Directorul medical al Serviciului de Ambulanță din Brăila spune că serviciul 112 nu funcționează corespunzător și că dispecerii „pun întrebări aiurea, întârzie misiunile și pun în pericol viața oamenilor”, transmite Mediafax.

Apel la 112Foto: ANCOM

„Pun întrebări aiurea, nu stai tu, dispecer, să întrebi de ce te doare, unde te doare, când te-a mai durut. Se bagă aiurea, ar trebui să facă legătura direct la ambulanță, se pierd minute prețioase. Întârzierile la cazuri sunt o regulă, de fiecare dată întârziem pentru că se pierde timpul la telefon, riscăm viețile oamenilor. Așa se întâmplă: ei pun întrebări aiurea, întârzie misiunile și pun în pericol viața oamenilor. Pe dispeceri nu-i cunosc personal, comunicăm doar telefonic, nu știu de unde îi iau, cine îi bagă acolo”, a declarat directorul medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila, Florin Ștefan.

Medicul brăilean mai spune că la fiecare misiune există o întârziere de 6-8 minute și că acest lucru ar putea fi evitat prin modificarea procedurilor de lucru și prin instruirea personalului.