Greenpeace România, despre vinieta din Capitală: Este o măsură de care toți avem nevoie

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 15 august 2019, 14:36 Actualitate | Esenţial


Masini in Bucuresti
Foto: Hotnews
Alin Tănase, coordonator de campanii la Greenpeace România, a declarat că proiectul privind vinieta în Capitală și interzicerea mașinilor sub Euro 3 în Centru este binevenit și consideră că va duce la îmbunătățirea calității aerului. Tănase spune că este nevoie și de alte proiecte.

„Este bine să nu mai lași mașinile vechi și poluante în centrul orașului, asta ajută la îmbunătățirea calității aerului. Ne ajută pe toți, de la pieton la biciclist. Bineînțeles, când pedalezi respiri aer poluat, și fără aceste mașini va fi un aer de o calitate mai bună. Cu cât sunt mai puține mașini în oraș, cu atât mai bine. Este o măsură de care toți avem nevoie. Dar sunt și alte măsuri care trebuie luate, precum sute de kilometri de piste de biciclete sau perdele de protecție”, a precizat pentru Mediafax, Alin Tănase, coordonator de campanii la Greenpeace România.

Potrivit acestuia, în orașele din vestul Europei, astfel de legi sunt mult mai drastice.

„Părțile controversate din proiect sunt cele care vorbesc de mașinile care nu sunt de Ilfov și din București și care sunt totuși de la Euro 3 în sus, și dacă vor să intre în centrul orașului trebuie să plătească o taxă. În afară de asta, eu îl văd ca pe un proiect care ajută la îmbunătățirea calității aerului și este o practică pe care cei din vest o au, ba chiar în alte țări sunt mult mai drastice aceste legi. Dar trebuie făcute și alte proiecte, cum sunt parcările la capetele liniilor de metrou, adică dacă tot nu-l lași să intre în oraș, măcar să-i oferi un loc de parcare și transport în comun”, a mai precizat reprezentantul Greenpeace.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














781 vizualizari

  • +6 (8 voturi)    
    Greenpeace (Joi, 15 august 2019, 15:07)

    unins [utilizator]

    ar face mult mai bine daca s-ar ocupa de criminalii care distrug padurile din Rromania, sau spatiile verzi din orase.
    • +2 (2 voturi)    
      De cei care vor să distrugă parcul de la Antipa? (Joi, 15 august 2019, 15:36)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui unins

      Stai liniștit, Greenpeace nu va avea nimic de obiectat vreodată pe această temă.
    • 0 (2 voturi)    
      .... bineinteles ..... (Joi, 15 august 2019, 15:47)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui unins

      Sa faca Greenpeace ce nu fac autoritatile si cetatenii din Romania.
      • 0 (0 voturi)    
        Pai care-i (Vineri, 16 august 2019, 12:50)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        scopul declarat? Sa faca administrare locala?
  • +4 (4 voturi)    
    baietii de la GreenPeace nu prea le au cu legile (Joi, 15 august 2019, 17:15)

    AliKimiku [utilizator]

    Ce conteaza ca tampenia propusa e ilegala fiindca discimineaza. Pentru ei e buna fiindca taxeaza. Ce conteaza ca cei cu masini de provincie sub euro4 sunt sub 3% in Bucuresti? Nu conteaza, sa-i taxam selectiv, a nu suparam Pandelienii!
    • +1 (1 vot)    
      Mașini din provincie? (Vineri, 16 august 2019, 7:44)

      BEDE [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

      Există destule mașini înmatriculate în diferite județe, dar care aparțin unora care locuiesc în București și lucrează în București. de ce sunt înmatriculate în alt județe este o altă poveste: cred că este o chestie cumva de taxe.
      Der, totuși, de ce să fie discriminarea între cei din București și cei din alte localități?
  • +3 (3 voturi)    
    da, (Joi, 15 august 2019, 17:16)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    comunismul de rit nou se potriveste foarte bine cu comunismul de rit vechi, in plan spiritual se inteleg perfect. Difera in anumite privinte neesentiale, in rest sint acelasi lucru.
    • +1 (1 vot)    
      Bine ai revenit, baroane! (Vineri, 16 august 2019, 18:16)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Nu am mai văzut demult comentariile tale!
  • +2 (2 voturi)    
    prosteala (Joi, 15 august 2019, 17:23)

    Mistrelutz [utilizator]

    nu ajuta la NIMIC.
    daca s-ar aplica in tot orasul da,ar contribui la scaderea poluarii..dar asa..doar in centru..e frectie la picior de lemnn.
    Si ce vina au oamenii care nu-si permit masini mai noi?
    iar chestia cu piste si biciclete..sa fim seriosi,clima nu mai permite. A calculat cineva sa vada de exemplu,cat s-a putut merge cu bicicleta anul trecut,pe baza conditiilor meteo ?
    fara un transport in comun performant si prioritar,nu se va face nimic
    • 0 (0 voturi)    
      pai (Vineri, 16 august 2019, 19:31)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      in treizeci de ani n-au construit nici o linie de metrou, au finisat sase kilometri facuti pe vremea lui ceausila.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version