind, în vacanţa de vară ’68 m-a luat militia de pe stradă şi m-au dus la frizerie să-mi tundă pletele, iar în ’69 un profesor (?!) m-a dat afară de la curs pentru că aveam părul prea mare (nu erau chiar plete). La examene nu eram primiţi dacă nu eram în costum, cu cravată. Un coleg de-al meu nu a fost primit la examen de un alt “profesor” pentru că avea cămaşa descheiată şi cravata evident nu era strânsă pe gât. Ȋn ’74 am fost chemat în biroul Directorului General pentru a fi trimis în delegaţie la centrala din Bucureşti. Ȋn birou era şi un şef din centrală care mi-a spus că înainte de a merge la Bucureşti trebuie să mă duc să mă tund, că am părul prea mare.
      Am lucrat la o multinaţională puternică. Exista o singură regulă pentru vestimentaţie şi numai pentru vestimentaţie – “casual”. Dacă aveai nedumeriri îţi întrebai colegii, la limită şeful. Ȋn funcţie de natura evenimentului aflai dacă se impune ţinută obligatorie, ţinută de zi, ţinută lejeră /sport. Dacă te îmbrăcai neadecvat situaţiei erai politicos atenţionat. Sigur nu se repeta.
  • +4 (16 voturi)    
    Nasol sa fii rocker, in Romania (Miercuri, 21 august 2019, 22:36)

    Dalinar [utilizator]

    Nasol si sa traiesti, frumoasa tara, pacat ca-I locuita.
  • +10 (18 voturi)    
    Pai si barba cui o lasi ? (Miercuri, 21 august 2019, 22:38)

    andreiu [utilizator]

    De ce nu interzice si barba? Ea este doar pentru popi si doliu...
  • +6 (12 voturi)    
    Multe (Miercuri, 21 august 2019, 22:49)

    Alexa.99. [utilizator]

    fuste au fermoar, in special cele cu croiala clasica, asa cum isi doreste el sa vada in institutie. Ce nu i-o placea la fermoare? E cam ciudat omuletul asta. Poate ca daca nu esti capabil sa te faci remarcat cu ceva, inventezi un dress code nou, sa ramai cu ceva "in istorie".
    • +4 (6 voturi)    
      Vorba cântecului (Joi, 22 august 2019, 8:46)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      Foaie verde din tufiș/La fermoare am fetiș/Nu dau voie cu fermoare/Că la mine fetiș doare!
    • +1 (3 voturi)    
      fermoarul (Joi, 22 august 2019, 8:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      îl tentează să o ”ajute” pe purtătoare să-și dea fusta jos, pe baza zicerii ”sus textila, haide inter”. :))
    • +5 (5 voturi)    
      cred ca (Joi, 22 august 2019, 11:07)

      ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui Alexa.99.

      nu stie sa le deschida ...
  • +13 (21 voturi)    
    Piedone cel nou si urat (Miercuri, 21 august 2019, 23:00)

    Veorel [utilizator]

    Mor de ras : ,,aspectul facial și capilar îngrijit, decent "

    1. ipochimenul are bratara pe mana
    2. cimpazeul n-are aspect facial si capilar ingrijit, ar fugii si Lombroso daca l-ar intalnii

    Pe cale de consecinta peste 7 zile trebuie sa demisioneze :-) :-) :-)
    • +1 (1 vot)    
      recunoastere (Vineri, 23 august 2019, 10:17)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Veorel

      Bratara are scopul sa-l recunoasca familia cind vine acasa... Se poate transfigura in timpul programului atit de intens!
  • +9 (17 voturi)    
    Uraaaaa!!! (Miercuri, 21 august 2019, 23:46)

    VARCIOROVA [utilizator]

    Am rezolvat problemele.
    Asta-i cretin.
  • -6 (14 voturi)    
    Anul curent (Joi, 22 august 2019, 3:23)

    Setalcott [utilizator]

    Sa intelegem ca prin 2030 vom putea practica nudismul la serviciu? Sau ca, avand in vedere ca de acolo am plecat la inceputurile omenirii, vom ajunge la palton in toiul verii?
  • +3 (7 voturi)    
    Comentarii (Joi, 22 august 2019, 8:31)

    Ecce_Homo [utilizator]

    Ma intreb daca oamenii care comenteaza la acest cod sunt tot cei care comentau despre felul in care se imbraca Prima Doamna :D
    • 0 (4 voturi)    
      corect (Joi, 22 august 2019, 9:39)

      verdedeparis [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

      Corect
    • +1 (1 vot)    
      sumanul lui Dancila (Joi, 22 august 2019, 13:39)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

      e diferit de tinuta ce poate fi purtata de un angajat la stat sau corporatie. Are functie de reprezentare, dar trebuie sa iti alegi si diferite tinute nu toate la fel culori diferite.

      Pe de alta parte pe Dancila o plimba SPP sau Jandarmeria cu seria 7, la guvern e A/C. In fundul curtii la sa zicem ANPC Caracal sa zici mersi daca ai apa la toaleta sa dai pe fata, iar cand se dc in control nimeresc in vreun chiosc d-ala unde e mai cald ca afara.
  • 0 (8 voturi)    
    ! (Joi, 22 august 2019, 9:25)

    chiuaua [utilizator]

    Daca tot se impune un dress code de trista amintire, sa nu uitati va rog si de sapca.
    Toti ar trebui imbracati la fel, poate ....o salopeta ar fi fost mai buna.
    Ce spuneti Tov...? In familie experienta sigur si-a lasat amprenta
  • +5 (5 voturi)    
    OPC = mafie (Joi, 22 august 2019, 9:29)

    al123 [utilizator]

    La fiecare plangere in care reclami o firma mare : Vodafone , Apa Nova , Enel , raspunsurile sunt paralele cu cererea din sesizare. Reclami ca nu poti sa vizualizezi factura, deci nu poti sa o platesti , si ei vin si spun ca acum 2 luni ....
    Niste cretini , idioti si imputiti , iar doamnele care lucreaza acolo , pentru faptul ca accepta sa fie cu toti idiotii , unii si sefi , ar trebui sa presteze si alte servicii fara sa comenteze. SUNT toti O CLOACA!!!!!
  • +1 (5 voturi)    
    Despre barba. (Joi, 22 august 2019, 9:38)

    sorance2000 [utilizator]

    Sa se interzica si purtarea barbii.
  • +4 (4 voturi)    
    asta se joaca cu focul (Joi, 22 august 2019, 10:16)

    mos ion roata [utilizator]

    Pai,99% din cele vizate sunt,sotii,fete,iubite,amante,pile ale potentatilor psd. Cred ca mai simplu pentru decidenti este sa-l schimbe pe Mironica-Horica. Atfel nu mai pupa ei...
  • +8 (10 voturi)    
    mai cu calm, nepoate! (Joi, 22 august 2019, 10:17)

    U_swamp [utilizator]

    E si oleaca de exagerare in detalierea codului vestimentar, dar, in principiu, a impune o tinuta decenta si adecvata intr-o institutie publica mi se pare normal. Chiar daca nu stim noi prea mult, companiile mari, multinationalele sint mult mai stricte cu angajatii din acest punct de vedere.
    Ne asteptam de la dl Constantinescu sa nu fie asa robespierrean , mai ales ca e notorie istoria ilustrei sale familii.
    • 0 (4 voturi)    
      :)) (Joi, 22 august 2019, 11:04)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      O sa iti iei multe minusuri la comentariul asta :))

      Si eu am zis ceva de genul asta mai sus si mi-au carat tone de voturi negative :D
      • +3 (5 voturi)    
        M-ai facut curios (Joi, 22 august 2019, 12:59)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Esti colectionar de plusuri? Hai sa-ti explic pe scurt care e treaba cu acest punctaj idiot: ...zi o cifra ..patru.. nu e bine, eu m-am gandit la cinci, ai un minus.
        Spune adevarul tau, spune ce crezi si lasa punctele date de altii in adevarul lor.
      • +1 (1 vot)    
        pam-pam (Joi, 22 august 2019, 22:40)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        N-as fi eu daca as comenta tintind plusuri. Mie nici ca-mi pasa/c-alta-i mai frumoasa...
    • 0 (0 voturi)    
      "fashion" ideologic (Luni, 26 august 2019, 16:28)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      in memoria "bunelului"...
  • +7 (11 voturi)    
    ... (Joi, 22 august 2019, 10:26)

    a.nonim [utilizator]

    Este copie la indigo dupa regulamentele interioare din multe corporatii, in special banci sau firme care lucreaza cu publicul. Corporatistii pot intra de curiozitate pe site-ul de Intranet, sigur vor gasi ceva similar.
    Este perfect normal ca atunci cand mergi la o banca, la un ghiseu, sa nu te intampine un individ in maieu de plaja sau o "pitzi" cu tricou "kiss me". Nu cred ca exista vreo bursa sau banca in lume unde sa poti intra (ca angajat cel putin) in tinuta de plaja. Infantilismul si extravaganta adolescentina nu au ce cauta intr-un mediu de afaceri, prima impresie pe care o faci unui client este esentiala, nimeni nu-si risca banii pentru mofturile unui angajat.
    • 0 (2 voturi)    
      Ha! Ha! (Joi, 22 august 2019, 19:12)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

      Da un singur exemplu unde sa fie interzise camasile cu maneca scurta sau cele verzi!! Sa vad, poti? Asa ca las-o balta cu copia la indigo ca vorbesti prostii.
  • +3 (3 voturi)    
    Are sens (Joi, 22 august 2019, 14:10)

    nano2k [utilizator]

    Majoritatea fiind rude intre ei, nu prea are sens sa pofteasca unii la altii, nu?
  • +2 (2 voturi)    
    Abuz??? (Joi, 22 august 2019, 16:47)

    naturalu [utilizator]

    Nu este nici un abuz, este necesara o decenta in vestimentatie. Daca fufetul si curvetul doreste sa fie convingator, nici o problema: dupa ora 17.00.
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Joi, 22 august 2019, 18:25)

    Crysss [utilizator]

    Bravo directorului. Au intrat in normalitate, aceasi tinuta ca si in sistemul privat bancar.
  • 0 (0 voturi)    
    Dar cu sacourile la doua rinduri de nasturi ce au? (Joi, 22 august 2019, 18:34)

    D-or [utilizator]

    Poate ma lamureste cineva de ce in codul vestimentar al firmei la care lucrez le e interzis barbatilor sa poarte haine incheiate la doua rinduri de nasturi.

    Eu nu am gasit nicio explicatie. Poate sa nu semene cu niste uniforme?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by