Șeful Serviciului de Ambulanță Brăila: Dispecerii de la 112 pun întrebări aiurea, întârzie misiunile și pun în pericol viața oamenilor

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 1 august 2019, 8:05 Actualitate | Esenţial


Apel la 112
Foto: ANCOM
Directorul medical al Serviciului de Ambulanță din Brăila spune că serviciul 112 nu funcționează corespunzător și că dispecerii „pun întrebări aiurea, întârzie misiunile și pun în pericol viața oamenilor”, transmite Mediafax.

„Pun întrebări aiurea, nu stai tu, dispecer, să întrebi de ce te doare, unde te doare, când te-a mai durut. Se bagă aiurea, ar trebui să facă legătura direct la ambulanță, se pierd minute prețioase. Întârzierile la cazuri sunt o regulă, de fiecare dată întârziem pentru că se pierde timpul la telefon, riscăm viețile oamenilor. Așa se întâmplă: ei pun întrebări aiurea, întârzie misiunile și pun în pericol viața oamenilor. Pe dispeceri nu-i cunosc personal, comunicăm doar telefonic, nu știu de unde îi iau, cine îi bagă acolo”, a declarat directorul medical al Serviciului Judeţean de Ambulanţă Brăila, Florin Ștefan.

Medicul brăilean mai spune că la fiecare misiune există o întârziere de 6-8 minute și că acest lucru ar putea fi evitat prin modificarea procedurilor de lucru și prin instruirea personalului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















4548 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Toate astea (Joi, 1 august 2019, 9:51)

    unins [utilizator]

    se intampla din vina sefilor, care au OBLIGATIA sa organize activitatea subordonatilor punandu-le la dispozitie si obligandu-i sa respecte proceduri standard. TOATE convorbirile trebuie sa inceapa cu "NU INCHIDETI" asa cum vedem prin filme -celebrul "Don`t hang up" Toate intrebarile trebuie standardizate si adresate fara a folosi un ton agresiv, intimidant, ironic, emotiv ci calm si incurajator. Operatorul de la 112 nu trebuie sa piarda timpul cerand detalii, pe care oricum nu le intelege, ci trebuie cat mai urgent sa dea legatura specialistului pe problema respectiva: medic, politist, pompier, etc. Cred totusi ca trebuie sa se aloce numere distinctive pentru politie, altul ptr. pompieri, altul ptr. urgente medicale, etc. cu posibilitate de interconectare si colaborare atunci cand este nevoie. Se pierde mult timp cu dirijarea apelurilor catre cei abilitati sa intervina. Am lucrat intr-un dispecerat al pompierilor - 081 si chiar in timp ce luam "Nota de incendiu" actionam alarma iar vehiculele se puneau in miscare, urmand ca sa primeasca adresa si alte detalii in timpul deplasarii. Aveam proceduri sdandard obligatorii. Dar acum cine sa le faca? Incapabilii astia?.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version