SONDAJ Cu cine ați vota în turul doi la prezidențiale, într-o confruntare Klaus Iohannis - Dan Barna?

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 26 iulie 2019, 14:21 Actualitate | Esenţial


Sondaje recente indică posibilitatea unei confruntări între actualul președinte Klaus Iohannis și liderul USR, Dan Barna, în turul doi al alegerilor prezidențiale din toamna acestui an.

În eventualitatea unei astfel de finale, cu cine ați vota?









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















23968 vizualizari

  • +10 (58 voturi)    
    Tot respectul pentru Iohannis... (Vineri, 26 iulie 2019, 14:29)

    eleVenereCtions [utilizator]

    ...dar Barna e viitorul. Singura sa problema e ca e un orator slab, dar ce faci conteaza mai mult decat ce spui.
    • -2 (46 voturi)    
      . (Vineri, 26 iulie 2019, 15:04)

      theo667 [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

      Pai Klaus nu vorbeste deloc iar de facut si mai putin.
      Basescu si vorbea si facea. Si facute si nefacute.
      • -5 (9 voturi)    
        Barna, un Val Valcu al USR-ului (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 12:05)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui theo667

        Cu figura aia de baiat istet, de treaba, care stie multe. Face pe enigmaticul de treaba.
        Si nu spune absolut nimic concret.
        Din seria nesfarita de figuri noi care plac romanilor de 2000 de ani.
        • +7 (9 voturi)    
          "Nimic esti tu!".. zicea Dragnea (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 15:10)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          Sustinatorii USL merg in continuare pe aceeasi poezie rasuflata.

          Barna este candidatul ales de alianta USR-PLUS, alianta care a castigat anul asta detasat alegerile europarlamentare in toate orasele mari din Romania. Mai mult de atat, Barna candideaza cu promisiunea ca il va numi pe Ciolos prim ministru, nu o dancila sau un chiparos..
    • -2 (22 voturi)    
      ficusul - nascut talent si a murit speranta (Vineri, 26 iulie 2019, 16:11)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

      ficusul a dormit 4 ani in sosonii de la Cotroceni, si cind a deschis gura iar la luat somnul ....

      parca si-a facut indatoririle in bascalie fata de romani, sa-i aprobi unui penal 3 guverne, sa aprobi legi fara sa citesti, sa-i fie greu sa compuna 2 intrebari la referendum, asta nu-i presedinte ..... no comment

      eu m-am saturat de incompenet-ul si indolentul ficus ....
      • -3 (7 voturi)    
        votati istetul care nu spune nimic dar e nou (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 12:22)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Si sigur e de treaba. De ce ? Pentru ca asa spune el si prietenii lui. E de la frontul salvati Romania.
        Ca asa era si Petre Roman. Om nou.
        Candidatul preferat al "intelectualului" roman.
    • -12 (20 voturi)    
      Așa e... (Vineri, 26 iulie 2019, 17:36)

      reiand [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

      Da, Barna repezintă viitorul, progresul luminos, Omul nou, societatea atee, multilateral dezvoltată...
      • +10 (14 voturi)    
        glumitze (Vineri, 26 iulie 2019, 19:50)

        murangura [utilizator] i-a raspuns lui reiand

        ieftne... probabil la voi tin
    • -1 (9 voturi)    
      Cu bune și cu rele ... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 11:15)

      AEV [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

      Cu bune și cu rele, Iohannis este cunoscut, stabil, deja experimentat și apreciat internațional, și dă o siguranță pe care Barna încă nu o oferă și nu are cum să o ofere. Iar România a făcut deja mult prea multe exprimente în materie de președinți. Dacă rămâne în politica la vârf și confirmă, Barna va fi probabil președintele încă foarte tânăr pe care îl vom alege în 2024.
  • -19 (41 voturi)    
    o sa ma ingras (Vineri, 26 iulie 2019, 14:34)

    cucuveaua mov [utilizator]

    la cat popcorn am luat sa urmaresc sitcom-ul sibian vs sibian
    • +27 (37 voturi)    
      lool (Vineri, 26 iulie 2019, 15:19)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      vezi sa nu te ineci... ca in Rusia nu stii ce mananci.
    • +10 (14 voturi)    
      Pai tu papi graunte (Vineri, 26 iulie 2019, 16:30)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      Popcorrnul rezulta in gusha???
      • +3 (7 voturi)    
        Cucuvauua (Vineri, 26 iulie 2019, 20:50)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        Este Senila
        Te rog Din Suflet Nu Te Cobori la mintea cat grauntza !
        Respect si Citesc cu Bucurie Comentariile Tale !
    • +3 (5 voturi)    
      gras (Vineri, 26 iulie 2019, 20:51)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      Nu te obosi prea tare, dupa ce ai creeras cat cucuveaua, mai este si...gras.
    • +4 (6 voturi)    
      Lumineaza-ma! (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 10:32)

      Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

      Cum se zice la popcorn in ruseste?
  • +1 (61 voturi)    
    dan barna (Vineri, 26 iulie 2019, 14:42)

    Itsoc [utilizator]

    desi am votat iohannis in 2014, de ce? pentru ca orice ar zice iohannistii iar acestia zic de obicei "n-avea ce face, dom'le, vroiai sa incalce legea"? eu stiu ca iohannis se face vinovat de cel putin urmatoarele chestii;
    - numirea a 3 premieri psd incompetenti din care ultima clar incompetenta si a 3-a (Docila)
    - demiterea LCK intr-un mod las, prin purtatorul de cuvant
    - intarzierea nepermisa a unui referendum pe legile justitiei in 2017
    - n-a trimis legile justitiei la CEDO la timp
    - intrebarile de la referendumul din mai au fost prost facute, aproape premeditat pentru a fi respinse de CCR
    - in final dar nu in ultimul rand, poate cel mai important, a lipsit total dar absolut total din viata civica in Romania: n-a tras semnale de alarma repetate cand psd masacra justitia si DIMINUA atributiile presedintelui, n-a sustinut de nicio culoare protestele imense din iarna lui 2016/2017
    - inca una, cu exceptia vizitei Papei, realizarile presedintelui in politica externa sunt zero (vizita lui Macron in Romania a fost prea putin exploatata)

    Toate astea dar si altele pe care le-am uitat ma fac sa-l suspectez pe presedintele ficus de blat cu psd, imensa prostie sau incompetenta.

    Drept urmare nu doar ca votez Barna intr-o finala cu Iohannis dar votez ORCINE intr-o finala cu Iohannis.
    • +21 (29 voturi)    
      Oricine? (Vineri, 26 iulie 2019, 14:58)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Orice neica (sau țața)-nimeni psd-ist(ă)?
      • -18 (36 voturi)    
        da, oricine...si-ti spun si de ce (Vineri, 26 iulie 2019, 15:10)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

        dupa cum ziceam, am votat iohannis in 2014 care simt ca m-a tradat, adica ma asteptam sa fie ok, cel putin asa parea dincolo de slaba lui prezenta in campanie dar ma asteptam sa fie un ardelean strasnic, bun manager si cu ceva leadership si el ce a facut? din contra chiar! si-a batut joc de increderea romanilor, mintindu-i pas cu pas si fiind lupul cu blana de oaie.
        In 2000 qm votat iliescu ca sa nu iasa vadim, era primul meu vot, m-a durut mana.
        De asta zic, de data asta, veronica, firea, plescoianu, oricine, numai iohannis nu. Macar de astia stiu ca-s nebuni dar macar STIU.

        Eu unul sper sa nu fie cazul pentru ca vedeti voi? Barna e singurul care ajuns in T2 are sanse sa-l bata pe Iohannis, oricine altcineva il va face pe ficus presedinte.
        De asta lupta cea mai interesanta va fi pentru T2 iar cei care vor schimbare totala au o singura varianta: cu USR pana la capat.
        • -4 (4 voturi)    
          sictir (Vineri, 26 iulie 2019, 20:56)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          Hai sictir. Ti se potrivesc niste vorbe: una se refera la fudulul care stie tot si alta la prostia consecventei...
    • -5 (27 voturi)    
      plus sa nu uitam (Vineri, 26 iulie 2019, 15:14)

      tusnami [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      este premierul Grivco.
      • -6 (16 voturi)    
        Păi să nu uitați! (Vineri, 26 iulie 2019, 17:14)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui tusnami

        Că doar nu AR TREBUI SĂ VĂ ADUCEȚI AMINTE CĂ LA MOMENTUL ACELA BARNA ȘI USR NU EXISTAU PE FIRMAMENTUL POLITICII... Și că singurul partid de opoziție era PNL, așa mizerabil cum e... N-aș fi crezut că Alianța2020 poate avea susținători atât de fanatici și neinformați... Iată la ce situație mizerabilă a dat naștere decizia USR + de a candida acum la alegerile prezidențiale... În loc să fie unită în spatele președintelui țării pentru a ne scăpa de lepra pesedealdeși ce-o mai fi... În acest timp în care noi ne contrazicem pe această problemă Dăncilă și tâlharii ei de drumul mare își fac mendrele...
        • +9 (15 voturi)    
          Esti complet incoerent (Vineri, 26 iulie 2019, 21:14)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

          Care PNL era in opozitie?
          In 2007-2008 PNL guverna sustinut in parlament de PSD. In 2011 PNL intra din nou in alianta cu PSD si castigau impreuna alegerile in formula USL. In 2016 PNL a facut blat pe fata cu PSD la Bucuresti ca sa nu castige USR.

          PNL a fost partid de liberali doar pana la mineriade..
          • +7 (9 voturi)    
            True! (Vineri, 26 iulie 2019, 22:47)

            yol [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Subscriu!
            Te salut!
        • +3 (9 voturi)    
          am votat iohannis nu sari in sus. (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 8:08)

          tusnami [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

          pentru ca nu aveam de ales. acum am deci votez Barna. Te-ai linistit?
        • +5 (7 voturi)    
          si n-am uitat (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 8:08)

          tusnami [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

          n-am uitat de USL.
    • -3 (31 voturi)    
      Ai perfecta dreptate! (Vineri, 26 iulie 2019, 16:00)

      yol [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Asfixiati de psd cu toate prostiile si hotiile pamantului, lumea cred ca nu a reusit sa vada amatorismul notarului de la cotroceni.
      Probabil puteam scapa de PSD de mult, insa notarului i-a fost frica si le-a zis milionelor de oameni care l-au votat ca el “ poate sa se opuna doar”. Asa ca a semnat ca primarul ce i-a dat Tudorel, desi daca nu semna cred ca se ajungea la anticipate.
      Apoi a numit-o pe Vasilica prim-ministru, desi orice om normal la cap, caruia ii pasa de tara lui, nu cred ca lasa o femeie de serviciu sa se ocupe de administrarea tarii. A facut-o si pe asta! Multi zic ca ia fost mult mai convenabil sa te certi cu mopul decat sa ai un prim-ministru serios. Cert e ca puteam avea iar alegeri anticipate, puteam scapa iar de psd...
      Asa arata Romania lucrului bine facut, in care presedintele ne-a sacrificat pe toti pentru un al doi-lea mandat.
      • -5 (11 voturi)    
        propaganda .... (Vineri, 26 iulie 2019, 16:49)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui yol

        ....ieftina ,de doua parale baietica !!! O sa va invartiti de data asta de un presedinte ales de PSD_ALDE ,lucru care nu sa mai intamplat de la Iliescu incoace !!! Inteligenti nevoie mare ....ce mai !!!!
        • +4 (6 voturi)    
          Disperare mare in PNL (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 8:39)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui asada

          Că să câștige un candidat PSD-ALDE (deși momentan nu exista acel candidat), ar trebui sa ia peste 50% din primul tur. Altfel, in turul 2, chiar dacă ar lua mai multe voturi decât Barna, toți cei care au votat cu Barna vor vota cu Johannis.

          Deci lăsați fumigenele pentru aia care nu știu să adune până la 100...
    • +3 (13 voturi)    
      ce uita .... (Vineri, 26 iulie 2019, 16:26)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      ... dvs. este ca atat cat iau permis legile si constitutia sa opus si a incercat sa indrepte magariile PSD-ALDE-UDMR !!!! In rest o polologhie plina de inventii care ma face sa cred ca pe deoparte incerci sa te convingi singur de a nu vota cu presedintele ,iar pe dealta, ca de fapt incerci prezentandu-ne "marile "tale argumente, faci o propaganda ieftina pentru Barna prezentand un rahat invelit in staniol !!!!
      • +1 (5 voturi)    
        Nu e propaganda! (Vineri, 26 iulie 2019, 22:44)

        yol [utilizator] i-a raspuns lui asada

        Eventual opinie separata! Poti sa numesti o inventie facuta de mine? Baietica!:)
        • 0 (2 voturi)    
          ramane .... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 17:21)

          asada [utilizator] i-a raspuns lui yol

          ...asa cum ne -am inteles !!!! Reciteste ce ai scris si poate iti revii un pic !!!!
    • +2 (20 voturi)    
      Mai rasspanditi (Vineri, 26 iulie 2019, 16:46)

      Zache58 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      frati USR-risti,mai raspanditi.Actualul Presedinte a facut tot ce se putea contra PSD-ului, dornic sa distruga justitia romana.Cred ca sunteti complexati de faptul ca este german.Alegerile urmatoare vor dovedi ca Barna nu are fata de Presedinte.Sa te compari cu Neo este chiar mai rau decat sa te compari cu Che.Macar Pontachele este comunist ca marele revolutionar utopic argentinian !Vad ca niciun romanas nu s-a comparat inca cu J.F.K . Astept cu interes....
      • +2 (4 voturi)    
        Hai sa fim seriosi, ca e "neamt" e un avantaj (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 10:01)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Zache58

        Cel mai bun conducator roman din istorei e un neamt...Carol I
        Problemele lui Iohanis sunt ca apartine unui partid cu multe schelete, care moral e mai apropiat de pezede, iar pe de alta parte trebuie sa recunoastem ca nu a avut nici curajul nici anvergura unui sef de stat...
        A avut un mandat greu, s-a descurcat cum a putut. Felicitari, dar ROMANIA ARE NEVOIE DE O SCHIMBARE RADICALA SA POATA IESI DIN MIZERIA GENERALIZATA IN CARE ESTE.
    • +7 (13 voturi)    
      Probabil (Vineri, 26 iulie 2019, 17:02)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      că v-a pus Dragnea o bandă neagră pe ochi de nu l-ați văzut pe domnul Klaus Iohannis în haina roșie mărșăluind alături de demonstranții din Piața Victoriei... Sau poate că atunci l-ați văzut, dar l-ați criticat că de ce a ieșit... Punctele alea pe care le-ați înșirat denotă o lipsă crasă de informare politică sau rea intenție... Culmea e că vi se pare că tot ce ați blamat erau lucruri pe care să le facă președintele de unul singur... Jalnic...
      • +4 (4 voturi)    
        carcotas (Vineri, 26 iulie 2019, 20:59)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        Pacat ca lui Caragiale nu i-a dat prin gand sa scrie si despre "carcotasul roman". Astazi ar avea "material" ...
    • +4 (8 voturi)    
      Mă gândesc că (Vineri, 26 iulie 2019, 17:04)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      probabil o să-l votați pe Pleșoianu...
    • +2 (10 voturi)    
      ai (Vineri, 26 iulie 2019, 18:24)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      să o votezi pe vasilica, presupunând că va ajunge în turul 2???
    • +2 (6 voturi)    
      culca-te (Vineri, 26 iulie 2019, 20:53)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      In loc sa bati campii inventand mai bine culca-te, desi nu cred ca postacilor le mai vine mintea la cap.
  • +12 (28 voturi)    
    Cu acela care ma convinge in Campania Electorala (Vineri, 26 iulie 2019, 14:48)

    Habermas [utilizator]

    pe subiecte majore pentru mine (pt ca este vorba de votul meu), si constient fiind de limitele constitutionale ale Presedintelui Romaniei:

    - Mentinerea si intensificarea Occidentalizarii Romaniei
    - Invatamantul, Cercetarea stiintifica, Dezvoltarea Tehnologica si Antreprenoriatul.

    - Re-unirea Republicii Moldova cu Romania
    - Transformarea Romaniei in liderul Europei Centrale (alternativ la Polonia - nu prin opozitie la Polonia ci prin dezvoltarea Romaniei)

    - Transformarea Romaniei intr-o tara "core" (din nucleul dur) al UE, alaturi de Germania, Franta si Benelux.
    - Integrarea Diasporei Globale Romanesti in viata profesionala si umana a Romaniei (programe, mecanisme, resurse, idei, dezbateri, sprijin intens si sustinut). Utilizarea acestei integrari pentru transformarea Romaniei in Lider al Europei Centrale si Tara Cheie a UE.

    - Asigurarea conditiilor (programe, implicare la toate nivelurile) pentru sprijinirea copiilor in general, si mai ales al celor nefavorizati (familii problema; zone rurale; saraci; bolnavi; orice fel de situatie defavorizanta), cu scopul de a proteja pe copii si sansa lor de a se realiza in viata prin propriile puteri si ca parte a unei natiuni Romane moderne si nobile si ca parte a Civilizatiei Occidentale.
    • +14 (22 voturi)    
      La intrebarea voastra al pus Iohannis (Vineri, 26 iulie 2019, 15:00)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      deoarece am considerat ca este mai experimentat si mai bine plasat pentru a indeplini asteptarile mele in urmatorul mandat. Dar nu este inca 100% decis - cum spuneam mai sus, depinde si de cat de convingator este fiecare din cei doi.

      PS. O astfel de alegere in turul doi ar fi, desigur, 1. o placere pentru mine ca alegator, si 2. O ocazie pt Romania de a avea si un alt tip de dezbatere electorala - unul mult mai civilizat si mai inteligent.
  • -4 (40 voturi)    
    Mi-e drag USR-ul, (Vineri, 26 iulie 2019, 14:52)

    comentatordiletant [utilizator]

    dar nu au experiență în politica la nivel înalt. Iohannis e bine văzut în străinătate, nu prea ne permitem amatorisme care să se transforme în gafe involuntare dar regretabile. Din punctul meu de vedere tandemul ideal ar fi Iohannis - Cioloș, PNL-ul la guvernare ar aduce cu sine (prin potențialii reprezentanți) pietrele de moară ale datoriilor din perioada usl-istă, deci e exclus un guvern pnl, dar Iohannis poate fi echidistant și poate colabora onorabil cu un guvern usl-plus.
    • +5 (17 voturi)    
      "usl - plus" ? :( (Vineri, 26 iulie 2019, 15:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      Vrei sa spui USR, evident !
      PS. Ramasesesi cu gandul la usl ! :)))
      • +8 (14 voturi)    
        Mea culpa! (Vineri, 26 iulie 2019, 15:20)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Noroc că tu mă-nțelegi :-)
    • +1 (1 vot)    
      lasa ca la ce experienta politica are pezedeu (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 10:05)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      Prefer orice om de buna credinta...
  • -5 (31 voturi)    
    cu base ! (Vineri, 26 iulie 2019, 14:56)

    nash pandelica [utilizator]

    e cu trei clase peste aia doi.
    auzi, langsamu' nemtesc vs. metrics star trik !
    unul se face cunoscut prin munti sau pe bitzicli, altul pe la frizerii....
    • +2 (24 voturi)    
      Și btw.. (Vineri, 26 iulie 2019, 15:59)

      Kwisatz Haderach [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Draqnea, Udrea, Ghiță, Mazăre și restul penalilor s-ar fi bucurat să mai fi fost Băsea președinte, ăsta sigur i-ar fi grațiat pe toți la cât r@h@t a mâncat pe tema „abuzurilor” din justiție
      • 0 (8 voturi)    
        pai (Vineri, 26 iulie 2019, 17:18)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Kwisatz Haderach

        pe udrea, dar si pe ghitza, i'au ...gratiat Justitia, curtea...

        base, dupa cei de la L3, ar fi vinovat de varan, bombanel, pseudo generalul burtos, voicu, parca.

        de fapt, asa spun si latrinele si oteveurile de serviciu.
        deci, esti fie de acolo, fie aveti puncte de vedere comune. ceea ce nu m'ar mira dupa vizitele lui metrics ai altor ciraci ai sai la latrina.
        • +2 (6 voturi)    
          Naș talibăsist (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 0:01)

          Kwisatz Haderach [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Pe Udrea și Ghiță nu i-a grațiat nimeni, doar CCR al PCR le-a anulat sentințele definitive.

          Eu nici nu am adus în discuție mizeriile de la Mocirla 3, dar pe tine te duce mereu gândul la latrine - e normal, ți-e dor să devorezi ce devorează și Mofetul tău la care te închini de 5 ori pe zi
  • -9 (23 voturi)    
    Continuitatea am Votat (Vineri, 26 iulie 2019, 14:57)

    un domn [utilizator]

    NU sunt fan penele dar KWJ nu are legatura cu penele
  • +19 (27 voturi)    
    De ce nu ? (Vineri, 26 iulie 2019, 15:07)

    Susufler0 [utilizator]

    Chestiunea cu lipsa de experienta nu tine !
    Inca sunt destule situatii, din pacate, in care reactiile lui Iohannis seamana cu cele ale unui om care nu se simte confortabil pe postul lui, in profesia lui, in meseria lui, in hobby-ul lui !

    PS. Cel mai important insa este ca finala prezidentialelor sa se desfasoare intre acesti doi competitori !
    • +2 (8 voturi)    
      Pentru că (Vineri, 26 iulie 2019, 17:26)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      am mai vorbit cu dumneavoastră, nu credeți că se va dezvolta situația în care cei doi candidați ai opoziției se vor lupta între ei, susținătorii unuia sau altuia vor lupta cu argumente murdare și în timpul acesta jegurile pesedealde în frunte cu Dăncilă vor mai pune mâna pe câte o instituție (din cele foarte puține care au mai rămas) și își vor reconsolida puterea? Iar o parte din alegătorii care s-au mobilizat pe 26 mai se vor retrage din nou în expectativă? Mie mi se pare foarte periculos contextul acesta pentru România și în dezvoltare... Mizeriile au început și vor lua amploare... USR+ procedează precum ucenicul vrăjitor care dând drumul instrumentelor să se miște singure, a uitat de formula care trebuie să le oprească... Bănuiesc că știți deznodământul poveștii...
      • +4 (8 voturi)    
        Da, stimate Leu in iarna, (Vineri, 26 iulie 2019, 19:32)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        cunosc deznodamantul povestii, cea mai educativa si subtila poveste pe care mi-a citit-o taica-meu pe cand eram un tanc nestiutor si pe care la randul meu am citit-o lui fiu-meu si sper ca acesta i-o va citi copilului sau cand va veni momentul ! Dar in fine ! Dan Barna a anuntat ca se va "duela" cu Presedintele in "Finala" in proiecte de tara, in viziuni si l-a caracterizat pe Iohannis ca fiind "un om bun" ! Mi-e greu sa cred ca din partea USR (a membrilor de partid si al sustinatorilor) se va apela la mijloace "murdare". Nu bag mana in foc pt PNL, un partid , vechi, cu oameni, vechi, cu mentalitati invechite). Sper ca Presedintele sa le ceara tuturor sa dea dovada pe timpul campaniei de un comportament onorabil ! Mizeria, jegul vor veni insa cu siguranta din partea altora : PSD, ALDE, PRO RO, etc

        PS. Sper din suflet sa va inselati dvs si sa am dreptate eu ! O seara buna !
        • -4 (8 voturi)    
          Sper și eu (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 0:59)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          să nu am dreptate... Dar dacă urmăriți cum se scot cuvintele din context și cum se amplifică sau se denaturează înțelesul lor, eu cred că mizeria a început și degeaba a anunțat Dan Barna că se va duela civilizat... Îi vor fi răstălmăcite și folosite toate vorbele...Azi cred că, după un număr de ani, i-am dat dreptate lui Băsescu când i-a spus lui Dan Barna că țara asta are nevoie ȘI DE POLITICIENI CU EXPERIENȚĂ, nu numai de politicieni ENTUZIAȘTI... Vă doresc numai bine...
          • +5 (7 voturi)    
            Soluția e clară (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 8:43)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

            Dacă vreți experiență, cred că ar trebui să îl votați din nou pe Iliescu și dinozaurii lui comuniști din FSN. Experiență!..
            • +2 (4 voturi)    
              Experienta de 100 de ani (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 10:10)

              rov [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              De cand erau in ilegalitare, apoi scoala sovietica-securista, apoi epoca de banditi cu doi presedinti de partit ajunsi in puscarie...
              Mare experienta!!!!!!!!!!!! la piezede!!!!
        • 0 (2 voturi)    
          cum zisei .... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 19:13)

          asada [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ....se va duela cu proiecte de tara ,pai asta este specialitatea PSD-ALDE !!! Program de guvernare,vom face mii de km,de autostrazi .mii de gradinite ,spitale ,crese si (competati voi listele cu promisiuni) !!!Ar trebui ca Barna si maretul lui partid sa se zbata sa intre in parlament impreun a cu actuala opozitie si avand majoritatea sa puna osu la treabasi sa ne arate cat este de capabil de a obtine si rezultate !!As fi bucuros sa il votez la viitoarele alegeri prezidentiale !!! Pana acum demonstreaza ca este un oportunist si incearca sa vanda pielea ursului din padure si castraveti la gradinari !!!
  • +2 (22 voturi)    
    USL2 (Vineri, 26 iulie 2019, 15:27)

    gazpefoc [utilizator]

    In turul doi vom asista la USL2. blat pnl cu psd ca sa il sustina pe iohannis.
    • -8 (20 voturi)    
      Doamne Ajuta ! (Vineri, 26 iulie 2019, 16:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui gazpefoc

      inca nu sunt pregatit sa vad 5 ani o Barna in Ochi !
  • +11 (27 voturi)    
    fericita alternativa (Vineri, 26 iulie 2019, 15:33)

    codrean [utilizator]

    Ar fi un semn ca romanii s-au desteptat ! Barna mi-e simpatic dar pentru functia asta, cu multe componente de politica externa, e prea "crud". In afara de asta cred ca ar trebui sa stim mai multe despre "traseul" sau de viata, scoala, profesie, familie. Mi se pare un om inteligent, educat, vorbeste la obiect si corect (e avocat de profesie !) dar in plus ar mai avea niste fapte de aratat. Il voi vota la alegerile din 2024; in noiembrie 2019 votez Iohannis : e mai sigur, e verificat, mai putin probabil sa faca "nefacute", e bine vazut si de sefii de la UE si NATO. Ar fi o greseala sa nu profitam de relatiile pe care le-a realizat in ultimii cinci ani. S-o luam iar de la zero ?
    • -2 (12 voturi)    
      ce prostie de rationament (Vineri, 26 iulie 2019, 16:16)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui codrean

      deci iohannis care n-a facut nimic e mai sigur, e verificat, stim ca nu face nimic, mai bine ramanem cu el sa facem in continuare nimic si mai vedem in 2024.
      cred ca inteleg mai bine de ce de 30 de ani Romania e in acelasi loc...
      • -1 (3 voturi)    
        parca... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 18:32)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        ....zisesi mai sus ca nu este propaganda !!!! Asa este ca nu te poti abtine ...baietica !!???
  • -2 (16 voturi)    
    Unde-i Rares Bogdan:)) (Vineri, 26 iulie 2019, 15:38)

    betfair [utilizator]

    ce aveti Domne cu YOHANIS?
    Dan Barna e racheta pe langa YOHANIS.
  • -5 (29 voturi)    
    Din păcate Barna este un pesedist vopsit, (Vineri, 26 iulie 2019, 15:43)

    Rescator [utilizator]

    probabil cu roșu Kremlin.Nu cred că un papagal
    vorbitor de vrute și nevrute poate fi Președintele
    României.
  • +11 (23 voturi)    
    Eu il prefer (Vineri, 26 iulie 2019, 15:50)

    vasile-roaita [utilizator]

    Pe Ciolannis. dar nu conteaza cine iese dintre cei doi principalul este sa nu iasa candidatii PSD-ALDE.
  • +10 (22 voturi)    
    la mine e chestie de onoare (Vineri, 26 iulie 2019, 15:58)

    Absurdistanul [utilizator]

    cine a lupat singur in ultimii ani impotriva noilor comunisti, acela merita respectul meu!

    sunt multe izuri rusesti in chestiile noi aparute pe malurile dambovitene (apliatii e telefon, de ride sharing, partide, resuscitari politice etc) si imi place sa imi cresc cumva imunitatea la ele.

    chiar si prin acest vot!

    asta nu inseamna ca nu voi respecta majoritatea! dar sa nu fie alcatuita din tipul "milioanele de romani a lu' dragnea" cand a fost un vot pe baza de absenteism masiv, ca acolo nu voi fi convins, indiferent cine va ajunge presendinte!
  • -3 (9 voturi)    
    sondaj HN (Vineri, 26 iulie 2019, 17:10)

    noi2013 [utilizator]

    partinitor ce de obicei.... de ce credeti ca nu exista decat votanti pro si anti PSD?

    Nu credeti ca exista destul d emulti votanti care nu ar vota niciouna dintre variantele propuse? Ba sunt, si chiar foarte multi care ar vrea sa regaseasca adevaratele valori de dreapta, chiar si conservatoare si pentru ca nu exista nu se duc la vot.

    Macar sa mimati nepartinirea si sa introduceti varianta: nu merg la vot si atat, fara legatura cu PSD?
    • +7 (9 voturi)    
      Scopul este Eliminarea/Scoaterea P$d (Vineri, 26 iulie 2019, 19:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

      Din viata publica a Romaniei !
      Cine vrea partid de stanga sa isi faca !
      Prodemos parca ii spune ! Nu are lepre de la P$D !
  • -2 (8 voturi)    
    hahaha (Vineri, 26 iulie 2019, 17:12)

    nash pandelica [utilizator]

    ma uit la protzente si vaz mana binarilor cu multiple personalitati !:-))
  • +3 (17 voturi)    
    Iohannis (Vineri, 26 iulie 2019, 18:07)

    Pepi [utilizator]

    Daca va fi intre cei doi, voi alege Iohannis. Barna a pierdut votul meu in momentul in care a indemnat populatia sa nu isi exercite un drept fundmental si sa dezinformeze (echivalentul impiedicarii dreptulul la vot practicat de PSD), in loc sa lupte cu argumente pentru pozitia pe care a sustinut-o.
  • +3 (15 voturi)    
    Am tot experimentat (Vineri, 26 iulie 2019, 18:47)

    Observatory [utilizator]

    nu risc cu Barna din “n” motive:
    Nu are experiența de nici o culoare
    Este foarte apropiat de PSDisti
    Nu vorbește convingător
    Slab orator
    Ușor de manipulat
    șamd

    Nu dau vrabia din mâna pe cea după gard,
    Opriți experimentele pe pielea poporului !
    • +3 (7 voturi)    
      Pt ca poporul voteaza este clar ca doar el (Vineri, 26 iulie 2019, 19:35)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      poate continua s-au opri un "experiment" electoral ! :)))
  • +1 (11 voturi)    
    Barna castiga sigur (Vineri, 26 iulie 2019, 20:10)

    Mihail. [utilizator]

    Pe hotnews.
    Ce se va intampla in realitate, nu-i greu de ghicit. Faceti si voi calculele, ca nu-i mare lucru.
  • +7 (13 voturi)    
    troli (Vineri, 26 iulie 2019, 21:06)

    Ilidia [utilizator]

    Din sondaj se vede ca trolii PSD-isti au iesit la atac. oricine, dar nu Johanis care le-a facut zile fripte...
    • -2 (2 voturi)    
      Da, exact... (Sâmbătă, 27 iulie 2019, 18:52)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

      Este unul pe care îl știu de mai mulți ani, de pe când comentam mai des pe Hotnews care acum mănâncă jar în susținerea lui Dan Barna... Este vorba de PEHASH...
  • +3 (7 voturi)    
    “Mult zgomot pentru nimic” (Vineri, 26 iulie 2019, 22:03)

    Observatory [utilizator]

    După ce parlamentarii ciumei rosii ar redus masiv “ vocea “ și puterea Președintelui , acest post a rămas doar ...onorific ! Atât !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by