VIDEO Bătrână de 81 de ani, amendată de polițiști în Capitală pentru că nu a grăbit traversarea pe trecerea de pietoni

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 7 august 2019, 10:06 Actualitate | Esenţial


batrana amendata
Foto: Captura
O bătrână în vârstă de 81 ani a fost amendată de polițiști în Capitală pe motiv că a traversat pe roșu, pe trecerea de pietoni. Femeia, care se deplasa cu dificultate, spune că a început să traverseze când semaforul arăta verde, iar când a ajuns la jumătatea drumului culoarea semaforului s-a schimbat.





Imaginile în care bătrâna este amendată de polițiști pentru că nu a grăbit traversarea au fost postate pe Facebook.

Dialog cu bătrâna amendată:

- Câți ani aveți?

- 81.

- Ați mai trecut pe roșu până acum vreodată?

- Nu. N-am trecut nici acum. Am pornit pe verde, dar s-a schimbat când eram eu pe la mijloc.

- Dumneavostră mergeți puțin mai încet.

- Sigur că da!

- Și, de fapt, vă amendează pentru mers încet pe verde.

- Da, mă amendează că am trecut pe roșu.

Bătrâna nu a încercat să îi convingă pe polițiști să o ierte.

Reprezentanții Poliției nu au furnizat până acum un punct de vedere.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















34437 vizualizari

  • +116 (118 voturi)    
    Asta e politia romana (Miercuri, 7 august 2019, 10:12)

    banel [utilizator]

    Se ia de oameni vulnerabili si vanzatorii de patrunjel, iar infractorii le sunt sefi, parteneri sau prieteni.
    • +45 (47 voturi)    
      Remember #politiaparcheaza (Miercuri, 7 august 2019, 10:59)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Un material memorabil cu masini ale Politiei parcate “cum trebuie”

      https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-14441302-fotogalerie-isi-permit-soferii-din-romania-parcheze-trotuar-fara-lase-loc-pentru-pietoni-poate-face-pentru-rezolvarea-problemei.htm
      • +28 (28 voturi)    
        Milioanele recuperate de la Voiculescu (Miercuri, 7 august 2019, 15:40)

        MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Amendeaza batrane dar de recuperat banii de la Voiculescu? E complicat!!!!!!!!!!
        • +5 (5 voturi)    
          Avem o Politie lasa !!! (Joi, 8 august 2019, 9:47)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

          Eu as vrea sa aflu daca vre-un professor mare doctor in stiinte politienesti a predate vreodata aceasta situiatie...

          Chiar nu intervine nimeni sa opresca fenomenul de hartuire a batranilor?

          Clanurile mafiote inteleg acest comportament las al Politiei, iar aceasta lipsa de discernamant vulnerabilizeaza oamenii de buna credinta la abuzurile criminalilor!!!
    • +55 (55 voturi)    
      Sute de masini parcate cu nesimtire (Miercuri, 7 august 2019, 11:18)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Politia e INEXISTENTA pentru cei care incurca circulatia...
    • +43 (45 voturi)    
      am crezut (Miercuri, 7 august 2019, 11:24)

      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui banel

      in trecut am crezut ca nu se iau de mafioti din frică și lașitate... de'ar fi fost așa...

      Zilele astea ne-am lămurit că nu o fac din prietenie, și protecție. Pentru că sunt mână în mână cu ei...
    • +62 (62 voturi)    
      Politia adevarata !!! (Miercuri, 7 august 2019, 12:05)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Isi dadeau dosul jos din masina asezata la panda, si dirija traficul pana dna de 81 de ani reusea sa traverseze !!!


      dar na, ce sa-i facem....nici macar sa-i dam afara nu putem....ca se ascund unii dupa altii
    • +22 (22 voturi)    
      pai daca este asa de ocupata... (Miercuri, 7 august 2019, 14:40)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Cum sa mai tina pieptul si cu infractorii periculosi???
    • 0 (4 voturi)    
      Imagine a noastra, a populimii (Joi, 8 august 2019, 8:26)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Astia suntem noi, populimea, ne plac smecherii si smecheriile.
  • +51 (59 voturi)    
    ... (Miercuri, 7 august 2019, 10:16)

    tirolez [utilizator]

    Am patit si eu la fel in fata la Antipa, dar mi-au dat doar mustrare scrisa. Am inceput sa traversez cand clipocea si am ajuns pe partea cealalta cand era rosu. Buna ziua, buletinul, va rog.
    Eh.
    Cand iti taie fata diversi smecheri pe verde-pietoni, nu mai vede nimeni.
    • +6 (58 voturi)    
      Nu doar soferii forteaza semaforul (Miercuri, 7 august 2019, 10:51)

      aladdin [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Ci si pietonii. Daca clipocea, era semn pentru cei aflati deja pe trecere sa se grabeasca, tu evident nu aveai timp sa traversezi. Insa si in cazul batranei se impunea doar o mustrare verbala/scrisa daca intr-adevar a inceput traversarea pe verde.
      Desi voi primi minusuri, consider ca pietonii care traverseaza neregulamentar (pe principiul "ma vede, doar n-o sa intre in mine") trebuie sanctionati, traversarea neregulamentara fiind principala cauza a accidentelor a caror victima cad pietonii.
      • +39 (39 voturi)    
        Foarte corect! (Miercuri, 7 august 2019, 11:27)

        Jegul Cristian Ioan [utilizator] i-a raspuns lui aladdin

        Ai perfecta dreptate cu "Nu doar soferii forteaza semaforul, ci si pietonii".

        Dar sunt multe treceri de pietoni unde verdele dureza foarte putin, chiar daca NU ai 80 de ani, este imposibil sa traversezi dintr-o data, trebuie sa te opresti pe mijloc.

        Si chiar daca esti Uslain Bolt, atunci cand se face verde este imposbil sa iei startul, trec masinile care fac dreapta!
        • +24 (30 voturi)    
          totusi (Miercuri, 7 august 2019, 12:00)

          AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui Jegul Cristian Ioan

          vrem un oras al pietonilor, nu numai al masinilor. Acum, BUcuresti este un oras exclusiv al masinilor
          • +3 (9 voturi)    
            Serios.... (Miercuri, 7 august 2019, 18:30)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui AndJorj

            cati pietoni iau amenzi si cati soferi?!

            trecerea de pietoni unde se sfarseste Floreasca cu Pipera...pietonii nu au nici un sfant la 8-9 dimineata...eu ca sofer daca trec...imi pierd carnetul..plus amenda nu joaca...

            Tu ca pieton iei 50 de lei si comentezi...e corect? sau discriminare?... (daca ar sta 100 de politisti acolo dimineata si-ar acoperi bugetul in 2 ore :P)

            A si pentru biciclisti...fratilor...daca nu aveti banda speciala...va dati jos ca altfel nu aveti ce cauta pe trecere ca vehicul....

            Bucuresti NU este un oras al masinilor...este un oras al politistilor indolenti care nu amendeaza parcarea ilegala, trecerea ilegala, linia continua, etc, Stau doar cu radarul si atat...
    • +28 (34 voturi)    
      Mda (Miercuri, 7 august 2019, 10:55)

      electron [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      In mod normal cand incepe sa "clipoceasca" nu mai ai voie sa traversezi. "Clipocirea" este un avertisment ca urmeaza sa se faca rosu si eventual sa grabesti pasul cand ESTI deja pe trecere. E aproximativ echivalentul portocaliu/galben la semafor la masini.
      Nu zic ca au procedat corect, dar la noi si pietonii lasa de dorit cand vine vorba de cunoasterea regulilor de circulatie.
      Ce se intampla in trafic este un cumul de factori lipsa semafoare acolo unde este nevoie din cauza trafic intens, soferi agresiv si pietoni necivilizati care traverseaza cum ii taie capul
      • +24 (26 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 7 august 2019, 11:37)

        Criminal in paralel [anonim] i-a raspuns lui electron

        • +9 (9 voturi)    
          "Nici macar (Miercuri, 7 august 2019, 14:33)

          unins [utilizator] i-a raspuns lui Criminal in paralel

          galben nu mai exista"! Acest lucru este facut intentionat, pentru a induce nesiguranta. In felul acesta oricand poti gresi si esti la mana politistuli, care are ca sarcina administrarea a cat mai multor amenzi. Ei nu stiu ce inseamna indrumare si preventie.
    • +8 (22 voturi)    
      nu te mai baga in traversare (Miercuri, 7 august 2019, 11:06)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      daca incepe sa clipoceasca semaforul, ptr ca nu ajungi in partea cealalta nici daca esti Usaim Bolt.
      Clipocitul e ptr cei care deja sunt pe trecere, sa se grabeasca.
      • +29 (31 voturi)    
        semafor (Miercuri, 7 august 2019, 11:27)

        Keiiil [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Din cate am vazut pana acum in vest, masinile au rosu inca vreo 10-15 secunde dupa ce se face rosu la pietoni. Iar daca cumva se face verde iar pietonii inca mai trec, soferii asteapta fara nici un fel de claxon. In privinta batranilor, am vazut multe situatii in care soferii se opresc voluntar si asteapta 30 secunde sa treaca batranelul strada, formand coada, chiar daca nu e trecere de pietoni!
        • +29 (33 voturi)    
          daca politistul era prezent (Miercuri, 7 august 2019, 12:15)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Keiiil

          sa'i fie rusine ca n'a iesit inaintea batranei s'o ajute si sa opreasca traficul, pt. a'i asigura trecerea in situranta.
          sa deie naibii jos chestia aia cu politia in slujba boborului, pe care si'au pus'o de pomana pe masina.
        • +8 (8 voturi)    
          la noi nu au 15 secunde, (Miercuri, 7 august 2019, 12:54)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Keiiil

          de multe ori , cand se face rosu la pietoni, se face verde la soferi (adica in aceiasi secunda), Atunci risti sa calce magistral vreun sofer mai grabit.
          Poate te bazezi pe faptul ca vei castiga in istanta...e posibil , dar iti trebuie martori. Daca nu ai martori, iar soferul are pe cineva in masina care sa declare ca tu erai pe rosu, el castiga.
    • -3 (5 voturi)    
      dacă (Miercuri, 7 august 2019, 18:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      clipocea culoarea verde pt. pietoni, trebuia să vă opriți și să nu mai traversați. Erați pe trotuar nu în mijlocul șoselei, ca bătrâna de 81 ani.
      Să ziceți mersi că v-a dat doar averstiment.
  • +62 (62 voturi)    
    Pulitia stupiditatii (Miercuri, 7 august 2019, 10:21)

    blackbeard [utilizator]

    Bravooo baieti! V-ati facut treaba admirabil! Societatea va multumeste pentru efortul depus in mentinerea ordinii si sigurantei publice! Uraaa! Uraaa! Va iubim cum nici nu banuiti.
    • +11 (11 voturi)    
      "Uraaa, uraaaa!" (Miercuri, 7 august 2019, 14:35)

      unins [utilizator] i-a raspuns lui blackbeard

      Chiar s-a acumulat multa uraaaa si intr-o zi va exploda.
  • -33 (41 voturi)    
    si voi?! (Miercuri, 7 august 2019, 10:26)

    liviu_ [utilizator]

    acum inteleg ce a vrut diaconescu sa spuna prin "otvizarea romaniei"

    1 - nu e stire
    2 - dpdv legal au actionat corect (moral sunt niste semne de intrebare DACA batrana spune adevarul)
    3 - mor o gramada de oameni din cauza traversarii prin loc nepermis
    4 - aparati o incalcare a legii!

    da situ... treceti sa ma injurati!
    Adevaru e ca pentru 70-80% din oameni (si soferi si pietoni) rosu nu inseamna "opreste" inseaamna "trece daca ai timp"
    • +20 (30 voturi)    
      daca ai trecut pe verde (Miercuri, 7 august 2019, 10:45)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      in vest sunt senzori care nu schimba culoarea pana ce nu se elibereaza trecerea de pietoni.
      La noi lipseste tehnologia dar stiu ca soferul are obligatia sa astepte pana ce traverseaza pietonul..e common sense cum ar spune englezii..se pare ca politistii nu au common sense ,,si confunda o stire cu otevizarea
      • +7 (13 voturi)    
        nope... (Miercuri, 7 august 2019, 11:15)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        daca pui in Buc semafoare cu senzori, vor ramane mereu pe aceiasi culoare ptr ca strada nu se elibereaza niciodata de pietoni sau masini.
        A facut Videanu asa ceva, la trecerea de la muzeul Satului de pe Sos Kiseleff.
        Asica, senzorii depistau cand nu mai vin masini dinspre Arcul de triumf catre Piata Presei Libere, si in acel moment faceau verde ptr pietoni. Urmarea? Pietonii nu aveau verde decat nopatea, ptr ca pe sensul Arcul de Triumf-Bd Kiseleff -Piata Presei Libere erau mereu masini, care tineau pe rosu semaforul ptr pietoni.
        La fel si daca s-ar pune senzori ptr pietoni: in permanenta ar fi cel putin un pieton pe trecere, si masinile nu ar mai inainta decat noaptea.
        astea cu senzori nu sunt bune in aglomeratie ptr ca raman blocate pe rosu.
        • -7 (11 voturi)    
          mda (Miercuri, 7 august 2019, 11:59)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          aia functioneaza doar dacaoamenii (pietonii sau soferii) sunt civilizati, in romania nu e cazul...
          • +5 (7 voturi)    
            nope, (Miercuri, 7 august 2019, 12:57)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            senozrii nu au legatura cu civilizatia. Au legatura cu aglomeratia din trafic...daca e aglomerat, senzorii raman activati in permanenta, si nu se mai dezactiveaza pana cand nu vine noaptea si se duce aglomeratia.
        • +3 (3 voturi)    
          corect (Miercuri, 7 august 2019, 13:49)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          In cele aglomerate se pune timp si vezi ca mai ai ..3 secunde..problema ramane pana la urma common sensul ..Garcea va ramane Garcea
          • +5 (5 voturi)    
            prietene, e putin 3 secunde (Miercuri, 7 august 2019, 14:19)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

            spre exemplu ca sa traverzezi Magheru de-a latul. Am incercat eu si nu mi-a iesit, am fortat clipocitul si era sa ma calce o masina...si tine cont ca in liceu am fost vicecampion judetean la atletism viteza.
            Batranica, la conditia fizica a dumneai, nu a avut nicio sansa sa ajunga la timp pe celalalt trotuar.
            Asta e, de atunci daca vad ca semaforul clipoceste, ma opresc, indiferent ca sunt pieton sau sunt cu masina. (intersectiile sunt mari, daca fortezi galbenul, nu stii niciodata ce se poate intampla pana cand iesi din ele)
        • -2 (2 voturi)    
          Daca sunt prost concepute, da, asa e (Miercuri, 7 august 2019, 14:25)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Dar iarasi, si in alte parti sunt semafoare cu senzori care merg foarte bine. Trebuie doar sa se schimbe oricum dupa un anumit interval. Daca nu vine nimeni din cealalta parte, da, raman pe verde. Dar daca este trafic se schimba oricum. Si evident ca timpii difera in functie de trafic.
          • +1 (1 vot)    
            Vad ca cineva e impotriva semafoarelor inteligente (Miercuri, 7 august 2019, 21:01)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Oare de ce? Treziti-va, suntem totusi in secolul XXI. In fine, cel putin unele tari...
      • -14 (16 voturi)    
        stii care e problema?! (Miercuri, 7 august 2019, 11:58)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        ca toata lumea presupune automat ca batrana spune adevarul!
        acum se vaneaza greselile politiei... (ma rog din pacate nu e foarte greu sa le gasesti) nici nu trebuie sa ai neaaparat dovezi...

        nu confund deloc... ei prezinta o presupunere, sau o opinie (din 2) ca un fapt, ceea ce este incorect!

        daca batrana spune adevarul, atunci da, au actionat neomeneste, sunt de acord cu asta. Dar totusi nu trebuie sa injuram automat politia FARA sa stim adevarul....
        • +8 (8 voturi)    
          cum adica spune adevarul (Miercuri, 7 august 2019, 13:51)

          Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          scrie clar ''nu a grabit trecerea''. deci politia admite ca a inceput sa treaca pe verde..carcotasi mai suntem
          • +2 (4 voturi)    
            Corect (Miercuri, 7 august 2019, 14:27)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

            Altfel ar fi spus "traversare pe rosu".
        • +1 (1 vot)    
          problema este.. (Vineri, 9 august 2019, 5:07)

          Ellias [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          ca politia mai nou, se leaga de batrani: ori in piete ca vand o legatura de ceapa verde, or o cupa de cirese, ori ca trec pe verde si nu reusesc sa ajunga in partea cealalta, tot pe verde...dar cand trece un bengos cu 100 pe limita de 60 sau cand vinde toate tampeniile fara macar sa aiba carnet de producator, nu se mai ia nimeni de aia..ca deh, le da "dreptul" politistilor...asa ca nu ii mai amendeaza. Pe amaratii astia de batrani, toti ii hulesc, toti ii amendeaza, de parca ar fii "ciuma societatii" Fratilor, toti vem parinti, toti vom imbatrani, hai sa fim un pic mai indulgenti cu acesti oameni care au construit tara asta ca acum sa vina tot felul de "maimutoi" sa o distruga. Hai sa fim un pic mai buni cu ceilalti. Ca nu ne costa nimic. E o vorba in engleza "what goes around, comes around" sau mai pe romaneste, "cu ce mana dai cu aia primesti"
    • +18 (20 voturi)    
      si tu,Liviu.... (Miercuri, 7 august 2019, 10:49)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      parca te vad la 81 de ani,pornit pe zebra ca din pole position,pe la ''jumatatea lui verde''.
      • -16 (18 voturi)    
        tu ai citit?! (Miercuri, 7 august 2019, 11:56)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

        nu... evident ca nu...
        de unde dracu stii ca batrana aia spune adevarul?

        tu presupui ceva care poate sa fie, foarte bine si fals!

        dar daca totusi spune adevarul sunt de acord ca trebuiau sa o lase!

        si nustiu d c ma repet cand e clar ca nu vreti sa intelegeti ce am scris
    • +20 (20 voturi)    
      ... (Miercuri, 7 august 2019, 11:00)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      N-o sa fim toata viata tineri si vom mai avea nevoie sa traversam strada. Ce facem? Nu mai iesim din casa? Am vazut n cazuri de oameni in varsta care se misca greu. Sunt intersectii unde abia treci un adult in pas alert cat timp e verde.
      Repet, pe soferii care trec in viteza pe verde nu-i vad? In special in zona scolilor e foarte periculos, nu toti copiii au insotitor la pranz. Nu au opritoare din alea in fata scolii, ca de , e bulevard. Vorbesc de scolile pe care le stiu.
      • -14 (16 voturi)    
        frate (Miercuri, 7 august 2019, 12:02)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        am impresia ca voi nu cititi sau nu intelegeti...

        dar nu se exclud.... ei trebuie sa amendeze si soferii care merg ilegal si pietonii care merg ilegal!
        tu spui sa nu amendeze pietonii atata timp cat nu amendeaza soferii ceea ce este stupid!

        mai mult am spus ca nu trebuia sa o amendeze DACA batrana spune adevarul (subliniez pe daca pentru ca e o presupunere, nu e un adevar pentru ca nu exist filmare)
    • +13 (17 voturi)    
      Si tu?! (Miercuri, 7 august 2019, 11:03)

      Bitzer [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Esti militian, nu? Ma minunez ca esti capabil sa scrii...Totusi,observ ca esti analfabet functional, din moment ce ai citit articolul, dar nu ai fost in stare sa il intelegi...
      • -13 (15 voturi)    
        iar?! (Miercuri, 7 august 2019, 12:10)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Bitzer

        nu sunt poliist
        doar incerc sa fiu rational...

        presupui ca batrana spune adevarul, ea poate minti! Te-ai gandit la asta?!

        si repet, daca spune adevarul nu e ok ce au facut politistii (Desi nu e ilegal), dar uman e aiurea. dar este un "daca" acolo. Noi nu avem toata filmarea, dar vorbim de parca stim exact ce s-a intamplat!

        baiete... apropos de "analfabet functional" unde dracu scrie ca batrana spune adevarul?! unde dracu e filmarea?! tu ai inteleg articolul?!

        acolo scrie CE A DECLARAT O BATRANA !!! ATAT !!! nu spune ce s-a intamplat! nu ai certitudinea ca acea batrana spune adevarul!
        dar ma bucur ca esti in stare sa ma jignesti pe mine! BRAVOS!!!

        Hai sa trecem dracu toti pe rosu ca asta meritam!
        de fiecare data cand politia amendeaza pe unu care traverseaza pe rosu , ii injuram si le gasim scuze... si apoi ne miram ca avem cele mai multe accidente mortale pe sosele din UE!

        cand stau la rosu ca pieton (si nu vin masini) sunt 20 care trec si 3 care asteapta si asta spune multe despre mentalitatea si respectul fata de legi din tara asta!

        si in caz ca nu ai citit/inteles. Da acesta este un caz particular DACA batrana spune adevarul si politistii trebuiau sa-l trateze diferit!
        Dar este posibil sa nu spuna adevarul si ei sa fi actionat corect. D c ne aruncam sa injuram politia doar ca e la moda, inainte sa avem toate detaliile?! Au fost , sunt si or sa mai fie cazuri in care politia merita injurata (si mai mult), dar nu avem certitudinea ca asta este unul dintre cazuri.
        • +2 (2 voturi)    
          In justitie nu conteaza cine si ce a facut, (Miercuri, 7 august 2019, 12:59)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Conteaza ce poate dovedi fiecare (in cazul nostru ce martori are fiecare).
          Deci, chiar daca batranica ar spune adevarul, in justitie va avea nevoie de martori. Nu ii are, atunci judecatorul va mentine contraventia scrisa de agent contra ei.
        • +3 (3 voturi)    
          Eu o cred pe batranica (Joi, 8 august 2019, 4:19)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          In locul unui Cefalau Burtalau cu un singur neuron in gestiune, si ala de la sapca. Punct.
    • +4 (4 voturi)    
      romanul e mai catolic decat papa (Miercuri, 7 august 2019, 11:24)

      strubex [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      https://www.youtube.com/watch?v=lMphb6cNScM&vl=en
    • +6 (6 voturi)    
      Nu zau? (Miercuri, 7 august 2019, 14:19)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu stiu (recunosc) legea, dar nu cred ca poate prevedea asa ceva. Daca ai inceput traversarea pe verde (deci corect, nici macar clipitor) ce vrei sa faci daca esti mai in varsta si mergi mai incet si nu ai nici timp sa ajungi pe partea cealalta si nici nu ai unde sa te opresti la mijloc? Inveti sa zbori?? Cum bine zicea cineva, in alte tari (de ex. Canada) legea spuine ca si daca s-a facut rosu pentru pietoni dar mai sunt inca pe trecere, masinile trebuie sa astepte. Plus ca si acolo exista acele circa 5 secunde cu rosu peste tot.
      Tot despre Canada, au fost niste video-uri pe youtube cum politia a protejat niste gaste care traversau strada. Sa mai zic ca in cazuri ca cel prezentat in articol ajuta pietonul? Politistului roman ii cadeau galoanele daca faca asta?
  • +35 (35 voturi)    
    Gradul de civilizatie (Miercuri, 7 august 2019, 10:26)

    Alethea [utilizator]

    al unei comunitati se vede foarte fidel in atitudinea soferilor SI Politiei fata de situatii de acest gen. Este o situatie rusinoasa nu doar pentru politie ci pentru o intreaga comunitate din pacate(traverseaza daca esti batran, bolnav sau operat pe la o trecere de pietoni si vei vedea procentul soferilor care te claxoneazaza, te injura in gand sau deabea asteapta sa treci).
    • +7 (9 voturi)    
      testul psihologic (Miercuri, 7 august 2019, 10:46)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Alethea

      este expirat..ar trebui reevaluati toti soferii
      • -8 (12 voturi)    
        huh?! (Miercuri, 7 august 2019, 12:13)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        dar pietonii care sar garduriele de la tramvai si traverseaza ilegal, nu?!
        • -8 (10 voturi)    
          ca sofer cu state vechi, (Miercuri, 7 august 2019, 13:04)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          iti spun ca ai dreptate.
          In Romania pietonii sunt mult mai indisciplinati decat soferii (chiar si oameni in varsta, la care nu te astepti ).
          Soferii, oricat de nebuni ar parea, mai au un grad de luciditate si de responsabilitate, stiu ca daca exagereaza in trafic pot sa moara.
          In schimb pietonii de multe ori sunt ca potarnichiile, nici nu stii cum iti apare unul in fata, chiar in mijocul carosabiliului.
      • +2 (4 voturi)    
        Da, (Miercuri, 7 august 2019, 13:41)

        Alethea [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        din pacate insa la bun simt si ganduri curate n-ai cum sa dai examen...
    • -13 (13 voturi)    
      nu e chiar asa (Miercuri, 7 august 2019, 12:13)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Alethea

      am prins o situatie in care mergea incet si nu a claxonat 1 (nu era semaforizata, era doar trecere de pietoni)

      hai sa nu injuram de dragul de a injura.

      si aici nu avem certitudinea ca s-a intamplat ca in articol...
      • +5 (5 voturi)    
        Vai, domnu’ Liviu... (Miercuri, 7 august 2019, 15:00)

        Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ... da’ incăpățânat mai sunteti! ;-)
      • +6 (6 voturi)    
        Jesus! (Miercuri, 7 august 2019, 15:39)

        ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Ba, frate, da' am obosit sa-ti dau minusuri! de 19 ori! ba, tu chiar nu intelegi cand ti se spune ca esti pe dinafara ...
  • +41 (41 voturi)    
    politistul tembel ....vremuri noi, naravuri vechi, (Miercuri, 7 august 2019, 10:33)

    mnicku [utilizator]

    in loc sa o ajute ea primeste amenda
    • +24 (24 voturi)    
      Șoric de la miliție! (Miercuri, 7 august 2019, 10:44)

      Raoke [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Toată miliția rrrumânistaneză din ăștia-i formată!!!
    • +19 (19 voturi)    
      Intr-o tara civilizata,avand in vedere varsta, (Miercuri, 7 august 2019, 10:58)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      ii oferea bratul si o ajuta sa traverseze.Punem pariu ca daca facea asta,politistul nostru era aplaudat?
  • +22 (24 voturi)    
    #politiaucide (Miercuri, 7 august 2019, 10:35)

    un domn [utilizator]

    NU vede Croncanii cu Logan uri galbene deoarece au imunitate de la Principele Pandele si de la DUamna Gabi
  • +26 (26 voturi)    
    In alte tari... (Miercuri, 7 august 2019, 10:51)

    justin puscasu [utilizator]

    daca batrana ar fi anuntat Politia ca trece zilnic pe acolo si are probleme de mobilitate, Politia ar fi trimis un agent special pentru ea sa dirijeze circulatia pe durata traversarii.
    Dar acolo Politia este menita to serve and protect.
    Si la noi slujeste si protejeaza, dar nu pe cetateni.
  • +24 (24 voturi)    
    discriminare (Miercuri, 7 august 2019, 11:13)

    carmen_i [utilizator]

    Politia este foarte viteaza cand e vorba de oameni simpli, neagresivi. Cand e vorba de smecheri cu bani, mafioti, politicieni, atunci se face pres. Mai tineti minte cand Tariceanu nu a stat la coada la permise, la fel ca muritorii de rand.

    Am dat de intersectii unde culoarea verde pentru pietoni dureaza atat de putin incat ajungeai inevitabil pe rosu, in afara de cazul in care alergai.
    Nu mai vorbesc de cazul in care nu poti trece pe verde deoarece vin masini din lateral care nu dau prioritate pietonilor. Trebuie sa le lasi sa treaca si abia apoi ai posibilitatea sa traversezi;.
  • +17 (17 voturi)    
    Are cineva memorie buna? (Miercuri, 7 august 2019, 11:14)

    Intermezzo [utilizator]

    Fiindca cei ce au stiu bine ca in vechiul Decret de Circulatie comunist, numit DECRETUL Nr. 328 din 1966 exista un articol 12 care detalia semnificatia luminilor semaforului: verde, galben, rosu. La acea vreme nu se inventasera semafoarele pentru pietoni, cu doar doua culori, verde si rosu. Si ce se spunea intr-un paragraf al articolului 12? " Vehiculul sau pietonul surprins de lumina galbena in intersectie, continua sa circule ". Deci pietonul nu avea drepturi inferioare vehiculului daca era surprins in intersectie de schimbarea culorii semaforului. El pornea pe verde, semaforul se schimba pe galben daca pietonul mergea incet, iar apoi pe rosu, dar pietonul nu era contravenient si isi termina traversarea bine mersi pe rosu. Concluzia: decretul comunist era mai incarcat de umanism decit codul rutier elaborat democratic de Parlamentul Romaniei, pentru care omul nici nu exista.
    • +5 (5 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 7 august 2019, 11:38)

      Criminal in paralel [anonim] i-a raspuns lui Intermezzo

      • +3 (3 voturi)    
        NU! (Miercuri, 7 august 2019, 14:47)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui Criminal in paralel

        Este o metoda aplicata de politie pentru a crea conditii de incalcare a legii si pentru a da astfel posibilitatea politiei sa administreze cat mai multe amenzi. Cetatenii trebuie sa ceara reintroducerea functionarii culorii galbene.
        • +1 (1 vot)    
          si in buc la ce imi foloseste ca (Miercuri, 7 august 2019, 16:06)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui unins

          am culoarea galben la semafor? (ma refer la momentul in care se face din verde in rosu). Politia tot iti ia permisul, chiar daca ai trecut pe galben.
          In al doilea rand, la trecerea de pe rosu pe verde, nu este culloarea galben: adica se face verde in secunda in care s- a stins rosu....sa ii vezi pe toti ce pleaca de pe loc ca nebunii.
    • +3 (5 voturi)    
      comunistii stiau sa faca legi. (Miercuri, 7 august 2019, 13:07)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Intermezzo

      Nu sunt nostalgic (am trait rau pe vremea aceea), insa la facut blocuri si legi comunistii s-au priceput.
      Totul era stipulat clar, fara urma de ambiguu sau echivoc. La fel si amenzile, la fel si codul Penal, la fel si Lega ilicitului si altele.
      • +1 (1 vot)    
        Codul rutier e facut cu picioarele (Miercuri, 7 august 2019, 19:06)

        Intermezzo [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Am citit ultimul cod rutier ca sa vad ce obligatii au participantii la trafic fata de culoarea galbena a semaforului. Surpriza! Nicaieri nu este definita semnificatia culorii galbene a semaforului. Dar undeva in cod se vorbeste despre contraventia reprezentata de nerespectarea culorii galbene a semaforului. Pai asa legi da Parlamentul Romaniei? Parca mai bine lucra Marea Adunare Nationala: legile erau facute de specialisti iar Marea Adunare doar le aproba. Asa, orice lege trecuta prin comisia parlamentara de specialitate este macelarita la discutia in plen prin amendamente. Care pot fi fara noima sau contradictorii. Rezultatul? Rebuturi legislative de cea mai joasa speta.
  • +13 (13 voturi)    
    la semafor (Miercuri, 7 august 2019, 11:22)

    AdrianRoman [anonim]

    sictir poliția română!!
  • +16 (16 voturi)    
    ce nenorociti - astia ar trebui sa ne protejeze?? (Miercuri, 7 august 2019, 11:37)

    vali2 [utilizator]

    Ce nenoriciti sunt politistii astia, in loc sa opreasca cateva masini si sa o ajute, o asteapta cu mana in c** pe margine ca sa-i dea amenda.

    Sunt niste jogodi ordinarei politistii de genul asta
  • +15 (15 voturi)    
    k (Miercuri, 7 august 2019, 11:38)

    cartofiprajiti [utilizator]

    pe zi ce trece POLITIA devine tot mai idioata ....
  • +13 (13 voturi)    
    Demiterea imediata a politistilor respectivi ! (Miercuri, 7 august 2019, 11:39)

    KTerinca [utilizator]

    Restructurarea totala si urgenta a Politiei Romane.
    Sa fie toti dati afara si angajati apoi doar cei care trec o serie de examene riguroase.
    Nu in ultimul rand : Demisia Fifor !
  • +27 (27 voturi)    
    e bine... (Miercuri, 7 august 2019, 11:41)

    Martha Logu [utilizator]

    .. sa se amendeze cei care trec pe rosu sau in locuri nepermise. dar in cazul asta e hilar.. sa amendezi o baba care abia se misca. mai rau ca aia care alergau babele cu patrunjel.
    ba, astia din politie vor sa ne demonstreze in fiecare zi cat sunt de incompetenti?
  • +9 (9 voturi)    
    despre (Miercuri, 7 august 2019, 13:07)

    vasilica_costica [utilizator]

    toata politia fie locala fie generala e plina de ROBI (ala din Las Fierbinti) cu 4 clase primare si scoala de politie, in alte tari ar fi ajutat-o pe batrinica sa treaca strada, la noi ROBI atit stie sa dea amenzi, nici nu stie legea, doar articolul pe care se bazeaza, si cuprinde amenda, "sa traiesti ROBI si sa iti iei de banii de amenda luminari", pariu ca era de la politia locala
  • +7 (7 voturi)    
    Nu au intrebat (Miercuri, 7 august 2019, 13:16)

    ABBV [utilizator]

    de certificatul de producator? Poate doamna in cauza vindea patrunjel pe ascuns, si in loc nepermis. Meritati si premiu porumbelul de platina!
  • +3 (3 voturi)    
    Ce ar mai fi de spus? (Miercuri, 7 august 2019, 14:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Ticăloșie la scară mare - o știam de cât acesti incompetenti stiu doar sa fie slugi, sa se inhăiteze cu interlopii, să fie complici la ijnfracțiuni, să ia mita etc. O INSTITUTIE DEGENERATA SI MAFIOTA, condusa de politruci servili si ticăloși..
  • +1 (3 voturi)    
    nemultumiti (Miercuri, 7 august 2019, 14:06)

    mi_po [utilizator]

    Va tot plangeti ca politia nu e vigilenta. Si cand isi face treaba voi comentati.
    Vor ajunge si parintii lor in varsta, si speram sa nu aiba parte de aceeasi lipsa crasa de bun simt!
  • +7 (7 voturi)    
    doamnelor si domnilor (Miercuri, 7 august 2019, 14:22)

    Mateiul [utilizator]

    nivelul politiei romane! aplauze. Acestia sunt defapt milițieni pentru ca, ne place nu ne place nu sunt inca polițiști. defapt nu este nimic nou pt romania ci pur si simplu acum mass-media concentreaza atentia asupra M.A.I. (dintr-un motiv pe care nu-l cunoastem) si o tara intreaga poate vedea caz dupa caz modul de abordare, gradul de profesionalism si factorul uman al acestor bugetari. REFORMĂ ÎN POLIȚIE pe modelul Georgian!!!
  • +5 (5 voturi)    
    liviu...... (Miercuri, 7 august 2019, 14:23)

    cepreudonim [utilizator]

    ce fumezi taica? e grozav...iti face putinul creier terci!

    daca ai plecat...continui mersul pana la traversare.
    STOP.

    daca Garcea vrea sa amendeze un cetatean, sunt minim 1000 care vor traversa pril loc nepermis.

    M _ _ E PSD!
  • -10 (10 voturi)    
    Fake news (Miercuri, 7 august 2019, 14:59)

    Setalcott [utilizator]

    Isteria ia mintile jurnalistilor. A fost amendata pentru ca trecea pe rosu.
  • -7 (9 voturi)    
    exista 3 aspecte, parerea mea (Miercuri, 7 august 2019, 15:09)

    Who_is [utilizator]

    1. Consens general, comportament de toata jena. Lasi , corupti, aroganti fata de cei pe care ii simt slabi.
    2. Ar trebui sa existe pasaje subterane si scari rulante pentru strazile mari. Sau cel putin refugii intre benzi
    3. Babuta daca stie ca merge ca melcul, sa roage pe cineva sa o treaca strada. De obicei , mergand in ritm norma, treci si te intorci pe un verde. Ea a ajuns la jumatate ... cand mergi cu 1km/h , nu ai cum sa ai pretentie sa tii inca un semafor ocupat in haosul asta din bucuresti.
    • +8 (8 voturi)    
      asa, si, cum?? (Miercuri, 7 august 2019, 15:40)

      ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui Who_is

      cineva "s-o treaca strada" cam cum?! o impinge sa mearga mai repede, o ia in brate ??
      pfff ...
  • +5 (5 voturi)    
    ...dezgustator (Miercuri, 7 august 2019, 15:35)

    PaulAtreides [utilizator]

    As fi preferat sa citesc o stire care ne arata cum un politist ajuta o batrana sa treaca in siguranta strada.
    Mitocanii isi exerseaza puterea dand amenzi fiindca nimeni nu-i invata ca rolul lor este de a ne proteja pe cei care le platesc salariul.
  • +8 (8 voturi)    
    politia romana (Miercuri, 7 august 2019, 15:50)

    keiser_soze [utilizator]

    din ce in ce mai tampita! i-as concedia pe toti!!! In loc sa o ajute pe batrana in cauza, ei dau amenzi! Cand ai creierul cat o stafida....
  • +9 (9 voturi)    
    creierasul de politist nu degeaba (Miercuri, 7 august 2019, 16:44)

    __alex__ [utilizator]

    a intrat in folclor. Godina si cativa altii sunt exceptiile care confirma regula. Cand ai ministrii ca si Carmen Dan iar la Academia de Politie se fura tezele de doctorat ca sa nu se vada plagiatul, ce sa iasa din asa hazna?
  • +3 (3 voturi)    
    exagerat (Joi, 8 august 2019, 0:36)

    bogdanian79 [utilizator]

    Asta e exces de zel al politiei. Si lipsa de umanitate. Strecoara tantarul si inghit camila, cu alte cuvinte.
  • +6 (6 voturi)    
    viteji de la "mai' (Joi, 8 august 2019, 1:23)

    gopo2016 [utilizator]

    slugilor s-au umflat muschi pe voi cu batrina, ca in rest sinteti praf, macar sa umiliti si voi pe cineva ca aia cu masini va cam umilesc pe unde va prind, mai bine v-ati duce sa va cautati de munca, o munca cinstita
  • +4 (4 voturi)    
    Oamenii aveau target de facut (Joi, 8 august 2019, 10:17)

    Anonym [utilizator]

    Batranica s-a nimerit la momentul nepotrivit
    Soarta!

    Remarc ca politistul roman procedeaza invers ca ala american, el NU se da jos din masina.
    Cred ca ideea e sa te apleci la geam ca la ghiseul functionarilor, sa te umilesti din prima
  • +5 (5 voturi)    
    Politistul roman habar nu are (Joi, 8 august 2019, 20:00)

    Susufler0 [utilizator]

    ca in codul rutier mai exista si sanctiunea avertismentului, in afara celei a amenzii contraventionale

    Cand a intrebat-o pe doamna in varsta daca a mai fost sanctionata credeam ca Garcea se va transforma in politistul cu suflet Robi si ii va da doar un avertisment !

    PS. Da de unde ! garcea a ramas tot Garcea ! :)))


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version