Cazul Caracal - Viorica Dăncilă vrea un referendum pentru „înăsprirea drastică a pedepselor pentru crimă, viol, pedofilie” / „Luăm în calcul o OUG pentru eliminarea tuturor deficiențelor legislative identificate”

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:30 Actualitate | Esenţial


Viorica Dancila
Foto: Agerpres
Viorica Dăncilă ar vrea un referendum pentru înăsprirea pedepselor pentru crimă, viol și pedofilie, anunțul fiind făcut de premier, sâmbătă, în contextul cazului de la Caracal.

„Analizez posibilitatea convocării unui referendum de consultare a românilor pentru înăsprirea drastică a pedepselor pentru crimă, viol, pedofilie”, a precizat premierul, într-o declaraţie susţinută la Palatul Victoria. Potrivit legii însă, doar președintele poate convoca referendumul.

De asemenea, premierul a anunțat că a decis înființarea unui grup de lucru interinstituțional condus de Raed Arafat, pentru elaborarea unui plan de măsuri urgente pentru eficientizarea timpului de răspuns în situații critice. Decizia a fost luată în urma unei ședințe, la care au participat, printre alţii, şeful STS, şeful Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă şi ministrul Comunicaţiilor

„Luăm în calcul o OUG pentru eliminarea tuturor deficiențelor legislative identificate de grupul de lucru”, a adăugat Dăncilă.

Premierul a cerut, totodată, ca în CSAT să se prezinte „un raport minut cu minut, care să conțină cum a acționat fiecare pe baza competențelor lor.”

Șefa Guvernului a precizat că i-a cerut ministrului de Interne să se întoarcă la Caracal pentru a coordona ancheta.

„În aceste zile un suflet tânăr care putea fi salvat a plecat dintre noi. Suntem cu toții plini de durere și revoltă, de tristețe și frustrare pentru că așa ceva s-a putut întâmpla. Am luat câteva decizii necesare, în calitate de premier, dar e nevoie de mai mult. Mi-am anulat toate vizitele și evenimentele de astăzi. La sosire m-am întâlnit cu ministrul de Interne care m-a informat asupra tuturor măsurilor luate până în acest moment și a planului de acțiune pentru zilele următoare. I-am cerut ministrului Moga să se întoarcă la Caracal pentru a continua coordonarea acestei anchete”, a spus ea.

Dăncilă a făcut apel la partide și la oamenii politici să nu politizeze tragedia de la Caracal.



Declarațiile premierului:

  • În aceste zile, un suflet tânăr care putea a fi salvat a plecat dintre noi. Suntem cu toții plini de durere și revoltă, de tristețe și frustrare, pentru că așa ceva s-a putut întâmpla. Am luat câteva decizii necesare în calitate de prim-ministru, dar este nevoie de mai mult.
  • Mi-am anulat toate vizitele și evenimentele de astăzi. La sosirea în București, m-am întâlnit de urgență cu ministrul afacerilor interne, care m-a informat asupra tuturor măsurilor luate până în acest moment și a planului de acțiune pentru zilele următoare. I-am cerut ministrului Moga să se întoarcă la Caracal pentru a continua coordonarea acestei anchete.
  • Tot astăzi, am convocat de urgență o ședință la Palatul Victoria cu șeful Departamentului pentru situații de urgență, Raed Arafat, cu directorul general STS, Sorinel Vasilca, și cu ministrul comunicațiilor, Alexandru Petrescu. Am decis înființarea unui grup de lucru interinstituțional care să aibă ca scop gândirea unui plan de măsuri urgente pentru eficientizarea timpilor de răspuns în situații critice la nivelul întregului aparat de stat, grup care va fi condus de domnul Raed Arafat. Voi propune acest aspect în cadrul ședinței CSAT de marți, în calitatea mea de vicepreședinte.
  • De asemenea analizez posibilitatea convocării unui referendum de consultare a românilor pentru înăsprirea drastică a pedepselor pentru crimă, viol, pedofilie. Luăm în calcul o ordonanță de urgență pentru eliminarea tuturor deficiențelor legislative care vor fi identificate de către grupul de lucru.
  • Am discutat cu domnul Arafat, vrem ca în maximum 15 zile să avem o analiză și un plan de acțiune. I-am demis deja pe șeful Poliției Române, chestorul Ioan Buda, pe inspectorul șef adjunct al Inspectoratului Județean de Poliție Olt și pe subprefectul de Olt.
  • De asemenea, l-am chemat din concediu pe prefectul de Olt pentru a-l demite. Vor fi demiși sau vor suporta rigorile legii toți cei care au fost implicați pe parcursul acestui proces și au gestionat defectuos situația, nu doar conducerea. Ceea ce ține de Guvern și de instituțiile aflate în subordinea executivului se întâmplă deja, fără discuții și fără amânări. Însă este de datoria tuturor celor responsabili să ia măsuri și decizii pentru ca astfel de nenorociri să nu mai aibă loc.
  • Cer să se prezinte în fața CSAT un raport minut cu minut, de la momentul primului apel în noaptea de joi seară, la ora 11:05, raport care să conțină, repet, minut cu minut și decizie cu decizie, cum a acționat fiecare pe baza competențelor lor. Aștept același lucru din partea tuturor instituțiilor și entităților implicate în acest proces: președintele României, Klaus Iohannis, STS, procurorul general.
  • Cer totodată o atitudine responsabilă și din partea partidelor, pe care le rog să nu încerce să politizeze acest subiect. Este inadmisibil să permitem urcarea oamenilor politici pe această tragedie pentru exerciții de imagine și de campanie electorală.
  • Am amânat deja Congresul PSD din data de 3 august, avem nevoie de acțiuni ferme ca să luăm măsurile necesare și să corectăm erorile de procedură care au condus la moartea unui copil nevinovat. Asigur familiile, pe toți cetățenii României că toți cei vinovați vor plăti indiferent de funcția deținută. Nu o să permit nimănui să se joace cu siguranța și cu viețile oamenilor.
  • Ca om, ca mamă, sunt alături de rudele aflate în suferință și voi face tot ce îmi stă în putință pentru a le sprijini. Le transmit condoleanțe și toată compasiunea mea. Pentru măsurile care se impun îi asigur că nimeni nu va scăpa nepedepsit.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














15145 vizualizari

  • +58 (64 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 12:25)

    tirolez [utilizator]

    Lasa-ne. Ati distrus tot, nu mai are nimeni curaj sa clinteasca un fir de praf de pe un infractor, institutiile nu comunica intre ele ca e posibil ilegal, vezi protocoalele de pe urma carora a suferit "saracul" Tariceanu. Ce sa mai facem? Sa ne luam un topor fiecare si sa umblam cu el. Daca omoram vreun psihopat care ne ataca macar ne ducem la puscarie de unde facem recurs la CEDO. Sa speram ca primim si despagubiri. Aici ati adus populatia.
    • +39 (45 voturi)    
      In mod clar ! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 12:51)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      When the government violates the people's rights, insurrection is, for the people and for each portion of the people, the most sacred of the rights and the most indispensible of duties. Marquis de Lafayette
      • +29 (31 voturi)    
        Doamna are o urgenta. Nu-i momentul acum ! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:28)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Nesimtito !
        Profiti de cadavrul proaspat.
        Nu ti-e rusine ? Tu si complicii tai n-ati facut decat sa-i rasfatati pe condamnati si sa-i timorati pe oamenii legii.
        • -1 (13 voturi)    
          Care „oamenii legii”? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 16:24)

          Raoke [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          Ăia de se „pensionează” la 45 de ani sau ăia care primesc „normă” de hrană?
        • +11 (13 voturi)    
          De acord .Oare de ce Tuta Desnuda (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 18:27)

          Rescator [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          vrea referendum pentru inăsprirea pedepselor!? Când cioclii Justiției numiții:
          -Dictatorul malefic și toxic Liv Jong UNU;
          -Multiplul șpăgar Trădiceanu-Narâșkin;
          -Papagalul de Caracal Ciordache;
          -*Revoluționarul* din Mehedinți Pricolicea;
          -Interlopul Cap de Plută;
          -Numitul șofer al Mafiei Roșii-Ș.Nicolae;
          -Sluga umilă a Dictatorului bolșevic numit
          mai sus,numita Docila Tuteva;
          -Lista rămâne deschisă.
          Toți ăștia au cerut referendum pentru mutilarea grosolană a Legilor Justiției ,in
          folosul Mafiei PSD/PCR+ALDE+UDMR!?
      • +26 (28 voturi)    
        Subscriu! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:41)

        Jolly Roger [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        In momentul de fata este doar democratia infractorilor, drepturile infractorilor, guvernarea infractorilor, legile infractorilor.
        O tara intreaga captiva intr-un joc in care ei fac regulile!

        Trebuie resetat totul de la zero.
        • +9 (11 voturi)    
          pai puterea-guvernul are toate parghiile (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 18:30)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui Jolly Roger

          Primul ministru trebuie sa actioneze nu sa dea din gura.
          Sa isi cera scuze ca au scos toti infractorii din puscarii, sa aduca legile la normal...si apoi sa plece. DEFINITIV
      • +2 (4 voturi)    
        E doar atribuită lui Lafayette... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 20:22)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        ...citatul este, de fapt similar cu articolul 35 din „Declarația drepturilor omului și cetățeanului din 1793”: 'Quand le gouvernement viole les droits du peuple, l'insurrection est, pour le peuple et pour chaque portion du peuple, le plus sacré des droits et le plus indispensable des devoirs.'
    • -28 (34 voturi)    
      Nu mai fiti cretini! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:32)

      Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Protocoalele de colaborare SRI-DNA si altele nu au nicio legatura cu cazul de fata!!
      • +5 (7 voturi)    
        Ala nu (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 20:33)

        Ion-i_pozitivi [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

        dar cel dintre parchet (PG) si SRI? Daca era folosit SRI pt localizare era mai bine. Bine, nu era obligatoriu, alternativ putea sa investeasca in STS, dar si acolo s-au facut afaceri cu Ghita si nu a rezultat nimic bun.
      • -2 (2 voturi)    
        Comment sters de user (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 21:06)

        #putrezist [anonim] i-a raspuns lui Unforgiven

    • +16 (18 voturi)    
      Dragnea,Tăriceanu,intră la pedofilie? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:34)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Să știm și noi ce gândește Viorica.
      • +8 (10 voturi)    
        în (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 17:45)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        primul rând, nu știu cum de crezi că vasilica gândește.
        Cât de stupid să fii să ceri referendum pt. mărirea pedepselor în condițiile în care ciordache și clica celorlalți ”juriști” pesedaci, membrii în cex-urile alea pe care le tot nvocă, le-au scăzut printr-o lege. Acum nu mai poate da ordonanță de urgență?
        Dar deh, nu strică ceva capital câștigat pe spatele moartei, nu e așa, vasilico?
  • +55 (57 voturi)    
    Fa, Veo (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 12:26)

    PlutoniumBoy [utilizator]

    anul trecut, in perioada asta, erai in vacanta, desi mii de copii erau gazati in Piata Victoriei. Crezi ca uitam asa repede cine esti si ce structura mafiota politica reprezinti?
    • +43 (45 voturi)    
      O sluga (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:05)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui PlutoniumBoy

      Dancila a ramas ceea ce a fost - sluga hotilor si a infractorilor, politruca, incompetenta si mincinoasa.
    • +15 (17 voturi)    
      Fa, Dacila (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:37)

      MirceaCS [utilizator] i-a raspuns lui PlutoniumBoy

      Ea era in vacanta, cica, conform priopriei declaratii, si n-a stiut ce se petrece. Ce IQ iti trebuie sa faci astfel de declaratii?

      Asa cum la fel, la Colectiv, diversi din PSD (imi aduc aminte de Olguta) dar si altii, spuneau ca e de fapt, un scenariu menit sa-i dea pe ei jos. Cat de desprinsi de realitate pot fi oamenii astia?
      • +7 (9 voturi)    
        nu sunt (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 17:47)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui MirceaCS

        desprinși de realitate ci josnici. Niște otrepe lipsite complet de caracter, de moralitate. Ei sunt social democrați doar pentru ei.
  • +43 (45 voturi)    
    Inainte de 10 08 2019 (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 12:29)

    un domn [utilizator]

    Viorica Vasilica Dancila

    SA CEARA CLAR DIZOLVAREA P$D ! MISCARE CRIMINALA DIN DECEMBRIE 1989 !
    • +6 (8 voturi)    
      asa sa ne ajute dumnezeu!! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 18:35)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      nu mai votati mizeria asta alde pezede NEVER.
      Vorbiti cu rude, parinti, prieteni, vorbiti cu oamenii de pe strada sa eliminam cancerul ce sugruma natiunea romana.
  • +26 (32 voturi)    
    in the kitchen (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 12:49)

    U_swamp [utilizator]

    Am treaba azi, Veo. Gatesc un pilaf de vara. Tie cum ti-a iesit musacaua de vinete?
  • +29 (33 voturi)    
    Va spune ca se incearca (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:04)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    O LOVITURA DE STAT. Asa cum justifica si barabariile ordonate de CRIMINALA Carmen Dan si sefii Huandarmeriei care apara Ciuma Rosie. REGIMUL P$D e regim CRIINAL, se docedeste in ifiecare an. PSD = FSN trebuie scos in afara legii in aceasta cloaca fiind doar infractori si complici de-ai lor..

    Reprezentanții Iașilor în Parlamentul HOȚIEI NAȚIONALE: Vasile Toma, Victorel Lupu, Adrian Pănescu, Camelia Gavrilă, Tudor Ciuhodaru, Vasile Câtea, Silviu Macovei, Vasile Axinte
    • -18 (22 voturi)    
      agitatie (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:22)

      gpavel [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      vad o agitatie a agitatiilor!nu vad opinii pertinente de indreptare!
      • +2 (4 voturi)    
        Comment sters de user (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 21:06)

        #putrezist [anonim] i-a raspuns lui gpavel

  • +38 (40 voturi)    
    Sper ca singurul lucru pe care sa-l anunte (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:17)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Sa fie demisia intregului guvern mafiot.
  • +28 (32 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:38)

    tirolez [utilizator]

    Raed Arafat? Cand credeam ca nu puteti fi mai penibili de atat. Marele expert, noroc cu cetatenii care au gasit avionul cazut in Apuseni.
    Sa iasa Iordache si cu Tariceanu sa ne explice cum e cu abuzurile. Sa va fie rusine, si lui Dancila, prima.
    • +23 (25 voturi)    
      Bataie de joc mai mare nu exista (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:10)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      Arahat e cel care ne prostea ca din elicopterul prabusit in lacul Siutghiol nu existau supravietuitori, asta in timp ce martorii dovedeau cu filmari ca au fost supravietuitori care cereau ajutor!
      Acesasta sluga pezdista trebuia demisa dupa evenimentul din Apuseni, nu mai trebuia sa fie in functie si la tragedia de la Colectiv unde si-a dovedit iarasi incompetenta si slugarnicia fata de partidul stat.
      Individul trebuie demis, nu pus in fruntea unei ,,celule de lucru" !
      • +4 (6 voturi)    
        Când i-a cerut Băselu demisia în 2012 ... (Duminică, 28 iulie 2019, 1:26)

        BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

        Au ieșit românașii în stradă să-l susțină ...
  • +32 (34 voturi)    
    ?? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:40)

    tirolez [utilizator]

    Ce referendum, draga? Sa-si bata joc CCR de rezultate dupa aia? Ca le ingradim drepturile criminalilor?
  • +26 (28 voturi)    
    Demagogie de sluga a Mafiei Criminale (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:40)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Sistemul Ciumei Rosii este unul CRIMINAL.

    Dupa gazarea in masa si brutaliatile comise de mancrutii numiti jandarmi, VV nu a gasit nici un vinovat. MINTE ca orice membra nesiktita si coupta a gruparii infractionale PSD:
  • +32 (36 voturi)    
    Fa proasto (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:44)

    sucaa [utilizator]

    Vreau prevenție nu pedepse mai mari sa mai vina o slugă cu tudorel sa le dea amnistie.
    Vreau ca organele statului, plătite de noi, sa ne protejeze nu sa constate.
    Facem referendum ca soluție voastre din cfr sa spuna ca nu se poate aplica.
    VREAU SA PLECATI DE LA PUTERE IERI!!!
    Ne-ai distrus în ultimii 3 ani. Acest stat nu mai functioneaza la niciun nivel. Cum dracu sa functioneze cand șeful guvernului este o fostă secretară care nu stie sa vorbeasca?
    Vreau ca toata seara de mafioți sa plece acum!!!
    Nu sunteti capabili să conduceți o țară. Doar sa mințiți și să vă umpluți buzunare.
    Ma duc sa cumpăr o coasă...
  • +29 (29 voturi)    
    viol, crima < protest (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:45)

    adrhc [utilizator]

    adică violul si crima sunt infracțiuni net inferioare unui protest

    Pai daca in seara aia raporta cineva cum ca’s proteste anti p$d la Caracal atunci se aduna instant toata jandarmeria si poliția romană acolo cu multiple aprobări semnate pre si post factum - găzau tot apoi găseau si “vinovați”. Da’ pt fapte precum violul, crima chiar n’are sens efortul - unde mai pui ca s-ar consuma si resurse care altminteri s-ar direcționa către un “om de partid”.
  • +22 (26 voturi)    
    Referendum (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:48)

    Coco_papagal [utilizator]

    pt siluirea lor nu ati facut acum 2 ani
  • +25 (27 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:49)

    tirolez [utilizator]

    Domnule, dar cand rupeau justitia in 2 n-au mai vrut referendum, acum daca e sa inaspreasca legile vrea referendum? Poate-poate uita lumea. Si daca trece, vedem ce se intampla=zero.
  • +32 (34 voturi)    
    Ce cretinatate (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:49)

    AdrianRO [utilizator]

    Pentru criminali si hoti se pot da ordonante de urgenta pe banda rulanta dar cand vine vorba de protectia societatii civile trebuie referendum.
    Nu am cuvinte.
  • +33 (35 voturi)    
    ca sa- i pedepsesti intai sa-i prinzi (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:51)

    Francisc 1 [utilizator]

    ca protocoalele cu alte institutii va putzeau ca de ,intra dragnea la puscarie ,ce va pasa voua cati copii mor si vor mai muri din cauza ca ati dat foc la tara!
  • +28 (30 voturi)    
    nu și pt corupție? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:51)

    nick24 [utilizator]

    și pt furt din banul public, pt furturi din banii europeni, pt subminarea țârii prin incompetență?
  • +29 (31 voturi)    
    Halucinant! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:53)

    Nonidem [utilizator]

    O astfel de abjectie,de ipocrizie ca la aceasta doamna-adica la partidul pre care-l conduce-nu s-a mai vazut de la facerea lumii!Sa eliberezi toti criminalii,violatorii si toata mizeria umana pe recurs compensatoriu, sa reduci pana la nesemnificative pedepsele pentru penali, sa dezincriminezi fapte penale si acum, culmea abjectiei sa stabilesti referendum pentru ceea ce tu insuti ai provocat!Doamne,mare-i mila Ta de ne mai suporti cu astfel de conducatori!Javrelor,prea ne-ati luat de prosti!
  • +28 (30 voturi)    
    Convoaca referendum (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:54)

    DrDra [utilizator]

    pentru inasprirea pedepselor pt coruptie, neglijenta in serviciu, trafic de influenta, abuz in serviciu.

    Politia nu mai exista, daca ii vezi prin oras sunt in plimbare, fie la cumparaturi la Lidl, Selgros, fie merg la masa la restaurant in timpul programului, iar apoi se plang ca nu au benzina pt deplasari.
    Iar restul colegilor se plang ca nu au spatiu destul in birouri, pentru ca s musoroi in sediul IPJ-urilor.
    Dupa atata munca grea vine rasplata - pensionare la 45 de ani.
    De jandarmerie nu am ce comenta, sunt eroii ministerului de interne.
    .
  • +25 (27 voturi)    
    dar cine respecta legile? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:54)

    carmen_i [utilizator]

    Poti sa ai pedepse oricat de aspre, dar nu se rezolva nimic daca nu se aplica legile. Iar PSD exact asta a facut, a distrus statul de drept si a transformat institutiile in niste adunaturi de oameni incompetenti si corupti.

    Asa ca la ce bun sa schimbi legile? trebuie dati jos pesedistii si trebuie inlaturata coruptia care paralizeaza tara.Fara coruptie poate vom avea politisti mai competenti si procurori capabili sa-si faca treaba.
  • +25 (27 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:55)

    Porumbelul Vidanjor [anonim]

    • +13 (15 voturi)    
      Acum si-au dat cu (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:07)

      ulei de soia [anonim] i-a raspuns lui Porumbelul Vidanjor

      Tesla in...știți voi. De ce sa pedepsești mai aspru criminalii și pedofilii? Au și ei drepturi! Criminalul asta, dacă e băiat deștept, tărăgănează procesul pana se prescriu faptele.
  • +16 (20 voturi)    
    Ohooo (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 13:59)

    omezu [utilizator]

    Un grup de lucru condus de eternul Calafat! Deja stim concluziile! Am vazut cat de competent a fost in cazul Colectiv, in cazul avionului prabusit in Apuseni, in cazul elicopterului cazut in Sutghiol, cum si-a dat cu parerea in legatura cu gazul folosit in 10 august. Arafat e doar o umbra a medicului competent care se lupta cu sistemul corupt. Acum face parte din infectie! Hai sictir!
    • +4 (6 voturi)    
      Bine punctat (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 18:52)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      PSD l-a împins pe Raed Arafat in față de fiecare dată, a reușit Arafat sa schimbe ceva ? Avem același sistem de localizare ca acum 5 ani când a fost accidentul din Apuseni, ne promitea atunci ca se vor face investiții.

      Anul trecut dupa ce Sebastian Ghita a fost acuzat, coincidenta, s-a suspendat licitația, acum este amânată, mai așteptăm ...
    • +3 (5 voturi)    
      A apărut Arahat (Duminică, 28 iulie 2019, 1:08)

      Lu48 [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Să nu uităm planorul căzut în Postăvaru ‘. Ce mobilizare de forte, ce conducere competentă al acestui impostor . Nu pot uita imaginile de la TV când jandarmii, la distanţe de un metru între ei căutau planorul cu beţe sub frunzele căzute . Ce explicaţii cu terenul accidentat care îngreunează foarte mult căutările. Ca peste trei luni planorul să fie descoperit de un turist. Ȋntr-un loc accesibil turiştilor normali, nu numai alpiniştilor. Apropos – este prima ştire în care dau de Arahat. Ȋn alte dăţi, adevărat nu neplăcute, apărea imediat pe sticlă ca să ne explice nouă profanilor ce şi cum. Acum ? O fi în concediu ca paviana anul trecut de 10 august.
  • +18 (22 voturi)    
    Vasilico (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:05)

    ulei de soia [anonim]

    Ești unul din principalii vinovați. Corupția ucide! Văd ca nu ați înțeles asta nici măcar acum. Timp de 30 de ani ne-ați distrus încetul cu încetul! Ultimii trei ani ne-ați ținut prizonieri ca sa-l scăpați pe dragnea. Asta e rezultatul! In chinuri sa va zvârcoliti la rândul vostru!
  • +18 (20 voturi)    
    Referendum pentru viol?! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:07)

    Ord [utilizator]

    Dar pentru incompetenta, prostie, nepasare si nu in ultimul rand Coruptie, ca asta problema, nu face referendum?
    Nu are Dancila majoritate in Parlament? Nu poate trece o lege acolo?
  • +22 (24 voturi)    
    tuta suprema (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:09)

    Itsoc [utilizator]

    nu stie ca problema nu sunt pedepsele mici ci faptul ca justitia, procuratura si restul institutiilor de cacat nu-si fac treaba.

    ucigasul Larisei Chelaru a luat 20 de ani de parnaie, modificarile pe codul penal i le-au scazut la 15 si a iesit dupa 7 ani pentru buna purtare.
    Cine dracu elibereaza criminal de copii pentru buna purtare dupa 7 ani?

    ala are acum 29 de ani, cica vrea sa se insoare si sa plece in strainate, vorba aia, are toata viata inainte iar Larisa ar fi avut astazi 22 de ani azi si ar fi fost o domnisorica cu toata viata inainte.

    vedeti ce monstruozitati produce statul roman?

    aici nu mai e de referendum veronico, aici e despre insurectia romanilor care trebuie sa mature toti politicienii corupti si toti incompetentii de bugetari, toate pilele, rudele.
  • +18 (20 voturi)    
    Pe langa dancileza mai esti si ''plecata'' ? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:10)

    deval [utilizator]

    Fa referendum in haita ta ! Ca voi luptati pentru drepturile infractorilor !
    Ora apelului fetei a fost 11 si nu 11 noaptea adica 23 cum crezi matale , catastrofo !! 11 noaptea nu exista cum nu exista 20 , 20 !! Suntem nu numai dezonorati prin aceea ca intrii tu in Palatul Victoria ci iata si in pericol de moarte prin deciziile tale si ale subordonatilor , dancilezi ca tine !!
    • -6 (6 voturi)    
      Bine Ai Revenit ! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:25)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui deval

      Hai peste gandacii de colorado !
  • +18 (20 voturi)    
    A reusit sa-ti explice careva diferenta intre (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:16)

    deval [utilizator]

    demitere si demisie, fa ? In sfarsit i-ai demis !! Cum sa crezi ca in situatia asta poti sa ceri demisia , fa cand demisia e o decizie personala, un act de onoare (sau necesitate) pe care omul il face cand si daca crede el ca e oportun !
    Eu pot sa-ti cer demisia tie, ca sunt cetatean, ca nu am cum sa te demit dar tu, in situatia data cum sa ceri demisia , tuto ??!!
  • +10 (12 voturi)    
    pedepse! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:19)

    gpavel [utilizator]

    nu cred ca pedepe mai mari ar reduce acest tip de criminalitate,nu cred ca daca pedeapsa pentru fapta contra alexandrei ar fi pe viata, fara posibilitate de eliberare conditionata ,acest criminal(in masura in care este dovedit)ar renunta la crime!!!!,iarasi se iau masuri in viteza,fara analiza temeinica,fara un plan de imbunatatire a pregatiri ,dotarii,organizari si eventual de modificare a mentalitatilor din sistem!(inca din sistemul de invatamant,chiar din schimbarea modului de admitere)
  • +19 (21 voturi)    
    PM (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:21)

    fdaniel [utilizator]

    Fă stimată prim ministreasă,
    Cine o să aplice legile?
    Slugile imbecile promovate în funcții doar ca să vă apere?
    Consilierii onorifici competenți din famiglie?
    Cred că doar Armata ar putea dezinfecta statul român de lepra care l-a acaparat dar și acolo e plin de generali burtoși de izmene, gen Oprea...
    • +3 (7 voturi)    
      Care armată??? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 16:30)

      Raoke [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Acolo-i la fel ca-n miliție!!!
  • +16 (20 voturi)    
    Faceti un nou referendum... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:25)

    justin puscasu [utilizator]

    abia dupa ce le puneti in practica pe celelate doua.
  • +14 (20 voturi)    
    Iar nu si-a luat pastilele! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:31)

    farty [utilizator]

    Eu stiam ca referendum se face atunci cand cineva din conducerea statului (care are puterea necesara) nu este de acord cu acel lucru. In cazul de fata, exista cineva care sa nu fie de acord cu asta? Prin urmare, la ce mai trebuie referendum? Esti prim ministru, poti da legea, si gata. Asa cum ai puterea necesara de a da OUG inclusiv pentru aerul pe care il respiram, asa poti da o astfel de lege si pentru criminali, pedofili si violatori. Doi: cine i-a scos din parnaie? Nu tot PSD? Evident.

    Sigur, miza unui referendum este foarte importanta. Ea are doua fete: 1) populism; si 2) alte legi ascunse care se pot modifica in urma referendumului (exact cum a fost cel pentru familia traditionala).
  • +9 (13 voturi)    
    cat cretinism (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:33)

    goto [utilizator]

    cata ipocrizie! la toata clasa politica, nu numai la vd.
    pentru legi date in beneficiul infractorilor s-au dat ordonante de urgenta, iar in parlament numai legile in favoarea infractorilor au prioritate.
    cand e vorba de drepturile victimimei sau a cetateanului de rand se face referendum.

    ca sa vedem si pe mai departe imbecilitatea politicienilor chir mi-as dori sa se tina un astfel de referendum. doar ca sa vedem mobilizarea lor in campania de pregatire a referendumului. iar apoi sa vedem si reactia ccr.

    si daca au curaj eu zic sa strangem semnaturi si la un astfel de referendum sa cerem cresterea pedepselor pentru coruptie, hotie, abuz in functii publice, proasta folosire a fondurilor publice, proasta guvernare etc.
  • +17 (19 voturi)    
    Incredibil (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:36)

    Popandau [utilizator]

    Este incredibil cat tupeu si nesimtire are.
    - Cine a facut praf legile?
    - Cine a angajat si angajeaza in continuare in institutiile publice lipitori de afise care nu se pricep la nimic? I-ati facut direct manageri si apoi le-ati angajat si slugi. Da. Ati creat structuri inutile de plimbat hartii si omorat muste.
    - Cum sa faci referendum sa ma intrebi daca sunt de acord sa modifici ceva ce tu ai propus, partidule de infractori?
    - De ce mai faci comisie parlamentara? Sa ce? Sa fie trecut cu vederea faptul ca seful politiei adus de ciorditorul de la Caracal a concurat cu el insusi, a picat examenul dar e totusi in functie?
    - Azi va ganditi cum naiba sa ramaneti la putere, atat va intereseaza. O sa mintiti si o sa furati la fel. Cum faceti sitematic de 30 ani incoace.
  • +6 (12 voturi)    
    Bineînțeles. (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:36)

    anton_carpati [utilizator]

    Dacă un individ crede că Satana îi trimite sms-uri prin plombe, o pedeapsă mai drastică o să-l împiedice să violeze și să ucidă. Viorica Dăncilă ia decizia corectă și apelează la rațiunea maniacilor. Pedeapsa este cel mai nesemnificativ factor când vine vorba de prevenție. Îl doare pe ăla undeva că în loc de 20 de ani face închisoare pe viață. Cea mai sigură soluție de prevenție ar fi monitorizarea acestor cazuri - pentru asta însă ar fi nevoie de investiții serioase în sistemul medical și un dialog deschis despre boli mentale și despre preponderența acestora, ceea ce n-o să se întâmple veci la noi.
  • +14 (16 voturi)    
    Poate... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:44)

    Laurentiu78 [utilizator]

    sunt eu idiot....dar de ce naiba vrea un referendum pentru asta cand e evident ce vrea societatea civila?

    uite iti dau e o idee de referendum Veronico...

    1. pedeapsa cumulata ca la americani...nu doar pedeapsa cea mai mare ca acum..adica ai 5 capete de acuzare..se aduna...6+3+5+6+2..se aduna...

    2. infractorii condamnati obligati sa munceasca sa-si plateasca propria "intretinere"..

    ia vezi ce iese daca bagi asta...
    • -2 (4 voturi)    
      da, (Duminică, 28 iulie 2019, 14:32)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      esti asa cum ai spus!
  • +16 (18 voturi)    
    Femeie, pierzi vremea! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:45)

    Jolly Roger [utilizator]

    Ce referendum?
    Ai guvernul, ai parlamentul.
    Convoaca-i de urgenta si pana la miezul noptii ai legea publicata in MO.
    Si de data asta nu o sa te acuze nimeni ca legiferezi noaptea, ca hotii!
  • +11 (13 voturi)    
    "Totul pentru Front, totul pentru Victorie" ! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:47)

    Susufler0 [utilizator]

    PS. In cazul lui Veo, "Victorie inseamna intrarea in turul II al Prezidentialelor ! :)))
  • +10 (12 voturi)    
    Consilierii Veoricai lucreaza la depistarea (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:51)

    Susufler0 [utilizator]

    momentului propice pt stabilirea datei Referendumului !

    PS. Dar stati : ostire de ultima ora ne anunta ca Veo a vorbit si ea, asa, pt imagine ! :)))))))
  • +3 (11 voturi)    
    anomalii (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:52)

    adrinet [utilizator]

    Goana dupa interese materiale a afectat negativ marea majoritate a populatiei.Nu un partid sau altul este vinovat de ce se intampla asazi in Romania.Vinovata este lipsa de educatie ,cultura,analfabetisul din ce in ce mai pronuntat ,etc indeosebi in zonele critice .Cei de buna credinta tolereaza anomaliile societatii ,nu vor sa se implice pentru o solutie .Comenteaza insa foarte savant toate faptele .Fiecare cetatean trebuie sa dea dovada de curaj civic pentru a le peveni .
  • +9 (11 voturi)    
    Lasa pe altii (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:53)

    tontu [utilizator]

    Tanti Viorica mata ai treaba in bucatarie sa nu se prinda mancarea. Legile le face parlamentul.
  • +7 (9 voturi)    
    Incompetenta ca de obicei (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 14:54)

    Traian2015 [utilizator]

    Dacă scenariul din presă e adevărat, presupusul criminal are probleme la mansardă. Nu cred că a stat el să se gândească la cuantumul pedepsei. Oricum, va primi pe viață. Mai adaugă Viorica 10 ani la pedeapsa pe viață că e ea PM. Mai bine da 3 ani la șoferi, 2 ani la autostopiști și 5 ani la taximetriștii care nu iau clienții doar prin dispecerat.
  • +11 (13 voturi)    
    Daca n-aveam coruptie... ! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:12)

    Alui [utilizator]

    Fata asta, si multe altele erau inca in viata! Cred ca am avut un referendum implicit pentru inasprirea pedepselor in cazurile de coruptie!
    La radacina tuturor relelor din Romania e coruptia!
  • +13 (15 voturi)    
    cine naiba e la putere ? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:16)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    cine naiba e la putere ? proasta satului, nu ai nevoie de nici un referendum.
  • +13 (15 voturi)    
    pai le trebuie referendum pentru asta? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:21)

    sorvas [utilizator]

    Hai frate, pe bune ? Pai ai nevoie de referendum pentru asta? Nu zice nimeni nimic daca inaspresti pedepsele pentru astea. De rasul lumii. Si modificarea legilor pe coruptie erau de bun simt, dar numai voi nu stiati asta. De-aia era nevoie de referendum in zona aia ... si tot ne-ati ignorat.
  • +11 (13 voturi)    
    referendum?! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:28)

    Remarque [utilizator]

    Cat de mare e prostia ta? E de bun simt sa insapresti pedepsele pentru crima, viol si pedofilie!!!! Chiar crezi in mintea ta aia mica in necesitatea unui referendum pentru asta? Cum crezi ca ar vota cetatenii? Bani cheltuiti pe nimic. Puneti legislatia pe justitie la loc cum a fost, incompetentilor!
  • +11 (13 voturi)    
    S-a ajuns in ultimul hal (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:31)

    Dalinar [utilizator]

    Veorika ar trebui sa isi dea demisia si psd sa se desfiinteze. De ce? Pt ca-s la propriu o Ciuma si s-a umplut tara de analfabeti idioti la conducere!!!
  • +11 (13 voturi)    
    mânia publică (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:40)

    Remarque [utilizator]

    Si inca ceva: desi avem de-a face cu un psihopat descreierat, o molusca, o fiara, toata mania publica se indreapta asupra voastra, nenorocitilor. Pentru ca voi sunteti cauza pentru care lucrurile astea se intampla!!
  • +12 (14 voturi)    
    Sictir (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:44)

    Lake123 [utilizator]

    LAsă-ne cucoană. Cu OUG nu se pote face dreptate-n țară. Am vrut să zic că printr-o OUG nu se poate repara tot ce ați stricat. E o singură soluție, plecați naibi și lăsați-ne să reparăm noi. Huuuuoooooo.....
    • -8 (10 voturi)    
      Adevarat (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 16:38)

      Tambrian [utilizator] i-a raspuns lui Lake123

      Dar cine sunteti voi ce vreti sa reparati. Si ce anume vreti sa reparati. Trebuie sa fiti cunoscuti ca toata lumea sa va ajute.
      • +8 (10 voturi)    
        Oamenii cinstiti si competenti (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 17:43)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

        La conducerea tarii stii cine is, e clar, niste Idioti!!!
  • +7 (9 voturi)    
    ???? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:51)

    Livius777 [utilizator]

    Femeia asta .....nu face autostopul niciodata ?
    Mai votati PSD.....!!!!!!!!!!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    liberare (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 16:23)

    adrhc [utilizator]

    ați eliberat violatorii, criminalii, hoții si acu’ vreți sa-i amenințati cu ani mai mulți de închisoare? pai pana o sa prindeți 50% din ei o sa fim noi cenușă.

    PS: corupții însă pot sta liniștiti, ok? nici o mărire la ei decât in pensii speciale poate
  • +7 (9 voturi)    
    Atâta prostie în câteva fraze... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 18:40)

    hic sunt leones [utilizator]

    1. Poporul nu se consultă prin referendum, poporul DECIDE prin referendum; dacă vreți să consultați poporul, faceți o adresă de mail, un sondaj de opinie, un recensământ, o linie verde etc unde oamenii vă pot transmite părerile.
    2. Legat și de punctul anterior: poporul a decis că nu mai aveți voie să adoptați OUG în domeniul infracțiunilor, pedepselor și organizării judiciare, deci ați decis degeaba.
  • +8 (10 voturi)    
    Referendum zici? (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 19:05)

    CarmenO [utilizator]

    Dar cand ati masacrat legile justitiei ati facut referendum?
    Cand ati facut recurs compensatoriu ati facut referendum?
    Cand CCR a invalidat referendumul pt justitie ati intrebat poporul daca e de acord?
    Daca faci referendum si CCR il invalideaza, ca vad ca asa se poarta, ce faci?
    Prostesti poporul cu referendumuri ca sa arati ca iti pasa!
    Nu iti pasa decat de alegeri si atat!
    Rusine!!!
  • +8 (10 voturi)    
    Fa dracu referendum in haita ta !! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 19:10)

    deval [utilizator]

    Cum sa ma chemi la referendum fa,pentru asa ceva ? Ai dubii ca vreau detentie pe viata pentru aceste hiene ?! Ca si pentru coruptii la nivel inalt ca tot un fel de violatori sunt si astia ! Dar cu cine naiba vormesc eu, cu peretii ?!!
    Va jur ca cred ca portarii de la guvern sunt cetateni mai destepti si mai cinstiti de 1000 de ori decat javra dancileza !!
    Din chestiunea asta cu referendumul realizezi ca nu e nici o diferenta intre ea si Mafiotul Sef si e normal caci au aceeasi stapani ...........
  • +6 (8 voturi)    
    Castrati-i... (Duminică, 28 iulie 2019, 0:23)

    naitza [utilizator]

    ...pe aia care au modificat legile justitiei, in favoarea infractorilor. Toader,Ciordache, Nicolicea etc,
  • +2 (4 voturi)    
    bate campii (Duminică, 28 iulie 2019, 12:19)

    Ilidia [utilizator]

    Bate campii. Cand au eliberat 10000 de infractori si s-au apucat sa reduca pedepsele n-au avut nevoie de referendum. Sau tragem de timp ca sa mai scape unii din ai "nostri"?
  • -2 (4 voturi)    
    bag seama (Duminică, 28 iulie 2019, 14:37)

    miculescu-rucar [utilizator]

    ca va e teama de referendum!
    proasta, proasta da'a invatat ceva din cel organizat de opozitie, concomitent cu alegerile europarlamentare!
    va e frica!
    btw: acum s-a vazut armata de postaci #rezist la ordin!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version