Teodorovici vrea ca absolvenții care pleacă în străinătate imediat după facultate „să returneze ce le-a dat statul”: „Pentru mine contează şi spiritul legii. Nu vrea nimeni să ţină pe nimeni legat de glie”

de C.D.     HotNews.ro
Joi, 25 iulie 2019, 12:31 Actualitate | Esenţial


Eugen Teodorovici
Foto: Guvernul Romaniei
​Studentul poate să lucreze oriunde doreşte în Europa şi în lume, dar dacă primeşte din partea statului un sprijin, după terminarea facultăţii să existe o perioadă în care să returneze ce a primit, aşa cum se întâmplă în Europa, a declarat, joi, ministrul Finanţelor Publice, Eugen Teodorovici, citat de Agerpres.

"Şi eu am fost student, chiar dacă de multe ori nu pare acest lucru, dar nu am spus şi nu o să spun niciodată ceva împotriva unui principiu european, un principiu de bun simţ. Eu întotdeauna nu mă uit doar la litera unei legi, pentru mine contează şi spiritul acelei legi. Cele patru principii al Uniunii Europene nu vor fi niciodată încălcate de mine, oricând ar încerca unii să-mi pună în cârcă acest lucru. Nu vrea nimeni să ţină pe nimeni legat de glie. Doar am ridicat acea problemă a unui sistem pe care alte state din Europa îl practică. Chiar am rugat-o aseară pe fata mea să-mi trimită şi mie contractul pe care l-a semnat cu facultatea respectivă din ţara respectivă, să văd ce scrie. Ce te angajezi să faci, pentru că statul îţi dă un împrumut să faci respectiva universitate... Eu n-am spus altceva decât ce Europa practică astăzi. Studentul poate să lucreze oriunde doreşte în Europa, în lume, dar dacă primeşti din partea statului un sprijin, după terminarea facultăţii să existe o perioadă în care acele lucruri pe care statul ţi le-a dat să returnezi, aşa cum se întâmplă în Europa", a spus Teodorovici.

Întrebat cum comentează nemulţumirile studenţilor faţă de noile intenţii ale Guvernului faţă de facilităţile acordate pentru transportul pe calea ferată, ministrul Finanţelor Publice a precizat că gratuităţile "nu reprezintă un drept, ci o facilitate".

"Legat de transportul pe calea ferată, acesta nu este un drept, ci o facilitate. De ce să nu fie 26 de ani vârsta limită până la care să fie acordată această facilitate? Constituţia ne obligă pe noi ca şi stat să asigurăm învăţământul liceal. E normal ca toţi să plătim pentru această facilitate la a doua, a treia facultate? Vine statul şi suportă, sprijină şi încurajează învăţatul, dar de ce să nu fie limitate aceste călătorii (cu trenul, n.r.) la un număr de... ? Ai un veteran de război şi legea îi spune că are dreptul să călătorească de 12 ori gratuit sau mai puţin... Merge la ghişeu şi vrea să ajungă undeva (cu trenul, n.r.) cu legea în mână şi acolo i se spune 'Ne pare foarte rău, nu mai sunt locuri, au fost ocupate'. Este corect? Trebuie să discutăm lucrurile astea foarte clar. Cei de la Iaşi cer demisia ministrului de Finanţe. Aş vrea să văd şi eu studenţii din zona economică, viitorii economişti ai acestei ţări dacă sunt de acord cu ceea ce se întâmplă astăzi sau cu ceea ce spun eu", a afirmat Eugen Teodorovici.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















12525 vizualizari

  • +3 (29 voturi)    
    i-a legati-ma de glie! (Joi, 25 iulie 2019, 12:41)

    Absurdistanul [utilizator]

    Dle. Ministru, va rog si chiar insist sa ne legati stundetii de glie printr-o politica care sa transforme Romania ca intro tara din afara!

    Studentii de la particulare, se pun? Ca asa s-ar strange ceva bani la buget!

    Apropo' cei care pleaca afara, dupa ce nu iau bacul? Platesc si ei?
    • -9 (13 voturi)    
      In afara vine lumea, de aici pleaca. (Joi, 25 iulie 2019, 13:08)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Absurdistanul

      Prin excelenta nu se pot aplica aceleasi legi. E idiotic sa crezi ca se poate.
      • +21 (21 voturi)    
        intai sa returneze indemnizatiile si pensiile (Joi, 25 iulie 2019, 13:36)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        speciale acesti incompetenti corupti care au adus Romania in starea actuala.
        Generali care se ocupa de intermedieri de achizitii, magistrati in slujba clanurilor mafiote, functionari incompetenti si lacomi, profesori universitari de carton si toata tagma bugetarilor de lux.
        • -6 (14 voturi)    
          O non-tema insignifianta. (Joi, 25 iulie 2019, 13:51)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          Dar daca asta te face sa iti limpezesti mintea spre lucruri importante treaca de la mine. Huo pensiile speciale!!!
        • +4 (4 voturi)    
          Sa returneze ce au primit de la stat (Joi, 25 iulie 2019, 17:20)

          mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          Tot omu' e dator cu o M#$e
    • +8 (10 voturi)    
      Studenții de la particulare nu se pun (Joi, 25 iulie 2019, 13:52)

      Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui Absurdistanul

      Ei își plătesc școala.
      • +5 (5 voturi)    
        raspuns@Traian2015 (Joi, 25 iulie 2019, 14:49)

        Absurdistanul [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

        mai stii?!?

        cine stie ce poate sa mai inventeze!
        Nu vezi ca nu vrea sa ia banii de la cei care au, ci de la cei onesti!
  • +19 (37 voturi)    
    Hai ma ca esti prea prost pentru subiectele astea! (Joi, 25 iulie 2019, 12:42)

    Habermas [utilizator]

    Te depasesc complet. Cineva sa-l opreasca pe dementul asta pana nu sparge ceva important in prostia lui scapata de sub control. Mai ales ca este ministru de Finante.
    • +12 (14 voturi)    
      ar fi avut credibilitate (Joi, 25 iulie 2019, 14:23)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Daca ar fi cerut recuperarea prejudiciilor din dpsarele de coruptie finalizate..
  • +42 (60 voturi)    
    bai prostule... (Joi, 25 iulie 2019, 12:43)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    bai prostule... dar parintii mei nu au platit taxe ? taxele parintilor mei trebuiau folosite pentru educatia mea ... banii aia i-ai furat tu cu haita ta de hoti si acum nu stiti de unde sa mai sugeti niste banuti.


    B0$$ dar mai taie din privilegiile alea de la parlament... suntei o haita de hoti imputiti care va credeti centrul universului... mai degraba asshole-ul.
    • -6 (22 voturi)    
      Studentu pleaca si pensia se plateste. (Joi, 25 iulie 2019, 13:10)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Un contrast care inca ma face sa ma uimesc ca mai avem crestere de la an la an.
      Poti sa iti inchipui ce crestere am fi avut daca 6 milioane de romani apti de muca ar fi inca in tara? E doar un exercitiu de inteligenta. ;)
      • +16 (28 voturi)    
        mda (Joi, 25 iulie 2019, 13:29)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        sa faca CE in tara ?

        ca Romania nu e nici germania, nici anglia si nici italia, sa aiba crestere economica, sa duduie economia de sa fie nevoie de oameni apti de munca...

        Romania falsifica date de statistica ca sa dea bine la UE, si sa zica ca nu e in buda, si ca vai exista crestere economica..

        nu tu infrastructura care sa sustina o crestere economica...

        nu tu masuri care sa incurajeze munca si nu statul acasa...

        nu tu birocratie mai redusa, care sa incurajeze pe oricine sa-si deschida o afacere si sa prospere, ca la urma da si bani la stat daca ii mai ramane ceva... la noi ce dreq sa mai dai la stat cand nu iti ramane nimic ?
        • -7 (19 voturi)    
          Se cauta oameni in privat deja de 10 ani. (Joi, 25 iulie 2019, 13:53)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          Nu mai gasesti specialisti, sudori, ingineri, constructori, mecanici, etc. Tu zici lipsurile din Ro au cauzat plecarea. Dar in realitate plecarea a adus lipsurile din Ro. Dar tarilor vestice le merge bine, bravo lor, bravo europenilor!!!
          • +13 (15 voturi)    
            Iarasi vorbesti fara sa gandesti (Joi, 25 iulie 2019, 14:36)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Nu a plecat nimeni de bine ce era in tara. Intai au fost lipsurile, proasta guvernare si apoi au venit plecarile. De ce ar pleca cineva la mai rau daca ii e bine aici?
            • -8 (14 voturi)    
              Din cei plecati nu murea nimeni de foame. (Joi, 25 iulie 2019, 15:10)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              Si e clar ca nu te poti compara cu RO 10000 PIB/capita cu tarile din vest 45000 PIB/capita. Dar saraci nu erau cei care au plecat. Erau doar saraci daca ii compari cu cei din vest.
              Somalia are 1000 PIB/capita. Sa emigreze aici ar fi o avutie pentru ei si angajati ca portari. Dar ar stagna salariile la noi, chiar daca PIB-ul ar creste.
              Te rog sa ma contrazici.
              • +9 (11 voturi)    
                Da, imi pare rau dare trebuie sa te contrazic (Joi, 25 iulie 2019, 15:54)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                Crezi ca numai banii conteaza? Da, si ei, de acord, dar nu numai. Sunt atatia care aveau situatii bune, unii chiar foarte bune, d.p.d.v. financiar, si tot au plecat. De ce? Pentru ca s-au saturat de mizerie, spagi peste tot, lipsa de drumuri, conditii din spitale, etc. Si poate si mai important, un viitor pentru copii ca sa nu ajunga sa traiasca si ei in aceste conditii. Asa ca iarasi, intai au fost conditiile si apoi plecarile.
                • +1 (5 voturi)    
                  Daca nu ai bani nu ai conditii. (Joi, 25 iulie 2019, 16:12)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                  Daca nu mai ai oameni nu mai ai nici bani pe viitor. Asa ca conditiile se duc pe apa sambetei. Practic tu imi spui ca tara asta nu ar avea vreo sansa vreodata. Tu stii ca abea dupa 45 de ani de crestere de 4% ii ajungem pe Germani, asta daca ei stau pe loc.
                  • +2 (2 voturi)    
                    S-ar putea sa mai aiba sanse (Joi, 25 iulie 2019, 20:26)

                    LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                    Dar intr-un viitor cam indepartat, pe care multi nu vor (unii nici nu mai au timp) sa-l astepte. Asa cum am mai spus, banii sunt si ei importanti. Dar cand vezi ca si din putinii care sunt se fura si sunt cheltuiti aiurea, ca oricat ai incerca nu ai sanse sa schimbi ceva, ce solutie ramane? Sa stai sa-i alimentezi pe hoti in continuare sau sa pleci si sa traiest decent si tu si mai ales sa asiguri un viitor decent copiilor tai?
              • +2 (2 voturi)    
                locuri de munca? (Joi, 25 iulie 2019, 19:55)

                jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                Nu sunt oriunde in Romania, ele sunt localizate in marile orase si uneori aiurea.
                La fel si statisticile cu PIB per capita, in Bucuresti sau Cluj sunt niste salarii duble sau mai mult decat in fundul Moldovei sau Oltenia.
                Problema e ca si pentru cei care nu sunt in domenii bine platite, viata in "metropole" e extrem de scumpa. Iar daca stai in bordeiul mamei e gratis, dar mutatul intr-un oras mare chiria te indoaie (>250 euro pe o garsoniera necentrala).
            • +5 (9 voturi)    
              Ce sa raspunda trollul ? (Joi, 25 iulie 2019, 15:39)

              ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              in afara de placa cu esti basisto-iohannist ?
          • +9 (13 voturi)    
            Tataie, cati ani ai???? (Joi, 25 iulie 2019, 15:30)

            Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Ca pari mai destupat la minte, creca tu nu ai prins niste vremuri. Unii am stat destul, eu am stat 10 ani si mi-a ajuns. Nu creca constientizezi in ce grad s-a ajuns cu coruptia in Romania. Multi am plecat de nevoie, pt ca nu reuseam sa mai dau inainte, pt ca ma saturasem de chirie si de perspectiva unui viitor sumbru. Nu plecarea a generat lipsuri, pt ca dupa Revolutie eram toti rupti in fund, Clasa Politica si Coruptia a generat lipsuri. Tu nu vezi ca astia nici nu-s capabili sa absoarba fonduri europene pt ca nu le pot fura???? Multi ne-am saturat de Tractoristi care guverneaza Romania. Nu poti sa iti pui sperante in viitorul tarii cand PM e o handicapata ca Pavi si alti granguri is de talia lui Daia, Budalau, Cap de Pork, Cap de Pluta, Nicolicea…..etc.
            • -5 (9 voturi)    
              Crestere de la an la an de 3-4%. (Joi, 25 iulie 2019, 15:43)

              Lok [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

              Chiar si cu handicapul a 6 milioane de romani apti de munca plecati in strainatate, din care culmea ca mai si apar in statistici ca in tara sa scada din crestere din pix.
              Dar da in comparatie cu strainatatea aici e mai greu. Te asigur ca plecarea ta nu a facut Romania mai buna, deloc.
              • +4 (4 voturi)    
                Land locked you are??? (Joi, 25 iulie 2019, 16:40)

                Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                Stiu ca n-a facut-o mai buna dar nici daca stateam nu o faceam mai buna. Am specificat, nu pot sa muncesc sa le fac viata mai buna doar la niste Tractoristi Analfabeti!!!
                • -2 (4 voturi)    
                  Du-te fa viata buna la Trump. (Joi, 25 iulie 2019, 21:58)

                  Lok [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

                  Stiu ca iti este drag.
          • +4 (4 voturi)    
            mda (Vineri, 26 iulie 2019, 8:49)

            SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            eu stiu multi care au plecat din tara NU din cauza lipsurilor... ci a balcanismelor si a tiganiei din Romania...

            dupa o varsta pur si simplu vrei ceva mai civilizat, undeva unde bunul simt e o virtute si unde este omniprezent...

            mai ales dupa ce iesi prin vest si observi civilizatia si bunul simt...

            si eu sunt in aceiasi pozitie, am bani aici, am casa, am masini, am 2 baieti mici...

            dar pe zi ce trece ma plictiseste si ma enerveaza cocalarismul si nesimtirea de pe strada si pana la TV...

            si daca mai trebuie sa ai de aface cu sistemul sanitar si educational.. atunci clar te gandesti la viitorul copiilor tai, si pleci dreq de aici, numai sa ai curajul
      • +8 (12 voturi)    
        in aceasta crestere economica (Joi, 25 iulie 2019, 13:59)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        intra si banii trimisi de romanii care lucreaza in strainatate (asa numitele remiteri). Sunt peste 1 ,mld euro si cu acesti bani, cei de acasa cumpara bunuri si produse care au fost comesurate la cresterea economica.
        Noi avem crestere economica bazata pe consum (cererea mare de consum intern duce la cresterea economiei)...ca doar nu crezi ca avem crestere pe productie.
        • -6 (10 voturi)    
          Nu. Sau 5 miliarde versus 50 miliarde. (Joi, 25 iulie 2019, 14:32)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          5 miliarde trimit astia si scade de la an la an. 50 de miliarde ar fi produs in PIB si ar fi crescut de la an la an.
        • -2 (10 voturi)    
          Nu exista crestere de 4% pe consum. Retrograd!!! (Joi, 25 iulie 2019, 15:13)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Romania produce agricultura (peste franta uneori), minier (subtil), petrolier (destul), Masini (Dacia), IT (profit maxim fara consumabile) si o sumedenie de firme mici private pe toate domeniile mediocre tehnologic. Nu avem tehnologie inalta dar asta nu inseamna ca nu producem nimic.
          Nu pune botul la societatea de consum. Producem chiar foarte multe. Fara am fi la propiu ca Venezuela in 2 ani.
    • +15 (17 voturi)    
      nu intelegi (Joi, 25 iulie 2019, 13:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      taxele parintilor sunt folosite pentru vilele lui dracnea si pretinii
      ce mai ramane maruntis la infrastructura
      si maruntisu maruntisului la sanatate si educatie
      tu tre sa muncesti ca sa aiba psd ce fura!
      ce nu e clar?!
      • +5 (5 voturi)    
        Bonus (Joi, 25 iulie 2019, 15:40)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ghita e nevinovat si va ajunge ministru la justitie.
    • +7 (9 voturi)    
      chiparosul (Joi, 25 iulie 2019, 13:51)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      vine cu următoarea șmecherie : gratuitatea invățământului la stat este asigurată până la ultima clasă de liceu (tocmai pt. că noi cetățenii contribuim la buget), în timp ce facultatea este opțională, nu obligatorie.
      Face referire la studenții admiși pe locuri bugetate (deși statul nu ar mai avea vreo obligație). Cu alte cuvinte, dacă ai fost admis pe loc bugetat, asta înseamnă automat că statul ți-a plătit facultatea (deși nu era obligat), în loc să o faci tu. Ca urmare, ar trebui să facă și statul un contract cu studentul care a fost admis pe loc bugetat. Ori stă și muncește aici 5 ani (să zicem), ori își plătește școlarizarea și atunci e liber să plece oricând în ce țară vrea.
      • +3 (7 voturi)    
        z (Joi, 25 iulie 2019, 14:33)

        b51 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        In alte tari din UE incepe sa devina gratuita facultatea indiferent din ce zona din Europa esti.

        Noi suntem mai cu mot, cand ceva incepe sa functioneaze, stricam.
      • -3 (9 voturi)    
        si de ce (Joi, 25 iulie 2019, 14:44)

        noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        este smecherie?!

        Facultatea se plateste in mai toate tarile din UE. Burse consistente sunt numai in tarile care vor sa atraga studenti din alte tari. Altfel faci credit si platesti
        • 0 (2 voturi)    
          Anglia (Vineri, 26 iulie 2019, 1:11)

          CSO [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

          Doar in țările anglofone se mai plătește taxa pentru studii. Germani, țările nordic, Franța, Spania au gratuitate. Trebuie doar sa știi limba lor.
  • +16 (22 voturi)    
    unde se intampla in europa? (Joi, 25 iulie 2019, 12:43)

    rochiri [utilizator]

    Sa fie exemplu concret...
    • +10 (14 voturi)    
      hmm (Joi, 25 iulie 2019, 13:08)

      dizzyme [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      cred ca se gandeste in la tarile din UE unde facultatile sunt cu taxa.. de ex in Anglia - taxa e 9000£ pe an..studentii priemsc un ` grant`.. care este platit daca studentul are un salariu anual de cel putin 23.000 lire.. si atunci doar un mic procent

      oricum e idiot oricum ar da`o
    • +6 (10 voturi)    
      UK (Joi, 25 iulie 2019, 13:18)

      arkade [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      cat mai sunt in europa.
      • -1 (13 voturi)    
        Uniunea Europeană ... (Joi, 25 iulie 2019, 13:38)

        BleahBleah [utilizator] i-a raspuns lui arkade

        nu reprezintă Europa ... Europa este un continent din care Insula Britanică face parte indiferent dacă sunt sau nu membri UE ... or se vor apuca birocraţii UE să rescrie istoria şi geografia Europei pentru a elimina Marea Britanie din Europa, după ieşirea acestora din UE?
      • +7 (9 voturi)    
        Pot sa dau un exemplu concret (Joi, 25 iulie 2019, 14:27)

        2016 [utilizator] i-a raspuns lui arkade

        din familia mea.

        Insa inainte, nu stiu cum ar trebui sa i se raspunda acestui retardat de ministru, care afirma: "Studentul poate să lucreze oriunde doreşte în Europa şi în lume, dar dacă primeşte din partea statului un sprijin, după terminarea facultăţii să existe o perioadă în care să returneze ce a primit, aşa cum se întâmplă în Europa".

        Este o nulitate de om, care vorbeste doar pentru cei care apleaca urechea.

        Cum ziceam, familia mea este in Finlanda si baiatul meu a fost acceptat la o facultate (echivalentul "Politehnicii" de la Bucuresti), insa nu a semnat niciun contract ca dupa ce termina facultatea trebuie sa munceasca in Finlanda, nu stiu cati ani, ca sa-si recupereze statul finlandez "ce i-a dat" baiatului meu!

        Acest rebut de individ ministru, face o mare greseala: un stat (normal) nu cheltuie bani pe un student, ci investeste bani intr-un student! Asta inseamna ca investind in studenti, o Universitate (si statul) castiga de fapt, furnizand absolventi care aduc valoare acolo unde vor lucra.

        La noi nu se intampla acest lucru, deoarece tot sistemul de invatamant universitar este depasit si stiu ce spun, ca am lucrat 17 ani in invatamantul universitar din Romania!

        Cu un sistem universitar performant, cei care vor absolvi vor contribui la "ridicarea" tarii, chiar daca un procent va pleca undeva prin lume. In plus, piata din Romania este distorsionata si sistemul universitar in disonanta cu piata (conceptul de cerere-oferta nu exista, doar unii isi imagineaza ca ar exista!).

        Ma opresc aici, deoarece nu exista cuvinte care sa descrie adunatura de incompetenti si ratati care exista la conducere in Romania (poate o fi un ministru capabil, insa nu va rezista mult printre putreziciunile din guvern).

        Trec acum 30 de ani de la "revolutie"! Din pacate, mai este nevoie de inca atat (cel putin!) ca sa "dispara" trei generatii si sa se ridice oamenii de valoare.
  • -24 (38 voturi)    
    EXCELENT ! BRAVO ! (Joi, 25 iulie 2019, 12:43)

    Velma Kelly [utilizator]

    Teodorovici Nota 10 !
    • +3 (21 voturi)    
      Am lipsit 15 ani din tara (Joi, 25 iulie 2019, 13:16)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      si voi pleca din nou definitiv. Nu are cine sa ma-mpiedice.
      Daca-mi da pacaliciul din poza si niste bani pentru timpul pierdut aici, in tiganie, nu-i refuz. Si banii murdari sunt buni daca stii sa-i utilizezi cinstit.
      • -8 (14 voturi)    
        Nu vei fi lipsit. (Joi, 25 iulie 2019, 13:54)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        Promit solemn ca te voi uita chiar azi. pusi.
        • +7 (9 voturi)    
          Iar te contrazici (Joi, 25 iulie 2019, 14:37)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Mai sus spunea ca ducem lipsa de cadre specializate iar aici zici ca nu le simtim lipsa. Hotaraste-te!
          • -6 (10 voturi)    
            Omul e deja hotarat. (Joi, 25 iulie 2019, 15:58)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

            Ce vrei sa mai facem cu el? Deja i-am spus ca sitautia e de rahat ca pleaca. Dar sunt la fel de satul de toti satulii astia de Romania. Sa plece in f*****. Macar sa fie liniste.
            • +2 (2 voturi)    
              bre faraoane, stai in sistem (Joi, 25 iulie 2019, 22:38)

              hanu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              dar sa nu vii sa-mi ceri bani cand colapseaza pensiile ca n-are cine sa mai plateasca. Toti sunteti patrioti pana ramaneti fara papica. Bafta iti doresc.
              • -1 (1 vot)    
                What? (Vineri, 26 iulie 2019, 11:47)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui hanu

                Nu pricep unde bati.
            • +2 (2 voturi)    
              Va fi liniste cand vei sta teapan sub glia (Vineri, 26 iulie 2019, 8:40)

              ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              stramoseasca.
              Daca te mai agiti asa, iei bilet din avans.
              poate chiar moka.
              • +1 (1 vot)    
                Isuse. Dar te tot du odata. (Vineri, 26 iulie 2019, 11:46)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

                Astepti sa ma ingropi? Ce te mai tine?
        • +1 (7 voturi)    
          intareste promisiunea cu un .365 (Joi, 25 iulie 2019, 15:41)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          in tampla-ti inutila.
          • -1 (7 voturi)    
            Ma. Nu ai plecat odata? (Joi, 25 iulie 2019, 15:59)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

            I-a arde gazu un te duci si lasa-ne in pace. Nu mai spune ca esti roman, vreodata!
    • +7 (7 voturi)    
      Poate in baza doi (Joi, 25 iulie 2019, 13:29)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      .sau e vorba de nota de plata? Vine si el in curand..
    • +2 (10 voturi)    
      ah (Joi, 25 iulie 2019, 13:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      postacii pesedei
      tre sa-i iubesti... simti cum scade iqu in jurul postarii lor
  • +11 (27 voturi)    
    Vai de capul tău (Joi, 25 iulie 2019, 12:44)

    war4peace [utilizator]

    To'ar'șu Teodorovici, matale pui semnul egal între facultatea CONTRA COST (cu împrumut) din Vestul Europei și cele românești?

    Statul îți dă locuri fără plată (pe MERIT) și cu plată (pe BANI). În ambele cazuri, ca student, plătești: la cele fără cost plătești cu inteligența (accesul la locul subvenționat de stat vine ca efect al nivelului cunoștințelor), la cele cu cost plătești cu bani gheață.

    Deci despre ce vorbim aici?
    • +15 (17 voturi)    
      incearca (Joi, 25 iulie 2019, 13:01)

      zigot [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      -de exemplu- in SUA sa platesti cu capul invatamantul
      - ma refer la studentii normali, nu la exceptii- si sa vezi cate facultati te solicita;
      invatamantul este f. scump afara, ca si sanatatea, si el trebuie ajutat, cu bani, sa devina eficient;
      ori la noi a devenit o obisnuinta ca posturile tv si radio
      sa anunte cum toate varfurile liceale vor sa plece
      afara; sa fie inconstienta, lipsa de profesionalism sau
      toate la un loc?
      • +2 (8 voturi)    
        Stai așa (Joi, 25 iulie 2019, 13:04)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui zigot

        În România, reglementările venite de la Ministerul Învățământului stabilesc că sunt atâtea locuri fără plată, atâtea cu plată, care unt condițiile de admitere, etc. Sunt de acord să sefacă reformă, dar chestia asta cu „păstrăm totul așa cum e dar te obligăm să plătești dacă pleci din țară” e o aberație.
      • -4 (10 voturi)    
        Ce inseamna afara? (Joi, 25 iulie 2019, 13:11)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui zigot

        Venezuela e afara? Cand vorbimd e afara ne referim la tarile bogate spre care este indreptate migratia. Daca ai migratie excesiva ai anumite legi. Daca au emigratie excesiva ai alte legi. Ce e asa de greu de inteles?
    • +3 (3 voturi)    
      mda (Joi, 25 iulie 2019, 14:46)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

      Plata in inteligenta este peste tot, si la factultatile extrem de scumpe din lume tot dupa inteligenta sau mai bine spus abilitati te iau... Iar bursele cam sunt legate de niste contracte...
  • +20 (38 voturi)    
    O mica problema... (Joi, 25 iulie 2019, 12:50)

    nyivus [utilizator]

    Distinsul viitor castigator al premiului Nobel la economie uita faptul ca banii cheltuiti de stat pentru invatamant nu au aparut din neant, in mod miraculos in buzunarul statului, ci sunt din BANII NOSTRI. Poate ar trebui sa cerem si noi inapoi banii cand vedem lipsa infrastructurii, nivelul de educatie scazut al majoritatii celor care termina liceul sau cand apar idioti ca dumnealui, care incaseaza salarii imense pe care nu-i merita.
    • +7 (7 voturi)    
      De acord (Joi, 25 iulie 2019, 13:43)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui nyivus

      cu o completare: briza de high-tech care ne impinge si pe noi din spate spre noi culmi ale PIB-ului vine oare din tarile dezvoltate sau e rodul muncii neobosite ale organelor de partid si de stat? Internet de mare viteza, 5G, tractoare GPS, servere ultra-performante care ar functiona daca nu le-am scoate din priza, medicamente si procedee medicale moderne- cat ar trebui sa platim statelor care au cheltuit mii de miliarde pentru cercetare-dezvoltare? Si cu cat am contribuit noi? Stiu, stiu, am avut savanti de renume mondial...
  • +16 (32 voturi)    
    Un prost (Joi, 25 iulie 2019, 12:54)

    omezu [utilizator]

    Ca si restul ministrilor din aceasta tentativa de guvern. Orlando, acest Ceausescu-Discoteca cu freza de gigolo chiparos, are impresia ca banii investiti de catre stat in educarea elevilor si studentilor vin de la el, de la partid sau de la mama lui si nu de la noi, cei care inca muncim pe aici. Asa ca, Teo, hai scitir!
  • +12 (16 voturi)    
    Cat, doi bani? (Joi, 25 iulie 2019, 12:54)

    Alovi [utilizator]

    Nu inteleg ce are natia asta cu copiii ei...
    Averea lui Voiculescu e bine, da?
  • +2 (8 voturi)    
    e cam prostutz (Joi, 25 iulie 2019, 12:55)

    Kosmos [utilizator]

    Sunt tari in carr se fac studii sup gratuit
  • -15 (37 voturi)    
    excellent... (Joi, 25 iulie 2019, 12:56)

    demaGOGU [utilizator]

    ...statul roman nu mai poate continua sa finanteze la nesfarsit - educatia, sanatate, infrastructuri - forta de munca calificata ptr Occident

    long overdue!
    • +10 (16 voturi)    
      perfect! (Joi, 25 iulie 2019, 13:14)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      bravo domnule demagogu, ai pus punctul pe i.
      deci nu mai platim nici taxe pentru lucruri pe care nu le obtinem: CAS, pensie, bugetul pentru invatamant samd.
      eu zic ca e perfect asa!
      facem ??
    • +10 (14 voturi)    
      Boss (Joi, 25 iulie 2019, 13:17)

      omezu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Si pe statul ala roman cine il finanteaza in mod direct sau platitndu-i imprumuturile pe care le tot face? Nu populatia platitoare de taxe si impozite? Nu fix parintii elevilor si studentilor? Nu studentii care lucreaza inca din facultate?
    • +7 (11 voturi)    
      A cui e responsabilitatea? (Joi, 25 iulie 2019, 13:17)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Cine crezi tu că ar trebui să asigure un mediu economic stabil care să ofere locuri de muncă bine plătite pentru tineri? Nu cumva tot acel stat român care doar colectează taxele si le folosește pentru pensii speciale si sisteme nefuncționale? Crezi că mișto să faci 5 ani de facultate ca inginer, de exemplu, si pe urmă să constați că ai de ales in tre MacDonalds, Kaufland sau o firmă italiană de apartament si toate astea îți oferă un salar de maxim 2500 RON?
    • +12 (12 voturi)    
      Gogutza, (Joi, 25 iulie 2019, 13:19)

      aiureantramvai [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      te intreb io pe tine: care educatie? care sanatate? care infrastructuri?
      Educatie: zici de chioscul de ziare din Videle ce vinde Click, Scanteia si Playboy?
      Sanatate: zici de spitalele in care intri cu fractura la degetel si mori dupa 2 saptamani de nu-stiu-ce-stafilococi?
      Infrastructura: stai asa, ca mor de ras aici! Revin peste o ora, cand ma lasa accesele de ras
    • +5 (9 voturi)    
      Plecarea ta este cea "long overdue" (Joi, 25 iulie 2019, 13:19)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      in lumea celor cu rigor mortis. :)

      Criminalilor. :))
    • +7 (9 voturi)    
      ahaha (Joi, 25 iulie 2019, 13:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      statu roman ar trebui sa incerce sa nu mai plateasca postacii ca sa-si recupereze banii\
      sa nu mai distruga justitia si sa NU MAI FURE!!!

      daca le face pe astea iti garantez ca oamenii nici nu or sa mai plece
      dar stiu cu cine vorbesc... nu o sa intelegi!
    • +4 (6 voturi)    
      sa plece acasa atunci (Joi, 25 iulie 2019, 13:59)

      zarzare [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Daca "statul" condus de PSD nu mai poate, sa lase lasa pe altii mai capabili.

      Fara educatie, sanatate si infrastructura poti sa inchizi lumina peste tara asta de asistati sociali.

      Disparitia PSD e long overdue.
    • +3 (5 voturi)    
      gogu (Joi, 25 iulie 2019, 14:04)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Gogu-gogutu li se spunr prostilor...
  • +19 (23 voturi)    
    Daca nu sunt bani.. (Joi, 25 iulie 2019, 13:01)

    Alui [utilizator]

    Faceti facultatile cu plata, nici o problema. Aia buni gasesc burse in afara. Dar daca nu sunt bani, scoateti de pe statele de plata ale statului si pe cei peste 18.000 de popi, opriti finantarea BOR si TVR!
    • +10 (12 voturi)    
      ... si a Tarom. (Joi, 25 iulie 2019, 13:06)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Banii statului se cheltuiesc foarte prost!
      Se poate trai perfect fara BOR, TVR, Tarom, etc, etc. Daca resprectivele entitati nu se pot autofinanta (BOR poate 150%) sa se inchida si gata!
  • +7 (13 voturi)    
    oare acei studenti (Joi, 25 iulie 2019, 13:06)

    maferescdeciuma [utilizator]

    nu au niste parinti care prin impozitele pe care le platesc cotizeaza la bugetul sistemului de educatie? Atunci de ce se mai considera ca in Romania educatia e gratuita? Nimic nu e gratuit! Nu l-am vazut pe tov. Teodorovici sarind la gatul celor care incaseaza pensii absurde in mod nemeritat. Aaaaa...aia au ramas in tara, deci e ok. Are el ce are doar cu astea care au parasit barca, precum Titanicul.
  • +13 (15 voturi)    
    eu am o alta propunere (Joi, 25 iulie 2019, 13:11)

    carmen_i [utilizator]

    Propun ca 90% din veniturile primite de parlamentari, ministri, inalti functionari, pensionari speciali etc. sa fie cheltuite doar pe produse sau servicii romanesti. Ca sa ramana banii in tara, sa contribuie la dezvoltarea economiei romanesti. Si sa nu aiba voie sa trasfere leii in aur, euro sau dolari.

    Sa li se dea banii pe un card special si acesta sa functioneze doar pentru produse made in Romania.Oare ar accepta? din patriotism, fireste.
  • +6 (12 voturi)    
    Nu, Teodorovici, nu asa spune Constitutia (Joi, 25 iulie 2019, 13:14)

    andipetre [utilizator]

    Constitutia nu te obliga sa asiguri doar invatamantul liceal. Invatamantul de stat, in general, e gratuit, deci la toate nivelurile. Citat din art. 32 din Constitutie:

    (4) Învăţământul de stat este gratuit, potrivit legii. Statul acordă burse sociale de studii copiilor şi tinerilor proveniţi din familii defavorizate şi celor instituţionalizaţi, în condiţiile legii.

    (5) Învăţământul de toate gradele se desfăşoară în unităţi de stat, particulare şi confesionale, în condiţiile legii.
  • +4 (10 voturi)    
    am o propunere mai buna (Joi, 25 iulie 2019, 13:15)

    ampersand [utilizator]

    Tinand cont de faptul ca, datorita apartenentei Romaniei la UE, a pleca sa studiezi la Viena e absolut identic cu a pleca sa studiezi la Caracal, propun ca toti cei care pleaca sa studieze la Caracal sa returneze statului banii ce au fost dati de acesta. Evident, in cazul in care cei care au plecat se intorc, au tot dreptul sa faca o cerere in scris pentru a primi inapoi banii returnati in termen de maxim doi ani. In caz in care cererea le va fi refuzata, vor avea dreptul sa faca o contestatie in scris. Contestatiile se vor folosi.
  • +4 (10 voturi)    
    nu e chiar asa (Joi, 25 iulie 2019, 13:27)

    Watcherss [utilizator]

    1) teoretic statul nu le-a dat nimic. ce face statul, face pe taxele si impozitele platite de parinti si chiar de unii studenti care lucreaza din timpul facultatii.

    2) cei care sunt la facultati particulare, sau pe locurile cu taxa? ei isi platesc studiile, nu?
  • +4 (6 voturi)    
    ce sprijin, mai gulie? (Joi, 25 iulie 2019, 13:33)

    minus [utilizator]

    ca daca nu mai aveti studenti, o sa platiti universitarii sa faca "studii de cercetare" de care nimeni nu are nevoie!
    Gaura in buget cat cuprinde, dragule.

    Vedeti ca sprijinul asta este si pentru voi, nu doar pentru studenti, Puneti mana si faceti treaba, studentii de azi se vor intoarce daca este cazul. Daca nu, nimic nu ii va aduce.

    Si apropo, cum veti "implementa" masura asta? ii arestati la frontiera?
  • -8 (16 voturi)    
    ma distreaza (Joi, 25 iulie 2019, 13:35)

    Incomod3 [utilizator]

    ca toti astia care ar fi afectati, tuna si fulgera impotriva asistatilor social, impotriva pensionarilor, impotriva tuturor, care primesc ceva de la stat... mai putin ei.... Nu te obliga nimeni sa mergi la facultate la stat, mai ales ca tot comentezi ca invatamantul e de cacat, profii naspa, etc.... du-te tata si studiaza in SUA, pe banii tai, sau la privat, la noi :) :) :) .... statul iti plateste facultatea, daca esti cat de cat alfabetizat, dar daca pleci, mi se pare normal si decent sa dai banii inapoi... ipocrizie cat cuprinde... astia-s asistati social
    • +4 (6 voturi)    
      care bani? (Joi, 25 iulie 2019, 14:23)

      zarzare [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

      Dar daca pleci, si vii inapoi? Iti da statul banii inapoi?

      Dupa cati ani trebuie sa vii inapoi? 2-5-10? Intretimp ai acumulat experienta in afara, iti plateste statul ceva ca ai adus plus valoare din afara?

      Daca Tov. Gulie te obliga sa ramai in tara, iti ofera el loc de munca? Te baga in lista de asistati social? Daca nu, de ce te obliga sa stai unde nu esti dorit?

      Si BTW statul ofera invatamant gratuit, asta nu e un imprumut cum se practica in UK.

      In majoritatea tarilor UE, taxele pt invatamantul superior sunt foarte mici sau zero. https://www.mastersportal.com/articles/405/tuition-fees-at-universities-in-europe-in-2019-overview-and-comparison.html

      Despre ce exemple europene vorbeste Tov. ministru??
  • +4 (10 voturi)    
    hmm (Joi, 25 iulie 2019, 13:36)

    dum_i [utilizator]

    Asa ca de la un student care acum 7 ani a plecat afara de bine ce era in rromania.

    O sa iti platim tot la alegeri. Iti platim in MUIE si in moneda botswanei pentru tine si gasca ta de hoti.
    • -3 (7 voturi)    
      Pai aia primesti (Joi, 25 iulie 2019, 13:48)

      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      cu aia incerci sa platesti, se pare:) :) :)
      • 0 (2 voturi)    
        pentru tine incomod (Vineri, 26 iulie 2019, 8:45)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

        bonus parsoc de tir.
  • +2 (8 voturi)    
    Contracte, contracte. (Joi, 25 iulie 2019, 13:36)

    feroviarul123 [utilizator]

    Deci am fost si eu la un curs în Germania pe banii statului. Înainte sa plecam am semnat un contract pe 10 000 de dolari ca stam încă 5 ani ( atât costa cursul) . După vreo 6-7 luni un coleg și-a găsit de lucru la o multinațională și și-a dat demisia. Omul a venit și a zis ca vrea sa plătească și sa aranjeze cu economicul nostru. De la contabilitate i s-a zis ca trebuie sa plătească toți banii ( deși lucrase 6 luni după terminarea cursului ) si sa dea toți bani deodată ca dacă nu nu-i dau cartea de munca. Omul a dat societate în judecata si și-a luat o doua zi cartea de munca. și după vreo an a câștigat în instanta ca contractele erau ilegale si nu trebuiau plătite. Evident ca am plecat toți. deci nu merge moșule las-o balta. oricum câștigi de 5 ori mai mult afara și-ți permiți sa plătești.
  • +6 (8 voturi)    
    looool (Joi, 25 iulie 2019, 13:38)

    liviu_ [utilizator]

    "Pentru mine contează şi spiritul legii" - d-aia fura pesedeii de rup

    ESTE ILEGAL !!!!
    nu poti face asa ceva tolomacule

    in al 2lea oamenii se tin in tara prin cresterea nivelului de trai, a economiei, a infrastructuri, prin a-ti RESPECTA populatia (vezi 10 aug) , prin a NU FURA !!!
    masurile neo-comuniste nu o sa faca decat sa plece si MAI MULTI !!!
    • -4 (6 voturi)    
      $rezist$ (Joi, 25 iulie 2019, 13:49)

      lider [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Absolut ar fi masura,nu pe munca mea tu inveti carte sau meserie si pe urma te pierzi in lume! ..si mai ai si tupeu...
      • +2 (2 voturi)    
        Munca de postac se impoziteaza ? (Joi, 25 iulie 2019, 16:25)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui lider

        Tovarase, care munca ?
        Tu nu crezi ca trebuie sa platesti pentru autostrazile
        pe care NU le avem ?
        Pentru spitalele pe care NU le avem ?
        ...
        Si mai ai si tupeu...
        Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
  • +7 (7 voturi)    
    incercam si altceva? (Joi, 25 iulie 2019, 13:39)

    Vlad Mi [anonim]

    Hai si cu legea penala pentru decizii/legi incompetente
  • +1 (7 voturi)    
    Le dau suma considerata de ei (Joi, 25 iulie 2019, 13:44)

    Marsellus [utilizator]

    ca acoperitoare pentru educatia lui fi-miu doar daca imi returneaza tot ce am cheltuit eu cu meditatiile si intreaga luli formare (sport, limbi straine, activitati extrascolare), avand in vedere ca la scoala nu se face nimic.
    Garantat ies pe plus.
    Ce mai urmeaza, banii pe vaccin-urile copilului ?
    Du-te la munca, ba, nu la pomana, la MF !
  • +4 (6 voturi)    
    hai ca PSD scade sub pragul electoral (Joi, 25 iulie 2019, 13:53)

    zarzare [utilizator]

    Daca astia o tin tot asa ...

    Acum cateva luni acest "geniu" propunea sa-i aduca fortat pe romani acasa, sa nu li se mai de permis de munca in EU. Azi ne zice sa blocam accessul studentilor la joburi in exterior.

    Daca ar avea putina minte s-ar preocupa sa atraga forta de munca din exterior ... si nu sa o forteze (ca pe vremea lu Ceasca) sa ramana in tara.

    Hai ca ne scapam acusi de astia, cu Veorica in frunte!
  • +4 (4 voturi)    
    hai ca am si eu una pentru tine dom' ministru (Joi, 25 iulie 2019, 13:54)

    inmono [utilizator]

    daca tot incerci sa ii legi de glie ... absolventii universitatilor in limba maghiara sa returneze tot ce le-a dat statul pentru ca statul nu se poate folosi de ei, in conditiile in care jumate nu se pot exprima in romana, limba oficiala sau pleaca la Budapesta dupa scolarizare

    revenind la propunerea ta, statul trebuie sa le creeze locuri de munca si conditii decente de salarizare si trai si o sa vezi ca nu mai pleaca, poate vin absolventi si din alte parti

    stii aia cu "vreau o tara ca afara" ?
  • +5 (5 voturi)    
    Cand statul are bani (Joi, 25 iulie 2019, 13:57)

    ACP [utilizator]

    acestia sunt bagati in primul rand in salariile bugetarilor, pensii speciale diurne. Cum intra in criza incep sa taie din beneficiile cetatenilor. De ce nu incep cu limitarea numarului de parlamentari la 300, bugetari la 800.000, reducerea pensiilor speciale, eficientizarea companiilor de stat, aducerea numarului angajatilor din servicii la proportii UE raportat la populatie. Daca toate acestea nu sunt de ajuns atunci se mai poate discuta. Dar nicidecum sa se inceapa cu astfel.
  • +4 (6 voturi)    
    Nesimtit (Joi, 25 iulie 2019, 13:58)

    nuculet [utilizator]

    S-a trezit Chiparosul din betia de la discoteca! Poate returneaza si el banii pe care el &gasca de borfasi din psd i-au furat de 30 de ani incoace. Cat tupeu are! Ce obraznic!
  • +5 (5 voturi)    
    nu mai “e” bani (Joi, 25 iulie 2019, 14:01)

    adrhc [utilizator]

    Practic asta este mesajul spus in vari feluri.

    psd e ca un administrator de bloc ce a cheltuit banii pt caldura de la iarna, rezerva pt reparații, imprumuturile făcute in numele locatarilor (pe care ei de altfel nu le doreau) si acum vine scadentă, iarna si a dat de greu. Va începe psd sa inventeze taxe “patriotice” si sa elimine beneficii nepatriotice - așa e in dictatura si când voința poporului (referendum) este sub voința altuia (ccr) atunci este dictatura.
  • +3 (5 voturi)    
    Dl are probleme de logică (Joi, 25 iulie 2019, 14:22)

    hic sunt leones [utilizator]

    Școlile din România sunt finanțate de la buget, din taxele cetățenilor - nu din mai știu eu ce fond secret pe care îl are statul român - ceea ce înseamnă că elevii/studenții le pot fi datori doar contribuabililor, nu statului.
    Mai înseamnă că studentul (un minor nu are capacitatea legală să aleagă, plus că există obligativitatea studiilor pentru o perioadă de 10 ani, deci singura instituție care poate fi vizată este universitatea) trebuie informat ÎNAINTE de a se înscrie la facultate asupra tuturor detaliilor și trebuie să poată alege să refuze să urmeze studiile, dacă nu-i convin condițiile.
    Caz în care bacalaureații vor pleca pe capete la universități din UE, pentru că, dacă tot e să lucreze o perioadă după absolvire în țara în care este universitatea, măcar să lucreze pe câteva mii de euro.
  • +2 (6 voturi)    
    Incredibil (Joi, 25 iulie 2019, 15:19)

    Reticentul [utilizator]

    Era doar o chestiune de timp (foaaaarte limitat) in care Mareata Pomanageala Socialista a lui Dragnea sa falimenteze. Nu e de mirare ca urmasii sai incearca o timida revenire la normal. Ma surprinde insa uriasul cor de ghiorlaituri al constructorilor capitalismului roman modern, majoritari de dreapta desigur, care cersesc Pomana lui Dragnea. Deoarece, asa cum si-au dorit, Dragnea e la puscarie. Pai mai copii, nu intelegeti ca e la puscarie cu Pomanageala lui cu tot? Si spun ca parintii lor au platit taxe ca ei, copiii lor sa fie educati gratis pana cand... vrea muschii lor, pe cand, in societatea de azi nici pensiile contributive nu se platesc din contributiile de ieri, ci de azi. Treziti-va copilasi, in capitalism totul se plateste. Iar in privinta taxelor Romania e Rai Fiscal.
    • +1 (1 vot)    
      Asa e (Joi, 25 iulie 2019, 16:16)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

      Dar in alte tari vezi ceva de pe urma taxelor pe care le platesti!
      NU platesti taxe sa tii in fruntea statului niste putori si niste incompetenti pe zeci de mii de lei!
      Facem altfel, ce zici?
      Platesc doar serviciile de care, eu ca cetatean,consider ca am nevoie!
      De ce sa platesc asigurari de sanatate cand ma tratez doar la privat?
  • +4 (4 voturi)    
    O noua metoda (Joi, 25 iulie 2019, 15:39)

    CipCC [utilizator]

    Aplica o noua metota de a-i tine pe oameni in Romania!!!
    Pe timpul lui Ceausescu erau oameni care plecau din Romania stiind ca pot muri la granita si tu acum vii cu aberatia asta!
    Incompetenta voastra nu cunoaste limite!!!!

    O retrospectiva a masurilor luate de acesti impostori:

    1. Au dat mana libera primarilor sa-si faca salariile cat casa si daca le mai ramane ceva ptr. investitii, bine, daca nu , nu!

    2. Ordonanta 13!!!
    3. Au ignorat toate protestele a 500 mii de oameni, de mai multe ori!
    4. Au batut oamenii in strada!
    5. Au ignorat ce spune UE pe tema justitiei!
    6. Au marit salariile romanilor, sau stai asa..... a bugetarilor mai exact, a rubedeniilor mai bine spus....
    7. NU au facut niciun spital regional, trebuiau terminate 8 buc.
    8. Nu au terminat nicio autostrada....
    9. Au dat ordonanta 114 prin care Romania din exportator de gaze si energie electrica a devenit importator!
    10. Au demis-o pe Kovesi , singurul om care a facut ceva pentru Romania, un om competent dar lor nu le plac astfel de oameni.....

    Daca mergi intr-un spital din Romania esti norocos daca scapi cu viata, iar medicii te trateaza ca pe un gunoi....
    La aeroport o debandada, am stat zilele trecute 3 ore ptr. check in!
    Va mai mirati de ce pleaca lumea din tara? Pleaca pentru ca in fruntea statului sunt niste incompetenti, pleaca pentru ca sunt condusi de oameni care dau legi pentru ei si pentru a scapa de justitie!
  • +1 (1 vot)    
    bun (Joi, 25 iulie 2019, 16:49)

    cvi [utilizator]

    Cat am fost la scoala statul mi-a dat mu!$. Cu mare drag ii dau si eu inapoi!
  • +2 (2 voturi)    
    chiparosule, eu nu cred ca tu o faci pe prostu, (Joi, 25 iulie 2019, 18:28)

    ostrogotul [utilizator]

    ci ca tu esti prost sadea. Ce trebuie sa returneze absolventii, sunt creditele pe care le primesc pt, studii. Cu acei bani, studentul isi plateste cazarea si traiul in orasul in care studiaza. Si banii acestia trebuie returnati, indiferent daca lucreaza in Germania (tara care a dat creditul de exemplu), sau daca se muta in Italia, sau chiar SUA. O persoana care studiaza in orasul de domiciliu, nu primeste credit. O persoana la care ii platesc parintii cazarea si traiul in orasul respectiv, nu primeste credit, si prin urmare nu are nimic de returnat. Asa ca dupa ce ca esti prost si nu pricepi, mai si urlii in gura mare.
    Mie rusine cu ministrul de finante.
  • 0 (0 voturi)    
    zona economică pentru fata mea (Joi, 25 iulie 2019, 21:02)

    Victor Micea [utilizator]

    Nu vrea nimeni să ţină pe nimeni legat de glie, doar sa-i mulga de bani. Un adevarat pesedist Alfredo asta !
  • +1 (1 vot)    
    Teodorobici strikes again... (Joi, 25 iulie 2019, 22:33)

    hanu [utilizator]

    Cel mai trist e ca am impresia ca euglena chiar crede ce spune. Dar e ok.. poporul si conducatorii pe care ii merita e vorba adevarata :)
  • +1 (1 vot)    
    stati linistit (Joi, 25 iulie 2019, 22:43)

    hanu [utilizator]

    ca arunca petarde in stil caracteristic.
  • -1 (1 vot)    
    AR FII CORECT (Vineri, 26 iulie 2019, 12:59)

    jidanul [utilizator]

    E normal daca investesti, sa recuperezi investitia. Absolventii de facultate si masterat au doua variante: prima sa ramana sa lucreze in tara, atata timp cat au stat in facultate si in masterat. Nu mai bine acumuleaza experienta si a doua varianta, daca vor sa plece imediat dupa absolvire, sa achite toate costurile anilor de studiu din facultate (cota din: salariile profesorilor, energia electrica, materiale de laborator etc.). Suntem tara care nu ne permitem sa pierdem specialisti si profesionisti, nici medici, nici ingineri, nici it-isti, pe nimeni, din conta, trebuie sa facem tot efortul sa repatriem specialisti si profesionisti romani care lucreaza, in prezent, in alte tari.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version